Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: ‘Niet verstandig als ik mijn mening geef over situatie van Schenk’

Laatste update:

Sparta Rotterdam liet donderdag weten dat Xandro Schenk met ingang van volgend seizoen op Het Kasteel actief zal zijn, maar het is nog maar de vraag of de bij Go Ahead Eagles vertrekkende verdediger inderdaad naar Rotterdam verkast. Technisch manager Henk van Stee geeft in gesprek met RTV Rijnmond aan dat er dankzij FC Twente een kink in de kabel is gekomen.

“Wij hebben gisteren alle puntjes op de i gezet met betrekking tot zijn contract, iedereen was blij, die jongen zelf ook, totdat FC Twente belde met Xandro's vader en hem een aanbieding deed die veel hoger is dan onze aanbieding”, legt de sportbestuurder uit. Schenk werd vrijdagochtend verwacht bij Sparta, maar liet zijn gezicht niet zien bij de club die zijn nieuwe werkgever zou moeten worden. “Zijn kop is gek gemaakt door FC Twente. Wij hebben gebeld met FC Twente en gevraagd waar ze mee bezig zijn, dit kunnen ze niet maken. Ze hebben achter de rug van de agenten van Schenk zijn vader benaderd”, gaat Van Stee verder.

De technisch manager geeft aan dat Evert Bleuming, de hoofdscout van FC Twente, heeft aangegeven dat Schenk nog niets getekend heeft bij Sparta. Volgens Van Stee klopt dit inderdaad, maar heeft zijn club wel een schriftelijke bevestiging van de zaakwaarnemers van de 25-jarige stopper. Van Stee geeft aan ‘heel erg boos op FC Twente en ook een beetje teleurgesteld in Schenk te zijn’ en heeft er vertrouwen in dat Sparta, als Schenk de komende dagen niet ‘tot bezinning’ komt, een eventuele arbitragezaak als winnaar af zal sluiten.

De aanwinst liet zich immers al in Sparta-shirt interviewen voor de officiële website van de degradant: “Dan ga ik er voor 99 procent vanuit dat wij in het gelijk worden gesteld, door beelden en wat er op papier staat. Maar de vraag is: wil je dat nog wel?” De hoogte van de aanbieding die FC Twente Schenk heeft gedaan verbaast Van Stee: “Gezien hun financiële positie, ik begrijp niet dat ze dergelijke salarissen kunnen betalen die wij niet kunnen betalen. FC Twente komt al jaren niet zo netjes in het nieuws, dit bevestigt dat alleen maar.”

Update 23 juni 16.12 uur - 'Niet verstandig als ik mijn mening geef over situatie van Schenk'
Henk Fraser wil niet inhoudelijk ingaan op de situatie omtrent Xandro Schenk. Sparta Rotterdam presenteerde de verdediger al als aanwinst, maar FC Twente kwam op het laatste moment tussenbeide met een financieel betere aanbieding. Schenk heeft nog niet getekend bij Sparta, al is er wel een schriftelijke bevestiging van de zaakwaarnemers. "Het lijkt mij niet verstandig als ik daar een mening over geef", zegt Sparta-trainer Fraser bij RTV Rijnmond over de de situatie. "Ik heb mijn mening en dat is puur voor mij. Uiteindelijk hoop ik aan de start van het seizoen met een groep te staan die heel graag voor Sparta wil spelen."

Snap jij de frustratie bij Sparta Rotterdam?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Niet netjes van Twente, die jongen zal zelf het geld har nodig hebben. Voor hem kan ik wel begrip opbrengen.

22 juni 2018 om 16:34

@Jali. Voor hem kan ik helemaal geen begrip op brengen. Leuk de centen maar je hebt toegezegd naar Sparta te gaan en ja al laten interviewen en al. Nog niet getekend maar heb je dan echt geen enkel moreel besef? Nog minder begrip voor Twente. Dan ben je al niet de meest geliefde club en haal je dit soort fratsen uit.

22 juni 2018 om 17:54

Nog vreemder vind ik dat Twente kennelijk in staat is om het dubbele qua salaris te bieden van wat Sparta kan. Dacht dat ze zo hard moesten bezuinigen?

22 juni 2018 om 16:50

Hoezo niet netjes van Twente? Voetbal is business. Vind het eerder vreemd dat Sparta hem al per se moest presenteren voordat ie een contract getekend had. Ze hebben het recht dus niet om zo te huilen in de media.

22 juni 2018 om 17:02

Als jij het niveau van de gemiddelde Tukker representeert snap ik wel waarom niemand Twente mag. Dit sdoort dingen doe je als club gewoon niet!

22 juni 2018 om 17:10

Dat je FC Twente niet hoog hebt zitten is prima. Ik kan het me ook wel voorstellen. Echter hoef je niet bij elk bericht over FC Twente te laten zien hoe je over de club denkt zonder objectief naar de situatie te kijken en ook de andere kant van de medaille te belichten.

Dit soort zaken gebeuren regelmatig, alleen heeft het bij de meeste clubs geen nieuwswaarde. Iemand alvast presenteren zonder dat het contract is getekend, is sowieso niet slim.

Verder is het de omgekeerde wereld als (in dit geval) FC Twente contact op moet nemen met Sparta om achter een transfervrije speler aan te gaan die niet van Sparta komt.

Overigens gelden mijn argumenten wel als Xandro Schenk nog niets ondertekend heeft. Heeft hij dat wel, is het overigens niet netjes van zowel FC Twente als Schenk.

22 juni 2018 om 17:21

Een mondelinge afspraak is ook bindend. Daarnaast heeft Sparta mails van de zaakwaarnemers van Schenk die het akkoord bevestigen. Dat betekent in deze gewoon dat Twente geen poot heeft om op te staan. En Ja, ik noem dit soort actief laf en laag, omdat ze dat simpelweg zijn. Twente wist echt wel dat die jongen rond was met Sparta en toch benaderen ze zijn vader nog...

22 juni 2018 om 17:41

Mij persoonlijk zou het een worst zijn of deze jongen komt of niet. Er lopen genoeg gelijkwaardige spelers rond, dus ik snap sowieso al niet waarom ze veel meer betalen dan Sparta voor deze jongen.

Verder hoor je dit soort dingen wel vaker, maar FC Twente heeft nou eenmaal nieuwswaarde de laatste jaren en reacties daarop worden veelal negatief belicht. Ik lees nu namelijk alweer meer berichten over hoe slecht FC Twente wel niet is dan over het feit dat Schenk schijnbaar afspraken niet nakomt.

22 juni 2018 om 21:09

Aah yatsemata de objectieve Vitesse supporter zonder enige wrok tegen Twente. Ik heb bij jou serieus het idee dat alle alarmbellen op je stoffige zolderkamer aan slaan al er hier een twente artikel langszij komt. Het zou te makkelijk zijn dit revereren aan de gemiddelde Vitesse supporter.. netjes of niet, dit soort zakelijke conflicten zijn van alle dag. Wat mij betreft gelijk aan Chelsea die te jonge talenten op pikt en deze vervolgens in een huurhuis plaatst in Velp..

23 juni 2018 om 16:55

@yatsemata,

Je weet toch helemaal niet hoe het gegaan is? Misschien heeft Twente inderdaad bij zijn vader gecheckt of het rond was. Misschien heeft zijn vader aangegeven dat het nog niet rond was. Misschien heeft zijn vader vervolgens wel gevraagd wat Twente wilde betalen. Vervolgens heeft zijn vader Sandro gebeld en aangegeven dat hij gek is als hij bij Sparta gaat tekenen. Vervolgens belt zijn pa naar Twente en geeft hij aan dat Sandro alsnog liever naar Sparta gaat. Ik weet niet of het zo gegaan is, maar dit is ook een realistisch scenario. En dan Kun je Twente niet zo veel verwijten.

Bovendien lijkt me dat jij als fervent vitessenaar geen waarde oordeel moet hebben over Twente aangezien Vitesse gerund wordt door de Russische olie maffia van Chelsea, dat te pas en onpas hetzelfde doet.

23 juni 2018 om 23:16

Ga je nu doordat je een hekel aan FC Twente hebt, elke Tukker veroordelen
Wel heel zwak hoor.
Maar men heeft al geruime tijd aan je reacties kunnen zien dat je een hekel hebt aan alles en iedereen uit Twente
Helaas zegt dat al ontzettend veel over jouw als persoon
Niet iedereen hier is het met de club eens
Dus eerst je huiswerk doen, dan pas veroordelen

23 juni 2018 om 23:41

Yatsemata fijn dat je weer een stok gevonden hebt om mee te slaan. Toegegeven: mocht dit waar zijn, dan is dit niet netjes van mijn club. Maar ga hier niet de moraalridder uithangen en net doen alsof hier zware grenzen overschreden zijn. Die kerel heeft niets getekend en een mondelinge overeenkomst staat nergens vastgelegd of is nergens bewezen, dat betekent dat hij dus nog vrij is. Niet netjes dat Twente het dan nog probeert mocht het zijn zoals V. Stee loopt te bleren, meer ook niet. Daarbij is de tijd dat we aardig gevonden willen worden al ver voorbij. Zsm promoveren is noodzaak, hoe boeit me niet. Jouw woorden jegens mijn club en in dit geval ook tukkers hebben totaal geen effect dus, je doet noet anders dan beledigen, zuigen en stemmingmaken. Alles voor de duimpjes. Jouw geblaat is oud nieuws. Ik persoonlijk houd me liever bezig met mijn eigen club dan die van anderen. Je zult maar dagelijks met Twente bezig zijn als Vitessesupporter zeg, bijzonder.

22 juni 2018 om 19:12

Wat een nieuws zeg... dit zie je overal hebben wij ook wel gehad destijds met lewandowski de bruyne guidetti(zelfd handtekening kreeg twente vergoedimg van city voor) ect. Mensen die hier klagen doen t zelde in winkels bijv iets passen en online bestellen..

22 juni 2018 om 20:03

Echt niet normaal Xandro Schenk moet zich kapot schamen wat een mentaliteit

Laat hem alstublieft gaan. Wat een nagemaakte is dat zeg.

22 juni 2018 om 16:51

Wat zou jij doen als je ineens een aanbieding van dubbel zo veel krijgt van een bedrijf?

22 juni 2018 om 17:01

Balen dat ik mijn woord al heb gegeven, maar niet weg gaan. Er zijn ook nog mensen met principes, al kunnen Twente-fans zich dat misschien moeilijk voorstellen...

22 juni 2018 om 17:02

Dat dus! Blijkbaar zijn ze in Twente hardleers.

22 juni 2018 om 17:05

@lovrefc

Je begon goed, maar die laatste zin is echt beschamend slecht. Niet alleen scheer je iedereen over 1 kam, bovendien hebben de supporters niets over dit soort zaken te vertellen bij de club. Alleen daarom al is die laatste zin echt beschamend.

22 juni 2018 om 20:12

twente had toch geen geld hoe kan het dan dat ze zoveel geld kunnen aanbieden aan Xandro Schenk wat ook een flapdrol is donderdag op de foto staan met een Sparta shirt en vertellen dat hij zo blij is om bij Sparta te spelen en een dag later met Twente in gesprek waar die nu wil gaan spelen staat hij morgen met een fc.Twente shirt aan wat een vreselijke eikel geen woorden hiervoor

Hahaha. Calimero's. Vervelend hé dat je dit jaar een concurrent hebt aan Twente in de Eerste Divisie?

"de aanwinst liet zich immers al in Sparta-shirt interviewen voor de officiële website van de degradant: “dan ga ik er voor 99 procent vanuit dat wij in het gelijk worden gesteld, door beelden en wat er op papier staat."

Misschien moet je zelf wat snuggerder zijn en dit niet laten gebeuren als er niets getekend is.

22 juni 2018 om 16:37

Mwa, wil ze niet meteen Calimero's noemen, ik kan me de frustratie wel een beetje voorstellen. Zoals ik hieronder al stelde, het lijkt me dat zolang een speler geen handtekening heeft gezet, hij kan/mag besluiten er van af te zien.

Maar een beetje een vreemde actie is het natuurlijk wel, zeker als je agent al heeft bevestigd dat het doorgang zal vinden.

22 juni 2018 om 16:41

Je hebt er in ieder geval vrede mee dat je club niet geliefd is, dat is ook iets waard.

Wat een loser is die Schenk zeg, eerst jezelf laten interviewen in het shirt van je zogenaamde nieuwe club om vervolgens jezelf te prostitueren naar de volgende club die een bod doet. Sparta moet zo'n dubieus figuur niet eens meer willen halen.

Jammer dat Twente hier bij betrokken is. Hebben al zoveel over hun heen gehad en geven geen enkele aanleiding om aan te nemen dat ze van plan zijn hier iets aan te gaan veranderen. Ze zullen dit keer volgens de regels niets misdaan hebben, echter is het toch raar spelers te benaderen die al een interview voor "hun nieuwe club" hebben gegeven.

22 juni 2018 om 16:46

@ origineel,

erg netjes is het niet, maar wellicht ook wel erg dom/naïef van Sparta.
Iemand voorstellen die nog niks getekend heeft?
Hij zal er zelf niet om hebben gevraagd om voor de camera te gaan staan dus dit zal op verzoek van de club zijn geweest.

22 juni 2018 om 16:55

Goed punt. Erg vreemde gang van zaken. Ze zullen er wel van geleerd hebben vermoed ik want hier ziet niemand er goed uit.

22 juni 2018 om 18:08

Naja, zo ongebruikelijk is dat niet hoor. Je bent er samen uit, hebt elkaar een hand gegeven, en gaat samen aan de gang. Dat er dan nog het een en ander officieel op papier gezet moet worden is puur een formaliteit.

Binnen het bedrijfsleven is het ook niet zeldzaam dat je zelfs al gewerkt hebt voor een HR afdeling de afspraken officieel op papier heeft gezet.

23 juni 2018 om 17:24

Niet dom. Zoals ze zelf al zeggen in een arbitrage zaak zullen ze winnen. Dus logisch als er een schriftelijke toezegging is dat je die jongen al presenteert. Lastige situatie voor sparta. Ene kant zou ik mijn gelijk willen halen en gewoon die jongen verplichten. Aan de andere kant zou ik niet meer willen dat deze jongen in mijn shirt loopt.

22 juni 2018 om 16:43

Och och wat hoop ik dat jullie geen kampioen worden.......en met jongens zoals Schenk ga je dat ook zeker niet worden.

22 juni 2018 om 23:18

Och och Myloki.. ga je nu serieus onder ieder artikel van twente zeggen dat je hoopt dat twente geen kampioen wordt? Je lacht je toch kapot om dit soort gefrustreerde types, get a live..

22 juni 2018 om 16:50

Ik noem het eerder onfatsoenlijk dat je een speler benaderd die ergens anders gaat spelen en al gepresenteerd is. Schenk heeft ook al ja gezegd tegen Sparta dus kunnen zij hem vasthouden aangezien een mondelinge overeenkomst geldig is.

22 juni 2018 om 16:54

Hoezo Calimero's? Is toch geen manier van zaken doen. Is gewoon niet netjes van Twente. Speler/zaakwaarnemer en club hebben een akkoord. Als je dan als Twente na een presentatie pas komt voor een speler dan ben je als Twente zelf dom.

22 juni 2018 om 16:58

Had Sparta hem maar niet te vroeg moeten presenteren. Over domheid gesproken.

22 juni 2018 om 16:59

"als je dan als Twente na een presentatie pas komt voor een speler dan ben je als Twente zelf dom."

En een speler presenteren, die nog niets heeft getekend, getuigd van een goede hersenpan?

22 juni 2018 om 17:06

Als je een mondelinge overeenkomst met de beste man hebt, die overigens ook gewoon rechtsgeldig is, zie ik het probleem niet om de beste man te presenteren. Normaal gesproken zijn er dan geen clubs meer die de speler gaan benaderen.

22 juni 2018 om 17:12

Ze hebben een mondeling akkoord en al een contract tussen de speler/zaakwaarnemer en club. Sparta staat dus gewoon in hun recht om hem te presenteren.

22 juni 2018 om 17:24

@Sparta1994. Klopt maar het meest klote is 't nog steeds voor Sparta dat als je hem persee wil houden, je een ongemotiveerde gefrustreerde speler hebt.

22 juni 2018 om 17:32

Klopt maar voor ons niveau prima speler. Aan hem om zich te bewijzen aan de supporters.

22 juni 2018 om 18:27

Als het zo is Sparta, als het zo is

22 juni 2018 om 17:00

Schenk en Sparta hadden een mondelinge overeenkomst, alsmede de afspraak om deze de volgende dag schriftelijk te ondertekenen / bevestigen. Een mondelinge afspraak is bindend, maar de vraag is of je dat nog wel wilt en dus een arbitragezaak gaat aanspannen. wat heb je aan een gedemotiveerde speler die voor de helft of zelfs minder speelt dan hij bij Twente kon verdienen. daarbij zal deze aktie ook niet goed vallen bij de supporters van Sparta.

Afijn:

Mondelinge of schriftelijke arbeidsovereenkomst?

De arbeidsovereenkomst kan zowel mondeling als schriftelijk aangegaan worden. Teneinde het bestaan van rechten en plichten te kunnen bewijzen wordt het aanbevolen de arbeidsovereenkomst schriftelijk vast te leggen, voordat de medewerker begint met de werkzaamheden. Daarbij komt dat een proeftijd, als ook het concurrentie- en boetebeding, alleen verplichtingen in het leven roepen, als zij in de schriftelijke vorm zijn overeengekomen. Bovendien kan er van bepaalde wettelijke regelingen alleen in een schriftelijke arbeidsovereenkomst afgeweken worden.

23 juni 2018 om 16:27

Nee hoor, je bent niet goed geinformeerd. Schenk heeft geen enkele overeenkomst met Sparta. Zijn zaakwaarnemers hebben een akkoord bereikt met sparta echter de Fifa regels zijn vrij duidelijk, zpwel de speler als de zaakwaarnemers moeten tekenen, tot die tij dis er geen sprake van een contract.

23 juni 2018 om 16:48

Ik ben er vrij zeker van dat schenk wel een mondelinge overeenkomst heeft met Sparta. Anders is je laten interviewen in een Sparta shirt wel een beetje raar lijkt me...

22 juni 2018 om 17:13

@ Nolimit

Een Twente-fan die iemand anders voor Calimero uitmaakt... Geniaal

on:

Als er geen handtekeningen zijn gezet zou het wel eens een lastig verhaal kunnen worden. Benieuwd hoe de arbitrage zaak gaat uitpakken. Een mondelinge overeenkomst is namelijk ook rechtsgeldig.

22 juni 2018 om 18:03

Ja? Leg uit. Zo komt je reactie zo goedkoop over.

23 juni 2018 om 18:20

Iedereen begrijpt zijn opmerking na de afgelopen jaren... ligt meer aan jou als je het niet snapt.

22 juni 2018 om 20:26

Twente is geen concurrent is middelmaat. Dom van Schenk en idd niet netjes van Twente

Beetje vreemd natuurlijk van beide kanten.
Iemand die nog niet getekend heeft min of meer wel presenteren als nieuwe kracht.
Stel hij was van de trap gevallen en zijn been gebroken dan hadden ze waarschijnlijk geroepen dat zijn contract nog niet getekend was.
Dus als je dan een betere aanbieding krijgt is het contract ook nog niet getekend.
Erg netjes is het niet, maar volgens mij heeft sparta geen poot om op te staan.

Mooi naar laten Sparta gaan, of FC Twente moet een jaartje in de Jupiler League gebruik van hem willen maken. Voor de eredivisie en het niveau wat FC Twente normaliter nastreeft komt hij te kort.

Ik snap de frustratie wel van Sparta, maar ik weet niet wat (wettelijk) de regels zijn. Lijkt me dat als er nog geen handtekening is, de speler kan/mag besluiten er alsnog van af te zien?

22 juni 2018 om 17:02

Dat lijkt me wel ja. Het is ook maar dat het nu om FC Twente gaat. Dit soort situaties komen ontzettend vaak voor, alleen heeft FC Twente natuurlijk nog steeds een enorme nieuwswaarde, al is dat natuurlijk niet bijster positief.

22 juni 2018 om 17:15

Mondelinge overeenkomsten zijn ook bindend. Vraag is alleen, is er genoeg bewijs.

22 juni 2018 om 17:36

En dan moet je je afvragen waarom FC Twente zou moeten weten dat er een mondelinge overeenkomst is. Contracten worden niet voor niets getekend.

22 juni 2018 om 17:43

Als een speler gepresenteerd wordt, kan je er als andere club wel van uit gaan dat er afspraken zijn gemaakt dunkt me

23 juni 2018 om 01:47

Afspraken en contractbindende situaties zijn twee hele verschillende aspecten... Zolang iets niet bindend is, ligt alles simpelweg open.

"schenk werd vrijdagochtend verwacht bij Sparta, maar liet zijn gezicht niet zien bij de club die zijn nieuwe werkgever zou moeten worden."

Ik zou er gelijk vanaf zien als Sparta zijnde. Als deze persoon het te hoog in zijn bol heeft om zelf netjes de club te informeren dat hij een andere aanbieding heeft gekregen en dus toch aan het twijfelen is geslagen, dan moet je hem niet eens willen. Voor hem 100 anderen, een speler van dit niveau, daar sterft het van in de JL en op amateurniveau.

Wie had dit nu verwacht van twente ? Ik vind toch niet echt een speler die ik zou halen als ik kampioen wil worden.

22 juni 2018 om 16:59

Bovendien is het ook nogal vreemd dat de club een veel hoger salaris dan Sparta kan (en wil) betalen. Ze delen dus nog steeds veel te hoge salarissen uit.

22 juni 2018 om 17:16

Ik neem aan dat Twente over een groter spelersbudget beschikt dan Sparta. De begroting is natuurlijk ook veel groter en het feit dat er nu al zoveel inkomsten zijn door middel van kaartverkoop is gunstig. Sparta is een club die ook geen geld voor transfers betaald, dus misschien heeft Sparta het geld anders besteed.

22 juni 2018 om 17:25

Aan de andere kant moet je het natuurlijk ook als volgt bekijken:

Sinds bekend is dat de club schulden heeft en daar op in heeft moeten spelen (vanaf 2016), heeft de club minstens 13 nieuwe contractspelers aangetrokken en dat is exclusief de huurlingen.

Het is dus heel goed mogelijk dat FC Twente minstens een miljoen euro heeft weggegooid door te veel salaris te betalen in z'n spelers alleen al in de afgelopen 2 seizoenen. Dat is dan wel echt wanbeleid.

22 juni 2018 om 18:12

Tuurlijk, maar waarom dan het dubbele bieden dan een andere club voor exact dezelfde speler?

Dan heb je dus echt totaal geen idee wat marktconform is..

22 juni 2018 om 18:38

Als dat al zo is he Teun?
Een of andere boze voorzitter op zijn woord geloven is ook nogal naïef he?

22 juni 2018 om 19:02

Eens, heb je een punt, niemand heeft de papieren gezien (zelfs Schenk niet . Feit is wel dat het verschil blijkbaar genoeg was om een behoorlijk risico te nemen (arbitrage zaak, smet op je naam), al kan ik me ook voorstellen dat hij met Twente meer kans ziet op eredivisie.

Niet netjes van Twente, snap wel dat dit kwaad bloed zet bij Sparta.

Twente had hem al een aanbieding gedaan waarmee ze volgens hun een akkoord hadden met zijn vader. Het wachten was op groen licht wegens de aanstaande kapitaalinjectie. Schenk is opeens rond bij Sparta waarop Kammetje met zijn vader belt om te vragen wat nou de bedoeling is en dat het groene licht vanuit Twente er ging komen. Schenk trekt daarop de keutel in bij Sparta die zelf een speler presenteert voordat er sprake is van een contract. Wat doet Twente dan precies verkeerd? Die waren zelf in de veronderstelling dat ze een akkoord hadden. Dat Van Stee dan ineens begint te roepen over buitensporige salarissen van Twente is helemaal raar, want Schenk heeft een aanbod gekregen van Twente van onder de 80.000

22 juni 2018 om 16:52

Het aanbod waar jij het over hebt is het oude aanbod. Het nieuwe aanbod ligt nu dus veel hoger. Een maand geleden werd er bij Twente een heel zielig verteld dat heel Nederland bij degradatie mee moest leven want er zou heel veel personeel op straat komen te staan. Nu teken je een speler die sowieso meer dan een ton gaat verdienen. Veel plezier met juichen voor deze club. Ik ben blij dat de rest van Nederland er niet meer in gelooft.

22 juni 2018 om 18:39

Als Twente al een hogere bieding heeft gedaan, wat mij niet bekend is, dan maakt dat nog geen verschil. Twente dacht zelf een akkoord te hebben met Schenk en zijn eigen management wist hier alles van af.

22 juni 2018 om 16:54

Tja, als mensen hier op VZ denken iets negatiefs over Twente gevonden te hebben, hakken ze meteen in op de club zonder de andere kant van het verhaal proberen te begrijpen...

Blinde haat is het. Des te mooier zal het zijn wanneer we kampioen worden.

22 juni 2018 om 17:11

Of het is gewoon reageren op de zoveelste rare of frauduleuze actie van FC Twente. Dat heeft niks met blinde haat te maken. De meeste mensen hier kunnen ook heel goed beargumenteren waarom ze negatief reageren op FC Twente.

Ik kan trouwens ook heel goed begrijpen dat FC Twente ook graag een speler had willen hebben die Sparta net presenteert. Het gaat erom dat Twente daarna het netjes handelen, zoals zo vaak in het verleden, overboord gooit. Daarom hebben veel mensen een hekel aan Twente gekregen. En daar hebben ze alle reden toe.

22 juni 2018 om 17:30

@E. Meems

Het gaat er in dit geval niet om dat mensen "denken" iets negatiefs te hebben gevonden, maar gaan af op het artikel. Als wat reds1965 verklaart inderdaad zo blijkt te zijn, dan had dat best in het artikel vermeld mogen worden, door de redactie van VZ, i.p.v. een, als het waar is wat reds1965 verklaart, half bakken artikel plaatsen.

Dat heeft dus niets te maken met haat, maar met zeer slechte journalistiek.

22 juni 2018 om 21:36

BadHabbit, VZ moet natuurlijk ook aan zijn clicks denken. Een negatief bericht over Twente klikt een stuk meer weg dan een positieve. Meermaals is de laatste tijd voorgekomen dat de informatie niet klopt of wordt gedraaid naar een sensatie artikel (net als bijv de belastingclaim). Ik ben iig nauwelijks nog actief hier. Heeft me al wat ergernissen bespaard.

23 juni 2018 om 09:35

"een negatief bericht over Twente klikt een stuk meer weg dan een positieve. Meermaals is de laatste tijd voorgekomen dat de informatie niet klopt of wordt gedraaid"

Precies mijn punt, dan is het toch niet zozeer "haat" van bezoekers hier, maar zeer matige journalistiek?

22 juni 2018 om 21:31

Zoiets is voor doorgewinterde Twente hater als Yatsema natuurlijk niet te bevatten. Een eigen waarheid past hen veel beter.

Niet netjes van Twente tegenover sparta gezien... Achter de rug om iemand benaderen.

22 juni 2018 om 16:57

Wat moeten ze dan? Moeten ze Sparta op de hoogte gaan stellen dat de club geinteresseerd is in een speler waar Sparta mee in een vergevorderd stadium is? Als elke club dat moet gaan doen, wordt de transfermarkt een nog veel grotere chaos. FC Twente is Sparta niets verplicht net zoals Sparta FC Twente niets verplicht is.

22 juni 2018 om 18:21

Nee, tenzij er een mondeling akkoord is, maar toch op zijn minst vreemd dat Twente het buiten de zaakwaarnemer om doet..

22 juni 2018 om 19:33

Zie de uitleg hierboven, via zijn vader spelen en niet via zijn zaakwaarnemer.

23 juni 2018 om 01:45

@voetbalfreak

Dit gebeurt eigenlijk wekelijks en alleen al in Nederland tijdens transferperiodes. Het probleem is vooral dat dit nu een nieuwswaarde heeft omdat de club nou niet bepaald een goede reputatie heeft. Daar valt natuurlijk wat voor te zeggen, maar geen enkele supporter van welke profclub dan ook kan de moraalridder spelen en zeggen dat 'zijn of haar club' zoiets niet heeft gedaan in de afgelopen 10 jaar.

23 juni 2018 om 16:30

@alochtean

Er is geen mondeling akkoord, de zaakwaarnemers zijn akkoord met Sparta, Schenk zelf niet.

Ik vind FC Twente echt een vreselijke club. En dan heb je nog die mensen die hier elke keer die club komen verdedigen... Volgens Sparta worden er dus ook nog enorme salarissen betaald bij FC Twente. Een maand geleden hoorde we over al het personeel dat ontslagen moest worden en hoe erg dat was. Als je een Twente supporter bent en dat echt erg vond dan moet je deze transfer afkeuren. zo simpel is het.

22 juni 2018 om 17:42

Ga hier nu niet de moraalridder uithangen. De hele voetbalwereld is dubieus en dit gebeurt veel vaker. Twente heeft ooit een speler die al getekend had (gudetti, niet de minste) ergens anders zien tekenen. Ik praat het niet goed, maar als je specifiek Twente beschuldigd dan ben je nogal hypocriet. Betaald voetbal is helaas geen ideale wereld.

22 juni 2018 om 18:22

Ja, en daar heeft Twente toen een schadevergoeding van ruim een miljoen voor gehad. Die kan Sparta nu ook tegemoet zien?

22 juni 2018 om 20:07

Dat was een transfersom. Als dit hetzelfde verhaal is kan sparta ook een som tegemoed zien. Als....

22 juni 2018 om 18:37

Ik weet niet eens of het waar is Johannes... dus ik keur helemaal niets af..
Ik wacht op wederhoor en vorm dan een mening, over welke club het ook zou gaan.

Over het onderwerp zelf:

FC Twente is Sparta natuurlijk niets verplicht zolang ze zich aan de regels houden. Als dit dus is toegestaan volgens de regels, snap ik niet helemaal waarom hier een issue over word gemaakt. In dat geval dus eerlijke concurrentie waarbij 1 club aan het langste eind trekt.

Maar nu over de volgende zin: "...een aanbieding deed die veel hoger is dan onze aanbieding":

Dit betekent dus dat FC Twente nog steeds veel te hoge salarissen uitdeelt. Bovendien vind ik Xandro Schenk niet eens dermate een aanwinst dat de club een veel betere aanbieding moet doen dan de concurrenten. Ik snap dat je nu uit een andere vijver moet vissen, maar ik snap niet helemaal waarom je te veel salaris wilt betalen voor een matige verdediger als Xandro Schenk.

Verder is het gewoon een gefrustreerde reactie van een gefrustreerde voorzitter. Ik snap de frustratie, maar ik vind het nogal grappig dat Sparta verwacht dat FC Twente ze even op de hoogte stelt. Totdat een speler heeft getekend, is hij gewoon nog beschikbaar voor andere clubs.

Lekker naar Twente laten gaan. En dan als sparta kampioen worden en laat Twente maar buiten de nacompetitie blijven.

Typisch Dit, blijkbaar zijn ze in Enschede nogal hardleers. Zowel qua financiën als qua fatsoen...

22 juni 2018 om 17:37

Flashbacks aan de situatie holla en maher die eigenlijk elders zouden spelen maar Twente ondanks de zwakke financiële situatie toch fors meer gaat betalen..

22 juni 2018 om 18:36

Boehoe Yatsema, zullen we eerst eens wederhoor toepassen?

22 juni 2018 om 22:45

Welke wederhoor? Als Sparta een mondeling akkoord heeft is dat gewoon bindend, al komt daarna Manchester United voor die speler langs en krijgt hij een miljoen per seizoen geboden. Dat daarnaast de agenten van Schenk blijkbaar per mail het akkoord bevestigen zegt mij genoeg. Daarnaast is het niet voor het eerst dat Twente dit doet, dus minimaal de schijn tegen hebbern ze al...

22 juni 2018 om 23:26

Niet voor het eerst? Kom maar op met die naam in plaats van zomaar iets de wereld in te roeptoeteren! Komt niet echt intelligent over Yatsema! Als er een akkoord is maakt het toch geen zak uit of twente of bijvoorbeeld vitesse langs komt?!

23 juni 2018 om 07:15

Serieus, welk wederhoor?
Dus als 1 partij in alle emoties iets de wereld in slingert is het heel normaal dat we dat gewoon voor waar aannemen...
Lekker bezig jij zeg.

Hele rare actie dit van beide kanten. Waarom laat je een speler een interview afleggen in een sparta shirt als hij nog niet heeft getekend? En ook niet erg netjes van twente om de vader te benaderen in plaats van de zaakwaarnemer.

22 juni 2018 om 17:20

Als hij persoonlijk zijn ja-woord heeft gegeven, maar het contract is nog niet gereed bij de administratie. Waarom zou je hem dan niet presenteren als de speler daar zelf mee instemt? Je vertrouwt er gewoon op dat ie tekent en dat hij akkoord is. Anders gaat ie daar ook niet staan in een Spartashirt.

22 juni 2018 om 18:24

Als dat zo is he DS1965??

Och och och, wat proef ik hier een jaloezie/frustratie. Mooi makkelijk, Twente doet niks verkeerds aangezien Schenk geen contract bij Sparta heeft getekend. Het is eerder de schuld van Sparta zelf dat zoiets kan gebeuren dan van Schenk of Twente. Transfers, het blijft business. Daarnaast is het zo gigantisch goedkoop en makkelijk om het in dit geval weer te schuiven op 'niet netjes handelen van Twente'. Wat een klinkklare onzin.

22 juni 2018 om 17:18

Jaloezie? Waarop? Dit is gewoon laag gedrag van een club die sowieso al niet de beste reputatie heeft.

22 juni 2018 om 17:33

Jaloezie op het feit dat Twente nog steeds een groter spelersbudget en aantrekkingskracht heeft dan een club als Sparta. Het is absoluut geen laag gedrag, zolang er geen contract is getekend is de speler gewoon beschikbaar.

22 juni 2018 om 22:47

Ik ben geen Spartaan mocht je dat denken. Dus nogmaals, jaloers waarop?

22 juni 2018 om 23:29

Je bent er maar druk mee Yatsema.. Aantrekkingskracht vd club iets waar een subtopper als bijvoorbeeld Vitesse zwaar jaloers op is.!

23 juni 2018 om 09:36

Gast, waar heb je het over? Ik post overal op VZ. Ik geef verder geen reet om die club van je. Daarnaast zie ik liever aanwinsten als Clark en Thelander dan een Schenk...

23 juni 2018 om 23:40

Dat je geen reet om de club FC Twente geeft zoals je zegt, is te zien aan je zoveelste reactie om je gal te spugen over de club en supporters
Maar wat je lezen moet, lees je niet
Je haat tegen de club, is helaas groter dan je gezonde verstand
Dat is dan weer super jammer, anders had je begrepen dat Twente al een tijd bezig was met deze speler
Voor mij hoeft hij niet te komen hoor, want ik vind het totaal geen meerwaarde voor onze club
Dus wat mij betreft mag hij naar Sparta
Maar dat staat buiten jouw haat reacties naar FC Twente

22 juni 2018 om 17:30

@fctinsider. Je vergeet 2 dingen. Er lag al een schriftelijke bevestiging van zaakwaarnemer klaar en er was een mondelinge overeenkomst die dus ook bindend is volgens de wet. Los daarvan: Je hebt ook zoiets als fatsoen en moreel besef. Al is het business, als je een speler die volledig rond is, gepresenteerd is en dus een mondelinge overeenkomst heeft alsnog weg wil halen heb je gewoon echt geen fatsoen. Twente heeft al een erg slechte reputatie mbt fatsoen en dan doe je dit als club. Hoe ver wil je je imago nog naar beneden trekken?

22 juni 2018 om 17:35

Dan nog is het aan Schenk om dit na te komen, niet aan Twente. Zolang er geen contract is getekend heeft Twente het volste recht om met een speler te praten. Ik weet hoe graag mensen alles naar Twente toe willen schrijven, maar als iemand hier fout zit is dat toch echt Schenk.

22 juni 2018 om 22:48

Ze zitten beide fout. Schenk met het breken van zijn contract en Twente met het benaderen van Schenk terwijl ze gezien de presentatie vasn het akkoord weisten of konden weten.

Zelfs na zoveel ophef over hun gedrag blijft Twente de zaak bedonderen en bedriegen.
Fatsoen hadden ze niet en zullen ze denk ik ook nooit hebben.

Behalve dat het niet echt netjes is van Twente is die Schenk natuurlijk ook vies bezig.
Als je jezelf laat vastleggen op de foto met een Sparta shirt hoe haal je het dan in je hoofd om ineens voor Twente te kiezen. Gewoon lekker naar Twente gaan en de komende 5 jaar op een niveau lager blijven spelen.

Ik zou als Sparta zijnde deze speler nooit meer willen hebben.
Maar goed dat is mijn mening.

Denk dat de fout eerder bij de speler ligt, dan bij FC Twente. Er is niks getekend en hij is transfervrij en dan mag je zo'n speler gewoon benaderen. Echter als je als Schenk al je ja-woord aan Sparta hebt gegeven en in Sparta-shirt al een interview hebt gegeven voor de clubsite, dan is het niet netjes om toch nog de deal af te blazen. Natuurlijk kan FC Twente veel meer salaris bieden dan Sparta, ze hebben tenslotte ook een veel hogere spelersbegroting. Vraag is echter wel of je veel meer salaris moet bieden voor spelers als Schenk.

FC Twente gaat door op de ingeslagen weg een van de meest onsympathieke clubs van Nederland te worden. Dat lukt zo te lezen wel aardig. Gelet op de posts van de FC Twente supporters is daar het fatsoen ook niet in hoge mate aanwezig. Blijkbaar weinig zelfreflectie. Hopelijk een lang leven in de Eerste Divisie. Nog liever iets naar beneden, maar dat zal wel niet lukken.

22 juni 2018 om 18:16

Op basis van een eenzijdig verhaal ja??

23 juni 2018 om 01:29

@pinko

Verklaar je nader en dan met argumenten. Dat mensen weinig nog met de club hebben kan ik goed begrijpen, maar om ineens generaliserend de supporters over 1 kam te scheren vind ik erg slecht en bovendien uiterst subjectief.

24 juni 2018 om 13:46

Vreemd dat ik met argumenten moet komen waarom FC Twente in Nederland steeds onsympathieker wordt gevonden. Er gaat bijna geen dag voor bij of ze staan weer om de een of andere reden negatief in het nieuws. Vind je het dan vreemd dat mensen zich daar aan storen? Daarnaast noem ik inderdaad voor wat betreft de posts het gros van de FC Twente supporters. Dat je de eigen club willens en wetens blijft verdedigen tegen de boze buitenwereld, is een supporter wellicht eigen. Maar kijkend naar de kale feiten geven die daar toch weinig aanleiding toe? Ik tref zelden een beetje nederigheid aan, maar juist vaak afbijtende reacties van FC Twente supporters. Vandaar mijn ongenoegen...

25 juni 2018 om 11:47

Het gaat mij niet om jouw mening over de club. Ik heb FC Twente altijd alleen verdedigd waar dat nodig was en ik heb ze ook afgebrand om wat ze hebben gedaan. Het gaat mij over jouw generalisatie betreft de supporters.

tja het mag wel een x gezegt worden Sirius,dat jij voor twente juicht kan er bij mij al helemaal niet meer in,eerst de grote jongen uithangen met het betaalde kampioenschap,dan een beetje zielig zitten doen omdat ze bijna faiiliet gaan en dat er mensen ontslagen moeten worden,en dan nog even aan sparta leten zien wij zijn de tukkers wij willen die speler en daar moet alles voor wijken,en dan hebben we het over een speler ls schenk jaja een toppertje,ik hoop dat sparta de zaak wint,en die schenk is ook al niet te vertrouwen dus een blessure van een jaar zal ook niet erg zijn

22 juni 2018 om 18:16

Hahaha het hangt van onwaarheden aan elkaar, maar leuke poging!

23 juni 2018 om 00:44

@Caddy. Kansloze reactie. Nee ik ben niet voor Twente, in tegendeel zelfs. Ik vind Twente ook niet een heel sympathieke club door het verleden, maar je moet je wel bij feiten houden. Het kampioenschap is niet gekocht, de fraude begon daarna pas. Mensen die blijven beweren dat het kampioenschap gekocht is denken echt te simpel zonder het hele verhaal te kennen. Dat is op zijn zachtst gezegd irritant.

23 juni 2018 om 01:34

Ik krijg zo langzamerhand het idee dat ik met een knaap van 12 jaar sta te discussieren en dan zie ik jouw fouten betreft de grammatica nog door de vingers. Kom eens met werkelijke feiten in plaats van simpele gokjes om jouw haat jegens FC Twente kracht bij te zetten. Ik probeer niets goed te praten en ik ben altijd relatief objectief geweest over FC Twente (ondanks het feit dat ik supporter ben), maar hoe dom kun je zijn?! Wacht eerst het verloop van deze mini-soap eens af en kom dan maar een keer terug om met goede argumenten aan te tonen wat er nou precies fout is aan deze situatie.

Stel: Twente wil Schenk en informeert bij zijn vader of hij nog vrij is. Die vader zegt dan dat er nog niets getekend is en er dus een voorstel gedaan kan worden. Waarom zou Twente dat niet doen dan? Dat is toch aan Schenk en zijn vader om dan te zeggen dat hij zijn ja-woord al aan Sparta heeft gegeven?
Van de Steeg is altijd al een babbelzieke kletsmajoor geweest. Hij moet niet mopperen op Twente maar op Schenk.

22 juni 2018 om 17:54

Maar waarom zou Twente bij zijn vader informeren? Hij is zelf volwassen en uit het artikel maak ik op dat de vader achter de rug van de agenten is benaderd. Daaruit blijkt dat de vader Schenk niet vertegenwoordigt dus is dat niet zoals het hoort. Kunnen mensen de schuld bij Schenk zoeken, maar die heeft een rechtsgeldige overeenkomst met Sparta (mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig) zodat hier alleen maar Twente de boosdoener is.

22 juni 2018 om 18:03

Omdat Bleuming die toevallig kent? Twente heeft in een eerder stadium al met Schenk gesproken maar moesten nog op financiering wachten. Nu Tadic naar Ajax gaat vangt Twente nog 3 a 4 ton. Dus bellen ze opnieuw met Schenk of hij nog open staat. Als hij dan ja zegt dan wordt de oude afspraak weer opgepakt.
Als je hier de blinde emotie eens afhaalt en gewoon even kijkt hoe het gelopen is. Je kunt het ook omdraaien. Van Stee wist al dat Twente eerder met Schenk gesproken had dan hij. Daarom moest die presentatie ook zo hals over kop. Van Stee heeft het nieuws over Tadic namelijk ook gelezen.

22 juni 2018 om 18:51

Nou geloof me ik heb hier geen enkele emotie mee. Je behoort een speler via zijn vertegenwoordiger te benaderen en niet achter diens rug om de vader van Schenk Bovendien ga je er wel heel makkelijk omheen dat er al een mondelinge overeenkomst lag tussen Sparta en Schenk. Je kunt natuurlijk blijven recht praten wat krom is, maar dat gaat niet.

22 juni 2018 om 19:00

Als het al waar is Nico..
Waar komt toch dat niet nadenke gewauwel vandaan van iedereen die maar klakkeloos aanneemt dat wat een gefrustreerde voorzitter de wereld ingooit ook decwaarheid is?

22 juni 2018 om 19:07

@Vak104
Kijk eens op de site van Sparta. Dan kun je in het interview zien hoe Schenk aangeeft dat hij naar Sparta gaat. Bovendien is Van Stee geen voorzitter.

22 juni 2018 om 19:36

Daar kan FCT toch niets aan doen?

22 juni 2018 om 19:42

Je gaat toch niet ontkennen dat Schenk een mondelinge overeenkomst heeft met Sparta? Waarom benadert Twente dan toch zijn omgeving of ontken je dat ook?

22 juni 2018 om 19:46

Ik weet het gewoon niet?
In heb een boze meneer van alles horen roepen, hoe zou ik het kunnen bevestigen??
Het schijnt, maar dat weet ik niet, dat FCT al voor Sparta een akkoord hadden en hij plots naar Sparta ging? Ik weet het niet.

23 juni 2018 om 00:35

@twente watcher. Maar waarom doet Twente dan moeilijk over die compensatie. Wegens geldgebrek willen ze die niet meer betalen maar wel 3 a 4 ton cashen en een flink salaris aan Schenk willen geven. Steek dat dan in die regeling als je nog wat goodwill wil creëren

23 juni 2018 om 00:35

@twente watcher. Maar waarom doet Twente dan moeilijk over die compensatie. Wegens geldgebrek willen ze die niet meer betalen maar wel 3 a 4 ton cashen en een flink salaris aan Schenk willen geven. Steek dat dan in die regeling als je nog wat goodwill wil creëren

Leuk het gebash op Twente, maar volgens mij moet je bij partij Schenk zijn om iemand zwart te maken en niet bij Twente.
Wie Twente ook belt, de zaakwaarnemer, de vader, de hond of Schenk zelf; die partij moet gewoon aangeven dat ze al rond zijn met Sparta. We moeten niet doen alsof Twente op de hoogte moet zijn van alle mondelinge akkoorden of gesprekken die plaatsvinden.

22 juni 2018 om 17:56

Niet juist. Twente moet informeren bij degene die Schenk vertegenwoordigt en uit het stuk blijkt dat dat niet zijn vader is.

22 juni 2018 om 17:58

En dan? Uiteindelijk heeft Schenk de ondertekening niet door laten gaan. Je maakt mij niet wijs dat hij wel wilde maar niet mocht van zijn vader. Zou hij iets anders gedaan hebben wanneer hij van zijn zaakwaarnemer gehoord had dat Twente gebeld heeft?

22 juni 2018 om 18:41

Zijn vader had toestemming om met clubs te praten.

22 juni 2018 om 18:54

Nou als dat zo is dan heeft die boter op zijn hoofd. Hij moest weten dat er al een overeenkomst met Sparta was en dan kun je niet met een andere partij over een overeenkomst praten.

22 juni 2018 om 19:11

@pietverdriet
Hij wilde wel. Dat blijkt uit het interview op de site van Sparta. En nogmaals, ook een mondelinge overeenkomst is rechtsgeldig.

22 juni 2018 om 19:23

Ik denk dat Schenk dacht dat de financiering bij Twente niet rond kwam, toen dit wel het geval was draaide hij zijn rug om naar Sparta. Ik denk dat vooral zijn eigen rol niet klopt.

23 juni 2018 om 23:50

Pfffff Denk jij dat meneer Schenk niet zelf beslist wat hij wel of niet doet
Of zou hij zo gepamperd worden door zijn vader, dat hij van schrik naar Twente gaat
Daar geloof ik echt geen barst van
De jongen is oud en wijs genoeg om zelf te beslissen, net als iedere andere speler in Nederland
Verder zou ik hem als Sparta zijnde niet eens meer bij de selectie willen
Niet dat de supporters van Twente zo blij zijn met Schenk
Want ik weet wel betere opties als Schenk voor de verdediging

Blijft toch bizar dat we nu in een wereld leven waar Sparta en FC Twente vechten om Xandro Schenk. Dat zijn gewoon 2 clubs die kampioen zijn geworden...

22 juni 2018 om 17:52

Zakenwereld is nu eenmaal hard. Get use to it.

22 juni 2018 om 18:00

Het ging me meer om Xandro Schenk. Vroeger waren Sparta en Twente nog in de race om spelers met exponentiële kwaliteiten...

23 juni 2018 om 01:40

Helaas veranderen tijden en vooral het beleid van 'm'n' club FC Twente. Over Sparta kan ik niet oordelen. Ik weet niet waar hun verval is begonnen. De club heeft nog steeds z'n zwakke punten in het bestuur en dan is het lastig om op te krabbelen. Nu de publieke opinie ook nog eens tegen de club is (en met goede redenen), maakt het 't herstel van de club alleen nog maar moeilijker.

Twente heeft ook gereageerd en die melden dat ze geen partij zijn. Dus of schenk wil niet naar sparta of er is ook een andere club bezig maar ze wijzen gelijk naar Twente.
Mensen voor dat je oordeelt wacht even tot beide partijen hebben gereageerd.

1 bron lijkt me geen bron, erg eenzijdig verhaal en ik begrijp dat FCT aangeeft helemaal geen partij te zijn. En toch neemt de hele goegemeente het voor waar aan en begint te schreeuwen en te blaten.
Ik wacht wel gewoon het wederhoor af en vorm dan een gefundeerde mening,
Lekker doorlaten ondertussen hier hoor, goed voor de kliks.....

Onsympathiek? Nou, dat is weer vervelend. Denk je nu echt dat andere clubs dat niet doen? Ajax en Feyenoord hebben ooit op Schiphol ‘spelers gek gemaakt’ die een van beide in zou lijven. Als je het zakelijk bekijkt, wat elke voetballer doet, heeft schenk gelijk ook. Waarom zou je niet elders gaan als er meer te verdienen is? Maar dat gelul van niet netjes mag ik echt niet horen. Helemaal dat populistische gejank richting Twente.

Die gozer is toch een echte flapdrol. Moet je niet in je selectie willen hebben. Gewoon vergeten en je pijlen op anderen richteb

Buiten het feit dat Twente wellicht dubieus bezig is, ben je als speler toch ook erg fout bezig als je je zo laat nog bedenkt...

22 juni 2018 om 19:07

hij kan beter verdienen zou ik ook doen

http://www.rtvoost.nl/nieuws/291477/fc-twente-wil-...
Gewoon lekker kopen, veel te hoge salarissen blijven betalen....... maar dan ook geen huilie huillie als de rekening van de compensatie regeling moet voldoen!! Oh man, ze lijken het daar nooit te leren. Leef mee met de FCT supporters.

23 juni 2018 om 01:37

Daar ben ik het inderdaad mee eens. Wederom mensen op de machtsposities die geen idee hebben wat marktconform is voor de salarispost.

Wacht wel af wat er gebeurd. Op het moment is de enige waar we wat van horen een "mogelijke terecht" boze voorzitter. Laat maar eens eerst zien wat er geboden is en wordt. Maar eerlijk gezegd moet Twente wat beters binnen halen voor achterin.

Henk.....weg wezen met die gozer.....Als hij wel komt loopt dat alleen maar verkeerd af.....NIET DOEN!!!!

Mensen zouden grap eens moeten lezen hoe Guidetti bij Feyenoord is binnengekomen.. Maar weinig mensen weten dat hij bij twente 9nder cotract heeft gestaan en twente zelfs ren transfersom heeft ontvangen zonder dat Guidetti ooit voor Twente heeft gevoetbald. Welkom in de zakelijke voetbalwereld!! #wateengejankhier

23 juni 2018 om 16:27

Dus? Dat betekend toch niet dat het dan opeens okã© is. Matchfixing komt ook wel eens voor, dus als een speler/club aan matchfixing doet maakt het ook niet meer uit ofzo?

23 juni 2018 om 17:04

Klopt maar nogmaals dit soort zakelijke conflicten zijn aan de orde vd de dag. Daarnaast als er eeen overeenkomst is, zou ik me als van Stee niet zo druk maken.. in dat geval kan zelfs Barcelona komen..

Sparta moet een arbitragezaak bij de Knvb starten om het achterbakse beleid van Fctwente te veroordelen.
De club uit Twente heeft al jaren gluiperige financiële zaken gevoerd.
Fans uit Enschede zouden zich verrot moeten schamen, dat hun cluppie na degradatie tig mensen ontslagen heeft, terwijl er nu alweer een te grote broek aangetrokken wordt.
Straks houdt men hun klauw weer op bij de gemeente.
Laat Rotterdam-west dan maar kampioen worden!

23 juni 2018 om 17:07

Want fans van Twente hebben enige invloed op het beleid dat Twente voert?

Een man een man een woord een woord. Blijkbaar heeft dat jochie het niet helemaal door. Als overmorgen er een club komt met nog meer geld vist ook Twente achter het net. Wil je als club met zulke onbetrouwen jochies beginnen. Aan de andere kant dit soort jochies verdienen een club als twente, beide niet te vertrouwen.

Wat een gezeik iedere keer weer, natuurlijk is het niet fraai wat Twente heeft gedaan, maar come on zeg alles komt onder een vergroot glas, dit gebeurd in iedere competitie zo vaak. Tal van voorbeelden. Geen wereldnieuws, trouwens ook geen wereld voetballer.

Dat Twente is opzoek naar paar spelers die past in hun plaatje, zoveel geld is er daar immers niet.
Tja dan kun je eens te ver gaan, so what.

Ik gun het die Tukkers wel, zelfs als Heraclied.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren