Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Salariseisen van Cillessen staan vooralsnog transfer naar Italië in de weg’

Laatste update:

Jasper Cillessen staat welwillend tegenover een zomers vertrek bij Barcelona. De doelman annex Oranje-international moet zowel in LaLiga als in de Champions League Marc-André ter Stegen voor zich dulden en hoeft na zijn goede optredens in de Copa del Rey niet te klagen over belangstelling. De namen van Arsenal, Liverpool en Napoli vielen reeds en inmiddels zou ook AS Roma oriënterende belangstelling hebben getoond.

Volgens onder meer La Gazzetta dello Sport zou AS Roma contact hebben gezocht met het management van Cillessen. De club uit Rome gaat al min of meer uit van een zomers vertrek van Braziliaans international Alisson Becker, die interesse van Real Madrid en Liverpool geniet. AS Roma hanteert een hoofdprijs van tachtig miljoen euro, terwijl Real Madrid vooralsnog niet verder wil gaan dan zestig miljoen euro.

Cillessen wordt gezien als een mogelijke opvolger van Alisson, maar Italiaanse media stellen dat de salariseisen van de Nederlander niet overeenkomen met datgene wat de club aan de opvolger van de Braziliaan wil betalen. Ter vergelijking: Alisson staat nu voor 50.000 euro per week op de loonlijst van i Giallorossi, ongeveer 2,5 miljoen euro per jaar, en wilde aanvankelijk alleen blijven als onder de nieuwe voorwaarden 3,5 à 4 miljoen euro per annum zou gaan verdienen. Nu is hij echter uit op een transfer.

“Ik weet zelf van helemaal niets, dus ik wacht netjes af. 16 juli hoef ik me pas weer bij Barcelona te melden”, zei Cillessen eerder deze maand. “Het enige wat ik weet, is dat de club mij niet kwijt wil. Het balletje ligt bij de club, als clubs zich gaan melden.” Cillessen heeft een gelimiteerde transfersom van zestig miljoen euro in zijn tot medio 2021 doorlopende contract staan, maar Barcelona is naar verluidt bereid om de sluitpost voor vijftien miljoen minder te laten gaan. Cillessen kostte Barcelona in de zomer van 2016 immers ‘maar’ dertien miljoen euro.

Denk jij dat Jasper Cillessen een goede eerste doelman voor AS Roma zou zijn?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nee niet naar Italie. Lekker naar de PL. Italie en nederlandse keepers is geen goede combi.

Cillessen gaat natuurlijk uit van 2 miljoen per jaar voor 10 wedstrijdjes. Logisch dat ie bij zn nieuwe club veel meer wilt als ie meer speelt.

17 juni 2018 om 07:50

Hij verdient toch 3.5 mln bij Barca 🤔

Italie is vaak echt een doodoener voor onze nederlandse spelers. Hij moet echt lekker naar Liverpool de doelpipo Karius gaan vervangen. daar kunnen ze zeker weten geld voor hem neerleggen en daar is het broodnodig. En ik vraag me af of Cillis bedacht heeft dat ie dan op Anfield zou spelen. een van de machtigste stadions met de kop erop. Daar wil je wel wat loon voor in leveren

17 juni 2018 om 07:56

Dan ken Liverpool beter voor Allison gaan kost 20 miljoen meer. Vele male beter.

17 juni 2018 om 08:06

Allison ging naar Real Madrid toch ?!

17 juni 2018 om 08:08

Er zijn vele keepers beter dan cillesen. Alleen Nederlanders denken weer dat hij de nieuwe vd Sar is. Net als met stekelenburg destijds.

17 juni 2018 om 08:10

Hoop van niet. De Gea is de enige keeper die echt een verbetering tegenover Navas. Navas in vorm is gewoon wereldtop maar hij laat toch te vaak steekjes vallen die je punten kosten. Met De Gea heb je dit niet. Oblak is ook een keeper die ik graag bij Madrid zie maar ik denk niet dat zo een overstap realistisch is.

17 juni 2018 om 08:23

Oh nee met de gea heb je dat niet, die steekjes laten vallen die je punten kost. Hè Spanje, de gea maakt nooit een fout, natuurlijk was dat tegen Portugal ook geen fout van de gea. Wat ik er mee wil zeggen is dat iedere keeper z'n fouten maakt en real Madrid moet zich afvragen of ze nou echt zoveel geld voor de gea willen uitgeven, want navas heeft ze helemaal niet veel punten gekost. Maar nog best wel vaak heeft navas de punten gered voor real Madrid.

17 juni 2018 om 08:29

@dingelingk

Je ben anders de eerste die ik hoor zeggen, dat Cillessen de nieuwe Van der Sar is. Jasper is een totaal andere keeper en gewoon de oude Cillessen die hij al 28 jaar is.

Cillessen is een keeper met bovengemiddelde kwaliteitein, die alleen maar beter en volwassener is geworden de afgelopen twee seizoenen in Barcelona.

Zekerder vooral, er staat tegenwoordig een kerel in het doel met een zekere air en uitstralling, terwijl hij wegging uit amsterdam als een ietwat slungelachtige verschijning. Fysiek is hij ook zeker verder. In amsterdam was hij al goed, in Barcelona is hij nog completer geworden.

Cillessen wordt in de internationale media geregeld ‘the best backup-keeper of the world’ genoemd. Hij wordt terecht geroemd om zijn katachtige reflexen op de doellijn en zijn, voor een doelman, goede voetballende kwaliteiten. In 1 op 1 situaties zag je hem in de Copa del Rey ook gegroeid zijn.

In Nederland wordt hij zoals de laatste jaren gebruikelijk is met hollandse spelers over de grens, door velen eerder onderschat dan overschat. Men kijkt hier tegenwoordig meer op tegen buitenlands talent, uit een sport nieuw ontwikkeld minderwaardigheidscomplex.

In Barcelona wordt Cillessen gewoon meer dan gewaardeerd door de club, fans en media om zijn kwaliteiten. De vraagprijs is ook niet voor niets vastgesteld op tientallen miljoenen. En niet voor niets zijn er meerdere Europese (sub-)topclubs die strijden om zijn diensten.

Cillessen kan nog steeds beter worden, voor keeper is hij nog relatief jong, hij zou nog zo’n kleine tien jaar meekunnen. Mocht hij de kans krijgen, om in een grote competitie als eerste keeper bij een grote club aan de slag te gaan, dan kan hij nog veel verder doorgroeien.

17 juni 2018 om 08:36

Als ik voetbalzone zo volg, heb ik reder het idee dat de Nederlanders geloven dat hij er geen bal and kan. Geloof mij er zijn betere, maar niet heel erg veel. Cilllessen is betrouwbaar en pakt op beslissende momenten ook eens een vrijwel onhoudbare bal. Hij is beter dan zeker 15 van de huidige PL keepers. En in Spanje zijn er misschien 5 waar hij niet in de basis zou staan.

17 juni 2018 om 08:40

Als ik coach van barcelona zou zijn zou ik cillessen als eerste doelman gebruiken en ter stegen verkopen. Ik vind ter stegen veel minder dan cillessen geworden.

17 juni 2018 om 08:45

Ja, ik denk dat hij niet zou mistaan in de barcleys prem lea. eens met de dingen die je zegt.

17 juni 2018 om 08:56

@camiel:
Ter stegen is oo dit moment 1 van de 3 beste ter wereld! Hoe kan je beweren dat hij minder is?!?!

17 juni 2018 om 08:57

Leon, Allison is 80, villesen is vraagprijs 60 maar mag voor 15 minder ook al weg. Stuk groter verschil dan 20

17 juni 2018 om 09:03

@Capis

Zou er zomaar om kunnen spannen hoor. Onderschat de kwaliteiten van Cillessen niet. Denk dat de keuze voor trainers een kwestie van smaak en voorkeur voor specifieke kwaliteiten is tussen Cillessen en Ter Stegen.

Daarnaast zullen de meeste coaches er niet zo snel voor kiezen om de eerste doelman te passeren. Daarmee maak je een keeper mentaal ‘dood’ en zit je daarna met een onzekere tweede keeper. Kijk eens naar Menzo of Vermeer in het verleden.

Ter Stegen is een degelijk keeper, die nauwelijks op fouten is te betrappen, maar naar mijn idee zou Cillessen het niet veel minder doen mits hij de kans kreeg over een serie wedstrijden. Ook zijn ploeggenoten geloven zichtbaar in zijn kwaliteiten, niet geheel onbelangrijk.

17 juni 2018 om 09:26

De Gea maakt eens een fout hoor ! Ik weet niet of jij Real kijkt maar Navas maakt om de paar wedstrijden een soortgelijke fout en niet 1x in zijn carrière. Hij is een geweldige keeper en de enige verbetering ten opzichte van hem vind ik De Gea of Oblak. Is dat zo gek dan? De Gea zorgt er hoogstpersoonlijk voor dat United tweede staat in plaats van dat ze vechten voor een CL ticket. De reddingspercentages van die man zijn gewoon bizar hoog.

17 juni 2018 om 10:30

Tja. De 1 onderschat het wellicht, de ander overschat het weer.

We weten het pas als Cillessen daadwerkelijk een seizoen lang op hoog niveau komt te keepen. Het is nu ineens weer gigantische hosanna nadat hij dit seizoen 2 uitstekende wedstrijden gespeeld heeft bij Barca. Echter heeft hij in die weinige wedstrijden die hij in 2 seizoenen gespeeld heeft ook gewoon fouten gemaakt daar.

Tegen Italië creëerde hij ook weer een gevaarlijk moment door een foute inspeelpass en bij de tegengoal tegen stond hij niet goed gepositioneerd.

Hij moet toch echt eerst meer wedstrijden spelen voordat we kunnen beoordelen of hij daadwerkelijk gegroeid is daar.

17 juni 2018 om 10:41

Ik vind hem minder ik heb hem altijd minder gevonden. Cillessen kan denk ik mits hij veel speelt een wereldkeeper worden. En @Sammers die goal was ook te wijten aan een slechte verdediging.

17 juni 2018 om 11:38

Zo kun je alles relativeren Sammerens. Uiteraard kun je pas weten hoe Cillessen een heel seizoen keept als hij ook een heel seizoen gekeept heeft. Zo ken ik er nog wel een paar. Over dooddoeners gesproken.

Het neemt niet weg, dat hij de wedstrijden die hij keepte gewoon erg goed stond te keepen, hij al enkele jaren bij Ajax op relatief hoog niveau liet zien er een meer dan goede en betrouwbare keeper te zijn, ook in de CL en EL wedstrijden en internationaal op het WK in Brazilië meekon op hoog niveau.

In de Copa del Rey speelde hij wel wat meer dan twee goede wedstrijden tegen ook gerenommeerde clubs, slaat nergens op dat je het over slechts twee goede wedstrijden hebt. De hosanna heeft hij zelf afgedwongen.

En welke keeper speelt 100% foutloos? Geen een zou ik zeggen, anders zou er ook een practisch 100% clean sheet score zijn.

Zo flauw om te wijzen naar een fout, die hij maakte bij een foute inspeelpass bij een oningespeelde defensie van Oranje. Een nationaal team is wat anders dan clubteam, alwaar je elkaar blind kan vinden.

Daarnaast lijkt zijn gebrek aan wedstrijdritme logischerwijs ook wel een rolletje te spelen. En de tegengoal, waar hij volgens jou verkeer gepositioneerd stond: overkomt dat soms niet de vest ook wel eens?

Cillessen heeft er al aardig wat seizoenen op zitten en zich in verl wedstrijden bewezen als uitermate goede doelman. In de Copa en in de wedstrijd tegen Sporting in de CL, liet hij zien in niveau gegroeid te zijn. Als hij voor jou nog meer moet bewijzen is dat prima.

Kritisch zijn mag, spectisch ook, maar ik heb zo het idee, dat hij het voor jou nooit goed zou kunnen doen, net zoals Daley Blind voor jou altijd een paar streepjes minder toebedeeld krijgt in je oordeel in posts.

17 juni 2018 om 12:09

Ach ja, het is bekend dat jij alles wat ooit het Ajax shirt gedragen heeft nogal rooskleurig in kan schatten.

Cillessen ging blunderende de deur uit bij Ajax en heeft simpelweg ook fouten of matige momenten in wedstrijden bij Barcelona gehad.

Als je goed leest heb ik het over 2 uitstekende wedstrijden en niet over goede wedstrijden. Nogal een verschil in mijn boekje. Natuurlijk speelt hij tussendoor ook degelijke wedstrijden, maar daar staat een speler er toch ook voor.

Het is helemaal niet flauw om te wijzen naar die inspeelpass. Cillessen heeft namelijk al diverse keren een gevaarlijke situatie gecreëerd op een dergelijke manier. Denk aan bij Ajax tegen (ik meen) Legia waarbij hij de spits in de voeten speelde die gelukkig huizenhoog over schoot. Het is geen incident en wijzen naar een oningespeelde defensie is natuurlijk zwak. Dat heeft niets met slecht inspelen te maken en dat excuus heb ik ook niemand voor Zoet zien beargumenteren bij zijn zwakke momenten.

Ik zeg simpelweg dat hij eens een seizoen op hoog niveau moet keepen voordat de vlag uit kan. Dat jij de vlag nu al denkt uit te mogen hangen kan natuurlijk, ik ben van mening dat jij veel te snel conclusies trekt en door jouw voorliefde voor Ajax te rooskleurig oordeelt. Jij insinueert namelijk dat Cillessen op hetzelfde niveau zou zitten als Ter Stegen en daarvoor moet hij naar mijn mening nog veel meer laten zien.

Wijzen naar mijn mening over Blind is wel grappig. Ik heb altijd simpelweg aangegeven dat hij niet goed genoeg is voor het niveau dat United nastreeft. Dat nu toch ook gebleken ? Hij komt er totaal niet meer aan te pas en mag weg.ook bij Nederland was hij onmiskenbaar een zwakke schakel in de laatste interlands. Neemt niet weg dat het best een goede speler is, maar dan wel voor middenmoot of subtop in een topcompetitie als max.

Zo is Cillessen ook een prima keeper, maar zie ik in hem geen keeper die bij een topclub furore kan maken. Dat tegendeel mag hij me met alle liefde bewijzen. Dat zou alleen maar goed voor het Nederlands elftal zijn.

17 juni 2018 om 13:17

Oké, prettig dat je dat als een bekend feitje neerkladt dat ik alles wat Ajax is rooskleuriger inschat en mij in de eerste plaats blijkbaar als een Ajacied ziet. Dat’s is lekker luchtig discussiëren.

Die openingsalinia zegt in mijn ogen meer wat over jou, dan over mij.

Het is een mening zal ik maar zeggen. Ik weet van mezelf dat ik ook geregeld kritisch ben op mijn favoriete club en diens (ex-) spelers en daarnaast net zo goed in lovende woorden spreek over pakweg bijvoorbeeld spelers als Depay, Boëtius, Labyad, e.d., spelers die ik goed vind in moeilijke tijden zal ik ook altijd het voordeel van de twijfel geven.

Ik neem je sneer, want zo ervaar ik het, dan ook voor kennisgeving aan.

Fijn ook dat je er een onnodige en tamelijk onzinnige clubdiscussie van wil maken, iets waar je in je posts van beweerd altijd een zekere afkeer van te hebben als leden bijvoorbeeld Feyenoord, de club uit Rotterdam er irrelevant bijslepen. Je laat je hier wel een beetje kennen.

Een beetje zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten, of misschien zoals de pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet. Lekker consequent.

Je klaarblijkelijk vaste openingenkreten op mijn posts als ‘tsja’ en ‘ach ja’, verraden voor mij ook hoe gematigd serieus je mij als lid met een uitgesproken clubvoorkeur voor Ajax ziet. Alsof jij altijd uberhaubt zo objectief ongebonden reageert als er om clubbelangen en spelers gaat. De één houdt van Feyenoord, de ander van Ajax of PSV, mooi toch? Als je dat romantiseert, prima, niks is een mens vreemd.

Ik wijs inderdaad naar je steeds terugkomende mening wat betreft Daley Blind. Wanneer ik een artikel over Blind zie aangekondigd, gok ik er altijd op dat je ergens prominent in het topic eronder je minder vlijende mening over Blind geeft, vaak als reactie op iemand die iets positief over de man zegt.

Dat kun je grappig vinden, maar meestal blijkt mijn vermoeden juist. Maakt me niet uit verder, moet je verder zelf weten hoor. Op mijn beurt vind het ook wel grappig dat je altijd op Blind schijnt te moeten reageren, dwangmatig wil ik het niet noemen, maar opvallend is het wel.

Zo reageer je ook als minder vlijend als ik over Cillessen praat. In zie gewoon een terugkomend patroon in je reacties.

Ik heb het dan ineens blijkbaar over een ex-Ajacied, die ik in je ogen als gebruikelijk rooskleuriger inschat als Ajacied. Selectieve verontwaardiging zeg en en erg kinderachtig. Ik zie je het niet beweren als ik mij positief in m discussie over Depay, Van Persie, Pröpper, Aké, Promes of welke speler dan ook schrijf.

Ik heb mijn ideeën wat betreft de Barcelona-speler en Oranjegoalie Cillessen hierboven al uitgebreid geventileerd. en ga niet in herhaling vallen. Ik vind hem gewoon een hele goede keeper, ook als hij geen Ajacied was geweest. Ik respecteer je mening en laat het hier verder bij.

Ik heb er bovendien geen behoefte aan om me in een eindeloze clubdiscussie te begeven. Je twijfelt blijkbaar naar eigen zeggen aan mijn objectiviteit en goede bedoelingen om een open en gezellige discussie te voeten. Die gedachte laat ik aan jou.

Of je hierop wilt reageren moet je zelf weten. Ik vind je insteek niet zo kuis. Ik ben allereerst voetballiefhebber en daarnaast Ajacied. Dat jij dat doorelkaar haalt is niet mijn probleem.

17 juni 2018 om 16:28

Uiteindelijk kom ik tot zo'n reactie omdat jij mij opgevallen bent als 1 van een handvol fanatieke leden hier die overduidelijk Ajax supporter zijn en in items over aanverwante spelers consistent extreem lovend reageren. Dat is jouw goed recht natuurlijk, maar het is dusdanig opgevallen dat ik het nu benoem.

Het wil ook helemaal niet zeggen dat je niet lovend over andere spelers zou kunnen spreken, dus waarom je aanhaalt dat je ook lovend over andere spelers hebt gesproken zie ik zo niet in.

Ik reageer omdat je een in mijn ogen nogal sterk promotioneel stuk over Cillessen schrijft, alsof hij een compleet seizoen uit heeft geblonken. Hij is dit seizoen in 2-3 wedstrijden echt opgevallen en dan vind ik jouw conclusies simpelweg overtrokken. Daarbij benoem ik aantoonbare situaties waarin hij recentelijk toch duidelijk minder was. Vervolgens ben jij diegene die meteen over dooddoeners begint zodra ik een nuancerede reactie plaats die niet in lijn is met jouw lofzang. Dan kan je er blijkbaar niet tegen als een ander niet mee loopt in jouw polonaise.

Je insinueert dat de keuze tussen Cillessen en Ter Stegen geen kwaliteitskwestie is, maar een keuze van smaak. Daarmee impliceer je dat Cillessen tot de beste keepers van de wereld behoort, aangezien ter Stegen daar door velen toe wordt berekend.

Cillessen speelt niet veel en jij baseert jouw mening over zijn groei in mijn optiek dus op die spaarzame wedstrijden die hij in een seizoen speelt. Vervolgens vind je het flauw als iemand wijst op aantoonbare fouten die hij ook in die spaarzame wedstrijden gemaakt heeft. Dan kan je dat wegwuiven met 'iedereen maakt wel eens een fout' en 'ja maar die verdediging was nog niet ingespeeld', maar het lijkt mij ook niet onterecht om een keeper pas gelijkwaardig aan een keeper als ter Stegen te beoordelen als hij dit ook daadwerkelijk over langere tijd laat zien. Als hij in een paar potjes aantoonbare fouten maakt, hoeveel maakt hij er dan wellicht wel niet in een volledig seizoen? Eerst zien en dan geloven. Dat jij dat als negatief tegen Cillessen opvat is jouw probleem.

Tot slot heb ik me er wel om geamuseerd dat je een reactie plaatst met een stuk over mij en mijn vermeende favoriete club Feyenoord, om dat vervolgens bijna een uur later aan te passen en weg te halen. Ik ben wel benieuwd wat daar de reden achter is. Ik ben namelijk geheel niet voor Feyenoord (en om het voor te zijn, ook niet voor Psv). Er zijn 2 spelers waarbij wij beiden vaak reageren en dat is bij de reeds genoemde Blind, omdat hij bij mijn enige favoriete club Manchester United speelt, ik op items van die club reageer en ik van mening ben dat hij niet de kwaliteit bezit om daar te spelen. En nummer 2 is Cillessen, waarbij mijn reden is dat ik al bijna 30 jaar zelf keeper ben en alles aangaande keepers mijn interesse heeft. Bij beide spelers heb ik nooit gereageerd om ze waardeloos te noemen. Beide spelers zijn absoluut spelers met kwaliteiten, maar ik vind ze beiden vooralsnog geen topspelers zoals anderen dat wel vinden. En daar mag ik toch gewoon over discussiëren .

17 juni 2018 om 18:02

Je mag je amuseren wat je wil hoor, ieder zijn pleziertje. Ik erger me al veel langer aan je pedante toontje, maar terzijde. Ik heb zeker niet “na bijna een uur weggehaald, dat je favoriete club Feyenoord is”, maar deed dat vrijwel direct na zo’n tien a vijftien minuten, omdat ik het niet zeker wist en eraan begon te twijfelen of je naast Manchester United ook een (lichte) voorkeur voor de Rotterdammers had, dus paste ik het aan naar ‘Feyenoord, de Rotterdamse club.’ Dat is de simpele reden. Amuseer je wat ermee je wilt. Je kunt overal wel wat achter zoeken, maar that’s all.

Verder insinueer ik niet dat Cillessen tot de beste keepers ter wereld behoort en of even goed is als Ter Stegen. Moet je toch echt beter lezen. Ik zeg dat ik denk dat “Cillessen het naar mijn idee zou niet veel minder doen mits hij de kans kreeg over een serie wedstrijden”. Dat is heel wat anders. De keuze is voor een coach idd een kwestie van smaak ja. Maar ook daarmee insinueer ik niet dat ik ze in kwaliteit op welke wijze gelijk acht.

Weet je Sammerens, ik stel mijn stukjes altijd op met zoveel mogelijk nadruk, dat zaken slechts ‘naar mijn idee, naar mijn mening of in mijn ogen zo zou (kunnen) zijn.’ En probeer ruimte te houden voor discussie. Dat is naan mijn idee een verschil met jou. Jij stelt jou meningen vaak alsof het niet anders zo kan zijn en hebt vaak een tamelijk elitaire ondertoon naar anderen toe. Dat stoort me wel vaker aan je reacties. Je laat weinig ruimte voor andere meningen en en bent erg overtuigd van gelijk zoals ik je reacties altijd leest.

Ik stop nu met dit topic, krijg het idee dat je vooral je gelijk wilt hebben. Prima hoor. Je doet maar. Maar ik schrijf en verblijf hier voor mijn plezier. En dat plezier vergaat me met de voor mijn gevoel pedante, tamelijk verheven reacties als die van jou. Een fijne avond nog.

17 juni 2018 om 21:40

Citaat: 'ik stel mijn stukjes altijd op met zoveel mogelijk nadruk, dat zaken slechts ‘naar mijn idee, naar mijn mening of in mijn ogen zo zou (kunnen) zijn'

In mijn bovenstaande reacties staat letterlijk 4 a 5 x 'naar mijn mening' of een soortgelijke nadruk te lezen..... Maar laten we het er maar op houden dat het een verschil is dat jij wel doet en ik niet in mijn pedante reacties .

17 juni 2018 om 22:28

Je heb het idd een paar keer aangehaald ja. Maar overwegend vind ik je toonzetting minder aangenaam en dwingend overkomen. Dat begint al met hoe je op mijn posts (en vaak ook andere) reageert door vaak te openen met een fijne ‘tja’ of ‘ach ja’ waarmee je gelijk de toon zet.

Dat klinkt en voelt nogal neerbuigend. En dat ervaar ik als pedant. Al schrijf je er tussendoor 4 of 5 keer ‘naar mijn mening’, je bent toch behoorlijk op de man. Door dat alles vind ik schrijfsels pedant en onprettig overkomen ja. Waar jij het met een op wilt houden moet je zelf weten, maar erg serieus lijk je daarmee weer me niet te nemen.

17 juni 2018 om 08:41

Jonas

Onzin, Strootman, Hateboer, De Vrij, Hoedt, De Guzman, De Roon allen succesvol in onze competitie.

17 juni 2018 om 08:54

@Jonas:
Hoe wacht serie A dooddoener voor onze spelers?
De vrij, hoedt, strootman de Roon, hateboer. Laatste tijd allemaal een succes.
En dan niet te vergeten, Davids, Seedorf, van baste, Gullit, Stam miet ik nog verder gaan??? Alleen van de Sar heeft het niet gehaald maar dat kwam door buffon wat geen schande is.

Wat een onzin dat Italië niks voor onze spelers is.

17 juni 2018 om 10:00

Capis

Van der Sar heeft het eigenlijk wel gehaald hoor, was de minst gepasseerde keeper bij Juve in de Serie A, maar hij had cruciale fouten die Juve ontechtstreeks de titel hebben gekost, waardoor Ancelotti ontslagen werd, en Buffon was gewoon het nieuwe Italiaanse wonderkind op doel, en Juve moest Buffon hebben. Uiteindelijk is dat voor zowel, Juve, Buffon, Van der Sar, Fulham en United een win win gebleken.

Off-topic: bij Roma 2,5 miljoen per jaar verdienen dan zou je toch moeten denken waarom je als Ajax zijnde niet aan zulke salariseisen kan groeien. Als ze daar eens een goed plan van gaan maken om naar zulke salarissen te kunnen gaan kan je veel spelers gewoon wel langer dan 1/2 seizoenen behouden. Roma heeft toch vaak een heel leuk elftal.

Ontopic: Als ik Cillissen was zou ik naar Engeland gaan als die topclubs daar nog interesse zouden hebben.

17 juni 2018 om 09:24

Nederland is een land met veel minder inwoners, een lager aanbod van grote sponsoren en de competitie genereert lagere tv-gelden. We zullen financieel nooit meer kunnen opboksen tegen de grotere competities. De Eredivisie stelt internationaal ook weinig meer voor. Topspelers gaan ook liever bijvoorbeeld naar Italië. Dikke salarissen betalen gelijk aan een club als AS Roma zit er voor Ajax niet in.

Wat zijn zn eisen dan...? En hoe kunnen we dat vergelijken met Allison zoals in de tekst staat? De info dekt de lading vd titel niet...

17 juni 2018 om 09:47

inderdaad Er staat niks in over de eisen die worden gesteld omtrent het salaris van Cillissen. Wat dat betreft mag de gene die verantwoordelijk is voor deze titel punten aftrek krijgen. Titel voegt namelijk helemaal niks toe...

Niet naar Italië gaan Jasper daar vergooi je pas echt je carrière dan is banken bij Barcelona nog een beter

17 juni 2018 om 10:29

Grapjas, het is een eer en een voorrecht om in het Calcio te spelen.

Lijkt me een prima keeper voor Roma, maar dit gaat natuurlijk niet gebeuren! Als Barca dat doet heeft Roma een vervanger voor Becker in huis, en die gaat dan lekker naar Madrid. Ik denk/hoop dat Barca slim genoeg is om dat in te zien.

As roma aka nederlands elftal

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren