Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Barcelona activeert clausule van 100 miljoen en strikt Griezmann’

Laatste update:

Barcelona heeft aan Atlético Madrid medegedeeld dat het de ontsnappingclausule van Antoine Griezmann ter hoogte van honderd miljoen euro gaat lichten, zo melden onder meer Cadena SER en Cadena Cope. Al lange tijd aasde Barcelona op de komst van de Franse spits en nu zou de Catalaanse grootmacht uiteindelijk over de brug zijn gekomen.

Josep Maria Bartomeu, voorzitter van Barcelona, bevestigde eerder al dat men contact had met los Colchoneros over een overstap van Griezmann. Ook hadden de Catalanen al contact met de zaakwaarnemer van de aanvaller, die zelf graag de overstap zou maken naar Barcelona. De club wil de transfer zo snel mogelijk afronden met het oog op het aanstaande WK.

Barcelona wil Griezmann nog voor het mondiale eindtoernooi presenteren en heeft hem beloofd dat hij met rugnummer zeven mag blijven spelen. Griezmann zelf liet eerder al weten dat hij voor het WK duidelijkheid over zijn toekomst wilde hebben. Atlético hoopte dat Griezmann nog langer actief zou blijven voor de Spaanse club en deed de superster nog een verbeterde aanbieding, maar dit blijkt naar verluidt dus tevergeefs.

Griezmann, 27 jaar, was tot dusver dit seizoen goed voor 27 doelpunten in alle competities en hoopt het seizoen met de tweede plaats in LaLiga en de winst van de Europa League af te sluiten. De huidige verbintenis van Griezmann loopt pas medio 2022 ten einde.

Een goede aankoop van Barcelona?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik weet niet in welke mate ik blij moet zijn met dit nieuws... Ik had er voor dat geld liever iemand bijgehad die wat lager en centraal op het veld speelt.

8 mei 2018 om 21:12

Lijkt me inderdaad niet echt de speler die barca nu per see nodig heeft. Suarez voldoet meer dan prima in de spits en met Messi, dembele en coutinho heb je genoeg beweeglijke spelers voorin. Eriksen lijkt me een betere optie.

8 mei 2018 om 21:23

Volgens de geruchten schijnt Dembele naar Arsenal te gaan. Ik denk dat daarom Griezmann wordt gehaald. Laatst stond het volgende op twitter:
" Arsenal have HUGE interest in Ousmane Dembele. Valverde is done with him, and he's done with Barcelona. Barce more than happy to sell/loan to us. We've contacted Barca regarding to taking him on loan with option to buy. Aubemayang might be a key factor in him joining #AFC".
Dembele zal dus naar Arsenal gaan.

8 mei 2018 om 21:14

Oneens. Probleem met dit Barcelona is dat alles van Messi of Suarez moet komen. Met de centrale middenvelders zit het goed. Rakitic is naar mijn mening 1 van de betere van Barcelona de laatste 2-3 maanden. Busquets is vrijwel altijd goed

8 mei 2018 om 21:19

@1afcajax1 Messi speelt eigenlijk al als een soort Eriksen nu bij Barcelona. Alleen doet Eriksen verdedigend wel wat meer. Voor de verdedigende aspecten hebben we nu ook griezmann. Naast dat hij een geweldige voetballer is heeft hij de Atletico mentaliteit die veel meters maakt. Ik zou persoonlijk met Griezmann op rechts spelen(die verdedigend de meters voor messi pakt) Messi op 10, Suarez spits en Coutinho op links. Rakitic en Busquets als verdedigend blok. Semedo op rechtsback, Pique en umtiti centraal en alba links. GK Ter stegen ofc.

8 mei 2018 om 21:29

Sorry, dan heb je er geen kaas van gegeten. Het middenveld is juist waar het fout gaat, zo'n slecht middenveld heeft barcelona in de afgelopen 10 jaar niet gehad. Een Rakitic EN een Busqueta op het middenveld is helemaal niet des barcas en veel te controlerend. Je moet juist Eriksen halen met Coutinho als de twee aanvallende middenvelders en een Rakitic of Busquets op 6, 2 creatievelingen en 1 stofzuiger en niet andersom, dat is wat barcelona mist, wat moet je nu met Suarez?? 4-4-2?? Rare aankoop maar op de een of andere manier is griezmann altijd welkom.

8 mei 2018 om 21:37

Nee auba, want het is gebleken dat de verdediging van Barcelona onstabiel oogt de laatste maanden. We hebben geen Dani Alves en Puyol meer die zowel aanvallend en verdedigend geweldig waren. Pique is snel en opbouwend goed, maar een wijf in de duels. Alba is aanvallend geweldig, maar verdedigend niet zo sterk naar mijn mening. Rakitic en Busquets is juist een ultiem blok met Messi Griezmann Coutinho en Suarez voor je. Messi speelt tegenwoordig in een soort xavi/iniesta rol. Messi bepaalt tegenwoordig het tempo van Barcelona in balbezit en heeft de acties van Iniesta met de bal aan de voet. Met de creativiteit zit het wel goed. Je hebt 4 spelers voorin staan dalijk die heel creatief zijn. Suarez nog het minste, maar die komt er met zijn doorzettingsvermogen toch wel langs en het verbaast me hoe vaak hij eigenlijk geweldige passes geeft.

Eriksen zou inderdaag een goede voor barcelona zijn, maar is wel op te lossen met 2 verdedigende middenvelders met Messi op 10. Als je Messi op 10 hebt moet je ook gewoon 2 werkers achter hem hebben vind ik

Edit: Eigenlijk niet normaal dat Messi 4 rollen tegelijk speelt dit seizoen bij Barcelona.

8 mei 2018 om 22:11

Dat jij zegt dat het met de creativiteit wel goed zit..de afgelopen jaren is wel gebleken dat Messi niet 100 van de 100 wedstrijden top kan zijn...en soms in een topwedstrijd er iets anders gevraagd wordt dan alles van Messi....je hebt toch wel gezien hoe voorspelbaar dit Barcelona speelt in balbezit..er is crwtivitwit nodig in het centrale gedeelte op het midden als ze die spelers voorin niet weten te bereieken speelt Barcelona verloren wedstrijd tenzij Messi iets geniaals doet...en dat kan die niet elke wedstrijd doen

8 mei 2018 om 22:33

Komt omdat ze 4-4-2 speelde. Messi elke bal krijgt en als playmaker speelde. Probleem was nu als Messi aan de bal kwam alleen Suarez voor hem stond met 4 verdedigers. Daarom kreeg Barca ook zo weinig goals tegen. De verdediging van barca is echt niet sterk, maar er staan met deze formatie/tactiek veel mensen achter de bal. Rakitic kan echt wel een bal naar Messi passen. Wat ook geld voor Busquets. Nu heb je straks Griezmann Coutinho Messi voor de creativiteit. Lijkt me genoeg

8 mei 2018 om 23:59

Precies, middenveld is het belangrijkste schakel in elk team. Het is de motor. Zonder motor kan je wel mooie zitplaatsen hebben of goede wielen, maar uiteindelijk gaat het om wie duels wint in het midden en hoe goed de bal naar voren komt voor afmakers. Op zo'n manier zijn middenvelders meer belangrijk dan aanvallers. Zoals bij Real is het allemaal Modric die het team draagt. Maar ook Marcelo die van achter naar voren loopt en ook middenveld taken verricht.

Barcelona is dood sinds de komst van Bartomeu, al jaren gewoon wankelend. De Champions League is toch een internationale erkenning terwijl de Spaanse competitie blijft binnen een land en heeft minder waarde. Tenzij je het politiek in wilt...

8 mei 2018 om 21:16

Er schijnen geruchten te zijn dat Dembele naar Arsenal gaat en dat daarom Griezmann wordt gehaald. Ik zelf vind het ook een beetje onnodig, want ik had eerder gewoon Dembele behouden. Dembele is veel meer een flankspeler dan Griezmann. Daarbij heeft Barcelona al Suarez en Messi als twee spitsen, waarvan Messi valse spits is.

8 mei 2018 om 21:21

Griezmann kan wel in de kleine ruimte aan de flanken een actie maken. Iets wat dembele totaal nog niet kan. Ik vind wel dat ze hem moeten behouden als back-up.

8 mei 2018 om 22:50

Dembele heeft zelf gezegd paar weken geleden dat hij niet vertrekt bij Barcelona.

8 mei 2018 om 21:45

Mee eens, de hoogste prioriteit bij Barcelona ligt nu bij het halen van een verdedigende middenvelder. Als Busquets niet speelt zakt Barcelona soms al een kaartenhuis in. Ik had liever een speler gezien die samen met Busquets of als back-up van Busquets op het middenveld speelt. N’Zonzi lijkt mij daar ideaal voor, leidt zelden balverlies, is fysiek sterk, snapt het spelletje goed, en is constant aanspeelbaar. Hopelijk komt hij.

8 mei 2018 om 21:55

Koekoek vond rakitic op de plek van busi anders het wel heel goed oppakken. Ik had zelf gewoon liever iemand gehad als Thiago.

Zou natuurlijk een fantastische aankoop zijn als het waar is. Ben benieuwd of we hiervan op korte termijn een bevestiging van beide kampen tegemoet kunnen zien..

Vind dit best dom, zie hem liever bij Atletico blijven. Die deze zomer wel aankopen kunnen doen. Zie ze echt kans maken op een kampioenschap indien hij blijft.

8 mei 2018 om 21:22

Je bent toch voor Barcelona aan je avatar te zien? Wat boeit jou de concurrentie nou. Ik ben blij met Griezmann en ik denk dat hij bij Barcelona alleen maar beter gaat spelen. Griezmann heeft zich al jaren ondergeschikt gemaakt aan het spel van Atletico en nog is hij van wereldklasse, zegt wel iets vind ik.

Dit is natuurlijk weggegooid geld ze hebben hem totaal niet nodig, maar ik denk dat na deze aankoop dembele wellicht verkocht zou worden.

Jammer dit, maar ja ik wil bevestigingen van hem zelf horen want als we deze geruchten moesten geloven dan speelden Koke en Saul ook al bij Barca.

8 mei 2018 om 23:24

Suarez heeft dit een paar dagen geleden al gezegd. De deal is allang rond en de spelers weten dit al een tijdje.

Ben benieuwd naar de aanval volgend seizoen bij barca, misschien toch maar toegeven dat dembele niet goed genoeg is en verhuren..

8 mei 2018 om 21:23

Ach, Dembele heeft amper een kans gekregen. Heeft dit seizoen wel geteld 1000 minuten gespeeld (in alle competities). Die jongen moet je gewoon eens langdurig de kans geven.

8 mei 2018 om 21:29

Dembele heeft hetzelfde probleem als Pogba. Hij is voor zo een hoog bedrag gekocht dat men meteen verwacht dat de kwaliteiten eruit komen.

8 mei 2018 om 21:56

Niet helemaal mee eens. Pogba bewees het wel een paar jaar bij een topclub als Juve met gewoon hele goede ervaren spelers om hem heen.
Toen bij United als grote man binnen gehaald en dat is ook zijn probleem dan denkt hij dat hij het mannetje is en alles kan maken en vergeet hij dat hij gewoon keihard moet werken..

Dembele was in bloedvorm en zat in se flow bij Dortmund (niet een absolute topclub) speelde volgens mij ook maar een half jaar echt hoog qua niveau.
Was toen der tijd van Barca ook een beetje een paniek aankoop dachten vele mensen. Ook gewoon een jongen die vertrouwen nodig heeft en het liefst veel snelheid en ruimte. In Spanje is het toch meer technisch en bij Barca veel met controle dus wat dat betreft is het gewoon Maby geen gelukkige mix...en komt het er bij Arsenal straks er wel uit, kan maar zo.

Geweldige speler die zeker wat zal toevoegen aan het team maar ben dan wel benieuwt hoe Valverde wil gaan spelen

Jammer dat Barcelona de laatste tijd zo met geld smijt. Het zijn natuurlijk wel goede aankopen maar het imago als club die zelf talenten opleid en laat spelen gaat zo langzamerhand ook wel weg. Vind dan ook dat Barca niet meer met het vingertje naar bijvoorbeeld PSG moet wijzen omdat zij zogenaamd de transfermarkt verpesten.

8 mei 2018 om 21:16

Doet elke club tegenwoordig. Real Madrid begon er eigenlijk mee met Ronaldo in 2009. Door de chinese markt is het helemaal ontploft. Barcelona had gewoon een geweldige lichting, maar wat er nu in de jeugd speelt is gewoon niet goed genoeg voor de top. Dan maar investeren

8 mei 2018 om 21:33

Real Madrid begon er al mee toen Zidane en Luis Figo daar heen gingen

8 mei 2018 om 21:37

Ach en de Italianen in de jaren '90 en '00 en zo kan je verder terug blijven kijken. Welke club gaf er als eerste meer dan een miljoen uit aan 1 speler?

Er is geen begin te vinden. Prijzen stijgen al van het begin en er werd altijd wel over gezeken

8 mei 2018 om 22:09

Matjeq niemand begon ermee is gewoon de werking van de markt. Als er meer geld rond speelt dan komen vanzelf dit soort bedragen. Heel goedkoop scoren dit door ff te zeggen dat het in 2009 begon.

8 mei 2018 om 23:27

en binnen enkele jaren is het "psg begon ermee toen Neymar daar heen ging"..

8 mei 2018 om 23:39

Hahah jezus ik maak maar een grapje en daar ze zijn weer hoor, ons madrista duo

8 mei 2018 om 21:26

Het beleid is ook gewoon heel slecht. Pas nu echt helemaal niemand meer doorstroomt vinden ze het tijd om naar het probleem te kijken. Tuurlijk is het niveau dermate hoog wat het extra moeilijk maakt, maar al dat geld wat ze nu spenderen aan een Griezmann of Dembele kon imo gericht op de toekomst beter besteed worden.

8 mei 2018 om 21:47

Alsof geld een issue is voor een club als Barcelona. Ze kunnen uitgeven wat ze willen. Geld speelt geen rol meer bij de grootste clubs van Europa. Leuke jeugdspelers is leuk, maar ze moeten er wel zijn. Het gebeurd eens in de 20 jaar dat je een leuke lichting hebt bij je club. Voor het Messi tijdperk kocht Barcelona ook gewoon een team. Nu is dat weer het geval. Ik heb er geen problemen mee. Voetbal gaat erom dat je het sterkste team op de been krijgt. Wat zou ik graag de verdediging van real willen met de aanval van Barcelona. Wat een team heb je dan zeg.

8 mei 2018 om 21:48

Ja ik snap wel het sentiment, zeker als Barcelona supporter sinds jaar en dag, maar het is geen realiteit,. De meeste zijn opgegroeid met een Barcelona lichting die rond de Van Gaal tijd op kwam zetten, maar dit kan nou eenmaal niet altijd. Ik wil Barcelona hoe pijn het soms ook doet niet perse als een opleiding club zien, voetbal veranderd nou eenmaal constant. Barcelona doet nu drie dure aankopen, maar het is slechts een kwestie van tijd voordat Real nieuwe sterren moet halen (de grootste namen beginnen op leeftijd te komen) en ook Bayern zal snel zijn status als club die nooit heel duur inkoopt verliezen. Oké jamer dat Barcelona nu van zijn ideologie Lijkt af te stappen, maar ze moeten wel. Dan kun je nog een jaar achterover zitten en klagen over de opgeblazen transfermarkt, maar je kan het ook accepteren en handelen, uiteindelijk moet je verder in deze verziekte voetbal wereld. Want laten we eerlijk blijven, we waren het gesmijt met miljoenen toch allemaal weer even vergeten zondag avond?

8 mei 2018 om 22:35

Barcelona heeft gewoon ontzettend veel geluk gehad met één lichting uitzonderlijk talent, net zoals Ajax dat in de jaren '90 en keer heeft gehad. Je kunt echter op der niveau geen opleidingsclub blijven zijn... Voor wereldtop moet je wereldwijd inkopen en kun je niet van een paar Catalaanse talenten afhankelijk blijven

8 mei 2018 om 22:39

Goede aankopen? Het zijn juist doorgaans erg slechte aankopen. Alleen Coutinho krijgt nog voordeel twijfel.
Griezmann heeft al helemaal niks bij Barca te zoeken.

8 mei 2018 om 22:39

Goede aankopen? Het zijn juist doorgaans erg slechte aankopen. Alleen Coutinho krijgt nog voordeel twijfel.
Griezmann heeft al helemaal niks bij Barca te zoeken.

8 mei 2018 om 23:29

Mwa het is allemaal wat overdreven. Rakitic, Umtiti, Alba terughalen, Dani Alves, Ter Stegen, Bravo, Villa, Mascherano, Yaya Touré en zelfs Neymar zijn gewoon geweldige aankopen gebleken. We hebben t namelijk over een periode na de lichting dus mag je wel terug kijken verder dan de afgelopen twee jaae waar inderdaad wat miskopen in gedaan zijn. Kortom niet te zwart wit kijken

Goed nieuws voor Barcelona mocht het rond zijn, had hem graag bij Real gezien.
Zal er direct staan bij Barca.
Succes Antoine!

Het is een geweldige speler maar niet één die ze op dit moment nodig hebben. Ik zie ze liever 100 mil steken in één of meerdere spelers op 't middenveld om het verlies van Iniesta op te vangen.

8 mei 2018 om 21:59

Ben ik zeker met je eens. Thiago zou de perfecte aankoop zijn

Ik dacht dat ze met die 220 miljoen van Neymar wel een tijdje vooruit konden.
Ze gooien met geld alsof het niks is.

Buiten dat vind ik Griezmann wel een fantastische voetballer en hoop dat hij zijn plek kan verdienen in het team. Denk wel dat het rood-wit hem mooier staat 😁

Gaat Barcelona Dembélé dan alweer na 1 jaar verkopen? Een paar dagen terug verscheen er een artikel dat Liverpool blijkbaar op het punt zou staan om Fekir binnen te halen en dat ze ook bezig waren om Dembélé binnen te halen.

Griezmann is een fantastische speler, maar ik neem aan dat hij dan vanaf de vleugels komt te spelen bij Barcelona? Op rechts staat Messi en in de spits staat Suárez en die kunnen beide nog wel een aantal jaar mee, dus dan zal Griezmann waarschijnlijk op links komen te staan?

Ik moet wel zeggen dat ik Griezmann in een vrije rol achter de spits, zoals hij bij Atlético Madrid achter Diego Costa, beter vind.

ter Stegen
Semedo
Piqué
Umtiti
Alba
Rakitic
Busquets
Coutinho
Messi
Suárez
Griezmann
8 mei 2018 om 21:17

Hmm, Dembele naar Lfc, Salah naar Real, Bale naar een Chelsea of Man U? Ik zie het zomaar gebeuren.

Denk idd dat Griezmann achter Suarez zal spelen, Messi vanaf rechts en Coutinho vanaf links. Daarachter dan Busi en Rakitic.

Als je club Griezmann haalt ben je natuurlijk superblij, maar ik vraag me wel af waarom ze nu nog een aanvaller halen. Coutinho is weliswaar een aanvallende middenvelder, maar ze hebben ook Messi, Suarez en Dembele nog rondlopen. Het lijkt mij, gezien de prijs van alle spelers, niet dat er eentje gaat banken. Dan ben ik toch wel benieuwd wat er gaat gebeuren. Overigens is 100 miljoen voor Griezmann in deze tijd helemaal zo gek nog niet.

Ik had hem liever naar bijvoorbeeld Juventus zien gaan, gewoon om te zien of dat hem een beetje ligt.

Wauw had het er over in de andere artikel, maar als dit daadwerkelijk zo ver komt dan is dit wel een magistrale zet en natuurlijk zeer jammer voor Atleti. Maar man, met Coutinho en Griezmann erbij naast Suarez en Messi dan heb je wel echt een fenomenale voorhoede waar je u tegen zegt hoor. Im jealous for sure.

Voor la liga is dit wel mooi, dat hij blijft. En nou mag ik hopen dat Real ook voor vuur gaat zorgen straks. Er moet wat gebeuren. En om ook niet achter te raken op de langere termijn straks CR, Modric, Marcelo en Ramos ouder worden. In Engeland is elk topclub zowat aan het investeren en daar kan natuurlijk barca en Real niet op achter geraken, dus prima om te zien dat er actie is. Nu Real alleen nog. Hopelijk Bale weg, een Hazard of Salah zien komen en later wie weet een Mbappe maar dat zie ik op korte termijn nog niet gebeuren.

Ik stel mij de vraag of hij wel bij Barca past. Hij is jaren het werkvoetbal van Simeone gewoon. En nu gaat hij voor het frêle combinatie voetbal van Barcelona. Het is een zeer goede speler, dat staat buiten kijf. Maar is hij ook een goede speler voor Barca? We zullen volgend seizoen het antwoord krijgen.

Dit zijn de type spelers die jaloers worden op ploegen als Real en Barca en ook eens een grote beker willen winnen. Onlogisch is het dus niet van Griezmann, maar serieus Barca? 100 mil voor iemand waar de positie al redelijk vol is? Dit betekent dat we Suarez nog 1 seizoen bij Barcelona zien vermoed ik, terwijl ik liever Suarez heb dan ieder andere striker ter wereld. Je kunt zeggen wat je wilt over Suarez, maar hij stelt zelden teleur en heel vaak is hij beslissend in grote wedstrijden net wanneer Messi niet erdoorheen komt. Soort duo Ronaldo - Benzema en ook goed relatie onderling en vrouwen zelfde situatie.

Hij kan ook op plek van Dembele spelen, maar hem voor de bank halen lijkt me zo verrot dat ik eerder Suarez na volgende seizoen zie vertrekken.

Ik wil nog niet denken aan een vertrek van Suarez, heb die van Iniesta nog amper verwerkt =(.

Op het eerste gezicht een onnodige aankoop,tenzij ze Coutinho eigenlijk een linie naar achteren willen zetten als opvolger van Iniesta,dan zou dit nog goed uit kunnen pakken.

Los van het gegeven dat de bronnen niet heel betrouwbaar zijn, zou ik deze transfer prima vinden. Natuurlijk, liever zie ik Griezmann blijven en volgend seizoen met Costa voorin een gooi naar de titel doen, maar 100 miljoen voor een 27-jarige speler is natuurlijk iets wat je niet kan weigeren. En Atlético zal een vervanger vinden.

Maar eerst maar eens zien of dit waar is. Atlético kan meegaan in de salariseisen van Griez en beschikt over voldoende geld.

8 mei 2018 om 22:29

Welke speler gaat er dan komen in de plaats van Griezmann, mocht dit waar zijn? Heb jij enig idee?

8 mei 2018 om 23:30

Vandaag werd gesproken over Cavani en/of Di Maria, maar die gaan denk ik niet komen. Cavani zou kunnen, is namelijk een harde werker en Simeone wilde hem twee jaar terug ook al ophalen. Maar is inmiddels ook al een dertiger. Di Maria is ook dertig en ook geen echte aanvaller. Zie hem -incluis z'n Real-verleden- niet komen.

Zelf denk ik dat Paul Dybala nog steeds hoog op het lijstje van Atletico staat.

Maar waar gaan ze hem neer zetten en wie moet er dan banken dat vraag ik me nog steeds af.

Wordt een drukke boel in de aanval dan. Hoe gaat valverde spelen als die dembele, suarez, messi, coutinho en griezman heeft? 3-2-5, lekker zoals 50 jaar terug?

8 mei 2018 om 21:37

Of gewoon Dembele laten banken?
Die is iig (nog) niet goed genoeg om basis speler te zijn. En op de bank hebben ze ook niet bepaald veel keus.
Dit is een topversterking van Barca. En het moet ook, want 3 jaar oprij uitgeschakeld worden in de kwartfinale van de CL door, met alle respect, de Roma’s, kan echt niet.

8 mei 2018 om 22:00

Ja dembele op de bank is wel de meest logische optie, hoewel hij wel veel te duur is voor op de bank. Je doet net of barca steeds door teams als roma wordt uitgeschakeld. Uitgeschakeld worden door atletico en juve is echt geen schande hoor en roma doet het dit jaar super in de CL ze hebben chelsea en atletico al onder zich gehouden in de groepsfase en ook van liverpool gewonnen. Van roma moeten ze natuurlijk gewoon winnen, maar ze hadden zo'n ontzettede off day.

Een van de redenen waarom dit bestuur en de trainer nooit moesten woorden aangesteld. Dit hoopje bij elkaar lijkt wel dat ze zelf in hun eigen woorden blijven geloven. Zonder weten onderhandelen, belachelijke clausules, wat toentertijd met Neymar was, beschamend!

Nu nog deze transfer en waarom ook weer niet? Dembele, een van de grootste talenten laten gaan om een 27 jarige speler, die een hoop zal kosten, te gaan kopen.

8 mei 2018 om 22:04

Dembele gaat nergens heen...

8 mei 2018 om 23:51

Wel als hij ook volgend seizoen meer op de bank zit dan tussen de lijnen staat. Die jongen heeft al 5 clubs gehad dus is sowieso niet de meest geduldige kerel. Hij is een toptalent en dat weet hij zelf ook, hij moet spelen en als dat volgend seizoen nog steeds niet het geval is bij Barcelona denk ik dat hij zichzelf wel eens onmogelijk kan maken bij de club

wat een team hebben ze dan zeg cl winst volgend seizoen zo goed als zeker

8 mei 2018 om 23:09

Die club bij jouw avatar is voor de komende jaren sowieso de topfavoriet voor de CL. Daarna komen Bayern, Barca, Juventus en Atletico.

8 mei 2018 om 23:52

ik hoop het

Echt onbegrijpelijk dat ze niet vol voor Eriksen gaan. Het aankoopbeleid is al jaren drama. Alleen Couthino is de laatste jaren een goede aankoop gebleken..hij voegt echt iets toe..daarvoor was het suarez en neymar... maar wat ze missen is een spelbepaler ala xavi/iniesta en Eriksen zou die optie perfect kunnen invullen. Echt niet normaal wat een stelletje onbenullen daar in het bestuur zitten dat ze niet zien dat Eriksen perfect zou passen bij Barcelona

8 mei 2018 om 22:11

Coutinho ook niet. Vind Coutinho echt overrated en een momentenvoetballer . Umtiti Rakitic Ter Stegen en Semedo zijn gewoon goede aankopen gebleken. Dus snap je reactie niet echt. Het probleem is dat er niks in de jeugd zit van Barcelona

8 mei 2018 om 23:12

De juvenil won laatste nog de youth cup, dus er zit zeker wel wat in de jeugd, maar die krijgen nooit de kans. Welke jeugdspeler heeft dit seizoen de kans gekregen in de Liga? Helemaal niemand. Zelfs nu krijgen ze niet de kans, ondanks dat Barca al kampioen is.

8 mei 2018 om 23:51

Het heet corruptie. Bartomeu doet lekker geld in zijn zak door te profiteren met middlemans van bepaalde transfers voor Barcelona, zoals met Paulinho.

Op het moment dat bekend werd gemaakt dat Coutinho met rugnummer 14 zou gaan spelen. Wist ik meteen voor 100% zeker dat Griezmann gehaald zou worden. Ik denk dat iedereen dat wel zou kunnen raden. Het is al sinds de komst van Coutinho, dat Griezmann die overstap zou maken. Ik vraag me af waarom iedereen zich afvraagt hoe ze gaan spelen, en dat Dembele voor zoveel geld is gekocht etc. Heel simpel. Griezmann zorgt voor heel veel aanvallende opties. Griezmann kan zowel op 10 spelen, rechts, links en centraal. Hetzelfde geld voor Messi en Coutinho. Dembele zal het gaan moeten doen met invalbeurten. Die 150 miljoen van Dembele stelt tegenwoordig in de voetbalwereld niks voor hoor. Kijk naar Pogba, die heeft de laatste tijd ook gewoon op de bank gezeten. Valverde gaat echt niet denken van oohh..hij heeft me 100 miljoen gekost dus hij moet spelen. Griezmann is denk ik ook niet de laatste speler die ze gaan kopen. Bovendien waren de meeste Barca fans ook kritisch over de komst van Coutinho, en dat hij niet op Iniesta's plek zou kunnen spelen. Maar het tegendeel is bewezen. We zullen zien hoe het zal verlopen.

8 mei 2018 om 22:16

@glossiandzozo Helemaal eens met je comment. Hetzelfde is ook gebeurd met Bale. Al is dat nu wel een tijdje langer geleden

Uiteraard een topaankoop, maar waarom hebben ze afgelopen transferperiodes Coutinho en Dembele gehaald voor heel veel geld? Een opstelling met Coutinho, Dembele, Messi, Griezmann, Suarez is te aanvallend en het zijn allemaal wereldtoppers (te goed om te banken).

Ter Stegen
SergiRoberto
Umtiti
Pique
Jordi Alba
Busquets
Dembele
Messi
Coutinho
Griezmann
Suarez
8 mei 2018 om 23:12

Deze opstelling is veel te aanvallend. Sergi Roberto is verdedigend zwak en Alba is verdedigend ook redelijk zwak. Pique is ook niet de sterkste cv verdedigend naar mijn mening. Umtiti is een goede verdediger, maar tactisch niet erg sterk.

Een topaankoop voor Barcelona, Griezmann gaat absoluut een prachtige impuls zijn voor de aanval. Een aanval met Messi, Suarez en Griezmann is simpelweg dodelijk. Wel een beetje zonde van Dembele, maar het leven is nou eenmaal geen sprookje. En ja, misschien is het wel een beetje een koopclub de laatste tijd, maar gezien wij daar ook een verleden in hebben, zeg ik daar maar niks over haha.

Enige jammere vind ik dat ze hierdoor wel een directe concurrent verzwakken. Hopelijk gebruikt Atletico dat geld om een waardige vervanger te halen. Wellicht Hazard als Chelsea CL voetbal misloopt?

8 mei 2018 om 23:16

Ik ben eerlijk gezegd wel jaloers op Real de laatste jaren wat betreft het aankoopbeleid. Jullie hebben gewoon Asensio, Vallejo, Isco, Kroos, Ceballos en Casemiro gehaald voor onder de 100 miljoen! Dat noem ik echt top beleid. Op de een of andere manier had Perez plots het levenslicht gezien en is hij gestopt met de Galagtico aankopen.

8 mei 2018 om 23:48

Heel grappig. Je lacht je rot met het Barcelona transferbeleid van de laatste 4 jaar. Terwijl Real de CL pakt zonder te leunen op de dure spelers zoals Bale, Hernandez en de Duitser.

Griezmann is natuurlijk een geweldige speler, en zo gek is 100 miljoen voor hem niet in de huidige markt. Maar waar gaat hij spelen vraag ik me af? Je hebt Suarez al als centrumspits, en achter de spits is waar Messi vaak opduikt als ik me niet vergis? Dan zou hij dus eventueel van de flanken moeten komen, maar voor rechts heb je in principe al Dembele en eigenlijk ook Messi en voor vanaf links heb je Coutinho die dat kan invullen. Het blijft voor mij dus een vraagteken waar hij dan komt te spelen...

Onnodige aankoop, maar wel een geweldige speler. Ben benieuwd wat Valverde gaat doen met de voorhoede. Griezmann, Suarez, Messi is natuurlijk een gruwelijke aanval.

Begin me toch zorgen te maken over de inactiviteit van Real de afgelopen jaren. Ze hadden natuurlijk een geweldige basis staan, maar de breedte aankopen zoals Vallejo/ceballos/mayoral/hernandez hebben (nog) niet bewezen het niveau aan te kunnen. Het blijft akelig stil rond Real, maar die moeten echt 1 of 2 topspelers halen, anders is de titel al voor Barca.

Verder erg jammer dat Atletico, toch een geweldige club hierdoor wordt verzwakt.

100 millioen voor een 27-jarige.... Het is niet eens een wereld top speler. 19 goals in 4 jaar, spelend voor Frankrijk.

Kan geen duels winnen. Dus vergeet goals met het hoofd.

IK blijf erbij dat dit dom beleid is. Er lopen genoeg dure sterren voorin bij Barcelona, Grizzi is nergens voor nodig. Deze selectie is redelijk breed en uitgebalanceerd. Ik zou gewoon afscheid nemen van Gomez en een echte concurrent voor Rakitic halen. Dat mag dan een redelijk dure aankoop zijn. Verder nog een flankaanvaller maar een jonge backup. Misschien iemand uit de jeugd of anders een Zivkovic ofzo. Misschien nog een derde spits ook, Maxi Gomez is een fantastische optie.

Met Griezmann krijg je alleen maar meer salaris terwijl Barca nu al aan kop gaat in het wereldwijde voetbal. Griezmann tekent dan ook niet voor minder dan 15 miljoen netto. Dit terwijl je gezeik hebt met Umtiti omdat men hem geen 7-8 miljoen per jaar wil bieden. Voor je het weet vertrekt hij en ben je een van de beste jonge verdedigers ter wereld kwijt omdat je perse een veel te dure extra vedette voorin wou.

Ter Stegen verdient momenteel nog geen 3 miljoen per jaar. Binnen dit en 4 maanden vraagt hij om loonsverhoging en als Barca dan niet met 7 miljoen op de proppen komt is ook hij weg. Maar Barca heeft net Grizzi gehaald en kan Ter Stegen dat salaris niet bieden. Over een jaar komt Semedo wellicht eindelijk aan spelen toe, wordt hij belangrijk een wil ook hij meer dan zijn huidige 2,5 miljoen. Ook hij krijgt niet waar hij om vraagt en voor je het weet houdt Barca zo niets over.

Het gat tussen de vedettes voorin en de rest wordt te groot en dat gaat niet goed. Je bent beter af met 2 dikbetaalde vedettes en 9 goed betaalde toppers dan met 4 dikbetaalde vedettes en 7 middelmaat spelers...

Net op het Spaanse journaal gehoord, gaat niet door. Bij atletico madrid vindt men het respectloos van Barcelona om een speler weg te kapen (al vanaf 6 maanden dat Griesman bij atletico speelt ) die nog een contract heeft tot 2020. Dit doe je niet in Spanje. Trouwens waar haalt barca het geld weg, komen in de CL niet ver, vorig jaar veel spelers aangekocht, hmmmm w verdacht.

Dan krijgen we dis GSM voorin bij barca

Je had beter met dat geld een vervanger voor iniesta kunnen halen maar oke voorin is het natuurlijk wel om te genieten volgend seizoen dus positieve kanten en negatief in mijn ogen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren