Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Liverpool bereikt finale ondanks eerste nederlaag in CL-seizoen

Laatste update:

De finale van de Champions League gaat op 26 mei in Kiev tussen Real Madrid en Liverpool. The Reds verloren in de return van de halve finale weliswaar voor het eerst dit seizoen in de Champions League, maar de 4-2 overwinning was voor AS Roma net niet voldoende om de in de heenwedstrijd opgelopen schade te repareren. Na een vroege treffer van Sadio Mané leek Liverpool een comfortabele avond tegemoet te gaan, maar de thuisploeg knokte zich terug in de wedstrijd en maakte het de ploeg van Jürgen Klopp nog lastig in de tweede helft.

Na de 5-2 nederlaag in Liverpool wist AS Roma dat men voor een loodzware taak stond, want nog nooit wist een club een dergelijke nederlaag in de return weg te poetsen. Bovendien verloor de ploeg van Klopp dit seizoen nog geen wedstrijd in de Champions League. AS Roma kon zich vooraf vasthouden aan de ijzersterke balans in eigen huis, want er werd dit Champions League-seizoen nog geen enkel doelpunt geïncasseerd in het Stadio Olimpico. Met een stijf uitverkocht stadion achter zich begon de thuisploeg furieus aan de wedstrijd.

Het goede begin leverde al snel mogelijkheden op voor Edin Dzeko en Alessandro Florenzi, maar alle aspiraties konden de prullenbak in na een fout van Radja Nainggolan. De Belgische middenvelder verspeelde knullig de bal aan Roberto Firmino, die Mané in staat stelde om de 0-1 op het scorebord te brengen. Het duurde niet lang voordat AS Roma door Liverpool terug in de wedstrijd werd gebracht. Dejan Lovren wilde een door Stephan El Shaarawy teruggelegde bal wegwerken, maar het leer belandde vervolgens via het hoofd van James Milner in eigen doel: 1-1. Het was het eerste eigen doelpunt van Liverpool in de Champions League sinds 2008, toen John Arne Riise in de halve finale tegen Chelsea het verkeerde doel trof.

Liverpool toonde zich niet aangeslagen en kreeg via Mané al snel een goede mogelijkheid om weer op voorsprong te komen, maar zijn inzet werd van dichtbij gekeerd door Roma-doelman Alisson Becker. Na 24 minuten spelen greep Liverpool alsnog weer de voorsprong. Een hoekschop werd door Dzeko de verkeerde kant op gekopt, waarna Wijnaldum er als de kippen bij was om de 1-2 tegen de touwen te knikken. Het spel golfde vervolgens in het restant van de eerste helft op en neer, wat tot kansen aan beide kanten leidde. Aan de ene kant raakte El Sharaawy via de voet van Milner de paal, terwijl Mohamed Salah aan de andere zijde een schot gekraakt zag worden door Federico Fazio.

Vijf minuten na rust wist AS Roma andermaal op gelijke hoogte te komen. Een schot van El Sharaawy werd in eerste instantie nog gekeerd door Liverpool-doelman Loris Karius, maar hij tikte de bal voor de voeten van Dzeko. De Bosniër had vervolgens weinig moeite om de 2-2 binnen te schieten. AS Roma ging nadrukkelijk op zoek naar de voorsprong en kreeg via invaller Cengiz Ünder en Dzeko aardige kansen. Liverpool mocht tevens van geluk spreken dat de bal niet op de stip ging na een handsbal van Trent Alexander-Arnold.

In de slotfase probeerde AS Roma via Dzeko en Patrik Schick aan de leiding te komen en vijf minuten voor tijd kreeg het alsnog de verdiende voorsprong. Nainggolan schoot vanaf de rand van het strafschopgebied snoeihard raak via de binnenkant van de paal. AS Roma kwam in blessuretijd nóg dichterbij, nadat de bal op de stip ging wegens een handsbal van Ragnar Klavan. Nainggolan bepaalde de eindstand vanaf elf meter op 4-2, net niet genoeg voor de Romeinen. Liverpool bereikt zo voor de achtste keer de finale van de Champions League, die the Reds reeds vijf keer in de prijzenkast hebben staan.

Wie wint de Champions League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Drie woorden, éã©n afkorting: Var!!!! Ik hoop echt dat er een tijd komt waarin we na een wedstrijd nooit meer (of i.i.g. veel minder) hoeven te praten over de scheids, maar gewoon lekker over het spel van beide ploegen.

2 mei 2018 om 22:40

De VAR moet er echt komen wat we afgelopen 2dagen hebben gezien kan niet het gaat om de finale van het grootste clubtoernooi ter wereld!!!

2 mei 2018 om 23:22

De UEFA weigert dat omdat ze dan niks meer kunnen verdienen wat onder de tafel wordt doorgeschoven. Ik zou niet weten waarom ze niet anders voor VAR gerechtigheid gaan. Dit is indirect bewijs dat er gewoon nog steeds geschoemelt worden met clubs via de UEFA.

3 mei 2018 om 00:05

De VAR kan toegepast worden pas als alle europese landen de VAR in hun competitie gebruiken .Anders zou de uefa alleen scheidsrechters kunnen aanstellen voor de uefa wedstrijden van die paar landen die het nu wel gebruiken waarvan de scheidsrechters ervaring hebben opgedaan met de VAR

2 mei 2018 om 22:41

Eens dat er VAR moet komen. De belangen zijn te groot om het niet te doen. Helaas weigert de UEFA het. Maar ik ben wel blij dat Liverpool door is. Verder acht ik Liverpool kansloos in de finale tegen Real Madrid. Real Madrid heeft op elke positie een veel betere speler dan Liverpool. De enige twee spelers van Liverpool die een basisplaats zouden hebben bij Real Madrid, zijn Salah en Firmino. Verder niemand. Daarom acht ik Liverpool kansloos tegen Real Madrid. In Januari voorspelde ik al dat Real Madrid de CL zal winnen voor de 3e keer op rij. Bij de Toto heb ik hiervoor 10 euro ingezet en kan 70 euro verdienen. Deze voorspelling lijkt nu echt uit te komen voor mij!
Verder moet Liverpool nog heel wat posities versterken aanstaande zomer, willen ze mee doen om het kampioenschap. Een centrale verdediger, creatieve middenvelder/flankspeler en eventueel een controlleur en keeper zou nodig zijn, hoewel bij een contract verlenging van Can, een controlleur niet nodig is. Als keeper hoef ik Alisson i.i.g. niet meer. Alisson is slechter dan Karius.

2 mei 2018 om 22:46

Salah waarschijnlijk wel ja. Al moet die nog maar bewijzen of het bij een club als Madrid zal lukken. Je ziet het met Bale. Firmino zie ik niet in de basis staan bij Real.

2 mei 2018 om 22:48

Alisson is gewoon beter dan Karius hoor. Alisson moest keepen tegen de beste aanval ter wereld. Daarnaast heeft hij bijvoorbeeld prima gekeept tegen Chelsea barca en Atleti. En in de Serie A zal hij het ook vast prima doen aangezien hij boven ederson bij brazilie staat.

2 mei 2018 om 22:55

Tuurlijk is Alisson beter als Karius, dat is het merendeel van de keepers. Al snap ik niet dat ze bij Brazilië de voorkeur niet geven aan Ederson. Naar mijn mening toch wel wat beter als Alisson.

2 mei 2018 om 22:57

Dat valt wel mee, Alisson laat wekelijks een hoger niveau zien dan Ederson en blijkbaar is dat ook zo bij de nationale ploeg.

2 mei 2018 om 23:02

Op basis van wat dan Marc? Ik vind Ederson namelijk een uitstekend seizoen keepen.

2 mei 2018 om 23:05

Op basis van de geweldige prestaties die Alisson Becker dit seizoen behaald. Hij keept nog beter dan Ederson dit seizoen doet. De hele top zit achter hem aan. Vandaag was hij niet goed, maar Ederson is ook lang niet foutloos.

2 mei 2018 om 23:05

Ik zou bijna vragen of je Ederson weleens ziet keepen?

2 mei 2018 om 23:14

Maar ik hoop voor Liverpool dat zij zich van hun beste kant laten zien anders is het snel klaar. Ik ben de hele toernooi positief over ze en heb ze al lang van te voren aangewezen als een van de favorieten. Maar die rare fratsen met hun verdedigers wordt keihard afgestraft door Madrd. Dus Klopp moet echt met een masterplan komen.

2 mei 2018 om 23:18

Onzin, Ederson is net zo goed als Alisson en speelt in een sterkere competitie tegen betere spitsen maar waar vooral het verschil zit tussen deze twee keepers is de traptechniek en het meevoetballen. Ederson heeft veruit de beste traptechniek ter wereld als keeper, dat heeft Brazilie komend WK juist nodig. Alisson is een geweldige doelman maar Ederson steekt er net bovenuit door zijn traptechniek.

2 mei 2018 om 23:47

Trap techniek belangrijk bij een keeper? Leuke bijkomstigheid maar gaat beetje vet om te zeggen dat Brazilië dat nou echt nodig heeft

3 mei 2018 om 00:07

@LewGones, heb je Alisson ooit wel zien keepen? Alisson is echt wel beter en is terecht eerste keeper van Brazilie.

3 mei 2018 om 00:14

Ik kan hetzelfde andersom vragen. Veel mensen denken dat Ederson beter is aangezien hij het in de PL doet, maar voor keepers is dat minder belangrijk. De meeste kijken amper Serie A hier en baseren hun oordeel over Alisson op Cl wedstrijden tegen een Barca of nu Liverpool. Ik volg Ederson niet wekelijks, maar heb hem wel vaak genoeg zien keepen. Tuurlijk heeft hij een fantastisch seizoen gekeept, maar dat heeft Alisson ook gekeept.

Alle statistieken zijn ook ruimschoots in het voordeel van Alisson, het enige waar Ederson beter op scoort is meevoetballen. Het is toch niet voor niets dat Brazilië voor Alisson kiest?

3 mei 2018 om 00:46

Precies dat dus. En voor de mensen die zeggen dat Alisson onderuit is gegaan tegen Liverpool, volgens mij was Ederson al helemaal onderuit gegaan tegen Liverpool. Wat Alisson beter maakt is dat hij bijna wekelijks wel een worldclass save maakt, wat ik Ederson echt niet zie doen.

3 mei 2018 om 08:56

Het gaat er uiteindelijk om wie het beste team heeft en niet de beste spelers. Het is nog altijd een team sport. Om nu te zeggen dat een ploeg gaat winnen omdat ze betere spelers hheeft is een beetje kort door de bocht.
Liverpool staat niet voor niks in de finale. Heeft zich in de CL bewezen net als Madrid. Ik hoop op een aantrekkelijke finale.
Nog even iets anders ....die finale valt midden in de Ramandan, wat gaan de Islamitische spelers doen ?

2 mei 2018 om 22:42

Laten we het over het spel hebben dan. Waarom kan Klopp Liverpool niet fatsoenlijk neer zetten in deze wedstrijd en de wedstrijd na de 0-1 op slot gooien? Het was bar en bar slecht wat ze lieten zien, ziet er somber uit voor de spanning in de finale.

2 mei 2018 om 22:50

Ik kan je verzekeren dat men in Belgie meer over de scheids en VAR spreekt dan vorig jaar. Wellicht dat het over een jaar of 2-3 beter werkt maar momenteel sukkelt men nog met kinderziekten. Bij buitenspelfases (en andere zwart-wit fases) is het een nuttig systeem met toegevoegde waarde maar bij strafschoppen e.d. blijft er discussie, nog veel meer dan anders eigenlijk. Vroeger accepteerde men nog dat de scheids het niet gezien had of whatever, nu is er enkel gezeik over de VAR die al dan niet moest ingrijpen omdat het voor de ene penalty is en voor de andere niet. In Engeland was het in de beker ook al geen succes. In Italie is men ook niet echt tevreden geloof ik. Het is geen systeem dat alles op zal lossen, er zal altijd discussie blijven bestaan.

2 mei 2018 om 23:39

Wat een onzin, you win some you lose some rn afgelopen zaterdag hoorde je mij ook niet klagen bij pieters en nu bij mane wist ik het ook al omdat het gewoon te vroeg was in de wedstrijd. Ik weet niet of jr var wedstrijden heb gekeken, maar daar is helemaal geen hol aan. Constant onderbrekingen en geen flow meer. Flow boven zeuren over fouten van de scheids.

3 mei 2018 om 03:02

Zei het in andere post ook al. Voetbal is een sport van mensen. Mensen maken fouten hoort bij het spelletje. Al die technologie maakt het spel misschien wel eerlijker. Maar of het dan ook leuker word vraag ik me af. Al deze drama is ook wel beetje de charme van het voetbal al jaren vind ik dan.

Dit is goed voor het Engels voetbal. Maar liverpool mag absoluut niet klagen met de scheidsrechters. Los dat de laatste penalty zwaar bestraft is. Ik had het Roma in ieder geval gegund.

2 mei 2018 om 22:41

Die rechtsback maakte wel echt hands waar ze geen penal voor kregen dus ze verdienden wel een penal.

2 mei 2018 om 22:42

Scheidsrechter was gewoon dramatisch, Liverpool had ook recht op twee pingels en Roma had rood moeten hebben. Maar met al dat geschreeuw lijkt opeens alsof Liverpool alles mee had.

2 mei 2018 om 22:44

Die laatste durft hij ook enkel geven omdat hij weet dat de match afgelopen is. Had van meer lef getuigd TAA met penalty en rood te bestraffen.

2 mei 2018 om 22:46

Rood? Voor een onbewuste handsbal is de straf geel. En die Alexander Arnold hadden ze echt niet gemist, wat was die jongen slecht vandaag.

2 mei 2018 om 22:50

Hield nochtans Sané in zijn zak tegen City.
Maar goed, hij was vandaag slecht dus hij kan er nooit iets van...

2 mei 2018 om 22:50

Onbewust? Hij weet dat hij op de lijn staat en maakt zich bewust zo groot mogelijk. Hij speelt de bal met de hand boven zijn hoofd en ontneemt een 100% doelpunt. Rood ja.

2 mei 2018 om 22:53

De dubbele straf bestaat niet meer geloof ik, dus geel en penal.

2 mei 2018 om 22:57

Echt? Dus als je hem a la Suarez tegen Ghana uit doel klopt, mag je blijven staan? Wist ik niet. Dan zou het inderdaad pingel en geel moeten geweest zijn. Al had TAA al geel op dat moment dacht ik...

2 mei 2018 om 22:59

Negeer: Arnold pakte geen geel vanavond.

2 mei 2018 om 23:00

@grzegorz

Terugmatch werd hij hoorndol gespeeld door diezelfde Sane. Eerder hij speelt een wedstrijd sterk en hij is meteen goed...

2 mei 2018 om 23:04

Neen, hij speelt gewoon een vrij goed seizoen. De beste jongen is 19 en wordt voor de leeuwen geworpen. Hij doet het beter dan verwacht, en wordt sowieso gekozen boven Gomez en Clyne die amper matchfit is.

Mijn punt is dat hij wel gemist zou worden.

2 mei 2018 om 23:04

Opzettelijk hands is nog steeds direct rood en een penalty. Suarez zou ook na het afschaffen van triple punishment rood krijgen. Alexander-Arnold had geel en een penalty tegen moeten krijgen.

2 mei 2018 om 23:13

@goalski: bij een onbewuste hands krijg je geen geel. Een onbewuste hands is namelijk geen penalty!

Voor hands moet een speler bewust met de hand of arm naar de bal. Je hebt namelijk opzet nodig voor hands. TAA maakt zich niet onnodig breed en houdt zijn handen, ondanks dat hij zijn handen hoog houdt, langs zijn lichaam. Hij heeft ze niet uitgestrekt. Mijn conclusie: geen penalty.

Edit: na meerdere keren het fragment van VZ te hebben bekeken kom ik tot een iets andere mening: TAA gaat met de hand naar de bal, maar op het moment dat de speler van Roma uithaalt heeft TAA zijn ogen dicht en kijkt hij de andere kant op. Hij kan onmogelijk zien welke richting de bal op gaat. Daardoor blijft het nog steeds onbewust en daardoor geen penalty.

2 mei 2018 om 23:29

Langs zijn lichaam... Kijk anders even naar de still van dat moment onder het artikel over de pingels.

2 mei 2018 om 23:29

Bij Suarez hadden ze gewoon een penalty moeten geven zonder een keeper in de goal. Gyan van Ghana schoot die bal op de lat in de 122e minuut van de extra tijd, waardoor Suarez nog zijn zin kreeg dat zou toch eigenlijk niet mogen.

2 mei 2018 om 23:33

De arm of hand ontneemt een zuiver doelpunt dus penalty, ongeacht of hij langs het lichaam worden gehouden of niet. Rood is het in ieder geval niet.
Een voorzet of schot wat niet zeker is van een zuiver doelpunt wordt er rekening gehouden of de arm langs het lichaam wordt gehouden (geen penalty) of niet langs het lichaam wordt gehouden (penalty)

2 mei 2018 om 23:34

Ontnemen van een scoringskans zoals Suarez is rood . Zoals het neerhalen van een doorgebroken speler. Een onbewuste handsbal is dat niet.

2 mei 2018 om 23:43

Zeuren over trent haha laat mij niet lachen, die jonge speelt een ijzersterk seizoen waarin hij zijn verdedigende spel super heeft verbeterd. Verdedigers maken fouten, aanvallers verliezen een bal. Makkelijk praten dus.

3 mei 2018 om 00:52

2 penals voor liver??? 😂😂😂 zeker weer die van mane. Dit is nooit een penalty en vooral niet als je naar gelijke situaties kijkt. Dit was natuurlijk ook nooit een doelpunt of zelfs een kans. Kijk hoe ramos inkomt op lew en er wordt niks gezegd. En er was voor de rest nergens een andere situaties ofzo waar liver van een penal kan spreken.

3 mei 2018 om 00:57

Kijk weer opnieuw aub. Voorday elsharawy hem schoot waren zijn handen naar beneden, daarna komt zijn hand boven zijn hoofd en houd hij de bal tegen als een keeper. Als dit niet bewust is en geen penal is, dan kan je beter zeggen dat hands niet meer gestrafd mag worden, want als je zo de bal met je hand mag tegenhouden, dan is het de vraag of er iets aan de regels veranderd is dat het hands toegestaan zijn.

2 mei 2018 om 22:42

4-2 verliezen en dan nog finalist. Ik had veel meer verwacht van Liverpool. Maar de defensie is echt niet normaal zwak. Real is de meest effectieve en dodelijkste team in de CL. Dit gaan ze makkelijk winnen van liverpool

2 mei 2018 om 22:44

Domme own goal, afstandsschot en lachwekkende penalty, valt wel mee van die defensie.

2 mei 2018 om 22:58

Begin eerste helft moet de keeper van Liverpool gewoon rood krijgen maar de scheids fluit onterecht voor buitenspel.
Dit soort beslissingen zijn buitengewoon schadelijk en de scheidsrechters moeten hiervoor gestraft kunnen worden.
Bij twijfel geef je het aanvallende team altijd voordeel, in dit geval kun je maximaal twijfelen.
Ik ben blij dat Liverpool door is voor Wijnaldum en van Dijk maar het is toch treurig dat jet gepaard moet gaan met arbitrale dwalingen zoals deze en nog een aantal.

2 mei 2018 om 23:00

Roma ook twee fouten van Dzeko en Nainggolan. De defensie treft geen blaam. Is Roma nu ook niet zwak achterin?
Als Roma wat beter met hun kansen was omgegaan, waren er nog meer goals gevallen, dan spreek ik nog niet over de strafschoppen die niet gegeven zijn. Liverpool is gewoon kwetsbaar achterin.

2 mei 2018 om 22:43

Liverpool speelde zeer teleurstend vandaag, Roma liet zoveel ruimte en met een beetje scherpte veel meer te halen. Maar in plaats daarvan op de verdedig leunen en enkele keren goed weg komen. Liverpool kan absoluut geen voorsprong verdedigen en moeten straks in de finale echt uit een ander vaatje tappen. Het Liverpool van Roma & City thuis maakt absoluut kans maar het Liverpool van vanavond zeker niet.

2 mei 2018 om 22:48

De reden dat Liverpool teleurstellend speelde, had te maken met dat ze; en niet hoefden en zondag al tegen Chelsea moeten. Aansaande zondag tegen Chelsea is zeer belangrijk, omdat dat om een top 4 plekje gaat. Daarvoor spaart Liverpool de krachten.

2 mei 2018 om 22:50

Niet hoefden. Nog 1 goal erbij en het was verlenging. Dit was een van de belangrijkste wedstrijden van het seizoen voor Liverpool.

2 mei 2018 om 22:52

Valt te begrijpen ze hadden ook een hele grote voorsprong maar ze maken het toch wel weer spannend. Hoop dat Liverpool in de finale een wedstrijd als tegen Roma thuis op de mat kan leggen dan zie ik wel kansen. Zoals het vanavond ging moeten we snel vergeten want daar weer Real wel raad mee.

2 mei 2018 om 22:54

Real wint de finale makkelijk. Die spelen geen finales, die winnen finales.

3 mei 2018 om 13:47

@elphenomeno

Die 4-2 was niet relevant meer, scheids wist dat ie daarna af ging fluiten. Als Liverpool thuis nog wat serieuzer had gedaan was het 7-0 geweest en kon de returnwedstrijd op papier werden afgedaan.

Wat kom je geirriteerd over trouwens, balen dat een engelse club (notabene de club die Dortmund ook al eens heeft uitgeschakeld) de finale heeft gehaald en de Bundesliga op Bayern na Europa League niveau is?

2 mei 2018 om 22:46

Ben benieuwd naar post match commentaar van Gerrard. Zal wel weer verschrikkelijk positief zijn. Hij kan alleen maar vertellen hoe goed ze wel niet zijn. Die Engelsen hemelen hun teams altijd verschrikkelijk op dat je als buitenstaander denkt dat Everton net zo goed is als Barcelona.

2 mei 2018 om 22:52

Engelse competitie is ook gewoon het sterkste ter wereld. Liverpool schakelt Roma uit, waar Barcelona eerder nog door werd uitgeschakeld, terwijl Barcelona met 16 lunten verschil nummer 1 staat en Liverpool 4e. Duidelijker bewijs is er niet. Dat Gerrard dan ook Liverpool ophemelt, is niet meer dan logisch. Liverpool behoort in mijn ogen tot de elite van Europa, maar ze zijn kansloos tegen Madrid, omdat Real Madrid op eenzame hoogte staat van de rest.

2 mei 2018 om 22:55

Hier moet ik even om lachen. Duidelijk bewijs is dat de afgelopen 20 jaar 12 van de Europese prijzen naar Spaanse ploegen zijn gegaan (niet alleen Real). Vind het zo'n kul argument om te zeggen dat Roma Barca uitschakelde en Liverpool Roma en da daarom de Engelse competitie de sterkste is.

2 mei 2018 om 22:55

Daarom hebben de Spaanse clubs de afgelopen 10 jaar De Champions League en de Uefa League gedomineerd. Nice brain Zermatt Of je trolled ofc En zowel real als Barcelona alle Engelse ploegen finaal weggespeeld de afgelopen 10 jaar.

2 mei 2018 om 22:56

Ja en landskampioen Chelsea verliest ook kansloos met 3-0 van Roma. Wat een kul argument. Nummer 8 van Spanje schakelt de nummer 2 van Engeland uit. Spaanse competitie is qua top en subtop een stuk sterker. Barca, Real, Atletico, Sevilla, Villarreal, Valenica, Bilbao, Sociedad, Betis en Celta vind ik sterker linkkerijtje dan United, City, Chelsea, Spurs, Liverpool, Arsenal, Burnley, Everton, West Ham en Leicester.

Barca en Real hebben geen uitleg nodig
Atletico 2 CL finales gespeeld en aardig wat El's op haar naam staan
Sevilla 3x op rij EL gewonnen en kwartfinalist CL dit jaar
Valencia overwinterd nagenoeg altijd als ze Europees spelen
Villarreal idem dito met als hoogtepunt halve finale El
Bilbao nog niet zo lang geleden finalist El
Celta vorig jaar halve finale El
Sociedad dit jaar ook overwinterd in de El
Betis al jaren niet meer Europees gespeeld. Kan me trouwens Malaga nog herinerren als kwartfinalst CL paar jaar terug.

United 1 EL titel gepakt
City 1x halve finale en kwartfinale Cl
Liverpool EL finale gespeeld , nu Cl
Spurs 1x achtste finales CL bereikt in de laatste jaren
Chelsea halve Finale CL beste prestatie van de laatste jaren
Arsenal standaard achtste finales Cl
Everton nog nooit wat bijzonders gepresteerd
Leicester kwartfinalist Cl
Burnley nooit Europees gespeeld
West Ham er traditinoeel in de voorrondes van de EL eruit, evenals Southampton. Ook Stoke, West Brom en Wigan hebben de laatste jaren niks klaargespeeld.

2 mei 2018 om 22:58

Hou toch op met die domme vergelijkingen. Dat zegt echt helemaal niets en je kunt nooit zeggen welke competitie de beste is omdat er talloze factoren zijn.

2 mei 2018 om 23:05

De enige factor die ik kan bedenken is de Uefa ranking, waarbij Spanje al een decennia bovenaan staat. Spanje concurreert onderling en met Bayern, de rest concurreert met elkaar (engeland, Duitsland en Italie). En dat zeg ik totaal niet als La Liga liefhebbern. Op de classico's nagelaten kijk ik nooit wedstrijden in die competitie. Maar feiten en meningen moet je gescheiden kunnen houden.

2 mei 2018 om 23:10

Hahaha je jaloezie spreekt hier weer eens Zermat. In elk artikel omtrent een Engelse of Spaanse club probeer je jouw mening als een feit te brengen en gaat hiervoor heel ver in je ‘vergelijkingen’ die nog minder ergens op slaan als een drummer zonder handen!

2 mei 2018 om 23:13

"op de classico's nagelaten kijk ik nooit wedstrijden in die competitie."

Zoals ik al vermoedde. Het is nogal onnozel om hier een uiteenzetting te geven over de sterkte van de competities als je het niet eens volgt.

2 mei 2018 om 23:15

Maar je bent toch met mij eens dat je vanavond, alleen dit keer dan, Liverpool niet kunt ophemelen? Twee fouten van Roma straffen ze genadeloos en goed af, maar verder hebben ze weinig gepresteerd vanavond. Zelfs management van de game hadden ze niet aangezien Roma eigen fouten maakte. Mijns inziens valt er buiten de twee goed afgestrafte fouten van Roma weinig te becomplimenteren van Liverpool vanavond.

2 mei 2018 om 23:17

Andere factoren zijn dat Engelse ploegen in de EL structureel mindere teams het veld in sturen en dus wel degelijk minder om die competitie geven. Dat heeft dan ook weer invloed op die ranking omdat Spaanse subtoppers wel vol voor de EL gaan als ze eraan deelnemen. Tel daar die twee monsters uit Spanje bij op en de ranking zegt ook niet alles. Ik word ook gewoon doodmoe van telkens die discussie over welke competitie beter is...

2 mei 2018 om 23:25

Je vergelijking klopt niet, je pakt van Engeland de laatste 5 jaar en van Spanje de laatste tien jaar.

2 mei 2018 om 23:26

Hahaha Matjeq

Dit verzin je niet

Al twee dagen aan het roepen dat elke trofee van Madrid gekocht is maar wanneer de discussie La Liga vs bpl daar is loop je er wel mee te pronken en gebruik je die prijzen heel snel als argument.

Echt niet te geloven dit

2 mei 2018 om 23:31

@real8madrid

Ze domineren toch ook gewoon? Heeft niks met abitrale dwalingen te maken. En de rest van het linkerrijtje domineert De Europa League ook gewoon. Ik kijk ook niet alleen naar de prijzen, maar ook naar het spel, want wees nou eerlijk. Zowel Real als Barcelona hebben de Engelse tegenstanders de afgelopen 10 jaar aardig zoek gespeeld en ik heb nooit gezegd dat Real de prijzen gekocht heeft. Ik zeg alleen dat de scheidsrechter in het voordeel van real fluiten Dat is wat anders meneertje Blijkbaar zit mijn kritiek je diep

2 mei 2018 om 23:48

Ik heb jou nog niet eerder zien reageren matjeq, maar wat ben jij bloedirritant zeg.. Zorg maar dat jouw balkje snel leeg gaat, types als jij kunnen we hier missen als kiespijn.

3 mei 2018 om 01:16

Ten eerste kan dit nooit tellen dat liver roma uitgeschakeld heeft. Zonder de fouten van de ref was het liver die uitgeschakeld werd. En PL best? Het is wel een zeer sterke mr labg niet de sterkste. Ik zie in serie a en la liga best sterkere ploegen.

3 mei 2018 om 01:19

Chelsea pakte cl in 2012 dus de laatste jaren is bij jou tot 2013 ofzo. Laat ik vooropstellen dat de PL een veel sterkere competitie is als Liga. Je vergelijkingen zijn ook waardeloos want in de PL spelen ze rustig 60 wedstrijden zonder winterstop. Anderzijds hebben barca en real de laatste jaren europees gedomineerd ja. Maar dat zegt niks over de sterkte van de competities of kwaliteiten van competities. Je vergelijkt een competitie van nog geen 15 wedstrijden met een van 40. Dus het ophemelen van la liga kan ook gestopt worden. De PL is gewoon de eerste competitie ter wereld.

3 mei 2018 om 03:33

Dennis, je beseft wel dat in la Liga en de pl evenveel wedstrijden gespeeld worden?

3 mei 2018 om 05:10

@zermatt_person

Ik ga stuk haha, wat een voorbeeld zeg. Oh wacht, Sevilla schakelde Man U uit, Sevilla staat 8e in la liga en Man U 2e in PL. Ah La liga veel beter dan de PL, duidelijk. Stop aub, een Pep komt in Engeland, zet met zijn Spaanse staf een team op dat echt voetbal speelt, dat we kennen van hem met Barca destijds en ruïneert die hele PL. Ik ga niet eens voorbeelden halen, want dat is gewoon kansloos anders voor je leuke PL. Afgelopen tijd, domineren Spaanse teams in Europa waar je u tegen zegt.

3 mei 2018 om 09:46

Villarreal heeft ook al eens halve finale CL gehaald in 2004.

3 mei 2018 om 13:50

Dat is de enige factor die je kunt bedenken die in jouw voordeel is ja, haha.

Die ranking is te danken aan de winsten van de europese toernooien. Ja, Real en Barca zijn een niveau apart, o.a. door oneerlijke verdeling tv-gelden.

Behalve die genoemde categorie, is de BPL in elk opzicht superieur aan de La Liga.

2 mei 2018 om 23:33

Als Liverpool de CL wint gaat onze clubbie de CL in!!!

3 mei 2018 om 00:17

Volgens mij niet, Spanje had dit jaar ook geen 5 teams, ondanks dat Real de CL won.

3 mei 2018 om 08:33

Nou ik dacht het niet..
Het gunstige bij winst van de CL voor zowel Real als Liverpool is, dat de hoogst geclasseerde land op basis van punten in Europees verband, mag waarschijnlijk nog een ploeg direct door sturen naar de groepsfase.
Zit best ingewikkeld in elkaar, maar Chelsea gaat gewoon de Europa League in broh, helaas.

Mooi! Kan alle onzin en complottheorieën over Uefadrid nu alstublieft de deur uit? Als dit een Real wedstrijd betrof, zouden alle haters nog 5 jaar erover praten. Scheidsrechters zijn gewoon mensen en in elk beroep worden simpelweg menselijke fouten gemaakt. Videoref invoeren en klaar!

2 mei 2018 om 22:47

Voor wie moet de scheids nou fluiten in de finale

2 mei 2018 om 22:50

Waarom begin je nou over Real dan? Die mensen die gister zo dom liepen te roeptoeteren gaan daar nu niet ineens vanaf zien.. Real speelde niet eens joh.

2 mei 2018 om 22:58

Calimero het gaat niet om madrid. We willen als neutrale kijker dat n scheids zo min mogelijk invloed heeft op de wedstrijd. En in de cl zien we zoveel cruciale fouten dat het mateloos irritant is. Het moet gaan over wie beter speelt niet wie meer geluk heeft met de scheids. Liverpool had geluk tegen city en ze mogen vandaag ook niet klagen. Miss hadden ze anders ook in de finale gestaan, maar we zullen het nooit weten. Geef die scheidsrechters gewoon beelden dan haal je 90% vd ergernis weg.

2 mei 2018 om 23:46

Videoref en je spel word langzaam en saai. Liever fouten en emoties dan saaie avonden. Uefaliga is een gegeven en dat mag duidelijk zijn geworden, die wapperende handjes om plakjes kaas en gigantisch acterende spelers, bah bah.

3 mei 2018 om 01:22

Dit is duidelijk een corruptie netzo een als de 2 van real. Er is helemaal geen verschil. Als het nou real is of een andere team. Wanneer je twee goals van een ploeg afpakt en een 2de remontada misgunt, dan is dit niet normaal. Net als wat real deed tegen juve en bayern.

aub video reff maar liverpool terecht door ben benieuwd naar de finale word spannend

2 mei 2018 om 22:42

Madrid gaat er overheen walsen.Als je zo makkelijk doelpunten tegen krijgt laat staan tegen Ronaldo bezems en asensio.En elke linie van madrid is 3x zo goed..

2 mei 2018 om 22:44

Zoals Liverpool vorige week speelde maken ze best een goede kans, als ze zoals vanavond spelen wordt het heel lastig.

2 mei 2018 om 22:47

Real is te ervaren om dat te laten gebeuren denk dat zij zich er makkelijk onderuit kunnen spelen

2 mei 2018 om 22:48

Compleet mee eens, maar is dit dan de klasse van Roma of het falen van Klopp? Iedereen zag toch dat er geen kloot van klopte met deze Liverpool tactiek.

2 mei 2018 om 23:02

Benzema en Asensio is geen wereldtop hoor daar hoeven ze niet bang voor te zijn in Liverpool. Dzeko is dan een niveautje hoger!

Maar ik zie nog wel kansen voor Liverpool in Kiev. Liverpool z'n top ligt hoger dan die van Madrid hebben we gezien dit Champions League seizoen dus waarom zouden ze niet kunnen winnen. Ik gun het Gini en van Dijk in ieder geval heel hard en ga voor ze juichen!

2 mei 2018 om 23:01

Vragen om videoref, maar tegelijkertijd juichen dat Liverpool door is, dit is toch wel de meest tegenstrijdige comment die ik vandaag gelezen heb..

2 mei 2018 om 23:06

over 2 wedstrijden gezien is liverpool terecht door hadden vandaag ook een penal kunnen krijgen maar de videoreff hebben we gewoon nodig

3 mei 2018 om 01:12

Met videoref had Real niet eens in de finale gestaan man 😂😂😂

De VAR moet er echt komen wat we afgelopen 2dagen hebben gezien kan niet het gaat om de finale van het grootste clubtoernooi ter wereld!!!

Ontzettend jammer voor Roma een remontada zat er echt in maar wel mooi gestreden. Gefeliciteerd Liverpool fans en we zien jullie in de finale!

Allez allez allez!!! Naar de finale hoppaaaa!! In Liverpool gaan kijken

Tja Roma had nog een penalty moeten hebben, dan was het 5-2 geworden en had je gewoon een verlenging gehad. Stel je eens voor. Op dit niveau heb je gewoon een videoscheids nodig. Gisteren ook al bij Real Bayern.

2 mei 2018 om 22:42

En liverpool had er ook twee kunnen hebben en die penalty die Roma vorige week kreeg was ook een cadeautje. Desalniettemin had Roma eerder in de wedstrijd inderdaad een penalty moeten hebben.

2 mei 2018 om 22:49

Het feit blijft dat er gewoon teveel fouten worden gemaakt door de arbitrage. Waar iedereen de dupe van wordt.

2 mei 2018 om 22:53

Je bevestigd alleen maar meer dat hij gelijk heeft toch? Hij zegt dat de scheidsrechter vandaag een fout heeft gemaakt en daarna geef je hem daar gelijk in en benoem je nog meer fouten in andere wedstrijden. De conclusie lijkt me dus vrij duidelijk. Scheidsrechters zijn te beslissend met de fouten en dus moeten we ze helpen met een videosysteem. Dan ben je van al het Uefalona, Real maffia en al dat gezeur af en wint het beste team en niet het team dat het meeste geluk had met de scheidsrechter. Dat willen we zien toch?

2 mei 2018 om 22:55

Ja volledig mee eens, maar ik vraag me oprecht af of dat niet enigzins de charme is van het spel(misschien dat dit nu makkelijk is om te zeggen, omdat we nu aan de goede kant van de streept staan) en ook, stel die VAR komt, dan is er nog steeds ruimte voor interpretatie in sommige gevallen, dus de vraag is hoeveel los je ermee op?

3 mei 2018 om 01:53

LFC1998@
Wanneer twee penalties voor liver? En die van vorig week was gwn terecht, als je een directe bal richting doel met je hand stopt, dan zie ik niks anders dan een penalty. Ik weet niet wrm mensen hands altijd zien als iets wat wel mag. Elke keer zeggen mensen bij een hands dat het geen penal is. Dan kan ik ook elke bal gaan tegenhouden met mijn handen.

3 mei 2018 om 01:56

LFC 1998@
Dit snap ik echt niet. Dus je hebt liever dat teams onterecht winnen? Het gevoel van oneerlijkheid is veel moeilijker dan de charme waar iedereen over praat.

Aan de ene kant blij dat Liverpool door is, dat gun ik ze van harte. Maar Roma 2 penalties ontnomen en dat is gewoon jammer.

2 mei 2018 om 22:43

Is iedereen die van Mane na vijf minuten al vergeten of zo hier?

2 mei 2018 om 22:49

Naingollan maakte ook nog hands. Die werden nogal snel weggewuifd omdat de voorsprong van Liverpool toch al immens was en een penal weinig verschil had gemaakt. Maar die van Roma worden idd weer zo onder de loep genomen.

2 mei 2018 om 22:50

Over Mané gesproken, die stond vorige wedstrijd buitenspel toen hij scoorde. Roma had dus door gemoeten. Wees blij.

2 mei 2018 om 22:52

Laat me niet lachen, was veels te licht voor een penalty

2 mei 2018 om 22:53

Naingolan maakte geen hands. Er zal geen scheidsrechter in de wereld zijn die dat hands vindt.

2 mei 2018 om 22:55

Vorige week gaf er anders eentje nog een pingel voor... Bij Milner kwam die namelijk precies hetzelfde tussen arm en lichaam.

2 mei 2018 om 23:04

Was helemaal geen hands. Bal kwam in de onderbuik.

2 mei 2018 om 23:11

Naingollan deed precies waarvoor Roma nu in beide wedstrijden een penal heeft gekregen. Je kunt niet beweren dat ze aan de ene kant niet relevant zijn en aan de andere kant wel.

2 mei 2018 om 23:15

Die actie van Naingollan was natuurlijk geen hands. Bal schiet weg tegen zn onderarm en bewoog zich weg van het doel, waar Milner vorige week een schot op doel blokte met zn arm. Twee compleet andere situaties. Snap niet dat mensen dat niet begrijpen.

2 mei 2018 om 23:21

Het maakt toch niks uit waar de bal heen schiet. Het is of bij allebei hands of bij allebei niet. Niet enkel als het een schot op doel is. Uiteindelijk haalt hij net als Milner er voordeel uit (of niet, maar dat zou dan ook gelden voor Milner). Maar goed dit is het hele probleem met hands en penalty's. Zelfs met VAR zal er discussie blijven over deze gevallen.

2 mei 2018 om 23:28

Nee. Niemand discusieert over deze gevallen. Alleen Liverpool fans omdat ze zelfs na het bereiken van de finale nog te trots zijn om toe te geven dat ze aan geluk met de arbitrage geen gebrek hebben gehad. Milner maakte hands en ontneemt een doelkans. Naingollan is in een natuurlijke beweging en ontneemt Salah al helemaal geen doelkans. Hoe die bal op zn arm komt is wel degelikk relevant. Als ie van richting veranderd wordt vlak voordat de bal de hand of arm raakt, heeft degene die hands maakt eigenlijk geen kans. Dat was bij Milner zeker niet het geval. Gefeliciteerd met de finale, maar het zou jullie sieren te kappen met dat recht lullen wag overduidelijk krom is.

3 mei 2018 om 01:59

lfc11
Dit is nooit een penal, zo een lichte contact. Kijk is even naar andere wedstrijden en kijk wat daar gebeurd. Ten tweede dit was nooit een kans op goal geweest. Hij is de enig speler van liver in de 16 en hij staat niet eens voor het doel. Dan zou lewandowski ook penal moeten krijgen en Dzeko tegen barça in camp nou ook.

Zullen in de finale wel scherper moeten zijn dan vanavond! Wel leuk voor Van Dijk en Wijnaldum!

Wijnaldum heeft roma naar de cl finale gekopt. Maar de Ballon d'Or zal hij waarschijnlijk niet winnen want het is toch maar een competitie voor aanvallers.

2 mei 2018 om 22:48

Wat voor onzin is dit nu weer. Speelt toch geen goede wedstrijd, buiten die goal. Totaaluitslag : 6-7. Over 2 wedstrijden is het dan wel Salah op nummers en cijfers die moet winnen.

2 mei 2018 om 22:55

Roma naar de finale gekopt?!?!
Vriend gaat t nog een beetje?

Hopelijk pakken ze nu ook de CL het zou ze echt gegund zijn!!!!!

Het gaat een spannende finale worden. Beide ploegen kunnen elkaar pijn doen. Madrid heeft veel meer ervaring en schat ze daarop hoger in op winst. Liverpool gaat verdiend naar de finale en mogen trots zijn.

2 mei 2018 om 22:44

Als Real Madrid zoveel ruimte krijgt als AS Roma vandaag, dan wordt het niet echt spannend.

2 mei 2018 om 22:57

Roma kreeg echter niet veel ruimte. Ze hebben eigenlijk weinig echte kansen gecreëerd. Wel veel dreiging en in het zadel geholpen door een paar verdedigingsfouten van Liverpool. Roma moest het vooral hebben van schoten van afstand en hoopvolle crosses. Uiteraard is Madrid beter voorin, maar het kan in de finale alle kanten op omdat Liverpool voorin erg sterk is en achterin niet meer zo zwak.

2 mei 2018 om 23:50

Denk je nou echt dat vandaag een afspiegeling is van Liverpool in topwedstrijden? Dit was een afspiegeling van ieder team dat met 5-2 gewonnen heeft in de heenwedstrijd.

Battle of the refs 26 mei! En dan volgend jaar gewoon weer zonder de VAR, ongelooflijk.

2 mei 2018 om 22:48

Barcalona gaat volgend jaar weer na de kwartfinale alles op tv kijken. En dan weer huilen als real de cl weer wint.

2 mei 2018 om 22:48

In battle of the refs hadden jullie ook niet misstaan

2 mei 2018 om 22:51

Haha zegt een Barca fan mogen jullie ook meedoen hoor als je dit zegt over Liverpool en Real.

2 mei 2018 om 22:54

Als we naar dit jaar de CL kijken heb ik geen ongelijk volgens mij? Daar hoef ik geen verwijzingen naar Barca Chelsea van 100 jaar geleden voor nodig hoor.

2 mei 2018 om 23:13

Nah ik denk dat ze in Barcelona dat battle of the weet ik het gedoe gewoon elk weekend spelen bij elkaar thuis op de PlayStation. In de CL komen ze toch nooit ver.

2 mei 2018 om 23:16

Met VAR hadden jullie vorig jaar je remontada tegen PSG niet gehad! Dus weet nog niet zo zeker of jullie daar beter van zouden worden!

Deze wedstrijd is de reden waarom voetbal in mijn ogen de mooiste en leukste sport is ter wereld.. 😇

Ik vrees het ergste, maar wat zou het bitterzoet zijn als Liverpool Real van hun troon stoot in de finale.. 😏

2 mei 2018 om 22:49

Fouten van de scheidsrechter bedoel je?

2 mei 2018 om 22:56

Deze wedstrijd is de reden waarom voetbal in mijn ogen totaal verpest wordt door de mannen in het geel. Iedere wedstrijd weer spelen zij een cruciale rol en beïnvloeden uitslagen. Er is toch geen lol aan als je nooit gewoon kan genieten van twee strijdende ploegen maar je altijd dood moet ergeren aan de scheids.

Liverpool verdiend door vooral op basis van eerste wedstrijd maar tegen Madrid gaan ze wel uit een ander vaatje mogen tappen. Salah zwak vandaag, lang seizoen zeker?

Mooie wedstrijd, Roma bleef vechten, knap gedaan. Maar zoals verwacht, Liverpool door en ik mag zeggen terecht. Dat het nog spannend werd hebben ze volledig aan zichzelf te danken. Maar goed, Roma mag het toernooi met opgeheven hoofd verlaten.

Wordt een mooie finale! Liverpool zeker niet kansloos, Real wel favoriet. Gefeliciteerd Liverpool fans! Moge de beste winnen !

Slechte scheidsrechter mag wel gezegd worden waar penaltys bij Manã£â© en TAA zeker hadden volstaan en dan een handsbal die niet opzettelijk was van Klavan hem wel geven. Maar goed, de penalty van Roma op Anfield was ook niet terecht dus aan beide kanten over deze twee duels erg slecht.

2 mei 2018 om 22:48

Terecht haha, werk jij soms voor de UEFA. Het is een feit dat liverpool vorige wedstrijd een buitenspelgoal toegekend kreeg en deze wedstrijd had Roma meer dan 1 penal moeten krijgen.. wat is jouw definitie van terecht?

2 mei 2018 om 22:51

Snap dat je teleurgesteld bent jongen.

De penalty van vorige week voor Roma was een cadeautje, de penalty bij hands van Klaven was er ook geen. Mané had een penalty moeten krijgen. De enige terechte penal die Roma had moeten krijgen was bij Taa.

Fijne avond verder en probeer de teleurstelling te verwerken.

2 mei 2018 om 22:53

Misschien even je profielfoto veranderen in logo van AS Roma

2 mei 2018 om 22:54

"Mane had een penalty moeten krijgen" grootste bs die ik vandaag heb gehoord. Is veels te licht voor een penal

2 mei 2018 om 22:55

Ik vind het ook terecht hoor. Roma is wel degelijk benadeelt maar op basis van twee wedstrijden denk ik dat Liverpool de verdiende finalist is

2 mei 2018 om 22:56

Twee handen duwen in de rug te licht... Oké!

2 mei 2018 om 22:57

Mané was te licht voor een penalty, en vorige wedstrijd stond hij buitenspel toen hij scoorde. Alles bij elkaar opgeteld zou Roma dus minimaal een verlenging krijgen. Over teleurstellingen gesproken, tegen wie speelde Messi vanavond? Hahahahahaha

2 mei 2018 om 22:57

Een Lazio fan en je gedraagt je alsof het zijn cluppie is? Geinig. Zegt denk ik ook wel genoeg als een fan zijn grootste rivaal verdedigt.

2 mei 2018 om 23:03

Ik verdedig elke Serie A club, en ik ben een voorstander van eerlijke/goede scheidrechters. Bijzonder he?

2 mei 2018 om 23:18

Die van Dzeko vergeten? Die Karius had em goed te pakken!

2 mei 2018 om 23:23

Ja dat gedeelte over Messi heeft inderdaad ook erg veel met Serie A clubs en/of scheidsrechters te maken!

2 mei 2018 om 23:56

@forzalazio1900

Blijf lekker de fouten in het nadeel van Liverpool vergeten, prima jongen. Het helpt niets. Ook ik ben voor de VAR om al deze fouten te voorkomen. Maar zet je er overheen dat Liverpool terecht in de finale staat, want dat kan je niet ontkennen na de verkrachting van Roma op Anfield.

Sneu om over Messi te beginnen btw. Ga de discussie normaal aan en trek geen bullshit er bij, want heeft niks te maken met het huidige onderwerp.

Fijne avond verder.

3 mei 2018 om 01:19

Je bent voor de VAR, maar met VAR had Liverpool er nu wel uitgelegen. De situaties die jij beschrijft zijn eerlijk afgehandeld door de scheids. Feit. Lees de regels anders maar even door. Als jullie verdiend door hadden willen gaan, hadden jullie niet met de benen wijd verkracht moeten worden in Rome. Jij ook fijne avond schat.

3 mei 2018 om 02:09

Over penal van mane hoef ik niet eens te praten, is totaal bs. Er is niet eens een herhaling vandat moment genomen, zo onbelangrijk is het. En als je een directe schot op goal met je arm tegenhoudt is het zeker een penal. Dus jou beredenering klopt voor geen meter vriend

3 mei 2018 om 05:15

Tsja LFC tegen Real is prima. Maar man wat voor route LFC heeft afgelegd is wel enorm makkelijk geweest. Eerst in de poule met Sevilla, Spartak en Maribor, hoe simpel moest dat zijn. Sevilla en LFC gingen door. Daarna tegen Porto, wat Porto niet meer is. Alleen City was sterk, maar perfect voor Klopp's game tactic. En nu Roma, en ook tegen hun hadden ze het lastig. Nou ik weet niet, maar LFC gaat ingemaakt worden door Real en met name de battle op het middenveld gaat gewonnen worden door Real.

3 mei 2018 om 11:57

@forzalazio1900
Ik ben absoluut geen Liverpool supporter, ben meer fan van City. Baalde erg dat City er uit ging na onterecht afgekeurde doelpunten op zowel Anfield als in het Etihad. Maar he, kan gebeuren. Scheidsrechters maken fouten, kop op en verder. Zolang er nog geen VAR is, zul je dit altijd blijven houden. Blijf er niet op doorhameren, levert je alleen maar teleurstelling op.

@juveitalia

Wat? Een duw met twee handen in de rug van Mané is geen penalty? Hoeveel moet er dan gebeuren wil het een strafschop zijn? Je zag het bij het moment Benatia-Vazquez, maar goed. Ik houd het maar op teleurstelling.

@sociofan1
Ben ik niet met je eens, ja Real is de favoriet en heeft op bijna iedere positie een betere speler. Maar je zag het bij Bayern, ook Real is achterin kwetsbaar. Op de counter kan Liverpool Real pijn doen, dus ik acht ze niet kansloos. Wordt een mooie pot!

We hebben het gehaald!!!!! maakt geen zak uit hoe.. Wat een prestatie.. dit had echt niemand verwacht. Leuk dat Roma het nog spannend maakte, maar niemand zat te wachten op die ploeg in de finale.

Nu de bijna onmogelijke taak om Real Madrid te verslaan. Die hebben helaas een veel beter team als ons en deze CL ronde lijkt echt alles mee te zitten voor ze. Wij zijn echt zwaar de underdog en we spelen ook niet op Anfield. Ben benieuwd of we weer geschiedenis kunnen schrijven na het mirakel in Istanbul

2 mei 2018 om 22:45

Voor liverpool zat ook heel veel mee..

2 mei 2018 om 22:47

Roma had gewoon doorgemoeten. In Liverpool had het 4-2 moeten zijn (buitenspelgoal liverpool) en in deze wedstrijd had Roma nog een penal moeten krijgen. Wees blij en bedank God en de UEFA op je blote knieen dat je door bent, in plaats van een sneer uit te delen naar Roma, de verdiende finalist.

2 mei 2018 om 22:49

Die pingel die Roma in Liverpool kreeg was ook geen pingel

2 mei 2018 om 22:50

Lazio supporters die huilen omdat Roma niet door is. Mooier dan dit wordt het waarschijnlijk niet. Oh, en Mane stond geen buitenspel, misschien nog een keer terugkijken. Scheidsrechter was vanavond gewoon heel slecht. Ook genoeg beslissingen in het nadeel van Liverpool, maar dat past niet in het straatje van sommige hier.

2 mei 2018 om 22:55

Roma de verdiende finalist? Laat me niet lachen alsjeblieft.

2 mei 2018 om 22:58

Idd. Veel slechte verliezers hier...en een Lazio supporter die het voor AS opneemt?!?!dan ben je een echte hoor!

2 mei 2018 om 23:07

Ach en als Liverpool zijn kansen had afgemaakt lagen er in de eerste wedstrijd al zowat 10 in. Altijd als, als, als begin er moe van te worden. Liverpool is gewoon terecht door. Maar ze zullen beter voor de dag moeten komen als vandaag dat moge duidelijk zijn. Al overtuigd Real ook nog niet echt qua spel maar ze zijn gewoon dodelijk effectief.

2 mei 2018 om 23:15

forzolazio1900

Lol, serieus?

AS Roma speelde vandaag he niet Lazio? Jij zou als een kind zo blij moeten zijn. Als de Ultras van Lazio dit horen kom je nooit meer het stadion in. Roma kan geen verdiende finalist zijn, want ze staan niet eens in de finale....

Ach, het had op Anfield al 10-0 moeten zijn ipv jouw 4-2 en vandaag zijn we nooit echt in de problemen geweest. Laatste 2 goals vielen pas in de laatste minuten en anders hadden we nog wel een goaltje gemaakt.. Liverpool thuis geweldig gespeeld en uit degelijk. We gaan terecht door.

3 mei 2018 om 01:24

Dus omdat ik Lazio fan ben, moet ik voorstander zijn van matchfixing? Logische verklaring. Jij bent zeker zo iemand die blij vuurwerk af gaat steken wanneer een rivaal van liverpool verliest in een Europees toernooi. Zo ben ik iig niet, ik support italiaanse clubs en in het bijzonder Lazio.

3 mei 2018 om 05:28

Het gaat zeker spannend worden en er is zeker kans voor Lfc, het is gewoon fifty fifty maar acht Real sterker, vooral het middenveld. Enige gevaar zal zijn is hoe Klopp LFC laat spelen. Het wapen van LFC is toeslaan in de tussentijd waarin de tegenstander de bal verliest en begint te reorganiseren van formatie. In die tussentijd schakelt LFC zo snel om, waarbij ze die de ruimte benutten en toeslaan met de snelle spelers voorin. En dat is een gevaar voor Real maar voor de rest denk ik dat Real gewoon zal gaan winnen.

Leuke poll ;-)

On: Liverpool goed weggekomen vandaag. Ze hadden zelf een penalty moeten hebben, Roma ook 2, de penalty die ze kregen vond ik geen penalty aangezien de verdediger zijn armen langs zijn lichaam houdt.
Ben benieuwd over Liverpool hetzelfde in de finale kan brengen als in de 1e wedstrijd tegen Roma

Verdediging van Liverpool is echt matig. Als je al 6 goals binnen krijgt van Roma..Kan me niet voorstellen dat ze de finale winnen.

2 mei 2018 om 22:55

Maar ze maken er uiteindelijk meer dan ze er tegen krijgen.

2 mei 2018 om 23:00

Dat zegt ook alles over Roma. Wat een matig elftal. Tegen Real zo spelen en Liverpool is kansloos. Met die ruimte weet Real wel raad!

2 mei 2018 om 23:11

Alleen maar de ongeslagen kampioen van de spaanse competitie, atletico en chelsea verslagen. Wat een matig elftal inderdaad.

2 mei 2018 om 23:12

En wat als Liverpool speelt zoals in de eerste wedstrijd? Inderdaad ja... Na die wedstrijd gaf iedereen ze wel een kans maar na vandaag niet. Wat is het nu?

2 mei 2018 om 23:50

Barca was once in a lifetime.. Atletico verslagen? Uit verloren, thuis gelijk. Matig elftal ja..

3 mei 2018 om 01:29

Ik zou het met je eens zijn als Roma tegen de verhoudingen in met 1-0 won in de laatste minuut, maar we hebben het over een wedstrijd waar Roma 90 minuten lang dominant was en overtuigend met 3-0 won. Niks once in a lifetime.

3 mei 2018 om 08:41

Als Roma tegen de verhoudingen 1-0 won, dan was het een gelukje. Die 3-0 is wel degelijk een once in a lifetime. Ze hebben het tegen Liverpool niet kunnen doen.

2 mei 2018 om 23:52

Roma matig? Ik heb twee wedstrijden zitten billen knijpen omdat ze 180 min gewoon constant gevaarlijk konden zijn en heel direct voetbal spelen. Is er nog een andere Roma?

Hele zure avond voor Roma, zo zie je maar dat het echt niet alleen Real is die weleens geluk heeft. Hier had Roma 2 penaltys moeten hebben en die handsbal was nog 500x duidelijker dan die van Marcelo. Ook tegen City had Liverpool al veel geluk met de arbitrage maar daar word niks van gezegd omdat mensen het Liverpool gunnen. Desondanks van harte gefeliciteerd Liverpool met deze prachtige prestatie en tot in Kiev!

2 mei 2018 om 23:55

Over de laatste 4 wedstrijden heeft Liverpool op voetbal gewoon gewonnen en was de beste, dus ik vind het scheids excuus en de gunfactor grote bullshit. Heavy metal aanvallend voetbal was een feit, beter dan verdedigende saaie teams.

Liverpool toch erg matig. hele tweede helft niks gezien. Godswonder dat Roma niet meer scoorde. Liverpool veel geluk met scheids gehad.

Real zal de finale wel winnen. TAA tegen Ronaldo wordt beschamend voor de jonge Brit. Real is veel geslepener en aanvallend veel sterker dan AS Roma. De verdediging van Liverpool is te zwak, vrees ik voor het rode gedeelte van Liverpool

Op naar Kiev!

Geen geweldige wedstrijd, maar we gaan toch door, heerlijk dit!
Scheids was erg slecht aan beide kanten 2 pens niet aan Liverpool, 2 pens niet voor Roma en een onterechte pen voor Roma op het eind, niveau ligt er laag dit jaar in de cl

2 mei 2018 om 22:43

Precies. Ik kan niet wachten tot 26 mei

Roma, door persoonlijke fouten lopen ze de finale mis.


real Madrid - Liverpool dus. Ik denk dat Marcelo en Carvajal de sleutel zijn tot eventuele winst in de finale, tegen de backs van Liverpool moet Madrid haar sterkste facet naar voren brengen.

Ik probeer objectief te blijven maar deze scheids floot vanavond een erg slechte wedstrijd. Twee penalties voor Roma is het minimale wat hij moeten geven.

Overigens denk ik dat Liverpool wel degelijk te verslaan is door Real. Verdedigend slecht en met name Lovren. Wat een koekenbakker. Middenveld niet gezien vandaag en de aanval werd goed in toom gehouden. Als Real videobeelden goed bekijkt dan zie ik Real als de te kloppen ploeg.

Liverpool door maar Roma had meer verdiend.

Ik zie Real echt niet verliezen van dit Liverpool, matige verdediging en keeper.. Zolang ze gewoon Salah dichthouden is het zo voorbij voor Liverpool, wonder bij wonder dat ze tot in de finale zijn geraakt, maar daar zal het ook bij blijven.

Wat is Roma hier vies benadeeld zeg in dit tweeluik... een penalty ontnomen wat de 5-2 had kunnen zijn, en in de eerste wedstrijd een buitenspelgoal van Mane toegekend terwijl hij had moeten worden afgekeurd. Ongelofelijk dat in deze fase van het allergrootste toernooi geen gebruik word gemaakt van videoref. Als er in alle halve finales videoref was gebruikt, had je nu de finale Bayern - Roma gehad in plaats van Liverpool - Real Madrid. Ongelofelijk, geen woorden voor. Schaam je UEFA.

2 mei 2018 om 22:49

Maar ondertussen vergeten dat de penalty vorige week een cadeautje was + de penalty nu niet terecht (waar het bij TAA wel op de stip had gemoeten) en Mané die omver wordt geduwd. Selectief geheugen?

2 mei 2018 om 23:15

Niks met geheugen te maken, leer de regels anders eerst even voordat je onzin komt verkondigen

2 mei 2018 om 23:19

Nee want bij Mane is het dan weer te licht en de handsbal van Naingollan is ineens niet hands genoeg, terwijl Roma voor exact hetzelfde 2 penals gekregen heeft dit tweeluik. Kwestie zien wat ze willen zien.

3 mei 2018 om 13:57

Forzalazio1900

Ik snap dat je gefrustreerd dat het afgelopen is met de Italiaanse teams. Maar als Liverpool echt had aangezet op anfield was het 8-0 geworden.

De penal die Roma op anfield kreeg, en gister avond kreeg, waren beiden onterecht. TAA maakte inderdaad hands, maar Mane kreeg ook een duw in zijn rug. Die rechtsback had rood moeten hebben voor die verschrikkelijke schaar van achter op Mane.

Zien wat je wilt zien is hier inderdaad op zijn plaats. Liverpool terecht door.

2 mei 2018 om 23:13

Je weet toch dat het niet zo werkt he? Het is niet omdat er een penaltyfase was in een eerder stadium van de wedstrijd, dat je automatisch een doelpunt mag bijtellen bij de finale score he?

Bedroevend niveau vandaag! Gister was het al niet best maar dit sloeg alles.

Liverpool heeft vandaag laten zien dat ze zeer kwetsbaar zijn in de verdediging en dat is toch wel raar, het is dat ze veel scoren maar Real moet hier wel wat mee kunnen doen. Verder was Roma heel slordig in de afronding en hebben ze net als Bayern veel kansen omzeep geholpen.

Scheids was ook matig vandaag maar ik zal daar maar niks over zeggen. Het is tenslotte geen Real Madrid.

Liverpool terechte finalist! May the best win!

i.i.g. het beloofd een spannende finale (hopelijk) met Real vs Liverpool. Ik ben dan eerder voor Real, maar Liverpool zou zowaar met een lijpe stunt komen.

Het is nu toch wel echt tijd dat de VAR in dit soort wedstrijden, met zulke grote belangen, wordt ingevoerd. Wederom maakt de scheidsrechter cruciale fouten. As roma had twee strafschoppen moeten krijgen. De laatste strafschop is natuurlijk makkelijk te geven in de 93e minuut. Mijns insziens staan de twee ploegen met de minste onjuiste scheidsrechterlijke beslissingen tegen in de finale.

Acht Liverpool overigens kansloos tegen Real met zo'n verdediging.

Die linksback van Liverpool maakt op mij altijd een zeer goede indruk. Ik hoop dat van Dijk zijn verdediging kan leiden tegen Real.uiteraard aan aanvallende kwaliteiten geen gebrek.

Door scheids finale real Liverpool Ipv roma bayern

Nice, ik hoopte al op Liverpool want Liverpool en finales zijn altijd een garantie voor spektakel. Ik zie ze ook wel de CL winnen

Liverpool moet echt veel veel veel veeel beter spelen als ze überhaupt kans willen maken in de CL finale. Nu zie je toch dat ze aanvallend en qua drukzetten van abslote wereldklasse zijn maar verdedigend zijn ze zeer kwetsbaar als de rest van het team niet 110% scherp is en druk zet. Nu ligt de uitdaging dus bij het 90 minuten lang 110% scherp zijn. Als dat niet lukt zijn ze bij voorbaat al kansloos.

Roma heeft gestreden tot het eind. Ook bij de 2-2, geloofde ze er nog in. Zuur dat ze dan op 1 doelpunt, eruit liggen, wetende dat de scheids echt wel 2 penaltys meer moest geven aan Roma. Eerste was geen buitenspel van Dzeko, en bij de tweede was het dik hands van die rechtsback.

Tja, helaas voor Roma. 2 dure fouten, kost je de verlenging en misschien wel een finaleplek. Ik was niet zo erg onder de indruk van Liverpool. Het was met name tegenhouden, en wachten op foutjes van Roma. Ik verwacht dus ook dat Real het spel zal gaan maken in Kiev, en Liverpool linies kort op elkaar gaan houden met Milner en Henderson kort voor de verdediging, en wederom gaan wachten op foutjes van Real en dan snel eruit komen met die 3 jonges voorin.

Ik heb er zin in. Real - Liverpool, mooi affiche. Gefeliciteerd Liverpool fans met bereiken van de finale. Tot 26 mei.

Als...als...als...het is het woord van de avond hiero haha...
Als we de thuiswedstrijd gewoon met 7-0 hadden gewonnen...
De 4-2 uitslag lijkt alsof het resultaat voor de poorten van de hel is weggesleept maar eigenlijk zijn we niet echt in gevaar geweest!

2 mei 2018 om 22:51

Ja, nu weet je hoe het voelt om telkens met als situaties te komen.

2 mei 2018 om 22:51

Naja kom nou? De tweede helft kom je toch erg goed weg dat Roma niet scherper is en dat Karius mag blijven staan...

Liverpool imo 100 procent terecht door hoor. Logisch ook dat ze inzakken bij die tussenstand en Roma dus steeds aan het aanvallen is. Maar als de ref correct is denk ik dat Roma vandaag door was gegaan. Onterecht dan naar mijn mening en vooral omdat Liverpool vorige week na de 5-0 even de concentratie kwijt was

2 mei 2018 om 23:03

Rood voor Karius was toch wel overdreven geweest? Geel en penalty had wel volstaan.

2 mei 2018 om 23:12

Ik had niet geklaagd als het inderdaad bij geel bleef. Ook niet als hij wel rood trok

2 mei 2018 om 23:21

De scheidsrechter heeft inderdaad goed gezorgd dat jullie niet in gevaar zijn gekomen! Haha! Ik vind dat Liverpool wel terecht door is. Maar jammer dat het weer met zoveel discussie moet zijn. Trieste arbitrage weer deze week!

Roma met verrassende comeback. Dzeko blijft toch wel een heel intelligente en stilistische spits. Hij bevat vaardigheden die een beetje doen denken aan andere technische langere spitsen zoals Berbatov, Roque Santa Cruz en Julio Ricardo Cruz.

Er gaat zo ontzettend veel geld in deze voebalwereld om maar een busje buiten het stadion met een goede scheids er in is onmogelijk? Echt bizar gewoon, het gaat echt nergens over. Zowel gister en vandaag twee teams zwaar benadeeld en het is geen Jupiler League avondje ofzo, nee halve finale CL!!

Geweldige affiche voor de finale.

Niet dat Real zo fantastisch speelt, maar als Liverpool zo voor de dag komt in de finale, dan wordt het een fikse afstraffing.

2 mei 2018 om 23:32

@chi7: ben benieuwd! Ondanks dat Real Madrid natuurlijk een heerlijk team heeft, het beste team van de wereld in mijn ogen, verwacht ik dat wij mazzel hebben met Real in de finale in plaats van Bayern. Gisteren werd pijnlijk duidelijk dat Real Madrid twee pijnpunten heeft waar Liverpool het ideale tegenwapen voor bezit. Namelijk: 1) het middenveld van Real moet het doen, anders wordt het niets en 2) ze kunnen moeilijk onder druk uit voetballen. Liverpool slaat het liefst het middenveld over of zet enorme druk. Vergis je niet, ik geef Real de meeste kans op de eindwinst. Toch dicht ik Liverpool tegen Real wel een redelijke kans toe. Ongeveer 60-40.

3 mei 2018 om 05:24

Er is zeker kans voor Lfc, het is gewoon fifty fifty maar acht Real sterker, vooral het middenveld. Enige gevaar zal zijn is hoe Klopp LFC laat spelen. Het wapen van LFC is toeslaan in de tussentijd waarin de tegenstander de bal verliest en begint te reorganiseren van formatie. In die tussentijd schakelt LFC zo snel om, waarbij ze die de ruimte benutten en toeslaan met de snelle spelers voorin. En dat is een gevaar voor Real maar voor de rest denk ik dat Real gewoon zal gaan winnen.

2 mei 2018 om 23:56

Ja en zoals vorige week is vergeten en niet mogelijk?

Sjongejonge. De scheids was echt verschrikkelijk. Penal voor Roma niet gezien door de arbitrage; onterecht buitenspel. Ik vond de hands van TAA geen penal (want: geen opzet) en de toegewezen strafschop van Klavan was door het ontbreken van diezelfde opzet tevens geen penal.

Mooi man, helemaal perfect gewoon...

Bayern gister 2 penalties ontnomen ( 100 kansen zelf laten liggen over 2 wedstrijden )
Vorig jaar casemiro die na 10x nog zijn 2e gele niet kreeg en vidal na 1x gelijk zijn 2e gele krijgt.

Roma vandaag 2 penalties ontnomen.
Kan nog wel een half uur doorgaan met ''gefixte'' wedstrijden door de scheidsrechters in de eindfases van het CL toernooi jaar in jaar uit.
Voetbal draait tegenwoordig alleen maar om geld....mensen die niet willen inzien dat zoveel gefixt is leven echt in een bubbel.
De VAR word bewust niet toegepast de afgelopen jaren omdat de de corruptie dan hun smerige matchfixing trucjes kunnen uithalen.

Desondanks blij dat Liverpool door is, maar had ze liever tegen Bayern gezien...

2 mei 2018 om 23:12

Liverpool ook 2 penalty's onthouden. Mane wordt binnen de zestien in zijn rug geduwd en Wijnaldum wordt binnen de zestien onderuit geschoffeld. Beide situaties deden zich voor in het begin van de wedstrijd.

In normale doen verwacht ik wel dat Real over Liverpool heen gaat walsen, vooral met een fitte selectie. Real heeft al de 3e voor 80% binnen.

Iedereen geeft af op de scheidsrechters. Maar ook zij zijn mensen met een maximaal vermogen. De UEFA is achterlijk, nog steeds geen videoref?

De meeste mensen hier hebben zo te lezen een korte termijn geheugen.. Ja, Roma is zeker een strafschop door de neus geboord maar de 1e 10 minuten had Liverpool er al twee moeten hebben met die duw op Mane en het over de knie gaan van Wijnaldum in de 16...

Al met al superblij met de finaleplaats en hopen dat Liverpool het Real moeilijk kan gaan maken. Zal er trouwens wel anders moeten worden verdedigd, door met name Alexander-Arnold...

2 mei 2018 om 23:14

Heb de eerste 20 minuten gemist, maar zie net de herhaling van de niet gegeven strafschoppen. Duw op Mane kan je wegstrepen, slaat nergens op om daar een pingel voor te geven. Wijnaldum werd niet eens herhaald, dus zal nog wel mindere category zijn.

On; Mooi dat Liverpool door is, jammer dat ze niet konden brengen wat ze in Liverpool lieten zien. Hopenlijk kunnen ze dit in de finale wel, dan kan het een mooie pot worden, al vrees ik dat Real aan het langste eind trekt.

Europa Cup I finale 1981...real was de torenhoge favoriet!

2 mei 2018 om 23:10

Dat is het mooie aan die tijd. Liverpool 4x, Forest 2x en Villa 1x terwijl geen van allen in al deze finales eigenlijk uitgesproken favoriet was, vaak juist zelfs puur outsider.

2 mei 2018 om 23:10

Toen was jij nog niet eens geboren, stop eens met die wijsheden van twitter hier te kopiëren.

2 mei 2018 om 23:20

Foute aanname vriend!

2 mei 2018 om 23:23

Weinig van te merken dat u 40+ bent.

3 mei 2018 om 00:20

Als je kijkt naar zijn nickname hier, denk ik ook niet dat het een 25 jarige Nederlander is met bovendien iets met iets meer 'feeling' met Liverpool dan gemiddeld. . Geheel ontopic om VZ blij te maken Liverpool - Real is een mooie finale..

3 mei 2018 om 07:49

Omdat ik refereer naar een dankbare herinnering?
Dat zegt meer iets over hoe jij bent,je slaat de plank erg mis,maar dat komt wss door de teleurstellende uitslag voor jou!
Vanavond gaan we plezier maken okee?
Veel wijsheid en plezier verder.

3 mei 2018 om 08:24

Nee, niet hoe u in dit artikel reageert maar algemeen genomen. Ik gun het Liverpool overigens van harte en feliciteer de fans, ik ben niet zo’n klein persoon om dat niet te doen. Dat u dat denkt laat ook niet bepaald zien dat u 40+ bent. Zo’n gekke gedachte is het niet van mij.

3 mei 2018 om 15:21

Algemeen genomen...je lult jezelf aardig de hoek in vriend!
Veel succes vanavond he!

4 mei 2018 om 21:05

Ik lul mezelf helemaal nergens in. De manier waarop u doorgaans op vz reageert doet heel wat anders vermoeden dan dat u een man van 40+ bent. Het kinderlijke taalgebruik, het op de man spelen en mensen beledigen en zo kan ik nog wel even doorgaan. Het feit dat u zelf niet eens inziet wat ik bedoel zegt ook een hoop. Kortom, u zou eens wat aan uw gedrag kunnen doen. Act your age, misschien begrijpt u dan beter wat ik bedoel te zeggen.

2 mei 2018 om 23:22

Ja, en in 1981 deden Belgische en Nederlandse ploegen nog mee tot het einde. Om maar te zeggen dat het voetbal veranderd is.

3 mei 2018 om 05:16

Ach ja LFC heeft zeker kans. Maar man als ik kijk naar wat voor route LFC heeft afgelegd is dat wel enorm makkelijk geweest. Eerst in de poule met Sevilla, Spartak en Maribor, hoe simpel moest dat zijn. Sevilla en LFC gingen door. Daarna tegen Porto, wat Porto niet meer is. Alleen City was sterk, maar perfect voor Klopp's game tactic. En nu Roma, en ook tegen hun hadden ze het lastig. Nou ik weet niet, maar LFC gaat ingemaakt worden door Real en met name de battle op het middenveld gaat gewonnen worden door Real.

Liverpool heeft waarschijnlijk netzo als real madrid de scheids omgekocht, om dit te voorkomen kan beter in vervolg de VAR in worden gehuurd en de beelden te laten zien aan het publiek, en die dan stemmen of het buitenspel/penal is of niet. Zo voorkom je omkopingen en heb je een eerlijk spelverloop.

3 mei 2018 om 02:02

Dan had je wellicht beter een andere username kunnen kiezen. Liverpool heeft namelijk niet eens zoveel geld in vergelijking met andere ploegen. Als er dus sprake is van omkoping, zou Liverpool het net als AS Roma allang afleggen. Wat een vreselijk dom argument....

3 mei 2018 om 11:04

Liverpool staat ook gewoon in de top 10 van rijkste clubs.

3 mei 2018 om 08:42

Het publiek laten stemmen... Gevalletje The Voice-generatie.

3 mei 2018 om 13:50

Publiek laten stemmen... moet je vooral hebben in een wedstrijd waar een stadion volzit met Roma fans hahaha man man man wat een lompe suggestie sorry hoor.

Ik tel 3 niet gegevens penaltys aan rome. Ik bedoel die Lovren sinds wanneer mag je met je handen ter hoogte van je hoofd ongestraft de bal raken ? Het is toch alleen geen hands als je je armen naast je lichaam heb hangen?
Toch ben ik trots op de jongens en wat ze hebben gegeven in deze wedstrijd.

2 mei 2018 om 23:59

Maak er 4 van nu je toch bezig bent. Respect voor het spel van Liverpool in de 1e wedstrijd is vergeten haha

3 mei 2018 om 02:00

@schop1989

Exact dit. Ook Liverpool kreeg over twee wedstrijden niet altijd wat het hoorde te hebben en de eerste wedstrijd had wellicht wel 8-0 kunnen zijn. Ik heb sowieso niets met die verontwaardiging. Liverpool meer dan terecht finalist, evenals Real Madrid. Ik verheug me nu al op de finale. Dit kan weleens de mooiste finale van de afgelopen 10 jaar worden!

"nog nooit wist een club een dergelijke nederlaag weg te poetsen" ? Barca tegen PSG vorig jaar dan?

Liverpool lijkt dit seizoen beter voetbal te spelen. Maar kijk eens naar de clubs waar tegen Liverpool dit seizoen speelde.

Maribor, Sevilla, Spartak, Porto, City en Roma.

En zet dit af tegen de clubs waar Real dit seizoen mee te maken had.

Apoel, Tottenham, B.Dortmund, Juventus, PSG, Bayern. Dit is een niveau die Liverpool nog niet heeft gehad. Niettemin gaat dit een prachtige pot worden.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren