Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Koeman geeft Vormer kans op debuut en laat Kluivert thuis

Laatste update:

Ronald Koeman heeft vrijdagochtend zijn selectie voor de oefeninterlands tegen Slowakije en Italië bekendgemaakt en Ruud Vormer is de meest verrassende naam in het keurkorps van de bondscoach. De aanvoerder van Club Brugge, die dit seizoen met zijn club kampioen werd en indruk maakte met dertien goals en achttien assists, kwam nog niet eerder in actie voor het Nederlands elftal en kan in een van de twee aankomende duels zijn debuut gaan maken.

Eljero Elia en Terence Kongolo keren daarnaast terug in de Oranje-selectie. De aanvaller van Medipol Basaksehir werd voor het laatst in november 2015 opgeroepen voor het Nederlands elftal, terwijl de verdediger van AS Monaco, die dit seizoen werd verhuurd aan Huddersfield Town, in oktober 2016 zijn laatste oproep voor Oranje ontving. Ten opzichte van de eerste interlands onder Koeman zijn ook Daryl Janmaat en Daley Blind nieuwe gezichten.

Justin Kluivert is een van de spelers die de schifting van Koeman niet heeft overleefd. De jonge aanvaller van Ajax maakte wel deel uit van de voorselectie, maar mag zich, net als Guus Til, bij Jong Oranje gaan melden. Ook Marco Bizot heeft de definitieve selectie niet gehaald, terwijl de PSV’ers Luuk de Jong en Steven Bergwijn wegens blessureleed ontbreken.

Het Nederlands elftal speelt over enkele weken nog twee oefeninterlands voordat de rest van de wereld zich op het WK zal gaan richten. Donderdag 31 mei staat er in de City Arena in Travna de wedstrijd tegen Slowakije op het programma, terwijl er op 4 juni in het Juventus Stadium te Turijn wordt geoefend tegen Italië. Na de interlands tegen Engeland en Portugal eerder dit jaar worden dit wedstrijd drie en vier in het tijdperk Koeman bij het Nederlands elftal.

De volledige selectie van het Nederlands elftal:

Doel: Jasper Cillessen (Barcelona), Sergio Padt (FC Groningen), Jeroen Zoet (PSV)

Verdediging: Patrick van Aanholt (Crystal Palace), Nathan Aké (AFC Bournemouth), Daley Blind (Manchester United), Virgil van Dijk (Liverpool), Hans Hateboer (Atalanta), Daryl Janmaat (Watford), Terence Kongolo (Huddersfield Town), Matthijs de Ligt (Ajax), Stefan de Vrij (Lazio)

Middenveld: Donny van de Beek (Ajax), Davy Pröpper (Brighton & Hove Albion), Marten de Roon (Atalanta), Kevin Strootman (AS Roma), Tonny Vilhena (Feyenoord), Ruud Vormer (Club Brugge), Georginio Wijnaldum (Liverpool)

Aanval: Ryan Babel (Besiktas), Steven Berghuis (Feyenoord), Memphis Depay (Olympique Lyon), Eljero Elia (Istanbul Basaksehir), Quincy Promes (Spartak Moskou), Wout Weghorst (AZ)

Vind jij dat Ruud Vormer terecht bij de selectie zit?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Terecht vind ik
Ook kluivertje thuis is een goed teken tegenover de meer ervaren spelers

18 mei 2018 om 12:23

Wat ook terecht is is dat Ruud Vormer is opgeroepen bij Oranje. Een van de betere spelers van Club Brugge en daarbij is hij een goede controleur die het spel goed kan verdelen.

18 mei 2018 om 14:47

Controleur? Hij speelt bijna als aanvallende middenvelder. Iets tussen een 8 en een 10. Iemand wiens sterkste punt zijn infiltraties zijn, zet je niet als controleur. Dat is ook de fout die Feyenoord destijds maakte.

18 mei 2018 om 17:42

Vormer oproepen uit een competitie met het niveau van Jupiler league,,, tja Wellicht loopt er nog een speler rond in luxemburgse competitie ?

18 mei 2018 om 18:11

Wat een arrogant gelul... Alsof de Eredivisie beter is dan de Jupiler Pro League. Ik schat ze gelijkwaardig in, al staat de Belgische competitie 9e op de Uefa coefficientenranking en Nederland 14e(!).

18 mei 2018 om 15:31

En jong oranje wel? Slaat nergens op dit. Kluivert weet allang waar hij naartoe gaat, alleen wij nog niet. Je gaat heus niet in de media roepen dat je niet verlengt bij Ajax als je nog niks anders hebt.

Koeman reageert op de situatie door kluivert niet mee te nemen. Laf. Maar ergens ook wel terecht.

18 mei 2018 om 12:12

Hoeft daar niet mee te maken te hebben. Waarom zou Koeman Kluivert überhaupt mee moeten nemen? Laat Kluivert nog maar lekker bij Jong Oranje.

18 mei 2018 om 12:14

Inderdaad. Alsof Kluivert een onomstreden klant van Oranje zou moeten zijn. Blij zijn dat ie er überhaupt bij zat.

18 mei 2018 om 12:14

Inderdaad, hij is nog jong en kan alsnog ergens anders spelen waar hij de ster is, win win

18 mei 2018 om 12:13

Dat deed van Gaal ook. Als een speler met zijn hoofd bij transfer zat, of met randzaken bezig was, dan ben je niet optimaal met voetbal bezig. Denk dat dit een duidelijk signaal is naar Kluivert, en naar de rest van de groep. Doet hij goed.

18 mei 2018 om 13:57

En de ligt dan met zijn vermeende transferverzoek?

18 mei 2018 om 14:22

Hij heeft een transfer verzoek ingediend en that's it. Bij Kluivert is het een hele media hype en hij heeft diverse mededelingen gedaan. Rondom de Ligt is het verder gewoon rustig.

18 mei 2018 om 12:15

Als we puur kijken naar kwaliteit schat ik Babel, promes, depay en berghuis gewoon hoger in, dus hij blijft terecht thuis.

18 mei 2018 om 12:20

Elia is een stuk beter en verder dan Kluivert op dit moment. dan is het toch gewoon logisch i.p.v. laf? Was er de vorige wedstrijden ook als 23e man ofzo bij.

18 mei 2018 om 12:51

Ja dus nu is Elia de 23e man. Dan zie ik liever dat een jong talent mee mag want met de leeftijd die Elia nu heeft zal hij bij het ek er toch niet bij zijn. Babel is nog een toegevoegde waarde dus dat begrijp ik nog wel.

18 mei 2018 om 13:24

Dat weet je toch niet @memphisdepay? Koeman heeft aangegeven meerdere mensen een kans te willen geven. Het is niet dat de andere 22 spelers al onomstreden zijn dus dat de 23e maar een talent moet worden. Wellicht doet Elia het straks zo goed dat hij in de kwalificatie een basiskracht kan zijn. Hij is er op het ek waarschijnlijk niet meer bij, maar we moeten dat ek wel nog halen.

18 mei 2018 om 14:58

Die 23e speler is gewoon de derde keeper.. Onzin discussie en opmerking dus.. Kluivert is een talent, niet meer niet minder en al helemaal niet onomstreden in Oranje. Het NL Elftal is niet meee wat het geweest is maar zo ver afgegleden dat een speler die een leuk seizoentje gedraaid heeft al zeker moet zijn van een (basis)plek in de selectie is dat zijn we ook weer niet..

18 mei 2018 om 15:27

Elia is zeker beter dan Kluivert, al gaat Kluivert het misschien wel verder schoppen in zijn carriere. Ik vind dat je in het nationaal elftal gewoon de besten moet selecteren en helaas hoort Kluivert er nu nog niet bij.

18 mei 2018 om 19:20

Prima knul, dan is hij de 22e man. Tevreden? Nog steeds onzin of is de kern van het verhaal nu ineens wel zinniger

18 mei 2018 om 19:22

Dat zeg jij ja, wie zegt dat hij 1 op 1 de vervanger is van kluivert? Misschien is koeman van mening dat elia midden in de hierarchie hoort en schuift de rest daaronder een plekje naar beneden die ondertussen wel beter worden geacht dan kluivert...

18 mei 2018 om 12:28

Natuurlijk niet. Babel, Berghuis, Elia, Promes en Depay zijn gewoon beter. Til laat hij ook thuis. Ze zijn simpelweg (nog) te onervaren en kunnen nog niet brengen wat men verlangt. Ze zitten erbij omdat ze potentie hebben ooit een basisspeler te worden, niet omdat ze nu al goed genoeg zijn.

18 mei 2018 om 13:11

Is niet laf Kluivertje zit met zijn hoofd toch niet bij Oranje. En daarbij zijn er betere spelers.

18 mei 2018 om 14:35

Elia, Depay, Promes en Berghuis zijn op dit moment beter, dus een vrij logische keuze.

De statistieken van Vormer zijn wel bizar goed. 14 goals en 24 assists in 48 wedstrijden, geen enkele eredivisie speler komt daar bij in de buurt. Maar zijn er hier mensen die de Pro League echt volgen en weten hoe hij echt speelt?

18 mei 2018 om 12:12

Ik denk dat het wel genoeg zegt dat hij de aanvoerder van de club is en de gouden schoen heeft gewonnen dit jaar.

18 mei 2018 om 14:23

Kan wel zo zijn, maar de Belgische competitie is niet de meest sterke competitie. Denk niet dat hij dezelfde statistieken kan overleggen wanneer hij in een zwaardere (subtop)competitie had gespeeld zoals de Duitste, Franse of Portugese.

18 mei 2018 om 15:41

Ik schat de Belgische competitie wel iets hoger in dan de Nederlandse. Het zijn dus goede statistieken voor hem. Ben benieuwd hoe hij het volgend seizoen zal doen

18 mei 2018 om 12:12

Donny vd Beek heeft 11 goals en 6 assists in 34 wedstrijden. Qua assists veel minder maar qua scoren toch wel iets beter. En dat in zijn 1e seizoen dat die basisspeler is.

18 mei 2018 om 14:37

v Ginkel heeft er in de ED 14 in liggen waarvan 10 pingels uit mijn hoofd.
4 veldgoals vind ik persoonlijk niet indrukwekkend. Ik vind v Ginkel echter wel 1 van de beste middenvelder in de Eredivisie.

18 mei 2018 om 12:15

Hij speelt enorm solide en is de aanjager van Club Brugge. Er zit zoveel passie en werkethiek in die man, ik denk dat hij zeker en vast wat kan toevoegen aan ons Oranje. Het is hem alleszins gegund.

18 mei 2018 om 12:15

Vormer speelt uitstekend, dat doet hij al jaren.
Een dragende kracht en een leider op het veld. In het begin waren wij nog sceptisch, ook omdat hij het bij Feyenoord niet waar kon maken., maar het feit dat hij Clasie met gemak uit de basis houdt wil wel degelijk iets zeggen over de ontwikkeling die hij heeft doorgemaakt.
Deze oproep heeft hij zeker verdient , ik hoop dat hij nog jaren bij ons mag blijven.

18 mei 2018 om 12:21

Clasie is ook een verdedigende middenvelder en een totaal ander type dan Vormer. Clasie zou er op zijn positie ook nooit 10 in een seizoen maken. Clasie hield bij Feyenoord vooral Vormer uit de basis omdat Vormer toen ook nog als verdedigende middenvelder speelde. Vormer is inmiddels wel echt uitgegroeid tot een smaakmaker in België, wel erg leuk om te zien. Dacht altijd dat middenmoot Eredivisie wel zijn top was, maar heeft laten zien in een andere rol een stuk beter uit de voeten te kunnen.

18 mei 2018 om 12:25

Speelt hij niet meer naar voren dan bij Feyenoord?

18 mei 2018 om 15:03

Nakamba houdt Clasie uit de basis. Niet Vormer. Andere posities.

18 mei 2018 om 15:02

De helft van zijn assists zijn wel hoekschoppen. Het helpt uiteraard als je alle stilstaande fases (behalve strafschoppen) mag nemen.

Spreelt wel goed. Altijd vol gas, werken voor de ploeg, veel diepgang, goede traptechniek. Belangrijke goals en assists.

Belonen voor hard werk, natuurlijk is dat een goed iets. Kluivert thuis laten is ook prima. Heeft ze teveel in de picture gepraat met zijn interview. Ik kan begrijpen dat hij momenteel voor onrust kan zorgen. Daarnaast waren zn laatste wedstrijden ook niet goed genoeg.

Goed bezig Koeman! Laat Kluivert voorlopig maar thuis zitten.

18 mei 2018 om 12:29

Persoonlijk vind ik dit mosterd na de maaltijd. imo had Kluivert vorige keer al niet geselecteerd moeten worden. Kwalitatief zeker (nog) niet beter dan zn concurrenten. Los daarvan vind ik dat Korman destijds een heel verkeerd signaal afgaf aan kluivert en andere talenten. Speel eerst maar eens solide voordat je ‘groot’ genoeg ben voor Oranje. Het is geen speeltuin of opleidingscentrum. Sowieso zijn onze dragende spelers 3 niveaus lager dan de spelers die 20jr geleden de kar trokken. Toen snapte ik best dat je een talent voor een paar dagen liet optrekken met davids, cocu, bergkamp of wie dan ook. Nu zou een talent zich op moeten trekken aan wijnaldum of strootman? Die hebben de handen al vol aan zichzelf...

18 mei 2018 om 14:19

Beetje overdreven. Kluivert heeft nu al kwaliteiten die anderen als Promes en Elia nooit hebben gehad of zullen krijgen. Oproepen is geen probleem, als het koppie maar goed staat. Dat is op dit moment niet het geval.

18 mei 2018 om 14:25

Manmanman, hij heeft ze ook al met regelmaat laten zien? Volgens mij is mijn argument juist dat je het met regelmaat moet laten zien.... niet het geval bij kluivert dus

18 mei 2018 om 14:36

Welke kwaliteiten dan?

Logische keuze, de beste speler van de Belgische Eredivisie meenemen en een wisselvallig talent niet meenemen.

Lijkt me niet meer dan terecht, is aanvoerder van Brugge dat 2x op rij kampioen van België is geworden en wordt al 2 jaar tot de beste spelers van de Belgische competitie gerekend. Tuurlijk de Belgische competitie is ook niet geweldig maar cht niet zoveel minder als de Nederlandse.

18 mei 2018 om 12:17

Vorig jaar was Anderlecht de kampioen. Het was het jaar daarvoor dat Brugge kampioen werd

18 mei 2018 om 16:29

Je hebt gelijk, 2016 en 2018 kampioen van België. Alsnog een prima prestatie, vorig seizoen overigens op maar 2 punten de titel misgelopen. Maar Vormer heeft zich daar goed ontwikkeld en neemt de ploeg echt op sleeptouw. Hij verdiend om bij Oranje te zitten.

18 mei 2018 om 15:35

Zeg maar gewoon niet minder.

Goed nieuws. Ben toch wel benieuwd naar hoe Vormer het op een hoger niveau doet. De kans geven kan mooi kwaad.

En natuurlijk nog mooier dat Kluivert niet geselecteerd is. Jullie mogen ons Ajacieden rancuneus noemen, en dat zijn we misschien ook wel haha, maar ik gun Kluivert echt helemaal niet. Dat die volgend jaar maar lekker wegrot bij een 'grotere club.

We worden dan geen wereldkampioen met voetbal, maar we zijn de afgelopen 4 jaar wel wereldkampioen geworden in het aantal debutanten. Zegt genoeg over de onrust van de afgelopen jaren en dat we nu beschikken over lood om oud ijzer materiaal.

18 mei 2018 om 12:14

Hoe wil je doorselecteren zonder nieuwe spelers op te nemen in de selectie?

18 mei 2018 om 14:18

@martinvandevel... Oranje is geen clubteam. bij Oranje selecteer je de beste spelers van dat moment, ongeacht de leeftijd. dat is de bedoeling van een nationaal elftal

18 mei 2018 om 13:07

Dit is toch prima? Koeman kan nu lekker spelers testen en straks kan hij dan goed aan een vast team bouwen met de juiste spelers. Vindt het op zich een prima selectie zou alleen Strootman er nog uitlaten die man zakt zovaak door de ondergrens bij Oranje en is echt geen leider. Kan Koeman mooi nu testen met Vormer op zijn plek hoe dat gaat.

Geen gekke selectie, Til en Kluivert gaan nu met Jong Oranje mee op stage in Zuid-Amerika, dat vind ik een goede keuze omdat zij dan kunnen spelen met hun generatiegenoten waarmee ze in de toekomst hopelijk ook zullen optrekken. Een Vormer en een Elia kunnen goed getest worden en nog van waarde zijn in de komende 2-3 jaar bij het grote Oranje.

Terecht. Ik en vele zijn geen fan van vormer, omdat, in mijn geval dan, hem gewoonweg niet goed genoeg vinden, maar als beste speler vd belgische competitie, verdien je eem plaatsje in de selectie, bedoel, wat meer kan die jongen doen!?

Goed van Kopman, Vormer is een van de beste spelers van België en die competitie vind ik sterker dan die van de eredivisie, hij verdient dus zeker een kans. Kluivert er niet bij vind ik ook verstandig, hij heeft nu andere dingen aan zijn hoofd, laat hem lekker focussen op zijn toekomst.

Stelletje zielenpoten die Ajacieden hier zeg. Niemand is groter dan de club, maar dan toch hun gal spuwen naar Kluivertje. Ik hoop ergens nog dat hij verlengt, maar die kans is klein dus als het zover komt, hoop ik voor het Nederlands voetbal dat hij een mooie transfer maakt. Of hij het nou verdient of niet, dit is 1 van onze grootste talenten.

18 mei 2018 om 13:10

Beetje hypocriet denk ik. Zou hetzelfde gebeuren bij iedere andere club. Kan me geen situatie herinneren dat supporters van welke club dan ook het toejuichen dat een groot talent de club achterlaat waarbij hij enkel voor eigen gewin gaat zonder iets terug betaald te hebben.

18 mei 2018 om 13:47

Het is toch ook ajax z'n gewin als hij bijtekent? Ergens begrijp ik het ook wel een beetje dat je dan ook wat meer wil, maar niet gelijk de best betaalde. Misschien elk jaar als je blijft 5 procent transfer geld en salaris omhoog

18 mei 2018 om 14:14

Zoals ik hier beneden al aangeef, het is 'klein' gedrag. Iets wat niet past bij een grote club, en ik verwacht ook dat Ajax dit oplost als een echte grote club. Daarnaast verlaten er genoeg spelers de grote clubs zonder dat er gezeur komt van die supporters. De echt grote clubs kunnen namelijk gewoon verder zonder deze spelers en vervangen deze binnen no time.

18 mei 2018 om 13:48

Haha, de afgunst voor Ajax spat ervanaf bij jou. Ongeacht clubvoorkeur is het toch misselijkmakend gedrag om:
- als broekie dat nog niks heeft laten zien eisen grootverdiener te worden binnen de selectie?
- 10 maanden geheimzinnig te doen over het al dan niet verlengen van je contract, terwijl het aanbod alleszins reëel is?
- uiteindelijk niet te tekenen en dan jezelf negatief uit te laten over het feit dat de club waar je werkelijk alles aan te danken hebt en die een hoop tijd, energie en opleidingskosten in je heeft gestoken, nog wat aan je wil verdienen? (wat overigens al jaren het beleid van Ajax is)

Daarnaast snap ik niet dat je "voor het Nederlands voetbal hoopt dat hij een mooie transfer maakt". Zoals je zelf aangeeft is het 1 van onze grootste talenten. Dan is het toch helemaal niet goed om hem kwijt te raken uit de eredivisie? Daarnaast is het slecht voor het Nederlands elftal omdat hij zich individueel beter zou ontwikkelen als hij gewoon minuten blijft maken, wat hij in het buitenaldn vermoedelijk niet gaat doen.

18 mei 2018 om 14:09

Ten eerste, als je 2x op mijn profiel klikt zie je dat Ajax bij mijn favoriete clubs staat.

En of hij nog gelijk heeft of niet, al die supporters (ongeacht van welke club) schreeuwen dat er geen speler groter is dan de club, om vervolgens die jongen helemaal de grond in te boren. Als een club echt zo groot is kunnen ze een speler zonder gezeik opvangen, wat bij Ajax zelf dus ook het geval is, alleen die supporters gedragen zich zo klein en daar schaam is me als Ajacied voor.

Daarnaast is een salarisplafond van 1 miljoen veel te laag als je echt ambities hebt in Europa. Spelers kunnen in het buitenland altijd meer verdienen en al vertrekt hij naar een club als Fenerbahce of Olympiacos, daar kan hij, én goed verdienen, én je bent altijd wel verzekerd van Europees voetbal. Iets wat bij Ajax minder vanzelfsprekend is en ook bij die clubs kan je je als talent zijnde prima ontwikkelen.

Vond het vorige keer al raar dat die erbij zat en bv Bergwijn niet. Ook leuk om te zien dat alle Ajax supporters die hem nog helemaal de hemel in prezen een paar weken geleden nu opeens een verschrikkelijke hekel hebben aan die jongen. Bazoer, El Ghazi en zo zijn er nog wel meer zouden de wereldtoppers worden...

18 mei 2018 om 12:28

@tilburg013 dankzij Kluivert is Ziyech de afgelopen 2 weken niet langer het pispaaltje maar gelijk weer een topgozer. zo opportunistisch is het blijkbaar allemaal

de Oranje selectie doet altijd pijn aan mijn ogen de laatste jaren, wat een povere verzameling voetballers zeg. Koeman levert naar mijn mening echt een wereldprestatie en verdiend echt een medaille als hij deze bonte verzameling van eenheidsworsten naar een eindronde weet te loodsen

18 mei 2018 om 12:42

Ik probeer naar de vooruitgang te kijken. De verdediging ziet er goed uit voor de komende jaren, het middenveld trekt aan en depay is aan het knallen. Al met al over de gehele selectie heb je natuurlijk helemaal gelijk... als er een basiskravbt wegvalt is het maar pover

18 mei 2018 om 12:58

De Ligt, De Vrij en Van Dijk zijn inderdaad uitstekende verdedigers, Cilissen is een degelijke keeper en Depay is inderdaad in goede vorm. we hebben alleen een zwaar gebrek aan creativiteit waardoor ik denk dat je het best de lange bal kan hanteren want het middenveld gaat geen kansen voor je creeren. die kan je het beste overslaan. niet dat we veel lengte voorin hebben maar je moet dan maar gaan voor de afvallende ballen

18 mei 2018 om 14:15

Vond het overigens met proper en wijnaldum op het middenveld best prima gaan, ben benieuwd of ze dat door kunnen trekken

18 mei 2018 om 13:18

Dit Oranje hoort natuurlijk wel thuis op een eindronde. Er dan zat landen mee aan dit WK doe veel minder kwaliteit hebben. We hebben een aantal zeer sterke verdedigers. Op het middenveld jongens als Wijnaldum en Strootman en voorin Depay, Promes, Elia en Babel. Geen wereldtop, maar echt wel goed genoeg voor de poule fase van het wk.

Tussen mee doen voor de titel en gewoon mee doen, zit een wereld van verschil, maar niet kwalificeren blijft gewoon een wanprestatie.

18 mei 2018 om 13:44

@migi daar ben ik het niet mee eens. je hebt wat spelers van grote clubs er tussen zitten maar je hebt 0 creativiteit in je elftal dus dan word het gewoon lastig.

natuurlijk hoop ik dat Oranje naar het EK gaat maar ik denk niet dat de voetbalfans uit het buitenland echt zitten te springen om de spelers van dit Oranje in actie te zien. als Koeman zich niet voor het EK kwalificeert zou ik dat ook geen wanprestatie vinden net zoals ik dat onder Blind, Advocaat en Hiddink ook niet het geval vond. daarvoor hebben we gewoon teveel eenheidsworsten rondlopen in het elftal.

Ziyech was de ontbrekende schakel die wel iets speciaals had en dat is eigenlijk het enige wat ik Blind kan kwalijk nemen. dat zo een Janmaat in eigen doel kopt en Cilissen blundert bij dat afstandsschot van Turkije is natuurlijk niet de fout van Blind en dat zijn de fouten de je zo een kwalificatie kosten

er loopt amper eigenlijk niemand met creativiteit en individuele klasse. Depay enigszins maar dat is ook niet echt een topspeler en zonder spelers die het verschil kunnen maken word het voor elk land gewoon heel erg moeilijk

18 mei 2018 om 13:52

Nee mee eens, we moeten gewoon realistisch spelen. Voorzetten en lange ballen. Daar hebben we met Berghuis en Promes echt wel de spelers voor. Niet om te winnen van duitsland of Frankrijk, maar wel van landen als Zweden, Oostenrijk en Bulgarije.

Heeft ie Kluivert nou niet opgeroepen, omdat de rest beter is of heeft hij hem niet opgeroepen als een soort straf dat hij zijn contract bij zijn club niet heeft verlengd?

Vormer is wel super terecht. Ben benieuwd wat hij wel kan voor oranje.

18 mei 2018 om 12:38

@arnavut1 ik denk echt dat het Koeman een worst zal wezen of Kluivert verlengd bij Ajax of niet. die selecteerd gewoon de beste spelers van het moment zoals het hoort en Kluivert speelde de laatste weken gewoon niet zo best

18 mei 2018 om 13:16

Arnavut, het zou ook kunnen dat hij Kluivert niet oproept omdat hij met zijn hoofd bij de transferperikelen zit.

18 mei 2018 om 17:54

Het kan ook zijn dat hij denkt: ik weet niet waar die jongen naar toe gaat en helemaal niet zeker of hij überhaupt speeltijd krijgt. Daar ga ik niet op wachten, want hij is nog niet beter dan anderen...

Het werd meer dan tijd dat Vormer op z'n minst opgenomen wordt, en dat hij ook gewoon mag spelen is helemaal mooi en ook gewoon zwaar terecht.

Hendrix verdient ook een kans als ik deze namen zie, ondergewaardeerde speler!

18 mei 2018 om 13:10

@muilie vind je die Hendrix echt zo goed? ik zie hem wel veel ballen onderscheppen maar voetballend gezien vind ik het echt een drama. zijn voortzettingen en passes zijn bijna altijd balletjes breed en opzij. een beetje de Eredivisie uitvoering van Daley Blind of Strootman vind ik het. een speler zonder geur noch smaak die nuttig en degelijk is maar ook niet meer als dat

Een terechte beloning voor Vormer. En ook voor Kluivertje... Kan die zich in die periode bekommeren, welke club het meeste salaris biedt...

18 mei 2018 om 13:59

Haha, juist! En dan Ajax betichten van alleen te denken aan geld

Waar is Van Ginkel?

Zo, Justin staat weer met beide beentjes op de grond. Niet goed genoeg voor het NL elftal. Vindt zichzelf waarschijnlijk absoluut de beste lb van Nederland maar dit waanbeeld van dat vervelende ettertje wordt door held Ronald Koeman afgeschoten.

18 mei 2018 om 14:11

Koemans grootste heldendaad blijft voor mij het passeren van Veltman. dat die steeds bij Oranje zat vind ik nog bizarder dan een selectie van Kluivert

18 mei 2018 om 18:53

Veltman is nog wel een tijdje geblesseerd....

De zoveelste bondscoach die Pieters negeert. Geen wereldback maar speelt itt tot veel anderen al jaren basis in een van de zwaarste competities ter wereld.

Terecht dat Vormer erbij zit, wat een topvorm bij Club die man. Ik schrok gewoon een beetje van zijn aantal goals/assists dit seizoen, de beste man is enorm beslissend geweest en heeft als aanvoerder Club Brugge naar de titel geleid.

Doet Koeman goed, even Kluivertje op zijn plaats en aan het denken zetten. De beste jongen gaat de grootste fout van zijn leven maken door nu weg te gaan.

Helaas zit Blind er weer bij, daar heb je niets aan als die op linksback staat.

Nergens in de tekst wordt iets over Kluivert en zijn transfer gezegd. Waarom gaan mensen dat linken? Ja het is transfer periode nou en? Nederland heeft gewoon betere aanvallers, er gaan een aantal nieuwe spelers mee of keren terug. Prima. Til en Kluivert hebben mogen ruiken aan het grote werk in de voorselectie en nu weer spelen waar ze thuis horen. Als ze goed genoeg waren komen ze er een volgende keer wel bij. Transfers of niet. Het is ook wel typisch dat alle aandacht naar Kluivert gaat en niemand ook maar reageert dat Til toch exact hetzelfde overkomt.

Heb hem veel af geschreven en vond zn praatjes irritant, maar Vormer verdient het nu gewoon om een kans te krijgen. Laat maar zien hoe fout we zaten Ruud, zijn we alleen maar blij mee. Goed dat Justin er niet bij zit, misschien dat zn poten dan iets dichterbij te grond komen.

Janmaat,luuk de jong,Daleu blind,dacht dat er een nieuwe frisse wind ging waaien bij oranje maar dit wordt weer helemaal niks!

Waarom Kluivert niet mee? Wat een gedoe in Nederland. Iedereen speelt een vader voor Justin.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren