Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Wie het voetbal begrijpt, weet dat Ramos Salah opzettelijk verwondt’

Laatste update:

Milorad Mazic floot Sergio Ramos in de eerste helft van de Champions League-finale tegen Liverpool geen enkele keer terug voor een overtreding. Desondanks is de verdediger in de rust van de eindstrijd bij velen de gebeten hond. Zo zou Ramos aanvaller Mohamed Salah met opzet uit de wedstrijd hebben gewerkt.

Salah raakte bij een duel met Sergio Ramos geblesseerd aan de schouder en onder anderen Mido is van mening dat de Spanjaard de ster van zowel the Reds als de Egyptische ploeg expres meenam in zijn val: “Wie het voetbal begrijpt, weet dat Ramos Salah opzettelijk heeft verwond”, schrijft de voormalig aanvaller van onder meer Ajax op Twitter.

David Maddock, verslaggever van de Daily Mirror, is dezelfde mening toegedaan: “Dat was eerlijk gezegd schandalig van Sergio Ramos. Hij heeft de avond van Salah beëindigd en misschien wel zijn WK met een cynische en vreselijke overtreding. Geloof me: Sergio Ramos wist wat hij daar aan het doen was, hij sleepte Salah’s arm naar beneden. Rode kaart.”

“Als Real wint, is het een overwinning met een smet. Het is cynisch, vreselijk en schandalig van Ramos om een tegenstander zo uit te schakelen. Hij wist wat hij deed, hij wist het”, aldus Maddock. Commentator Arlo White schrijft: “Dit is een verfijnd voorbeeld van de thuggery van Sergio Ramos.” Tony Evans van onder meer ESPN schrijft op Twitter: “Real weet hoe ze grote wedstrijden kunnen winnen. Ze verstaan de dark arts. Het is niet mooi, maar het werkt vaker wél dan niet.”

Was het een bewuste actie van Sergio Ramos?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een grap, laat me toch niet lachen. Deze man kun je toch niet serieus nemen?

26 mei 2018 om 22:21

Kijk naar die foto en oordeel zelf.

26 mei 2018 om 22:42

@warabe Ik beoordeel dat hij hem vasthoudt.

26 mei 2018 om 22:54

Ja hij houd hem vast, maar dat gebeurt toch zo vaak in een duel ?Technisch heel knap van Ramos als hij Salah bewust op zijn schouder laat vallen.

26 mei 2018 om 23:14

Salah viel uit automatisme,maar vergat goed neer te komen.

27 mei 2018 om 00:27

Deze 2 toont t vasthouden aan. Seconde later zie je die arm nog meer verdwijnen en draait Ramos de andere kant op om vervolgens met zijn volle gewicht op de arm van Salah te vallen. Weet niet zeker of dit zelfs bij judo is toegestaan.

27 mei 2018 om 04:22

Lachwekkend en te zielig voor woorden dat men nu gaat schreeuwen om een rode kaart. De beste heeft gewonnen dat was niemand anders dan Real

27 mei 2018 om 08:33

@baradona

Niks knap, gewoon een kwestie van een paar judo-lessen volgens..

Mijn mening (na het zien van alle herhalingen): Ramos weet donders goed waar hij mee bezig is. Hij neemt geen enkele moeite om zijn arm vrij te maken en zo zijn eigen val te breken, maar focust vooral op hoe hij Salah's arm geklemd moet houden, zodat die niets anders kan dan landen zoals hij deed. Voor mij dus een bewuste overtreding, ook nog eens met het doel je tegenstander hard neer te laten komen en hem zo te blesseren. Sanctie: rood...

28 mei 2018 om 01:26

Beste? Liverpool scoort 3x en madrid 1x. Ik weet niet welke wedstrijd jij gezien hebt maar het was in ieder geval niet de CL finale.

28 mei 2018 om 09:14

Hahahahahaha de beste hahahah zwaar zwaar ondet druk gezet door liverpool en zoveel geluk gehad met uitvallen van salah en 2 blunders hahahaha de beste zei marranr

26 mei 2018 om 22:40

Hij heeft perongelijk zijn arm beet en laat hem perongelijk niet los. Die arm kwam daar zomaar klem zonder dat Ramos er iets aan kon doen...

26 mei 2018 om 22:47

Wat is perongelijk?

26 mei 2018 om 23:06

En wij nemen jou niet serieus. Niet omdat je voor Madrid bent of wat kan het geen bewuste overtreding zijn. Zo zielig als jij Mido wil laten blijken, zo zielig klink je zelf nu. Real heeft gewonnen en dat is terecht in mijn ogen. Alleen was het gewoon een vieze smerige overtreding. Omdat hij het sneaky deed zag de scheids het niet. Dat is het geluk van Ramos.

27 mei 2018 om 08:35

Tot het uitvallen was Liverpool de overheersende ploeg; om dan te zeggen dat Madrid terecht heeft gewonnen is gelul. MET Salah erbij had het anders kunnen lopen..

27 mei 2018 om 21:56

Spanje wk 2010

28 mei 2018 om 09:16

Klopt wk gewonnen door 8 spelers van barca in de basis hahaha davidtjulini

28 mei 2018 om 09:43

David villa als beste man toch?

Haha nu al beginnen met excusen dit was gewoon een eerlijk duel alsof je in een fractie van een seconde kan beslissen om iemands arm uit de kom te halen

26 mei 2018 om 22:07

Gast serieus. Dit is toch zo duidelijk. Ramos weet precies wat hij doet en vooral bij wie

26 mei 2018 om 22:08

Ramos is een schande voor het voetbal

26 mei 2018 om 22:11

Tuurlijk man salah klemt ook niet zelf zijn arm tussen die van ramos

26 mei 2018 om 22:17

Beste centrale verdediger naar mijn mening

26 mei 2018 om 22:27

Ramos houdt die arm klemvast. Het is gewoon een zuiger maar goed hij weet wel hoe je een wedstrijd moet winnen.

26 mei 2018 om 22:41

Wat is zieliger, dat je dit niet ziet omdat het real is of dat je het weet en het ontkent?

26 mei 2018 om 22:49

Ramos doet dit niet met het idee dat hij zijn arm uit de kom gaat trekken. Hij houdt echter wel zo de arm vast zodat hij weet dat Salah geen controle meer heeft over hoe hij gaat vallen en wellicht daardoor verkeerd neer gaat komen. Het is bewust vasthouden en dat is aan de ene kant zeer vernuftig van Ramos maar aan de andere kant ook zeer onsportief en onethisch.

28 mei 2018 om 09:21

Hahahahah wereld kampioen rode kaarten in zijn carriere sorry dan ben je geen goede verdediger 19 keer tot n nu toe echte verdedigers zitten in italie vriend ijzersterk zonder kaarten ramos pakt kaarten omdat het niet kan bijbenen

28 mei 2018 om 10:27

klopt wel...maar die wereld verdedigers uit italie gingen in turijn met juve weer kinderlijk de fout in tegen real, wat ze uiteindelijk de kop kost.

k ben ook geen fan van ramos, maar hij staat er wel weer

26 mei 2018 om 22:42

Ja ja heel toevallig maakt hij ook nog een vreemde draai van Salah af tijdens het vallen. Totaal onnatuurlijk.

26 mei 2018 om 22:47

Toevallig he? Dat hij dit bij de sterspeler van Liverpool doet. Toevallig dat hij zijn arm zo houdt dat die van Salah vast zit en er met zijn volle gewicht op klapt. Maar goed, je bent een Real fan.

27 mei 2018 om 02:41

Excuses? Nou, denk dat het een wereld van verschil is, Liverpool met of zonder Salah, net zoals Real Madrid met of zonder Ronaldo. Ramos staat er om bekend dat hij niks schuwt om een wedstrijd te winnen. Op de beelden is duidelijk te zien dat hij zijn arm klem heeft en hij weet echt wel dat als hij zich laat vallen, dat voor Salah een lelijke blessure kan opleveren. Dat weet overigens een ieder die een beetje verstand heeft van de anatomie van het lichaam. Wil niet zeggen dat het altijd zo was afgelopen, want dat is lastig inschatten, maar hij wist ongetwijfeld dat de kans aanwezig was. Het kan geen toeval zijn dat het de gevaarlijkste man van Liverpool overkwam en misschien wel de op dit moment gevaarlijkste man van het veld.

Salah haakt eerst in. Tuurlijk, Ramos trekt. Maar als het beide is, kan je geen kaart geven volgens de ongeschreven regel: beiden

26 mei 2018 om 22:02

Het gaat hier natuurlijk niet om het trekken, dat is in de meeste gevallen sowieso geen rode kaart. Het gaat om het feit dat Ramos de arm van Salah vast houdt en hun volle gewicht op deze arm laat neerkomen. Een judogreep met mogelijk verregaande gevolgen. Deze actie is hoe dan ook bewust.

26 mei 2018 om 22:09

Het gaat niet om het duel. Dat is idd niks bijzonders. Maar als je zo valt met zn tweeën en je houdt dan zo n arm vast weet je dat je er met volle gewicht op komt en dat het einde wedstrijd is. Super bewust

Zag er niet opzettelijk uit, maar hij zal zeker niet ingehouden hebben.

26 mei 2018 om 21:58

Precies dit

26 mei 2018 om 22:10

Haha hij weet precies wat ie doet. Met zn volle gewicht op n n overstrekte arm vallen

26 mei 2018 om 22:58

Salah was geblesseerd aan de andere schouder

Lekker en slim gedaan van Ramos, ben niet voor real of liverpool maar zulke harde verdedigers vind ik gewoon ouderwets mooi, verdedigers waar je bang voor word.

Ben blij dat ik de generatie chiellini ramos puyol heb meegemaakt, gaan jullie maar lekker zeuren en geniet maar over 10 jaar van neymar type verdediger die om alles gaan huilen en bezig met hun kapsel zijn

Het was trouwens ook geen kaart salah trok ramos ook gewoon een eerlijke duel

26 mei 2018 om 22:34

Ik hou ook van ouderwetse harde verdedigers. Maar er is een verschil tussen hard en smerig/gemeen..

26 mei 2018 om 22:35

Ik hou ook wel van mannelijk verdedigen. Maar het gaat niet om het duel. Na het duel klemt ramos de arm van Salah en laat hij zich er bewust met zijn volle gewicht op vallen. Dit is niet per ongeluk maar 100% opzettelijk. Hij heeft maar een doel voor ogen en dat is Salah blesseren. Dat heeft niets meer met verdedigen te maken. De bal was immers al weg.

26 mei 2018 om 22:38

Dit is niet hard verdedigen, dit is smerig en matennaaierij, daar gaat Salah en Egypte hun enige kans op het WK, wat een vuil mannetje. En qua verdedigende kwaliteiten zit Ramos niet eens in de top 10 verdedigers van de wereld.

26 mei 2018 om 22:58

Noem 10 beter centrale verdedigers eens op dan,ik kan het namelijk niet

27 mei 2018 om 21:51

Juist

26 mei 2018 om 22:53

Chielinni en Puyol zouden zoiets nooit doen, die hebben daarvoor teveel klasse. Vergelijk het aantal rode prenten dat deze drie gepakt hebben maar eens en je weet genoeg.

27 mei 2018 om 01:21

Nee chielinnie gaat liever teams van omkoping beschuldigen terwijl zijn eigen team echt scheidsrechters omkoopt die heeft echt klasse

27 mei 2018 om 01:30

Ik hebt het over de klassr van deze drie binnen de lijnen. Jij als aanhanger van de Koninklijke Corruptie Vereniging begint over iets wat daar totaal los van staat. Jammer.

27 mei 2018 om 02:50

@Erikhof:Er bestaat altijd nog een verschil tussen robuuste verdedigers die fair spelen of smerige verdedigers die alles uit de kast halen om iemand te blesseren, dus je moet geen appels met peren vergelijken. Als je daarvan houd, moet je niet naar voetbal kijken, maar naar MMA, en zelfs daar hebben ze nog meer respect voor hun tegenstander.

Ramos is een vieze voetballer deze moeten ze echt verbannen schande voor de sport. Probeert ook nog eens mane een kaart aan te smeren door net te doen alsof die in het gezicht geraakt wordt.

26 mei 2018 om 22:11

Verbannen? hahahahahha

Mane hoorde gewoon rood te krijgen hij slaat ramos in zijn gezicht

26 mei 2018 om 22:18

Omdat ramos een verdediger is en een duel aan gaat?

26 mei 2018 om 23:16

Dacht in eerste instantie ook dat weer een jank actie van Ramos was, en wilde het ook graag zien want ik denk ook dat Ramos wel degelijk opzettelijk Salah blesseerd, maar Mane raakt Ramos wel in z'n gezicht, en nog met een onnatuurlijke beweging ook.

100% bewuste actie. Anders laat je de arm in de val los om je eigen valt te breken. Hij bleef vasthouden, dus wist precies wat hij deed

26 mei 2018 om 23:29

Eigenlijk had Ramos 2x geel verdiend. In de tweede helft nog schandalige elleboogstoot tegen Lorius Karius.

27 mei 2018 om 01:22

Het enige wat ramos verdiende was de titel en daar stond hij 3 jaar achterelkaar mee in de handen

Alsof Ramos tijdens het vallen gaat denken aan de manier waarop Salah op zijn arm valt. Kom op man. Hij doet veel verkeerd maar dit zou wel huisartselijke precisie zijn.

Als ik iemand bewust wil blesseren dan probeer ik voor de zekerheid zn been te breken, dit is puur ongeluk en pech voor Salah, weet zeker dat Ramos niet de intentie had hem uit de wedstrijd te schoppen.

26 mei 2018 om 22:36

En dan krijg je rood en moet je ploeg nog een uur met tien man. Ramos is een sluwe rat. Hij doet hier bewust een poging de sterspeler van de tegenstander uit te schakelen en zorgt ervoor dat hij geen kaart krijgt. Jammer voor de wedstrijd dat het lukte.

Iedereen zal me wel voor gek verklaren maar ik wacht nog even af aan welke schouder Salah geblesseerd is ondanks al het commentaar.
Zou mij niks verbazen als het namelijk de schouder is waar hij op landt en niet degene waaraan werd vastgehouden.

26 mei 2018 om 22:38

Precies dit, hij voelde constant aan zn linker schouder, terwijl Ramos aan zn rechterarm trok

26 mei 2018 om 22:55

Dat het niet de schouder is waar Ramos aan trekt heb je gelijk in. Het ding waar ik mee zit is dat door de actie van Ramos Salah zich maar met 1 arm kan opvangen en daar gaat het mis. Dus Ramos blesseert niet de arm van Salah maar zorgt er wel voor dat hij een blessure oploopt

Je ziet in de herhaling dat dit bewust door Ramos wordt gedaan bij de val geef die aan het einde nog een zetje aanze arm wat nergens op slaat, Liverpool was de eerste 20 min heer en meester en Ramos vond het noodzakelijk om salah op deze manier uitgeschakelen , omdat die wist dat die hem niet 90 min lang kan verdedigen , Btw scheids fluit bagger Liverpool wordt hier tekort gedaan

Haha, dat was sowieso bewust. Ik was vroeger ook zo'n hond die precies dit soort dingen deed

De Uefa mag dit wel grondig onderzoeken. Mocht dit waar zijn, dan mogen ze Ramos komende maanden wel schorsen.

Dit was bewust, maar Ramos had niets te maken met de schandalige optreden van Karius. Je kan er lang bij stilstaan maar het heeft geen zin.

26 mei 2018 om 23:31

Ramos had wel voor de eerste flater van Karius uitgehaald met smerige elleboogstoot tegen hem.

Hele vieze bewuste actie...zwaar op getraind door hem. Is geen toeval dit

Ondertussen rept niemand met een woord over Mane die Ramos in het gelaat slaat en blij mag zijn dat hij nog op het veld staat om te scoren. Niet hier en niet bij het live-meepraten. Wat een subjectiviteit en blinde haat, ongekend.

26 mei 2018 om 22:47

Als pique had gedaan was het perfect en netjes. Zie toendertijd die reacties toen Messi een speler bij zijn keel greep. Reacties zoals dat was normaal en terecht dat hij dat deed waren bizar.

26 mei 2018 om 23:01

Lol, gast, je maakt jezelf zo belachelijk met deze reactie. Iedereen weet dat Ramos dit bewust deed maar toch ontkennen jullie dat(terwijl jullie het zelf ook best weten) en durven jullie nog de slachtofferrol op te zoeken. Dit is echt schande en dat heeft niks met mijn (sportieve) haat naar Real te maken voordat je dat excuus gaat gebruiken.

26 mei 2018 om 23:06

Tuurlijk kerel. Als je daar beter van slaapt...

26 mei 2018 om 23:20

Tuurlijk maakt hij een overtreding maar de blessure was onbewust. Nog ff en hij wou Salah vermoorden.

26 mei 2018 om 23:20

Je bent anders zelf ook niet objectief genoeg om de andere kant van het verhaal te belichten. Je roept blind zonder onderbouwing dat er zoveel haat is, terwijl niemand het over de prestatie van Real Madrid heeft. Men heeft het puur over Ramos en naarmate je de beelden vaker kijkt, is het duidelijk dat hij absoluut geen moeite doet de arm tussen z'n lichaam weg te doen.

Ik heb geen hekel aan Real Madrid, gun het ze en op basis van de hele wedstrijd ook een verdiende uitslag, maar je kunt niet ontkennen dat de actie van Ramos wel heel dubieus is. Als je dat ontkent, kun je een ander niet betichten van subjectiviteit.

26 mei 2018 om 23:34

Ik zeg niet dat het over de prestatie van Madrid moet gaan. Ik zeg dat het wel weer heel frappant is dat Mane iemand gefrustreerd in het gezicht mag slaan en dat niemand er om maalt maar blijft zeiken over wat Ramos al dan niet heeft gedaan... Verder heeft Madrid overigens ook altijd de ref mee hoor ik hier, tot Mane onbestraft blijft en nog op het veld staat om de gelijkmaker te scoren, dan heeft de ref opeens geen invloed meer. Als ik dat al niet als subjectief mag bestempelen, wat dan wel?

26 mei 2018 om 23:36

en wat met de elleboogstoot tegen Karius in de 49ste minuut, beste real8madrid?

26 mei 2018 om 23:49

Als Salah niet geblesseerd was geraakt, had iedereen het over de actie van Mane gehad. Dat heeft naar mijn mening niet zozeer iets met Real Madrid te maken, maar met de situatie en het verloop van de wedstrijd. Dat neemt niet weg dat de actie van Mane ook niet door de beugel kan. Betreft dat punt heb je inderdaad gelijk.

26 mei 2018 om 23:26

Mane raakt Ramos inderdaad met een onnatuurlijke beweging in het gezicht, en daar had hij rood voor kunnen krijgen. Ramos had echte al niet meer op het veld mogen staan vanwege ernstig gemeen spel met blessure van Salah tot gevolg, want hij had zeker wel de intentie om Salah uit de wedstrijd te werken.

Het is wel opvallend dat Real echt amper belangrijke wedstrijden kan winnen, zonder twijfelachtige acties of beslissingen. Bij bijna elke wedstrijd van Real is er (behalve bij de real fans uiteraard) wel twijfel over het optreden van de scheids, door smerige acties niet te zien, door vreemde penalties of kaarten te geven of juist opvallend veel mee te gaan in het theater spel van Real. Dit zien niet alleen Barcelona supporters, maar ook de neutrale supporters. Als Real nu echt de beste is, mogen ze van mij alles winnen, maar zoals ze nu prijzen winnen zijn ze niet de beste, ze hebben het meeste voordeel en weten het beste scheidsrechters te bespelen.

26 mei 2018 om 23:31

of dat Ramos Mane geel aannaaide...

26 mei 2018 om 23:35

Door een trap uit te lokken? De trap was er immers. Dat Ramos hem eigenlijk staat te jennen en net op tijd de bal wil wegspelen staat vast. Maar is dat aannaaien? Het is toch echt Mane die zijn frustraties niet de bas is

26 mei 2018 om 23:51

Dat is inderdaad heel vies en precies de reden waarom Ramos zo walgelijk is. Waarom toch kaarten aannaaien? Je hoeft hem niet te verdedigen, hij heeft al 100x bewezen raar te zijn..

26 mei 2018 om 23:37

Er rept ook niemand woord over de smerige elleboogstoot van Ramos tegen Karius in de 49ste minuut.

26 mei 2018 om 23:39

Jij ziet ze vliegen. Ramos moet nog maar een wind laten en half vz staat op de kop. Dat er niets over wordt gezegd is omdat er niets was.

27 mei 2018 om 00:13

Ramos deelde anders ook een aardige stoot uit aan Karius? Weet je waarom niemand dan iets zegt over Mane? Omdat we het dan zo'n vies mannetje als Ramos niet meer gunnen, wat mij betreft had Mane zijn neus gebroken. Boontje komt om zn loontje. En VZ lokt niks uit, ze delen een blik die bepaalde analisten hadden op dit voorval, en zoals je ziet vindt het veel weerklank

Ik ben zelf real fan maar ik schaam me soms diep voor wat ramos doet werkelijk waar wat een idiote actie weer.

Inderdaad bewust gedaan. Real kan nooit eens normaal winnen. Altijd vies. Finale met een grote smet!!!

Een Egyptenaar (lekker objectief) en een paar journalisten waar niemand ooit van gehoord heeft, next

26 mei 2018 om 23:02

Mido de sjaak zwart van egypte en zou me niks verbazen als die engelse een oud speler van liverpool zou zijn

26 mei 2018 om 23:15

Maar met Mido wel een heel erg groot deel van de voetbalwereld. Ook in de polls is iedereen van mening dat het expres was en na de beelden inmiddels wel 20 keer gezien te hebben, lijkt het me sterk dat dit niet bewust gebeurde. Het is sowieso al niet natuurlijk om een arm zo lang klem te hebben en ook tijdens de val heeft hij geen moment geprobeerd er iets aan te doen waardoor hij op de arm terechtkwam.

Ja, het is een bewuste overtreding wat mij betreft, echter is dit natuurlijk nooit een rode kaart. Wel een beslissend moment in de wedstrijd, maar geloof er niks van dat dit de opzet van de overtreding was.

Ramos (zie tegengoal) kan niet koppen dus probeert hij tegenstanders te blesseren. Best simpel.

Bij de foto zie je ook duidelijk dat hij niet voor de bal gaat maar voor zijn arm. Dat is rood.

26 mei 2018 om 23:03

Ramos kan niet koppen?, deze man heeft meer prijzen bij elkaar gekopt dan wie dan ook voor zijn team.

26 mei 2018 om 23:03

Nee, da bal had hij al weggetikt in het duel dat aan die bal voorafgaat. Wel kijken als je wil zeiken he?

Ze komen in duel. Hebben mekaar een beetje vast en dan valt ramos en neemt salah express mee. Tuurlijk dat zie je maar in mijn ogen gaat het te ver om te zeggen dat hij met deze actie probeerde om salah te blesseren en hem de finale en et wk te ontnemen.

Het leek te mooi die overtreding dat het voor mij bewust leek, kan het me niet voorstellen eigenlijk maar het leek wel heel erg bewust, jammer, Salah is echt klasse die gozer

Wat ik niet begrijp is dat er tegen Real M zo weinig wordt tegen gefloten. Pepe ging ook altijd over het lint, en kreeg veel te weinig kaarten.

Ramos is gewoon een enge vieze speler, die bijna elke wedstrijd iets heel vies doet, en wordt zelden bestraft. Echt gek dat dit gewoon mag.

Salah zal verschrikkelijk balen, mist misschien ook het WK. Die Ramos is gewoon iemand die graag andere spelers blesseert onder het mom voor winst mag alles.

26 mei 2018 om 23:05

Pepe was een engel man. Dan heb ik het over de periode na Mourinho. Had toen ook een seizoen met de minste overtredingen per 90 van alle verdedigers in de liga.

Ramos heeft zowat elk disciplinair record op zijn naam staan maar wordt zelden bestraft? Doe effe normaal kerel

26 mei 2018 om 23:12

Pepe begon inderdaad als een wild dier en naarmate de jaren vorderden, gingen de hersenen beter werken en besefte hij zelf dat hij dingen deed die absoluut niet normaal zijn, nergens. Ik zal altijd een hekel blijven hebben aan zowel Pepe als Ramos en dat is jammer aangezien ze allebei van absolute wereldklasse zijn.

Tuurlijk houden ze elkaars armen beet,het is geen handbal wedstrijd en kan nooit zijn intentie zijn om hem zo uit de wedstrijd te krijgen....gunde het Liverpool ook echt dus ben verder objectief en voor de wedstrijd zonde dat Salah zo moet uitvallen... maar Ramos is gewoon een beest en een echte leider daar kan meneer van dijk een hoop van leren..echt een uitstervend ras en die wilt iedereen in zijn team...deze man kan ook gewoon goed voetballen en scoort ook nog regelmatig...echt onmisbaar voor Madrid !

Natuurlijk een geweldige verdediger, maar wel eentje die soms niet helemaal wijs is. Real was beter (mede door het wegvallen van Salah) en verdiende het uiteindelijk, maar dit was wederom 1 van de vele voorbeelden waardoor ik altijd een hekel zal houden aan Sergio Ramos. Zijn hele carriere is een opeenstapeling van dit soort streken en door hem heeft deze overwinning toch bij velen een hele bittere nasmaak. Varane zie je dit soort dingen niet doen en speelde wellicht zelfs beter dan Ramos.

Ramos deelde in tweede helft nog elleboogstoot uit aan Karius in het begin van de tweede helft. Dit vind ik echt walgelijk.

Ramos is de grootste kwal van de Europese velden. Theatraal gedrag, vies spel. Je hoopt bijna dat hij nog eens een echte goeie schop krijgt, zodat hij ook reden heeft om over het gras te rollen, in plaats van dat acteerwerk van nu

26 mei 2018 om 23:29

Eens met M. klote Ramos

26 mei 2018 om 23:29

Theatraal doet barca al jaren. Bij een windvlaag beginnen ze al te rollen. Kaarten naaien bij de scheids voor elke overtreding en massaal de scheids intimideren als er een overtreding gemaakt wordt bij een barca speler.

Wat een overdreven gedoe allemaal. Ja hij houdt vast (zoals 100x per wedstrijd gebeurd) maar Salah valt verkeerd.. nou nou bah bah

Ramos is een baas een klootzak een leider hij heeft gewoon de gevaarlijkste uitgeschakeld klaar dat is het dat is het probleem hier in nl.zulke jongens hebben we niet zijn allemaal de perfecte schoonzonen maar klootzakke ho maar keur niet alles wat ie doet goed maar daar staat wel een kerel een echte verdediger raar he dat we 2 eindrondes thuis moete thuis zitten

Het getal 3 staat wel symbool voor Real dit seizoen: 3x op rij de CL, 3 goals deze wedstrijd waarvan 2x de keeper staat te dagdromen over wat voor weer het morgen wordt en dan ook nog is 3 wedstrijden op rij allemaal door vreselijke mazzel dankzij de arbitrage doorstoten waarvan laatstgenoemde wedstrijd de eindzege betekende, erg sneu dat het voetbal hierdoor naar de galeien gaat en het wordt hoog tijd voor grote veranderingen in het voetbal!

26 mei 2018 om 23:30

Wou je beweren dat ramos rood had moeten krijgen?

26 mei 2018 om 23:32

2 keer geel. De acties tegen Mo Salah en Lorius Karius zijn gewoon schandalig en niet goed te praten.
Met VAR erbij werd hij serieus op de vingers getikt.

27 mei 2018 om 00:12

Hou toch ajb op allemaal. Totaal belachelijk en overtrokken reacties hier. Hier was niks aan de hand.

Stiekem vind ik het zo alleen maar mooi dat Real weer wint. Al dat kinderachtige gebash hier. En maar redenen zoeken om af te
doen aan de prestatie.

Eindelijk, je bent echt niet goed wijs als je denkt dat dit per ongeluk was. Yeah right, precies tegen de meest walgelijke speler, Ramos, raakt Slaah geblesseerd

26 mei 2018 om 23:31

Die blessure aan zijn schouder had hij voor de wedstrijd al. Tijdens de warming up.

26 mei 2018 om 23:54

En precies daar pakt Ramos hem, maar het is allemaal toeval bij Ramos..sure haha.

26 mei 2018 om 23:37

'eindelijk'. Ben je nou echt blij omdat een Egyptenaar dezelfde mening is toegedaan? Deze man heeft waarschijnlijk ook op Salah gestemd bij de presidentsverkiezingen daarginds

26 mei 2018 om 23:53

er zijn meerdere mensen die deze mening zijn aangedaan

Echt volkomen onzin dit. Als je iemand bewust zo blesseert is het bijna een wonder en wereldprestatie. Hou toch op man.

26 mei 2018 om 23:39

Ramos hoeft zich niet in Egypte laten zien.Als je zo belangrijk iemand met opzet zo zwaar blesseert dan hoeft hij daar niet op vakantie te gaan.

27 mei 2018 om 00:14

Haha Oeh dat zal hij jammer vinden zeg.. wat moet je daar doen dan? Denk je dat Ramos in een 5 sterren resort in egypte gaat zitten?? Das alleen voor de budget reizigers. Mooi land maar grappig dat je het aanhaalt

Wie voetbal snapt weet dat je deze duels met Ramos altijd verliest.

Hé hé zoeken ze wéér naar excuses. Sjonge jongen het houdt gewoon niet op. Elke keer de scheidsrechter, UEFA, omkoping, Ronaldo scoort uit een penalty enzovoorts.. Allemaal mis gunners en Real haters. Daarom zullen we en blijven we altijd de CL pakken. Hala Madrid 13CL

27 mei 2018 om 00:16

Precies, allemaal redenen zoeken om af te doen aan de prestatie. Doet mij goed dat al die sneue lui die zich hieraan schuldig maken, zich verbijten.

27 mei 2018 om 04:48

Excuses zoeken en de feiten opnoemen zijn niet hetzelfde maar blijf vooral dat eerste denken als dat je gelukkig maakt!

Het was inderdaad wel een overtreding,maar ik vind het te ver gaan om te zeggen dat Ramos hem wil blesseren. Plus dat hij landt op zijn rechterschouder en daarna last heeft van zijn linkerschouder,waar hij ook al last van had tijdens de warming-up.

Dit is gewoon Judo en geen voetbal, Het is 1000% bewust

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren