Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Je zag meteen hoe verdwaasd komst van Kristensen en Orejuela was’

Laatste update:

Ajax raakte Joël Veltman onlangs kwijt met een zware knieblessure, maar de aanvoerder werd afgelopen weekend in de wedstrijd tegen AZ niet vervangen door Rasmus Kristensen of Luis Orejuela. Noussair Mazraoui, oorspronkelijk een middenvelder, speelde tegen de Alkmaarders rechtsachterin en liet een goede indruk achter. Henk Spaan ziet nu in de twintigjarige Marokkaans jeugdinternational een optie voor de toekomst.

“Niet te snel juichen natuurlijk, maar wie Mazraoui zondag als rechtsback voor Ajax zag spelen, realiseerde zich meteen hoe verdwaasd de aankopen van Kristensen en Orejuela zijn geweest, alsof bij Ajax miljoenen de status van tientjes hebben”, schrijft de columnist in Het Parool. “Een betere back liep gewoon rond op De Toekomst. Van der Sar wordt uitgefloten terwijl Marc Bruto buiten schot blijft: lievelingetje van de commissarissen.”

Ajax gaf het afgelopen jaar bij elkaar opgeteld ruim negen miljoen euro uit aan Orejuela en Kristensen, maar de twee zijn er nog niet in geslaagd om een onuitwisbare indruk achter te laten. De van Deportivo Cali overgenomen Orejuela speelt zijn wedstrijden dit seizoen bij Jong Ajax in de Jupiler League, terwijl zijn Deense collega, die sinds januari in de Johan Cruijff ArenA speelt, vooral de bank warm houdt bij de hoofdmacht.

Zie jij in Noussair Mazraoui een goede rechtsback voor Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Voor de nederlandse competitie is hij voor de rechtsback positie over het algemeen goed genoeg (verwacht ik). Internationaal en zeker dadelijk in de voorronde CL zal het toch een gok zijn hem op te stellen.

1 mei 2018 om 17:41

@janssen dat is Veltman natuurlijk ook op dat niveau. neem alleen zijn fouten in de wedstrijden tegen Rosenborg, Fenerbache, PSG en Austria Wien. dan zou ik toch met een veiliger gevoel op de bank zitten met deze jongen op de rechtsback positie. dit is de eerste back na Tete die Ajax waardig lijkt

Tja, je kan het ook niet snel goed doen. Hadden ze geen backs gekocht, dan was de kritiek dat al het geld op de bank stond, nu kopen ze wel en is er ook kritiek. Daarbij zijn ook Kristensen en Orujuela jongen jongens en is het nog veel te vroeg om ze nu al af te schrijven.

"alsof bij Ajax miljoenen de status van tientjes hebben"

Hier wordt ik ook echt moe van. Iedereen weet dat Ajax ook gewoon geld zat heeft en spelers kopen is nu eenmaal een gok. Je hebt nooit zekerheid en als je dit soort aankopen blijft doen en er zit af en toe een Davinson Sanchez tussen, dan zijn deze aankopen ook prima te verantwoorden.

1 mei 2018 om 16:03

Geheel afschrijven is natuurlijk vroeg maar dat er geen vertrouwen in Orejuela is zie je toch wel erg duidelijk terug. Ik kan eigenlijk geen naam noemen die zo'n slecht eerste seizoen had als hem en zich daarna terugknokte zelfs Zeefuik kreeg de voorkeur boven hem. Ook die Kristensen heeft weinig laten zien maar dat is nog wel wat vroeg, maar aan de andere kant heb je weinig vertrouwen als je wordt gepasseerd door iemand die niet eens een rechtsback is. Er zal inderdaad altijd kritiek zijn maar het is terecht dat mensen hier kritiek op geven als je 2 backs koopt die tot dusver totaal niet aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen.

1 mei 2018 om 18:13

Orejuela werd uit de basis gehouden door een jeugdspeler die zelf duidelijk erg tekort schiet en waarschijnlijk verkocht gaat worden. Vervolgens koopt de club een nieuwe speler op zijn positie waardoor ze in principe 1 RB te veel hadden. Volgens mij is het wel duidelijk dat ze bij Ajax niet het idee hebben dat deze jongen nog iets gaat bereiken.

1 mei 2018 om 16:25

Precies. Wij hadden bijvoorbeeld ook een Karsdorp lopen waar Rutten een (potentiã«le) rechtsback in zag en hem daar dan ook ging gebruiken. Maar als we geld hadden in die periode, had het zomaar gekund dat we een (extra) back hadden gekocht. Ten Hag ziet nu in deze Mazraoui een back, waar het (eerdere) technisch hart dat blijkbaar niet zag.

En wie weet hoe de andere aankopen het nog gaan doen. Al denk ik net als memphisdepay hierboven dat Orujeala het niet meer gaat worden, als ik ook vrienden van me mag geloven.

Voor Spaan is het ook de waan van de dag. Mazraoui speelt nu toevallig wat leuke potjes. AZ was nou ook niet echt op volle sterkte.

1 mei 2018 om 16:42

@schuumkes:
Geld op de bank houden is wat anders dan gericht goed aankopen.

Het mag toch best benoemd wordend at er voor 9 miljoen (wat veel geld is) 2 miskopen zijn gedaan. Ja dat kan gebeuren, zal niemand ontkennen. Maar als je de complimenten krijgt voor een Sanchez mag je ook kritiek hier op krijgen toch?

Dat deze jongen het nu 1x goed deed tegen een AZ zonder LB zegt ook nog lang niet alles. Dus is ook weer een heerlijk onzin artikel. Maar dat neemt nog niet weg dat de 2 gekochte backs niet zijn wat Ajax zocht.

1 mei 2018 om 19:46

Terwijl als Ajax een bod uitbrengt op een back van 5 miljoen alles en iedereen begint te brullen dat je daarvoor helemaal niets kan kopen. Maar als voor dat geld iemand niet functioneert het ineens dure miskopen zijn. Hoe dan ook Ajax kan het nooit goed doen, tenzij de desbetreffende speler voor 10x de aankoop al na één seizoen weer verkocht wordt.

1 mei 2018 om 16:57

Je kunt ook ipv altijd jonge talenten te kopen om later met winst door te verkopen ook meer echt duidelijk betere spelers kopen, net zoals Ziyech dat was of Tagliafico.

1 mei 2018 om 17:51

die jongens zijn gewoon verkeerd gescout waarschijnlijk, of op basis van een paar hoogtepunten op DVD ofzo. het kan natuurlijk niet zo zijn dat die Kristensen in Denemarken een geweldige voetballer was als je hem hier ziet voetballen. die kon er toen waarschijnlijk ook al bar weinig van

1 mei 2018 om 21:47

terwijl Veltman, Viergever ook eigenlijk net niet goed genoeg waren. Tuurlijk, De Ligt, Van Beek, Schuurs, Dolberg, De Jong, Mazraoui komen er wel maar die zijn allemaal te jong om een seizoen lang constant te presteren met zijn allen.

Kluivert, Zyiecg en Onanne lijken me zekerheidjes qua vertrekkers terwijl Younes al opgevolgd is door Bande. Cerny komt weer terug, Johnson is gekocht en Sinkgraven is zijn plaats verloren aan Taglifico.

Sjongejonge, er is altijd weer wat te zeuren. Je kan het niet altijd goed hebben he. Als we dat soort aankopen niet meer zouden doen zou ook Sanchez niet gehaald zijn. De een is een grotere gok dan de ander en tot nu toe zijn die 2 rechtsbacks inderdaad niet goed genoeg. Maar ook deze jongens zijn nog jong en kunnen zich herpakken. Achteraf is altijd makkelijk praten trouwens.

Lekker beoordeeld op een wedstrijd. Volgens mij speelde AZ ook nog eens zonder linksbuiten, zoiets stond mij bij in ieder geval.

En geef Orejuala en Kristensen eens de tijd om aan het 'Ajax-spel' te wennen. Dat schijnt nogal een hele klus te zijn!

1 mei 2018 om 18:17

Mazraoui speelde in de JL ook al vaker op de rechtsback positie. Ik hoopte heel het seizoen eigenlijk al dat die tegen de kleinere clubs in de ED de kans zou krijgen. In de wedstrijd vs AZ had die geen directe tegenstander maar je zag wel al hoe vaardig hij is. Het is een soort Sinkgraven op de rechtsback positie.

Orejuela en Kristensen kunnen inderdaad zeker niet afgeschreven worden. Ik heb dit jaar ook zeker een goede ontwikkeling gezien bij Orejuela.

Eigenlijk een beetje hetzelfde als bij Diks. Die begon dramatisch maar de laatste maanden begint die steeds beter te voetballen. In Nederland moeten we daarom leren om jonge jongens niet direct af te schrijven maar ze ook de tijd geven om ze te ontwikkelen als ze niet direct aan het niveau voldoen.

1 mei 2018 om 22:46

Klopt, Idrissi was er niet dus speelde Seuntjens op papier daar maar die staat nooit voorin. Idd geen tegenstander dus, goede analyse dus van jou!

Henk Spaan vind de talenten van Ajax volgens mij al snel heel goed. Die jongen doet het wel goed tot nu toe als rechtsback.

Off topic: Weet iemand waar de slechte relatie tussen Ajax en Raiola vandaan komt? Ik las laatst dat hij bij PSV nieuwe talenten liet testen. Waarom probeert hij zijn spelers altijd weg te halen bij Ajax?

1 mei 2018 om 16:41

Waarschijnlijk geld. Die geldwolf kan niet genoeg op z'n bankrekening hebben.

1 mei 2018 om 16:54

@PSV-er! Dat kan ik je wel vertellen:

Is gekomen door o.a. de transfers van Bouy en Tete. Bouy was een heel groot talent vlak voor zijn debuut/doorbraak en die vertrok opeens naar Juve. Dat is niet veel geworden.......

En Tete was doorgebroken en wilde niet verlengen. En uiteindelijk wel tegen hele hoge voorwaarden. Precies zoals bij Kluivertje dus. Daarom wilde Ajax ook niet meer verlengen met Tete en moest hij plaatsmaken. Die heeft zijn hand overspeeld. Wel zonde natuurlijk, het was gewoon de beste Rb.

Dus meneer Raiola is erg goed voor (de bankrekening van) zijn spelers. Maar is iets minder geduldig en dan moeten ze allemaal meteen verkassen. Want dan krijgt hij weer een mooie commissie. Het is gewoon een ouderwets handelaartje.

Daar zal het door komen. Mogelijk ben ik nog een paar spelers vergeten.

Het is ook wat met al die 'analisten' en columnisten. De ene keer wordt er teveel vertrouwd op de toekomst en wordt er te weinig uitgegeven, de andere keer loopt er zogenaamd iemand rond op de toekomst. Het is gewoon niet zo eenvoudig om die balans te vinden. Bovendien is het maar de vraag of Mazraoui voor een langere tijd kan presteren op die positie, of dat het een geval Frenkie op cv is.

Hmmm, van Orujuela hadden ze ongetwijfeld verwacht dat het een soort Sanchez verhaal zou worden. Voor hetzelfde geld was dat een hit. De aankoop van kristensen heb ik nooit begrepen en na het zien spelen van de beste man al helemaal niet. Vind het geen verbetering op Veltman. Verdedigend nog wel oke, maar brengde aanvallend in de potjes niet zoveel als tagliafico liet zien of mazraoui nu deed.

Volgens mij gaat Marc Overmars - de bijnaam is trouwens Marc Netto, Henk Spaan, ongeïnformeerde drol die je bent - niet over het advies om een jeugdspeler te verlengen of niet, maar is dat juist de aanbeveling van de technische staf op De Toekomst. In de wetenschap dat deze jongen - die nu anderhalve wedstrijd in de benen heeft en direct alweer de hemel in wordt geprezen - Ajax bijna had moeten verlaten, kan het zijn dat Overmars onvoldoende is geïnformeerd of zelfs geadviseerd is buiten de kaders van Ajax naar een back te zoeken, waar hij ongetwijfeld de scouting ten volle zal hebben geraadpleegd.

Had hij in het andere geval erop aangedrongen tegen het advies van het Technisch Hart en de betrokken jeugdtrainers Mazraoui door te schuiven en die jongen speelt tegen AZ een zaadpartij, dan was Overmars weer de gierige zak die zorgt voor een volle bankrekening en een lege prijzenkast door obsessief middelmaat te willen doorschuiven.

Kortom: het is weer ouderwets opportuun uit de heup schieten met good old Henk Spaan en zijn eeuwige onzin!

1 mei 2018 om 17:52

Tekstbegrip is ook een kunst. Waarom zou Spaan hier de term 'bruto' gebruiken in plaats van het gangbare 'netto', denk je?

2 mei 2018 om 00:14

Bedoeld woordgrapje van Spaan zag je toch wel

Dat Ajax een betere rechtsback nodig had dan Veltman, is niet meer dan logisch. Dat Mazraoui dat ook kan/kon wist ik ook niet, maar bleek een bijzonder prettige bijkomstigheid, al maakt 1 zwaluw nog geen zomer, dus even afwachten. Los daarvan zijn de 2 gehaalde alternatieven natuurlijk zwaar door de mand gevallen. En dat moet vooral Overmars zich aanrekenen. Natuurlijk kan Ajax alleen maar worden genezen indien er een grondige renovatie plaatsvindt van de Rvc, directie, trainersstaf en selectie. Maar alleen de gedachte daaraan doet de grote meerderheid, die deze beslissing zou moeten nemen, huiveren. Het eigen pluche opgeven? Fouten toegeven? Nooit van z’n leven!

1 mei 2018 om 15:53

Ja talenten kopen is en blijft nu eenmaal een gok. En die gokken kan Ajax prima nemen met het qua financiën zeer goed beleid en dat hebben we ook aan Overmars te danken. Soms pakt een gok goed uit, Snachez bijvoorbeeld of Neres of tagliafico. Dat zijn aakopen gebleken die er stuk voor stuk meteen konden staan en/of goed presteren. Niet elke aankoop hoeft een voltreffer te zijn!

2 mei 2018 om 11:09

Los even van de discussie over de rechtsbackpositie; het blijft beklijven dat Overmars de selectie nooit tijdig heeft staan. Dat zal dit seizoen nog veel moeilijker worden, want er komt een WK aan, en tijdens de transferperiode daarna is het maar afwachten wat er in de markt gebeurt. Dat heb je als Ajax zijnde nauwelijks in de hand, maar legt vooral na dit in alle opzichten mislukt seizoen, een extreme druk op Overmars. Begin maar eens (vroeg) aan de voorronde CL zonder bepalende spelers, of die met hun hoofd bij een transfer zijn, of de nieuwkomers die snel moeten wennen. Mislukt die expeditie, je moet er niet aan denken dat er daarna ook geen groepsfase EL wordt gehaald, dan staat alles bij Ajax direct onder hoogspanning. Wat denk jij dan wat er zal gebeuren?? Het hakblok staat al in stelling.....

Laat Orejuela is spelen kijken hoe hij het doet met Neres voor hem. Ze kunnen elkaar begrijpen en het kan geen kwaard want die Kristensen heeft genoeg kansen gehad en bakt er tot nu toe niet veel van.

Weet je wat het is jongens en dat zeg ik als Ajacied je doorloopt de jeugdopleiding om vervolgends in het eerste 1 a 2 seizoenen te spelen om vervolgends te worden verkocht ik vraag mij zelf af waar is jouw clubliefde dan hoe kan je steeds een team bouwen als iedereen wilt en blijft vertrekken slaat allemaal nergens op dit Ajax is al jaren extreem slecht jongens laten we eerlijk zijn met 5 - 0 van heracles winnen is, allemaal leuk maar europees zijn we ook belachelijk. We hebben ervaring nodig stootkracht sterke spelers die het team dragen als het minder gaat veltman is mijn ogen nooit een captain geweest speelde daar veelste slecht voor.

Mwah, ik zou dat toch niet zo snel zeggen. Als we het toch vaak hebben over het hypen van spelers is dit het perfecte moment om op de rem te trappen. Marzraoui heeft nu twee (thuis) duels op die positie gespeeld tegen VVV en AZ, op het moment dat de titelrace al beslist is. En nu is het gelijk de optie voor rechtsback? Orejuela deed het ook best leuk toen hij voor de winterstop moest spelen. Kristensen deed het ook naar behoren zijn eerste twee duels, maar valt nu toch wat tegen. Laten we niet te voorbarig zijn met conclusies trekken.

En misschien moeten we onze aankopen niet op basis van hun eerste maanden in Amsterdam afschrijven. Van Kristensen was al bekend dat hij gehaald is met het oog op volgend seizoen voor als Veltman zou vertrekken. Orejuela is als back-up gehaald om met Veltman te concurreren dus zou ik eerder als breedte aankoop willen beschouwen. Laten we kijken hoe beide spelers zich gaan ontwikkelen. Vorige zomer is Neres ook volledig afgebrand als miskoop, inmiddels zijn we er toch wel achter dat die jongen een geweldige aanwinst is voor Ajax. Onana heeft bij Jong Ajax de meest vreselijke wedstrijden gespeeld en heeft het uiteindelijk toch weten te redden.

Waarom maakt Henk Spaan zich nog niet kwaad om de situatie rond Kluivert? Dat is toch het failliet van de opleiding?

Als er van de 5 aankopen 3 slagen mag je blij zijn

Sanchez bracht 35 miljoen op, Tagliafico mag best een succes worden genoemd, Kristensen vond ik echt niet slecht spelen de laatste wedstrijd, Orejuela schrijf ik zeker nog niet af, die is een beetje wild en druistig in zijn acties

Je kunt geen 100% score verwachten bij aankopen

Het is juist goed als de nieuwe aankopen met de jonge talenten concurreren, daar ben je een topclub voor

Ik vind dat er wel heel negatief wordt gekeken naar het aankoopbeleid van Ajax, het is eigenlijk nooit goed

Als mensen maar wat te zeiken hebben he

Bij aankopen heb je soms voltreffers en soms missers, zo gaat het gewoon. Soms is het een Sanchez, soms is het een Orejuela. In principe hadden ze Sanchez ook niet hoeven te kopen aangezien de Ligt klaar stond in de jeugd en Veltman een redelijke centrale verdediger was en ze ook nog viergever en riedewald hadden dat seizoen. Maar blijkbaar zag Overmars daar voor dat seizoen toch de zwakke plekken, en Ajax is het aan zijn stand verplicht om elk seizoen een zo'n sterk mogelijk team neer te zetten. Dat je dan een Sanchez koopt was niet onlogisch.

Vorige transferperiode heeft Ajax gezegd dat Veltman op rechtsback misschien een verbeterpuntje was, en hebben ze ingezien dat er ook niet echt een speler uit de jeugd de potentie had om daar te spelen. Zodoende hebben ze Orejuela gekocht. Dit lijkt echter een misser te zijn, hij speelt bijna nooit en schijnt het zelfs in de jupiler league niet erg goed te doen. Ajax lijkt hem ook te hebben afgeschreven, aangezien ze nog in de winterstop opnieuw een poging hebben gedaan om Kristensen te halen. Ik vraag me af of Kristensen een goede aankoop is geweest, tot nu toe lijkt het meer middelmaat te zijn.

Het wordt natuurlijk extra pijnlijk als je tot tweemaal toe voor de zelfde positie een miskoop lijkt te doen, maar dat kan gebeuren. Dat Mazroui hier redelijk uit de voeten kan had niemand bij Ajax verwacht gezien hun aankoopbeleid. Het is natuurlijk onzinnig om als Ajax een seizoen in te gaan zonder een echte tweede keus op de rechtsbackpositie in de hoop dat een origineel meer aanvallend ingestelde speler opeens een goede rechtsback blijkt te zijn. Het is wel fijn dat deze optie er nu is, aangezien Orejuela niet goed genoeg lijkt te zijn en Kristensen tot nu toe ook niet geweldig presteert.

Ik vind Huntelaar persoonlijk een slechtere transfer. Hij blokkeert de kansen van Cassierra.
Is er alleen maar bijgehaald om de Ajax fan tegemoet te komen. Is allang op en is slechter dan Cassierra.

1 mei 2018 om 16:20

Huntelaar kwam transfervrij en was backup voor Dolberg

Ik ben het met je eens dat Cassiera meer kansen had verdiend, zeker toen Dolberg geblesseerd was

Maar hij heeft het niet slecht gedaan

1 mei 2018 om 16:31

@ marchello

Cassierra had de back up moeten zijn voor Huntelaar.
Hij had het niet slechter gedaan.
Het is leuk dat ex Ajax spelers terugkomen bij Ajax maar wat heb je eraan als ze uitgeblust zijn?
Volgens mij was het toch een regel dat een aankoop voor het eerste elftal geen breedtespeler hoort te zijn.
Nu overwegen ze hem weer een contract te geven. Ongelooflijk

1 mei 2018 om 16:50

Huntelaar brengt ook veel ervaring mee, iets dat ontbreekt bij de jonge spitsen. En ook ervaring is belangrijk.

Kristensen vond ik echt wel ok spelen tegen Groningen, die kun je niet na 5 wedstrijden al afschrijven

Mazroui zie ik toch meer als middenvelder. Net zo goed als je Kristensen niet meteen kan afschrijven kun je ook niet meteen gaan roepen dat Mazroui de ideale back is na 1 wedstrijd op die plek

Zorg gewoon dat je alle posities dubbel bezet hebt tijdens de voorbereiding en dan zien we wel weer.. Zinloos om nu al conclusies te trekken, en dan helemaal niet door de heer (?) Spaan, die kakelt als een kip zonder kop

Dat supporters bij de waan van de dag leven daar kan ik mij nog iets bij voorstellen. Maar iemand die wekelijks zijn column gebruikt om Ajax af te zeiken daar zou je van mogen verwachten dat hij zich baseert op feiten. Het wordt met de week slechter wat Spaan opschrijft. Het begint op zwarte humor te lijken 😎

Hij heeft nu 1 leuke wedstrijd gespeeld in Ajax 1 op rechtsback, is het niet wat te vroeg om te juichen?

Hou toch op, Marc Netto kan inderdaad niks goeds doen. We vergeten ook nog die dure zuid Amerikaan die op de tribune zit, en Dennis Bergkamp zit thuis te netflix'en voor 25 duizend per maand.
Goed beleid , lekker doorgaan zo.

Toen Ajax zowel Orejuela als Kristensen kocht, heeft Henk Spaan toen al geroepen: niet doen, je hebt een jongen in de jeugd lopen die daar ook kan spelen genaamd Mazraoui? Nee? Nou dan.
Lekker makkelijk lullen weer Henk, op basis van 1 goede wedstrijd. Het wordt hoog tijd dat ze deze man lekker met pensioen sturen ofzo. Captain Hindsight.

Mazraoui speelt een keer leuk als rechtsback maar laten we aub niet doen alsof de andere rechtbacks voor niets zijn gehaald. Ik hoop dat Mazraoui een top back of speler word voor Ajax daar niet van. Maar zullen we anders eerst even meer wedstrijden tegen betere tegenstanders gaan kijken voordat we iedereen ophemelen of neersabelen.

Toen Veltman rb stond sprak iedereen er schande van dat Ajax geen normale back had, halen ze er 2 die niet blijken te voldoen tot dusver, krijg je daar weer gezeik over. Zo kan ik als analist ook altijd gelijk hebben zeg..

Ah, we kunnen na komend weekend waarschijnlijk wel weer een column van Spaan verwachten waarin hij de link gaat leggen tussen Mazraoui en pak 'm beet Barcelona. Kan hij volgens Spaan zo met Dolberg, van de Beek, Frenkie de Jong en de Ligt meereizen.

Slechte zaken van Ajax. Afgelopen zomer verkopen ze een van de beste backs in de Eredivisie, namelijk Kenny Tete voor slechts 4 miljoen euro. Nu 2 matige spelers voor ruim 9 miljoen euro gekocht. Hadden ze Tete behouden en hem het vertrouwen gegeven wat hij verdiende, dan hadden ze ruim 5 miljoen bespaard en een goede rechtsback in huis.

3 mei 2018 om 14:11

Helemaal waar

Tete vond ik ook een geweldige back, ik heb het nooit zo in Veltman gezien

Ik heb dat van Bosz nooit zo begrepen

Maar Kristensen heeft toch wel wat, gewoon even de tijd geven. Dat moet ook wel nu Veltman er langere tijd uitligt

Als Kristensen het dan wel goed doet, zie ik wel weinig kans meer voor Veltman op rechtsback. Jammer voor die jongen, net op het moment dat hij een stap kan en wil maken gaat het mis.

Ik ben geen fan van Veltman, maar dit gunt natuurlijk niemand hem

Orejuela vind ik een hel apart geval: die kan echt wel voetballen, maar is erg wild en onbesuisd
Ik weet niet zo goed wat ik daar nu mee aan moet. Ajax ook niet denk ik

Volgens mij is Henk Spaan de laatste die commentaar mag leveren in deze kwestie. Die wist zeker dat Ruben Ligeon de vaste rechtsback van Ajax en Oranje zou worden. Helaas voor Henk en Ruben is het iets anders gelopen. Henk zit er met andere woorden ook wel eens naast.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren