Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Update: Ramos hoeft niet te vrezen voor schorsing na hersenschudding Karius

Laatste update:

Loris Karius had de Champions League-finale tussen Liverpool en Real Madrid nooit mogen uitspelen. De doelman van the Reds liep tijdens de wedstrijd een hersenschudding op, zo bevestigt het Massachusetts General Hospital waar Karius werd onderzocht. Op welk moment dat gebeurde wordt niet vermeld, maar vermoedelijk gaat het om de botsing met Sergio Ramos.

Aan het begin van de tweede helft leek Karius een elleboogstoot van Ramos te incasseren, nadat de verdediger van Real Madrid zelf een duw kreeg van Virgil van Dijk. Twee minuten na het duel beging Karius een grote blunder: hij wierp de bal voor de voeten van Karim Benzema, die zijn been uitstak en de score opende. Later in de wedstrijd zou Karius opnieuw in de fout gaan, toen Gareth Bale de eindstand bepaalde met een afstandsschot.

Voor die fouten lijkt nu een verklaring te zijn. Het Amerikaanse ziekenhuis, waar spelers van Liverpool vaker worden onderzocht, heeft met toestemming van Karius een verklaring gepubliceerd. "We hebben geconcludeerd dat hij tijdens de wedstrijd een hersenschudding opliep. Het is waarschijnlijk dat zijn ruimtelijke oriëntatie meteen achteruitging. Andere symptomen van achteruitgang bleven ook aanhouden."

"Het is mogelijk dat zulke problemen invloed hebben gehad op zijn spel", schrijft arts Ross Zafonte in het statement. "Sinds het incident heeft meneer Karius significante vooruitgang geboekt. We verwachten dat hij volledig zal herstellen." Het ziekenhuis zal geen verdere uitlatingen doen over de situatie van Karius, zo laat men weten. Liverpool verloor de finale met 3-1 van Real Madrid.

Update 5 juni 14.00 uur - Ramos hoeft niet te vrezen voor schorsing na hersenschudding Karius
De UEFA heeft dinsdag laten weten dat het geen actie zal ondernemen na het nieuws dat Loris Karius door een botsing met Sergio Ramos een hersenschudding opliep in de finale van de Champions League. De voetbalbond verklaarde in een eerder stadium al geen actie te ondernemen na het duel tussen Mohamed Salah en Ramos, waardoor de Egyptenaar vroegtijdig naar de kant moest, en zal ook niets doen met de videobeelden van het incident tussen Karius en de verdediger van Real Madrid.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
4 juni 2018 om 21:05

Ramos is een held. Ramos gaat voor het team door het vuur. Soms doet die domme dingen en is hij net zo irritant als Joey vd Berg, Ola Toivonen en Mark van Bommel. Maar goed, zo'n iemand heb je liever in je eigen team.

4 juni 2018 om 21:08

Waar ik nog het meest van walg, is dat hij zelf naar de grond gaat en appelleert. Bah, wat een verschrikkelijk karakter heeft deze man toch op het veld.

4 juni 2018 om 21:19

Hij wordt toch overduidelijk geduwd door van Dijk terwijl er geen bal in de buurt is? Natuurlijk doe je dan je beklag

4 juni 2018 om 22:30

Hoe hij Mane op t laatst een gele kaart aannaaide was ook typisch. Mane liep gewoon langs zonder contact en hij deed alsof die door de intercity werd geraakt.

5 juni 2018 om 00:47

Hij naait hem die gele kaart zeker aan, maar je ziet het gebeuren. Ramos wacht express 1/2 seconden langer met het spelen van de bal, zodat Mane zo dichtbij komt dat Mane het gevoel heeft dat hij die bal kwn afpakken. Wanneer Mane die onderdchepping inzet speelt Ramos snel de bal en gaat als een stervende zwaan naar de grond. Vooropgezetplan van Ramos, slim van Ramos of dom van Mane, is maar hoe je het bekijkt.

5 juni 2018 om 04:02

Dom van Mane kan t onmogelijk zijn want hij raakt m niet eens aan. Indien videoscheids wordt ingevoerd zou Ramos geel moeten krijgen voor schwalbe.

4 juni 2018 om 21:08

Hadden wij maar zo'n geweldenaar.

4 juni 2018 om 21:11

Je kan je ook afvragen of dit het gevolg is van de duw die van Dijk geeft.

4 juni 2018 om 21:47

Ramos die een duw kreeg van Virgil van Dijk. En als je naar een kopduel gaat, ga je niet met je armen naar beneden. Lezen voordat je iets schrijft. En al die schapen volgen je met plezier!!!!

4 juni 2018 om 21:49

Van dijk gaf aan dat hij ramos een duw gaf waardoor ramos tegen de keeper aan kwam.

Dit verklaart veel. Misschien zag hij die bal van Bale gewoon dubbel?

4 juni 2018 om 21:07

Tegen Roma in de halve finale kreeg die een identiek schot op doel waar hij zich net als nu op ver keek. Toen ging die bal op de lat waardoor niemand het er meer over had.

4 juni 2018 om 22:09

Omdat hij hem raakte.

6 juni 2018 om 02:02

Hij raakte hem nu ook alleen net niet genoeg

4 juni 2018 om 22:23

Als dat zo was geweest zal hij daar denk ik toch wel langer dan alleen dat moment last van hebben gehad en had hij dus ook gewoon aan kunnen geven dat hij gewisseld moest worden.

Kan wel zijn maar dat is zeker geen verklaring voor de blunders, gezien zijn verleden..

4 juni 2018 om 21:00

Precies, gewoon zijn eigen verantwoordelijkheid dat hij ondanks de pijn door bleef spelen. Eigen schuld, dikke letterlijke bult.

4 juni 2018 om 21:06

Heb je bij een hersen schudding pijn dan ? Volgens mijn niet toch...mis beetje last van je kop ...maar geen pijn lijkt mij ...maar zou het dan is iets uit gemaakt hebben? Die kleine scherpte die er af is!

4 juni 2018 om 21:09

We weten niet hoe veel last hij er van had. Of misschien dacht hij dat het slechts tijdelijk was en het snel zou overgaan. Terwijl het blijkbaar wat ernstiger was.

Het lijkt me hoe dan ook gewoon menselijk om een Champions Leagur finale koste wat kost uit te willen spelen. Desnoods op 1 been met barstende koppijn. Iemand als Karius maakt dat maar 1 keer mee. Dan ga je er niet snel af. Achteraf bekeken had hij dit dus wellicht beter gedaan, zal hij zelf ook beamen, maar ik snap het wel.

4 juni 2018 om 21:15

Je hebt ook nog zo iemand als een team arts. Die had dit ook kunnen aangeven. Ik ben natuurlijk geen arts maar ik neem aan dat er bepaalde symptomen zijn waar aan je kan zien dat iemand een hersenschudding heeft. Als ze dat na de wedstrijd wel kunnen aanwijzen waarom zou een ervaren en professionele team arts dit niet tijdens de wedstrijd hebben opgemerkt.

4 juni 2018 om 21:34

Dat vind ik ook onbegrijpelijk. In Amerika ga je bij elk twijfelgevalletje mee naar binnen, wordt je onderzocht door een dokter en mag je pas weer het veld in zodra vast staat dat je geen hersenschudding hebt. Zelfs bij het kleinste vermoeden op een hersenschudding mag je niet eens in het veld blijven. Nou zijn dat Amerikanen, maar als zei daar in een paar minuten kunnen vaststellen of iemand een hersenschudding heeft kunnen wij dat hier toch ook? Voor mij is dit ook onbegrijpelijk.

4 juni 2018 om 21:51

Net wat je zegt. Misschien geen pijn, maar wel een ander probleem. Oriëntatie! Das ook wel belangrijk in het voetbal. Toch ben ik het met je eens dat hij gewoon slecht tot matig was. Hij is al geen topkeeper. Dus die botsing was helemaal fataal voor Liverpool. Daardoor zag hij bij Bale zijn schot 1000 ballen op hem afkomen. Maar bij die omhaal van Bale vond ik hem ook niet vrijuit gaan. Hij hield in. Gewoon Cillissen halen dan is hopelijk hun keepers probleem opgelost.

4 juni 2018 om 21:59

Hij hield idd in dacht dat ik de enige was die dat zag

4 juni 2018 om 21:01

@rscabarca

Notabene de wedstrijd tegen Roma blunderde hij nog op dezelfde wijze als bij de goal van Bale. Alleen kwam hij toen tegen de lat. Al met al bizar verhaal, maar is dit echt zo. Moeten ze bij de Uefa toch maar onderzoek gaan doen, of beter toezicht en straffen. Doet wat mij betrefd verder niks af aan die 3e CL van Real

4 juni 2018 om 21:01

Dit kan zeker een verklaring wezen cor zijn blunders. Het is niet voor dat mensen met een hersenschudding snachts wakker gemaakt moet worden

4 juni 2018 om 21:07

Zeker nooit een hersenschudding gehad?

Fijn voor karius dat hij nu een goed excuus heeft voor zijn fouten. Zal die nu ook makkelijker mee kunnen leven

4 juni 2018 om 21:00

Je merkt toch zelf ook dat je moet fit meer bent en/of dubbel ziet. Tenzij je geen wissels meer had, had jij ook zelf kunnen aangeven om gewisseld te worden.

5 juni 2018 om 15:00

Want die 1e zoude oorzaak hiervan zijn?

Hij kan het in ieder geval niet als excuus gebruiken. Hij heeft zelf ook een mond en als hij voelt dat ie niet door kan, ondanks dat het de CL finale is, moet hij zo profesioneel zijn dat aan te geven.

4 juni 2018 om 21:46

Een hersenschudding hoef je je zelf lang niet altijd bewust van te zijn. Hoe vaak ben je wel niet duizelig, of heb je wat hoofdpijn en doe je het af als iets stoms/onschuldigs wat vanzelf wel weer overwaait?

Heb ik ook wel eens gehad, ondanks dat m'n vrienden ervan overtuigd waren dat zich enkel zaagsel in mijn bovenkamer bevindt en een hersenschudding dus niet mogelijk was, bleek ik er een paar dagen later toch een aan over gehouden te hebben nadat ik van een longboard af was gedonderd. Nu is dat natuurlijk een stuk onnozeler dan een beuk van 95 kilo lomp vlees uit Sevilla over je heen krijgen, dus dat Karius daar belemmerende schade aan over heeft gehouden is dat toch niet ondenkbaar.

Is dat dan de reden dat alles fout ging? Of is dat het excuus dat alles fout ging? In beide gevallen is het fout, want had ie gewoon gewisseld moeten worden.

Ik heb het gevoel dat ze op zoek zijn naar excuses om zijn marktwaarde niet te veel laten dalen.

4 juni 2018 om 21:12

Ik snap niet waarom dit meteen wordt aangedragen als excuus? Zowel Karius als Liverpool hebben nooit gezegd dat dit een excuus is. Misschien heeft Karius gewoon langere tijd last gehouden van de hersenschudding, zijn ze het gaan onderzoeken en komt dit eruit. Niemand die het als excuus gebruikt.

Vind Ramos gwn een geweldige verdediger. Is wel vaak betrokken bij overtredingen maar hoort gwn oon bij zijn speelstijl denk ik. Vind wel dat hij waarschijnlijk beste centerback is.
Heb trouwens wel een beetje het gevoel alsof dit nieuws alleen naar buiten wordt gebracht zodat zijn fouten worden goedgepraat.

5 juni 2018 om 08:32

Dit nieuws wordt gewoon naar buiten gebracht zoals elke blessure van een speler naar buiten wordt gebracht bij Liverpool.

Oh wow okay nu is mijn kritiek op hem wel lullig. Maar wat ik raar vind is als t waar is, hoe kan Karius nog de hele wedstrijd doorspelen en de medische staf zag niks toen ie neerging?

Hoe dan ook, Sterke Karius

Ramos is nog erger dan Pepe. Zie liever een Chiellini voetballen die behoorlijk kan uitdelen maar ook incasseren en niet gelijk gaat janken zoals Ramos.

5 juni 2018 om 01:31

Eh gewoon niet. Pepe in zijn Mourinho tijd was nog vele malen harder en gemener geloof me. Dit stelt niet zoveel voor als Pepe destijds.

5 juni 2018 om 15:02

Pepe is een maatenaaier puursang, ramos zit daar nog wek onder

5 juni 2018 om 15:17

Onzin, Pepe heeft een paar belachelijke dingen gedaan maar dat is ondertussen al meer dan 5 jaar geleden en dat kwam omdat die Mourinho hem helemaal opfockte. Ramos is vele malen erger van nature, Jullie volgen Pepe duidelijk niet want anders zouden jullie wel beter weten. Die jongen heeft op het EK laten zien dat hij 1 van de beste verdedigers was zonder gekke dingen te doen en maar 1 gele kaart te pakken. Blijf die jongen maar afrekenen om classico’s of dat idiote moment tegen Getafe volgens mij. Pepe heeft echt veel minder rode en gele kaarten in zijn carriere gepakt dan Ramos.

Lijkt me stug dat als je echt last hebt dat je blijft staan. Moet dan wel een hele lichte hersenschudding zijn geweest, anders vraag je wel op een wissel. Verder had hij ook na zijn blunders nog een paar normale reddingen, dus ballen dubbel zijn of niet kunnen inschatten lijkt me sterk.

4 juni 2018 om 21:34

zo makkelijk ligt het natuurlijk niet. kramer (van het duitse elftal, niet van de kroket) bleef in de wk-finale ook even staan met een hersenschudding zonder te weten dat het de belangrijkste wedstrijd van het toernooi was voordat hij gewisseld werd en kon in eerste instantie gewoon mee voetballen nog. daarbij zit er ook een scala aan symptomen en gradaties tussen niks merken en dubbel zien; iets wat je reactievermogen en prestatie makkelijk kan beã¯nvloeden zonder dat het direct voor zichzelf spreekt

5 juni 2018 om 16:03

En Xabi Alonso met zn gebroken ribben speelde ook gewoon door in de WK finale. Door de adrenaline en dergelijke merk je waarschijnlijk niet dat er iets mis met je is, Karius zal dat ook wel niet gemerkt hebben, anders zou hij zich inderdaad heus hebben laten wisselen

Ik denk dat ze dit als een soort van excuus gaan gebruiken. Hij maakt structureel blunders.

4 juni 2018 om 21:13

Structureel blunders? Dat valt allemaal wel mee hoor. Ik vind hem ook geen extreem goede keeper, maar om nou te zeggen dat hij structureel blunders maakt...

4 juni 2018 om 21:34

Helemaal niet, en zeker niet zo'n blunders.

4 juni 2018 om 21:36

Ik weet niet wat je structureel blunders vindt, maar van vrijwel elke keeper van topniveau kun je wel een filmpje met blunders maken. Daarbij was het een van de betere keepers van de Bundesliga toen hij opgepikt werd door Liverpool en deed hij het de tweede seizoenshelft ook prima.

Ramos heeft inderdaad smerig gespeeld maar Karius is gewoon een drama.

Hij trekt eerst het boetekleed aan? Sorry voor alles wat met Liverpool te maken heeft blabla...
En nu gaat die naar andere redenen zoeken..
Had die moeten wisselen, had mignolet de blunders gemaakt...

4 juni 2018 om 21:14

Waarom zou hij meteen naar andere redenen zoeken? Het kan toch ook dat hij gewoon nog klachten had na de wedstrijd en dan heeft hij het laten onderzoeken en dan komt dit eruit rollen.

Wat een vervelende reacties op Karius gericht
Als dit waar is, is het inderdaad een legitiem excuus voor zijn blunders
Hersenschuddingen heb je in verschillende gradaties.

Ramos werd daar overduidelijk tegen karius aangeduwd, wat een jankeballen hier zeg. En t is niet dat karius zonder mogelijke hersenschudding geen blunders maakt. Dit verhaal komt me iets te goed getimed over. Waarom hebben ze m niet direct laten onderzoeken eigenlijk, maar eerst laten vliegen?

Voetbalzone zit vol met zelfbenoemde doktoren, zo blijkt. Als het vaststaat dat hij een hersenschudding had kunnen we in ieder geval niet uitsluiten dat de blunders daar het gevolg van waren.

Volgens mij is er nog nooit een finale geweest waar zoveel zaken naderhand onderzocht zijn en als mogelijke bottleneck gezien worden. Natuurlijk hebben deze momenten invloed, maar het is een sport. Get over it

5 juni 2018 om 02:27

Real had alsnog gewonnen want de 1ste blunder kun je niet maken, ook niet met een lichte hersenschudding.

Alle VZ-gebruikers zijn blijkbaar opeens dokter geworden en weten wat de effecten zijn van een hersenschudding... Het is toch helemaal niet onmogelijk dat hij dacht dat hij verder kon, maar dat het wel wel degelijk invloed had op zijn spel? Ik vertrouw de dokters van een ziekenhuis in ieder geval wel meer dan Jantje op vz hier.

Zat NFL-spelers die ook hersenschuddingen hebben gehad maar wel verder speelden bijvoorbeeld.

Het brengt de prestatie van Karius wel onmiddelijk in een heel ander licht. Hersenschuddingen zijn geen grap en als je als keeper zijnde gewoon speelt met een hersenschudding, dan kunnen de gekste dingen gebeuren. Kramer wist niet eens dat hij in de WK-finale aan het spelen was. Fernando Alonso dacht dat hij een 14-jarige was die bezig was met een kartrace, terwijl hij net gecrasht was in een Mclaren Formule 1-auto. En Alonso is 35 of zoiets. Het doet dingen met je.

Dus met dat in het achterhoofd denk ik dat we maar moeten kappen met het neersabelen van Karius vanwege die finale, want hij speelde met een blessure dat in principe een automatische wissel hoort te zijn.

4 juni 2018 om 22:21

Wat doet die teamarts dan ? Was Karius wel 100% eerlijk over zijn symptomen toen hij bekeken werd? Anders lijkt het me dat je sowieso naar de kant wordt gehaald. Dus of de teamarts heeft dit over het hoofd gezien en bleef Karius stil of Karius wilde per sé de finale doorspelen en heeft niet eerlijk gezegd wat hem mankeerde. In beide gevallen treft hem alsnog blaam.

5 juni 2018 om 01:22

De medische staf moet het sowieso herkennen. Mensen met hersenschuddingen hebben soms niet eens door dat ze het hebben of waar ze zijn. Zie het voorbeeld van Kramer.

Zelfs als Karius heeft gezegd dat hij verder wilde spelen, treft hem nog geen enkel blaam, want als medische ben je verantwoordelijk en wordt er van je verwacht dat je je speler overrult om hem tegen zichzelf in bescherming te nemen.

5 juni 2018 om 01:57

Interessant ! Dat is dan toch een behoorlijke fout van de medische staf van Liverpool dan. Vraag me af hoe dit verder afgehandeld gaat worden door de club.

Heeft ramos t toch slim gespeelt.. de beste speler en de keeper eruit halen..

5 juni 2018 om 11:24

Wederom zeer beslissend in de finale. Misschien maar een gouden bal opsturen?

Inderdaad selfmade doktoren. Ik herinner me de zeer ernstige zware hersenschudding bij de Light, volgens de medische staf van Ajax. De bekende doktoren hier wisten toen te melden dat hij wel weken lang gemist zou worden en of het ooit nog goedzo komen.
De feiten, hij miste 1 training en geen enkele wedstrijd.

Deze verklaring hebben ze puur naar buiten gebracht om de carrière van Karius enigzins te kunnen redden. Op deze manier proberen ze hem te beschermen. Mentaal heeft hij veel te verduren gehad, negatief in t nieuws geweest door geblunder in cl finale, dreigementen van Liverpool supporters en ze proberen hem vooral te redden tegenzichzelf.

Is dat Hospital niet van die film van Will Smith? Concussion? Super interessant dat hersenschudding onderzoek bij topsporters. Daarna nog dat stuk met Shearer gezien en het is toch wel degelijk een probleem bij veel sporten, dementie door mini hersenschuddingen.

Karius kan wel degelijk last hebben gehad van die botsing, maar een beetje pijn aan het hoofd tijdens een finale doet een keeper zelf niet beslissen om te stoppen, dat moeten ze van de zijlijn serieuzer nemen.

Ramos is Ramos en als het niet gezien word en hij krijgt er geen kaarten voor, dan kan hij op dezelfde voet verder gaan. Onterecht en frustrerend maar dan ligt de fout bij de scheidsrechter.

Dit resultaat is hooguit een reden dat Karius geen goede beslissingen nam of wat overhaast, maar dan is alleen de staff om schuld bij te leggen.

Gelukkig voor Karius een kleine pleister op de wonden dat hij zichzelf niet helemaal was tijdens die wedstrijd.

Off: die 'ach hij maakt structureel fouten' zijn toch wel erg overdreven en 9/10 mensen die dat roepen weten maar amper over welke fouten ze het dan moeten gaan hebben Ga lekker een heel seizoen de volle 90 min kijken en dan mag je dat soort dingen met zekerheid zeggen.

Een hersenschudding hoeft op het moment zelf niet direct duidelijk te zijn, klachten ervan hoeven door het persoon zelf niet direct op te vallen.

Wel heel erg lullig dit!

Ah gut. Meneer maakt zieke blunders maar we kunnen er een mooie draai aan geven. Heeft hij vaker met een hersenschudding gespeeld zover iemand weet? Hij maakt namelijk vaker zulke blunders

Als jij een hersenschudding hebt barst je van de koppijn en kan je niet meer spelen. Dit is verzonnen om die Karius volgend seizoen nog een beetje vertrouwen te geven.

4 juni 2018 om 23:08

Nee hoor. Heb ook ooit een hersenschudding op gelopen tijdens het voetballen. Had toen tijdens de wedstrijd (die ik nog gewoon heb uitgespeeld) niet extreem veel koppijn. Echter heb ik daarna bijna 3 maanden thuis gezeten met een flinke hersenschudding.

5 juni 2018 om 08:37

Ben jij dokter dan? Ross Zafonte, van het Massachusetts General Hospital namelijk wel, met specialisatie in traumatisch hersenletsel.

Een hersenschudding wordt gekenmerkt door kortdurend bewustzijnsverlies na een hoofdletsel. Als er geen bewustzijnsverlies in het spel is, is er geen sprake van een hersenschudding. Je ziet dat hij gelijk daarna wist van een elleboog, Zie reactie richting scheidsrechter.

4 juni 2018 om 23:13

Dit is een achterhaalde théorie. Vaak komt er een vorm van bewustzijn verlies om de hoek kijken maar dit hoeft niet.

Ik geloof dit dus echt niet. Dit is gewoon verzonnen om Karius nog een beetje te redden, maar hier trapt natuurlijk niemand in.

5 juni 2018 om 11:04

Dacht ik eerst ook maar die elkeboogstoot van Ramos heeft waarschijnlijk toch wel zijn effectiviteit gehad.

Deze man loopt een hersenschudding op maar niemand van de medische staf heeft dat door .moet toch zo duidelijk zijn als wat lijkt mij.

Wat een speler is ramos. Met lief en aardig wezen win je geen prijzen. Met slim en vuil wel echte winnaars mentaliteit. Er zijn m nsen die er niet van houden maar oh wat hou ik van deze man. Zoveel beleving hij gaat overal vol voor. Hij heeft ook domme overtredingen gemaakt maar hoeveel ernstige blessures heeft hij nou bij tegenstanders aangericht valt best mee hoor. En hij heeft natuurlijk de nodige prijzen bij elkaar gesprokkeld ek wk champions leuge zijn er niet veel die hem dat nadoen. En karius ja ik vind het logisch want geen enkele keeper maakt 2 van die blunders in een champions leauge. Maar toch heb ik mijn twijfels want tegen city had hij ook zo'n bal als het 2e goal van bale en die kreeg die ook maar met moeite weg. En achteraf smoesjes bedenken werkt ook nooit. Dat vind ik altijd nog slapper over want nu ben je gewoon aan het graven voor zijn slechte optreden. Gewoon de blunders toegeven en door laat het maar zien dat je het wel kan en je niet ergens achter gaan verschuilen. Karius je je kan het!! Shit happends

Wat ook leuk is, is dat iedereen naar Ramos kijkt. En ja, er is contact. maar het is ook zeer duidelijk te zien dat Van Dijk een zetje geeft aan Ramos, waardoor dit contact ontstaat. Maar dan nog. Aan zijn reactie gelijk na dit contact kan ik toch niet veel uitmaken of het daar wel degelijk is opgelopen. Als het al een waarheidsgetrouw verhaal is. Als je effectief een hersenschudding hebt, ik heb het nog nooit gehad, dus kan het niet helemaal weten, heb je dan ook geen barstende koppijn. Waardoor je de wedstrijd normaal gezien ook niet zou kunnen uitspelen?

5 juni 2018 om 14:14

Ik heb eens een zware hersenschudding gehad bij een ongeval op de scooter (zonder helm). De hoofdpijn kwam pas stukken later toen de adrenaline uit mijn systeem was vermoed ik. Ook merkte ik wel dat er iets mis was met me (kon niet uit mijn woorden komen, was erg moe en wist mijn huidige adres niet meer, gaf een adres op van 8 jaar daarvoor) maar ik kon niet probleemoplossend nadenken. Zal wel verschillen per geval vermoed ik.

Lijkt me dus prima mogelijk dat hij echt een hersenschudding heeft opgelopen.

Inderdaad een bewuste elleboogstoot van Ramos en dus een rode kaart.

Lijkt me nogal wiedes dat Ramos niet geschorst gaat worden na een botsing die ontstaat doordat een verdediger van de tegenpartij (van Dijk) hem een zet geeft. Als je spelers al voor zulke zaken achterna moet zitten, is het hek van de dam.

Ik vind allemaal heel makkelijk. Lijkt meer iets van Liverpool om karius er bovenop te helpen. Hij maakt 2 dikke flaters dat ligt aan de hersenschudding, maar hij pakte ook nog een bal uit de hoek is dat wel mogelijk met een hersenschudding

De finale opnieuw laten spelen, lijkt mij wat overdreven.

Een onderbouwing geven waarom er niet wordt opgetreden tegen de elleboogstoot van Ramos, lijkt mij wel op zijn plaats. De videobeelden spreken immers boekdelen..

Ben ik de enige die hier zo over denkt?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren