Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Klopp hoopt defensieve problemen op te kunnen lossen met oude bekende'

Laatste update:

Mamadou Sakho en Martin Skrtel zaten al in de lappenmand en dinsdagavond viel ook Dejan Lovren nog eens uit, terwijl Kolo Touré in de slotfase van het bekerduel met Stoke City naar zijn hamstring greep. “Ik heb geen enkele fitte centrumverdediger meer”, mopperde Jürgen Klopp na afloop van het treffen in het Britannia Stadium. Het lijkt dus tijd te zijn voor actie.

/

Nu de transfermarkt open is, heeft Liverpool de mogelijkheid om een verdediger van buitenaf binnen te halen. De Daily Mirror komt met een logische naam op de proppen: volgens de tabloid zijn Liverpool en Borussia Dortmund inmiddels in gesprek over Neven Subotic. Liverpool zou de Serviër tot het einde van het seizoen willen huren.

De 27-jarige Subotic was onder Klopp een vaste basisspeler bij Dortmund, maar is zijn plek in het elftal verloren. De verdediger kwam dit seizoen pas in twee competitiewedstrijden in actie en baalt van die situatie. Overigens kan Klopp binnenkort ook beschikken over Tiago Ilori, die wordt teruggehaald van een verhuurperiode aan Aston Villa. Of hij een oplossing is voor de defensie problemen is echter maar de vraag: de 22-jarige Ilori speelde geen enkel duel voor Villa.

Neven Subotic zou een aanwinst zijn voor Liverpool

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Waarom, hoe en door wie is Subo uit de basis verdrongen?

7 januari 2016 om 10:46

Sokratis & Ginter hebben voorrang en volgens mij speelt zelfs Bender vaker in het centrum van de verdediging.

7 januari 2016 om 11:13

Ginter speelt rechtsback, Sokratis is inderdaad gewoon een klasse beter. En tja... Hummels, die speel je er niet zo maar uit..

7 januari 2016 om 11:25

Ginter speelt ook zo nu en dan centrum. Maar Subo is vergane glorie ja. Wel een prima stand-in.

7 januari 2016 om 11:30

Vergane glorie? Is t zo erg? Hij is pas 27. Zie dortmund en dus subo te weinig spelen daarvoor

7 januari 2016 om 12:49

Vergis ik me, of heeft Hummels voor de winterstop ook een paar wedstrijden op de bank gezeten ivm zijn vorm?

7 januari 2016 om 10:46

door golden freeza, nadat hij weer tot leven kwam besloot hij 3 maanden te trainen om wraak te nemen op subotic. nu is hij een betere speler en staat hij in de basis

7 januari 2016 om 11:44

Hahaha ja deze reactie is goud, moest er om lachen! Zondag weer nieuwe aflevering!

7 januari 2016 om 10:47

Door de trainer, omdat hij anderen centraal beter vind lijkt me he

Prima oplossing om voor een halfjaar Subotic te huren. Als blijkt dat hij dan zelfs een goede versterking is, kan men ervoor kiezen hem definitief over te nemen. Ilori zag ik altijd wel als goede aankoop voor de lange termijn, maar heeft 0.0 progressie geboekt in de laatste twee jaar. Misschien nu nog een kleine kans bij Liverpool, maar zal in de zomer wel vertrekken.

Overigens heeft Liverpool ook Ojo teruggehaald van een verhuurperiode bij de Wolves. Paar keer in actie gezien, onder andere op A-toernooi van Ajax. Razendsnelle spits met een fantastisch schot. Qua stijl te vergelijken met Origi. Pas 18 jaar, dus hopelijk krijgt hij ook enkele kansen (liefst vrijdag al in de FA Cup). Wat mij betreft in potentie een topspeler, maar is natuurlijk altijd afwachten.

7 januari 2016 om 11:05

Onderschrijf vrijwel alles wat je hier zegt, maar is Ojo niet een linkermiddenvelder of buitenspeler ipv een spits? Ik heb hem zelf niet vaak in actie gezien (een keer tijdens de voorbereiding, geloof ik), dus weet het niet zeker. Maar ze hebben inderdaad hoge verwachtingen van hem.

7 januari 2016 om 11:11

De keren dat ik hem in actie zag, speelde hij volgens mij als spits. Dat is echter al wel een poosje geleden, dus mogelijk dat hij ondertussen op de flank is geposteerd.

7 januari 2016 om 11:15

Leonov bedoelt zeker Funso Ojo, de ex-'topper' van Dordrecht :P

7 januari 2016 om 15:25

Nee, die bedoelde Leonov niet.

Ziehier: http://liverpoolfc.com/team/academy/player/sheyi-o...
Ik citeer 'a pacey winger'.

7 januari 2016 om 11:36

@ Lfc

Ik kan mij niet voorstellen dat BVB hem in de winter stop verhuurd of verkocht. Soms hebbenb ze hem ook nog hard nodig als een of zelfs twee CV basis spelers geblesseerd raken.

In de zomer word het misschien een ander verhaal. Maar, ik heb Subotic 2 keer ontmoet, en ik had het gevoel dat die fanatieker voor BVB is, dan ik zelf. Hij zal in ieder geval hard knokken om weer vaker te spelen.

7 januari 2016 om 11:54

Als je het zo schetst, is het inderdaad lastig voor te stellen. Als je bedenkt dat hij slechts 2 van de 17 wedstrijden in de Bundesliga heeft mogen spelen, dan is het niet zo heel gek als hij verhuurd mag worden. Zeker als Dortmund er een vergoeding voor krijgt, maar we zullen zien hoe het loopt.

En dat hij fanatiek voor BVB is, kan best, maar hij wilt waarschijnlijk net zo goed meer speelminuten dan hij nu bij zijn club krijgt. Als je niet aan spelen toekomt, kan je nog zo veel van je club houden, maar dan ga je vanzelf een keer je horizon verbreden.

7 januari 2016 om 12:10

Tja, ik zal ook geen geld wedden op zijn verblijf.

Hij vertelde mij ook (2 jaar geleden) dat die 2 commercielle projecten in Dortmund begonnnen heeft, wiens zijn aanwezigheid nodig maken. Voetballen was die in zijn invalbeurten eigenlijk weer heel goed, goed, ervaren positiespel. Misschienm een beetje te langzaam inmiddels, maar dat zie ik geen probleem voor de PL, als zelfs Arsenal met zo iemand als Mertesaacker het veld opkomt. .

We zien wel

Zou zeker een goede oplossing zijn. Heeft zich bewezen bij Dortmund en een extra goede cv is zeker wel nodig bij Liverpool. Hoop dat ze de top 4 kunnen halen, al gok ik dat dit jaar nog te vroeg komt.

7 januari 2016 om 11:19

Arsenal zal plek vier wel weer halen :P

7 januari 2016 om 11:59

totaal overbodige reactie.

7 januari 2016 om 12:21

Niet alles moet altijd serieus gebeuren, Dohan.
Een Arsenal fan een beetje plagen is altijd leuk. Zo gebeurt dat ook met de 'kakkies' in de Eredivisie

7 januari 2016 om 13:53

Haha ik hoop toch hoger. Dit seizoen moet het ook gewoon kunnen, aangezien alleen City een uitdager is. De top dit jaar is zwak, de rest is sterker. Mooi seizoen met Arsenal als winnaar

Subotic zal niks toevoegen aan Liverpool . Speelt niet voor niets zelden bij Dortmund. Enkele jaren geleden de rots in de branding samen met Hummels bij BVB. Maar na zijn zware blessure nooit meer op zijn oude niveau gekomen

7 januari 2016 om 11:18

Volg jij zoveel wedstrijden van de beloften elftallen daar dan? Subotic heeft nauwelijks gespeeld, maar wanneer hij speelde, speelde hij zeker zeer verdienstelijk.
De reden dat hij niet speelt is dat Hummels een geweldige verdediger is, maar aan alle kanten voorbij wordt gelopen door de tegenstander. Sokratis is sneller dan Subotic dus was dat de oplossing.
Subotic blijft gewoon een klasse verdediger.

7 januari 2016 om 11:28

Beste kerel , ik ben geabboneerd op Sky en kijk op vrijdag ,zaterdag en zondag zoveel BULI als mogelijk. Als Subotic speelt ( en speelt terecht nog maar weinig) is ie altijd op de een of andere blunder of grote fout te betrappen, daar hoef ik geen beloften voor te kijken. Wat Hummels betreft heb je gelijk, maar Subotic deed jaartje of twee geleden precies hetzelfde wat Sokratis nu doet ( brandweerman spelen ). Subotic kan dit niet meer, heel simpel .

7 januari 2016 om 11:43

Onzinverhaal, je kunt Subotic niet beoordelen aangezien hij maar 2 wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen.

7 januari 2016 om 12:04

@ Stoned

Sokratis is ongetwijfeld de betere oplossing voor de 2de plek bij de BVB CV posities. Binnenkort zal die dan wel concurrentie krijgen door Ginter, die het spel inmiddels beter begrijpt.

In de laatste 2 wedstrijden van Subotic was die bijna weer de oude, bijzonders in die beker wedstrijden. Prima stand-in, en nog altijd beter dsan de gemiddelde Cv's in de BL

Hummels wordt "ook niet aan alle kanten voorbij gelopen door de tegenstander".zijn match statistieken ( plaats 3 in de Blwinst duellen) en gebaseerd op mijn persoonlijke aanwezigheid op de tribune, zeggen het tegendeel. Hij had wel wat vreemde afspeelfouten in huis, met als gevolg negatieve pers.

7 januari 2016 om 12:09

Ik kijk 30 jaar Bundeliga knul, toen Duitse voetballers hier in Nederland moffen genoemd werden . Ik zeg je wat ik ervan vind. En zoals het ook in voetbal Duitsland gezien wordt . Als jij een ander mening hebt last ik je in die waan . Iedere Bundesliga volger weet dat ik gelijk heb . En uhhhh ,met Bulivolger bedoel ik niet die mannen die zo af en toe eens een wedstrijdje meepikken . Een wedstrijddag samenvatting van 10 minuten reken ik ook niet tot de Bulivolgers .

7 januari 2016 om 12:16

@ die swand , voor mij blijft Hummels een van Europasbeste CV's . Maar het feit is gewoon dat ie op diepe ballen snelheid mist .wat opgevangen wordt door Sokratis / Subotic. Wat Subotic betreft. Heb ik hem ook in zijn lsatste wedstrijden afspeelfouten zien maken .

7 januari 2016 om 12:19

@ die Wand . Swanf is een typfout en niet opzettelijk

7 januari 2016 om 12:21

Voetbal volgen in het stadions is nog altijd de beste manier. TV is alleen een hulpmiddel om scenes te herzien. Om het functioneren van een team te beoordelen moet je het hele veld kunnen inzien.

Ik ben Duitser en werk in de voetballerij. Wil jij mij vertellen hoe dingen in voetbal Duitsland gezien worden?

7 januari 2016 om 12:22

En uhhhh , mijn beoordeling over Subotic betreft vorig èn dit seizoen.

7 januari 2016 om 12:27

Hij werkt in de voetballerij !! Proficiat jong . Ik ben Duitser , geabboneerd op Sky, geabboneerd op Der Kicker en, ik werk in Erlangen . Ja , ik vertel jou hoe er in duitsland tegen het voetbal aangekeken wordt. Omdat ik dat zie lees en hoor.

7 januari 2016 om 12:27

@ Stoner

Afspeelfouten maakt iedereen. De gevaar bij diepe ballen bij het spel van BVB is niet alleen het probleem van Hummels. Het is de enige nadeel in de tactiek..volgens Tuchel. gaat BVB proberen het positiespel aan te passen, maar hij geeft ook (terecht) aan, dat elk systeem voor- en nadelen heeft. Het is maar de keuze die je maakt.

7 januari 2016 om 12:29

Ik ook, maar dat betekent niet dat we met deze informatiebronnen een abonnement op de enige waarheid hebben. Iedereen zijn eigen mening, toch?

7 januari 2016 om 13:04

Idd ieder zijn eigen mening , zoals ik in een vorige reactie reeds aangaf. Ik ben Bulifan met een ( jarenlange) voorkeur voor FcB. Trouwens lang voordat er ook maar een nederlander ooit iets om het Duitse voetbal gaf . Maar heb BVB en trouwens ook andere Duitse clubs altijd graag zien voetballen en winnen. En nogmaals Hummels is in mijn ogen een van s'werelds beste CV's ondanks dat ie af en toe op snelheid geklopt wordt, of de een of andere grandioos mislukte pass verstuurd. Subotic was tot zijn zware blessure van bijna hetzelfde kaliber , bikkelhard en compromisloos ( zonder de splijtende pass ). De ideale counterpart van Mats. Maar we moeten gewoon eerlijk zijn dat Subotic sinds zijn blessure nooit meer op niveau gekomen is , en Sokratis daarvan geprofiteerd heeft. Doet trouwens niks af aan de kwaliteit van Sokratis . Gr

Is opzicht een prima speler die Liverpool kan helpen met de huidige blessure golf. Echter wanneer iedereen fit is speelt hij ook bij Pool geen basis meer.

Voor beide partijen zou dit wel een goede tijdelijke oplossing zijn. Echter, wie heeft BVB als back-up voor Hummels en Ginter?

Ik kijk ook vaak BL wedstrijden, rechtstreeks en ik wil en zie vaak wedstrijden van Bvb, omdat ik ze heel leuk vind voetballen. Achterin ziet het er soms wankel uit, maar dat is meestal in de omslag of als er "onverwachts" balverlies wordt geleden op het middenveld en de verdediging dus door het aanvallende en risicovolle spel van Bvb, uit positie staat. Desalnietemin, als je er eentje meer dan je tegenstander maakt, win je alsnog de 3 punten. BVB is juist door het aanvallende en risicovolle spel gewoon fantastisch om naar te kijken.

7 januari 2016 om 15:33

Ja, dit is een prima analyse. Helemaal mee eens. Na BVB kijken is niet alleen voor de fans leuk, maar ook voor elke liefhebber van aanvallend voetbal.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren