Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘We willen dat Justin bijtekent, daar gaan we nu nog wel van uit'

Laatste update:

Ajax kan komende zondag in een directe confrontatie met AZ de tweede plaats in de Eredivisie veiligstellen. De voorsprong van de Amsterdammers op de ploeg van trainer John van den Brom bedraagt met nog twee wedstrijden te spelen vijf punten. Desondanks is Erik ten Hag op zijn hoede voor de Alkmaarders, die afgelopen zondag de bekerfinale verloren van Feyenoord.

“Ze draaien een uitstekend seizoen, met een goed voetballend elftal. De derde plek zegt genoeg. Ze hebben een aansprekende manier van voetballen”, wordt een lovende Ten Hag tijdens het wekelijkse persmoment geciteerd door Ajax Showtime. De oefenmeester laat zich tevens positief uit over Justin Kluivert. “Hij is heel erg goed. Laten we niet vergeten dat hij nog A-junior is, net als Matthijs de Ligt Hij moet wel nog meer gaan scoren en meer assists gaan leveren, ook in grote wedstrijden.”

“We moeten er rekening mee houden dat hij niet gaat bijtekenen. We willen heel graag dat Justin bijtekent, daar gaan we nu ook nog wel van uit”, vervolgt de trainer van Ajax. Het contract van Kluivert in Amsterdam loopt nog tot medio 2019 en beide partijen praten momenteel over het verlengen van die verbintenis. “Dat hij interessant is voor andere clubs is een open deur intrappen, net zoals dat ik graag wil dat hij bij ons blijft. De stap die hij heeft gezet, basisspeler en international worden, is heel goed. Zijn rendement kan nog hoger.”

Ten Hag verwelkomde deze week zomeraankoop Hassane Bandé op het trainingsveld. “Hij is een heel frivool mannetje. Bandé is open en heel spontaan. Het was mijn wens dat hij zo snel mogelijk zou komen. Dat is alleen maar winst voor volgend seizoen”, stelt de oefenmeester. Kasper Dolberg keerde onlangs terug van een blessure, maar is nog niet volledig fit. “Hij heeft wedstrijden nodig, maar het is in deze fase van het seizoen lastig om het in te passen.”

Denk jij dat Justin Kluivert volgend seizoen nog bij Ajax speelt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Natuurlijk tekent hij bij!
Heeft in het buitenland naar mijn mening nog niks te zoeken.

26 april 2018 om 14:23

Inderdaad, snap sowieso niet waarom er uberhaupt spraken is van Buitenland.
Ik vraag me af of hij volgend seizoen klaar ervoor is en als het nu al zo moeizaam gaat dan vraag ik me af hoe het dan gaat...

Heb het gevoel dat spelers nu nog sneller weggaan dan eerst, bijvoorbeeld met De Ligt.
Geen goede ontwikkeling voor de Nlse clubs.

Straks kun je Jong Ajax net zo goed afschaffen en er het eerste elftal van maken.

26 april 2018 om 14:41

Het is toch niet heel gek als de spelers kijken naar het buitenland en een vertrek overwegen? ter vergelijking: als het bij jouw werk regelmatig onrustig is en de doelen niet gehaald worden, dan ga jij als als jong professional toch ook nadenken over je toekomst en overwegen of het beter is om ergens anders aan de slag te gaan.

Het is maar een vergelijking, maar zo is de situatie nu wel bij Ajax. Ik zou het daarom niet gek vinden als bijv. de Ligt gaat vertrekken in de zomer. Je kan aan alles zien dat hij een niveau hoger aankan. En dan is het de taak van de zaakwaarnemer om te kijken wat het beste is voor zijn cliã£â«nt.

26 april 2018 om 14:50

Vorige jaar debuteerde ze allebei. Dit is pas hun eerste echte seizoen bij Ajax. Als je dan al na 1 jaar wilt vertrekken omdat je geen prijzen pakt (waar hun medeverantwoordelijk voor zijn) dan ben je wel heel erg slap.

Deze gasten spelen toch om te ontwikkelen en daarbij komt dan ook prijzen. Volgens mij zit je dan als jong ventje op de juiste plek. Vind het logischer als ze pas vertrekken met een prijs, maar ja wie ben ik

26 april 2018 om 15:04

Inderdaad, beter nog 1 of 2 seizoenen blijven en eventueel zonder prijs te winnen is naar mijn inzien beter dan nu al naar buitenland te vertrekken en daar in het gunstigste geval op de bank te zitten. Zeker in het geval van Kluivert want zo best waren zijn laatste wedstrijden hier nu ook niet, de ligt is goed bezig en die zie ik het in buitenland eerder redden dan Kluivert momenteel maar ook voor hem is het beter nog bij Ajax te blijven, zeker als ze gewoon weer Europees spelen want dat miste hij wel dit seizoen natuurlijk. Gewoon zonde als spelers zo vroeg vertrekken en nadien in de anonimiteit belanden, voorbeelden genoeg de laatste jaren

26 april 2018 om 15:18

Het gaat niet alleen om de prijzen, maar ook om de onrust dit seizoen. Geen Europees voetbal, trainerswissel, boze fans etc. Dit is allemaal niet fijn voor de grote talenten. En ik denk dat andere clubs gaan profiteren van de huidige situatie bij Ajax. Ik had laatst gelezen dat ook Tottenham serieus in de markt is voor de Ligt. Ik ben benieuwd hoe de speler, zaakwaarnemer en de club gaan reageren als Tottenham met een goed ontwikkelplan komt voor de speler en 30 tot 40 miljoen wil gaan neerleggen voor hem.

Aan de ene kant begrijpelijk dat ze er al vanuit gaan gezien de uitlatingen van Justin en zijn vader. Aan de andere kant weet je het natuurlijk nooit met die gekke Raiola

Met Raiola als zaakwaarnemer kan het best moeilijk worden om het contract van Kluivert verlengt te krijgen. Money talks. Echter is het voor Kluivert beter om nog 3 jaar bij Ajax te blijven en elke week te spelen.

Ik denk niet dat hij bijtekent, ik zie hem wel bij Real Madrid spelen in plaats van Gareth Bale, Real dan met een voorhoede van Kluivert Benzema en Ronaldo KBR!

26 april 2018 om 14:23

Is dit serieus?

26 april 2018 om 14:30

Waarom zou dat niet serieus zijn? Kluivert speelt Asensio en Isco er ook wel gemakkelijk uit lijkt mij!

26 april 2018 om 14:53

In principe kan je kluivert in zn eentje opstellen, dan wint ie de CL ook wel.

26 april 2018 om 14:33

En Dijks op linksback ipv Marcelo!

26 april 2018 om 14:33

Hahah beetje vroeg om aan de sterke drank te zitten maat Ik zie Kluivert nog graag zeker een jaar of 2 in de Ajax voorhoede, naast Dolberg en Neres voorlopig. Real Madrid doe eens even normaal, dat mannetje is 18 jaar!

Wij willen ook dat hij bijtekent!

Groetjes, een Feyenoord supporter

26 april 2018 om 14:27

Wat lief! Groetjes terug!

26 april 2018 om 14:46

Hoezo? Zolang hij daar speelt wint Feyenoord nooit van Ajax. Dat heeft hij zelf gezegd! Waarom wil je dan dat hij bijtekent?????

Groetjes, een PSV supporter

26 april 2018 om 14:51

Hoi PSV supporter,

Huh?? Hij zou toch ook nooit van PSV verilezen????

Groetjes, een Feyenoord supporter

Gevalletje Tete.. Gaat niet bijtekenen..

26 april 2018 om 14:45

En wie was de zaakwaarnemer van Tete? Precies, ome Mino...

26 april 2018 om 15:03

Wat een onzin zeg, een speler bepaald toch zelf wat die doet. Tete heeft uiteindelijk gewoon een stap vooruit gemaakt. Donnarumma had toch ook bijgetekend?

Mino heeft bij PSV bijvoorbeeld veel goede zaken gedaan, of is dat onderdeel van een complot tegen Ajax? Hij wilt gewoon het beste voor Kluivert, Kluivert oordeelt zelf wat hij het beste vind. Als Kluivert wilt vertrekken zorgt hij voor de best mogelijke club.

26 april 2018 om 15:12

Een speler bepaald zelf naar onze mina kan heel goed inspelen op je gevoelens en veel geld bieden bij een andere club

26 april 2018 om 15:39

@Son Goku
Wat Raiola bij PSV doet kan me niet echt interesseren. We hebben het hier over een speler van Ajax.

Kluivert bepaald zelf, maar Raiola kan hem sturen. Kan hem lokken met mooie verhaaltjes met mogelijkheden om eerst aan geld te denken dan pas aan z'n voetbalcarrière. Hij kan de jongen helemaal beïnvloeden en dan? Ja inderdaad, dan bepaald Justin z'n eigen lot, maar is hij misschien op een verkeerde pad terecht gekomen (z'n voetbalcarrière).

26 april 2018 om 15:44

Jij schijnt Raoila heel goed te kennen? Ik heb meerdere interviews van spelers gezien die de stereotype verhaaltjes zoals jij nu schetst ontkrachten en waarin ze vertellen dat hij echt alles voor je doet. Denk je dat Justin met zo'n vader domme keuzes gaat maken? Ik denk dat hij inderdaad zo dom is, maar zijn pa niet.

26 april 2018 om 20:59

Is zijn vader echt zo slim? Ik kan me toch wel wat dingetjes voor de geest halen waar dat niet direct uit blijkt.

Dat verhaal over de contractverlenging van Kluivert horen we inmiddels ook al maanden. Dan vraag ik mij af waarom het zo lang moet duren? Al maanden horen we dat ze in onderhandeling zijn en dat hij zal bijtekenen. Ik kan er naast zitten maar het lijkt mij dat Kluivert en vooral zijn zaakwaarnemer taaie mensen zijn om mee te onderhandelen. Er zullen vast buitengewoon goede dingen in dat contract moeten staan.

26 april 2018 om 14:42

Het duurt maanden omdat Raiola Justin nog wil overbrengen naar het buitenland. We kennen Mino toch? Die vent is alleen maar uit op z'n dikke bankrekening.

26 april 2018 om 14:57

Kluivert zal vast willen blijven en hij weet natuurlijk maar al te goed hoeveel hij kan verdienen bij Ajax. Het enige wat dan nog overblijft is de contractduur hij zal wel voor maximaal 1 of 2 seizoenen bij willen tekenen wat niet onverstandig is van hem want dan kan die zelf zijn toekomstige club bepalen maar Ajax wil hem natuurlijk langer binden. Of hij houdt Ajax echt aan het lijntje maar dat lijkt me sterk gezien zijn eigen uitspraken en die van zijn vader.

26 april 2018 om 15:09

Ik hoop het want ik vertrouw Raiola voor geen meter. De andere talentvolle jongens hebben allemaal verlengd. Alleen met onze vriend zijn er weer problemen...En natuurlijk snap ik dat een zaakwaarnemer niet alle eisen van de club hoeft te accepteren, maar dit spel ken ik nu zo langzamerhand wel.

26 april 2018 om 16:38

Dan weet je als Ajax zijnde ook meteen waar je Kluivert moet zetten. Hij moet niet vergeten dat Ajax de club is waar hij zijn opleiding heeft gehad en die hem op dit punt heeft gebracht. Een beetje clubgevoel is dan wel op zijn plaats. Hij is verder ook nog lang niet rijp voor het buitenland. Mischien moet hij een voorbeeld nemen aan De Ligt. Die is veel volwassener, veel verder in zijn ontwikkeling en wil vanuit zichzelf nog heel graag bij Ajax blijven omdat hij er ontzettend veel leert. Die denkt helemaal niet aan het financiele plaatje. Dat is hoe een prof moet zijn.

Opvallend want de kop bij VI bij hetzelfde nieuwsbericht is: 'we houden er rekening mee dat Kluivert niet bijtekent'. Toch wel een zinnetje die ook het vermelden waard is lijkt me?
Dat bijtekengedoe rond Kluivert begint ook weer een soap te worden. Hij zelf roept al meer dan een half jaar dat 'ie gaat bijtekenen, maar dat het er nog steeds niet van gekomen is doet mij toch wel vermoeden dat het zeker geen uitgemaakte zaak is. Zou het doodzonde vinden als hij vertrekt, want is een leuk talent, maar zou vooral ook doodzonde zijn voor die jongen zelf, hij is namelijk nog lang niet goed genoeg voor de Europese subtop, laat staan de top. Hoop dat hij verstandiger is dan ie soms overkomt en z'n oren niet te veel laat hangen naar Raiola, maar het advies van z'n vader opvolgt en nog minimaal een paar jaar in Amsterdam. Anders denk ik toch dat het een Kishna-scenario wordt, ondanks z'n achternaam.

26 april 2018 om 14:44

Het is geen uitgemaakte zaak dat Justin bijtekent. Raiola zal hem na het WK naar een grootmacht in Europa willen brengen. Het zou me niet verbazen als Kluivert vertrekt.

26 april 2018 om 14:49

Ik heb sowieso het idee dat die jongen z'n eigen kunnen op dit moment enorm overschat. Kluivert is nog lang niet klaar voor een grote Europese club. Ik heb het idee dat hij binnen twee jaar ergens op de tribune zit of verhuurd is aan 1 of andere laagvlieger in Spanje.

26 april 2018 om 15:13

Natuurlijk is hij nog niet klaar. Hij speelt amper een jaartje bij Ajax1. Probeer dat alleen maar aan Justin te vertellen, of Raiola. Denk je dat ze zaakwaarnemer aan Justin's voetbalcarrière denkt of over z'n portemonnee? Ik denk dat je wel weet wat het juiste antwoord is...

Wat is onze vriend Raiola weer de boel aan het chanteren. Het mag duidelijk zijn dat een contractverlenging geen maanden hoeft te duren, maar dit spelletje kennen we al langer. Ik verwacht pas na het WK nieuws. Raiola zou hoe dan ook een poging willen wagen om Justin naar een grote rijke club te verpatsen. Dit is toch doorgestoken kaart? Ik zou zeggen dat er zeker nog vijftig procent kans is dat Kluivert niet verlengd en vertrekt.

26 april 2018 om 15:09

Alsof Kluivert zich laat beïnvloeden door een zaakwaarnemer, die jongen maakt zijn eigen keuze's en vanuit zijn familie zullen mensen hem heus wel de waarheid vertellen. Dat een zaakwaarnemer spelers warm kan maken voor een overstap naar het buitenland voor meer geld klopt natuurlijk maar die jongens zijn meestal ook in een heel andere omgeving opgegroeid.

Daarnaast is Raiola bijna vijand nummer 1 bij Ajax wat natuurlijk onzin is. Die spelers maken uiteindelijk zelf de keuze om te vertrekken. Ook heeft Raiola genoeg geld dus voor hem zou het juist van belang zijn dat een speler zich goed ontwikkelt want dan kan hij nog meer verdienen. Daarnaast doet hij ook gewoon dingen goed voor sommige Nederlandse clubs bijvoorbeeld heeft hij deze week weer 3 of 4 Brazilianen die hij vertegenwoordigd een proefperiode af laten werken bij Psv.

26 april 2018 om 15:20

We kennen Justin beide persoonlijk niet. We weten niet hoe mentaal sterk deze jongen zelf is. We weten niet of Justin misschien tussen twee kampen staat. Aan de ene kant vader Patrick die duidelijk vind dat z'n zoon bij Ajax moet blijven, aan de andere kant Raiola die ook z'n ego en bankrekening wil spekken. De gemiddelde fan ziet ook dat Kluivert best nog kan blijven bij Ajax dus waarom gewoon niet bij tekenen?

26 april 2018 om 15:24

Hoezo "bijna". Hij is vijand nummer 1 voor mij en staat voor alles wat fout is in de voetbalwereld. Deze man zou een levenslang stadion verbod moeten krijgen wegens het in diskrediet brengen van de sport. Wat hij doet is voor mij vele malen erger als welke hooligan dan ook.

26 april 2018 om 15:38

Ik vind het amuserend te lezen dat je wijs op kan merken dat jullie Kluivert beide niet persoonlijk kennen, maar vervolgens wel doet als je Raiola kent.. niet helemaal te volgen

26 april 2018 om 15:46

Je hoeft Raiola niet persoonlijk te kennen om te zien hoe hij te vaak jonge jongens verkeerd begeleid. Ja, niet voor hun bankrekening, maar wel voor hun voetbalcarrière. Gisteren konden we hier nog lezen dat Kishna spijt heeft dat hij te vroeg is vertrokken. Hij gaf eerlijk toe dat er problemen met de Boer waren, maar dat hij misschien langer bij Ajax had moeten blijven. En wie was z'n zaakwaarnemer? Wie was de man die er voor zorgde dat Tete niet ging bij tekenen? Of Bouy naar Juventus bracht als gevolg dat de jongen nooit doorbrak? Precies, Mino Raiola.

Het enigste waar ik de beste man mee beschuldig is dat hij te weinig naar het pure voetbal kijkt en meer naar het geld. Het veld waar hij dan ook aan verdient aangezien de zaakwaarnemer er mooi rijk is mee geworden (en dat mag).

26 april 2018 om 15:49

Lekiam,
Wat een onzin. Er zijn genoeg Nederlandse spelers die naar het buitenland vertrekken of ze nou Raiola of iemand anders als zaakwaarnemer hebben dat maakt natuurlijk niks uit. De meeste van die jongens hebben al niet veel geld en daarom vertrekken ze natuurlijk eerder naar het buitenland. Voor je ontwikkeling is het in 9 van de 10 gevallen verstandig om in Nederland te blijven maar ik begrijp de redenen van sommige spelers wel om voor een club in het buitenland te kiezen. Uiteindelijk maken die spelers zelf de keuze om wel of niet iets te doen en natuurlijk spelen invloeden van een zaakwaarnemer of familie wel mee maar om hun de schuld te geven van een vertrek is veel te makkelijk naar mijn mening.

Daarnaast is het heel simpel als je zaakwaarnemer bent moet je nou eenmaal tegen je client zeggen dat Chelsea je voor een half miljoen per jaar op de loonlijst wil zetten als je zoiets achterhoudt ben je natuurlijk volkomen verkeerd bezig, ook als je weet dat het voor die speler beter is voor zijn ontwikkeling om te blijven. Ook zijn er bij Raiola genoeg spelers die wel de juiste stappen maken zoals Luckassen, Narsingh of bijvoorbeeld een Malen die weer teruggekeerd is naar Nederland uiteindelijk.

26 april 2018 om 15:57

007,

Jij ziet het gewoon helemaal verkeerd. Niet alleen Raiola wil rijk worden maar sommige spelers geven uiteindelijk ook meer om hun salaris dan de weg waar ze zich het best kunnen ontwikkelen. Kishna zei dat hij misschien langer bij Ajax moest blijven maar hij zei ook dat, dat onmogelijk was omdat het gewoon niet werkte met de Boer, Tete speelt meer dan dat hij vorig jaar bij Ajax speelt en heeft een goede stap gemaakt en Bouy heeft wel een goedgevulde portemonnee en heeft misschien ook wel wat pech gehad met blessures.

Ik ben toch wel erg benieuwd hoe Kluivert nou over de situatie denkt. Van zijn uitspraken word ook niemand echt wijzer. Ik mag toch aannemen dat die jongen niet serieus denkt al klaar te zijn voor een stap hogerop. De schuld bij Raiola leggen vind ik nogal overdreven. Spelers hebben nog steeds een eigen mening en als ze zich laten beinvloeden door een zaakwaarnemer, krijgen ze wat ze verdienen.

Je moet wel blind zijn, wil je de overeenkomst met Kenny Tete niet zien. Ook door die speler en zijn entourage is Ajax aan het lijntje gehouden tot de club zelf de knoop heeft door gehakt en de speler heeft verkocht. En niet geheel toevallig hebben ze dezelfde zaakwaarnemer. Ik gok erop dat Kluivert jr. een gelimiteerde transfersom in zijn contract wil hebben en dat Ajax daar niet aan wil. En terecht omdat Eriksen die ook had en de club die uiteindelijk voor een schijntje naar Tottenham heeft moeten laten gaan, terwijl hij nu een klein vermogen waard is. Het duurt mij al veel te lang dat Kluivert zijn krabbel onder een nieuw contract, terwijl dat toch niet zo moeilijk zou moeten zijn op zijn leeftijd. Kijk eens hoe snel dat met De Ligt was geregeld.

Ik denk eerlijk gezegd dat alle praatjes van dat hij graag wil bijtekenen, net als dat bij Tete en ook bij Redan het geval was, louter en alleen voor de buhne zijn en dat hij (en vooral zijn zaakwaarnemer) in werkelijkheid zo snel mogelijk zijn biezen wil pakken. Dat is zijn goed recht en daar zal je mij dan ook niet over horen, maar ik zeg net als bij Tete, speel dan open kaart en houdt de club die je heeft opgeleid, niet nodeloos lang aan het lijntje. Nu speelt hij een spel om niet het stempel van geldwolf op geplakt te krijgen, maar daar prikken de mensen uiteindelijk toch doorheen. Kluivert is een groot talent, maar het gaat nog jaren duren voordat hij de status van onmisbaar heeft bereikt en gezien de moeite die het nu al kost om zijn handtekening te bemachtigen, heb ik niet de illusie dat hij tegen die tijd nog bij Ajax speelt. Daarom ben ik van mening dat zijn vertrek, hoe spijtig ik dat ook zou vinden, geen onoverkomelijke problemen behoeft op te leveren aangezien de club op de vleugelposities een aantal veelbelovende alternatieven achter de hand heeft. Daarom zou ik Ajax adviseren om zich niet net als bij Tete te lang door Raiola aan het lijntje te laten houden en speler en zaakwaarnemer een ultimatum stellen waarbinnen hij zijn handtekening dient te zetten. Doet hij dat niet, dan er geen tijd en energie meer in steken. Dat is zakelijk gezien misschien niet zo handig, maar op een gegeven moment moet je een lijn trekken: tot hier en niet verder!

26 april 2018 om 15:26

Goede reactie. Zelfs zou bijvoorbeeld de Ligt in de zomer kunnen vertrekken dan wil hij dat ook Ajax daaraan verdient. De jonge verdediger zou zich precies het zelfde kunnen opstellen, maar deed dat niet. Wat Kluivert nu doet lijkt precies een plannetje van Raiola. Als puntje bij paaltje komt lijkt de liefde van Justin voor de club dan ook niet zo groot. Die gebaartjes na een doelpunt hoef ik dan ook niet te zien. Ohh, wat zit Ajax in m'n hart, maar bij tekenen zo dat ook de club er wat aan verdient dat weer niet.

Overschatte voetballer tot nu toe laat hem eerst maar nog een jaar goed presteren en erboven uit steken dat doet die niet

@007

Je schrijft: "goede reactie. Zelfs zou bijvoorbeeld de Ligt in de zomer kunnen vertrekken dan wil hij dat ook Ajax daaraan verdient. De jonge verdediger zou zich precies het zelfde kunnen opstellen, maar deed dat niet".

Het is precies zoals je schrijft. Iemand als Sigthorson werd door velen verguisd bij Ajax, maar hoewel hij geen kind van de club was en niet zo lang bij Ajax heeft gespeeld, toonde hij zich toch bereid om een jaar bij te tekenen zodat Ajax nog wat kon terug verdienen van het geld dat men in hem heeft geinvesteerd. Van zo een speler kan ik het hebben dat hij het logo van de club kust als hij een doelpunt maakt, maar van spelers als Tete en Kluivert dat doen, terwijl ze de de club die ze heeft opgeleid en daar heel veel toewijding en energie in heeft gestopt, maandenlang aan het lijntje houden, kan ik dat moeilijk hebben. Al denk ik dat het voornamelijk aan hun zaakwaarnemer ligt. Ik vind aasgieren als Raiola een gezwel van de voetbalwereld omdat ze geld, wat eigenlijk bij de clubs terecht zou moeten komen, in eigen zak steken, terwijl ze het voetbal daar niets voor terug geven. Bovendien gaat het bij daarbij bij types als Raiola om heel veel geld, waar ze naar verhouding nauwelijks iets voor doen.

Wat een traumas hebben Ajacieden wat betreft Raiola zeg , ik ga helemaal stuk om de reacties.
Dat een zaakwaarnemer zoveel invloed kan hebben op de supporters en op de club , wat een lachertje.
Denk persoonlijk wel dat Kluivert gewoon bijtekent , denk wel met een vrij hoog salaris , maar hij blijft wel.
Zit heus wel een verstandig koppie op die jonge en zn pa vind ik iemand die zegt : ''luister mijn zoon , het is je eigen keuze je mag doen wat je wilt maar ik denk dat het verstandig is als nog xx jaar bij Ajax''.

26 april 2018 om 17:09

* Bij Ajax blijft.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren