Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Heerenveen accepteert bod op Bradley

Laatste update:

Michael Bradley zet zijn loopbaan hoogstwaarschijnlijk voort in Duitsland. SC Heerenveen meldt zondagmiddag op haar officiële website dat het een akkoord heeft bereikt met Borussia Mönchengladbach over een transfer. De middenvelder moet zelf nog een overeenkomst bereiken met de werkgever van de Nederlandse trainer Jos Luhukay.

Bradley, die door Heerenveen-trainer Trond Sollied buiten de selectie was gelaten voor de seizoensouverture tegen FC Volendam, vertrekt in de namiddag naar Duitsland. Daar zal hij met Borussia praten over een mogelijke samenwerking. Het is niet bekend hoeveel de Duitse promovendus betaalt voor de Amerikaan.

De 21-jarige Bradley had al voor de zomer laten weten dat hij ondanks een doorlopend contract wilde vertrekken uit Friesland. De middenvelder achtte zichzelf rijp voor een volgende stap in zijn loopbaan en stond in de belangstelling van diverse clubs uit het buitenland. Concreet werd de interesse echter nooit, waardoor Bradley nu naar Borussia lijkt te vertrekken.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat moet hij daar nou doen?

1 september 2008 om 11:57

Dat ben ik helemaal met je eens de club is kwalitatief slechter als sc-heerenveen wel was het duidelijk dat hij weg wou uit heerenveen maar hier schiet hij niet veel mee op alleen zal hij wel voor het geld naar deze club zijn vertrokken. Van deze speler horen we nooit weer iets.

Vind het raar dat hij daar Monchengladbach gaat, voor zover ik weet spelen hun geen Uefa Cup? Vind hem wel een redelijke speler.

Vind ik echt een slechte zet van bradley. Zijn niveau is hoger dan die van Borussia. Hij kon toch naar Middlesbrough??

Wat heeft hij in Duitsland te zoeken bij een promovendus? Als ik hem was zou ik gewoon wachten op mijn transfervrije status en dan naar Engeland gaan ofzo. Als transfervrije speler zou hij bijna in elke competitie kunnen spelen.

Jammer, maar zo wordt er tenminste nog wat geld voor deze goede speler gevangen!

Haha lachwekkend, wat heeft hij daar te zoeken.. waardeloze club! Speel je dan nog een half seizoen in de kijkers en wacht op een serieuze club.

31 augustus 2008 om 16:09

Waardeloze club? Volgens mij ben je nog nooit bij Gladbach geweest of wel?

31 augustus 2008 om 16:16

ten opzichte van heerenveen heeft hij gelijk.
Duitse promovendus, geen Europa.
En dus waarschijnlijk ook geen topvoetballers in dat team

31 augustus 2008 om 21:08

geen topvoetballers?
Wel meer als heerenveen denk ik.
Neuville,marin(messi vd Duitsland)
Stadion is ook meer dan 2x zo groot als dat van heerenveen.
5 x landkampioen,3x nat. beker en 2x uefa cup.
Zie ik heerenveen in geen 500 jaar presteren.

31 augustus 2008 om 22:29

je vergeet robbie friend oud speler van sc heerenveen

1 september 2008 om 12:27

nee en gladbach is ook niet meer de club die ze waren in de jaren 70-tig dus beetje overbodig om die erelijst erbij te halen eh?

31 augustus 2008 om 21:01

deze waardeloze club heeft een grotere begroting dan de club waar jij dit seizoen "fan" van bent..... de Duitse competitie is toch wel 5 stappen hoger dan de mickey mouse league hier.....

echt zonde, hij had echt een versterking geweest voor bijvoorbeeld Feyenoord, Ajax of Psv!

Als je zo graag hogerop wilt, ga dan hogerop. Je gaat dan toch niet naar de promovendus van de Bundesliga. Die spelen niet eens Europees voetbal. Hij zal er vast twee keer zoveel verdienen, maar bij Heerenveen heeft hij een basisplek en de eredivisie is een buitengewoon goede opleiding gebleken.

Vreemde zet, maar de Duitse competitie is wel van een hoger niveau als in Nederland, ook zal die wel wat meer betaald krijgen, maar had gehoopt dat hij in Nederland zou blijven.

Rare zet van Bradley, van Heerenveen begrijpelijk zo vangen ze tenminste nog iets!

Zonde, was een bepalende speler bij Heerenveen. Ik snap wel dat hij weg wilde, maar ik vind Borussia Monchengladbach ook niet echt een stap vooruit. Grote naam, maar gewoon een middenmotor in Duitsland.

Een van de beste spelers van de eredivisie. Ik snap ook niet dat de topclubs deze jongen zomaar naar het buitenland laten gaan.

31 augustus 2008 om 16:04

Hij wil zelf naar het buitenland volgens mij. Als topclub in Nl kan je daar dan weinig aan doen.

31 augustus 2008 om 22:34

En zowiezo die moeten er weer 15 miljoen voor opstrijken omdat het concurrenten zijn.

whaha wat een lachertje..is een beetje meer loon je dan zoveel waard

31 augustus 2008 om 22:49

een beetje loon, 20.000 fans, sterkere competitie en een geweldige club!!! ik heb een seizoenskaart, en ze speelde, ook gister, geweldig voetbal. Ik weet wel zeker dat die fohlen een stap hogerop is dan Heerenveen. Ik ben in ieder geval heel blij met deze overstap. Weer een kwaliteitspeler erbij.

Heerenveen is beter dan borussia lijkt me

31 augustus 2008 om 21:02

lijkt me niet...... kijk even in de historie en oordeel dan pas.......

31 augustus 2008 om 22:35

sorry maar historie is echt onzin kijk naar pro vercelli ofzo stuk of 10 kampioen van italie geweest en nu een dergradatie kandidaat van serie c2 de vierde league van italie en kijk naar gladbach vorig jaar gepromoeveerd geen europees voetbal dus echt geen betere club dan heerenveen op dit moment misschien in het verleden maar daar heb je helemaal niks aan. Wat ik wel begrijp van bradley is dat hij naar duitsland gaat want dat is natuurlijk een veel betere competitie dan deze mickey mouse divisie

Monchengladbach is vele malen groter dan Heerenveen. De Bundesliga is vele malen beter dan de Eredivisie. In Duitsland wordt vele malen meer betaald dan in Nederland. Daarom gaat Bradley naar Duitsland!

31 augustus 2008 om 16:12

Lekker kort door de bocht, moet Huntelaar dan ook maar naar Hoffenheim gaan dan?

31 augustus 2008 om 16:37

Nee, want die club is niet groter. Salaris zal niet hoger zijn, Hoffenheim kan het transfer geld niet eens betalen. Die van jouw is pas kort de bocht. Maar Bmg is gewoon een mooie grote club die een nieuwe weg is ingeslagen.

31 augustus 2008 om 17:54

Denk dat de meneer van Sap geen enkele moeite heeft een dergelijke transfersom te betalen. Ook het tienvoudige zal voor hem geen probleem zijn.

31 augustus 2008 om 20:17

hoffenheim heeft een rijke voorzitter dus hij kan daar wel meer verdienen dan bij ajax maar hij gaat daar tog nooit heen want hij gaat volgend jaar wel naar real of man utd.!!

31 augustus 2008 om 16:17

Inderdaad. Hele simpele redenering, maar zo is het wel. Het is een logische stap van Bradley. Hij doet het gewoon rustig aan. Stapje voor stapje. Hopelijk lukt het hem in de Bundesliga.

31 augustus 2008 om 16:19

Tvhn: Maar Heerenveen speelt Uefa Cup, Monchengladbach niet. Daarom had Bradley ook niet voor Duitsland kunnen kiezen.

31 augustus 2008 om 18:42

Er spelen 80 clubs in de Uefa cup, als je kijkt naar wat voor clubs daar ook bij zitten kan je wel concluderen dat daar clubs tussen zitten waar deze speler absoluut niet naar toe zou moeten gaan. Het spelen van Uefa cup, Cl etc is natuurlijk een pre, maar er bestaat altijd een kans dat je het volgend jaar niet meer speelt, meestal teken je langer voor een club. Garanties heb je dus niet.

Ik vind Monchengladbach echt een mooie club, met een mooi stadion en veel fanatieke supporters. Bradley kan vervolgens altijd nog de stap maken naar de europese subtop (ik zie m niet zo snel naar een absolute topclub gaan). Heereveen is wel een betere club, maar in de bundesliga speel je wel bijna iedere week tegen een goede ploeg, dat is in de eredivisie wel anders. Al met al vind ik het wel een goede keuze van hem ,zo kan ie ervaring opdoen en beter worden zodat ie straks echt klaar is voor Europa.

31 augustus 2008 om 16:25

Gladbach is nog steeds een van de grootste clubs in Duitsland met een enorme achterban. Ze zitten qua begroting op het niveau van Ajax en Psv, zo'n 50 á 60 miljoen! Dat ze in een stadion (borussia Park) spelen met een capaciteit van zo'n 54.000, dat ook nog eens iedere thuiswedstrijd is uitverkocht zegt ook genoeg over de grootte van de club.

31 augustus 2008 om 18:04

@ offie kijk eindelijk iemand die het snapt, de wereld is groter dan ons kikkerlandje.
Duitsland is groter qua voetbal, overal overvolle grote stadions.
Dat is wat anders als uit bij volendam.

31 augustus 2008 om 18:26

@sjakie1, Lang niet alle Duitse stdions zijn uitverkocht, het gemiddelde stadion hier zit voller, zelfs voller dan in Engeland. Uiteraard is Gladbach een gigantische club en wie wil nou niet voor minstens 40.000 man spelen.

31 augustus 2008 om 20:52

Ja het gemiddelde stadion zit voller ja, maar omdat sommige clubs stadions hebben met een capaciteit van 12000 man. De Bundesliga verbrak vorig seizoen ook weer alle Europese records qua toeschouwersaantallen, gemiddeldes etc.

On: Allemaal leuk een aardig dat Heerenveen een bod accepteert, maar een akkoord met de speler zelf is er nog niet, ook al wordt dat als zekerheidje beschouwd. Lijkt me wel een goeie speler voor Mönchengladbach, maar ik heb zo mn twijfels dat ze zichzelf handhaven dit seizoen..

31 augustus 2008 om 21:04

Toeschouwer??? Wat een domme reactie bij Bmg zaten in de 2 liga gemiddeld 40000 man!! de 2 liga staat europees gezien in de top 10 van meeste toeschouwers..... alle stadions zit bijna elke week vol!!!

31 augustus 2008 om 22:06

@borussen: Maar ze spelen nu in de Bundesliga. De bezettingsgraad van de 2e Bundesliga weet ik niet, maar de erdivisie had afgelopen seizoen eenbezettingsgraad van 92,10 procent, de Premier League 91,35 en de Bundesliga 86,29. Ik kan me niet voorstellen dat de 2e Bundesliga vollere stadions trekt dan de 1e bundesliga.

De 2e Bundesliga is qua toeschouwersaantallen de 8e competitie van Europa, de Eredivisie de 6e (18.140 om 18.732). Daarbij staat dit los van de grootte van de club Gladbach.

daarbij geef ik alleen feiten weer, waarvan ik zeker weet dat ze kloppen, dus noem mijn reacties niet dom, het zijn puur de feiten. Bij Gladbach zaten vorig seizoen trouwens gemiddeld 40.427 man en het laatste seizoen in de Bundesliga 47.488 man. Iets correcter dan jouw 40.000 man, dus als er al een post als "dom" bestempeld kan worden.

31 augustus 2008 om 22:54

mee eens, geweldige sfeer en meer dan 54.000 iedere wedstrijd!!!! dat krijgen ze in Nl niet kwijt. Zelfs in de 2e competitie zijn meer toeschouwers. Je kan zeggen wat je wil, Maar als ik Bmg tegen een Nl topclub zou moeten voetballen, Denk ik dat die club een flinke domper krijgt. Ze hebben op Marin, Friend, Pauwe en Neuville niet echt grote namen, maar voetballen veel beter. Respect voor Jos Luhukay, die toch weer deze club naar het hoogste niveau gebracht heeft!!!

2 september 2008 om 11:19

Bezettinggraad boeit toch niet.... Als je stadion hebt waar 1000 mensen in kunnen is deze al snel 100 % ..... Beetje domme reactie....

Zonde dat die naar zo'n Sloeberclub gaat, ben benieuwd hoeveel ze voor hem betalen dat mag behoorlijk wat zijn.. hij had beter naar een echte (sub)topclub kunnen gaan

31 augustus 2008 om 16:26

mensen weten bijna nooit wat over dat soort clubs maar schreeuwen er altid wel over...

ahaha ik lach me suf wat moet hij daar nou weer zijn niveau is vele male hoger hij kan best bij een hogere club spelen.

Natuurlijk denkt iedereen dat het geen vooruitgang is maar het niveau daar is wel wat hoger. Heerenveen speelt welliswaar Uefa cup maar daar speel je tegen Weder, Bayern, Hsv en wat allemaal nog wel niet meer! Natuurlijk een uitdaging!

Verder is het een prachtige club! Ben er een keer geweest....toen waren ze al gedegradeerd maar wel 50000!! mensen op de been! Wat een sfeer en wat een stadion!!

Denk dat het allemaal iets genuanceerder ligt. Volgens mij hoopte hij op een mooie Pl club (everton ofzo). Vervolgens verpest hij het een beetje voor zichzelf bij Heerenveen door te zeggen dat hij weg wil. Sollied laat hem buiten de selectie, dus hij kan eigenlijk niet meer bij Heerenveen blijven. De mooie Pl club blijft uit, alleen Borussia meld zich en zie hier de transfer. Het is btw nog niet eens definitief.

rs Bradley wat ben je raar bezig. Heerenveen is toch een veel betere club als Monchengladbach? Als het allemaal om geld gaat dan vind ik het een beetje zielig.
Kortom ik zou gewoon blijven als ik hem was, Domme Zet.

Bmg is een hele mooie, grote club. Als hij aantoont het aan daar aan te kunnen kan die nog hoger op. Geen slechte keus vind ik.

Ik had toch echt een andere club verwacht, het heeft lang geduurd en misschien is het uiteindelijk niet geworden wat hij voor ogen had. Voor Heerenveen mooi net op tijd verkocht. Het was echt lastig geworden als men hem had gehouden, natuurlijk kan je hem gebruiken, maar dan uiterlijk tot de winterstop aangezien er al aankopen zijn gedaan die zijn plek moeten opvullen, en in dat geval hadden we er geen cent meer voor gekregen.
Aan de reactie van Yme op de Tv te zien, konden we nog wel eens op het laatste moment een aankoop verwachte. was erg geheimzinnig en ontkende niks.

Het is nog helemaal niet zeker dat hij gaat. De titel is Heerenveen accepteert bod. Bradley heeft nog helemaal niks kenbaar gemaakt. Het zou mij niks verbazen als hij geen zin heeft in Bmg.

1. Borussia Monchengladbach is gewoon nog steeds een grote club in Duitsland.
2. Om de twee weken spelen voor 50.000 man
3. Hoogstwaarschijnlijk een beter salaris
4. Een betere competitie om in te spelen
5. Als ie hier goed speelt dan ben je zo in de kijker bij de duitse top (bayern, Werder, Schalke, Hsv, etc.)

Dit alles weegt voor hem toch veel zwaarder dan een paar europese wedstrijden met Heerenveen. Die jongen is pas 21 en als ie zich goed ontwikkeld zit ie met zijn 23e bij een (duitse) topclub. Ik vind zijn keuze helemaal nog niet zo verkeerd. Ik wil iedereen die een keer de mogelijkheid heeft om een wedstrijd van Borussia te bezoeken dit aanraden dit eens te doen. Dan kom je er vanzelf achter dat dit niet zomaar een promovendus is net zo min als de 1. Fc Koln dit ook niet is.

31 augustus 2008 om 21:06

De beste reactie tot op heden! vele onzinnige reactie van kinderen die nog nooits een wedstrijd in de bundesliga gezien hebben!!!

Achterban en weet ik veel wat mensen er hier bij halen, heeft toch niks met de sportieve prestaties van een club te maken. Kijk naar Feyenoord, schitterend stadion, altijd volop supporters, maar sportief gaat het niet best.

Verbeek kwam nog met een mooi verhaal wat ik hem 2 keer heb horen vertellen. Bradley hanteert een soort van stappenplan, elke keer een stapje omhoog. Nu wilde hij naar een middenmotor in Engeland. Dat zou inderdaad een stapje omhoog zijn, een degradatie kandidaat in Duitsland is nou niet echt een stap omhoog. Eerder omlaag.

Gladbach is nog steeds van van de grootste clubs van Duitsland met een enorme achterban. Qua begroting zitten ze op hetzelfde niveau als hier in Nederland Ajax en Psv, zo'n 60 miljoen dus. Als ik dan ook nog vertel dat ze in een stadion spelen (borussia Park) met een capaciteit van iets meer dan 54.000, wat ook nog eens iedere thuiswedstrijd is uitverkocht geeft dat wel een beetje de grootte van de club aan.

Als Monchengladbach in de Nederlandse competitie zou spelen, haalden ze ook gewoon Europees voetbal.

Mooi, ben blij dat hij eindelijk verkocht is. Waarschijnlijk is Gladbach gewoon de hoogste bieder geweest.

31 augustus 2008 om 16:53

Enig idee om welk bedrag het ging?
Ik blijf het een rare zet vinden. Ik zou echt bij Heerenveen blijven en tekenen. Maargoed....

denk niet dat Bmg hoogste bieder is geweest, voormalige bieders als Everton en Middlesbrough zijn heel wat kapitaalkrachtiger.
Lijkt me eerder nog het enig haalbare alternatief om nog wat aan hem te verdienen

Snap het wel, als ikme niet vergis zitten daar rond de 30000 fanatieke toeschouwers (wat bij H,veen niet altijd het geval is)elke wedstrijd en het is een club met geschiedenis en ambitie. Ook het salaris zal wel mee spelen

31 augustus 2008 om 17:02

Ach, Als hij nog ff was gebleven het Abe Lenstra Stadion wordt ook uitgebreid naar 44000 dus, ik vind het voor Bradley zonde een topspeler die echt wel betere club kan krijgen maar goed bij Munchen gladbach is hij in ieder geval zeker van basisplaats

31 augustus 2008 om 21:09

54000 toeschouwers.... even wikepedia en je kunt een goede reactie geven!!

Bradley heeft een half jaar terug al aangegeven naar een grotere competitie te willen. Hij heeft zelfs aangegeven dat hij naar Duitsland wilde, daar waar een ieder ander waarschijnlijk Engeland of Spanje zou prefereren.

Uiteindelijk bepaalt Heerenveen welk bod ze willen accepteren. Uit de woorden van Kuiper kon ik afleiden dat Gladbach de enige club was die een bedrag wilden bieden waarover te onderhandelen viel. Heerenveen heeft wat water bij de wijn gedaan, zo ook Gladbach.

Mönchengladbach is een ontzettend grote club waar iedere thuiswedstrijd dik 45.000 mensen zitten, de bgroting zit op het niveau van Psv en Ajax en ik betwijfel of de selectie van Mönchengladbach zoveel slechter is dan die van Heerenveen.

Bradley weet precies wat hij wil en handelt daarnaar. Komt wel goed met die jongen. Ik wens hem zeer veel succes en we gaan bij Heerenveen vooral zijn inzet en neusje voor diepgang missen.

heel raar dat ie voor gladbach kiest, bedoel mooi stadion & mooie club maar of t nou echt zo'n verbetering is ? Zover ik weet speelt sc wel europees en gladbach niet ( net gepromoveerd) dus ik snap deze keuze niet echt?

als hij gaat noem ik hem niet slim.. Hij kan beter bij Heerenveen spelen in de subtop(/en heel misschien wel in de top nu Feyenoord lijkt af te haken en Ajax ook niet op het goede spoor zit,maar daar kan je dan nog niet over oordelen na 1 wedstrijd van de 34). Competitie Duitsland misschien wel hoger aangeschreven maar ik weet wel wat ik zou doen. In Nederland in de (sub)top of in Duitsland vechten tegen degradatie en dus kans hebt volgend seizoen in de Duitse 2e divisie te spelen. Hij moet gewoon wachten en als hij weer zo een seizoen heeft als afgelopen seizoen(of beter) dan gaat hij naar een heel mooie club gezien zijn transfervrijestatus.

Zo die is weg. Nooit een fan van Bradley geweest. Hij heeft het vorig seizoen alleen in de 1ste helft van de competitie goed gedaan , daarna was hij matig tot slecht. Ik weet niet voor hoeveel hij weg is gegaan maar het geld is meer als welkom . Ik hoop dat we nog een aanvallende middenvelder kunnen aantrekken.

31 augustus 2008 om 20:32

Off: heb gehoord dat ze Vayrynen hebben gekocht van Psv las vervanger.

On: Het is echt niet zo'n rare zet van Bracley, het mag misschien wel een promovendus zijn maar de Duitse Bundesliga is toch een stap hoger dan de Nl Eredivisie. Ik denk dat hij zich daar wel in de kijken kan spelen bij de grotere Duitse clubs en als hij goed blijft presteren komt het vanzelf goed met hem. Hij heeft het talent om ver te komen. Type Donovan ook van de Vs.

zo weer een schip met geld bradley en prager weg.nou direckt barda maar halen uit belgie.dan is het geld direckt weer nuttig besteed.

dan kan hij volgens mij beter bij heerenveen blijven
wat moet hij nou weer bij deze duitse club.

31 augustus 2008 om 22:39

Ze hebben goed bier in duitsland ik weet niet of amerikanen van bier houden

toch wel minstens 10 mil!??

31 augustus 2008 om 18:26

Bijlange na niet..
eerder 2 a 3 en dan zit je al goed.
Moeten we ook nog verliezen op Matusiak goedmaken..

gladbach speelt thuis altijd voor 50.000 man dus is wel veel grotere club.
ook Bundesliga is een mooi podium voor harde werkers als Bradley..
ze zijn gek op gasten met veel laufpensum (loopvermogen)

Waarom zou een stap naar Gladbach geen goede stap zijn? Ik snap al die loze reacties van mensen hier niet. Ik ben gister nog bij de wedstrijd Gladbach - Werder Bremen geweest (3-2). Gladbach speelde Bremen helemaal van de mat. Het stadion is daar bij iedere thuiswedstrijd uitverkocht (54000 mensen), ze hebben een begroting die overeenkomt met Ajax en Psv. Een jaar goed presteren bij Gladbach kan zomaar een transfer naar Bayern Muchen opleveren. Ik vind het een erg goede stap van hem.

Mooie club voor Bradley, en goed voor de kas van Heerenveen.

Natuurlijk is dit een goede stap voor Bradley. Ik, als Heerenveensupporter, zie dat i.i.g. wel zo. Bij Borrusia monchengladbach (alleen de naam is al mooi), zitten elke wedstrijd 54000 man op de tribune. De sfeer in Duitsland is zoiezo al veel mooier als in Nederland, de groepenverplaatsingen elke keer weer (2000 man mee in een uitwedstrijd is geen uitzondering), verder speel je tegen topclubs als Bayern, Schalke en Bremen, dat is wat anders als tegen Ajax,psv en Feyenoord.

Verder speel je je in Duitsland sneller in de kijker bij de engelse of Italiaanse clubs.
En Heerenveen vangt nog wat geld, dus je vangt twee vliegen in een klap!

Bradley, veel succes nog, en hopelijk zien we je nog een keer terug, in de finale van de Cl volgend jaar, tegen je oude club Heerenveen |p

31 augustus 2008 om 19:02

Ik weet niet maar als ik een Spanjaard was die bij Bilbao ofzo speelt dan speel ik met alle respect voor die duitse clubs liever tegen Ajax - Psv - Feyenoord clubs met een rijke historie dat kan ik over Werder - Schalke niet zeggen

De middenvelder zelf moet nog tot een overeenkomst komen,
Vind het zelf een slechte zet van hem had wel wat beters kunnen vinden denk ik.

Nou, Michael, ik wist niet dat je zo wanhopig graag uit Heerenveen wilde vertrekken om nu te tekenen bij Borrussia. Moddlesborough en Everton o.a wilden je ook, man! Ik denk dat dit alleen qua salaris een stap in je carriere is! Zonde, ik had je graag bij mijn cluppie in Engeland, Everton, gezien!

amerikanen kiezen altijd voor het geld.

adios micheal .. luis .. had je contract nou maar verlengd ...

en welkom back ! onze top middenvelder ! Mika Vayrinnen !

denk dat dingsdag nu terug valt naar het centrum

Busche/S
janmaat
dingsdag
kopic
breuer/j
Grindheim
Vayrinnen
Pranjic
Beerens
Sibon
Elyounissi
31 augustus 2008 om 20:31

Yes, en wat ben ik daar blij mee! Zelden wens ik een speler terug, omdat het meestal een teleurstelling wordt, maar van Mika Väyrynen heb een terugkomst altijd gehoopt. Erg blij met deze aankoop.

Nou, dat vind ik ambitietechnisch niet echt kloppen. Sc Heerenveen heeft een fantastisch talentvolle ploeg waar veel scouts op afkomen. In de anonimiteit van Borussia Monchengladbach zul je niet snel een stap omhoog doen denk ik. Nog maar 21 jaar, dan kun je toch beter nog een seizoen doorrijpen in Nederland. Zeg maar zoals Afellay. Die gaat denk ik een topseizoen draaien en krijgt een bijpassende toptransfer. Bradley gaat zichzelf in de weg zitten in de kelder van Duitsland.

mooie transfer voor bradley en voor heerenveen.

Hoe zit het nu met demouge komt hij ook nog naar heerenveen of is dat maar een vals gerucht.

31 augustus 2008 om 22:44

Daar heb ik ook nog van gehoord en sollied zei dat hij er nog een spits bij wou als vervanger voor matusiak maar ik denk niet dat hij nu nog zal komen misschien met de winterstop. al weet ik niet of dat een aanwinst zal zijn met sibon kalou en elynoussi zit het wel goed denk ik maar het is zeker een goede spits voor de middenmoot en heel misschien de subtop zoals hij tegen ajax speelde

Heerenveen weer 4 miljoen binnen en Väyrynen

Gladbach is geen slechte club hoor.. ik wil even wijzen op de oefenwedstrijd die ze speelden in de voorbereiding tegen H'veen 3-0 was het volgens mij mja ik zou liever in de subtop hier strijden om een championsleague plaats dan te vechten in Duitsland tegen degradatie.. mja zijn keuze en H'veen vangt er nog mooi wat centjes voor

Vayrynen prima zaak was altijd een van de besten bij Heerenveen, hoop dat ie weer zo goed presteert

Inmiddels Vayrynen teruggehaald als vervanger..grappige optie.
Hou wel van harde werker icm goede voetballer Mika

Welcome Back!!

Zeer bijzondere keuze, als ik Bradley zou zijn zou ik nooit kiezen voor de middenmoter uit Duitsland. Ik zou wachten op mijn kans om naar Engeland te kunnen, wat voor ieder Amerikaanse voetballer een droom is. Maar goed, ik ben Bradley niet, en waarschijnlijk zal hij er financieel ook wel op vooruit gaan...

Grote stap omlaag.. ? warom ?

dit is egt vreemd everton en middelsbrough wouden hem ook maar vast niet concreet

had Bradley graag bij ons aller Ajax gezien ipv in mijnsinziens de lichte aissati maar bundesliga spelen is wel degelijk een grote stap omhoog denk aan vdv naar hsv vond ook iedereen een club van niets

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren