Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: ‘PSV bereikt akkoord en presenteert aankoop dinsdag’

Laatste update:

PSV en sc Heerenveen hebben een akkoord bereikt over de transfer van Denzel Dumfries, meldt het Eindhovens Dagblad. De 22-jarige rechtsback gaat woensdag in gesprek met de kampioen om zelf tot een vergelijk te komen.

Dumfries verhuist voor vijfenhalf miljoen euro naar het Philips Stadion en daar ontvangt Sparta Rotterdam vanwege een doorverkooppercentage een deel van. Voetbal International meldde dinsdagmiddag nog dat Sam Lammers als onderdeel van de deal waarschijnlijk op huurbasis naar het Abe Lenstra Stadion verhuist.

Als PSV en Heerenveen melding maken van de deal inzake Dumfries, zal duidelijk worden of Lammers inderdaad naar Heerenveen vertrekt. PSV bracht eerder nog een bod van vier miljoen euro uit op Dumfries, maar in Friesland hield men vast aan een vraagprijs van zes miljoen.

“Als de juiste prijs komt voor Dumfries, dan moeten wij daar ook naar gaan handelen. Maar we hoeven dit seizoen niet te verkopen”, vertelde technisch manager Gerry Hamstra. Dumfries, international van Jong Oranje, maakte vorig jaar zomer de overstap van Sparta Rotterdam naar Heerenveen en kwam dit seizoen tot 37 wedstrijden. Daarin was hij goed voor vier doelpunten en acht assists.

Update 18 juni 23.20 – ‘PSV bereikt akkoord en presenteert aankoop dinsdag’
PSV bereikte eerder al een akkoord met sc Heerenveen over de transfersom van Denzel Dumfries en heeft nu ook een akkoord bereikt met de rechtsback. De 22-jarige verdediger wordt dinsdag gepresenteerd in het Philips Stadion en zal volgens het Eindhovens Dagblad zijn handtekening zetten onder meerjarig contract. ‘Slechts een medische keuring en het afwikkelen van een paar formaliteiten scheiden PSV en Dumfries nog van een contract’, schrijft het regionale dagblad maandagavond. Naar verluidt ontvangt Heerenveen 5,5 miljoen euro voor de rechtervleugelverdediger.

Betaalt PSV te veel voor Denzel Dumfries?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Prima koopje toch? Nog maar 22jaarties dus genoeg kansen om het waar te maken.

13 juni 2018 om 07:18

Een aankoop van ruim 5 miljoen moet het al waargemaakt hebben. En dat heeft hij naar mijn mening nog niet..

13 juni 2018 om 07:41

Dat was 15 jaar geleden het geval. Tegenwoordig kostbeen speler al 5 miljoen als hij zelf zijn veters kan strikken. Voor dit bedrag hoeft hij echt nog niets bewezen te hebben.

13 juni 2018 om 07:46

Ik snap jullie jongens niet. Jullie vinden 5,5 miljoen veel te veel voor een 22 jarige back met nog een 4 jarig contract. Dit is nog geen eens anderhalf miljoen per jaar voor zijn contract. Maar een Kluivert met een jaar contract moet meer dan 20 miljoen kosten. Vul zelf maar in wat jullie dan zijn....

13 juni 2018 om 07:47

Dat heeft Brenet ook opgeleverd en ik heb niet het idee dat hij het compleet heeft waargemaakt. Als Dumfries het net zo goed doet als Brenet is er dus weinig aan de hand. Doet hij het beter, is het een prima aankoop.

13 juni 2018 om 09:32

Wie bedoel je nou precies met jullie kiekumgoan? Je reageert maar op 1 persoon zover ik kan zien? 5.5M lijkt me marktconform, Heerenveen stond niet te springen om deze spelers te laten gaan, logisch ook met een 4-jarig contract, zij gingen dus vrij hoog in de boom zitten. Is hun goed recht natuurlijk, PSV had inderdaad misschien een goedkopere optie uit het buitenland kunnen halen maar is blijkbaar overtuigd van Dumfries, ik snap niet waarom sommige mensen deze prijs zo raar vinden. Als Ajax, PSV en Feyenoord hun spelers duurder gaan verkopen in de nieuwe markt lijkt het me niet meer dan normaal dat ook de kleinere ploegen daarvan de vruchten plukken.

13 juni 2018 om 09:40

Misschien dat als Dumfries op zn 17e een EL halve finale had gespeeld we voor Dumfries meer ook terecht hadden gevonden. Bovendien is het makkelijker om je staande te houden bij Heerenveen en Sparta dan bij PSV of Ajax. Spelers van Ajax en PSV zijn altijd duurder, daarbij is Kluivert 4 jaar jonger en een aanvaller (wat hem ook duurder maakt), weet jij wel hoe de transfermarkt werkt?

13 juni 2018 om 12:08

blackpool

Een aankoop van ruim vijf miljoen moet het al 'waargemaakt hebben'? Want? Omdat het veel geld is? Tja, geen idee wat Kristensen dan al waargemaakt heeft maar die kostte (ook) 5,5 miljoen.

Ik ben het er mee eens dat dit grote bedragen zijn en het de vraag is of dat nog wel ergens op slaat. Maar ja, kennelijk denken ze daar bij Ajax én PSV anders over.

13 juni 2018 om 12:25

Blackpool - Neres had ook nog niks waargemaakt toen hij kwam.. 11 mil?

13 juni 2018 om 16:50

Ik had hem niet gehaald. Vanwege zijn gedrag tegen de top 3 ploegen
Vind hem te zwak

18 juni 2018 om 23:35

@kiekumgoan:
Wat heeft het voor zin om een 19 jarige die al in 't 1e van Ajax speelt, op z'n 17e een EL finale speelde en dit jaar werd uitgeroepen tot wereld talent van het jaar te gaan vergelijken met een simpele 22 jarige rechtsback die zich redelijk staande houdt bij een provincie club?

Ik vind het een hoop geld voor een speler met de kwaliteiten van Dumfries. Al heeft die inderdaad nog aardig wat jaren in z'n contract, dus vreemd is het ook niet. Alleen of het een goede koop is voor Psv, ik betwijfel het.

19 juni 2018 om 00:53

@blackpool

slechter als die Kristensen kan hij het niet doen en die was ook geloof ik 5,5 miljoen

13 juni 2018 om 13:48

Absoluut prima koopje. Over 3 jaar met dikke winst de deur uit

Netjes, vroeg tijdens de tranferperiode de backs op orde. Ietwat aan de dure kant, maargoed gezien de markt het proberen waard. Angelino en Dumfries 'Welcome to Eindhoven!" Ondertussen ben ik zeer benieuwd wat de andere transities gaan worden.

Ligt het aan mij of betaald PSV hier gewoon veel te veel voor een degelijke back? Ik heb het gevoel dat PSV verrast werd door het verlies van Brenet en daarom geen enkele andere rechtsback op het oog had en dan maar alle pijlen op Dumfries heeft gericht. Ik hoop echt dat hij zich weet te ontwikkelen en een versterking blijkt, maar ik vrees het ergste. Zo betaald PSV gewoon 11 miljoen voor twee backs uit de subtop/middenmoot.

13 juni 2018 om 00:28

Dumfries scheen vorig jaar ook al in beeld te zijn, maar toen durfden ze het nog niet aan. Het blijft natuurlijk een beetje een gok, maar er zit wel beleid achter.

13 juni 2018 om 07:36

Je kan het ook anders beredeneren, brenet is weg voor 5 en dumfries komt voor 5'5 heb je dus een betere back voor 5 ton.. koopje dus

13 juni 2018 om 07:43

Hahaha sorry, maar zeggen dat Brenet minder is... of probeer je alles maar gewoon goed te praten? Wat heeft Dumfries nou helemaal laten zien dam waardoor je deze uitspraak doet?

13 juni 2018 om 08:10

Aanvallend vind ik Dumfries sowieso nu al beter, sterke vent. Natuurlijk moet nog blijken of hij de stap kan zetten, maar dat blijft bijna altijd een gok met binnenlandse transfers.

13 juni 2018 om 08:21

Helemaal mee eens. Behoorlijke voorzet ook. Denk dat Angelino en Dumfries fijne backs voor De Jong zijn. Zeker de gok waard. Plus; waar haal je voor 5.5 miljoen een “zekerheidje” vandaan? Tagliafico is de uitzondering..

13 juni 2018 om 09:07

@thucan: ja, want buitenlandse transfers zijn zo goed. Spelers als Patrick Kluivert, Michael Reiziger, Jan Kromkamp, Lindsay Wilson, Andy van der Meyde, Robert, Michael Ball, Manuel Da Costa, Marcelo Ramos, Johan Vonlanthen, Marcus Berg en Jonathan Reis horen zeker niet bij de slechtste aankopen van PSV ooit. Allemaal opgepikt uit een buitenlandse competitie.

Het gaat om kwaliteit, niet om waar ze vandaan komen. Dumfries lijkt niet van een dermate hoog niveau dat hij de aansluiting met PSV 1 direct vindt.

13 juni 2018 om 12:50

Zeg die naam alsjeblieft nooit meer. Wat een waanzinnig talent was dat, die Jonathan Reis. Eindelijk van zijn verslavingen af pikt hij die verschrikkelijke blessure op. Dat was nou een jongen die, op dat moment, het verschil kon betekenen tussen wel of niet overwinteren in de CL. Nu zou dat zelfs met zijn kwaliteiten te veel gevraagd zijn, maar op dat moment zaten we nog in de omslag van subtop competitie naar absolute middenmoot. Heb zelfs het gevoel dat hij die omslag op zijn minst had kunnen verlengen. Wat een speler had dat kunnen worden...

13 juni 2018 om 12:54

Heb zelf idd het gevoel dat na dat incident na het kampioensfeest PSV zeer snel besloten heeft dat Brenet niet meer houdbaar was voor PSV. Zou anders 5 miljoen vrij weinig vinden voor de perfecte backup voor een topclub

19 juni 2018 om 00:03

Ze zijn niet verrast door het verlies van Brenet. Brenet wilde namelijk in de winter al naar Sevilla en het werd hem toegezegd dat hij in de zomer zou mogen vertrekken.

19 juni 2018 om 11:38

Guidnho7

Ik vind 5,5 miljoen voor een backie van Heerenveen (niet eens international of zo) ook veel teveel eigenlijk. Maar dat PSV 'geen andere rechtsback' op het oog gehad zou hebben lijkt mij bijzonder onwaarschijnlijk.

Verder haalt PSV natuurlijk niet twee backs uit de middenmoot. Een speler die bij City onder contract stond kan je niet in die categorie plaatsen. Of is Cassiera eigenlijk ook een speler van een degradatiekandidaat??

Te fors bedrag voor een middelmatige back. Net zoals die 5 miljoen die Ajax betaalde voor Kristensen is dit ook te veel. Speelde een aantal aardige wedstrijden voor Heereveen, maar hij overtuigde mij niet.

13 juni 2018 om 00:56

Leuk dat je alles afzeikt maar noem eens een haalbare rechtsback die beter is dan Dumfries voor minder dan 5 miljoen?

13 juni 2018 om 01:07

1 woord : Scouten!!! Dumfries voor 5,5 halen is gewoon teveel zeker als het aantoonbaar is dat hij nog niet topclub ready is. Bij Heerenveen is hij al zo wisselvallig laat staan bij PSV waar er meer druk op presteren bij komt kijken. In Zuid Amerika, Azie of in de Franse middenmoot had je echt wel een betere back voor dit geld kunnen strikken. De PAF clubs blijven maar Studio Sport scouten, 'wie steekt er boven uit in de ED? Nou die pakken we dan maar!' ... Ajax destijds met Wielaert Kennedy affaire destijds met Dost, PSV met Room, Ramselaar en nu dus Dumfries, Feyenoord met nog een langere waslijst ED 'versterkingen'. Dit soort spelers dienen als breedte spelers te komen niet als basiskracht, zo'n Dumfries nu 0 Europese wedstrijden gespeeld maar er wel meteen mee de CL in willen. Goed scouten is het halve werk, want hoelang weet PSV nou dat Brenet en Atlas een vertrekwens hebben? I rest my case!

13 juni 2018 om 01:09

*Arias ... klote Autocorrect.

13 juni 2018 om 01:19

Ben het helemaal met je eens 5,5 miljoen is veelste veel geld voor zo’n middelmatige back, als ie er nou met kop en schouders bovenuit stak bij SC heereveen had ik het wel begrepen maar is maar 1 van de 11. In Frankrijk heb je heel veel talent rondlopen en ben er zeker van dat als je goed scout je voor niet eens 3 miljoen een hele goede back kan vinden.

13 juni 2018 om 07:45

Hij is toch geen scout? Als het zo makkelijk was hoefde de clubs geen miljoenen te spenderen aan scouting..

13 juni 2018 om 08:35

@savano:

Ergens bij een obscuur clubje voor een schijntje een echt goede speler vinden is anno 2018 bijna hetzelfde als de loterij winnen. Ik kan er daarom heel goed mee leven dat PSV zich tegenwoordig meer richt op eredivisiespelers die binnen Nederland een stap omhoog willen maken. Dat heeft met o.a. Wijnaldum, Strootman, Mertens, Willems, Lens (allemaal van waarde geweest voor PSV en met dikke winst verkocht) toch lang niet slecht uitgepakt.

"zo'n Dumfries nu 0 Europese wedstrijden gespeeld maar er wel meteen mee de CL in willen"
Hoeveel Europese ervaring hebben die spelers die jij in Zuid-Amerika, Azie en de Franse middenmoot wil gaan scouten dan?

13 juni 2018 om 08:46

Dus jij zegt, we moeten een heel team gaan bouwen met alleen maar Zuid Amerikanen. Je hebt ook Nederlanders nodig in je top teams. We lopen vaak te klagen dat Nederlanders niet meer haalbaar zijn voor de top 3 clubs. Daarbij is het maar de vraag of de Zuid Amerikanen zoveel goedkoper zijn. Voor de Zuid Amerikanen die PSV heeft gehaald hebben ze over het algemeen aardig moeten betalen.

13 juni 2018 om 01:10

Dumfries is dan nog wel beter dan kristensen want die is zowel aanvallend als defensief zwak. Die loopt er ook zo verloren bij, perongeluk in de arena beland.

13 juni 2018 om 06:29

Gaan we zien of Dumfries beter is dan Kristensen. De druk van moeten presteren zijn wel meer spelers ten onder aan gegaan....

13 juni 2018 om 08:46

Aanvallend was kristensen ook geweldig bij een kleinere club... Je zal denken karsdorp type. Met ruimte lijkt iedereen leuk. We zien dat hij er bar weinig van bakt met minder ruimte bij Ajax. Of hetzelfde voor Dumfries geldt zal de tijd leren.

13 juni 2018 om 09:19

@protheus: Kristensen is net een half jaar in Nederland en nog maar 20. Dumfries is 22 en oogt voor een topclub enkel goed als opvulling. De tijd zal uitwijzen wie het best rendeert.

13 juni 2018 om 09:43

Kristensen is bij Ajax beland omdat ie de beste back van de deense competitie was. Geef die jongen even de tijd.

Vindt het een goeie transfer voor PSV. Nu Angelino ook waarschijnlijk komt hebben ze de back positie compleet. Nu nog een vervanger voor Isimat en een opvolger voor Van Ginkel en PSV is goed voorbereid voor de VCL.

13 juni 2018 om 07:08

Back positie is absoluut niet compleet. Er is geen enkele vervanger. Viergever kan linksback, maar lijkt me niet de bedoeling en op rechtsback staat er niemand achter Dumfries.

13 juni 2018 om 09:41

Wat lijkt je 'niet de bedoeling' aan Viergever als reserve linksback? Waar denk je dat ie anders voor gehaald is? Die man is gewoon van het niveau van Brenet op linksback, maar dan met een berg aan ervaring, nationaal en Europees, ik snap niet waarom sommige PSV'ers doen alsof hij nooit in de basis zou moeten staan.. Dat is een rare gedachtegang als je vorig jaar kampioen bent geworden met een linksback die gelijkwaardig, of misschien zelfs minder, dan Viergever was.

13 juni 2018 om 15:10

Bedoel meer dat dat hij (neem ik aan) gehaald is als CV. Linksback zou eventueel wel kunnen maar zal denk ik niet de voorkeur hebben. Als alleen Dumfries komt zal er in ieder geval nog een rechtsback moeten komen want als er ook maar iets gebeurd ben je aangewezen op Luckassen, die veel en veel te kort komt.

19 juni 2018 om 00:58

@quirento

sorry hoor maar dat lijkt me niet. Viergever heeft en geen lengte en geen fysieke kracht, die kan je echt niet in het centrum gaan zetten tenzij je graag wedstrijden verliest

13 juni 2018 om 12:59

idd, met Angelino Isi Swaab Dumfries voor de eredivisie een prima verdediging.
Viergever ( reserve LB en CV ) Obispo ( reserve CV ) Lucassen ( Reserve CV en RB ),
Daarnaast kun je nog altijd een jeugdspeler op de bank erbij zetten..
Zolang Zoet niet verkocht is heb je met Zoet en Room 2 prima keepers.
Middenveld, hopen van Ginkel te kopen. 10 miljoen moet te doen zijn!
Van Ginkel Pereiro Hendriks voor het middenveld is gewoon goed!
Ramselaar Mauro Rosario Danterigo als backup, ik zeg je jeugdspelers gaan volgend seizoen de kans krijgen op het middenveld.
Voorin zit je voorlopig ook gewoon goed.
Lozano de Jong en Bergwijn. met daarnaast Romero, Gudmundsson, Malen en als het nodig is Gakpo.

Dan zou je dus alleen bij verkoop een vervanger moeten halen, hoop dat Cocu wel een lijstje achter de hand heeft. ( mits je van Ginkel kunt behouden en overnemen van Chelsea )
En Arias ga ik vanuit dat die nog snel vertrekt, maar hiervoor is de vervanging binnen.

Onbegrijpelijk hoe dit alles is gelopen Psv (of een andere topclub) had hem veel eerder moeten halen dan nu de hoofdprijs te betalen.

Het siert psv dat ze zo volhardend zijn in het binnen halen van gewenste spelers! Anderzijds vind ik het een dure optie. Brenet op rechts was een goedkopere optie die mij persoonlijk wel goed leek. Maargoed, Cocu is ondertussen al 3x kampioen geworden dus die zal wel de juiste beslissing nemen, in dit geval Dumfries.

13 juni 2018 om 00:30

Brenet was niet te behouden, zat zelf te denken aan een vertel en als de nr 3 van de Bundesliga dan komt grijp je die kans natuurlijk. Had wellicht wel wat meer op kunnen brengen.

13 juni 2018 om 00:34

Ja goed punt, heeft veel kritiek over zich heen gehad. Maar persoonlijk hoopte ik dat hij zich zou revancheren op rechts. Dat gaat helaas niet meer gebeuren.

Als PSV’er ben ik echt tevreden met dumfries en angelino, zit in allebei nog veel rek en ik zie ze allebei prima slagen. Voor het spel van PSV uitermate geschikt.

Vijf miljoen is niks tegenwoordig. Dumfries moet het nog bewijzen maar heeft alle potentieel. Prima transfer dus.

13 juni 2018 om 00:36

Precies, zoveel betaalbare alternatieven zijn er niet. Zoals hierboven gezegd. Er zit nog rek in deze back. Risico's blijf je altijd houden. Ik hoop dat hij zich stormachtig ontwikkeld bij PSV!

Met de kans dat de Jong blijft ben ik erg content met deze nieuwe backs. Die zullen genoeg assists geven.

19 juni 2018 om 00:08

Ja dat is wel een bijkomend voordeel. Ze moeten nu dus alle pijlen richten op de Jong. Van Ginkel kosten wat het kost binnen houden en je basis is redelijk compleet. Kuwas erbij plus een verdediger en een getalenteerde back alla Brenet.

Als je Brenet voor 5 miljoen verkoopt en je koopt Dumfries voor 5,5 miljoen vraag ik me oprecht af of je het als club wel goed doet.

13 juni 2018 om 00:39

Als je het zo stelt, hebben ze voor 5 ton een back die ik een heel stuk hoger inschat als Brenet, netjes gedaan dan van PSV!

13 juni 2018 om 06:56

Vind ik ook ,nu heb je voor 5 ton een back.
Kans dat je hem met winst verkoopt aanzienlijk en zoniet brengt hij vast wel weer die 5 op.
Zie brenet bedoel ik.
Ben het wel met sommige eens dat zulke aankopen wel gepaard moeten gaan net meerdere spelers op dezelfde positie.
Nu lijk je te gaan spelen met 1 li en 1 re back maar wat als die wegvallen?
In de jeugd lopen geen backs die er klaar voor zijn.

13 juni 2018 om 07:25

5 ton mochten ze willen.. 5 miljoen is een bereprijs voor een eredivisiespeler!

19 juni 2018 om 12:23

Jij denkt dat de markt nog hetzelfde is als pak hem beet 10 jaar terug?

Het is een risico, maar zeker een begrijpbaar risico! Dumfries is gewoon een talent en beschikt over een hele goede instelling! Heeft het loopvermogen om de hele rechterflank te bestrijken. Het nadeel is zijn gebrek aan ervaring, terwijl PSV dit jaar wel voorrondes CL moet spelen, dus dat is wel jammer. Hopelijk bewijzen Dumfries en Angelino het ongelijk aan een hele hoop negatievelingen hier op VZ. Deze posities zijn iig lekker snel gevuld, dus er is nog veel tijd over nu om de rest van de selectie te gaan versterken!

Goede aankoop jonge Nederlandse speler waar nog rek in zit 5 miljoen is niet veel als hij zijn potentie waar maakt kan PSV hem voor het drievoudige verkopen

Ik snap niet waarom ze hem nu al kopen. Aangezien Juventus zich niet meer richt op Arias.

13 juni 2018 om 08:44

Ook als Juventus zich niet meer richt op Arias, dan nog lijkt de kans dat hij vertrekt me minstens 95%. Arias is een van de beste verdedigers van de eredivisie, is naar buitenlandse maatstaven een koopje (schijnt 10-15 miljoen te moeten kosten) en gaat nu als basisspeler naar het WK. Daarbij kan ik me voorstellen dat hij na vijf jaar eredivisie zelf ook wel toe is aan iets nieuws.

En zelfs in het onwaarschijnlijke geval dat Arias blijft, zijn nieuwe backs absoluut geen overbodige luxe. Brenet is weg, Paal is verhuurd, bij Jong PSV loopt niets bruikbaars rond. En je zult toch ook backups moeten hebben.

Dit is St juste,Lukassen part drie in mijn ogen! Verdedigend een zeer zwakke schakel daar hij nog wel eens staat te slapen of er simpelweg niet is... denk dus niet dat PSV er op vooruitgaat verdedigend gezien met een Arias die vertrekt en een viergever die een heel jaar(!)niet gespeeld heeft waar iedereen te makkelijk over denkt.
Het bedrag is weer goed uit onderhandeld door Heerenveen dat kunnen die Friezen wel!

13 juni 2018 om 11:04

Angelino is eerste keus linksback en dat is zeker een verbetering tegenover Brenet. En Arias ga je nooit 1 op 1 vervangen.

De PSV supporters doen alsof ze andere jaren wel killer rechtsbacks hebben gehad.

Brenet is een eersteklas prutser met een paar goede wedstrijden maar over het algemeen beschamende prestaties.

Arias speelt dit jaar een goed seizoen maar is de drie jaar daar voor gewoon ook een hele matige back geweest die enkel aanvallen eem voldoende scoorde maar verdedigend voor linksbuitens vaak een makkelijke avond was. Daarbij vind ik hem nog steeds niet geweldig verdedigend.

Dumfries komt binnen op een beter niveau dan Arias 4 jaar terug binnenkwam.

13 juni 2018 om 07:29

Niet gek ook toch! Arias koste 5 tot 7.5 ton. Dumfries 5.5 miljoen. En even over Arias, die was het 1e/2e seizoen slecht maar de laatste 2 seizoenen de beste rechtsback van de eredivisie

13 juni 2018 om 08:05

Nee, afgelopen seizoen was hij inderdaad de beste RB, maar twee seizoenen geleden was Kasdorp toch echt wel van een hoger niveau.

Slechte aankoop. Hoe staat het met Arias? Die zal toch echt de deur uitmoeten deze zomer.

Jonge NL rechtsback die aardig wat fysiek en energie meebrengt. Lijkt mij 5 miljoen een redelijke prijs. Wel benieuwd of hij een volgende stap in zijn ontwikkeling nog kan maken.

Dumfries is een prima aankoop, maar ik heb echt genoten van die rechtsback van Peru. Vond ik echt ijzersterk en is dat niet misschien een goedkopere en misschien wel betere optie voor PSV? Farfan kan vast een goed woordje doen.

19 juni 2018 om 00:02

Aldo Corzo is de back van Peru en hij is 29 jaar dus geen optie voor psv.

19 juni 2018 om 00:03

Die back van Peru (advincula) is een beperkte middenvelder die bij Peru back speelt en die misschien een prima wedstrijd speelde tegen Denemarken. Echter is deze gast al 28 jaar oud en de afgelopen jaren mislukt bij clubs als Hofffenheim, Bursaspor, Vitoria de Setubal en Tigres (die hem momenteel zelf verhuren aan Lobos de la Buap)

Dan zet ik liever mijn geld op een 22 jarige Nederlandse back die een prima seizoen heeft gespeeld en waar nog veel potentie in zit.

19 juni 2018 om 07:42

En die rechtsback van Tunesie dan? Ken hem verder nie en misschien was het puur toeval, maar die vond ik het helemaal niet onaardig..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren