Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: PSG moet mogelijk alsnog vrezen voor straf na tussenkomst CFCB

Laatste update:

Paris Saint-Germain hoeft niet te vrezen voor een straf van de UEFA voor het overtreden van de regels omtrent Financial Fair Play. Na uitgebreid onderzoek door de onderzoekskamer van de UEFA bleek dat de Fransen op transfergebied niet de regels hebben overtreden. Volgens de Europese voetbalbond moet PSG deze maand nog wel voor zestig miljoen euro aan spelers verkopen. Zo niet, dan riskeert de regerend landskampioen van Frankrijk alsnog sancties.

PSG maakte vorig jaar zomer van Neymar de duurste speler aller tijden. De aanvaller werd voor liefst 222 miljoen euro overgenomen van Barcelona. Daarmee waren de Parijzenaars nog niet klaar, want op de allerlaatste transferdag werd ook Kylian Mbappé aangetrokken. Om de regels van de FFP te omzeilen, huurde PSG Mbappé in eerste instantie van AS Monaco, om de tiener vervolgens in deze zomer voor een totaalbedrag van 180 miljoen euro definitief in te lijven.

Behalve Neymar en Mbappé haalde PSG een jaar geleden ook Yuri Berchiche binnen; hij kwam voor zestien miljoen euro over van Real Sociedad, Dani Alves werd transfervrij overgenomen van Juventus. Europese clubs mogen op lange termijn niet meer geld uitgeven dan dat er binnenkomt. Ook mag een club niet meer dan zeventig procent van de omzet aan spelerssalarissen uitgeven.

Het UEFA-orgaan CFCB (Club Financial Control Body) stelde na een onderzoek vast dat er de voorbije drie seizoenen geen inbreuken op de Financial Fair Play gevonden zijn. “Maar de impact van de transfers in de zomer van 2017 op het komende boekjaar wordt nauwgezet gevolgd”, klinkt het waarschuwend. Indien een club de Financial Fair Play-regels overtreedt, volgt een sanctie. Dat kan een (hoge) boete zijn, maar ook de uitsluiting van de Champions League of de Europa League.

"Wij hebben ons continu aan de regels van Financial Fair Play gehouden", verzekerde PSG vorig jaar zomer in een statement. "De club is dan ook vol vertrouwen dat het kan aantonen dat het perfect aan de regels heeft voldaan in het boekjaar 2017/18. Wij hebben altijd volledige transparantie getoond naar de UEFA en ook nu zullen we weer alle vragen van de bond beantwoorden."

Update 3 juli 19:10 uur - PSG moet mogelijk alsnog vrezen voor straf na tussenkomst CFCB
Paris Saint-Germain moet mogelijk alsnog vrezen voor een straf vanwege het overtreden van de regels omtrent Financial Fair Play. Eerder had de UEFA nog laten weten dat de Franse topclub de regels omtrent de Financial Fair Play niet had overtreden, maar mogelijk dreigt alsnog een straf. De UEFA Club Financial Control Body (CFCB), het orgaan dat toezicht houdt op de naleving van de regels omtrent Financial Fair Play, heeft dinsdag namelijk besloten de eerdere beslissing van de UEFA alsnog te gaan onderzoeken.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Krijg je ervan als je met geld gaat smijten

13 juni 2018 om 19:15

Klopt, maar als PSG hun verhuurde spelen Guedes verkoopt aan Valencia, zijn ze weer 50 tot 60 miljoen rijker, hoewel dat niet genoeg is denk ik. Ik hoop dat Liverpool toeslaat en Draxler snel koopt, nu ze Lemar en Fekir zijn misgelopen. Mbappe bij Man City lijkt nu ook ineens een stuk realistischer.

13 juni 2018 om 19:26

Hahaha grappenmaker!
Waarom zouden ze in vredensnaam Mbappe verkopen als ze voor maar slechts 60 miljoen hoeven te verkopen xD Mbappe is namelijk aankomend seizoen pas officieel psg speler. Dit seizoen was die nog gehuurd.

13 juni 2018 om 19:31

Ze zullen bij Valancia graag Guedes aantrekken maar die gaan daar echt niet meer dan 40m voor betalen, ze staan financieel niet heel sterk en hebben volgens mij Kondogbia al vastgelegd. Verder hoop ik dat Liverpool Draxler aantrekt, goede speler voor op 10 en op de flanken. Mbappe zal echter helemaal nergens heen gaan.

13 juni 2018 om 20:09

Di maria verkopen en je hebt 60 miljoen. Daarnaast kurzawa speelt ook amper die is ook zo te verkopen. Kevin trapp wilt ook weg vang je ook zo 20-25 miljoen voor

13 juni 2018 om 20:24

@protheus, Di Maria levert echt geen 60 miljoen op. Di Maria is al 30 jaar en staat nog maar 1 jaar onder contract. Di Maria levert maximaal 30 miljoen op denk ik. PSG zal eerder hun best doen voor Guedes om te verkopen.

13 juni 2018 om 20:35

Guedes verkopen zou echt dom zijn. Je ziet wat voor een talent hij heeft. Beter dat ze Di Maria, Pastore en Ben Arfa verkopen.

13 juni 2018 om 22:16

Zou mooi zijn als helemaal niemand een speler wil kopen van Psg, althans niet voor 1 juli... dan zetten ze PSG pas een hak en een statement over financial fairplay. Maar nu clubs dit weten zullen ze wellicht ook lager gaan bieden op spelers.

Het lijkt natuurlijk prima te doen maar over tweeënhalve week is het al zo ver, best kort dag. Maar ja dan zal er wel een sjeik opstaan uit Qatar en een onbekende speler uit tweede elftal halen voor 60 mio

3 juli 2018 om 19:46

Ik denk niet dat ze Kurzawa van de hand gaan doen. PSG heeft namlijk Berchiche al van de hand gedaan.

4 juli 2018 om 08:04

Wat krijg je? PSG voldoet aan de regels en dat is bevestigd door de FFP commisie. Nu wil een andere commisie van de Uefa onderzoeken of de FFP commisie haar werk goed gedaan heeft.

PSG staat hier buiten, het is de Uefa die zichzelf nu onderzoekt.

13 juni 2018 om 18:45

Denk even na. Ze keuren eerst een transfer van 222 miljoen goed en vervolgens een opgeknipte transfer van 180 miljoen te accepteren en dan nu dezelfde club dwingen voor 60 miljoen aan spelers te verkopen. Dan had je dus die transfers daarvoor niet goed moeten keuren! Maar ja, politieke spelletjes en corruptie...

13 juni 2018 om 18:47

Dat slaat nergens op. Als de afspraak is voor 1 juli moet er minimaal evenveel binnen zijn gekomen als zijn uitgegeven kun je prima eerst geld uitgeven. Als je aan het eind van je periode maar evenveel hebt binnengekregen. In dit geval hebben ze dus 60 miljoen meer uitgegeven, dus moeten ze nog 60 miljoen binnen krijgen.

13 juni 2018 om 19:41

Ik snap hoe het nu werkt, maar FFP zou zo moeten werken dat je op voorhand moet aantonen dat je inclusief de transfers die je doet, een boekjaar positief gaat afsluiten. Dat je er dan een paar ton naast zit aan het einde van de rit, of dat er onvoorziene omstandigheden zijn waardoor je dat achteraf niet hebt gehaald, lijkt me nog reeel. Maar als er nu een gap van 60 miljoen is, dan heb je het niet meer over een bedrag dat je op voorhand niet had kunnen voorzien. Dan had de UEFA gewoon moeten zeggen: wij denken niet dat dit een verstandige keuze is.

13 juni 2018 om 20:03

Hoe zou dat dan moeten werken? Dan moeten clubs eerst verkopen, voordat ze aan kunnen kopen. Maar om te verkopen heb je ook een kopende partij nodig. Maar die kopende partij moet ook eerst verkopen, enzovoorts. Dat schiet voor geen meter op natuurlijk.

13 juni 2018 om 18:33

Toch even de tekst lezen. Ze moeten nog 60 miljoen aan inkomsten werven vóór het officiële eind van het seizoen. Doen ze dat niet, voldoen ze niet aan de FFP en kunnen ze een sanctie verwachten...

4 juli 2018 om 08:10

PSG heeft in het huidige meet moment voldaan aan de FFP eisen. De transfer van Neymar is dus volledig verwerkt. Volgend jaar worden ze weer opnieuw gemeten en dan moe de transfer van M'bappe verwerkt zijn.

Op dit moment is het dus duidelijk dat voor 120 miljoen euro van de transfer som van M'bappe dekking is. Voor 60 miljoen euro moet komend seizoen nog dekking gevonden worden. Dus of PSG moet komend seizoen meer verdienen of ze zullen nog wat spelers moeten verkopen.

13 juni 2018 om 18:38

Sinds de FFP is ingegaan zijn de transfer records achter elkaar nog nooit zo snel omhoog gegaan links en rechts worden matigste spelers gekocht voor 50 tot 100 miljoen! Wil je goeie speler dan betaal je gauw 150 miljoen wil je een toper betaal dan maar 250 miljoen! Wat was de bedoeling van die FFP ???? Niet zo lang geleden kon je kaliber Aguero kopen voor nog geen 40 miljoen, en nu moet je voor een blinde renpaard 160 miljoen betalen

13 juni 2018 om 19:01

Je ziet verbanden die er niet zijn. Zonder die FPP waren de transfersommen zeer waarschijnlijk veel hoger geweest en waren de jaarlijkse verliezen niet om te overzien geweest.

13 juni 2018 om 19:58

Inderdaad, zonder FFP hadden clubs als City en PSG lachend in 1 zomer een miljard uitgegeven om een sterrenelftal te creëren. En vervolgens stort de sjeik was geld bij en zijn de uitgaven weer afgedekt.

4 juli 2018 om 08:12

@daryasaid

FFP is alleen maar bedoeld om ervoor te zorgen dat clubs niet teveel lenen en een fatsoenlijke begroting draaien.

Vroeger had je een handvol topclubs, die bepaalde de makrtprijzen. die kochten alle sterren. Tegenwoordig heb je meer clubs met rijke eigenaren die ook sterren kunnen betalen dus gaat de prijs omhoog.

De oude topclubs krijgen het lastiger en nieuwe topclubs ontstaan.

13 juni 2018 om 18:40

Want jij was erbij en hebt ook onderzoek gedaan naar PSG en hun financiën. Uit je onderzoek is gebleken dat 60 miljoen aan spelers in een maand transfereren een veel te lage straf is. Oh nee.. je reactie is alleen wat populistisch gelul.

13 juni 2018 om 18:59

We zullen over een maand of 9 pas kunnen oordelen of de FFP daadwerkelijk een lachertje is of niet, wanneer de Uefa het oordeel velt over boekjaar 2017/18. Dan pas weten we of PSG een loopje heeft kunnen nemen met de regels, oftewel of de financiele bypass met die achterlijke vergoeding van ruim 200 miljoen euro voor Neymar als ambassadeur voor het WK van 20 22 als legaal wordt gezien. Als de Uefa dergelijke constructies inderdaad toestaat, dan is de FFP en de Uefa idd een lachtertje.

Overigens kan het zijn dat de Uefa de FFP juridisch niet goed dichtgetimmerd heeft en in dat geval is het een soort van angleshooting(misbruik maken van de regels terwijl het voor iedereen duidelijk is dat de regels zo niet bedoelt zijn) waaraan PSG zich heeft vergrepen, waar helaas niets aan te doen is zolang de regels niet aangepast zijn. Dat is dan een soort valsspelen, maar dan legaal. Puissant rijke mensen laten hun dure advocaten vaak zoeken naar mazen in de wet en proberen zo de regels te ontwijken.

Hoe dan ook, voordat we weten hoe het zit moet je gewoon je mond houden, zeker als je niet verder komt dan een oneliner en helemaal niet aantoont iets van de materie te snappen.

Wat voor sancties zouden er dan kunnen volgen? Uitsluiting CL voetbal? Boete?

13 juni 2018 om 18:31

cl uitsluiting of transferverbod zijn de meest voor de hand liggende sancties

13 juni 2018 om 18:37

De meest voor de hand liggende sanctie is denk ik minder spelers in de CL. Dan komt de CL uitsluiting, maar dat moet ik nog maar zien bij Psg. Ik denk dat die 60 miljoen geen probleem is. Voor Guedes hebben ze al 40 miljoen euro geweigerd en ze hebben ook spelers als Di Maria, Krychowiak, Jese, Pastore en Kurzawa die mogen vertrekken.

13 juni 2018 om 19:08

Moeten ze die spelers wel tijdens het WK zien te verkopen, zal niet mee gaan vallen.

13 juni 2018 om 19:41

inderdaad, geen enkele grote (top) club gaat gestraft en uitgesloten worden uit de Cl.

Vandaag de dag draait alles om geld en kijkcijfers dan moet een ploeg zoals PSG er momenteel gewoon bij zijn. Die sponsors betalen niet voor niks. En als je zoiets als club weet kun je dus lekker buiten de lijntjes kleuren.

13 juni 2018 om 18:31

Ik denk uitsluiting van de CL of transferverbod met sowieso een boete, maar ze verkopen straks gewoon een Verratti/Cavani of een paar overbodige spelers zoals Krychowiak en dan is er niks aan het handje. Al zou het mooi zijn als andere Europese topclubs gewoon 1 maandje wachten met kopen van PSG en zo PSG die straf krijgt.

13 juni 2018 om 18:42

Verratti verkopen haha no way. Zelfs B-spelers leveren in deze tijden makkelijk 30 miljoen op dus dit wordt vlotjes geregeld.

4 juli 2018 om 08:15

Dat is toch niet relevant, PSG voldoet aan de regels en krijgen nu geen sancties opgelegd.

60 miljoen euro genereren is voor PSG een peule schil, ze hebben veel gewilde voetballers, een of twee kunnen ze er zo verkopen.

Lastig, wat moet je nu doen als andere clubs? Grijp je de kans en haal je een Veratti ofzo snel goedkoop binnen? Of koop je gewoon niet, laat ze maar lekker sancties krijgen?

13 juni 2018 om 18:48

hahahah zou ik wel grappig vinden, als alle clubs gezamenlijk zeggen; "ho, niemand koopt een speler van PSG tot Augustus".

Maar, ze zullen echt met speels gemak aan dit bedrag komen, je verkoopt 2 á 3 reserve/back-up spelers maximaal en je hebt al 60+ binnen.

13 juni 2018 om 20:28

Zou wel een statement zijn, want het gaat gewoon te ver, Neymar en Mbappe in een jaar kopen. Dan zullen ze nu wel weer een te dure speler "huren" en volgend jaar verplicht betalen. Die onzin gaat echt te ver.

14 juni 2018 om 00:53

Tjah ben het wel met je eens, maar ben bang dat door PSG wel een extreme barrière is gepasseerd.. Lijkt bijna op een computerspelletje zoals FM, maar één
waarbij je hebt gecheat voor enorm veel geld en geen zin hebt om moeite te doen
door scouten/opleiden etc... en zelfs geen zin hebt om te onderhandelen en daarom gewoon een niet te weigeren bod doet op spelers.

Nou Liverpool bied 60m op Draxler. Gewenste aanvallende versterking en door deze regeling zal PSG wel accepteren.

13 juni 2018 om 18:33

Wees nou eens wat kouder. Bied 40 miljoen voor Draxler of Di Maria en geen cent meer. Doe er vervolgens 5-10 miljoen bovenop en dat zullen ze ook wel accepteren als na een weekje blijkt dat iedereen hard is en ze hun spelers niet zo makkelijk kunnen slijten als gedacht.

PSG staat zo zwak. Ze moeten verkopen, hoe langer het duurt hoe dringender en goedkoper

13 juni 2018 om 18:37

Gelukkig hoef ik niet te onderhandelen over de transfers. 😂 Ik zal in elk geval blij zijn mocht Draxler naar Liverpool komen, uistekende speler, die ook op veel posities kan spelen. Denk dat het voor een bedrag tussen de 50 en 60 miljoen moet lukken.

13 juni 2018 om 18:45

Plus dat PSG ook nog afhankelijk is van de medewerking van de speler waarop geboden wordt. Een bod is een ding, maar voor een succesvolle transfer moet de speler ook de contractvoorwaarden van de kopende club accepteren. Ik zou een aanzienlijke oprotpremie vragen

4 juli 2018 om 08:17

Waar heb je het over? PSG hoeft niet dringend te verkopen. PSG is juist ijzersterk dankzij haar transferbeleid. PSG zal dit jaar de te kloppen club in de CL zijn.

4 juli 2018 om 10:25

Ik vraag me af of je het artikel uberhaupt hebt gelezen. "psg moet niet dringennd verkopen" jeetje...

13 juni 2018 om 20:26

Eens. Liverpool moet deze buitenkansje nu echt pakken. Zeker nadat ze Fekir en Lemar zijn misgelopen, is dit een ideale kans om een opvolger te vinden voor Coutinho.

Goed nieuws! Zo gaat de transfermarkt weer volop draaien. Sowieso kan je niet met geld blijven smijten. Zelfde als de transfer van Neymar. Zo lekker schimmig..

Er zijn vast clubs geïnteresseerd in draxler, pastore, cavani en di maria. Ik denk dat deze speler makkelijk 60 miljoen opleveren ook deze markt

Ach verkoop rabiot en trapp (als buffon daadwerkelijl komt )en je bent klaar. Klein probleempje. PSG zal er niet wakker van liggen

13 juni 2018 om 18:44

En jij denkt dat PSG, Rabiot gaat verkopen? Rabiot is een enorm gewaardeerde kracht en komt uit de eigen jeugd. Die gaan ze niet voor een appel en een ei wegdoen natuurlijk. Zijn genoeg spelers die PSG kan verkopen die tevens toch niet in de plannen voor komen.

Wat een kromme opmerking. Ze hoeven niet te vrezen, maar er moet voor 60.000.000 verkocht worden. Nu weet ik wel dat dit maar 1, 2 of 3 spelers zijn. Slechte tekst iig

13 juni 2018 om 22:40

En dat moet dan ook in 2 en halve week geregeld zijn.

Dus, 1 van de grootste geldclubs in de wereld moet geld een goeie zak met geld verdienen, wat een makkelijke zaak is, om niet bestraft te worden. Deze wijze valt bij mij niet helemaal op zijn plaats.

Dit is goed te doen natuurlijk. Dan heeft PSG het toch slim aangepakt. Kunnen mensen daar wel verbolgen over doen maar als de regels niet waterdicht zijn maken clubs daar gebruik van.

Niet lang geleden stond Pastore nota bene nog in de belangstelling van West Ham (of nja; Pellegrini). Is sowieso een aanwinst voor vele ploegen en levert nog wel het nodige op. En dan hebben ze nog genoeg waardevolle overige spelers. Zo gebeurd lijkt me.

Betekent dit dat voor elke euro die ze deze zomer nog willen uitgeven, spelers moeten verkopen of begint het nieuwe 'boekjaar' volgende maand en kunnen ze er bijgevolg weer 200 miljoen tegenaan gooien deze zomer? Want dan maakt dit weinig uit. Snel 2 a 3 B spelers verkopen en klaar is kees.

13 juni 2018 om 18:53

Het tweede dus haha, ok, bedankt. Dan is dit niet bepaald baanbrekend nieuws. Dit is een kleine verkeersdrempel voor psg met spelers als guedes draxler di maria pastore... in de etalage.

13 juni 2018 om 18:49

Nu 60 miljoen euro voor het einde van de maand en volgende maand inderdaad weer een nieuw boekjaar.

Zal wel een stunt zijn als er even een mailtje rond gaat, PSG even links te laten liggen met spelers te kopen van ze. Helaas zal het niet gebeuren.

13 juni 2018 om 18:45

Nee denk het ook niet. Indien noodzakelijk geeft de sjeik een andere club 60 miljoen en die is verplicht een speler te kopen van Psg. Dan is het ook klaar.

Niemand moet spelers kopen bij PSG! Dan zullen ze vast de CL niet in mogen. Dan zal het PSG leren. Ach ze kunnen het toch weer omzeilen. FFP is een lachertje! Geen daden maar woorden voor ze. Zonde

Ze moeten gewoon nog 60 mil genereren, het gaat niet per se om een speler die ze moeten verkopen. Als iedereen zich keert tegen PSG vanwege dit, dan regelen ze t wel. Weer een constructie bedenken waardoor het lijkt alsof ze 60 mil hebben verdiend

Volfens mij is zelfs VZ alweer vergeten hoe het ging. De sjeik kocht Neymar vrij met een 300 M beloning als WK ambassadeur en toen is ie transfervrij over gestapt naar PSG. FFP gaat alleen over Mbappe. Kennelijk vinden ze niet dat de sjeik constructie fout is dus.

Waar blijft de uitspraak van UEFA over de situatie bij Milan? Die was ook ergens halverwege juni volgens enkele berichten op VZ?
Wat PSG betreft, verkoop Verrati en je bent ongeveer wel klaar met die €60 mil voor 1 juli

Het circus kan beginnen. Llemar is richting Atletico ipv richting Engeland. Fekir is uiteindelijk niet richting Liverpool. En zowel Arsenal als Liverpool zoekt aanvallende versterkingen. Terwijl Di Maria, Pastore en Draxler in de etalage staan. Zeer interessant!

Ik hoop niet voor ze dat ze Guedes gaan weg doen waar het eerst wel op leek. Die jongen heeft alles om 1 van de beste te worden de komende 5 jaar

13 juni 2018 om 21:00

Ik hoop het wel. Bij psg zal die toch op de bank komen achter neymar, mbappe en cavani. Heb dan liever dat hij ergens anders kan spelen.

Dus er is wel irts aan de hand en ze schenden inderdaad de regels.... toch zal tussen Guedes, di maria, en Draxler bijvoorbeeld die 60 wel moeten luklen

Verkopen ze Draxler en/of Di Maria gaan ze daarna gewoon weer lekker door hè
Financial Fair Play wordt langzaam een lachertje.
Juridisch gezien zal PSG en de andere grote ploegen hun zaakjes wel op order hebben

Guedes zal wel voor een miljoen of 45/50 naar Valencia vertrekken. Berchiche, Kurzawa, Pastore en Trapp mogen daarentegen ook weg. Dat geld zal wel goed komen.

13 juni 2018 om 20:04

Er scheen een principe akkoord te zijn met Valencia voor 40 miljoenen en bonussen. Dat zal de komende weken wel rondkomen, schat ik zo in. Krychowiak en Jese lopen ook nog rond, ook daar zullen we nog wat voor vangen.

13 juni 2018 om 21:59

Wat vind je daar eigenlijk van als PSG supporter? Neymar, Mbappe en Guedes is toch wel de aanval van de toekomst. Is toch zonde om zo een groei briljant weg te doen? Hij en Mbappe afwisselend in spits 😍

13 juni 2018 om 22:42

Ja, die hebben zich ook verkocht aan een Aziaat. Maar hetgeen ze de laatste 2 jaar hebben uitgegeven moeten ze ook gaan vrezen voor FFP als ze 40 miljoen neer gaan leggen. Ze hebben nu wel CL maar draaien verlies als een tierelier.

Zat manieren om ook hier slim mee om te gaan. Zie ze nog wel iemand ver boven zijn waarde verkopen voor precies 60 miljoen met een terugkoopclausule of iets dergelijks. Slimme jongens zijn het daar in Parijs..

Ik zie hier een aantal mensen schrijven dat Kurzawa dan maar verkocht moet worden, want die mag toch weg en speelt weinig. Maar hoe komen jullie daar bij? Hij is naar mijn weten toch gewoon een fantastische linksback en gewaardeerde kracht bij PSG die naar alle tevredenheid nu concurreert met Berchiche? Heb ik iets gemist?

14 juni 2018 om 15:45

@dros Weet niet hoe je daar op komt want Kurzawa speelt al jaren als een natte krant en is helemaal geen gewaardeerde kracht, sterker nog hij is de zwakke schakel. Heeft nooit Maxwell doen vergeten. Slecht in de combinatie, verschrikkelijke positie werk, kan niet verdedigen, is zo slecht in de kleine ruimte, denkt dat hij een spits is, ik kan wel door gaan. Berchiche is ook niet je van het daarom is PSG op zoek naar een nummer een Alex Sandro, Wendell en Phillipp Max zijn een van de mogelijke versterkingen volgens de duitse en franse media.

14 juni 2018 om 16:05

Oké dan heb ik dat duidelijk gemist en had ik een hele andere indruk van hem. De wedstrijden dat ik van hem gezien heb bij PSG was hij ultra aanvallend en aangezien Paris toch weinig echte tegenstand heeft in de competitie vond ik hem als 2e linksbuiten ontzettend gevaarlijk.

Tuchel zal nooit Draxler verkopen zeker niet nu er geruchten zijn dat Ronaldo aan Juve denkt en de weg bij Real vrij komt voor Neymar.

"eerder had de Uefa nog laten weten dat de Franse topclub de regels omtrent de Financial Fair Play niet had overtreden, maar mogelijk dreigt alsnog een straf. De Uefa Club Financial Control Body (cfcb), het orgaan dat toezicht houdt op de naleving van de regels omtrent Financial Fair Play, heeft dinsdag namelijk besloten de eerdere beslissing van de Uefa alsnog te gaan onderzoeken."

Serieus? Een afdeling binnen de Uefa, gaat alsnog de Uefa controleren? Dat had toch ook in 1 keer gekund? Wat voor een poppenkast is dit dan zeg...

4 juli 2018 om 08:24

Het is inderdaad een poppenkast. PSG voldoet volgens de FFP commisie aan de regels. Dat was kennelijk een tegenvaller voor sommige krachten binnen de Uefa want die gaan nu de FFP commisie onderzoeken.

We zullen wel horen wat de Uefa straks te melden heeft over haar eigen commisie.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren