Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Door al het gedoe rond Benzema zou ik Bale naast Ronaldo zetten, op 9’

Laatste update:

John Toshack denkt dat Gareth Bale goed zou renderen in de aanval bij Real Madrid. In de zomer spande de Koninklijke zich bovenmatig in om Bale los te weken bij Tottenham Hotspur. In de paar wedstrijden die hij heeft gespeeld werd Bale als rechtshalf gebruikt, maar zijn landgenoot Toshack raadt Carlo Ancelotti aan om Bale eens ‘op 9’ neer te zetten.

/

Toshack, die in het verleden zelf ook Real Madrid onder zijn hoede had, gelooft dat Bale prima uit de voeten kan op de pure spitspositie. Nu behoort die positie nog toe aan Karim Benzema, die het echter lastig heeft en moeizaam tot scoren komt. “Door al het gedoe rond hem zou ik Bale naast Cristiano Ronaldo zetten”, stelt Toshack voor in gesprek met Cadena COPE.

“In mijn ogen kan Gareth prima ‘op 9’ spelen. Hij is een buitengewone voetballer en ik ben er zeker van dat hij succesvol kan zijn, ook op die plek.” De vraag is voorlopig echter vooral óf Bale dit weekend zal spelen, thuis tegen Málaga. Er zijn namelijk twijfels gerezen over de fysieke gesteldheid van de Welshman, die een chronische rugblessure heeft. “Er is iets vreemds voorgevallen, dat de transfer vertraagd heeft”, ziet ook Toshack. “Ergens klopt er iets niet. Maar Madrid zal wel weten wat het doet.”

Gareth Bale 'op 9' zetten is...

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gewoon ronaldo op 9 bale op ronaldo's plekkie

17 oktober 2013 om 14:30

Dat wil Ronaldo niet en die schijnt de baas te zijn in Madrid.

17 oktober 2013 om 15:16

Hij is niet de baas, je moet je beste speler op zijn sterkste positie opstellen. Je gaat toch ook niet je doelman in de spits zetten omdat dat beter uitkomt?

17 oktober 2013 om 15:21

Je moet spelers opstellen waardoor het team als geheel het beste presteert. Maar Ronaldo heeft bij z'n contract verlenging afgesproken dat hij vanaf links zal blijven spelen.
Ronaldo is gewoon de baas.

17 oktober 2013 om 15:42

Als mijn doelman beter dan mijn huidig spits kan scoren en ik een andere goeie doelman heb zou ik wel doen.

17 oktober 2013 om 15:52

ik volg je niet...

On: Ik heb eigenlijk geen plek voor Bale in het team. Ronaldo hoort op links, daar heeft hij al die goddelijke statistieken ook behaald. Bale kan niet in de spits, hij kan wel op cam, maar daar lopen betere spelers rond, zoals een Isco, Modric kan er ook spelen. Dan moet Bale op rechts, maar sorry, zelfs Di Maria vind ik beter passen in het systeem.

Bale mag wel op de bank, ik heb gehoord dat 100 miljoen erg lekker zit.

17 oktober 2013 om 16:07

Indd, Je zet toch geen Casillas in de Spits omdat Lopez opgoal staat of andersom

17 oktober 2013 om 16:19

A.solo. jij schrijft echt de grootste onzin!

17 oktober 2013 om 14:32

ronaldo op links houden zijn eigen plaats

17 oktober 2013 om 14:33

ronaldo heeft een aantal x op 9 gestaan, vooral bij portugal.
dat werkt totaal niet.
waar hij nu staat scoort hij extreem veel, waarom dat veranderen?

17 oktober 2013 om 15:17

Omdat perez het nodig vond om bale te halen...

Maar ronaldo zou afgaand op zijn kwaliteiten prima in de spits moet kunnen spelen.

17 oktober 2013 om 15:54

Nee, totaal niet, kleine ruimtes zijn niet in het voordeel van Ronaldo, die heeft jist de ruimte nodig op links en door zijn visie op die plek, komt hij tot zoveel goals. Mede door de vertrokken Özil, die wist precies wanneer de bal moest komen in de ruimte en Ronaldo rent wel.

Maar in de spits, zal hij net als bij Portugal gewoon falen.

17 oktober 2013 om 18:25

Hij heeft een neusje voor de goal, staat altijd op de goede plek en kan uitstekend koppen.
Daarnaast kan hij in de spits ook prima gebruik maken van zijn snelheid met name in de omschakeling

17 oktober 2013 om 15:41

je haalt geen speler weg van een positie waar hij al jaren meer dan succesvol is geweest.
Is hetzelfde als je messi nu rechtsbuiten zou zetten om een andere speler in de spits te laten spelen.

17 oktober 2013 om 18:41

Wat dacht je gewoon iedereen op zijn plek te zetten.
slaat tegenwoordig nergens meer op, dus omdat iemand 91 miljoen kost moet hij spelen.
ronaldo is geen spits bale ook niet .

On topic slaat nergens wat hij zegt bale zou als spits niks kunnen , want hij heeft volgends mij te weinig het overzicht van.
gewoon ronaldo links morata en di maria rechts .

17 oktober 2013 om 18:46

Gewoon 4-4-2 spelen en bale en ronaldo in de spits.

Ronaldo-Bale
Isco-Modic-Khedira-Di Maria
Marcelo-Varane-Ramos-Carvajal
Diego Lopez

Jammer dat bale zoveel word beschouwd als miskoop terwijl hij nu geblesseerd is en nog weinig heeft gespeelt.Als hij nu minder heeft gekost was er ook minder ophef over zijn blessure.

Deze situatie is echt BALE voor man

Waarom praten mensen zoveel onzin.. Benzema is nu bijna weer in vorm. Hij heeft 2x gescoort voor Frankrijk en hij voetbalde altijd al goed mee. Blij dat Perez vertrouwen im hem heeft.

17 oktober 2013 om 14:35

Ja he, benzema mits in vorm een van de beste en hij is de meest ideale spits voor madrid en voor een linksbuiten als ronaldo.

17 oktober 2013 om 14:38

Mensen praten geen onzin. Benzema is absoluut niet de spits voor Real madrid. Hij voetbalt goed mee, leuk voor hem maar dat is niet de reden waarom die er staat. Hij moet doelpunten maken. Hij komt op mij altijd over alsof ie er geen zin in heeft. En dat goed mee voetballen ben ik het ook niet mee eens. Ballen springen van ze voet, geeft zelden een assist en hij moet beweeglijker zijn in de punt het is allemaal zo statisch en voorspelbaar wat die man doet.

In de winter in de uitverkoop gooien en alles op alles zetten om Lewa binnen te halen.

17 oktober 2013 om 14:55

Benzema hoeft niet te scoren als hij assists levert en goed meevoetbalt. Denk je dat het makkelijk voor Ronaldo is om met een spits te spelen die niet kan meevoetballen? Ronaldo zou denk ik zelfs minder scoren. We hebben geen Ozil meer die met een eindpass komt.

17 oktober 2013 om 14:44

ja he, benzema weer in vorm? omdat ie 2 x scoort met frankrijk... hij heeft ze beste tijd in madrid gehad lekker naar arsenal laten gaan en falcao halen zou ik zeggen

17 oktober 2013 om 15:03

Hij mist geen grote kansen meer.. als hij een kans krijgt prikt hij em erin. Zoveel gloryhunters laatste tijd. Waarom moeten ze weer met geld smijten als Benzema perfect in het systeem past? Plus we hebben Morata die de beste van de wereld kan worden dan ga je tog niet 70mil betalen voor Falcao?

17 oktober 2013 om 17:23

Morata kan absoluut niet de beste van de wereld hebben. Daar heeft hij het talent niet voor. Hij is een degelijke spits die zijn goaltjes maakt, maar verder is het niet veel speciaals. Hij kan een grote spits worden, maar zeker niet één van de beste( top 3).

Benzema is mijn meest favoriete speler samen met Özil, maar hij moet gewoon weg uit Madrid. Zijn kwaliteiten komen niet naar behoren tot uiting. Meerdere factoren hebben meegespeeld. Hij heeft er zelf een beetje met de pet naar toe gegooid maar ook heel de sfeer rond Madrid, het systeem en bepaalde spelers waren zeker van grote invloed.

Ieder zijn mening.. het zal Ancelotti een worst wezen!

Oooooh nu snap ik waarom ze 100 miljoen hebben betaald.
Nu alleen nog als doelman voorstellen en dan heb je voor die prijs gelijk een speler die op alle posities terecht kan.

17 oktober 2013 om 15:28

dit zou wel eens,zonder dat je het weet, de toekomst wel eens kunnen zijn!!

Spelers die zo opgeleid worden, automatisch verhoging van hun waarde, ect....

ik zou vlug een patent nemen op je idee man!

17 oktober 2013 om 15:35

nah lijkt me geen leuke toekomst dan.
De pure spelers verdwijnen en er komen meer spelers bij die een beetje goed zijn in alles.

17 oktober 2013 om 15:47

daar heb je absoluut gelijk in.. maar 70 geleden lachten ze je uit toen men
vertelde dat we ooit op de maan zouden lopen (huppelen)

dusja.. wie denk je wel terug aan mijn woorden als je met je pijpje in je schommelstoel zit )

Van de lappenmand naar de prullenbak !!!

Benzema begint langzaam weer in vorm te komen, zou dom zijn om hem nu nog op de bank te zetten.
Als hij in vorm is hoort hij sowieso bij de beste spitsen ter wereld.

Ik vind dat Morata de kans moet krijgen en Di Maria op rechts, Ronaldo op links.

17 oktober 2013 om 15:59

Ik ook.
Al heeft Benzema de afgelopen wedstrijden prima gespeeld met Frankrijk..

Ik zou dan eerder Ronaldo juist in de spits zetten en Bale gewoon op links. Altijd het proberen waard...

17 oktober 2013 om 14:39

Ik zou de beste voetballer van de wereld niet op een andere positie zetten. Ik zou dan ook gaan voor Bale in de spits.

17 oktober 2013 om 14:46

@bavar... messi vergeten?

17 oktober 2013 om 14:53

Nee

17 oktober 2013 om 14:41

Ronaldo is al een paar keer in de spits gezet in de voorbereiding, was geen succes Ronaldo heeft ruimte nodig om ze actie te maken. Als die in de punt staat met ze rug naar de goal is die ze wapen kwijt.... Je kan niet zomaar een pure flankspeler in de punt zetten.

Zou ik ook doen met name tegen Barca volgende week Bale op 9 Ronaldo links en Di Maria rechts, jammer dat ze Alonso missen die kunnen ze wel zeker gebruiken met zijn geweldige passing nog steeds de beste CVM ter wereld.

zet hem tussen Ramos en Pepe in ?

Blijft een nachtmerrie voor Perez dat hij zijn grootste fout ooit heeft gemaakt met het verkopen van Ozil!

17 oktober 2013 om 14:35

Hoe voorbarig ben je dan als je zoiets zegt.
Bovendien is het opvallend dat alleen Turken of Gooners nu al zoiets zeggen.

17 oktober 2013 om 14:45

Wat een onzin. Bijna iedereen zegt het. Alleen sommige Madridfans ontkennen het.

17 oktober 2013 om 14:48

Ik ben geen Turk en geen Gooner. Bij deze. Isco is voetballend geen mindere speler. Echter is hij net als Bale, Ronaldo en die hele voorhoede een speler die de bal in de voet wil en dan de actie wil maken. Daar waar Ozil juist de Pass gaf. Kortom, Ozil kan veel belangrijker zijn voor dit Madrid dan Isco.

17 oktober 2013 om 14:58

Dus zijn grootste fout is iemand laten gaan die Real amper prijzen heeft bezorgd?

17 oktober 2013 om 14:59

Ik zeg het ook, wat een fout, makelele was al een grote fout en nu ozil weg, wat een blunder!

17 oktober 2013 om 15:06

Het is en blijft voorbarig om nu al te zeggen dat het Perez zijn grootste fout is.
Laten we met zn alle lekker achteraf gaan lopen zeuren.

17 oktober 2013 om 15:24

Als je het zo bekijkt kan Real Ronaldo ook wegdoen.. Zoveel prijzen heeft hij hun ook niet bezorgd. Probeer niet om het verhaal heen te draaien en gewoon objectief te lezen. Wat hij ermee aangeeft is dat Ozil gewoon een speler is die de spitsen kan bedienen, heeft hij ook in zijn periode bij Real bewezen. Niet voor niets dat binnen de selectie van Real onbegrip is voor het feit dat Ozil wegmoest/ging. Er is gewoon geen enkele speler die op de nummer 10 positie zoveel assists geeft als Ozil. Dat Real geen prijzen won lag echt niet aan Ozil hoor, dat kan ik je verzekeren.

17 oktober 2013 om 14:42

Isco doet het minimaal net zo goed hoor En bovendien het die gewoon een goede mentaliteit en gedraagt hij zich buiten het veld

17 oktober 2013 om 14:45

Isco is geen spelverdeler.

17 oktober 2013 om 14:59

Ozil wel?

17 oktober 2013 om 15:02

Nee, Ozil ook niet. Behalve dan dat hij een spelverdeler pur sang is. Jezus, waar wil je Ozil anders onder scharen?

Ik denk dat het wel een kan, maar persoonlijk vind ik bale meer een vleugelaanvaller. Als ze Benzema willen vervangen kunnen ze beter een pure spits kopen, of morata in de basis zetten.

17 oktober 2013 om 14:40

Ronaldo rechts morata spits en bale links als bale optijd fit is tenminste. Maar de vraag is wat ze op het middeveld doen. Gaat illa spelen of khedira of allebij? Of komt modric ipv illa. Gaat pepe spelen of varana? Ah yoh is nog te vroeg om er nog over druk te maken denk ik =P

17 oktober 2013 om 15:01

gewoon di maria blijft links, bale moet banken. Tenzij Di Maria als cm wordt opgesteld, wat ook best goed is in te vullen is door di maria, dan kan bale op links, zo niet blijft bale een bankzitter.

Waar zijn al die wijsneuzen die beweerden dat Real niet met een linkshalf speelt?

Gewoon Benzema op 9 laten spelen en Bale (als ie weer fit is ) op linkshalf posteren.

En niet lopen puzzelen.

17 oktober 2013 om 14:35

Oja, en Bale en Ronaldo gaan elkaar dan niet in de weg lopen natuurlijk.

Domme opmerking zeg..

17 oktober 2013 om 14:49

De enige die een domme opmerking maakt ben jij,
Waarom zouden ze elkaar in de weg lopen?
Leg eens uit wijsneus want je pist hier duidelijk naast de pot.

17 oktober 2013 om 15:03

ahahha bale linkshalf?

dus dat betekent dat je dan een linkerkant heb met marcelo, die vaak opkomt langs ronaldo, een bale die ook van de linkerkant gebruik maakt en een ronaldo die daar ook staat.

Hopelijk wil jij geen luchtverkeersleider worden of 1 of andere verkeersregelaar, dat zou ons een boel ongelukken kunnen voorkomen.

17 oktober 2013 om 17:32

Wie speelt er volgens jou linkshalf bij Real?

Gewoon Bale op links, Ronaldo volledig vrije rol vooraan en Di Maria op rechts. Evt met Di Maria en Bale die veranderen van positie. Dan heb je altijd 1 winger die naar binnensnijdt en 1 winger die voor de aanvoer naar Ronaldo zorgt. Ronaldo in een vrije rol zodat hij van diep kan komen en z'n snelheid ten volle benutten. Zet Isco daar nog ergens achter om de ballen rond te delen en het zit snor. Benzema verkopen en Morata/jesé als stand-ins voor Ronaldo. Enige nadeel is wel dat Bale en Di Maria dan geen waardige vervangers hebben.

Zijn er twijfels over de fitheid van Bale? No Way!

Zoals ik al vaker heb gezegd en wat ik ook denk dat gaat gebeuren is dat Isco, Ronaldo, Bale en Di Maria wel eens alle 4 kunnen gaan spelen en gaan rouleren op de aanvallende posities met daar achter 2 controlerende middenvelders.

Bale is en blijft een echte linkshalf. Daarbij heeft Ancellotti aangetoond dat hij zijn ploegen doorgaans goed laat draaien in een 4-4-2-formatie. Als ik hem was zou ik dat nu ook doen.

Lopez/Iker
Carvajal
Ramos
Pepe/Varane
Marcelo
DiMaria/Isco
Khedira/Modr
Illara/Alons
Bale
Bezema
Ronaldo

Gewoon Morata in de spits zetten, dan heb je geen problemen.

17 oktober 2013 om 14:44

Idd volledig mee eens! Morata is een held en ook nog eens publiekslieveling! Kon in die paar invalbeurten meer indruk om me maken dan benzema. Die oogt altijd zo nonchalant en laks.

17 oktober 2013 om 15:47

Idd, Benzema heeft echt de uitstraling van een archiefkast. Iedere keer als Morata invalt zie je de passie er vanaf spatten, plus hij heeft een meer dan aardige neus voor de goal. Ik denk dat hij de spits van de toekomst zal zijn voor Real.

Ook eeuwig zonde dat Jesé door de komst van Bale niet aan spelen gaat toekomen, zo veel talent die gast. Die zou van mij part zo naar Barça mogen komen :P

17 oktober 2013 om 16:05

Ja idd gewoon de jeugd de kans! Die jesse is ook klasse zie je meteen, en bovendien jeugd is altijd beter in mijn optiek. Wat vind je van nacho dan? Persoonlijk ook fan van, speelt al redelijk volwassen voor zn leeftijd vind ik.

18 oktober 2013 om 01:56

Vind ik óók goed! Vind sowieso dat Madrid goede zaken heeft gedaan dit jaar met het 'verspaansen' van de selectie: Isco, Carvajal, Illaramendi. Allemaal aankopen gericht op de toekomst (alhoewel ze nu uiteraard al vaak spelen). Over een aantal jaar zullen Morata, Jesé en Nacho óók vaste waarden worden. En dan heb je natuurlijk ook nog een Varane achterin. Dat kan een behoorlijk elftal worden!

17 oktober 2013 om 17:47

Heel kortzichtig dit. Dus Morata lost alle problemen op?

gwn zo lijkt me:
Mocht Bale het niet goed doen in de spits zou ik Morata er neer zetten, die zie ik vaak goed spelen en scoren bij jong Spanje en verdiend een kans, en tjsa, beter dan Benzema...

Casillas
Carvajal
Varane
Ramos
Marcelo
Khedira/Alon
Modric
Di Maria
Isco
Ronaldo
Bale

Bale moet je gewoon ergens links op het veld zetten daar komt hij het best tot zijn recht. Je moet hem niet naast Ronaldo zetten, dan nog eerder erachter, maar voor Bale beter dat hij ver van hem uit de buurt staat. Ronaldo zijn ego zou sowieso gekrenkt zijn, omdat er zoveel geld voor Bale is betaald.

Weg met Benzema ene spits hoort te scoren, dan alleen meevoetballen wat een dom gelul van Ramos hier.

Bovendien Benzema zijn spel is vaak belabberd at meevoetballen van Benzema valt wel mee. Benzema is ene overschat spits. De man mist de meest opgelegde kansen voor open doen en loopt er bij alsof hij niet op het veld wilt staan.

Bale is zeker goed genoeg om benzema uit de basis te spelen. Bale is wel de laatste speler die real nodig hebben.

Bale
Ronaldo- Isco - Di Maria zijn echt dodelijk aanvallen

Ik heb een vraag; is Bale een echt spits ? Ik vind hem vleugelspeler.


On; Benzema kan beter naar Arsenal gaan! Hij heeft denk ik Ozil hard nodig

Je zou Isco ook als valse spits kunnen plaatsen, daarachter dan Bale met een vrije rol zo speelde hij de laatste matches wel bij Totteham Hotspurs.

Diego Lopez
Carvajal
Pepe/Varane
Ramos
Marcelo
Khedira/Illa
Modric
Di Maria
Bale
Ronaldo
Isco
17 oktober 2013 om 16:04

Mooi opstelling man, zou ideale zien, zolang ik die Benzema maar niet in de basis zie.

18 oktober 2013 om 14:01

Bij ons speelde iedereen in dienst van Bale.
Dat gaat bij Madrid niet gebeuren.
Het is gewoon een top linksbuiten,
Enige oplossing is Ronaldo op 9 maar ja ....................

Laat bale maar eerst fit worden

Ik hoop dat als ze Benzema niet meer de kans geven, dan Bale eerst uitproberen op die positie ipv een nieuwe speler kopen. Verder hoop ik dat Jese op rechts dan komt te spelen, niet zijn eigen plek, maar hij kan niet op ronaldo's plek voorlopig spelen, maar het is echt een geweldig talent!

Het duurt nog even voordat Perez er achter komt dat Bale niet nodig is geweest. Ronaldo is nooit geblesseerd dus echt veel spelen zal hij niet (of het moet op rechts zijn).

Ik snap nog steeds dat hele gezeik rondom: "gaat Bale zich bewijzen bij Real Madrid" niet. Bale is een wereldspeler die al heeft bewezen op het hoogste niveau mee te kunnen. Hij is nog maar 23/24 jaar dus kan nog een aantal jaar mee. Met Ronaldo / Di Maria en Bale heeft Real Madrid de snelste avond ter wereld.
Bale heeft bij Tottenham op 10 gespeeld en heeft dat keurig gedaan, geef het tijd en hij vindt zijn draai.

17 oktober 2013 om 18:07

Tottenham is niet het hoogste niveau. Hij heeft zich dus niet op het hoogste niveau bewezen.

Wat heb je aan al dat snelheid als ze het spel moeten maken?

17 oktober 2013 om 22:22

Premier League is anders wel het hoogste niveau...

Ronaldo is zeer zeker de baas in madrid, staat boven alles en iedereen , zo groot is madrid dus niet.

Ik zou gewoon Bale op rechts (ookal presteert di Maria zo goed) en CR7 op links en Benzema op 9 want ik voel gewoon dat hij al die kritische media laat verrassen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren