Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Kluivert is op weg naar Italië; AS Roma heeft de beste papieren’

Laatste update:

Justin Kluivert is op weg naar Italië, zo meldt Voetbal International dinsdagmiddag. Meerdere topclubs hebben concrete interesse, maar AS Roma heeft de beste papieren, zo meldt het weekblad. Kluivert en zijn zaakwaarnemer Mino Raiola bevinden zich momenteel in lastige onderhandelingen met Ajax, dat vooralsnog niet wil zwichten voor de gestelde eisen.

De negentienjarige aanvaller staat in de nadrukkelijke belangstelling van Juventus, AC Milan en AS Roma, zo klinkt het. De Romeinen liggen momenteel op ‘pole-position’ om de vleugelaanvaller te strikken. Voetbal International meldt dat er een einde aan een lang transferspel aanstaande is. Manchester United, Barcelona en Everton zouden het ook gemunt hebben op Kluivert.

Naast een forse salarisverhoging eist Raiola bij de onderhandelingen om samen met zijn cliënt dertig procent van de toekomstige transfersom te kunnen innen. Dit is niet in goede aarde gevallen bij Ajax, aldus het weekblad. De Amsterdammers willen niet voldoen aan de eisen voor vrees dat het daarmee vrij spel gaf aan andere belangenbehartigers om in de toekomst met soortgelijke eisen te komen.

Ook het Algemeen Dagblad meldt dat Kluivert naar Italië kan gaan verkassen. De aanvaller zou de overstap naar Roma wel zien zitten, aldus het dagblad. De Amsterdammers komen steeds meer tot de conclusie dat Kluivert gaat vertrekken uit de Johan Cruijff ArenA. Ajax zou naar verluidt ongeveer twintig miljoen euro willen ontvangen voor de linksbuiten.

Verwacht jij dat Justin Kluivert vertrekt naar Italië?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Jammer hoop dat hij zich wel verder ontwikkeld daar. Edit: gun die jongen wel een stap zolang hij z'n carrière niet verpest. Ajax is niet echt interessant voor 20plussers. Bande zal hem niet zo snel kunnen vervangen denk ik een younes verlaat ze ook lekker dan.

8 mei 2018 om 17:15

Zo goed was Kluivert ook weer niet hoor, denk dat een gemiddelde aanvaller hem snel doet vergeten. 6 goede wedstrijden in een jaar moet Bandé ook nog wel lukken.

8 mei 2018 om 17:17

Zie Kluivert als een diamant die geslepen moet worden. Dit hoeft niet perse bij Ajax. Ik hoop voor hem dat hij zijn vervolg stap goed in overweging neemt.

8 mei 2018 om 17:22

Kluivert kan zeker heel goed worden, maar niet als hij zo’n instelling hebt als dat hij nu heeft. Misschien dat een paar doorgewinterde Italianen hem wel de juiste mentaliteit bij kunnen brengen

8 mei 2018 om 17:27

Een ruwe diamant kan je alleen slijpen door hem wekelijks te laten spelen. Ga je naar een competitie zonder tweede elftal competitie, dan is het snel gedaan met het leerprocess indien je op de bank beland.

We zullen zien waar kluivert staat over een paar jaar ten opzichtte van Bergwijn. Spelers die nu nog vergelijkbar zijn.

8 mei 2018 om 17:41

Monchi is de technisch directeur bij AS Roma. Monchi wordt gezien als beste TD van de wereld, dus als hij Kluivert haalt, dan betekent het toch echt dat Kluivert iets goed kan. Ik zie Kluivert mooi alle kritici de monden snoeren bij Roma! Echter had Ajax voet bij stuk moeten houden Kluivert keihard moeten aanpakken en een jaar lang, tot z'n contract afloopt, op de tribune moeten houden en een trainingsverbod moeten opleggen voor die over het paard getilde jochie. Kijken welke club hem dan nog wilt hebben. Waarschijnlijk een clubje als Almere City of Achilles'29. Daar hoort die Kluivert ook thuis. Dan geef je als Ajax zijnde een duidelijk statement af.

8 mei 2018 om 18:19

En Radja.

8 mei 2018 om 18:26

Als Ajax 20 miljoen vangt voor kluivert dan lach je je als club zijnde toch rot. Deze speler past in het rijtje Fischer, el ghazi en kishna. Alle drie talent maar het moet er wel uitkomen. 20 miljoen is een fantastisch bedrag voor deze niet zo fantastische voetballer.

8 mei 2018 om 18:27

Een statement dat je er als talent niet kunt doorgroeien wellicht Ajax snapt ook wel wat kapitaalvernietiging inhoudt verder

8 mei 2018 om 19:11

Kluivert is in de helft van de wedstrijden direct betrokken geweest bij een doelpunt, terwijl hij 18 is. Dat is ongelofelijk goed, men lijkt dat heel snel te vergeten. Kluivert vervang je echt niet zo snel.

8 mei 2018 om 19:32

Hij heeft goede momenten gehad maar over de hele competitie gezien te weinig. Idiote eisen gaan stellen terwijl hij nog lang niet is uitgeleerd daar trapt Ajax niet meer in. Over een jaar zien we Justin weer op huurbasis weer terug in de eredivisie.

8 mei 2018 om 21:32

Kom op, hij heeft toch een vader die hem een schop onder zn hol moet geven dat ie even normaal moet gaan doen. Of hebben ze allemaal eurotekens in hun ogen en is niemand realistisch genoeg om te zien dat dit een hele gevaarlijke stap is.

8 mei 2018 om 22:28

Ja maar dat is al altijd (zolang ik naar interviews kijk van kleine Kluivert), de arrogantie spat er bij vanaf...meestal staat hij ook met kauwgom in z'n bek. Net als z'n pa.

8 mei 2018 om 17:16

Bande is nu al beter dan Kluivert dus dat komt wel goed, verder doen ze er gewoon verstandig aan vol voor Jahanbakhsh te gaan. Betaal gewoon die 20 miljoen met een deel van het geld wat je voor Kluivert binnen krijgt en je gaat er nog op vooruit ook!

8 mei 2018 om 17:21

Bande kan niet schieten dribbelt leuk maar krijgt geen ruimte bij Ajax door het trechter spel. Verder is hij te licht hij wint geen duels. Bande is echt niet beter. Verder lijkt hij me een voetballer die het best presteert met een vrije rol. Ten Hag gaat hem overbelasten met taken wat hem niet ten goede gaat komen.

8 mei 2018 om 17:21

Mocht Ajax dit doen, wat ze al niet doen en Jahanbakhsh zelf ook niet, ga je never nooit meer dan 20 miljoen vangen voor hem over een paar jaar.

8 mei 2018 om 17:23

Nou dat weet ik zo net niet. Ik hoop dat je gelijk hebt maar Bandé is stevig ongestort qua goals/assists nadat zijn transfer naar Ajax beklonken was. Speelde wel in een heel slecht KV Mechelen natuurlijk, dat wel. Ik ben benieuwd naar de eerste oefenwedstrijden om te zien hoe hij het doet in Ajax.

8 mei 2018 om 17:26

We hebben Johnsen ook nog en ik Cerny heeft zijn belofte nog altijd niet ingelost, maar wie weet laat hij dat straks nog zien, was altijd een groter talent dan Kluivert.

Met Bande, Johnsen, Cerny en eventueel Horvath, Ylatupa hoeven we niet eens wat te kopen.

Rechts Nunnely en Schon doorschuiven, Neres houden en wat in een ouderwetse rechtsbuiten investeren als concurrent.

8 mei 2018 om 17:33

Černý komt straks ook nog terug van zijn blessure inderdaad, hij heeft zo nu en dan wel laten zien dat hij echt wel kan voetballen, hopelijk blijft hij nu eindelijk eens fit. Johnsen heb ik het afgelopen jaar niet heel vaak goed zien spelen to be fair, ik denk dat hij in het eerste nog niet echt potten kan breken.

8 mei 2018 om 17:34

AMD is ook niet beter dan Intel maar wel goedkoper dusja. Nee weet niet hoe het met Bande komt, in België speelde hij volgensmij veel achter de spits of spits. Maar we gaan het zien.

8 mei 2018 om 17:48

@ajaxnl, dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt. Voor veel prijsklasses is AMD wel echt duidelijk beter dan Intel, omdat je voor vergelijkbare prestaties gewoon minder betaalt.

ON: Ik vind het lastig in te schatten hoe goed Bandé is, er werd wel redelijk wat bombarie om gemaakt, maar ik kan me niet voorstellen dat hij echt veel minder stabiele wedstrijden gaat spelen dan Kluivert.

8 mei 2018 om 17:54

Ja joh, laten we een speler die het goed doet op rechts halen en vervolgens uitproberen op links. 100% garantie op succes natuurlijk. Dus 20 mil geen probleem........

8 mei 2018 om 17:55

Cerny kun je toch niet als backup hebben.. sorry hoor we hebben het over Ajax niet over een zaterdagochtend elftal.

8 mei 2018 om 18:10

Haha idd

8 mei 2018 om 20:04

Nou als we die 20 a 10 miljoen krijgen kunnen we daar een prima vervanger voor kopen met een betere mentaliteit ik zie alleen maar voordelen

8 mei 2018 om 20:27

Als die jongen nu ineens 3x zo veel kan verdienen moet hij het lekker doen als hij dat het belangrijkste vindt. Dat het niet verstandig lijkt voor zijn carrière zal hem dan een rotzorg zijn als hij met een contract voor 5 jaar in 1x financieel klaar is....
Ajax gaat hem niet missen.

8 mei 2018 om 23:13

Man man man!! Dit kan niet he, wauw kluivert jammer dat je dit gaat doen ik ben geen fan van Ajax maar toch vind ik erg jammer.

8 mei 2018 om 23:15

Justin lijkt het hoog in zijn bol te hebben en heeft daarnaast de pech dat zaakwaarnemer Riola is en een ongekende grote ego. Mannetje kan zeker wel ballen, echter zou een paar jaar bij zijn huidige club hem niet slecht doen denk ik. Met een beetje pech speelt hij over een paar jaar ergens bij een mindere club nadat hij een paar keer is uitgeleend. Dat die jonkies niet leren van hun voorgangers. Wellicht dat hij een uitzondering is, echter betijfel ik het.

Mooi man, begint steeds meer op een Ricardo K. carriere te lijken. Over paar jaar ook ado?

8 mei 2018 om 17:18

Je kan nou wel zo doen maar internationaal staat hij gewoon te boek als een groot talent. Kijk bijvoorbeeld is naar een Cengiz Under die heeft bij Roma ook stappen kunnen maken.

8 mei 2018 om 17:28

We zullen het zien, ik heb er in ieder geval weinig vertrouwen in. Bij Ajax was hij al stukken minder dan Nerez en diverse andere buitenspelers in de eredivisie.

8 mei 2018 om 17:29

Kishna stond ook te boek als een van de grootste talenten, dus dat deze vergelijking gemaakt wordt is dan niet heel vreemd. Het kan idd ook de andere kant op vallen zoals jij zegt bij Cengiz Under.

8 mei 2018 om 17:29

Snap de commotie niet echt rond zijn transfer. As roma is gewoon een goede keuze, ik zie daar zeker speelkansen voor hem. Als hij nu voor chelsea of city had gekozen zou je kunnen spreken van een slechte keuze.

8 mei 2018 om 17:36

Kishna stond 2014-2015 ook internationaal bekend als groot talent. Hetzelfde voor Fisher, El Ghazi, Bazoer etc. Het zegt natuurlijk vrij weinig.

8 mei 2018 om 17:37

Cengiz Under is echt een hele beleefde en nette jongen. Ä°k zie een totaal ander persoon als ik naar Kluivert kijk. Maar goed, dat zeiden ze ook heel lang bij Ronaldo, Zlatan etc. Ä°k hoop dat het niet een gevalletje Kishna of Balotelli wordt, voor Kluiverts eigen bestwil.

8 mei 2018 om 17:43

Djabber,
Kishna heeft gewoon erg slechte knieën met zo'n blessure geschiedenis zou het zelfs voor Messi lastig zijn om door te breken. Ook Fischer is er veel te lang uit geweest waardoor het lastig is om je talent waar te maken. El Ghazi vond ik persoonlijk geen uitzonderlijk talent dan vond ik Kluivert toch echt wel beter. Met Bazoer is het inderdaad misgegaan maar dat gebeurde al bij Ajax.

8 mei 2018 om 19:13

Eens met Bozkurt20. Vergelijk de interviews van Kluivert eens met die van De Ligt, De Jong, Sierhuis, wereld van verschil. Met z'n rappers uitstraling. Hij is gewoon niet zo snugger. Volledig gesleeved op z'n 19e. Natuurlijk hoeft dat niks te zeggen, maar ik vind het wel een aanwijzing dat je met andere dingen bezig bent. Maar goed, het kan altijd nog komen. Bij Depay duurde het ook even, en die was de Eredivisie wel echt ontgroeid.

8 mei 2018 om 22:31

Dat klopt inderdaad wel, Roma is een betere keuze als je moet kiezen tussen ManU, ManC, Chelsea of Roma....maar zie in allebei de competities niet heel veel spelen.

8 mei 2018 om 17:28

Ik zou het transferspel als Ajax zijnde gewoon bikkelhard gaan spelen. Ondanks dat die slechts een 1-jarig contract heeft zou ik 20 miljoen vragen. Gaat AS Roma of een andere club niet akkoord? Ok prima, dan maar een jaartje banken bij Ajax. Ik denk dat Kluivert dan ook wel eieren voor zijn geld kiest. Een jaar lang niet op niveau voetballen zou heel erg voor zijn ontwikkeling zijn.

Ik denk dat het goed is dat Ajax een daadkrachtig signaal afgeeft.

8 mei 2018 om 17:44

Dat moeten ze ook doen, absoluut! Maar de vraag is doen ze dat ook, hebben ze daar de ballen voor!?

8 mei 2018 om 18:52

@ Hangover96, klopt na Boilessen is er niemand meer gekomen ....

8 mei 2018 om 18:54

Stel je krijgt een bod van 12 mln.

Dan kan je yoch niet zeggen laat maar gaan, ik stel je uit rancune niet op en laat 12 mln verdampen.
Dat zou wanbeleid zijn en zullen de commissarisen terecht een stokje voor steken.

8 mei 2018 om 19:15

@ Njfromvol,

Kan. Maar je moet ergens een grens trekken. De ene club doet dat bij 5 miljoen, de andere bij 10 en Ajax wellicht bij 20 miljoen.

Als er geen clubs komen heeft Kluivert dan nog altijd zelf 2 keuzes:

A) Ik teken toch maar bij voor 1 miljoen salaris per jaar en vertrek het jaar erop.
B) Ik teken (uit racune) niet bij en ga een jaartje banken.

Optie B zou funest voor zijn ontwikkeling zijn. Ik denk dat hij eieren voor zijn geld kiest.

8 mei 2018 om 17:34

Ik kan het fout hebben hoor, maar Kishna speelde alles bij Lazio, totdat hij geblesseerd raakte

8 mei 2018 om 17:42

@ Rafteuns, welke van de 36 blessures? Die jongen is heel zijn leven al geblesseerd.

8 mei 2018 om 18:03

En dat was ook precies de reden waarom ik bij hem wél begreep dat hij voor het dikke contract koos. Hij had in de jeugd al verrotte knieën, dus was het slim om zo snel mogelijk zich ‘binnen’ te spelen.

8 mei 2018 om 18:05

Waarom begint dit volgens jou op Ricardo z’n carrière te lijken?

Lekker een jaar laten banken en volgend jaar gratis laten gaan, klaar met deze snot neusjes! Gelijk een statement naar de rest!

8 mei 2018 om 17:16

Wel een leuk statement, maar gewoon lekker het geld pakken voor dat verwende nest. Die denkt ook dat hij het helemaal is na zijn doelpuntjes tegen Roda, NAC en FC Twente.

8 mei 2018 om 19:53

ja pfoh. Die ajacieden zijn niet allemaal slim. Lekker statement als opleidingsclub. Als je niet altijd bijtekend, laten ze je verrotten in reserveteams. Dan wilt helemaal geen enkel talent meer bij ajax voetballen. Het is geen gevangenkamp..

8 mei 2018 om 17:17

Tja zo dacht ik toen straks ook nog maar heb nu toch meer zoiets van verkoop hem dan maar. Ik zou hem nog wel even flink laten zweten of het doorgaat of niet tot de laatste transferdag ofzo.. aan de andere kant dan duurt die soap nog langer

8 mei 2018 om 17:22

Klopt hoor, het geld is interessant maar vind dat Ajax nu gewoon een duidelijk signaal moet afgeven en moet laten zien dat het geen afhaal Chinees meer is, zonde geld maar je geeft zo'n zaak waarnemer wel een veeg uit de pan! Want die wil geld zien! En Kluivert moet juist op deze leeftijd aan spelen toe komen. 2 vliegen in 1 klap!

8 mei 2018 om 17:55

@gunnerfan

helaas zal mino zijn geld toch wel krijgen, als roma nu zeg maar 10 a 15 miljoen kan besparen krijgt mino dat wel volgend jaar als kluivert ergens anders heengaat.

8 mei 2018 om 17:20

Nee, ook onrealistisch hoge bedragen eisen, 20-30 miljoen en 40 % doodverkooppercentage (net als Raiola en Kluivert) als men daaraan niet wilt voldoen dan is het inderdaad jammer voor Justins komende seizoen. Wat ik nu vooral belangrijk vindt is dat we ook Mitchell Bakker en andere Raiola klanten eerst langer vastleggen en dan pas meer energie in die jongens gaan stoppen.

Als ze niet willen, weg ermee en andere talenten kopen/scouten. Die rotte appels moeten eruit.

8 mei 2018 om 17:25

Ajax zou zelf een aantal zaakwaarnemers in dienst moeten nemen waar ze vertrouwen in hebben en dat de spelers daar uit kunnen kiezen. Wil een speler naar een andere Raoila bijv. dan is het tot ziens. Moet toch te regelen zijn zoiets?

8 mei 2018 om 17:26

Idd, Justin mag weg, maar dan wel voor een mooi bedrag. Nu niet voor een miljoen verkopen ofzo om er toch wat aan over te houden. 12 a 15 mil zal ik het ook wel voor doen

8 mei 2018 om 17:27

Hoe dan ook, je kunt bij deze zaakwaarnemer beter voor zijn debuut een plan hebben en anders er gewoon beter meteen mee stoppen. Aanpakken die hap!

8 mei 2018 om 17:28

Ik vind vooral dat je nu hoog met doorverkoop moet gaan zitten, net als Raiola en Justin zelf.

8 mei 2018 om 18:32

Kun je spelers met Raiola als zaakwaarnemer niet gewoon verbannen naar het zesde?

8 mei 2018 om 19:17

Dat percentage is toch net nadelig voor Roma?

Dus Roma verkoopt hem voor 30 miljoen en ze betalen dan 10 miljoen aan Kluivert/raiola?

Ik kan mij wel voorstellen dat dit effect heeft op wat Ajax dan nog kan cashen.

8 mei 2018 om 19:48

Ik kan het mis hebben maar volgens mij gaat het hier niet zo zeer om zijn blijvende transferrechten maar een soort eenmalige winstdeling zeg maar. Wat Ajax en Kluivert wel of niet overeen komen zou dus geen effect moeten hebben op zijn volgende club (al kan ajax natuurlijk wel een hogere som eisen wanneer ze hem besluiten te verkopen). Zolang AS Roma hem weet te strikken zonder 30% doorverkooppercentage maakt het dus verder weinig uit wat voor afspraken hij met vorige werkgevers had lopen. Hetzelfde geldt als jij nu bijv. een leaseauto hebt, je volgende werkgever hoeft jou geen aan te bieden omdat je die nu toevallig ook hebt, maar het kan wel een reden voor jou zijn om niet te tekenen wanneer het niet aangeboden wordt.

8 mei 2018 om 17:21

Ja, dat statement door Boilesen ernaast te zetten heeft ook zo geholpen. Inmiddels durft niemand nog uit het contract te lopen bij Ajax...

8 mei 2018 om 17:27

Idd..ze moeten hem gewoon verkopen. Als dat oog om oog blsbla verhaal. Laat hem een transfer maken, hij denkt dat hij er klaar voor is. Ik hoop dan ook dat die zich verder doorontwikkeld, zadat we er miss in het nl elftal nog wat aan hebben.

8 mei 2018 om 17:28

Tja het is ook moeilijk... iedereen maar weg doen als ze aangeven weg te willen lijkt mij ook niet echt de manier

8 mei 2018 om 17:31

Idd, toen Boilesen en nu Kluivert voelen zich groter dan de club, dan mag je best ff banken of op de tribune zitten. In onderling overleg kan je veel bereiken maar een speler moet niet zelf aangeven wat ze zelf willen

8 mei 2018 om 17:46

Kun je natuurlijk helemaal geen conclusies uit trekken. Wellicht waren er zonder die statement wel veel meer mensen vertrokken of onrealistischere eisen gesteld.

8 mei 2018 om 18:08

Is niet helemaal oog om oog, ik bedoel hij heeft gewoon een contract nog! Die mag hij dan gewoon uit dienen tegen een lekker salaris! Ajax moet gewoon laten zien dat ze niet aan het opleiden zijn voor andere clubs, doen ze uiteindelijk wel maar niet zo vroeg! Spelers krijgen een kans bij Ajax en kunnen zich hier ontwikkelen, moet je kijken hoe dat ordinair word uitgebuit. Je word gewoon keihard met de rug tegen de muur gezet!

8 mei 2018 om 19:32

Overdrijf niet zo natuurlijk is het hartstikke vervelend als een groot talent vertrekt en misschien had ik hetzelfde gereageerd als hij voor PSV had gespeeld. Maar Ajax kan nou een lekker bedrag pakken dat ga je dan toch niet laten liggen. Daarnaast heeft hij Ajax echt niet ordinair uitgebuit of zo want hij gaat dadelijk voor een jeugdcontractje een mooi bedrag opleveren. Ook moet je je zo langzamerhand wel afvragen of de salarissen niet wat omhoog moeten in Nederland omdat spelers van PSV en zeker Ajax de club bakken met geld opleveren voor een toch wel erg mager loon in vergelijking met het buitenland. Ik begrijp dat het lastig is om meer salaris te betalen maar ik denk dat ik er zelf ook moeite mee zou hebben om een contract te tekenen bij de top in Nederland voor 5-8 ton terwijl je weet dat clubs tientallen miljoenen voor je over hebben.

8 mei 2018 om 19:33

Dat klopt..maar ik denk dat het laten banken voor een jaartje er alleen maar voor zorgt dat talenten kortere contracten tekenen. Mensen kunnen gewoon niet accepteren dat wij in nl niet meer meekomen met de grote jongens. De meeste denken ieder weer dat er gebouwd word aan een team, maar bouwen bij ajax? Zie je het zelf gebeuren in deze tijd.

8 mei 2018 om 19:56

Misschien hebben jullie wel een punt hoor, ook hier in zijn we blijkbaar voor bij gestreefd. Maar ik vind het nog steeds belachelijk dat je bij een club die je opgeleid heeft en de kans heeft gegeven voor het 1e, zo de rug toe keren om een paar centen. 8 ton voor een 19 jarige is zeker niet slecht! Maar iets van terug doen voor de club zit er blijkbaar niet meer bij! Erg jammer want als je al niet meer als club op 19 jarigen kunt vertrouwen om te blijven, dan is het einde zoek denk ik....

8 mei 2018 om 21:28

Daar ben ik het compleet mee eens...realiteit is helaas anders.

8 mei 2018 om 18:06

Hem laten bankieren en vervolgens gratis laten weggaan?

Yep, dat gaat Ajax vast wel doen...

8 mei 2018 om 18:32

Bankieren gaat hij sws xD

8 mei 2018 om 19:05

Wat schiet ajax daar mee op? Ja je maakt een leuk statement en dan.. grote talenten zullen geen contract meer tekenen als ze 16 worden, want ajax laat je niet gaan en vergallen je carierre door je op de bank te zetten. Grote talenten komen niet meer, want bij ajax mag je niet weg, ook niet als er een goed bod komt.

En dan houdt je hem, wat dan. Zet je hem op de tribune.. ook leuk..

8 mei 2018 om 19:26

Dat is dus ook hie ik erover denk. We staan inmiddels te boek als opeidingsclub dus talenten zullen het alleen zien als tussenstap. Maar velen hier zien liever talenten kapot gaan omdat ze op hun 19e een eventuele foute beslissing maken.

Prima toch! Als zij het juiste bedrag betalen ik denk dat de meeste Ajacieden wel een beetje klaar zijn met deze soap. Succes Justin! Zou het wel een verstandige keuze vinden itt Man Utd wat ik las.

8 mei 2018 om 17:17

Inderdaad, ik zie liever, desnoods een minder getalenteerde speler met de juiste focus en inzet dan hoe hij er nu bij loopt. Verschrikkelijk, weg ermee en door selecteren.

Ajax moet hem lekker laten gaan, maar alleen voor de hoofdprijs. Aan zo'n jongen die wegloopt wanneer hij kan heb je toch niks. En ik vind hem echt nog niet zo goed.

Prima, 20 miljoen met 40 doorverkoop (ook de eisen van Raiola Justin), is wel europees talent van het jaar. Gewoon hoog inzetten en aub, vergeet Kluivert, ga verder met spelers die wel de aandacht verdienen.

8 mei 2018 om 17:19

Haha talent van het jaar? Vergelijk hem eens met Mbappe (zelfde generatie) en je schrikt je toch de pleuris? Hij weet niet eens constant te presteren op Eredivisie niveau man, laat staan CL niveau.

8 mei 2018 om 17:21

Hij heeft toch echt de Nxgn award gewonnen, niet dat ik het ermee eens ben, maar dat is ook de reden dat hun veel salaris eisen. Ajax mag dat nu ook gebruiken en dat meenemen in de eisen voor een transferbedrag.

8 mei 2018 om 17:25

Hij is verkozen tot talent van het jaar, lausho schudt dat niet uit z'n mouw

8 mei 2018 om 17:53

Nietszeggende prijs als Kluivert hem weet te winnen. Puur op naam, meer niet.

8 mei 2018 om 17:59

Nee, hij is verkozen tot talent van het jaar onder de 19 jaar. Mbappe komt net 10 dagen tekort, anders was die prijs natuurlijk simpel naar Mbappe gegaan. Er zijn ook nog genoeg talenten van 19, 20, 21 of 22 jaar oud die meer potentie hebben dan Kluivert. Hij is wel knap boven Donnarumma geã«indigd.

8 mei 2018 om 18:00

Toch grappig dat de meeste Ajacieden opeens kluivert niet zo goed meer vinden maar wel minimaal 20 miljoen verlangen. Wanneer kluivert morgen zijn contract verlengd is die weer de beste Ajacied volgens de Ajacieden.

8 mei 2018 om 18:08

@donelake zo gek is dat toch niet? De Ligt wordt 60 miljoen voor verlangd. En die is nota bene een verdediger. 20 miljoen voor Kluivert is prima. Als hij een topseizoen had gedraaid was dat 40 of 50 geweest. Kluivert heeft veel talent, maar op dit moment is het inderdaad nog niet denderend. Maar als El Ghazi in een rustigere markt al rond de 10 miljoen oplevert, dan is 20 voor Kluivert nu prima. Niet zo gek dat Ajacieden dat ook vinden.

8 mei 2018 om 18:14

Mbappé heeft ook nog nooit constant gepresteerd in de Eredivisie.

8 mei 2018 om 18:32

dacht het zelfde haha, wordt nu pure middelmaat genoemd

8 mei 2018 om 17:29

Dat is eigenlijk een nietszeggende prijs. Er zijn genoeg spelers van vergelijkbare leeftijd die al meer hebben laten zien op een hoger niveau. Lang niet altijd ontwikkelen spelers zich ook zoals zo'n
award doet vermoeden. Bovendien kun je 40 procent doorverkoop wel vergeten als Ajax zijnde. Daar gaat natuurlijk geen club mee akkoord.

Mooie club! Veel succes kluivert.

Hij is toch echt niet met Kishna te vergelijken vind ik. Mentaal zit Kluivert veel beter in elkaar en komt een stuk minder arrogant over. Kishna had schijt aan alles en iedereen. Kluivert komt er wel verwacht ik. Alleen jammer die bloedhond van een Raiola over z'n zaken gaat tegenwoordig.

Tussenstap kan ook geen kwaad denk ik. Je kan je afvragen of hij niet nog een jaartje had moeten blijven, maar de competitie in Nederland is van zo'n erbarmelijk niveau tegenwoordig dat ik het ergens wel begrijp.

8 mei 2018 om 17:19

Kishna heeft ook gewoon een slechte fysieke gesteldheid dan is het altijd lastig om je volledige potentie waar mee te maken.

8 mei 2018 om 17:21

"Zolang ik speel bij Ajax wordt er nooit meer verloren van Feyenoord of PSV" En jij noemt hem minder arrogant? Hij is het toonbeeld van een Ajax speler, persoonlijk vind ik trouwens die bluf heerlijk hoor.

8 mei 2018 om 17:30

Kishna had dat verongelijkte, maar Kluivert overschat zichzelf daarentegen weer enorm. Beide eigenschappen zijn heel slecht voor een voetballer en bij beide spelers gaan de carrieres als een nachtkaars uit naar mijn inschatting.

8 mei 2018 om 18:31

Nou als Kluivertje ergens geen gebrek aan heeft is het arrogantie.

8 mei 2018 om 18:33

Jahh die Kluivert schoot de Eredevisie al aan flarden zeg.....zo'n erbarmelijk niveau dat hij eigenlijk geen keuze heeft, hier heeft hij echt niks meer te leren! Kijk Depay eens, die was al ouder en veel verder in zijn ontwikkeling, en die faalde ook! Dit heeft puur en alleen met geld te maken!

Het is al sneu dat hij nu al vertrekt, maar de keuze op een Italiaanse club maakt het nog erger eigenlijk. Blijf nou maar gewoon!

Mooie stad Rome!

Doet die eendagsvlieg slim aangezien hij meer dan genoeg tijd over heeft om de stad te verkennen omdat hij niet vaak om de bank of basis hoeft te rekenen.

Kan hij zijn , voor nu riante, salaris uitgeven om over 4 jaar bij een of andere middenmoter in Oostblok zijn carrière proberen nieuw leven in te blazen...

Dit gaat een gevalletje: te vroeg vertrokken en zien we niet meer terug worden...

Kishna 2.0? Deze jongen moet lekker nog 2 jaar bij Ajax blijven, ik had laatst gelezen dat zijn vader er ook zo over denkt dus hopelijk helpt hij Justin in deze belangrijke beslissig!

8 mei 2018 om 17:56

Zijn vader schijnt te willen dat Justin blijft. Wie had dat gedacht ruim 20 jaar geleden? Dat Patrick de verstandigste zou zijn.

Doei, lekker banken carriere opfokken, kwiebus! Geen voorbeelden genoeg van de afgelopen jaren?

8 mei 2018 om 17:29

Waarom carriere opfokken...omdat hij een andere keus maakt dat jij? Als hij denkt dat hij er klaar voor is laat het hem dan gewoon proberen.

8 mei 2018 om 19:28

Dat kloot maar wij zijn kluivert zelf niet. Persoonlijk zou ik ook liever zien dat die bijtekend, helaas lijkt het de andere kant op te gaan. Als wij willen dat talenten langer blijven zul je mee moeten met het grote geld, wat mij in nederland onhaalbaar lijkt.

8 mei 2018 om 19:47

Kan niet wachten tot hij jou het tegendeel gaat bewijzen, want jij bent wel heel negatief.

Raiola krijgt helemaal niets nu... en zeker geen 40 procent voor het tweetal samen

Dat was het geval geweest als Ajax had ingestemd met die Maffioso

Wat een achterbakse etterbak is dat

Ik zou hem niet eens meer ontvangen als gerespecteerde club

En Kluivertje: je hebt het leuk gedaan, we hebben een paar maandjes van je genoten maar met zo'n mentaliteit kun je lekker oprotten

Streep er doorheen en ga lekker banken bij de Italianen

Je opvolger is al lang weer binnen

Doei!!!!!!!

Heeft nog maar één jaar contract en bovendien maar een jeugdcontract. Extreem veel zal ajax niet voor hem kunnen vragen. Max 10 miljoen, een lager bedrag wanneer er een doorverkooppercentage wordt gevraagd door Ajax.

Ajax probeert Raiola voortdurend een poot uit te draaien. Ik hoop dat hij nu duidelijk maakt dat er niet met hem gesold moet worden. Als ajax hem echt wil behouden moeten ze gewoon water bij de wijn doen en hem het salaris geven waar Raiola op aanstuurt. Ik denk dat Kluivert met een salaris van bruto 2.5 miljoen (1 miljoen netto). wel overstag gaat.

Italiaanse clubs staan alleen niet bekend om een veelvuldig gebruik van jeugdspelers dus ik weet niet of dat nou de beste competitie voor kluivert is. Roma is wel een prachtige club.

8 mei 2018 om 17:41

Ben je wel helemaal goed bij je hoofd?

Raiola komt aanvliegen, krijst een beetje en schijt iedereen op zijn hoofd als een zeemeeuw en mag met een paar miljoen vertrekken?

Waar slaat dat op?

"ajax probeert Raiola voortdurend een poot uit te draaien" ????????????????

Jij bent echt helemaal van het potje hoor, heb je een zonnesteek?

Een zaakwaarnemer neemt een speler in zijn budget en kan dan ongestraft met een paar miljoen weglopen?

8 mei 2018 om 18:28

Even een nuancering:

Ajax leidt 10 jeugdspelers op, van de 10 halen 2 het eerste elftal

Van die 2 is er 1 over die een goede transfer kan maken

Dan komt een zaakwaarnemer aanvliegen: ik wil 20%

Waar is dat op gebaseerd? Hij heeft er niet voor gewerkt. De speler wel, Ajax ook

Zaakwaarnemers hoeven tegenwoordig niet eens een diploma meer te hebben. Elke dikbuikige Maffioso met een sigaar en een fancy zonnebril kan dit soort praktijken uitoefenen

En dan zegt iemand: Ajax probeert Raiola voortdurend een poot uit te draaien

Ben je dan een beetje de weg kwijt of niet?

Niet normaal zeg, Justin je bent een werkelijke clown. Hoe durf je het logo van Ajax te kussen en naar voren te drukken alsof het je echt kan schelen en alsof je echt van Ajax houdt. 20 miljoen is wel lekker, kan je ook gewoon zeggen okeee de rest mag niet meer weg en kan je het salaris verhogen voor sterkhouders. Ben helemaal klaar met dat over het paard getilde ventje, net als z'n pa kan hij best voetballen (zeg niet net zo goed) maar hij lijkt in elk geval hetzelfde IQ te hebben. Heeft ook niks te maken met wat er nu aan de hand is, maar vind hem vrij dom qua woordkeuze en houding overkomen.

8 mei 2018 om 17:50

Kluivert junior mag de veters van zn pa nog niet strikken. Had op zijn leeftijd meer gepresteerd en was technisch veel verfijnder. Had ook meer voetbalgogme. Eeuwig zonde dat hij op zn 28e al klaar was met de top.

9 mei 2018 om 19:23

Goed punt, Patrick was een heerlijke voetballer, als hij een betere houding had gehad dan zou hij bekend zijn als een van de allerbeste

Word ie voor de A1 gehaald? Want Roma heeft met el Sharaawy, Under, Perotti, Gerson 4 buitenspelers. Aan de rechterkant gebruikt di Francesco ook vaak Florenzi of Shick.

Kluivert is nog helemaal niet klaar voor het buitenland zeker niet bij een club als Roma, dat is gewoon Italiaanse top.
Mocht het waar zijn dan ben ik bang dat hij wordt geconfronteerd met een enorme druk en verwachtingspatroon. Daar is het gewoon presteren of ernaast.
Kan wel een goede leerschool zijn voor hem zijn

Soap is nog lang niet afgelopen. Volgende fase is dat een aantal clubs wél aan de eisen van Ajax willen voldoen, maar dat Kluivert net naar die club wil die een stuk minder biedt....

En dan is het afwachten wie er voet bij stuk houdt. Kluivert een jaartje op de bank, wachten tot hij transfervrij kan gaan waar hij heen wil, met een flinke tekenpremie op de koop toe.

8 mei 2018 om 17:45

Ik zou als statement dan gewoon voet bij stuk houden als Ajax zijnde en zeggen dan als hij perse naar die club wilt waar Ajax geen akkoord mee krijgt je gaat of een seizoen op de bank zitten en loopt daarna transfervrij weg of je gaat nu weg. Gewoon het spel net zo hard spelen als je nu leest dat de kant van Kluivert doet in de onderhandelingen.

8 mei 2018 om 18:22

Oh, dat zal ook wel gebeuren, het is een spelletje "chicken", zoals je vroeger in de film zag. Twee mannen (tja...) allebei in een auto, afrijdend op een afgrond, degene die er het eerste uit springt, verliest. Zo is het onderhandelen over contracten ook. Maar eerlijkheid gebied te zeggen, Raiola is daar wel goed in...

Kijk ook naar de El Hamdaoui situatie. Toen hield Ajax ook voet bij stuk, maar uiteindelijk heeft ze dat vele miljoenen gekost en niets opgeleverd. Punt is dat je vanuit de emotie redenerend niet de beste (zakelijke) keuze maakt.

De meeste supporters reageren vanuit de onderbuik, maar beslissers zullen meestal toch echt voor de zakelijke kant kiezen. En op zich is dat logisch. Ajax is groter dan Kluivert, dus vang wat je vangen kunt en sluit het af. Hem een half jaar of jaar op de tribune neerzetten levert ook weer negativiteit op.

Sorry hoor, maar hoe dom is die jongen... ik hoop dat hij mn ongelijk bewijst, maar ik denk dat t niks meer gaat worden als hij dit gaat doen.

Dit is toch topnieuws! Ajax krijgt nog een zak geld ook voor zo'n arrogante puber met z'n verwaande zaakwaarnemer. Lekker cashen voor Ajax nu en over 6 jaar zien we de grote Justin Kluivert terug op de bank van Willem 2 o.i.d.

Het ga je goed Lionel eh, Justin...!

Mooi 20 miljoen incasseren en weg ermee. Als hij niet meer voor Ajax wil spelen kan hij beter vertrekken zo’n onmisbare schakel is het niet. Zou ik liever zien dat Ajax 2 miljoen salaris biedt aan Ziyech om hem nog een seizoen te behouden die gaan we meer missen.

Kan Ajax mooi Jahakbakhsh kopen en eventueel Neres op links zetten of ook verkopen en nog een andere linksbuiten erbij kopen.

Hahaha hilarisch! Die pipo komt niet eens voor in de top 25 meest waardevolle spelers in de Eredivisie. Die heeft geen schijn van kans in Rome met dat kinderlijfje van hem. Het enige dat Kluivert daar gaat zien is het Colosseum...

Jammer als hij gaat vind ik dat erg vervelend. Dan had van mij en dat vond ik al eerder Younes mogen spelen. Die gedroeg zich voor zn blessure en was blij voor Ajax te spelen en younes is erg sympathiek. Nu loopt hij een wk mis terwijl deze Kluivert alles van Ajax heeft gekregen en met een scheet in t gezicht van Ajax misschien nu weggaat. Wat een vieze actie als dit doorgaat.

Zou niet eens zo een verkeerde keuze zijn van kluivert.
Het niveau hobbelt maar achteruit hier in Nederland.
En zonder externe investeerders zal dat door blijven zetten.

Mino Raiola is het slechtste wat Justin had kunnen overkomen. Dat papa niet ingrijpt in onbegrijpelijk!

8 mei 2018 om 17:59

Kan niet z'n criminele moeder zorgt voor alles

Ga dan maar ik ben het nu al zat

Dat hele opgehemel van die Kluivertjes, daar zij we dan nu ook wel van af

Begon erg klef te worden

Zo goed was hij nog niet, dat moest hij nog worden

Door met anderen!

Maar dan wil ik ook nooit en nooit meer iets zien of lezen van die familie

8 mei 2018 om 18:01

Deze jongen heeft helemaal niks te vertellen, als dit werkelijks gebeurt dan is het echt doorgefluisterd door pa Patrick kluivert, deze ziet Nederlandse competitie als mickymouse competitie. Dat deze jongen goed is of goed zal worden weten iedereen maar je moet niet alleen goed zijn om te slagen. Je moet stabiel worden elke wedstrijd laten zien en elke wedstrijd ook er staan dit kan niet eens gezegd worden over eden hazard die elke wedstrijd er staat en laat staan kluivertje

8 mei 2018 om 18:36

Pa Kluivert is noujuist een groot voorstander dat zijn zoontje de aankomende jaren bij Ajax blijft. Het is zijn zaakwaarnemer en moeder die alleen maar euro’s willen zien. Stabiel wordt je niet bij een club waar je alleen maar op de bank zit, dat wordt je door veel minuten te maken en wedstrijden te spelen, dan zal hij dus bij Ajax moeten blijven.

8 mei 2018 om 19:25

Tuurlijk en zijn andere kind laat die wel in Barcelona voetballen. Denk je nou echt dat die 2 het daar niet over gehad hebben. Bij Ajax blijven is natuurlijk het best omdat de eredivisie zeker voor aanvallers een fijne competitie is.

9 mei 2018 om 00:02

In zulke
Situatie en als een voetballer zijnde vraag je advies naar een voetballer in dit geval Patrick kluivert dus geloof dat papa kluivert meest invloed op hem heeft

Oke, veel plezier! mooie club!

20 miljoen zou een geweldig bedrag zijn voor een arrogant middelmatig kapsoneslijerje.
Dat maakt het transfervrije vertrek van Younes, die ook een klasse beter is dan Kluivert, een beetje goed.

Naar bijv. AS Roma gaan is een veel betere stap dan naar Man U. Bij Man U gaat hij nooit spelen, bij AS Roma is de kans groter.

In ieder geval een betere stap dan naar Man United, daar is de concurrentie gewoon weg een stuk groter. Ook bij Roma zal hij vooral veel op de bank terecht komen, ik blijf dan ook van mening dat hij nog minimaal een jaar of twee bij Ajax moet blijven. Wat geld allemaal wel niet met een mens doet, dood zonde dit.

Beste betaalde bankzitter. Wat een grootheidswaanzin bij die jongen. Ga verdomme eerst een paar jaar Nederland overtuigen. Dan kan je geld vangen in t buitenland

Ik zie wel kansen voor hem als tuinkabouter in de tuin van Raiola. Voor de rest heeft hij natuurlijk nog weinig te zoeken in Italië. Hij heeft zeker talent maar hij is nog lang niet klaar voor een topcompetitie. Nog veel te veel pieken en dalen.

Hele familie kluivert is geflipt , kijk hoe ze met dat jochie van 10 jaar omgaan is gewoon oude lul al . En die Justin gaat t niet redden daar staan ander verdedigers dan hier maar lekker oprotten !!

Mensen doen heel denigrerend over de voetbalkwaliteiten van Justin Kluivert. Maar die zijn echt
meer dan bovengemiddeld. Hij gaat het ook redden, daar ben ik van overtuigd. Het is alleen jammer dat hij al zo vroeg weg gaat. Ik had hem nog wel een jaar of twee in Ajax 1 willen zien.

8 mei 2018 om 18:35

Met dat bovengemiddeld valt het allemaal best mee hoor. Wanneer je geen super talent bent helpt een goede mentaliteit (zoals Kuyt, Weghorst, Dost etc) heel erg mee om er meer uit te halen.

Of te wel de kans dat deze snotaap het gaat redden is uiterst gering.

Ik heb een beetje het gevoel dat hij zijn carriere ( vooruitgang) een beetje op het spel zet met dit idiote spelletje. En 20 miljoen is niet verkeerd toch? Kan je ook wel een leuke vervanger voor halen. Kluivert is nog lang niet toe aan deze stap. Maar vooral niet toegeven aan die makelaar. Is alleen maar geinteresseerd in hemzelf en euro's

Heel mooi. Hopelijk tekent die nog voor 19u vanavond, dan is deze soap ook weer ten einde.

Voor iedereen win-win:
Kluivert zijn vette salaris en tekengeld
Raiola zijn vette commissie
Ajax 20 miljoen erbij voor op de stapel
Supporters hoeven volgend seizoen geen nep-kus-logo-actie meer te verwachten !

Over 1 jaar kan hij met hangende pootjes een verhuur-constructie met PSv aan gaan...

Nou, dag jochie en veel plezier op de bank. Denk maar dat je net zo goed bent als je vader was.

Echte Ajacied my ass. Schande dit.

Ben ook niet echt blij dat het een Italiaanse club is. Zal wel in 10 termijnen komen en lager dan gewenst bedrag.

Ik lees steeds de zaakwaarnemer dit de zaakwaarnemer dat. Volgens mij bepaal je alsnog als speler zelf als je wil vertrekken. Er speeld meer achter de schermen. Deze jongen is een echte Amsterdammer de zoon van en die wil Ajax echt niet verlaten. De zwakkelingen Edwin en Marc zijn hier de schuldigen. Donder toch op met je salarisplafond. Geef dat joch 5 ton extra dat heb je over aantal jaar 100x terug simpel. Door je salarisplafond ga je weer geen CL spelen en word je weer geen kampioen. Wanneer komen er nou eens echte kerels aan de macht daar in Amsterdam.

Bedankt raiola maar kom dan maar met jouw Italiaanse club dan kunnen ze financiel bloeden ik zou als Ajax gewoon 25 miljoen vragen en een doorverkoop percentage zo hoog gaan zitten dat kamp kluivert en raiola niks extra meer kunnen verdienen en wil roma niet betalen? Dan gaat hij lekker een jaartje banken!! Dat zou ik pas sterk vinden van Ajax! Het wordt tijd dat de FIFA gaat ingrijpen en uitgaande transfers naar een buitenlandse competitie aan regels gaat binden dat een speler minstens 10 interlands moet hebben gespeeld en 21 jaar is. Trouwens ik zou als Ajax de gehele transfersom ook in een keer opeisen!! (Dat kunnen die Italianen vaak toch niet) en helaas als we nog eens kampioen willen worden zullen we van opleidingsclub echt af moeten we leiden alleen maar op voor de gieren met het grote geld!

Ik wil bijdeze Ado, Groningen, Heracles of Zwolle feliciteren met hun toekomstige buitenspeler!

Lekker laten gaan en hopen dat er in de jeugd een talentvolle vervanger rondloopt. Iemand die nog niets heeft laten zien en zulke eisen stelt, moet je zo snel mogelijk dumpen.

Kan je beter jahanbaksh van AZ halen, een meer allround type en een veel betere mentaliteit.

8 mei 2018 om 18:51

Ik hoop oprecht dat hij komt. Geweldige speler. Wel een AMR waar Justin AML is.

En AS Roma wil wel 30% afstaan aan team Kluivert? Of is de deal dan ineens anders? Raiola heeft bewust een onrealistische eis op tafel gelegd om een breuk te forceren.

8 mei 2018 om 19:36

Dan pakt hij dubbel salaris dusja

8 mei 2018 om 19:00

Raiola heeft een persoonlijke vete met Ajax dus als halve Italiaan zal Roma vast een betere deal krijgen.

Ik moet zeggen dat ik in beginsel ook meewarig deze soap volgde. Maar Roma, dat is misschien helemaal geen gekke keuze. Hij kon wel eens gaan verrassen daar zegt mijn gevoel.

Hou op met je verrassen kin ie hier al amper !!!! Is alleen maar geld geld geld bij de kluivertjes ! Pa gok schuld en over de rest praat ik niet geen goed voorbeeld ! Zie jochie van 10 ook alleen maar om geld al etc pffff ben blij dat dat verwaande joch oprot helemaal klaar mee en hoop dat ie wegrot op bank !

Doei! Hopelijk over een jaar of twee/drie een reunie als basisklant bij Roma in de Europa League ofzo en dan op Facebook zeuren dat je geen 'respect' krijgt.

Talent heeft Kluivert zeker wel. Alleen krijgt hij de kans en heeft zijn nieuwe club het geduld? Heeft zijn hoofd op hol laten brengen door Raiola.

Kluivert is een leuke voetballer en ik had hem graag langer gezien bij Ajax, maar het is echt geen speler van de buitencatagorie. Die 20 miljoen moet je als Ajax zijnde direct pakken en op zoek gaan naar een vervanger.




Hopelijk vangen ze er twintig voor inderdaad, neres voor 30, Ziyech nog eens 30, de ligt 60, Obama 25 en dan inkopen op ervaren spelers als alireza, tadic, Stekelenburg, blind en hoedt. Als ze dan de hegemonie willen nemen dan moeten ze wel eens dat spelers beleid aanpakken met een hoger salarishuis en naast de takentenfabriek overal het beste en routine weghalen.

20 miljoen !! Ik zeg ariverdeci Kloivert! Man man zon ventje die een paar leuke schijnbeweginginkies in huis heeft .. ik zeg lekker proberen in Italia , legt ie zo op een brancard .
Het zou mij echt verbazen als hij het daar gaat maken ..

Ongelooflijk dat Kluivert na een paar wedstrijden in Ajax I klaar denkt te zijn in Nederland.

Als ze voldoen aan de eisen die Ajax stelt dan kan hij weg.
Het kan snel gaan van publiekslieveling tot paria.

Zou geen verstandige set zijn van Ajax !!!! Je geeft zo juist een signaal af naar de rest, zo van als je een beetje tegengas geeft laten ze je gaan.
Moment dat je meneertje kluivert moet laten gaan bij een bedrag dat hoger is dan dat je eigenlijk zou willen vangen en eerder niet ook zeker niet onderhandelen want dan werk je ook nog met hem mee.

Wat naar dat nu hij dreigt te vertrekken hij opeens als zo makkelijk vervangbaar wordt afgestempeld door sommige van jullie. Terwijl, toen hij bepaalde positieve uitspraken deed en een paar leuke wedstrijden speelde hij als een toptalent werd gezien.

Hou de eer lekker bij je zelf en gun die jongen, wat hij ook kiest gewoon het beste. Is ook beter voor het Nederlands elftal.

K heeft op zn 16e eind april 2016 een 3 jarig contract getekend. Is in jan 2017 gaan spelen. Dat contract was in t meest negatieve geval dus maar voor 1 1/2 seizoen. En daar is dan 10 jaar opleiding aan voorafgegaan ! Waarom niet voor 5 jaar getekend ? of een andere vorm gekozen.

Roma is wel klein beetje zijn niveau. Man United is wel te hoog voor hem en hij komt toch op de bank.

Voor een goed bod lekker laten gaan, het is maar Justin een talent maar niet zo uitzonderlijk.

Zonde, maarja wat verwacht je van Mino haha. Ik denk dat hij zich in Spanje of Duitsland meer kan ontwikkelen, past meer bij zijn spel vind ik. Maar ik kan het fout hebben.

Ergens is het wel een type speler die ik kan waarderen. Snelheid en acties. Misschien wordt 'ie zomaar de 'nieuwe' Mancini van Roma :D Dan kunnen we er nog wat plezier aan beleven.

Overigens wel ziekelijke bedragen voor zo'n jonge jongen met een paar leuke wedstrijden in de benen.

Van Raiola is dit natuurlijk walgelijk, maar daarvan weten we inmiddels wel wat we ervan kunnen verwachten. Ik ben zelf meer teleurgesteld in Kluivert. Altijd een grote bek in interviews en van de daken schreeuwen dat hij zo'n grote Ajacied is en zichzelf nog jaren bij Ajax ziet spelen, en als het er dan op aan komt laat hij zijn zaakwaarnemer de dienst uitmaken. Dan is het ineens niet zo'n grote jongen meer. Wat een slappe hap, wie is er nou de baas? Vervolgens gaat hij ook nog eens heel mysterieus doen over zijn toekomst, terwijl meneer al lang weet dat hij richting de uitgang gaat. Er is veel kritiek geweest op Ziyech (deels terecht, deels onterecht), maar die is tenminste eerlijk. Dat kan je van Justin allerminst zeggen.

Ik heb nu ook echt zoiets, als je van dit soort eisen gaat stellen, hoeft het van mij ook niet meer. Hij mag best beloond worden voor een prima seizoen en een upgrade krijgen van zijn huidige contract, maar dit soort eisen zijn volstrekt onacceptabel en ik vraag me oprecht af waar hij het lef vandaan haalt om dit te vragen. Wat mij betreft exit Justin Kluivert.

Slimme zet, wel veel geld op zijn rekening en daar is alles mee gezegd want hij gaat het in buitenland echt niet redden. Een voordeel is dat hij geen schoenen meer hoeft te kopen want hij loopt er toch al naast. Hoop voor hem dat hij een beetje een kont als een wielrenner heeft zodat hij pijnvrij de bank of tribune warm kan houden na zijn transfer, het ga je goed Justin. Echt een slimme zet als je dit doorzet, ik hou wel van sarcasme, misschien bouwen ze bij Roma wel een team om jou heen. Misschien, ik weet het eigenlijk wel zeker met jou kwaliteiten, kan ook bijna niet anders na alle wedstrijden dat je Ajax aan de hand nam en wekelijks met kop en schouders boven de rest uit stak, je bent dit niveau duidelijk ontgroeid

Ach Ajax leg de rode loper uit, wat moet je met zulke ondankbare schoffies die jullie op de rails hebben gezet, dit is dan de dank die jullie ervoor terug krijgen.

Je kan een jonge kerel niet kwalijk nemen als clubs van dat kaliber komt aankloppen. De manier waarop is jammer. Er zijn zoveel mensen op de achtergrond die aan de touwtjes trekken, die jongen weet het niet meer. Jammer want zijn pa kent het wereldje en zou hem moeten beschermen.

Onbegrijpelijk dat uitgerekend een zoon van een bekende voetballer zich hierin zo laat meeslepen. Zoals vele van ons zouden verwachten dat papa Patrick Kluivert, Justin Kluivert behoedt voor dit soort transfers.
Natuurlijk wordt er gezegd dat die zijn ambities moet nastreven maar hij kent de gevaren als geen ander.
Ben bang dat die compleet op zijn bek gaat. Laten we hopen dat we het allemaal fout hebben

Ik kan de naam Kluivert niet meer horen

Wat een wanstaltige situatie, wat een soap met die dikke Maffia Italiaan, ik word er misselijk van

Ik vind het nog steeds een leuk joch, maar oh, oh, wat laat die zich naaien

Alles voor het kapitaal, nooit meer het embleem van Ajax kussen jochie, je bent het niet waard

Ga maar lekker, stront moet lopen, en wordt uiteindelijk doorgetrokken

Flush... Weg....

Pak je koffers lekker in kluivert .. je komt net kijken zoals onze grote vriend locadia zei.. lekker boufal ophalen van Southampton jaartje huren

Het was gisteren nog 40%, nu is het al 30%? Tijd kan snel verkeren, zelfs de kranten weten van gekheid niet meer wat ze moeten schrijven om aan deze soap te verdienen. Nog even en Ajax kan 30miljoen vragen als er echt zoveel clubs in hem geintereseerd zijn...

Strik eromheen. Wat een overschatte voetballer, komt net kijken. Net zn vader, no brains

Het lijkt erop dat het kamp Kluivert enkel de zakken wil vullen. Op zich is dat dan weer niet zo heel bijzonder binnen de voetballerij. Men ziet tegenwoordig tenslotte alleen nog maar euro tekens. Van loyaliteit heeft men vandaag de dag nog nooit gehoord.

Van de Sar heeft helemaal gelijk. Na ruim 10 maanden onderhandelen is het toch wel mooi geweest. Ik zou als Ajax zijnde lekker die 20 miljoen pakken en snel vergeten. Je moet tenslotte enkel spelers hebben die graag het shirt van je club dragen.

Sneu van zoveel Ajacieden dat er nu wordt afgegeven op Justin en er niets meer van hem deugt, terwijl ze maandenlang gek van hem waren. Dat verdient die jongen niet, maar dat is het voetbal: de ene dag ben je de held en de volgende dag wordt je uitgekotst. Ik hoop dat hij voor Ajax flink wat oplevert en wens hem oprecht veel succes. Hoop voor hem dat hij een goede keuze maakt en de beide benen op de grond houdt. Maar dat leren ze hem vast wel in Italië anders gaat hij veel schopjes krijgen op de training.

9 mei 2018 om 01:30

Als hij enig hart voor Ajax heeft dan reageert hij nu niet zo

Schande dat hij ons mooie embleem heeft gekust, het blijft een mooi onecht ventje die alleen maar voor zijn eigen glorie gaat

Net als zijn broertje en zijn vader

Het lijken de F***ing Kardashians wel

Oprotten met die hele familie, laat ze lekker door de WC spoelen

Sorry hij had moeten leren van de fouten van z'n vader, maar hij maakt nog veel grotere. Lintje erop en lekker geld vangen. Hij is er nog lang niet. maar is net zo erg als Depay.
Deze jongens denken dat ze naar een klein jaartje in het eerste, Messi zijn.
Niet Ajax waardig. Wat is Mathijs dan tgoch volwassen ondanks dat hij een jaar jonger is.

AS Roma hahahah , als er 1 competitie is waar die niet naartoe moet gaan is het Italië wel. Maar goed hij zal wel met zn neus tegen het plafon aan liggen daar en uiteindelijk bij sc Heerenveen terecht komen

Bedankt voor niks en tot nooit meer ziens in Amsterdam!! Omdat meneer de naam 'Kluivert' draagt denkt hij gelijk een grote meneer te zijn!! Maar prims ga maar naar Rome.. Dan zien we je over 2 jaar wel weer terug in de Eredivisie bij PEC, NAC of Sparta. Justin is typisch zo'n speler van de generatie.. Ze hebben hun hele carrière te danken aan in dit geval Ajax. En ze halen het eerste en kunnen aardig voetballen en dan ruiken ze geld en weg zijn ze.. Clubliefde is tegenwoordig ver te zoeken. Dat is dan je dank als opleider!!

Doei doei miskwalletje, veel succes op de tribune in Italie!
Straks zien we je wel weer een keer terug bij Roda of Nac, waar je ook niet goed genoeg voor bent.

Gister hoorde ik op nieuws van overmars dat hij toch gaat tekenen en blijft ? Justin is echt wel op te vangen dus laat deze gewoon gaan. De Ligt heeft dacht wel verstand en gaat toch hoop blijven. want die jongens eindigen toch na een wedstrijd of 3 op de bank als ze basis al halen. Frenkie is duidelijk, blijf tot einde volgend jaar en dan ga ik naar Barsalona.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren