Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Roma lijkt ‘per ongeluk’ transfer Kluivert te verklappen op sociale media

Laatste update:

Het lijkt een kwestie van tijd voordat Justin Kluivert de overstap van Ajax naar AS Roma maakt. Zondag gaf de Romeinse club via sociale media al een grote hint weg door een afbeelding te plaatsen van het silhouet van een speler, die verdacht veel lijkt op die van Kluivert. Monchi (technisch directeur, red.) making moves, luidt het bijschrift.

Roma wist zich deze transferperiode al te versterken met Ivan Marcano (FC Porto), Ante Coric (Dinamo Zagreb) en Bryan Cristante (Atalanta). Kluivert moet de volgende aankoop worden en alles wijst erop dat de deal op korte termijn wereldkundig gemaakt zal worden. Op Instagram plaatste Roma onderstaande afbeelding waarop de drie aankopen te zien zijn, met daarachter een speler op wiens hoofd een emoji is geplakt.

AS Roma kondigt middels deze creatie op Twitter een nieuwe transfer aan. Is Justin Kluivert vanavond nog speler van de Romeinen? #dtv #kluivert #asroma #ajax #giallorossi #seriea

3,125 Likes, 18 Comments - Voetbalzone.nl (@instavoetbalzone) on Instagram: "AS Roma kondigt middels deze creatie op Twitter een nieuwe transfer aan. Is Justin Kluivert..."


De afbeelding ging in korte tijd viraal op het internet en oplettende kijkers kwamen er al snel achter dat Roma de foto van Kluivert heeft gebruikt van tijdens een wedstrijd tussen Ajax en FC Twente. De Ajacied was trefzeker tegen de degradant en vierde dat door op kenmerkende wijze zijn vinger in de lucht te steken.


Volgens diverse media is Kluivert al overeengekomen met Roma over een vijfjarig contract. Directeur spelersbeleid Marc Overmars zou een transfersom van circa achttien miljoen euro hebben afgedwongen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mooi, kan hij hun lekker vervelen met z’n grote praatjes en kleine daadjes.

Goed van Justin Kluivert dat hij na alle zorgen die hij uitsprak over het vluchtige trainersbeleid bij Ajax nu kiest voor een club die er negen coaches in tien jaar doorheen draaide

Weet deze jongen wel wat hij soms zegt en doet? Het is al rond op persoonlijk gebied. Maar voorspel geen succes voor hem.

10 juni 2018 om 18:32

Jij gunt hem ook geen succes zeker?

10 juni 2018 om 20:59

Totdat ie succes heeft. Dan is het weer een product van de o zo geweldige jeugdopleiding!

10 juni 2018 om 21:58

Veel supporters kunnen niet dealen met een profvoetballer die voor zichzelf kiest.
vandaar dat ze hem 3 jaar ellende bij zn nieuwe club toewensen.
de grap is dat ze onbewust meer over zichzelf zeggen dan over Kluivert.

10 juni 2018 om 22:20

Vivabarsa, dat is als supporter natuurlijk vrij logisch, je wilt namelijk het beste voor je club en dus een een voor zichzelf kiezende speler niet ideaal. En ForzaSitterd, dan is het inderdaad het product van de goede jeugdopleiding, want dat is gewoon waar hij ongeveer de hele jeugd heeft doorgebracht, maar dat doet niks af aan het feit dat Kluivert toch wel vrij domme dingen heeft gezegd. Kluivert is ook niet opeens slecht ofzo, hij heeft nog steeds veel talent, alleen is het ook naar mijn mening te vroeg om naar zo'n club te gaan. Het is nu aan hem om ons ongelijk te bewijzen.

10 juni 2018 om 18:33

Welke 9 coaches hebben wij dan gehad?

10 juni 2018 om 18:38

Spalletti, Ranieri, Montella, Enrique, Zeman, Andreazolli, Garcia, Spalletti wederom en nu Di Francesco.

10 juni 2018 om 18:44

1. Eusebio Di Francesco
2. Luciano Spalletti (terugkeer)
3. Rudi Garcã­a
4. Aurelio Andreazzoli
5. Zdenä›k Zeman
6. Luis Enrique
7. Vincenzo Montella
8. Claudio Ranieri
9. Luciano Spalletti

Eigenlijk 8 dus.

Edit: mag wel, iemand was mij ruim voor.

10 juni 2018 om 18:47

Haha, mooi dit. Zijn er daadwerkelijk 9. Je hebt geen idee.

10 juni 2018 om 18:57

Als je de interims coaches inderdaad meetelt dan heeft Ajax de afgelopen 15 jaar juist meer trainers versleten dan Roma.

10 juni 2018 om 19:25

Gelukkig speelt Kluivert al 15 jaar in Ajax 1... daarbij waren voornoemde trainers geen interim-trainers. De laatste officiële interim-trainer was Ezio Sella in het seizoen 2004/05. Dat seizoen is er overigens 4x van trainer gewisseld. Dat is een prestatie op zich!

10 juni 2018 om 19:27

Nee, zelfs dan heeft Roma er 1 meer gehad. En hierbij tel ik Reiziger, Tonny Bruins Slot en Van 't Schip mee.

Ik vine dit overigens wel een beetje een onzindiscussie

10 juni 2018 om 19:29

Dat is niet eens waar Totti hahaha, zelfs als je Interims als Reiziger mee neemt die 1 wedstrijd hebben gecoached heeft Ajax 13 coaches in 15 jaar gehad en Roma 14. Dus wat een kul, dat rijtje met 9 coaches is gewoon waar. Is het zo moeilijk om je fout te erkennen als je er op gewezen word?

Slechte keuze ook om een window van 15 jaar te nemen aangezien Roma in 04/05 5 coaches heeft gehad Maarja als je 10 jaar neemt komt Roma er ook niet goed vanaf dus je moet wat verzinnen om je gelijk te halen toch?

10 juni 2018 om 19:31

Lasse - Andreazzoli en Montella werden weldegelijk als interim-trainer aangesteld.

10 juni 2018 om 19:41

Klopt Est, maar zie je dus hoe vals het is van Totti wat ie doet? Hij vergelijkt een trainer met 17 wedstrijden (andreazzoli) met eentje die 1 wedstrijd heeft gecoached (reiziger). Maarja niet dat het uit maakt, want dan is het nogsteeds niet waar wat hij zegt, zelfs dan heeft Roma meer coaches gehad!

10 juni 2018 om 19:42

@est-1913. Je hebt gelijk. Werd niet vermeld op de Nederlandse pagina van AS Roma

10 juni 2018 om 19:46

@surreal - Helemaal eens, maar mijn reactie ging over de opmerking van Lasse dat AS Roma geen interim-trainers heeft gehad sinds 2004/05.

@lasse - Wikipedia schiet inderdaad wel vaker te kort op dat soort details.

Maar de afgelopen 10 jaar 6 trainers en 2 interim-trainers dus. Begrijpelijk dat Kluivert nu op zijn uitspraken in De Volkskrant wordt aangepakt.

10 juni 2018 om 18:33

Ach, die jongen heeft er geen flauw idee van. Veel dingen worden hem ingefluisterd door zijn omgeving. Zo ook dat hij zich druk maakt over het beleid van Ajax, dat kan hem natuurlijk verrekken.

10 juni 2018 om 19:01

Heb je ook gelijk in. Al zijn goals waren tegen rechterrijtje clubs. Scoort vaak nooit tegen toppers. Nooit de eerste doelpuntmaker. Het blijft een interessante transfer.

10 juni 2018 om 19:52

@jasonrhijn

voorlopig presteert hij meer als Frenkie De Jong die een hoop suporters hier wel even zien slagen op een nog hoger niveau als als AS Roma bij Barcelona...lol

10 juni 2018 om 20:20

Die twee kun je inderdaad ook wel met elkaar vergelijken. Weet niet welke supporters Frenkie wel zien slagen bij Barcelona maar daar heb ik in ieder geval mijn twijfels bij. Dat komt nog iets te vroeg. Maar een genuanceerde reactie van een Ajacied over iets wat met Ajax te maken heeft vind jij niks aan want dan kun je niet even lekker zeuren.

10 juni 2018 om 20:34

@18031900

genuanceerde reacties kan ik wel degelijk begrijpen maar die mis ik vaak. Kluivert tekent niet bij en kan er opeens helemaal niks meer van terwijl hij 2 maanden geleden nog als "supertalent" werd bestempeld door dezelfde mensen die hem nu neersabelen.

Frenkie De Jong zit toevallig nog wel bij Ajax en die is dan nu opeens 2 klassen beter als Kluivert maar heeft als je het realistisch bekijkt nog minder laten zien en is ook alweer 2 jaar ouder als Kluivert. dat gaat naar mijn mening helemaal nergens over en is allemaal puur subjectief gebrabbel

10 juni 2018 om 21:24

Frenkie de Jong is een half jaar samen met de Ligt een topcentrum geweest. Een half jaar lang gepresteerd. Dat is beter dan de 3 die Kluivert top heeft gespeeld.

10 juni 2018 om 18:34

Joh, al die redenen waren gewoon om weg te komen. Wilde bij Ajax ook niet verlengen omdat ze aan 'm wilden verdienen, maar wel voor vijf jaar bij Roma tekenen. Zit geen enkele kern van waarheid in natuurlijk, wat het begrijpelijk wel des te pijnlijker maakt.

10 juni 2018 om 18:40

Gunnen is iets heel anders. De reden waarom Kluivert allemaal negatieve reacties krijgt, ook vanuit de Ajax fans, is omdat hij zich gedraagd als een Messi of Ronaldo. Hij beseft zich niet dat hij pas een handje vol goede wedstrijden heeft gespeeld. En tjah, dan het logo kussen. Als je zoiets doet om een paar maanden later te verkassen dan kun je er op wachten.

10 juni 2018 om 19:54

@afcaeric

hij gedraagt zich helemaal niet als Messi of Ronaldo. hij kan promotie maken en wie weet komt die kans maar een keer voorbij dus grijpt hij die met beide handen aan. ik vind een hoop supporters eigenlijk nog minder volwassen als de pas 19 jarige Kluivert qua mentaliteit als ik de reacties soms zie

Kluivert zegt dit, Kluivert zegt dat, Kluivert kust het logo, Kluivert presteert alleen tegen degradatiekandidaten. so what? twee maanden geleden was het nog een toptalent en zou hij wel even de wereldtop gaan bestormen. hoe geloofwaardig ben je dan nu als criticaster? het opportunisme regeert weer eens

die jongen kan een mooie transfer maken en Ajax wil hem zijn contract niet laten uitdienen. nou, dan pakt hij deze kans aan omdat hij niet een seizoen op de tribune wil zitten. ik kan die jongen prima begrijpen

10 juni 2018 om 20:07

Tuurlijk begrijpen we die jongen maar dan moet je ook begrijpen wat een supporter denkt.
Kluivert is logisch dat hij de stap maakt en net zo logisch dat supporters door zijn praatjes heen prikken. En dan zal hij ook moeten incasseren.
Hoort erbij en wordt hij een grote jongen van.

10 juni 2018 om 20:14

@vassinerend

dat begrijp ik wel maar dat je die jongen gelijk alle ongeluk toewenst vind ik wel een beetje triest. zou hij gratis de deur uitlopen ok, maar Ajax krijgt een prachtig transferbedrag voor hem

10 juni 2018 om 21:05

In het begin van het seizoen werd dat gedrag juist erg gewaardeerd door de supporters. Toen werd het bestempeld als Amsterdamse bluf en bravoure. Nu wordt hij door die zelfde supporters voor dat gedrag uitgespuugd....

10 juni 2018 om 18:44

Leuk zo'n copy-paste reactie. Die afgunst naar Kluivert mag wel een keer afgelopen zijn.

10 juni 2018 om 18:55

Succes krijgt hij al met zijn overeenkomst. Je kunt het minder treffen financieel gezien.

Roma verder prima club en Italië een prima competite, maar jah gaat hij aan spelen toekomen?

10 juni 2018 om 19:02

Hij wilt de beste speler van de wereld worden. We zullen het zien.

10 juni 2018 om 19:53

Inderdaad zeg... Ik voorspel geen succes voor hem, maar dat wens ik hem ook niet. Deze jongen gaat het zo ver schoppen dat hij zelfs in oranje zal worden uitgefloten. Keuzes hebben consequenties en dit is er zo'n een.

10 juni 2018 om 19:58

@professor oak

ik gun hem alle succes en ik had in zijn situatie hetzelfde gedaan als ik een mooie promotie kon maken en geen enkele werkgever gaat mij verplichten om een contract te verlengen wat een vrije keuze hoort te zijn

10 juni 2018 om 20:21

Ja tuurlijk, laten we hem vooral bijvoorbaat Oranje al uitwerken. We doen het immers zo goed en hebben zoveel keus. En waarom nou eigenlijk? Waarom worden alle ajaxcieden zo boos? Het wordt inmiddels een beetje flauw

10 juni 2018 om 20:40

Waarom zouden Oranje supporters hem uit gaan fluiten? Oranje staat er helemaal los van.

10 juni 2018 om 21:17

Gek he.. Italiaanse makelaar die alle Ajacieden naar Italië loodst. Van daaruit kan hij weer verder verdienen. Het maakt hem niet uit dat Kluivert verzuipt in de Italiaanse saaiheid van verdedigen

Het zou me niets verbazen gezien de eerdere uitingen van AS Roma op sociale media. Ik hou er wel van, de bijzondere presentaties en onthullingen van spelers.

Ze maken de fans alvast warm, dus gewoon niet zakken in de vraagprijs.

10 juni 2018 om 18:48

Zo'n aankondiging zou wel heel amateuristisch zijn als de deal nog niet rond is. Zal al wel in kannen en kruiken zijn, en Kluivert al gekeurd. Wellicht wachten ze op de bankgarantie..

10 juni 2018 om 18:59

Of totdat de beurs opengaat morgen in Nederland. Ajax is verplicht tot het melden van nieuws dat van invloed kan zijn op de beurskoers. Kan mij zo voorstellen dat hierover bij transfers afspraken worden gemaakt.

10 juni 2018 om 19:41

Klopt, AndreNijmeijer. Transfers waar bedragen mee gemoeid zijn die meer dan 10% van de begroting zijn moeten openbaar gemaakt worden. Ik geloof dat dit inderdaad doordeweeks moet gebeuren.

10 juni 2018 om 20:11

voor of nabeurs ...

Meestal voor. Dus tussen 7 en 9 morgen ?

Hopelijk is deze transfer snel in kannen en kruiken, want ik begin deze transfersoap toch al behoorlijk beu te worden.

Daje Roma!

Succes jonge. Met 10 doelpunten uit 30 wedstrijden en vorig jaar 2 uit 14 wedstrijden is hij zeker klaar voor AS Roma!

10 juni 2018 om 19:04

Prima cijfers als je bedenkt dat 1/3 van de wedstrijden niet zijn beste positie stond. Younes had er op zijn beste positie 65 wedstrijden nodig om tot 12 goals te komen. Op linksbuiten had Kluivert 11 goals in 29 wedstrijden

10 juni 2018 om 19:15

En daarbij is Kluivert nog maar 18/19 en Younes al 24.

10 juni 2018 om 19:29

Zeker prima cijfers voor een 18/19 jarige in de Eredivisie. Maar niemand zegt ook dat hij het slecht deed bij Ajax, alleen is hij gewoonweg niet klaar.

10 juni 2018 om 19:47

Goede vergelijking.. Younes staat niet op lijstjes van clubs als AS Roma met een reden. Nog een scheve vergelijking: Neres scoorde 11 goals in 24(!) wedstrijden.

10 juni 2018 om 19:55

He is Younes niet gekocht door een club als AS Roma?

10 juni 2018 om 20:24

Op basis van goals gaan we zeggen of iemand klaar is voor een competitie? Vincent Jansen legde ze erin in NL maar in Engeland maakte hij helemaal niks klaar. Dus wat zegt dat nou eigenlijk?

10 juni 2018 om 20:59

Younes had 'getekend' bij Napoli. Napoli en AS Roma is ongeveer zelfde niveau

Ik ben bang dat hij tribune of bankie Temmer gaat woorden

Top, kunnen we eindelijk verder. Ben dat ventje en alle aandacht voor hem wel zat nu.

Ondanks dat het me geen hele verstandige beslissing lijkt, hoop ik als Nederlander enorm dat ie het daar gaat maken. De beelden van Weghorst in een NL elftal-shirt bezorgen me elke keer weer koude rillingen, laten we hopen dat we binnenkort weer eens wat fatsoenlijke spelers kunnen opstellen die ook op internationaal niveau wat kunnen.

10 juni 2018 om 18:42

Nee , Kluivert op dit moment in NL is een succes ... geef mij maar eerder een weghorst die er voor werkt dan een Kluivert die teert op het succes van zijn vader

Kluivertje, Kluivertje, Kluivertje! Ik snap niet wat die denkt te zoeken in Roma.

10 juni 2018 om 18:48

Goh, ik kan er wel een paar bedenken:

- Serie A
- Roma (betere club)
- Beter niveau qua voetbal
- Allerlei (dat mag je zelf invullen )

10 juni 2018 om 19:02

Mooier land, mooiere stad, beter eten, mooi leven all round, Rome is echt een paradijs, en al helemaal als je poen hebt.

10 juni 2018 om 19:08

En Hollanders blijven zich afvragen hoe hij het durft om weg te gaan...

10 juni 2018 om 19:10

Allemaal meningen gebaseerd op jouw keuze. Ik vind Amsterdam mooier. Ik woon er ook en vind het een hele mooie stad. Qua eten ook heel erg diverse Michelin restaurants. En jij? Waarom ga je er niet wonen als je het een beter en mooiere stad vind dan je huidige dorp of stad.

10 juni 2018 om 19:23

Jason

Dat zijn inderdaad meningen, maar ga aan 1000 mensen maar eens vragen, welk land ze het mooiste vinden, weinig kans dat NL als winnaar uit die poll komt. Haha omdat ik goed woon waar ik woon in het land dat mij alle kansen gaf en geeft, Belgie. Waar bemoei jij je eigenlijk mee?

10 juni 2018 om 19:26

Hoe kan je België nou mooi vinden? Is maar een mening trouwens. Maar een keuze op land en cultuur is iets persoonlijks. We hebben het nu bij Justin over carrière keus. Daar hoort een mooie stad als Rome zeker bij. Maar kan hij het niveau aan? We zullen zien Rome is best wel een grote stap hoor.

10 juni 2018 om 19:28

Ik denk dat je beeld over Italie overtrokken is Del Piero, heb Amsterdam (en daarmee heel Nederland) ook behoorlijk hoger staan dan Rome/italie. Denk dat vele anderen dat ook zo zien namelijk en je bril derhalve gekleurd is...

10 juni 2018 om 19:33

@alexdelpiero
Het is een discussieforum. Hij mag zich bemoeien met wat hij wil. In Rome/italie leef je niet beter dan in Nederland.
En wat mooi is, blijft een beetje subjectief vind je niet? Er zijn zat mensen die Nederland waarderen om het unieke landschap, de waddeneilanden, de vrije en diverse cultuur en het algemene leefklimaat.
Ik hou zelf ook erg van Italië, en het eten is ontegenzeggelijk beter, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat je vooral een beetje aan het uitdagen bent. Toch jammer.

10 juni 2018 om 19:41

Haha, wat een discussie.. Er worden puur redenen aangedragen waarom Kluivert voor Roma zou kiezen en Delpiero geeft daarbij ook aan dat de stad Rome an sich al een reden (voor hem) is om Ajax (of een club) te verlaten voor AS Roma. En dat zou eventueel ook voor Kluivert kunnen gelden.

Zelf ben ik ook groot liefhebber van Italie en en met name Rome en zou de keus voor AS Roma dus ook mede door de schitterende stad komen. Dat betekent nog niet dat anderen het mooier vinden, inderdaad. Da's ieder voor zich.

10 juni 2018 om 19:52

Feye88

Hij zegt letterlijk op een nogal uitdagende manier, waarom ga je dan ginder niet wonen, zo kwam het althans over op mij. Maar enkel hoe mooie het ergens is bepaalt niet waar je woont, mijn vrouw is Belgische en we zijn hier gewoon gelukkig, ik doel dus op het feit dat hij zich niet moet moeien met waar ik al dan niet verkies te wonen. En zelf daag ik hier niet uit, zo onvolwassen ben ik niet, ik gaf er gewoon mijn mening over, that’s it.

10 juni 2018 om 19:55

Jason

Ik heb het over Italie vs NL, ik woon zelf gewoon in Belgie, misschien wat onduidelijk geformuleerd van me. Belgie vind ik ook niet zo mooi (vlaanderen heeft wel prachtige natuur, en Brugge is een machtig mooie stad, maar echt wauw is het land in het algemeen niet, maar het leven en de kwaliteit ervan hier is gewoon goed.

10 juni 2018 om 19:59

Heracles

Italie is zoveel mooier dan Nederland, ik kan snappen dat sommigen dat anders vinden, maar ik ben er vrij zeker van dat meer mensen landen als Italie en Spanje mooier vinden dan NL of Belgie ( waar ik woon ) . Als ik er naast zit is dat maar zo, maakt me niets uit.

10 juni 2018 om 20:07

Als je op basis van gebouwen of steden hebt kan ik je deels misschien gelijk geven. Maar Nederland is het beste land ter wereld. In Italië is de economie zo dus danig slecht dat geen enkel normaal persoon een baan kan vinden. In Nederland is het Ov goed geregeld en de scholen. Ik kan zo wel doorgaan. Prima vakantie land maar meer ook niet. België heeft ook mooie steden en dingen.

10 juni 2018 om 20:17

Klopt wel, de economie in Italie is erg slecht momenteel, NL en Belgie doen het daar beter, NL zelfs nog een stuk beter dan Belgie denk ik, maar ik had het inderdaad puur over schoonheid en niet over levenskwaliteit.

Titel Ajacied mag hij inleveren. Fake persoon dat hij is.

Maar laten we hopen dat hij wel oranje waardig materiaal word, hebben we hard nodig. Zal me overigens niks verbazen als deze jongen tijdelijk bij een andere club gestalt word.

Rond die transfer nou een keer af.
20 keer per dag krijgen we hetzelfde verhaal in een ander jasje.
Graag afronden zodat deze poespas voorbij is!

10 juni 2018 om 18:52

Je hoeft het niet te lezen!

Ik hoop voor hem dat het iets wordt. Met Roma kiest hij toch voor een club die op vleugels spelers de kans geeft zoals Under. Ook een club net onder de top zodat hij zich nog kan ontwikkelen tot wellicht een echte topper. Met Strootman en Karsdorp heeft hij ook nog spelers die hem een beetje op zijn gemak zouden kunnen stellen in Rome. Als hij dan toch vroeg weg denk ik dat hij nog wel een redelijke keuze heeft gemaakt. Ik wens hem succes!

Het zit heel diep bij veel Hollanders. Telkens wanneer een jonge kerel een aanbieding krijgt die hij niet kan weigeren, komen de moraalridders gezamenlijk bijeen om hun gal te spuwen op het digitale platform. Waarom? Wat is dat toch met jullie.

Gun een mens zijn succes toch eens. Hij is maar een simpele voetballer op zoek naar wat het beste is voor hem. Die keuze maakt hij zelf. Kan zich letterlijk op elk vlak verbeteren, waarom dan blijven bij Ajax? Wat is daar nog te zoeken?

10 juni 2018 om 18:58

Het gaat die Hollanders niet zozeer om zijn vertrek, want ze weten ook wel dat zij een aanbieding van anderhalf miljoen euro per jaar niet zomaar zouden weigeren.
Het gaat ze om de manier waarop, dat jochie Kluivert pretendeert een jongen van de club te zijn, dat hij zoveel van de club houdt, het logo kust om vervolgens na een half jaar leuk mee te hebben gevoetbald een vertrek forceert door samen met zijn zaakwaarnemer een spelletje te spelen.

Wat heeft hij nog bij Ajax te zoeken? De knul voetbalt net een jaartje leuk mee in de Eredivisie en heeft praktisch alleen gescoord tegen het garnituur NAC en Twente. Volgens mij kan hij zich nog voldoende ontwikkelen hier.

Ajax word ik niet warm of koud van, Kluivert evenmin. Maar ik snap dondersgoed dat Ajacieden en Hollanders klaar zijn met zo'n neppe jongen als hij.

10 juni 2018 om 19:06

Daar zeg je het zelf. Garnituur van NAC en Twente. Daar wordt je niet beter van.

Het is zijn keuze en de manier waarop kan je kort over zijn: dit is de harde zakenwereld, voetbal is nu immers een onderdeel van dat wereldje geworden. Die 'knul' zoals jij hem noemt zit daar niet alleen, te veel partijen die zich moeien. En ja, hij kan dat embleem kussen zoveel ie wil. Hij blijft Ajacied, dat neemt niemand van hem af.

10 juni 2018 om 19:11

Je kan alleen beter worden tegen Real Madrid, Barcelona en Bayern München?

Volgens mij heeft Kluivert nog voldoende te leren in de Eredivisie, juist omdat hij slechts tegen clubs uit het rechterrijtje een goaltje prikt. Hij heeft nog voldoende doorgroeimogelijkheden, want blijkbaar is een doelpunt maken tegen een middenmoter, subtopper of topclub uit Nederland te moeilijk voor Justin. Ofwel, genoeg te leren.

Verder maakt het mij niet uit of het de zakenwereld betreft of niet. Jij reageert overal dat iedereen zich te druk maakt om deze transfer en ik geef je een uitleg waardoor dat zo is gekomen. Niets meer en minder.

10 juni 2018 om 20:29

Neen, maar je kan wel beter worden tegen Lazio, Inter, Juve, Fiorentina, etc.

Misschien wil hij doorgroeien in het buitenland en heeft hij geen zin meer in de Eredivisie? Ik kan daar echt inkomen. Wie zegt dat hij een scorende speler gaat worden in zijn ontwikkeling? Misschien wordt het wel een rechtsback in Italie, weten wij veel.

Ik zie inderdaad veel mensen zich druk maken om niks. Ajax krijgt een mooi bedrag, joepie. Kluivert bouwt aan zijn carriere, joepie. En daarmee is de kous af. Eind goed, al goed.

10 juni 2018 om 19:24

Wat heb jij toch met Hollanders? Wij heten gewoon Nederlanders ja. Maar jij wilt alleen jouw kant begrijpen. Begrijp die eens van een Ajax fan? Afkraken beleid, logo kussen na een goede voorzet. Elke wedstrijd zeggen misschien bij te tekenen. Zich zelf te goed voelen voor Ajax. Nog wel een paar voorbeelden maar ben ik morgen nog met je bezig.

10 juni 2018 om 20:32

Hollanders is nog steeds een geldige benaming, geen verwijt of dergelijke.

Ik begrijp dat er veel mensen zich heel naief opstellen als het om transfers gaat. Ja, logisch dat hij na elk interview hetzelfde zegt omdat ie keer op keer dezelfde vraag krijgt. Hij voelt zich helemaal niet te goed voor Ajax, dat denk jij alleen maar.

Gun een mens toch zijn succesje, toch heerlijk om op die leeftijd die stap te mogen maken.

11 juni 2018 om 05:35

Hollanders zijn inwoners van de provincies noord en zuid Holland, had je een Michel de Ruyter een Hollander genoemd, kreeg je waarschijnlijk meteen een kogel door je kop. Je bent niet aan het schelden ofzo, maar je bent juist door Hollanders te zeggen nog wel weer een beetje extra aan het provoceren. Bovenop dat je post überhaupt 1 grote generaliserende bende is, vrij waardeloos dus, maar doe vooral nog eens een poging.

ik vind het eigenlijk wel lachwekkend dat een club als Roma 18 miljoen aftikt voor een speler van 19 jaar met amper 1 volledig seizoen Eredivisie-ervaring in de benen. die ook nog eens niet echt ongehoord goede cijfers had.

Hij heeft talent, begrijp me niet verkeerd. maar objectief had ik er nooit meer dan 10 miljoen voor betaald

10 goals en 5 assists is niet slecht, maar om even te vergelijken. Boetius had 6 goals en 7 Assists. en daar zeggen mensen van dat hij zelfs die 1,5 miljoen die ervoor betaald is niet waard was

nou ga je mij niet horen zeggen dat Boetius beter is dan Kluivert, maar ik vind het wel een beetje apart!

10 juni 2018 om 19:07

Het bedrag valt sowieso hoger uit omdat de transfermarkt met het jaar meer verziekt is. Daarnaast is de naam Kluivert internationaal natuurlijk een stuk meer waard dankzij vaderlief en heeft Justin ook de prijs gewonnen voor het grootste tienertalent van de wereld, de Nxgn Award.

10 juni 2018 om 19:15

ik snap wel dat dat soort dingen meewerken, tuurlijk

Maar puur omdat Papa Kluivert een behoorlijke Carrière heeft gehad, wil natuurlijk nooit zeggen dat Justin dat ook gaat hebben

Ik kijk zelf eerder Objectief naar Justin Kluivert. compleet los van zijn vader. en om heel eerlijk te zijn, het zou mij verbazen als hij uiteindelijk bij een europese-Subtopper van waarde zou kunnen zijn. ik denk dat een club als Lyon zijn plafond is.

10 juni 2018 om 19:19

Ben ik ook met je eens, want ik moet het ook nog maar zien. Echter is het de realiteit dat het wel degelijk meewerkt, want met dezelfde prestaties had Boetius, Kishna of El Ghazi nooit dit bedrag opgeleverd en is het ook maar de vraag of zij in aanmerking waren gekomen voor zo'n internationale talentenprijs.

Ik denk dat de potentie er wel is bij Kluivert, maar ik denk dat het geen slimme jongen is en dat hij daarom zijn volledige potentie nooit waar gaat maken. Hij zou nog zoveel kunnen leren in de Eredivisie en als grote meneer bij Ajax weggaan. Ben benieuwd waar zijn plafond ligt met deze keuzes en Raiola als zaakwaarnemer.

11 juni 2018 om 05:37

Maar puur omdat Papa goed kon voetballen verdient een club wel meer door iemand met de naam Kluivert te contracteren ipv een Boëtius, hoeft ie nog niet eens voor te spelen.

10 juni 2018 om 19:14

Boetius is 5 jaar ouder en is al bij 2 clubs in het buitenland mislukt. In het buitenland mislukken zou nog niet zo'n ramp zijn als het een topclub betrof maar het niet maken bij Basel en Club Brugge is niet best. Boetius had je na het eerste seizoen ook voor 7/8 miljoen kunnen verkopen, nu betaalt niemand dat meer. Bij Kluivert betaal je voor potentie en ook voor de naam.

10 juni 2018 om 19:19

ik snap dat heus wel, het gaat me gewoon om het verschil.

Als Kluivert nou cijfers Ala Berghuis ofzo had gehad, dan had ik deze stap logisch gevonden.
maar ik zie het persoonlijk niet echt zitten in Kluivert

we zijn in NL sowieso al goed om spelers met amper 10 wedstrijden neer te zetten als de verlosser. neem een Frenkie de Jong bijvoorbeeld. Best een aardig talent, maar zie ik hem over 5 jaar de dienst uitmaken bij Barcelona? Nee

en zo geldt dat ook voor een speler als Malacia die het prima deed voor Feyenoord. maar die zie ik ook nooit heel veel verder komen dan een club als Everton ofzo. geen schande, maar we moeten eens wat realistischer zijn.

10 juni 2018 om 21:10

Als hij cijfers als Berghuis dit seizoen had dan was AS Roma kansloos en staan clubs als Chelsea in de rij. Ik zie Frenkie het ook niet bij Barca redden, ook niet over 5 jaar.

Die technisch directeur Monchi is trouwens wel echt een topper. Heeft echt heel goed werk bij Sevilla geleverd en nu bij Roma. Alleen daarom al geef ik Justin een hele goede kans dat hij slaagt.

Lekker Kluivert! En nu knallen. Monchi heeft het bijna nooit verkeerd, dus die weet echt wel waarom hij Kluivert naar Roma haalt. Ondertussen zit de Ajacied, die nooit tegen een bal heeft getrapt en voor de buis een wedstrijd bekijkt met een pils en een bierbuik, te beweren dat hij het beter weet dan de beste technische directeur ter wereld. Het voetbal dat Roma speelt past wel bij Kluivert, redelijk veel ruimte en er zit veel voetballend vermogen in dat team.

Als roma fan moet je toch niet vrolijk worden van een aankoop als Kluivert? Of heb ik iets gemist bij het zien van zijn wedstrijden? Als je in de toekomst wil concurreren met andere Italiaanse topclubs heb je vrij weinig aan een speler die nog niks gepresteerd heeft een enorm naast zijn schoenen loopt. Deze jongen is nog lang niet op het niveau dat wordt nagestreefd. Daarentegen is hij wel nog jong dus wellicht over een 2-3 jaar... maar dan moet hij wel wekelijks aan spelen toekomen, wat niet gaat gebeuren in Rome.

Afca Ajax: jij snapt het

Eindelijk aan deze soap komt een einde.

Dat wordt leuk voor de Nederlandse volgers om Kluivert, De Vrij, Strootman, De Roon, Hateboer, etc. en wellicht nog Depay in de Serie A te zien schitteren. Ook leuk voor de fans om te horen is dat de licenties van de Serie A en de Coppa Italia vermoedelijk in Fifa 19 zitten.

Ik denk dat dit avontuur te vroeg komt en als Ajacied voel ik me verraden. Ik hoop voor het Nederlands elftal dat ik ongelijk heb en hij de pannen van het dak gaat spelen. We zullen zien.

Nou zullen we nu dan eindelijk na 100 berichten verlost zijn van dit talentje die 5 goede potjes heeft gespeeld? Dat Zijech verkocht gaat worden en waarschijnlijk de Ligt zal voelbaar zijn maar denk dat een Kluivertje voor Ajax geen invloed zal hebben.
Zelf opgeleid en een miljoentje of 25 rijker en het volgende talent mag zijn plek overnemen.
Win-Win situatiie

Hopelijk horen we na de transfer weinig meer van dit over het paard getilde joch. Oftewel Raiola, want die componeert de teksten voor hem. Vandaag is Ajax zijn club, morgen Roma en overmorgen ?... Wie het meest betaald heeft de interesse van bovengenoemd tweetal. Is trouwens gerechtvaardigd, maar kom aub niet met verhalen over clubliefde etc. Wees dan een kerel en zeg dat je vol voor het geld gaat. Overigens, dat doet Ajax ook, dus in die zin doen beiden de term betaald voetbal volledig eer aan;-)).

Denk niet dat ze met making moves Kluivert bedoelen

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren