0
4
Deze wedstrijd is gespeeld.
Status: Deze wedstrijd is gespeeld.
Competitie: Eredivisie
Datum: Zondag 1 oktober 2017
Tijd: 12:30 uur
Scheidsrechter: B. Nijhuis
Stadion: AFAS Stadion (Alkmaar)
Toeschouwers: 14644
Opstellingen en wedstrijdverloop
Live meepraten
Leden op Voetbalzone kunnen tijdens de wedstrijd live meepraten.
1 oktober 2017 om 11:32

Ik denk dat AZ vandaag zeker kans maakt op een overwinning. Dus ik heb mijn geld ingezet op AZ. Wat denken jullie??

1 oktober 2017 om 11:48

Kansloos.

1 oktober 2017 om 12:08

Is az kansloos of Feyenoord??

1 oktober 2017 om 13:55

Az

1 oktober 2017 om 11:58

Ja beetje een open deur. AZ in eigen huis maakt altijd kans natuurlijk. Vorig seizoen kregen ze wel klop van Feyenoord maar nu acht ik ze licht favoriet.

1 oktober 2017 om 11:39

Word een leuke wedstrijd. Ben erg benieuwd naar boeitius berghuis en larson voorin. Ze missen dan een aanspeelpunt maar hebben dan wel erg veel snelheid en bewegelijkheid voorin.

1 oktober 2017 om 11:45

Gaat goed uitpakken

1 oktober 2017 om 11:40

Ik verwacht een 1-3 overwinning

1 oktober 2017 om 11:43

Is het nou 3-4-3 of 433? Op papier maar twee verdedigers zo, maar Tapia zal wel achterin spelen en dan Amrabat rechtsback. Kan me haast niet voorstellen dat Tapia als enige centrale verdediger gaat spelen. Het wordt een interessant potje, het wordt wel weer tijd dat we gaan winnen, maar het is afwachten hoe goed alle vervangers het doen. Geen echte spits, twee middenvelders achterin, het is nog geen uitgemaakte zaak. Weet iemand waarom Vlaar niet speelt? Had met die aanvallers van Feyenoord een beetje mijn hoop daarop.

1 oktober 2017 om 11:56

433 gewoon met Amrabat - Tapia - St Juste - Haps. Vlaar is niet dit volgens mij.

1 oktober 2017 om 12:08

Vlaar is geblesseerd

1 oktober 2017 om 11:45

AZ gehavend! Zonder Vlaar, ouwejan en Midtsjo

1 oktober 2017 om 11:47

Vlaar mogen ze wel blij om zijn denk ik. Die breekt zijn enkels met zon voorhoede

1 oktober 2017 om 11:50

Midsjo heeft nog geen wedstrijd in de basis gespeeld en wijndal is beter dan ouwejan, zeker in balbezit. Vlaar en van eijden scheelt tegenwoordig ook niet zoveel meer.

1 oktober 2017 om 11:45

Benieuwd naar deze wedstrijd, ik denk dat AZ de punten in Alkmaar houdt.

1 oktober 2017 om 11:48

Zonder Vlaar ouwejan Midtsjo en stengs denk het niet. En johnnie stelt weer Seuntjens op dus 0,0 dreiging van AZ

1 oktober 2017 om 11:56

Die deden ook niet mee toen we van NAC verloren

1 oktober 2017 om 11:47

8-1

1 oktober 2017 om 11:52

Vlaar en Midtsjo ook niet op de bank?

1 oktober 2017 om 11:53

De beste 11 namen op het veld gezet door Gio, de zwakke broeders zijn eruit gehaald. Echter maakt dat niet het beste team.

Wat mij de afgelopen wedstrijden opvalt t.o.v vorig seizoen is dat Jones een stuk minder de bal kwijt kan voorin, Vorig jaar won Kuijt bijna elk kopduel nu wint niemand die eerste of 2e bal meer. Daardoor gaat hij rare dingen doen zoals jongens uit kappen. Als dit zo door gaat zou ik toch voor Vermeer gaan kiezen als hij terug is. Eigenlijk sowieso al. Want zonder Botteghin moet je toch iets verder van de goal af gaan spelen.

1 oktober 2017 om 11:57

Waarom speelde larsson eigenlijk niet afgelopen duels?

1 oktober 2017 om 12:22

De scheidsrechter is Nijhuis dus dat kan leuk gaan worden...AZ thuis zal natuurlijk moeilijk gaan worden voor Feyenoord, maar we zullen zien.

1 oktober 2017 om 12:23

Eindelijk een voorhoede met jp, berguis en larsson.

1 oktober 2017 om 12:23

1-1 😁

1 oktober 2017 om 12:26

Hopelijk kunnen we de knop omzetten na wat fikse tegenvallers en hier een goed resultaat boeken. Wordt een zware kluif denk ik.

1 oktober 2017 om 12:29

Ik denk zelf een 2-2. Hopen op een leuke pot!

1 oktober 2017 om 12:31

Gelijkspel hoop ik op en anders dat de de beste wint.

1 oktober 2017 om 12:40

Daar komt feijenoord goed weg. Was geen buitenspel

1 oktober 2017 om 12:42

Hoe kan ie gevlagd hebben als ie niet in het buitenspel stond?

1 oktober 2017 om 12:40

Weggorst staat 3 meter buitenspel, maar daar is de verslaggever blind voor.

1 oktober 2017 om 12:42

Doet in eerste instantie niet mee, 2e instantie niet en dat is een nieuwe situatie.

1 oktober 2017 om 12:46

Ach, nu allebei geen goal gekregen. Dat Vilhena hem alsnog maakt is een nieuwe situatie 😂

1 oktober 2017 om 12:53

Dat klopt, echter kreeg Feyenoord wel de kans om door te gaan in tegenstelling tot AZ.

1 oktober 2017 om 12:42

Het gaat niet om Weghorst maar Van Overeem die daar de bal krijgt. xD

1 oktober 2017 om 12:44

Weghorst scoort en heeft dus voirdeel van zijn positie. Alleen als van overeem gem scoort is het geen buitenspel.

1 oktober 2017 om 12:41

Zuivere 1-0 door de neus van AZ geboord. Komt Feyenoord goed weg.

1 oktober 2017 om 12:43

Dit gaat weer aardig wat discussie opleveren .

1 oktober 2017 om 12:43

Echt dik en dik geen buitenspel. Wel verassend zeg dat het trio van Nijhuis een fout maakt in het voordeel van Feyenoord. Dat hebben we nog nooit gezien. Wat een schande voor het keurkorps is die man toch.

1 oktober 2017 om 12:44

Ach die bal van Berghuis was ook over de lijn en werd geen goal voor gegeven. Als Vilhena daar niet doorliep was er aan die kant ook een goal door de neus geboord.

1 oktober 2017 om 12:45

Precies

1 oktober 2017 om 12:47

Als.... AZ haar goal terecht had gekregen, had Feyenoord misschien vanaf de middenlijn kunnen scoren.

1 oktober 2017 om 12:48

Hebben ze daar geen doellijntechnologie meer in de Kuip?

1 oktober 2017 om 12:49

Dit is het Afas stadion helaas haha

1 oktober 2017 om 12:51

Mogen ze ook niet meer gebruiken dit seizoen behalve in de beker en tegen die andere ploeg die het ook heeft (Vitesse ?)

1 oktober 2017 om 12:45

Kom op man, verlaag je eens niet zo. Je hebt vaak prima bijdragen hier, maar dit soort kleinzerig gezeur doet dat grotendeels teniet.

1 oktober 2017 om 12:48

Wat kan Nijhuis hier nou weer aan doen joh. Haal dat eierdopje eens van je hoofd. Fout van zijn assistent.

1 oktober 2017 om 12:52

Is inderdaad fout van de assistent, niet van Nijhuis.

1 oktober 2017 om 12:44

En dan komt Feyenoord op 0-1... Jammer.

1 oktober 2017 om 12:45

Typisch weer dit. En zeer toevallig is het weer bij Feyenoord. Zuiver doelpunt az afgekeurd en nog geen 5 min daarna doelpunt Feyenoord.

1 oktober 2017 om 12:50

Feyenoord ook geen goal gekregen, bal was al over de lijn.

1 oktober 2017 om 12:52

Hoe kom je daarbij? Jones en de verdediging deden al lang niets meer. Bovendien Weghorst buitenspel. Een spits mag niet bij de goal blijven wachten, dat noemen ze hinderlijk buitenspel

1 oktober 2017 om 12:59

Hinderlijk buitenspel? Volgens mij weet je niet echt wat dat is. Maar maakt verder niet uit

1 oktober 2017 om 12:48

Mooie goal, wel onverdiend.

1 oktober 2017 om 12:48

Lekker doelpunt

1 oktober 2017 om 12:48

Laat wel veel door gaan hoor, dacht al drie overtredingen te zien maar ik ben te gewend geraakt aan de zachtheid van onze mooie competitie haha.

1 oktober 2017 om 12:48

Heerlijk wedstrijdje

1 oktober 2017 om 12:49

Nijhuis heeft het weer voor elkaar 0-2 voor Feyenoord ipv 1-0 voor Az.

Dit is al de 3e wedstrijd op rij waarbij de arbitrage Feyenoord goed gezind is.

Buitenspel bij een goal van Az?
Vorige week die penalty wel voor en niet tegen... tegen Nac
en die week daarvoor tegen PSV geen direct rood voor Berghuis.

1 oktober 2017 om 12:50

Haha, de scheids bij PSV was in het voordeel van Feyenoord? Ok...

1 oktober 2017 om 12:57

Alleen omdat Botteghin 1x geknuffeld werd in de 16 ?

Dat gebeurd bij iedere corner! Maar in de Kuip zijn ze inderdaad gewend daar een penalty voor te krijgen (zie NAC vorige week)... dus kan het op zich ook wel begrijpen dat je daar een penalty in zag.

1 oktober 2017 om 12:50

Ach gossie

1 oktober 2017 om 12:50

Jij wilt zeggen dat Feyenoord de scheids mee had tegen Psv?
Niet zo miepen gozer, de scheidsrechters maken fouten, moet je toch weten onderhand

1 oktober 2017 om 12:51

Tegen PSV was het alles behalve goed gezind, dat je dat nog durft te zeggen. Het enige discutabele in het voordeel van Feyenoord was dat Berghuis niet direct rood kreeg. Maar Kuipers was totaal niet consequent.

1 oktober 2017 om 12:51

Lekker makkelijk om alleen de momenten uit die wedstrijden te noemen waar Feyenoord goed weg komt.

In al die wedstrijden zijn er ook momenten geweest waar Feyenoord de beslissingen tegen heeft gehad. Bijvoorbeeld al net de bal van Berghuis die al over de lijn was bij de 0-1. Als Vilhena die niet alsnog intikt wordt die ook niet geteld.

1 oktober 2017 om 12:54

Feyenoord krijgt ook geen goal via berghuis, dus staat het gelijk in niet gegeven goals vandaag.

1 oktober 2017 om 13:00

Beetje gek daarover te miepen... net alsof je 2 goals voor 1 moment kan krijgen.

Dat ging zo snel dat je helemaal niet kan weten of hij een goal had gegeven.

In het geval van geen goal... had het tenminste gelijk gestaan in foute beslissingen.

1 oktober 2017 om 13:26

Tuurlijk kan je daar wat van zeggen. Het is gewoon erg gelukkig dat de bal nog voor de voeten van vilhena komt, anders had hij niet geteld. En buiten dat de bal van az was ook geen zekere goal. Jones deed niks meer, als hij wel wat deed had hi misschien ook niet gezeten.

1 oktober 2017 om 13:26

Tuurlijk kan je daar wat van zeggen. Het is gewoon erg gelukkig dat de bal nog voor de voeten van vilhena komt, anders had hij niet geteld. En buiten dat de bal van az was ook geen zekere goal. Jones deed niks meer, als hij wel wat deed had hi misschien ook niet gezeten.

1 oktober 2017 om 12:57

Wat een triest geval ben jij. Feyenoord maakt 2 prima goals zonder hulp van Nijhuis. Dankzij Nijhuis gaat het spel heerlijk op en neer. Dat die assistent de mist in gaat is duidelijk en inderdaad zuur voor AZ. Maar gou niet lopen huilen en onnozel lopen roepen dat hij bewust Feyenoord bevoordeeld. Als je Feyenoord of Nijhuis zo haat kijk dan de wedstrijd niet, of reageer niet. Deze opmerking slaat alled

1 oktober 2017 om 12:49

Wat is Az toch weer ongelofelijk matig.. Ik kan echt niet begrijpen hoe het Feyenoord weer cadeau wordt gedaan.

1 oktober 2017 om 12:49

AZ kan ook nooit wat tegen Feyenoord..

1 oktober 2017 om 12:49

Larsssssooooon! 0-2 Lekker!

1 oktober 2017 om 12:49

Die goal van Larsson zag je gewoon al aankomen. Wel een zeer fraaie goal

1 oktober 2017 om 12:50

De wedstrijd is gespeeld. 0-2 Larsson. Wat is AZ zwak defensief. JL verdediging. xD

1 oktober 2017 om 12:50

Jammer dat de wedstrijd nu al beslist is, helemaal jammer dat het door Nijhuis komt. Feyenoord opnieuw geholpen door de arbitrage.

1 oktober 2017 om 12:51

miep miep

1 oktober 2017 om 12:51

Wanneer werden ze nog meer geholpen dan?

1 oktober 2017 om 12:53

Vorige week kregen ze hele goedkope strafschop, terwijl NAC die wel een strafschop hoorde te krijgen niks kreeg.

1 oktober 2017 om 12:54

Maar die hebben ze verloren toch? Als ze drie punten hadden gehaald snap ik dat dat " helpen " frustrerend is ja. Verdiende toen idd die penalty.

1 oktober 2017 om 12:55

Maar die hebben ze verloren toch? Als ze drie punten hadden gehaald snap ik dat dat " helpen " frustrerend is ja. Verdiende toen idd die penalty.

1 oktober 2017 om 12:53

Schoot Nijhuis ze er alletwee zelf in dan?

1 oktober 2017 om 12:54

Nee, hij hield bij de 0-0 wel een doelpunt tegen

1 oktober 2017 om 12:58

Maar Jones dook natuurlijk ook niet meer, tevens was hij het niet die buitenspel constateerde, maar de grensrechter. Het had natuurlijk wel een doelpunt kunnen zijn, dus dat is sowieso een grote fout.

1 oktober 2017 om 12:56

De goal van berghuis wordt ook niet geteld, dus hoezo heeft feyenoord de scheids mee?

1 oktober 2017 om 12:50

Mooie goal van Larsson, maar onvoorstelbaar dat Feyenoord voor staat.......veel laten doorspelen is niet erg maar Nijhuis gaat het nu al te ver doordraven en we zitten pas op 20 min.

1 oktober 2017 om 12:50

Wat een heerlijke goal van Larsson! Zeer verdiend op voorsprong gekomen, tempo lekker hoog poeh wat een wedstrijd!

1 oktober 2017 om 12:52

Heerlijke wedstrijd zeg!

1 oktober 2017 om 12:52

Heerlijke voorsprong! Come on Feyenoord!

1 oktober 2017 om 12:52

Zeer leuke wedstrijd om te kijken. Gaat lekker over en weer. Wie der wint maakt mij niet zoveel uit. Maar denk dat het voor de verdediging van Feyenoord heel prettig is als ze de 0 kunnen houden. ( al gaat dat niet lukken denk ik )

1 oktober 2017 om 12:53

Onvoorstelbaar dat er nog zoveel op de scheidsrechter miepen, kijk nou eens wat een heerlijke pot dit is, lekker strijd en mooi voetbal. Zoveel beter dan voor elke wissewasje fluiten, dit is voetbal zoals ik het graag zie. Mooi begin van de voetbalmiddag.

1 oktober 2017 om 12:54

Dat is prima, alleen een doelpunt afgekeurd zien worden wat totaal onterecht was is bepalend voor de wedstrijd.

1 oktober 2017 om 12:56

Gebeurde aan Feyenoord kant ook hoor. Het is dat Vilhena hem intikt anders was die ook niet geteld.

1 oktober 2017 om 12:56

Maar daar zijn we het toch allemaal over eens? Dat was geen buitenspel, punt. Maar dat kan je Nijhuis moeilijk kwalijk nemen, die gaat vol op zijn assistent af en die maakt een fout.

1 oktober 2017 om 12:57

Ja dat doet de grensrechter. Net als die aan de andere kant niet zag dat de bal al over de lijn was. Maar wat maakt het uit, we zien een heerlijke pot. Zeker voor de neutrale toeschouwer moet dit een feest zijn, En gezien je avatar ben je redelijk neutraal in deze denk ik?

1 oktober 2017 om 12:57

Vind deze buitenspelregel nog steeds raar in zulke situaties. Vond de 'oude'. Regeling beter. Buiten dat kan Nijhuis er niet veel aan doen. Gaat uit van zijn assistent

1 oktober 2017 om 12:57

Je hebt gelijk dat kan bepalend zijn, maar gelukkig schiet vilhena hem nog gewoon binnen in de rebound.

1 oktober 2017 om 13:08

ik kan legio voorbeelden aanhalen uit de afgelopen decennia waarbij ajax op die manier is "geholpen", alleen werd het toen altijd afgedaan met termen als: "je dwingt geluk zelf af" en de rest zijn Calimero's enz enz enz.
Feyenoord gewoon met 2-0 voor, prima goals, lekker uitbouwen naar 1-4 en dan hopen dat Heerenveen een goede dag heeft vandaag en net zoveel "geluk afdwingt" als Feyenoord vandaag.

1 oktober 2017 om 12:56

Voor jou als Feyenoorder is het natuurlijk wel mooi, snap wel dat Ajacieden en PSV'ers het wat minder vinden.

1 oktober 2017 om 12:58

Tja, dat is dan hun probleem. Ze worden niet eens direct benadeeld. Ik denk zelfs dat de ajacieden hun oordeel al klaar hadden over Nijhuis, ook al is het de grensrechter die de fout maakt.

1 oktober 2017 om 13:01

Zoals Nijhuis ook al duidelijk z'n oordeel over Kluivert klaar had, Berghuis mag namelijk gewoon schwalbes maken. Het is gewoon een dramascheids, nu heeft Feyenoord er voordeel van maar als pak 'm beet Sparta er voordeel van heeft word ik er ook moe van. Er zit geen lijn in z'n fluiten.

1 oktober 2017 om 13:03

Het trio onder Nijhuis die eindverantwoordelijk is maakt een beslissende blunder wat Feyenoord in het zadel helpt. Gewoon jammer dat de arbitrage een stempel drukt op de wedstrijd.

1 oktober 2017 om 12:53

Zoals ik al voorspelde, het zal me niks verbazen als Feyenoord hier wint. En voila. AZ kan er vaak geen klote van tegen de top 3 van NL. Altijd die hype vooraf, omdat ze ook lekker kunnen voetballen. Maar na 90 minuten, staat AZ met 0 punten, zowel uit als thuis.

En die 0-2. Man man, zo zwak verdedigd weer van AZ. Bleven maar achteruit lopen.

1 oktober 2017 om 12:53

Lekker huilen jongens, gaan wij wel juichen

1 oktober 2017 om 12:53

Wat een nare mannetjes die van Bronckhorst en elhamadi altijd maar tegenstander willen naaien. Gatver

1 oktober 2017 om 12:54

Endan weghorst 😂

1 oktober 2017 om 12:55

Wat is Nijhuis toch een verschrikkelijke scheidsrechter. Kluivert maakt een schwalbe tegen ADO en meneer weet niet hoe snel hij geel moet trekken, overigens helemaal terecht. Berghuis maakt nu ook een overduidelijke schwalbe, maar komt weg met een reprimande. Meten met twee maten!

1 oktober 2017 om 12:56

Precies dit. Nijhuis weet het gewoon niet meer, volledig de weg kwijt. Waardeloos, pure willekeur.

1 oktober 2017 om 12:57

Met Nijhuis als scheidsrechter verliest Feyenoord nooit.

1 oktober 2017 om 13:03

Vorig seizoen nog tegen GAE, helaas.

1 oktober 2017 om 13:04

En het seizoen er voor tegen Zwolle 3-0. Nogmaals, helaas.

1 oktober 2017 om 13:07

Net als Ajax met Blom, zullen we dat ook allemaal even uitgebreid gaan behandelen?

1 oktober 2017 om 13:00

Net of ajax altijd wordt genaait door nijhuis? Hoe vaak ajax geholpen is door de arbitrage in het verleden is belachelijk te noemen

1 oktober 2017 om 13:09

Ah joh kom, leuke pot hoor maar je doet alsof we naar een waanzinnige CL wedstrijd zitten te kijken. Over zoiets mag en zal best nagepraat worden hoor, zonder de wedstrijd zelf verder tekort te doen.

1 oktober 2017 om 13:12

Nou, ik heb er een paar gezien gisteren, En hier geniet ik wel van.

1 oktober 2017 om 14:23

Wat een triest figuur ben je toch. Ajax supporters zijn als een klein meisje wat haar zin niet krijgt. Calimero gedrag. Straks lekker op je klote krijgen van Heerenveen wat waarschijnlijk maar op 80% hoeft te voetballen.

1 oktober 2017 om 12:56

Overduidelijke Schwalbes van Berghuis en Boetius, Kluivert kreeg er direct geel voor terwijl daar wel contact was. Waarom deze spelers niet?

1 oktober 2017 om 12:57

Ach Kuipers deed ook met twee maten meten tijdens PSV - Feyenoord. We hebben eenmaal slechte scheidsrechters in NL, iedereen heeft er last van.

1 oktober 2017 om 13:26

Die twee maten zijn de grensrechters😂

1 oktober 2017 om 14:02

Eierdopje weer af....

1 oktober 2017 om 14:02

Eierdopje weer af....

1 oktober 2017 om 13:00

Positie van het veld misschien???

1 oktober 2017 om 13:01

Is een complot tegen Ajax. Iedereen haat jullie gewoon.

1 oktober 2017 om 13:01

Spaar je krachten voor half drie, daar zal ongetwijfeld Ajax weer heel veel onrecht aangedaan worden. Serieus, je druk maken om een wel of niet gele kaart terwijl er een prachtpot wordt voorgeschoteld. Hou je eigenlijk wel van voetbal, of hou je alleen van zeuren?

1 oktober 2017 om 13:03

Ik wijs alleen de vreselijke hypocrisie van Nijhuis aan. Maar Derksen vind het fantastisch en ik snap dat jullie Feyenoord fans het ook geweldig vinden. Waarom ook niet? Wat zal het moeilijker zijn wanneer de VAR er is.

1 oktober 2017 om 13:04

Prachtpot of niet, Feyenoord is enorm geholpen

1 oktober 2017 om 13:05

AZ werd even goed geholpen, jezus zeg. Waarom zeg je daar niks over?

1 oktober 2017 om 13:06

Hou aub op hoor met dat hypocriete gedoe. Nu je nijhuis mee hebt is t ineens een ware voetbalfeest en zijn de critici ineens voetbalhatende zeurders. Kan ook alleen vanuit de feyenoordkant komen zulke comments, slap gelul

1 oktober 2017 om 13:07

Het is geen hypocrisie, hij fluit nooit truttig. Zijn lijn is duidelijk, sterker er is geen scheidsrechter bij wie je zo duidelijk vooraf weet waar je aan toe bent. Dit doet hij elke week, En het komt het voetbal ten goede. Je zult als speler je er op moeten instellen, zo moeilijk is dat niet.

1 oktober 2017 om 13:11

Hoe kun je dit nou in godsnaam zeggen na de schwalbes van Kluivert en Berghuis? Welke lijn? Waar heb je het over?

1 oktober 2017 om 13:12

Ten eerste is dat het wel want hij geeft Berghuis en Boetius geen geel waarvoor hij Kluivert voor minder geel gaf. Heel duidelijk inconsequent. Heeft niets met door laten voetballen te maken. Ten tweede is het schandelijk dat je als speler je speelstijl moet veranderen vanwegen een scheidsrechter. Zo werkt dat niet, de discretionare ruimte van scheidsrechters is niet zo groot. Hij moet gewoon de regels handhaven en dat doet hij niet. De uefa heeft hem al gedegradeerd, wordt tijd dat de KNVB dat ook doet. Hij kent de regels niet en fluit bizar inconsequent.

1 oktober 2017 om 13:16

Zelfs bij 0-3 naar de scheidsrechter wijzen is belachelijk. Al die grote woorden, schandelijk zelfs. Doe even gewoon zeg. Wat als Nijhuis straks echt een fout maakt, stel je dan een lynchpartij voor? Je bent namelijk al redelijk door je krachttermen heen.

1 oktober 2017 om 13:22

Ik begrijp niet hoe je kunt zeggen dat Nijhuis consequent is. Dat valt gewoon met geen mogelijkheid recht te praten, ongeacht de tussenstand.

1 oktober 2017 om 13:27

Hij had m hier aan Berghuis kunnen en moeten geven, maar op basis van dat ene voorbeeld stellen dat Nijhuis een slechte scheidsrechter is is lachwekkend, maar helaas niet onverwacht wegens die trieste hetze die jullie tegen hem voeren.

1 oktober 2017 om 13:29

De situatie met kluivert is totaal anders. Die probeert een pingel te versieren

1 oktober 2017 om 13:29

@surreal

Log lekker uit, je maakt jezelf nog meer belachelijk dan de verdediging van Az.

Commentaar hebben op Nijhuis omdat ook hij zo af en toe een foutje maakt terwijl dit de enigste scheidsrechter is die de sport in zijn waarde laat. Voetbal is een contactsport waarbij het mogelijk moet zijn om duels uit te vechten zonder dat de scheidsrechter om de haverklap op zijn fluit blaast. Maar jou brein is zo aangetast door dat wijvenvoetbal waar we wekelijks naar zitten te kijken, dat je het normaal vind.

1 oktober 2017 om 13:40

Het is het zoveelste voorbeeld, waar denk je dat al die reacties hier vandaan komen? Heus niet omdat Feyenoord op voorsprong staat hoor, dat is gewoon verdiend, hoewel het anders had kunnen lopen natuurlijk.

1 oktober 2017 om 12:56

Feyenoord terecht op 0-2. Dit AZ moet je flink onder druk zetten en dan stapelen de defensieve fouten zich vanzelf op. Waarom zou je daar als titelkandidaat niet dankbaar gebruik van maken? De aanval van AZ is redelijk maar de verdediging schrik ik wel van. Leuke wedstrijd om naar te kijken maar jammer voor de neutrale kijker dat het al zo vroeg zeer waarschijnlijk beslist is.

1 oktober 2017 om 13:06

Ja, toch wel redelijk terecht lijkt me. Het verschil tussen de top 3 en de subtop. Feyenoord heeft de kwaliteit om haar kansen af te maken. Ik gaf ook eerder aan dat het een onterecht afgekeurd doelpunt was. Maar AZ is een net niet team vind ik. Ze hebben wel kansen maar weten net niet het net te vinden. Dat is dus het verschil tussen top en subtop zoals ik aangaf. En defensief is het van een niveau Roda.

1 oktober 2017 om 12:59

Was dat nou echt buitenspel volgend de regels? Dan kun je toch de volgende keer kramer gewoon in de 16 zetten van de tegenstander en laten wachten?

1 oktober 2017 om 13:07

Dat mag ook gewoon. Zolang je hem niet direct aanspeelt. Enkel de speler die de bal ontvangt/zich actief bemoeit met het spel kan buitenspel staan. Dat kan dus nooit als je op ±10 meter staat en niet actief mee doet aan het spel.

1 oktober 2017 om 12:59

De eerste 20 minuten heerlijk hoog tempo, reclame voor wedstrijden op gras!

1 oktober 2017 om 13:02

Az krijgt wel de betere kansen tot nu toe

1 oktober 2017 om 13:04

Onvoorstelbaar dat AZ het altijd zo makkelijk weggeeft tegen Feyenoord....

1 oktober 2017 om 13:05

Wout weghorst goeie nieuwe spits voor psv

1 oktober 2017 om 13:08

Nee dank je. Die hoeven we echt niet bij PSV te zien!

1 oktober 2017 om 13:06

Hoewel ik az werkelijk dramatisch vindt, spelen berghuis en jpb echt lekker.

1 oktober 2017 om 13:07

Vejinovic heeft lang genoeg gehuild om zijn gele kaart voor die overtreding te ontlopen.

1 oktober 2017 om 13:09

Nou ik denk dat dit kruisbandschade is, misschien meniscus.

1 oktober 2017 om 13:12

Maar het was nog steeds een overtreding die geel verdiend. Dat hij daarbij zichzelf blesseerde. Jammer voor hem.

1 oktober 2017 om 13:13

Later we niet op de scheidsrechter zeuren, dat is voorbehouden aan fans van een andere club.

1 oktober 2017 om 13:15

Oke je hebt gelijk.

1 oktober 2017 om 13:11

danku!
Is wel eens lekker om een beweeglijke voorhoede te zien. Ze trekken gaten voor elkaar bij het leven. Is een verademing tegenover standbeeld Kramer.

1 oktober 2017 om 13:11

Hoppa 0-3 herhaling van vorig jaar

1 oktober 2017 om 13:11

Haha die keeper, wat een drama.

1 oktober 2017 om 13:12

0 - 3.. Dat had ik zeker niet verwacht met rust. Berghuis weer heel erg goed. Keeper van az oogt net als de verdediging niet best

1 oktober 2017 om 13:12

Wat een cadeautje

1 oktober 2017 om 13:12

Mijn God waar is az mee bezig?

1 oktober 2017 om 13:12

Heerlijke fout weer. Dit zie je alleen in de Eredivisie. Stijn Wuytens, man man.

Hopelijk wordt Heerenveen - Ajax, een veel leukere pot.

1 oktober 2017 om 13:15

Ja, dit gaat echt nergens over wat AZ vandaag laat zien. Zo wordt het Feyenoord wel heel makkelijk gemaakt natuurlijk. Maar bij ons was de eerste goal gisteren ook wel een cadeautje alleen niet zo opzichtig als deze.

1 oktober 2017 om 13:12

Vooral AZ maakt het Feyenoord hier veel te makkelijk. Verdedigen doen ze gewoon maar niet tegen topploegen.

1 oktober 2017 om 13:13

Wat doet bizot daar nou weer? Wat een waardeloze keeper. Wederom een slechte keeper bij AZ, scouting?

1 oktober 2017 om 13:14

Bizot was niet voor niets reserve bij Genk. Ze hadden beter Padt kunnen halen.

1 oktober 2017 om 13:13

Tjonge jonge AZ zo zwak weer.

1 oktober 2017 om 13:18

Ik zei het Gisteren ook al. AZ speelt tegen de top 3 dramatisch en hebben elk seizoen een dramatische verdediging. Vorige week liep excelsior er fluitend doorheen. Dan kan Berghuis het nu zeker.

1 oktober 2017 om 13:13

Dat bedoel ik nou met defensieve fouten. Wat een cadeautje zeg. Feyenoord straft het terecht af. Niet normaal slecht die verdediging. Berghuis lijkt hier Ronaldo wel vandaag zo slecht is die verdediging! xD

1 oktober 2017 om 13:15

AZ kan niet tegen Feyenoord voetballen lijkt het. Vorig jaar ook al niet. Waar je altijd een lastig pot verwacht lijkt het de laatste jaren wel mee te vallen

1 oktober 2017 om 13:15

Ik denk dat wuytens beter een feyenoord shirtje aan kan trekken. Hij speelt wel heel vaak een feyenoorder in.

1 oktober 2017 om 13:15

Zo zie je maar. AZ kan alleen maar zijn best doen tegen AJAX. Wat een prutsers.

1 oktober 2017 om 14:06

Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat Az veel meer moeite heeft met het type voetbal van Feyenoord dan met dat van Ajax?

1 oktober 2017 om 13:16

Tegen Ajax is AZ vaak (zeer) extra gemotiveerd... triest!

1 oktober 2017 om 13:20

Zo zijn Zwolle, Sparta en GAE altijd gemotiveerder tegen Feyenoord thuis en nooit echt tegen Ajax, ook triest maar daar horen we je niet over of wel Peter?

1 oktober 2017 om 13:16

Pff leuk hoor, ff de comments lezen. De helft zijn huilcomments over hoe Feyenoord geluk heeft en Ajax benadeeld wordt.

1 oktober 2017 om 14:07

Haha

1 oktober 2017 om 13:16

Feyenoord speelt AZ wederom van de mat, en AZ kan wederom niks tegen een topploeg uitrichten.

Heerlijke eerste helft, en waarschijnlijk overwinning. Erg belangrijk om in het spoor van PSV te blijven met alle blessures die we hebben.

Jorgensen terug, Nieuwkoop in de basis, en we kunnen weer proberen voor de titel te gaan.

1 oktober 2017 om 13:17

Toch knap 0-3 als je 3 van je basis verdedigers mist en je top spits

1 oktober 2017 om 13:17

El Ahmadi is weer de baas van het veld. Wat een genot om naar deze man te kijken.

1 oktober 2017 om 13:20

Enige met amrabat die Europees overeind blijven. De rest, hoe triest ook, middelmaat. AZ stelt niets voor. Gehyped elftal.

1 oktober 2017 om 13:37

Triest maar waar inderdaad.

1 oktober 2017 om 13:19

AZ kan alleen tegen Ajax goed voetballen

1 oktober 2017 om 13:25

GAE, Zwolle en Sparta kunnen ook alleen goed voetballen tegen Feyenoord. Noem dat dan ook even.

1 oktober 2017 om 13:48

Wij spelen vrij aardig dit seizoen Verder slechte excuses Feyenoord en Ajax moeten Zwolle gewoon wegspelen

1 oktober 2017 om 13:33

Logisch als ajax zo bagger presteert

1 oktober 2017 om 13:20

Waarom zijn velen verbaasd? Hebben jullie az zien verdedigen dit seizoen ? Gatenkaas in de kaasstad en feyenoord weet daar echt wel raad mee.

1 oktober 2017 om 13:25

Terechte opmerking. Inderdaad een belabberde verdediging. Open huis bij AZ en met de kwaliteiten van de rappe en technisch behendige aanvallers van Feyenoord is het een koud kunstje. AZ weet in ieder geval waar haar prioriteiten liggen aankomende transferwindow.

1 oktober 2017 om 13:31

Daarom. Check die feyenoord aanval ff goed. Zelfs psv met een man meer had daar moeite mee. Nou dit az al helemaal. Feyenoord speelt gewoon goed.

1 oktober 2017 om 14:01

Nee hor en berghuis niet selecteren...die Dick advocaat kan van mij ook aan het .....

1 oktober 2017 om 13:30

Tegen de top 3, kan AZ er vaak niks van. Dat is al jaren zo. Uit tegen ons, gingen ze ook als kip zonder kop aanvallen. Ze maken er dan wel 2, maar PSV had er ook 5 of 6 kunnen maken ipv 3.

Sjonnie wilt altijd lekker mee voetballen, maar hij vergeet dat de kwaliteitsverschil tussen AZ en de top 3, nog altijd groot is. En als je domme persoonlijke fouten nog gaat maken, ja dan ga je nooit een resultaat boeken natuurlijk.

Dit is precies weer zo wedstrijd dat AZ lekker mee doet, maar dood eenvoudig 0-3 achterstaat.

1 oktober 2017 om 13:32

Kijk perfect verwoord. Zo is het gewoon.

1 oktober 2017 om 13:21

Mooie tussenstand ga zo door Feyenoord

1 oktober 2017 om 13:27

Nijhuis fluit een heerlijke wedstrijd. Niet te kinderachtig en laat lekker doorvoetballen. Zonder twijfel de beste scheids in de Eredivisie.

1 oktober 2017 om 13:28

Dat laatste, daar gaat het ook nou net om. Helemaal als er ook nog door sommigen hier beweerd wordt dat Nijhuis bij uitstek de scheidsrechter is waarbij je van tevoren weet waar je aan toe bent, met dank aan zijn consequente lijn van fluiten. Bizar.

1 oktober 2017 om 13:33

Hij kan toch een fout maken en een situatie verkeerd beoordelen? Ik zie niet in waarom hij dan gelijk niet meer consequent kan zijn.

1 oktober 2017 om 13:35

Dan is hij dus per definitie niet meer consequent. Een keer iets over het hoofd zien kan, maar niet als je de ene week er heel demonstratief bovenop zit en dit de andere week maar laat gaan. Dat is dus niet consequent.

1 oktober 2017 om 13:29

Voor Berghuis had hij inderdaad geel moeten geven voor de schwalbe, Kluivert kreeg van Nijhuis toen wel geel voor een schwalbe en terecht. De goal van AZ moest gewoon goed gekeurd worden ondanks dat de scheidsrechter er met z'n rug naartoe stond, want waar zijn die 2 grensrechters dan voor? Verder speelt Feyenoord nadat ze op voorsprong kwamen wel gewoon prima

1 oktober 2017 om 13:33

Leuke wedstrijd, ben echt aan het genieten van de voorhoede. Bewegelijk en snel. Het lijkt me einde oefening voor Kramer en zijn voormalige basisplek.

1 oktober 2017 om 13:27

Hahahah, moet zeggen dat ik wel kan genieten van die huilende Ajacieden hier. Veel succes in Heerenveen!

1 oktober 2017 om 13:30

Volgens mij meer Ajacieden hier vandaag dan Feyenoorders! Hahah

1 oktober 2017 om 13:42

Veel Feyenoorders doen nu alsof alleen Ajacieden het doen, maar ik kan me ook genoeg momenten herinneren dat er in Ajax-topics genoeg Feyenoorders zaten te klagen en dat we hulp kregen van de KNVB. Maar het gebeurt bij alle clubs dat supporters dan kritiek hebben of iets dergelijks, bij Ajax, bij Feyenoord ook en ik weet zeker dat als Ajax straks tegen Heerenveen een makkelijk gegeven penalty krijgt, dat jullie Feyenoorders ook zo snel als het licht zullen reageren

1 oktober 2017 om 13:50

Iedereen doet dit helaas. Vooral ook dat naar elkaar wijzen is zo suf. We zijn allemaal 1 pot nat

1 oktober 2017 om 13:59

Gelukkig reageer ik nooit, maar dan ook nooit op wedstrijdtopics van ajax. Wat ik wel weet is dat er bij ajax topics veel minder zuur wordt gereageerd door Feyenoorders dan vice versa, tenzij het een schandalige wedstrijd betreft zoals Ajax - Utrecht van 2 jaar geleden toen ajax een kansloze penalty cadeau kreeg in de laatste minuut.

Ajacieden kunnen er heel slecht mee om gaan als hun club zo matig presteert en als ze zien dat de concurrentie in een moeilijke wedstrijd toch vrij gemakkelijk de punten binnen haalt.

Maar goed, ieder z'n ding. Ik ga genieten van deze wedstrijd en daarna wat werk verrichten. ik zie later wel wat ajax heeft gemaakt tegen Heerenveen.

1 oktober 2017 om 13:29

Waarom komt de 1e goal van feyenoord nu op naam van berghuis? De scheids telt hem niet en vilhena scoort hem vervolgens. Stel dat vilhena niet direct scoorde maar dat de bal nog 2 minuten in het spel bleef en daarna de goal pas viel, dan komt de goal toch ook niet op naam van berghuis.

1 oktober 2017 om 13:29

Zeik niet zo op de scheids, Feyenoord staat gewoon terecht voor. Kijk eerst maar naar je eigen club.

1 oktober 2017 om 13:32

Tsja begon vrij leuk. Schwalbes moet harder bestraft worden, alleen jammer dat men hier dan weer alleen naar Kluivert wijst... Ajax waarschijnlijk en niet naar Beugelsdijk die er haast positief door in het nieuws komt.
De buitenspelgoal... ik vermeld het iedere keer weer en er is maar één oplossing technologie... en clubs kiezen er blijkbaar voor dat allemaal niet te willen.
Verder prima gefloten en maakt in ieder geval een stuk minder fouten dan AZ

1 oktober 2017 om 13:34

Lekker ontspannen middag tegen een zwak AZ. Vooral de keeper en verdediging zijn erg matig.

1 oktober 2017 om 13:35

Ik kan niet anders zeggen dat ik erg tevreden ben over de verdediging, al is het afwachten of ze het de hele wedstrijd vol kunnen houden.

Wat een verademing t.o.v. Botteghin en vd. Heijden als je daar gewoon wendbare en snelle spelers heb staan. Komt zowel opbouwend als verdedigend het spel van Feyenoord ten goede. Doet niks af aan de prestatie die de mannen vorig jaar hebben neergezet maar het blijven in mijn ogen middelmatige spelers.

1 oktober 2017 om 13:38

Wanneer krijgt Haps nou eens een uitnodiging voor Oranje? Speelde bij AZ sterk en laat nu bij Feyenoord ook gewoon week in week uit zien de beste linksback op de Nederlandse velden te zijn. Kan Blind ook doorschuiven naar de CVM positie ipv Strootman, hebben we tenminste snelheid op de backpositie. Ook nu tegen AZ weer een van de cruciale spelers in de opbouw, maar ook verdedigend gewoon ijzersterk.

1 oktober 2017 om 13:45

Ja op de Nederlandse velden misschien maar we hebben nog linksbacks in het buitenland die naar mijn mening eerder een uitnodiging verdienen. Ik noem een Willems, Pieters en Van Aanholt als voorbeelden. Die laatste speelde toch vrij sterk tegen United gisteren vond ik met aardige rushes. Willems doet het blijkbaar ook heel aardig in Duitsland volgens whoscored.

1 oktober 2017 om 13:54

Vind Haps niks onderdoen voor deze namen. Iedereen roept altijd maar Pieters, toch wordt hij al door 4 bondscoaches op rij overgeslagen. Toeval? Ik vind dr ook geen geur of smaak aanzitten. Van Aanholt zou ik inderdaad ook oproepen, samen met Haps laten uitvechten wie er basis begint. Willems heb ik niet in actie gezien bij Frankfurt, vond zn laatste seizoen erg tegenvallen. Hopelijk pakt hij het daar weer op.

1 oktober 2017 om 13:39

Los van die blunder heeft Jones me toch wel weten te overtuigen in de eerste wedstrijden. Zou 'm er lekker in later als Vermeer terug is

1 oktober 2017 om 13:41

Wat is die nijhuis weer dramatisch. Vorige week Kluivert geel geven voor dubieuze schwalbe , vandaag krijgt berghuis niets voor opzichtige schwalbe.

1 oktober 2017 om 13:44

Haha. En waar Kluivert vorig jaar meerdere keren goed wegkomt met natrappen en slaan, krijgt vilhena voor niks een schorsing. Soms zit het mee en soms tegen. Doe dat dopje af.

1 oktober 2017 om 13:49

Zegook niets over Feyenoord maar over de scheids. Waarom ene keer wel kaart en vandaag niet? Zelfde scheids binnen bijna week tijd

1 oktober 2017 om 13:49

Zegook niets over Feyenoord maar over de scheids. Waarom ene keer wel kaart en vandaag niet? Zelfde scheids binnen bijna week tijd

1 oktober 2017 om 14:11

Tja, dat bedoel ik dus. Soms mee soms tegen. Ene keer is vasthouden wel een overtreding en andere moment niet (PSV - Feyenoord, zelfde scheids, half uur tijd).

1 oktober 2017 om 13:50

Man who cares? Misschien weet de scheids dat Hij niet zo kinderachtig moet fluiten.

1 oktober 2017 om 13:43

2de slechte pass van Boetius bij een veelbelovende aanval. In de 1ste helft ook al

1 oktober 2017 om 13:45

Goed gedaan door Berghuis. Speelt vandaag ijzersterk

1 oktober 2017 om 13:46

St. Juste is echt een groot talent.

1 oktober 2017 om 13:47

Berghuis speelt fantastisch.

1 oktober 2017 om 13:47

Wow lekker bezig feyenoord

1 oktober 2017 om 13:48

Hoppa, we spelen lekker. Verdedigen met het hele elftal lekker fel en redelijk doortastend in de aanval. Als het zo loopt is het heerlijk spelen met deze aanval en dit centrale duo achterin. Zit ontzettend veel voetbal in.

1 oktober 2017 om 13:51

Complimenten inderdaad, zoveel meer dynamiek voorin en achterin met deze spelers. Moet een plaag zijn om drie bewegelijke spelers in de gaten houden die allemaal niet vastgeplakt staan aan 1 plek. Ook lijkt het me dat men niet meer om st Juste heen kan, wat een snelheid!

1 oktober 2017 om 13:56

Zeker speelt St. Juste lekker maar ook Tapia oogt zo heel sterk. Maar ja, az lijkt nu wel echt geknakt. Dat helpt ook enorm mee.

1 oktober 2017 om 13:48

Wat doet die Vilena nou weer met juichen van hem....zeer irritant altijd die rare gebaartjes van hem na een doelpunt

1 oktober 2017 om 13:51

Dybala nadoen.

1 oktober 2017 om 13:48

Berghuis en lozano domineren op de flanken zeg.

1 oktober 2017 om 13:49

Az speelt echt zwak. Halverwege de eerste helft vond ik ze nog wel redelijk spelen, maar rond het halfuur tot nu toe spelen ze echt zwak. Nauwkeurigheid bij zowel Feyenoord als az ontbreekt, maar Az is nog minder nauwkeurig dan Feyenoord

1 oktober 2017 om 13:51

Feyenoord niet nauwkeurig? Zit je de wedstrijd van dinsdag te bekijken? Feyenoord speelt superieur en alles behalve onnauwkeurig.

1 oktober 2017 om 13:49

Gallery play van Feyenoord. Had ik niet verwacht.

1 oktober 2017 om 13:50

Vroeger liep de doelpuntenmaker gewoon naar de man die de assist gaf. Nu loopt meneer Vilhena met zo'n raar gebaar naar de camera, egotripperij.

1 oktober 2017 om 13:53

Ach, als Berghuis zo doorgaat komt Vilhena hem weer feliciteren. Maak je niet druk.

1 oktober 2017 om 13:53

Hij denkt hij is Dybala

1 oktober 2017 om 13:52

0-4. Achja, de poorten gaan nu wel echt open bij Az.

Helaas, had een betere wedstrijd verwacht. Terechte 0-4 verder. Als je zo dom voetbalt, en ook nog is persoonlijke fouten maakt. Ga je in de toekomst nooit van de top 3 winnen.

1 oktober 2017 om 13:53

Het kwaliteitsverschil tussen aanval en verdediging bij AZ is te groot. Een aanval met spelers die in de top mee zouden kunnen doen met een verdediging die max. JL niveau is.

1 oktober 2017 om 14:01

Precies, vooral dit. De verdediging is gewoon niveau Excelsior, terwijl een speler als Jahanbaksh wel mee zou kunnen bij de top 3 naar mijn mening. Maar ook de naïeve speelstijl van AZ stoort me mateloos. Ze willen meedoen met de top 3 maar het verschil hiervoor is te groot.

Gehypet ploegje dit AZ.

1 oktober 2017 om 13:54

Ben tevreden met het duo achterin. Zou mooi zijn als Tapia dit volhoud. Ook Amrabat staat heerlijk op die back positie. St Juste heb ik al van het begin in de basis willen zien. Is veel sneller wendbaarder en voetballend beter dan botteghin.

1 oktober 2017 om 13:55

Feyenoord degradeert AZ tot een figurant in hun eigen stadion.

Wat een heerlijke middag, met alle blessures die we hebben. Jorgensen weer terug en Nieuwkoop in de basis als Amrabat op het middenveld komt, en we kunnen weer vol meedoen om de titel.

St. Juste en Tapia doen het prima centraal achterin. Larsson en Amrabat ook prima. De aankopen doen het meer dan prima tot nu toe, muv van Diks die er niks van kan.

1 oktober 2017 om 14:03

Gelukkig is Diks dan ook slechts gehuurd en is die na dit seizoen weer weg. We moesten wel een rechtsback kopen/huren daar de jeugd al 2x doorgeschoven was (karsdorp/nieuwkoop) en de volgende er nog niet klaar voor was.

1 oktober 2017 om 13:59

Ben vooral tevreden met Larsson in de basiself. Wat een creativiteit brengt die jongen. Als Jorgenson uiteindelijk weer terug is zou ik Larsson echt op de plek van Toornstra zetten. Wat een verademing zijn dat zijn, eindelijk na jaren een creatieve 10. 😱

1 oktober 2017 om 13:59

Sjezus Berghuis kon er makkelijk nog 2 intikken

1 oktober 2017 om 14:01

Larsson is echt een beest hoor. Super goed mee verdedigen

1 oktober 2017 om 14:08

Niet goed genoeg voor overmars...

1 oktober 2017 om 14:15

Die hebben Younes al. Die is 3 klasse beter

1 oktober 2017 om 14:01

Dit is wel echt goed voor het zelfvertrouwen van Feyenoord. Had een moeizame overwinning verwacht, maar dit is gewoon klasse. Hopen dat Ajax wat punten laat vallen deze middag dan maar

1 oktober 2017 om 14:02

Lees veel gezeik op Nijhuis. Maar die man fluit foutloos vandaag. Buitenspel komt door zijn assistent. Graag ook de scheidsrechter net als spelers per week beoordelen.

1 oktober 2017 om 14:06

Natuurlijk, de ene week moeten schwalbes hardhandig de kop in gedrukt worden en de andere week fluit de scheidsrechter prima. Ach, het wekelijkse riedeltje. Heerlijk al dat opportunisme.

1 oktober 2017 om 14:09

Als hij fouten maakt. Moeten we dat zeggen en ja ik ben het met je eens hij moet consequent zijn. Maar om nou te blijven zeuren op voorgaande optredens, gaat mij te vet. Ik denk dat dit de maatstaf zou moeten zijn.

1 oktober 2017 om 14:14

@lwd12 Helemaal goed gezien. De assistent maakt 1 fout, Nijhuis foutloos zover dat mogelijk is. Nijhuis fluit als 1 van de weinige niet zo schijterig heel een wedstrijd dood zoals de zo geroemde Kuipers met regelmaat doet.

1 oktober 2017 om 14:10

Zelfs bij een 0-4 krijg ik hartkloppingen als ik Nelom zie. Kun je na gaan wat mensen voelen als ze zoen dat hij basis en het 0-0 staat. Zoveel traumas heeft die ons supporters bezorgd zoveel punten gekost. Schande

1 oktober 2017 om 14:12

Hij schijnt de kleding ieder weekend te wassen dus van Bronckhorst kan niet om hem heen.

1 oktober 2017 om 14:16

Of hij en gio zitten vaak op dezelfde toilet. Ik begrijp het niet. Slechter bestaat niet

1 oktober 2017 om 14:13

Waarom speelt hij eigenlijk ? Is haps geblesseerd ?

1 oktober 2017 om 14:14

Voorzorg lijkt me

1 oktober 2017 om 14:17

Zelfs voorzorg vind ik hrt gevaarlijk om dese man in het veld te zien. Ben bang dat we hem nog vaak gaan zien aangezien Haps best blessure gevoelig is. Dat worden veel punten incasseren

1 oktober 2017 om 14:16

Voorspelbare tussenstand. Feyenoord revancheert zich goed van een paar mindere potjes.

1 oktober 2017 om 14:17

Jammer dat het nog steeds 0-4 staat, had toch wel een doelpuntje of 3 bij gemogen gezien de kansen.

1 oktober 2017 om 14:20

Feyenoord speelt goed hoor. Raar alleen dat men zegt dus media enz enz dat het dit jaar is Az, utrecht en Vitesse nu gaan aanhaken bij de top drie. Mijn god ze bakken er geen klote van kijk az nu en dat Utrecht vorige week

1 oktober 2017 om 14:24

Geen idee hoe die media daar ook bij komt. Wij en volgens mij ook de supporters van Vitesse en Utrecht daar ook niks van.

1 oktober 2017 om 14:24

begrijpen daar ook niks van *

1 oktober 2017 om 14:20

Precies dezelfde uitslag als vorig jaar. Gefeliciteerd Feyenoorders!

De wedstrijd is afgelopen. Het is niet meer mogelijk om te reageren.

Wedstrijdverslag

Feyenoord vernedert kansloos AZ en bezweert crisis met ruime zege
Feyenoord heeft een broodnodige en overtuigende overwinning bijgeschreven in de Eredivisie. De landskampioen verloor vier van de laatste vijf officiële wedstrijden, maar haalde zondagmiddag uit op bezoek bij AZ. Lees verder

35 fans
Aanvaller, 25 jaar
SeizoenClubW
2017/2018 Feyenoord 11 7 3 1
2016/2017 Feyenoord 30 7 4 0
2015/2016 Watford 9 0 2 0
2014/2015 AZ 22 11 3 0
2013/2014 AZ 29 9 1 0
Laatste voetbalnieuws

‘Als je ziet welke teams er wel naar het WK gaan, dan is dat doodzonde’

Steven Berghuis kreeg dinsdagavond in het oefenduel van Oranje met Roemenië (0-3) een basisplaats van bondscoach Dick Advocaat. De vleugelaanvaller van Feyenoord betaalde het vertrouwen van de afzwaaiende oefenmeester terug met...Lees verder

9.3
Steven Berghuis was tijdens de laatste ontmoeting tussen AZ en Feyenoord 'Man Of The Match' met een 9.3. Hij scoorde tweemaal.

Nederland
0 fans
Middenvelder, 19 jaar
7.5
Teun Koopmeiners is de man in vorm en door jullie de best beoordeelde speler van AZ.

Nabeschouwing

Poll

Wie dachten onze bezoekers dat er ging winnen?

AZ
 
 
100%
 
 
 
Gelijkspel
 
 
 
 
0%
 
Feyenoord
 
 
 
 
0%
 
Totaal aantal stemmen: 1
Leden van Voetbalzone kunnen wedstrijden voorbeschouwen.
X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren