Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Rutten blij met komst 'must have' Manolev

Laatste update:

Stanislav Manolev is voor veel Nederlandse voetballiefhebbers een onbekende, maar daar moet snel verandering in komen. De Bulgaarse aanwinst van PSV werd dinsdagmiddag aan de media gepresenteerd en heeft het volgens Fred Rutten in zich om indruk te maken. “Voor PSV was hij een must have, van wie de coach zegt dat hij ons op termijn sterker maakt”, zei algemeen directeur Jan Reker op de website van zijn club.

Manolev (23) is een veelzijdige speler, die zowel in verdedigend als in aanvallend opzicht zijn taken kan vervullen, en komt over van het Bulgaarse Litex Lovech. “Ik ben blij dat we weer een speler erbij hebben die erg veelzijdig is”, vertelde Rutten bij de presentatie van de derde aanwinst voor komend seizoen. Eerder haalde PSV al André Ooijer en Orlando Engelaar naar Eindhoven. Manolev gaat komend seizoen met rugnummer 25 spelen.

“Hij kan spelen als rechtsback, maar ook op andere plekken. Daar gaat mijn voorkeur altijd naar uit”, zei Rutten. Als alle formaliteiten op tijd worden afgerond, is Manolev aanstaande donderdag inzetbaar tegen Cherno More Varna in de derde voorronde van de Europa League. Rutten omschrijft hem als ‘een speler met drang in zijn offensieve spel, maar ook iemand die altijd als winnaar uit een duel wil komen’. “Bovendien is hij fit.”

Manolev zette zijn handtekening onder een contract voor drie jaar, met een optie voor twee extra seizoenen. Deze optie is enkel door de club te lichten. “Er waren voldoende rapporten van hem”, zei Reker. “En het is wederom een speler met internationale ervaring.” Manolev heeft vijf interlands voor Bulgarije achter zijn naam staan.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hoop dat het wat is. Kan Marcellis met Ooijer centraal verdedigen en Salcido bij gebrek aan beter op links.

28 juli 2009 om 14:34

Vind ik ook.

Hoop dat hij het goed gaat doen, ik ben benieuwd!

Ik ben echt heel benieuwd of het wat is!

of: Zou ook wel een beetje raar zijn als Rutten teleurgesteld zou zijn met zijn komst

Hoop dat hij zijn draai gaat vinden binnen psv en dat we er veel plezier aan gaan beleven

Na Dudszak weer een speler uit het voormalig Oostblok, ben benieuwd. Afgaande op het scoutingsapparaat van Psv moet dat wel goedzitten denk ik.

naja scoutingsapparaat rutten zelf zei dat hij een telefoontje heeft gekregen (hiddink) over manolev en zo is het op gang gekomen

28 juli 2009 om 14:22

Kan jij mij even een bron geven juanvanni waar jij deze informatie vandaan hebt gehaald, ik heb gelezen dat ze hem al sinds Mei aan het volgen zijn en dat ze meerdere malen zijn wezen kijken ook assistent Ten Hag.

28 juli 2009 om 14:23

vorige keer pakte tip van Hiddink wel goed uit met Wilkshire bij twente.. We zullen zien wat deze gast kan brengen.

28 juli 2009 om 14:28

Wie heeft gezegd dat dit een tip van Hiddink was dan? Volgens mij is dat gewoon door een paar mensen verzonnen en nu door de meeste mensen als waarheid aangenomen..

28 juli 2009 om 14:30

Hier tom in dit artikel lees je dat hij een tip kreeg veel mensen speculeren over hiddink aangezien zij nog een goede band met elkaar hebben. http://psv.netwerk.to/nieuws/artik.

28 juli 2009 om 14:35

Ja ik heb dat ook gelezen maar een aantal mensen brengen dat de wereld in en dan neemt meteen iedereen het als waarheid aan..

28 juli 2009 om 14:40

Je verdedigd het standpunt alsof het een schande is dat Hiddink tips geeft aan psv. Ik ben persoonlijk heel erg blij met de warme connectie van Hiddink en zijn voetbalinzicht. Een man met zijn status kan grote spelers makkelijk overhalen om voor psv te spelen, als het Rutten of Reker niet lukt de speler over te halen.

Kortom, het is heus geen schande als je tips van iemand opvolgd...

28 juli 2009 om 14:44

Westend tuurlijk ben ik erg blij dat Hiddink een goede band heeft met Rutten en Psv nog goede tips wil geven maar ik vraag me gewoon af of hij deze speler ook getipt heeft want het zijn vooral speculaties.

28 juli 2009 om 14:46

wrm zou het niet zo kunnen zijn. Ik zou het heel mooi vinden en er gaat vast wel eens een telefoontje naar hiddink het blijft zijn leermeester

28 juli 2009 om 19:31

Heel veel wordt door anderen de wereld ingebracht, niet iedereen neemt dat voor waarheid aan. Jij bent toch ook niet iedereen? En met speculaties kom je vaak ook nog een eind. en waarom afvragen of hij getipt is? Beetje anti Hiddink?

On: speler met toekomst, en interlands gespeeld reeds. Wellicht een briljantje!

28 juli 2009 om 23:14

Ik denk dat tompsv geen anti-hiddink is hoor, hij wil allemaal maar zeggen dat als het niet zo is dat alle lof naar het psv scoutingsapparaat moet gaan.

Nooit van gehoord.... Hij kan rechtsback en ook 'andere plekken' Welke plekken zijn dit dan?

28 juli 2009 om 14:29

Hij kan de hele rechterkant bestrijken dus ook rechtshalf en rechtsbuiten, ook heeft hij als centrale verdediger gespeeld in het nationale elftal van Bulgarije.
Toch denk ik dat hij bij Psv vooral als rechtsback gehaald is want daar zitten we erg dun qua spelers.

Hopelijk is dat die keiharde goed opbouwende aanvallende rechtsback. Tevens speelt hij graag op het middenveld.dus ik denk dat hij zowiezo die drive naar voren heeft. Hopelijk bezit hij wel de voorwaarde waarna de aanvallende acties pas mogen namelijk zijn mannetje uitschakelen. Zie liever in het centrum een rechts en linksbenige staan maar nu zal het wel Ooijer en Marcellis worden.

Volgens Knvb-mederwerker Jan Derks, die in Bulgarije werkte, is de komst van Manolev opmerkelijk. Hij omschrijft hem als een speler die niet erg balvast is kijkt er van op dat Psv hem haalde.

Maar ik durf Rutten best op zijn woord te geloven. Moet wel zeggen dat hij de verwachtingen van deze jongen nu al behoorlijk de hoogte inbrengt met deze woorden. Ben benieuwd hoe hij gaat doen, die Manolev. En nog benieuwder ben ik naar de ontwikkelingen rondom Rasmus Elm en Rasmus Bengtsson...

28 juli 2009 om 14:37

gomes1psv waar haal jij dat vandaan van niet balvast enz

28 juli 2009 om 14:43

Knvb-werknemer Jan Derks was tot een jaar geleden technisch directeur bij Litex Lovech en is verrast door de transfer, zo liet hij weten in De Telegraaf. "op mij heeft hij nooit heel veel indruk gemaakt. Toen hij bij Litex kwam was het een rechtsbuiten, die vooral heel hard kon rennen en af en toe een doelpunt maakte. Daarna is hij omgeturnd tot rechtervleugelverdediger en bereikte hij zelfs het nationale elftal. Dat vond ik al verrassend. Ik ben verbaasd dat Psv hem heeft aangetrokken, het is namelijk geen heel balvaardige jongen."

Stond in de telegraaf.

28 juli 2009 om 15:17

die man heeft niet voor niets in bulgarije gewerkt en mag nu wat aanrommelen bij de knvb. Als hij er oog voor had zat hij nu wel bij een goede club.

28 juli 2009 om 19:54

Vaag bericht.. En Jan Derks lijkt iets te veel op Johan Derksen.. Zou dus wel eens grote onzin kunnen zijn.. Wie heeft er nou verstand van voetballers van Litech in Nederland? Echt helemaal niemand..

on: ben blij met een extra aankoop, 1 verdediger erbij en wat aanvallers weg zou goed doen.. vertrek van salcido zou ook niet onaangenaam zijn..

28 juli 2009 om 14:40

Wat boeit het nou wat zo'n vent van de Koninklijke Nederlandse Ajax bond over hem zegt, ze hebben hem meerdere malen bekeken dus het is zeker geen paniekaankop en ik heb wel vertrouwen in het aankoopbeleid van Rutten.

28 juli 2009 om 18:50

Ik geloof die Knvb medewerkers niet zo. Alleen al het feit dat ze ene meneer Kessler tot hoofd van de afdeling hebben gemaakt zegt mij al genoeg.

ik denk dat hij zich moet gaan richtern op de rechtsback positie en hoop ook nog op de komst van bengtsson, het zijn goede spelers met een mooie leeftijd(beiden 23)

Ik zou zo gaan spelen in de verdediging

Manolev - Marcellis - Ooijer - Pieters

28 juli 2009 om 14:30

Op de plaats van Pieters zou ik Salcido neerzetten..

28 juli 2009 om 14:37

Pieters moet rustig aan opbouwen. P S V laat hem groeien totdat Salcido naar Engeland vertrekt. De rest van de verdediging is goed.

On: Goed dat we nog een rechtsback hebben aangetrokken. Ik verwacht nog wel dat er 1 iemand bijkomt als Mendéz vertrekt naar zijn vaderland.

Issakson
Manolev
Marcellis
Ooijer
Salcido
Engelaar
Simons
Amrabat
Affalay
Dzudszak
Toivonen

denk dat het wel een goeie word een goede verdediger die ook veel opkomt daar hebben ze altijd wel wat aan.hoop dat we hem donderdag te zien krijgen

dit moet opstelling psv worden. dan simons en engelaar beetje naar achteren en afellay naar voren maar dta kan ik hier niet doen. die s moet staan voor salcido maar paste neit meer

isakson
manolev
ooijer
marcellis
nieuwe/s
simons
afellay
engelaar
amrabat
toivonen
dzudszak

blijft toch raar he, die eenzijdige opties....

hopelijk dat we door de komst van deze hongaar kromkamp niet meer zien in dit elftal. Wat een dramatische kerel is dat.
Goede versterking lijkt me.

28 juli 2009 om 14:46

Het is een bulgaar en geen hongaar..

ja, je hebt gelijk. excuses

“voor Psv was hij een must have, van wie de coach zegt dat hij ons op termijn sterker maakt”,

Rare zin weer van Reker.

28 juli 2009 om 15:24

Lijkt me een doelbewuste uitspraak zodat het overkomt alsof Reker zich niet overal mee bemoeit.

Ik hoop dat psv dan nog de twee rasmussen aantrekt, of die koreaan ben zijn naam kwijt dan zijn ze klaar voor het seizoen. Want ik denk dat je met toivonen en reis toppers in huis heb voor de spits positie.

Door de komst van Manolev zie ik de toekomst weer een stuk rooskleuriger in. Psv heeft niet veel versterkingen gehaald en geen enorme bedragen uitgegeven aan spelers maar dat was dan ook niet nodig. Na het rampseizoen van vorig jaar is iedereen rustig gebleven en ze zijn gelukkig niet als een gek gaan investeren in de selectie. De selectie van Psv was vorig jaar absoluut niet slecht, maar met een paar gerichte aankopen is wordt het dit jaar een topselectie. Vorig jaar was er een gebrek aan ervaring en een goede rechtsback en dat is allemaal opgelost voor de competitie begint. Engelaar en Ooijer zijn gehaald voor hun routine en omdat ze goed kunnen voetballen natuurlijk en ik verwacht dat Manolev uitgroeit tot basisspeler dit seizoen. Ze volgen hem al geruime tijd dus ze zijn goed op de hoogte van zijn kwaliteiten en als het een twijfelgeval was dan hadden ze hem ook niet gehaald want Rutten streeft naar het hoogste. Het is overigens nog niet zo dat Psv helemaal klaar is op de transfermarkt. Ze proberen om enkele dure spelers te lozen. Mendez vertrekt vandaag of morgen en ook voor Lazovic en Salcido is belangstelling. Daarom neemt Rutten ze misschien niet op in de selectie voor donderdag aangezien ze anders bij een eventuele andere club geen Europees voetbal meer mogen spelen hetgeen ze minder interessant maakt.

Isaksson
Manolev
Marcellis
Ooijer
Salcido
Simons
Afellay
Engelaar
Amrabat
Toivonen
Dzsudzsák

Hopelijk blijkt het een goede aankoop te zijn, kijk er naar uit om iets van hem te zien op het veld .

"must have". Topaankoop. Hoor je niet vaak. Veel belovend.

@ T_040 - Dinsdag, 28 juli om 14:13
Zou het ooit nog wat worden met Pieters? En zal Salcido dit keer niet huilen indien hij niet centraal speelt?

Ik moet zeggen dat Psv zich heel sterk heeft ingekocht, mede daarom denk ik dat Psv toch weer kampioen wordt dit jaar, ook al hoop ik dat Feyenoord het wordt (altijd blijven hopen he)

Ik denk dat Psv zo gaat spelen, dit is typisch des Psv's. Met een hele sterke verdediging met veel ervaring, goede balans op het middeveld door Simmons en Engelaar, en veel kwaliteit voorin.

Isaksson
Manolev
Ooijer
Marcellis
Salcido
Engelaar
Simmons
Amrabat
Affelay
Dzudszak
Toivonen

Ik ben erg blij met deze aankoop een goeie rechtsback met ervaring.

Als ik Fred Rutten was dan zou ik deze opstelling hebben gedaan:

amrabat en dzsukzak op de flanken en afellay aanvallende middelvelder.



isakson
manolev
marcellis
ooijer
salcido
simons
engelaar
amrabat
afellay
dzsudzak
toivonen

In de Telegraaf stond te lezen:

Knvb-werknemer Jan Derks was tot een jaar geleden technisch directeur bij Litex Lovech en is verrast door de transfer, zo liet hij weten in De Telegraaf. "op mij heeft hij nooit heel veel indruk gemaakt. Toen hij bij Litex kwam was het een rechtsbuiten, die vooral heel hard kon rennen en af en toe een doelpunt maakte. Daarna is hij omgeturnd tot rechtervleugelverdediger en bereikte hij zelfs het nationale elftal. Dat vond ik al verrassend. Ik ben verbaasd dat Psv hem heeft aangetrokken, het is namelijk geen heel balvaardige jongen".

Zou P S V naast de scoutingsrapporten ook met deze man gesproken hebben, die als Nederlander werkende destijds bij Litex, toch bij uitstek een goed beeld heeft van deze Manolev?. Ben nu helemaal benieuwd hoe of deze jongen het gaat doen bij P S V en òf de verwachtingen niet onrealistisch hoog zijn wbt deze speler, gezien het kritische geluid van deze Derks.

28 juli 2009 om 15:58

tjah, Ten Hag heeft hem bekeken, de scouts hebben hem bekeken, de tip schijnt van Hiddink te komen, Rutten heeft hem op videobeelden bestudeerd en Aston Villa en Koln waren geinteresseerd. En deze Jan Derks (who?) vind het maar niks. Garantie op succes heb je nooit, maar als ik dan toch moet kiezen dan vertrouw ik toch meer op de rest dan op Janneman.

28 juli 2009 om 16:34

Tsjah...wie jij vertrouwt is jouw zaak, vanzelfsprekend, maar toch denk ik dat iemand, die er heel lang met zijn neus bovenop heeft gezeten (ookal kennen we hem niet, wat opzich ook wel logisch is, daar het Bulgaarse voetbal hier niet echt gevolgd wordt) toch best wel recht van spreken heeft.
Garantie's bestaan idd niet, maar wat ik wel raar vind is, dat binnen het wereldje heus wel bekend is, dus ook bij P S V dus, dat die Derks daar gezeten heeft en slechts een paar wedstrijdjes, zoals die scouts daar op de tribune hebben gevolgd, heeft hij dus niet.
Het vreemde is dus dat P S V hem niet even gecontacteerd heeft en nagevraagd heeft wat zijn bevindingen zijn met deze Manolev.
Misschien had P S V na het horen van zijn bevindingen wellicht besloten om voor een andere speler te gaan. Dat zullen we dus nu nooit weten. En mocht straks Manolev toch tegenvallen, zullen we haast zeker wel de kritieken horen, dat het onbegrijpelijk is geweest, dat deze speler aangetrokken is geworden zonder o.a. bijv. informatie in te winnen bij.....jawel diezelfde Derks.

28 juli 2009 om 18:01

Gelukkig haal je met De Telegraaf een uiterst betrouwbaar, en wat sportverslaggeving betreft, zeer respectabel en objectief nieuwsmedium aan. Laten we met ons allen op basis van dit bericht in deze onomstreden kwaliteitskrant plotseling hevig twijfelen omtrent te capaciteiten van Manolev.

Laten we nu niet net doen alsof Jan Derks een grootheid is in de voetbalwereld. Hij is hier en daar hoofd opleidingen geweest, dat klopt, maar zien jullie iets terug over een actieve voetbalcarriere van deze persoon? Het enige dat ik tegenkom buiten het feit dat hij technisch directeur in Bulgarije was en hoofd opleidingn bij de Eagles is dat hij als docent namens de Knvb hier en daar komt opdraven bij educatieve aangelegenheden.

Dan ga ik toch liever af op Ten Hag en Rutten, die beiden over een behoorlijke carriere inclusief alle benodigde baggage als speler beschikken. Als Jan Derks dan zegt dat een 5-voudig international van Bulgarije er maar weinig van kan, dan is dat ook niet bepaald collegiaal naar de bondscoach van de Bulgaren toe, maar goed.

En wat zijn citaten betreft, Overmars was ook niet bepaald een balvaardige speler en kon aanvankelijk alleen hard rennen, maar we weten allemaal wat er van geworden is. Bogarde was ook een gemankeere linksbuiten, maar haalde als linksback de absolute top. Mij zegt zo'n interview dus weinig; voorlopig ga ik op het vakmanschap van Ten Hag en Rutten af, totdat ik zelf genoeg gezien heb om een oordeel te vormen.

28 juli 2009 om 18:25

Wie is in hemelsnaam Jan Derks...één of andere Knvb-hotemetoot die denkt dat ie ook z'n mening moet geven...
Kijk als je een beetje technisch directeur bent met heel veel verstand van zaken dan zit je waarschijnlijk niet bij Litex Lovech of whatever dus ik hecht weinig of geen waarde aan zijn oordeel...heb meer vertrouwen in Rutten...en als die tip van Hiddink komt dan al helemaal...

28 juli 2009 om 21:30

Nee, dat doen ze dan ook niet.
Jij zou zelf gaan scouten op basis van welke andere clubs de spelers willen hebben? Dus op de tribune zeg maar i.p.v. naar de betreffende speler, naar de aanwezige scouts gaan kijken.

28 juli 2009 om 23:22

@spec,
Volgens mij deed aston villa nog lang mee voor de top 4 in engeland vorig jaar, is toch niet z'on heel slechte club lijkt me zo.

28 juli 2009 om 16:50

Aan Koln en Asston Villa moet je je toch niet aan willen meten als Psv zijnde ?

28 juli 2009 om 17:07

Het is toch het beste om te oordelen met je eigen ogen (lees met je mensen binnen de club en in de directe omgeving). Als Rutten, Ten Hag, de scouts en wellicht nog de tipgever overtuigd zijn van deze jongen, dan hoeven ze toch niet naar die man te stappen. Schaars zat bij Vitesse ook de bank, als Az niet op zijn eigen mening was afgegaan hadden ze ook nooit Schaars gehaald. Kuyt kon er volgens Adelaar in het begin bij Utrecht ook helemaal niks van. Diverse topspelers zijn ooit wel bij een of andere club te licht bevonden, maar het zijn juist de mensen geweest die wel iets in iemand zagen die uiteindelijk ook het meeste succes met deze spelers hebben. Kortom Psv ziet er iets in en dat iemand anders er niets in ziet is misschien wel zijn tekortkoming. Psv gaat op het eigen oordeel af en ik ben blij dat ze dat doen.

Ziet er in ieder geval sterk uit én heeft een goede leeftijd, dus zou weleens een prima aankoop kunnen zijn van Psv..

psv wordt gewoon kampioen dit jaar. Ajax verdedigend veel te zwak. Az zal het dit seizoen goed doen top 3. En fijenoord wordt netjes vijfde .

Een roda fan

28 juli 2009 om 16:46

nee de verdedging van Psv en Feyenoord zijn goed hahaha
kom op hoor de verdeding is bij alle 3 de topclubs het zwakst bezet.

Want bij Psv stelt het ook niet beter geworden met Ooijer want dat vind ik echt een voetballer van 3 x niks.

28 juli 2009 om 17:07

als jij de verdediging van psv slecht vind heb jij zeker na die van vorig jaar gekeken

met manolev en marcellis goede talenten en ooijer erbij als ervaren man, die nog heel goed meekan. de linksback is idd wat zwakker maar ze kopen denk ik bengtson die links gaat spelen

en hij speelde daar 3 jaar. 86 wedstrijd gespeeld en 12 goals gemaakt. als hij slecht zou zijn zouden ze hem echt niet opstellen. ze zeide dathet een vaste waarde voor hun was

Het feit alleen al dat deze speler de gehele rechterkant kan bespelen vind ik al weer iets om nou niet zo heel blij mee te zijn. Tenzij hij zowel op de back half en rechtbuiten positie de beste is. Anders had ik me als Psv toch meer op een echte rechtsback gericht. Verder kan ik hier niet echt over oordelen want ik ken heel de speler niet dus vind het altijd wel weer euk als mensen ehm hier gelijk in de basis opstelling zetten. Want ik ga er van uit dat de meeste hier geen aandachtig toeschouwer van de bulgaarse competitie zijn hier ? Maar het is maar afwachten slechter als kromkamp zal hij vast niet zijn. En verder lijkt me dit niet een speler die Hiddink getipt heeft maar dat is puur gevoelsmatig. Vind trouwens de opmerking van Rutten met een "must have" beetje triest klinken.

28 juli 2009 om 16:52

Momenteel hebben we bij Psv geen rechtsback dus is het logisch dat veel supporters hem als nieuwe rechtsback zien.

Even Googelen en je weet het volgende:
Jan Derks is in voetballand geen onbekende naam. Hij heeft een goede staat van dienst als hoofd opleidingen bij o.a. Ga Eagles, Glasgow Rangers, Levski Sofia en Litex. Daarnaast is hij al jaren aan de Knvb verbonden in verschillende functies.
Lijkt mij niet dat deze man zonder gegronde reden een speler als 'matig' beoordeeld....
Hopelijk is Manolev gegroeid in de laatste jaren, maar ik vrees het ergste voor Psv

28 juli 2009 om 17:02

Zo denk ik er nu precies ook over.

28 juli 2009 om 17:10

Lijkt mij niet dat deze man zonder gegronde reden een speler als 'matig' beoordeeld....

Goed argument.

Even googelen naar Ten Hag, Rutten, Hiddink en het scoutingsteam van Psv. Hebben een mooie staat van dienst, dus het lijkt me niet dat Psv hier kostbaar geld voor betaald zonder gegronde reden.

28 juli 2009 om 17:17

Daar heb je ook een goed argument, echter het hele rijtje van personen hebben slechts op momenten deze speler in aktie gezien en Jan Derks heeft hem dagelijks meegemaakt over een langere periode en had derhalve zeker een referentie punt kunnen en misschien wel zelfs moeten zijn voor P S V naast al die rapporten die men ook al over hem had.

28 juli 2009 om 17:30

Dus? Sommige personen in het betaald voetbal, zagen het niet zitten in spelers die later heel goed bleken te zijn, en hadden die ook een hele poos onder hun hoede. Als je iets in iemand ziet, dan ga je toch niet afhaken omdat iemand anders dat niet ziet? Bovendien moet je als organisatie niet op de meningen van personen af gaan, die verder geen enkel belang bij de club hebben. Verder vraag ik me af vanaf wanneer Derks daar Technisch Directeur was. Want het zou wel vreemd zijn als hij aangetrokken is toen hij daar Td was, maar dat hij er niks in zag.

28 juli 2009 om 22:35

@ rodenski

jij richt jezelf teveel op een bericht uit de telegraaf. Verder zijn er wel meer voetballers die psv de laatste jaren heeft gekocht omschreven als slechte aankopen zoals:

Derksen over Gomes: Een grabbelaar, weet niet wat psv hier mee moet. Gomes uitgegroeit tot beste keeper van nederland en verkocht aan de spurs.

Derksen over Lee en Park: Wat moet je nou met die koreanen. Slechte aankoop. Lee uitgegroeit tot vaste linksback van psv, verkocht aan de spurs. Park idem maar dan op rechtsbuiten verkocht aan Manu.

Dus denk dat jij voordat je iemand ooit in het shirt van psv hebt zien spelen niet mag/ moet beoordelen op het verslag van een uiterst vaag showkrantje.

28 juli 2009 om 17:19

ga eagles, levski sofia, litex en met klapper op de vuurpijl die zwakke organisatie van de knvb, onder dat slappe ventje van kesler....
nee, dat is vast een topper die derks.....

Hij heeft de nationale ploeg gehaald als back...dus hij moet wel kunnen ballen...en bij psv is het toch niet stijf een verdediger....

eerst zien wat hij kan...maar heb wel vertrouwen in hiddink en rutten....
Culina deed het uiteindelijk ook heel aardig als back....dus wie weet...

28 juli 2009 om 17:38

Het is logisch dat er naar Jan Derks zijn mening is gevraagd aangezien die een tijdje werkzaam is geweest bij Litex Lovech. Doch telt zijn mening absoluut niet. De beleidsmakers bij Psv zien in Manolev een zeer bruikbare speler die (zoals het er nu voorstaat) zal uitgroeien tot basisspeler. Bij Psv gaan ze echt niet over 1 nacht ijs zoals je ook overal wel kan lezen. Ze hebben die jongen uitvoerig gescout en volgen hem al een hele tijd. Er heeft zelfs een soort sollicitatiegesprek plaats gevonden om te kijken of zijn karakter wel in de groep past. Geloof me nou maar dat dit een goede aankoop is, temeer omdat Psv op de centjes moet letten. Die kopen niet zomaar de eerste de beste speler die getipt wordt. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik raar op keek toen ik het stukje las waarin dhr. Derks zijn mening verspreidde. Dat omdat het volgens hem een wonder is dat hij bij een club als Psv terecht is gekomen. Als je dit soort dingen gaat roepen in de grootste krant van Nederland dan krijgt zo'n jongen direct al een negatief imago als slechte speler. Dit vind ik niet omdat het nu toevallig een Psv aankoop betreft maar die mening deel ik ook als het over rivaal Ajax of Az gaat.

Nou ja..... zolang Rutten maar blij is, zal het wel goed komen.

28 juli 2009 om 17:32

Dat is ook weer onzin, niemand weet of hij een succes is. Het is echter onzin om als Psv zijnde heel je mening te laten afhangen van iemand van de Knvb, die persoonlijk niets ziet in hem, terwijl prakisch iedereen binnen de technische staff van Psv er blijkbaar wel iets in ziet. Overigens belachelijk dat een Knvb-medewerker zich zo publiekelijk mag uitlaten over een speler van een Nederlandse Bvo.

Ik vertrouw op Ten Hag dus dat gaat helemaal goed komen

Als ik het zo lees goede aankoop die zeker van waarde is omdat de verdediging tot nu toe te wensen over laat.

Nu alleen nog een spits erbij die er staat vanaf het begin (vind ik persoonlijk) en de 'groeiende' spelers kunnen dan groeiende blijven i.p.v. overbelast (zowel fysiek als mentaal)

Ik denk dat het een goede versterking is voor Psv in de verdediging. Als rechtsback denk ik beter dan Kromkamp.

Isaksson
Manolev
Marcellis
Ooijer
Salcido
Simons
Engelaar
Amrabat
Afellay
Dzudszak
Toivonen

Voor Psv was hij een must have, van wie de coach zegt dat hij ons op termijn sterker maak .......

Dit soort quotes vind ik altijd een beetje vreemd. Op termijn sterker maken ....... Dus hij hoeft er niet meteen te staan. Of is de kans er dat hij er niet meteen staat en zal dat mogelijk wel ff duren? Het is een verkapte boodschap aan de supporters dat ze geduldig moet zijn. Ik vraag me dan af of er heel veel vertrouwen is.

Ik ken de man overigens niet maar hoop als seizoenkaarthouder (wel is waar van een andere club) dat hij een aanwinst is voor de Nederlandse velden. Altijd leuk.

28 juli 2009 om 22:09

Maak je niet druk. Rutten weet hoe hij rustig mensen moet brengen. Hij beseft ook dat een buitenlandse aankoop verwachtingen kweekt bij de supporters. Hij zet hem op deze manier gewoon een beetje uit de wind, zodat die man redelijk rustig kan wennen aan een nieuw land, nieuwe club, etc. Verwacht het publiek meteen te veel en maakt hij in het begin fouten omdat ie nog moet wennen, krijg je een negatieve houding van het publiek naar die speler toe en dat heb je als club en als speler nu net niet nodig.

Geef die jongen een kans, speculeren heeft toch geen zin. In januari kunnen we concluderen of Rutten er goed aan gedaan heeft deze jongen voor een overigens laag bedrag te kopen.

Kan niet wachten tot Zondag of Donderdag al als hij mee kan spelen

iemand enig idee of psv word uitgezonden op tv ?

On: '?must have?' mm, ik weet het niet. het klinkt allemaal wel goed. maar ik wil eerst wel eens weten hoe hij speelt tegen Cherno More Varna!

29 juli 2009 om 12:33

Donderdag 20.30 Rtl 7

Kom op zeg? Waar praten we in dit topic nou over? of het wel of geen goede aankoop is? wat weten wij daar nou van? wij hebben hem niet eens zien spelen. we moeten maar afwachten, en als hij het goed doet dan kunnen we met z'n allen dhr. Derks gaan afkraken!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren