Update: Roda maakt melding van komst Skoubo

Donderdag, 30 juli 2009 om 16:42

Roda JC heeft in Morten Skoubo de gewenste aanvallende versterking gevonden. De spits wordt komend seizoen gehuurd van FC Utrecht, waar hij niet langer op speelminuten kon rekenen. Skoubo meldt zich donderdag in Kerkrade voor de medische keuring en zal aansluitend een contract tekenen. Het is niet bekend of Roda een optie tot koop heeft weten te bedingen.

“Ik ben enorm blij met het werk dat Karsten Aalbrink voor mij gedaan heeft”, zei Skoubo op firstartist.dk, de website voor Deense contractspelers. “Ik heb bij Roda JC gesproken met de technisch directeur en de trainer, en die geloven in mij. Het is geweldig om bij een club te komen waar je wordt gewaardeerd.”

De 29-jarige Deen heeft er pas één jaar bij Utrecht opzitten. De spits kwam mede door blessures in slechts dertien competitieduels in actie en wist in deze wedstrijden nooit te imponeren. Hij scoorde slechts één keer, maar bij Roda heeft men er vertrouwen in dat hij wel degelijk een neusje voor de goal heeft.

Met de komst van Skoubo is de selectie van Roda voor komend seizoen rond. Harm van Veldhoven liet onlangs weten dat hij enkel nog een spits aan zijn selectie wilde toevoegen en deze heeft hij nu gekregen. Skoubo speelde eerder in zijn loopbaan onder andere voor Real Sociedad, Brøndby IF en Borussia Mönchengladbach.

Update 16:42 uur - Roda bevestigt komst Skoubo
Morten Skoubo is donderdagmiddag zonder problemen door de medische keuring gekomen. Roda JC meldt op haar website dat alle formaliteiten zijn afgerond en dat de club de aanvaller van Utrecht voor een jaar zal huren. "Roda JC is verheugd over de komst van Morten Skoubo. Morten is een uitstekende spits die, als hij zijn oude niveau haalt, van toegevoegde waarde is voor Roda JC", aldus directeur Martin van Geel.

Nieuwe seizoen, nieuwe kansen! Wed en ontvang €50 bonus

29 juli 2009 om 21:21
#1

Roda krijgt veel " afdankertjes" van andere clubs.. maar het kan zo ook maar eens goed uitpakken! als iedereen zich wilt bewijzen tegenover hun oude werkgever.. ben benieuwd.. maar ik ken deze jongen niet goed, maar volgens mij heeft hij nog niet gescoord voor Utrecht?

Aangepast op Woensdag, 29 juli om 21:21 door Oomjeroom.

29 juli 2009 om 21:28
#7

12 keer gespeeld; 0 goals

29 juli 2009 om 22:52
#35

Dat wou ik net zeggen. Verwachten ze veel goals van hem?? Hahahahahaha. Je ziet wel,geen geld! Degradatie dus!!!!

30 juli 2009 om 17:14
#79

Ja, inderdaad 12 gespeeld en 0 doelpunten. Maar daarvoor heeft ie ook twee seizoenen bij Real Sociedad geen pepernoot geraakt (nul doelpunten). Bij Fc Midtjylland heeft hij in het seizoen 2001-2002 een keer 17 doelpunten gemaakt, en bij Brøndby If heeft hij er in 2004-2005 11 gemaakt. En verder zit hij middeld op 3 per seizoen.

Maar goed, misschien is het een laatbloeier, you never know.

30 juli 2009 om 20:37
#93

Dat zeg weing he , Ik bedoel hij was vaak geblesseerd en kon daarbij moeilijk in vorm komen dit seizoen was hij overbodig dus waarom niet ,het is op huurbasis en anders hebben ze met Junker ook al redelijk spits gekocht .

29 juli 2009 om 21:36
#16

hij heeft gescoord in het play-off duel tegen groningen. Verder maakte hij toen hij fit was de laatste wedstrijden van de competitie een zeer goede indruk (tegen oa Heerenveen, Feyenoord en Groningen)
Ook in de voorbereiding maakte hij een fantastische goal.

Roda mag erg tevreden zijn met deze aankoop, het is gewoon een hele goede spits.
Maarja, die blessures he...

29 juli 2009 om 21:53
#22

In vredesnaam: waarom is dit een goede spits? Een goede spits scoort. En dat doet Skoubo niet. Dus geen goede spits. Zo simpel is het.

30 juli 2009 om 16:46
#66

Hij is inderdaad wel een goede spits voor roda of utrecht alleen wordt hij achtervolgd door blessures. maar als hij dit seizoen menig een doen verrassen en zich afvragen "in vredes naam" waarom heeft utrecht deze jongen verhuurd en vandenbergh gehouden...

30 juli 2009 om 22:45
#99

Je haalt me de woorden uit de mond, Skoubo is tien keer beter dan vd Bergh.
Hier gaat utrecht spijt van krijgen, Skoubo is goed aanspeelbaar en redelijk balvast, ik zou zeggen Roda gefeliciteerd met deze aanwinst.

29 juli 2009 om 21:23
#2

wat ziet roda is godsnaam in deze speler, dit snap ik echt niet

30 juli 2009 om 18:51
#89

Inderdaad, sluit ik mij compleet bij aan. Wat moet een club in nood met een altijd geblesseerde speler?

29 juli 2009 om 21:24
#3

zonde. ze hadden beter Vandenbergh kunnen verhuren. Skoubo is, mits fit, een goede speler.

29 juli 2009 om 21:25
#4

Een spits wordt gewogen aan het aantal doelpunten dat hij maakt. Bij utrecht waren het te weining en daarom mag hij vertrekken. En waardering krijg je pas, als je het terug betaalt in doelpunten, anders is die waardering gauw verdwenen.

30 juli 2009 om 20:38
#94

Dat is ook niet helemaakl waar vind ik , Ik bedoel iedereen is het er over eens dat Dembele een topper is/word maar toch scoort hij niet veel .

29 juli 2009 om 21:27
#5

ben benieuwd of hij meer kan brengen dan bij Utrecht want hij is ook nog eens heel blessuregevoelig maar wie weet hij heeft in het verleden getoond een bruikbare aanvale te zijn en het net te kunnen vinden.

Dit zou een mogelijke opstelling kunnen worden maar ik hoop stiekum wel nog op losada en kruijswijk.

Tyton
de fauw
addo
kah
lachambre
delorge
vormer
de jong
hadouir
skoubo
junker
29 juli 2009 om 21:28
#6

Als je weinig tot geen geld heb moet je wat , maar Skoubo? Hij heeft toch bij Utrecht bewezen niet een doelpunten machine te zijn.

Ik hoop voor Roda dat hij er toch veel gaat inschieten, Roda hoort niet onderin mee te doen, maar te strijden voor europees voetbal, erg jammer.

29 juli 2009 om 21:29
#8

Waar blijven de spelers uit het "internationale" netwerk van dhr van Geel.
Hij loopt altijd te koop met zijn netwerk, maar heeft tot nu alleen maar afdankertjes gehaald die Roda echt niet beter maken, zoals Addo, die belg van Ajax (ben even zijn naam kwijt), Junker en nu deze afdanker van Utrecht die altijd geblesseerd is.

Foute keus om te stoppen met dhr Hendriks.

29 juli 2009 om 21:33
#10

Je bedoelt denk ik Delorge

29 juli 2009 om 21:35
#14

" die belg van Ajax (ben even zijn naam kwijt)"

Delorge

29 juli 2009 om 21:44
#19

@mr.krillin
ehhhh "internationale" netwerk/ daar moet je ook "internationale" centjes voor hebben!

30 juli 2009 om 06:42
#49

Hij kan wel een netwerk hebben, maar ze hebben geen geld om spelers te halen. En wat betreft nol hendriks, veel grootspraak, maar weinig daden. Zal alles wel reden hebben.

30 juli 2009 om 20:42
#95

Addo had vooral pech en kwam is een slechtdraaiend elftal en hij in zijn eentje maakt het verschil niet daarbij is De Wree nog erger . Junker had te maken met de ontwikkeling van Van Wolfswinkel maar is een harde werker en die kan Roda Jc gebruiken .

29 juli 2009 om 21:30
#9

Toch heb ik het idee dat Skoubo nog niet alles heeft laten zien. Ik heb persoonlijk minder vertrouwen in de trainer, die weinig uitstraalt.

29 juli 2009 om 21:33
#11

roda echt dom van jullie
junker was een goeie aankoop, maar dit:s

wie heeft roda eigenlijk in de aanval staan

van damme, van tornhout, meulens, junker

roda had matavz moeten huren

29 juli 2009 om 21:34
#12

skoubo is pas op het einde van afgelopen seizoen fit geworden. ging ook steeds beter spelen. Feit is dat van seumeren hem niet moet. Feit is dat Booy zijn oude aankoop Vandenbergh de hand boven het hoofd houdt.

29 juli 2009 om 21:34
#13

Terecht dat hij kritiek uit op de fc..
Ze zijn niet netjes met hem omgegaan. Er was inmiddels een onwerkbare situatie, en daarom is het beter dat hij vertrekt, maar ik had liever gezien dat ze Skoubo de kans hadden gegeven en vandenbergh verkocht hadden. Skoubo is gewoon een hele goede spits als hij fit is.
Wens hem veel succes bij roda!

Hopelijk dat er nu voldoende financiele ruimte is voor een Bernburg of Bokila

29 juli 2009 om 22:44
#32

@ vakjkl

Volgens mij ben jij net als ik een Fcu supporter, en ik ben zowel alle thuis als uitwedstrijden er afgelopen seizoen bijgeweest, op Volendam uit. Skoubo heeft mij in de wedstrijden dat hij speelde niet overtuigd, plus, hij heeft niet een keer gescoord. Wel in de playoffs dan, maar dat wordt officieel buiten de competitie gerekend.

Hij maakte inderdaad een betere indruk op het eind van het seizoen, hij was een goed aanspeelpunt en vrij balvast. Maar waarvoor staat hij er? Om te scoren!

Je vergeet ook nog eens dat Vandenbergh ook nooit een echte kans hebt gehad, hij speelde ook weinig wedstrijden en hij wist wel te scoren. Vdb is ook nog eens sneller, en bewees dat hij ook kan scoren in de oefenwedstrijden. Skoubo had tegen het regioteam ook een mooi doelpunt, maar dat had Boussaboun ook afgelopen seizoen, is hij topscoorder geworden?

Maar overtuig mij nou is waarom je liever Skoubo hebt als Vandenbergh, en begin tussen deze twee niet over vertrouwen of wat dan ook, want dat kreeg Vandenbergh ook niet van van Hanegem.

Aangepast op Woensdag, 29 juli om 22:44 door jespere.

30 juli 2009 om 14:30
#62

Waarom ik liever Skoubo heb is eigenlijk heel simpel: omdat ik hem een betere voetballer vind. Hij snapt veel meer van het spelletje, heeft inizcht en is een veel betere kopper. Zijn aanname is beter en zijn loopacties zijn beter. Verder is hij idd een beetje traag, maar voor het spel dat hij speelt is geen snelheid nodig. Vandenbergh is ook erg langzaam, maar hij speelt juist wel op een manier waarmee snelheid handig zou zijn.

Skoubo was idd slecht tegen Volendam, en dan bedoel ik echt verschrikkelijk slecht, maar toen was hij nog niet fit.
Je zag aan het eind van het seizoen (en af en toe momenten daarvoor) dat hij toch echt kwaliteiten heeft. Ik noem maar de assist op Boussa tegen Heerenveen, de goal in het oefenduel, de assist op George in de play-offs, zijn goal in de playoffs, de niet te missen kans die hij Caluwe tegen Heerenveen bood, het schot buitenkant rechts tegen willem Ii. Allemaal momenten waar hij liet zien over kwaliteiten te beschikken.

Vandenbergh heeft onvoorwaardelijke steun van de supporters gehad, maar is gewon verschrikkelijk lui. Liep altijd achteraan op de trainingen, verdedigde nooit mee en deed zo min mogelijk.

Dat is gewoon niet de Utreg-mentaliteit, ik kan het begrijpen dat je geblesseerd bent, ik kan het begrijpen dat je gewoon niet beter kan, ik kan het begrijpen dat je je dag niet hebt, maar een gebrek aan inzet hoef ik niet te zien bij Utrecht.

Snap ook niet dat je ter verdediging van vandenbergh de oefenduels er bijhaalt. Wat maakte hij daar een verschrikkelijk ongemotiveerde en slechte indruk zeg! Dat moet je toch met me eens zijn als je daar geweest bent.

30 juli 2009 om 22:54
#100

Ja, jespere@ als je je huiswerk had gedaan had je je dit niet hoeven afvragen, Deze dhr vd Bergh is gewoon aardslui wil zijn centen verdienen zonder er iets voor te willen doen en Booy wil proberen er nog een centje uit te slaan door hem even te laten spelen maar het is gewoon een miskoop, echt waar, de club die hem hebben wil moet mij hun bankrekening geven doe ik er nog een paar euro's bij.

29 juli 2009 om 21:36
#15

Aangepast op Woensdag, 29 juli om 21:49 door guzman98.

29 juli 2009 om 21:40
#17

Ze gaan er kwalitatief niet op vooruit. Komend jaar gok ik op een plaats tussen de 15e en 12e plaats, hoger komt Roda ook niet.

29 juli 2009 om 21:41
#18

Ze konden wel willen degraderen bij Roda. Allemaal net niet spelers die ze aantrekken en allemaal spitsen. Junker en Meuelens zijn nou ook niet wat je toppers noemt.

29 juli 2009 om 21:44
#20

Voor de Roda fans misschien wel leuk om te weten wat voor type spits het is:

Het is ondanks zijn lengte geen verschrikkelijk fysieke spits. Hij kan wel zeer goed (door)koppen. Wind bijna ieder luchtduel. Wanneer je lange ballen naar voren gaat spelen kan hij deze prima doorkoppen en zo gelijk een snelle behendige speler wegsturen. Zijn verdere balcontrole is ook erg goed.

Zijn traptechniek is goed. Kan buitenkantje voet schieten, maar heeft ook een aardige volley. Soms zijn schoten wel wat slap.

Ook inzicht en steekpasses heeft hij in zich.

Heeft geen passeerbewegingen in huis en is ook geen dribbelaar. Meer iemand die de ballen aangespeeld krijgt, het middenveld laat bijsluiten en dan de ballen weer meegeeft aan de middenvelders, om vervolgens positie voor de goal te kiezen.

Verder is zijn blessuregevoeligheid natuurlijk bekent. Het lijkt er wel op dat hij voor het eerst in lange tijd weer helemaal fit is.

29 juli 2009 om 21:46
#21

Hij mog ook weg.
Hij scoorde te weinig en was vaak gebleseerd.
Maar ja misschien wel een goede speler voor Roda.

29 juli 2009 om 22:03
#23

ik vind de scouts van roda niet echt veel soeps,

Junker,skoubo,meulens?????

wat moet je met deze jongens????

29 juli 2009 om 22:06
#24

Dit is toch die spits die 3 jaar niet had gescoord??

29 juli 2009 om 22:52
#36

Bij Sociedad speelde hij in twee jaar nauwelijks, en bij Utrecht is hij ook het merendeel geblesseerd geweest.

2006/07 Real Sociedad 6 0 Primera Division
2007/08 Real Sociedad 7 0 Segunda Division
2008/09 Fc Utrecht 12 0 Eredivisie

In de playoffs wist hij tegen Groningen te scoren.
Hij heeft er nu 11 seizoenen betaald voetbal opzitten, en speelde slechts 161 wedstrijden, waarin hij 52 keer scoorde.

Z'n beste seizoen was in het shirt van Fc Midtjylland in 2001/2002, toen hij in 27 wedstrijden 19 keer scoorde. Daarna is het alleen maar minder en minder gegaan met de beste man. Voor Brondby If heeft hij wel in twee seizoenen 19 keer gescoord (34 wedstrijden).

29 juli 2009 om 22:07
#25

Roda was bezig met spelers uit Belgie, dat gaat weer niet door en dus komen ze nu in ene met Skoubo op de proppen...! blessuregevoelig, duur en 1 doelpunt per seizoen. Utrecht is allang blij dat ze ff van Skoubo af zijn. Deze speler voegt niks extras toe aan Roda, . Vrees dat Roda met dit beleid nog lang zal blijven ploeteren..

29 juli 2009 om 22:11
#26

Skoubo matige speler.

weet iemand waarom Van der gun niet meer bij Coach van het jaar staat(hij staat daar niet actief) is ie misschien vertrokken?

29 juli 2009 om 22:46
#33

Ik weet niet wat Coach van het Jaar is, maar ik weet wel dat van der Gun een vrij man is aangezien hij zijn aflopende contract niet heeft verlengd bij Utrecht. Dat zou het kunnen zijn.

29 juli 2009 om 22:11
#27

Ik blijf hopen op Losada en Kruiswijk!

Dit is idd mits fit een aardige tot goede speler voor ons.

Laats melde V. Geel nog dat het investeringfonds goed gevuld raakte... nou ik hoop dat ze daaruit nog 1 speler aantrekken!

29 juli 2009 om 22:25
#28

effe afwachten!!

29 juli 2009 om 22:37
#29

haha daar is utrecht lekker van af deze man ze nivo is zo ver afgezakt de afgelopen jaren die word egt niet meer beter hij is ook al 29.

29 juli 2009 om 22:54
#37

klopt, ik ben ook blij als Utrecht supporter dat spelers als Skoubo, Somers en Boussaboun weg zijn gegaan en dat er sterkere spelers zijn teruggekomen met veel meer talent en potentie.

29 juli 2009 om 22:39
#30

Gaat het hun dit jaar wel lukken wat vorig jaar net niet lukte? Sjongejonge, met zo'n spits maken ze nooit een goal weer.

29 juli 2009 om 22:42
#31

Als Skoubo echt 100% fit is is het een uitstekende spits. Balvast, Moeilijk van de bal af te houden en werkt hard. Jammer van Utrecht. Hij had absoluut van waarde geweest.

29 juli 2009 om 22:57
#39

Een uitstekende spits hoort toch te scoren? Kan die wel balvast zijn, maar ik wil een spits zien die die bal keihard het dakkie inknalt, kan mij het wat schelen dat hij balvast is. Dat zou een pluspunt zijn, het maakt je nog geen goede spits.

29 juli 2009 om 22:48
#34

roda wil dit seizoen blijkbaar alsnog degraderen als je kijkt naar de aankopen, wat nu... Jason Oost?



ook de laatste 3 jaar telkens gedegradeerd...

29 juli 2009 om 22:56
#38

Ik denk niet dat Utrecht hier veel spijt van zal hebben maar het zou mij wel grappig lijken als Skoubo het goed zou doen bij Roda.

29 juli 2009 om 22:57
#40

Er heeft nog geen bal gerold en Roda Jc wordt al afgeschreven. Ze hebben misschien niet de beste selectie, maar we weten allemaal dat de bal raar kan rollen. Misschien pakt deze groep het goed op en presteren ze naar behoren eindigen ze rond de 9e tot 14e plaats en dan hebben ze het goed gedaan vergeleken met vorig seizoen. Ik ben geen Roda Jc fan maar hoop wel dat arbiters zo goed mogelijk voor ogen houden dat ze onpartijdig fluiten, want vorig jaar werd Roda Jc echt belachelijk vaak benadeeld, ten onrechte!!!!!

29 juli 2009 om 23:14
#41

Waardeloos dit!!!!! dit is iemand waar we der al veel te veel van hebben....
gebleseerde minkukels. zie liever Maachi en Fachtali

Aangepast op Woensdag, 29 juli om 23:15 door rtl4.

29 juli 2009 om 23:18
#42

Wat ik raar vindt is da de kop van het artikel aangeeft dat Utrecht hem verhuurt. En dat er in het stuk over een medische keuring en het tekenen van een contract gesproken wordt. Dit is volgens mij niet echt normaal als je een speler huurt......
Verder kan ik geen oordeel geven over skoubo. hij heeft te weinig gespeelt en is heel langgeblesseerd geweest.

Wel begrijpelijk dat ze hem verhuren want wat je wel kon zien is dat hij geen J. Bolt is in de sprint. en met de huidige aankopen van utrecht zullen ze toch meer op snelheid gokken van de spitsen.

29 juli 2009 om 23:22
#43

Zullen we net zien dat hij straks bij Roda Jc de 1 naar de ander scoort. Dit is overigens ook beter voor Skoubo.

30 juli 2009 om 00:09
#45

Dit vind ik echt een miskoop. Haal dan een speler uit je eigen jeugd, dat kost helemaal niks en is waarschijnlijk beter dan skoubo. Roda heeft haar centjes hard nodig.

30 juli 2009 om 00:23
#46

'roda Jc heeft in Morten Skoubo de gewenste aanvallende versterking gevonden'

Verander 'versterking' even, haha. Dit is toch geen versterking, snap echt totaal niet waarom Roda deze speler huurt..

30 juli 2009 om 00:32
#47

Ik snap er helemaal niets van. Roda is eerder bezig met het binnen halen van geflopte spitsen, dan dat het echt versterkingen voor de voorhoede aantrekt. Net als Junker zeer weinig doelgericht. De tijden dat er goede spitsen rondlopen in Kerkrade zijn volgens mij voorbij. Ik begrijp het niet. Nergens op gebaseerd om beide spelers te halen. Dan vind ik zelfs de bijzonder matige Yulu-matondo nog beter. Met deze aanvallers komt Roda niet verder dan de degradatiezone, echt niet.

30 juli 2009 om 01:34
#48

Dit tekent de ambitie van Roda... Ze gaan er alleen maar op achteruit, Meeuwis & Cisse weg, haal ze, met alle resprect 2de ganituur speler weg bij de middenmoot/subtop... als Hadouir ook nog weggaat blijft er helemaal niks meer over! een trainer die het allemaal schijnt te weten maar er ondertussen niks klaarspeelt... nee, ik zie het somber in voor Roda, ze mogen blij zijn als ze 15e worden!

30 juli 2009 om 07:39
#50

ik denk dat skoubo best een redelijke speler is, en die heeft in utrecht niet echt een goede kanst gekregen.
aan het eind van het seizoen begon hij pas goed te draaien, ik had hem die lijn graag willen zien doortrekken naar dit seizoen.
het is een glazen man, maar als hij niet in de lappenmand zit is hij een aanwinst voor elke middenmotor van nederland.

30 juli 2009 om 08:14
#51

Deze speler is meer iets voor Den Bosch of elke andere eerste divisie club, Man o man wat is dit een slechte voetballer.rs

30 juli 2009 om 08:26
#52

Hey jongens nu zie ik Roda ook niet hoog eindigen maar wel safe maar vergeet niet in 1994 hebben ze de selectie ook aangevuld met elders geflopte of vastgeroeste spelers en zie toen in 1995 werden ze tweede met dat materiaal.

30 juli 2009 om 08:29
#53

Heerlijk hoe hier de waan van de dag hoogtij viert. Roda eindigde dan wel laag vorig seizoen, een jaar eerder eindigde dezelfde selectie nog in het linkerrijtje.

30 juli 2009 om 08:45
#54

Ongelovelijk. Skoubo is een speler die absoluut goed kan voetballen maar hij tobt de laatste jaren enorm met zijn fysieke gesteldheid. Na het vertrek van de enige fatsoenlijke aanvallers die ze nog hadden, Oper en Cissé vind ik dat ze het niet goed hebben opgevangen. Junker en Skoubo zijn min of meer mislukt bij hun vorige clubs en Meulens is talentvol maar werd ook niet goed genoeg geacht door Vitesse. En als je dan nog verder kijkt wat voor aanvallers er al aanwezig waren spring je ook geen gat in de lucht. Vandamme, Van Tornhout en Yulu-matondo zijn niet goed genoeg voor dit niveau. Ik ben zeer benieuwd hoe ze het gaan doen volgend jaar.

30 juli 2009 om 10:44
#55

Lijkt me nou niet echt een geweldige aankoop van Roda of ze moeten er nog een goeie spits hebben die Skoubo kan vervangen als ie geblesseerd raakt (wat ongetwijfeld gaat gebeuren). Het ligt er ook maar aan hoe je gaat spelen, wil je aanvallende hulp van de middenvelders dan is Skoubo iemand die de bal dan voorin vasthoud tot de middenvelders op hun plek staan. Maar ga je op de counter spelen heb je niet zo veel aan hem, zijn steekballetjes zijn wel redelijk maar hij is echt niet snel.

30 juli 2009 om 10:56
#56

Deze jongen hoort in de eerste divisie thuis. komt op alle punten net iets tekort voor de eredivisie. Gaat Roda niet veel aan hebben denk ik.

30 juli 2009 om 16:55
#69

Je kan serieus twijfelen aan de fitheid van Skoubo.
Hij heeft een aantal ernstige blessures gehad en is daarna langdurig blijven kwakkelen.
Als hij fit blijft is hij echter zonder enige concurrentie de beste speler in de huidige selectie van Roda.

Ik ben er van overtuigd dat jij (en anderen die soortgelijke reacties hebben geplaatst) niet eens weet wie Skoubo is, want anders zou je een dergelijk bericht niet posten.

30 juli 2009 om 11:02
#57

Ik ben roda fan,maar ik vind het belachelijk dat een Mvv fan of Fortuna hier roda jc uit zitten te lachen want..... wie is er nog nooit gedegradeert ... en oke roda draaide vorig seizoen een dramatisch jaar maar ze kunnen het dit jaar ook weer goed doen door onder andere...de afgeblaze fusie... het vertrouwen uit de laatste wedstrijden... enkele spelers die de sfeer erin kan maken (zoals saijs)

duss.....

30 juli 2009 om 11:57
#59

Als Utrecht fan zal het mij niets verbazen dat Skoubo het bij een andere club nu meer laat zien. Hij heeft nu iets meer wedstrijdritme, maar hij moet dan niet doen alsof het alleen een kwestie van vertrouwen is. Hij moet echt minder blessuregevoelig worden, anders kun je ook geen speelminuten maken.

Aangepast op Donderdag, 30 juli om 11:59 door tikkietoe.

30 juli 2009 om 12:58
#60

Hij heeft vertrouwen nodig, als hij die krijgt bij Roda, zie ik hem wel scoren.
Denk dat hij bij Roda meer op zijn plek is bij Utreg, maar feit blijft wel dat hij van mij niet weg had gehoeven, maar vandenbergh vind ik wel beter

30 juli 2009 om 16:43
#63

Ik denk dat dit een erg slechte aankoop is van Roda Jc, met spelers als deze vind je de aansluiting met de subtop niet.

30 juli 2009 om 16:45
#64

Goed bezig Roda, deze is een garantie voor vele goals

30 juli 2009 om 16:46
#65

Geen goede speler die Skoubo, lijkt een beetje loch en ozo blessure gevoelig , nutteloze speler voor roda.

30 juli 2009 om 16:49
#67

Die kan echt niet voetballen wat moet Roda daarmee??
In deze opstelling wordt roda 8e let op als ze maar deze opstelling doen reacties aub
en ze hebben tog al junker?

Castro
Delorge
De Faauw
Kah
Addo
de jong
Vormer
Bodor
Yulu-matondo
Junker
Meulens
30 juli 2009 om 16:58
#71

Junker en meulens zijn geblesseerd, de nood is hoog en de prijs laag.

30 juli 2009 om 17:00
#73

Wat kan ik hier op zeggen...
Waar-de-lo-ze opstelling!

Castro
De Fauw(c)
Addo
Kah
Lachambre
Vormer
Delor/Dj
Bodor/De
Hadou/Ja
Junker
Skoubo/H
30 juli 2009 om 16:56
#70

wenig voetbalvisie maar goed dat was eigenlijk al bekend

Hebben ze weinig geld en wat doen ze er mee , halen ze iemand die zelfs mist als het doel leeg is.
Wat een belachelijke aankoop en heb medelijden met de supporters van Roda jc

Aangepast op Donderdag, 30 juli om 16:59 door 21071984.

30 juli 2009 om 17:00
#72

Het lijkt mij schitterend als hij bij Roda Jc de panenen van het dak speelt haha stuk of 15 treffers dan lach ik me rot..deze man is zo ontzettend traag in het veld..triest om te zien!

30 juli 2009 om 17:03
#75

hele dubbelzinnige post heb je hier Madrid, je vind het schitterend als ie er 15 maakt en triest hoe die in het veld loopt!!! ken je niet helemaal volgen....wat is er schitterend aan dan?? het is een slechte speler maarja dat was cisse ook dus er heel veel op achteruit gaan ze niet

30 juli 2009 om 18:12
#84

Het lijkt mij schitterend als hij ons in positieve zin zou verbazen..dat is humor toch?! maar realitisch gezien deze man hoort niet op de velden thuis..

30 juli 2009 om 17:01
#74

Jammer weer van alle negatieve reacties van mensen die Skoubo amper hebben zien spelen, toen hij niet meer geblesseerd was en eindelijk wat wedstrijdritme had was hij tegen bijvoorbeeld Fc Groningen in de playoffs de beste van het veld en hij scoorde bovendien nog bijna de winnende ook.
Als Skoubo komt te spelen in een 4-4-2 met een spits die zich om hem heen beweegt(junker) dan zie ik hem wel een aantal assists en een aantal goals maken vergeet niet dat hij ooit een international was van Denemarken en ze daar ook vol lof over hem zijn, het jammere is gewoon dat hij zo blessuregevoelig is anders had hij echt wel in de basis gestaan van Fc Utrecht samen met van Wolfswinkel, want voetballen dat kan hij zeker! Veel succes daar Morten!

Aangepast op Donderdag, 30 juli om 17:02 door KevinM.

30 juli 2009 om 17:05
#76

lach allemaal maar. Alle ajacieden lachen onterecht. Vergeten: Voorronde Cl, Brondby- Ajax, skoubo scoorde 2x
Ik hoop zo dat deze man het gaat maken. Hoor alle kritiek tog eens. Alsof deze man nog nooit 1 bal erin heeft geschoten, en alsof jullie allemaal veel beter zijn. Laten we nou eerst maar eens even afwachten

30 juli 2009 om 17:14
#80

Alsof alle spelers die ooit tegen Ajax scoorde toppers zijn en dat we over die spelers geen kritiek mogen hebben. Overigens scoorde Skoubo weliswaar 2 keer, Ajax ging na de thuiswedstrijd door, dus echt last hebben we ook weer niet van m gehad.

30 juli 2009 om 17:06
#77

Ik hoop dat dit de weg van Lobada (hoe ie ook heet) naar Heerenveen vrij maakt. Skoubo heeft me nog niet weten te overtuigen. Ik weet niet of het een goeie aankoop is.

30 juli 2009 om 17:33
#83

Hij heet Losada en ik denk niet dat Roda Jc kan concurreren met Sc Heerenveen qua salaris.

30 juli 2009 om 17:07
#78

@kevinm: Dat is ook juist het probleem we hebben hem bijna niet zien spelen (te veel blessures). Je hebt gelijk dat ie goed speelt als ie weer een beetje in de wedstrijd komt maar hij kan nog wel wat doen aan het afmaken.

30 juli 2009 om 17:17
#81

Tja, ik had al zo mijn twijfels bij de kansen van Roda Jc komend seizoen & wordt er door de 'versterkingen' niet echt enthousiaster op. Ben bang dat het vechten tegen de nacompetitie wordt voor Roda.

30 juli 2009 om 17:23
#82

ze gaan echt nie degraderen maar wat ze hier nou mee moete slechtste spits eredivisie

30 juli 2009 om 18:17
#85

Junker en Skoubo worden hier bestempeld als miskopen: min keer min maakt plus hé. 2 Deense aanvallers, dit zou nog wel eens helemaal goed kunnen komen. Junker is trouwens ook goed bezig in de voorbereiding.

30 juli 2009 om 18:21
#86

Succes daar Morten, ik heb altijd in je gelooft, beter volgens jaar terugkomen

30 juli 2009 om 18:41
#87

Dit wil ik wel aankijken hoe dit afloopt ik denk dat Skoubo erop gebrand is om zich te bewijzen vooral tegenover Fcu.
Verder vind ik dat Roda Jc als je kijkt naar hun budget zich goed hebben versterkt oke.. ze zijn dragende krachten verloren, oke ze hebben ze misschien wel te goedkoop verkocht, maar verder is Roda denk ik wel op de goede weg ze hebben een redelijk goedkoop ingekocht en nu gehuurd maar vooral omdat Junker + Skoubo van Deense afkomst zijn wil nog wel is helpen want als je voorin met je eigen taal kan communiceren gaat het sowieso al een stuk soepeler dan wanneer je er een Braziliaan en een Nigeriaan neerzet (is maar een voorbeeld he) want dan moet je in Engels of met gebaren gaan communiceren en dat gaat sowieso minder...
ja ik denk dat dit misschien nog wel is goed uit zou kunnen pakken voor Roda

30 juli 2009 om 18:47
#88

Ik ben het niet met je eens...

Denk dat Skoubo een waardeloze 'versterking' is. Want deze speler heeft al 3 seizoenen (op de play offs na) niet of amper gescoord in de Nederlands en Spaanse comp. Dus waarom zou hij het nu wel doen? Bovendien is hij enorm blessuregevoelig. En de spitsen die ze hebben zijn al blessuregevoelig en grillig...

Ik voorspel dus een moeilijk seizoen voor Roda. Ze zullen net als vorig jaar bij sommige wedstrijde beter zijn, maarja als je het ei niet in die witte rechthoek schiet dan kun je ook niet winnen en zeker niet met spitse van de 2e garnituur!

30 juli 2009 om 18:52
#90

Ligt het aan mij of is t sowieso moeilijk scoren als je op de bank zit?

En de aankoop van bijv. Junker is helemaal niet zo gek nog niet... hij speelde bij Vitesse (naar mijn mening) altijd goed maar omdat Nilsson het beter deed kwam hij op de bank maar bij Roda kan hij nog wel eens goed gaan doen.
Natuurlijk is het niet zeker dat Skoubo het beter gaat doen maarja aan de andere kant veel slechter kan ook niet
Ik zou zeggen kijk maar wat er gebeurd gaat het beter is 't mooi voor Roda
Gaat t minder was dat aan te zien komen

30 juli 2009 om 19:00
#91

'gaat t minder was dat aan te zien komen '
Dit is natuurlijk een statement van niets. Daarom moet een club als Roda ook spelers kopen waarvan je bij voorbaat weet dat ze van waarde zijn voor de club. En niet gokken of het goed gaat, hier hebben ze namelijk het geld niet voor. Gewoon verstandig inkopen...had nog liever die stojkovic( of zoiets) uit de jeugd daar zien staan. Die heeft ook nog transferwaarde als het goed gaat en geeft de opleiding een boost als hij doorbreekt.skoubo zowiezo niet want deze is gehuurd. Dus wanneer het goed gaat dan knijpt Utrecht zich in de handjes want dan is de transfer waarde van hem weer hoger, en kan Roda hem vervolgens volgend seizoen alsnog niét halen!
Junker daarentegen geef ik nog wel het voordeel van de twijfel. Hij heeft namelijk wel bewezen het te kunnen maar kreeg niet het vertrouwen.

Ligt het aan mij of is t sowieso moeilijk scoren als je op de bank zit?
Er is vaak ook een reden waarom iemand op de bank zit, denk je niet?

30 juli 2009 om 19:10
#92

Nou dus Junker en Skoubo moeten Cissé en Oper vervangen ik heb daar een hard hoofd in. Alleen Junker zie ik nog zo'n 10 goals maken maar Skoubo?!

30 juli 2009 om 21:16
#96

Nu heeft Roda met Skoubo en Junker 2 niet scorende spitsen gehaald.. Dan hebben ze nog vandamme, matundo en gommans die ook niet erg veel scoren... Ik ben benieuwd wie de goals daar moet gaan maken.. De enige 2 spitsen die regelmatig scoorden (oper en Cisse) zijn weg...

30 juli 2009 om 22:17
#97

Utrecht is zeker slordig met hem omgegaan. Altijd gebracht terwijl hij niet 100% fit was. Utrecht doet hier slecht aan om hem te verhuren. Als pinchiter is hij echt wel een goede mits hij fit is. En hij heeft een dik salaris waar roda denk ik maar 50% kan en wil betalen. Erg zonde.

30 juli 2009 om 22:26
#98

tja iedereen roept nu slechte aankopen(eerder slechte aanhuren) en roda zal weer na compentitie spelen, maar voor hetzelfde geldt staat roda dalijk 9e met 12 goals van junker en 10 goals van skoubo en meulens die er 7 in schiet, wat ik dus probeer te zeggen is dat de bal rond is en het seizoen nog moet beginnen. vorig seizoen was een ramp jaar maar dat kwam meer door de trainers wissel en de slechte sfeer/druk rondom de fusie waardoor het team nooit echt rust kreeg. de sfeer in de groep is nu weer erg goed en erg rustig. dus ik denk dat we het bijna niet slechter kunnen doen eerlijk gezegt

31 juli 2009 om 00:27
#101

toch knap dat een speler als Skoubo 100 reactie krijgt, negatief of positief, omdat hij verhuurd wordt aan Roda Jc.

Ik denk dat Roda Jc aan Skoubo, mits fit, nog veel plezier kan beleven. Ook deze speler heeft zich door verschillende omstandigheden nooit kunnen laten zien en ik denk dat hij zo slecht nog niet is zoals vele hier roepen. we zullen zien, Skoubo veel succes en bewijs het tegendeel van alle negatieve berichten.

31 juli 2009 om 02:21
#102

Nou, aan de cijfers te zien niet echt een goalgetter. We kunnen natuurlijk hopen dat hij bij Rjc opbloeit, maar daar zal wel weinig kans op zijn. Sowieso weer een foute denkwijze van Roda. We moeten goede spitsen hebben, en die voor langere tijd behouden...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

FC Utrecht

Vorm Pos. Team Punten
winst
gelijk
laatste 6
winst
gelijk
laatste 6

Shop

Brazil
Bestel NU
Nu € 69.95

Voetbalreizen

'Alles wat je hier ziet is tot stand gekomen door Scheringa'

"AZ is momenteel geen topclub, maar we hebben wel de ambitie om op de lange termijn weer terug in de top te keren. Er moet nu na het Scheringa-tijdperk anders gedacht gaan worden. Dat brengt een cultuuromslag met zich mee. De club is nu van de club zelf, en niet meer van een eigenaar." Lees verder

Pagina gegenereerd in 0.5 seconden.