Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Sánchez worstelde: ‘Hij zei dat hij liever geen spelers erbij krijgt in januari’

Laatste update:

Mede dankzij een uitblinkende Alexis Sánchez plaatste Manchester United zich zaterdag voor de finale van de FA Cup. De Chileense aanvaller kwam in januari over van Arsenal en moest even zijn draai vinden bij the Red Devils. Inmiddels voelt Sánchez zich op zijn plek bij Manchester United, dat het in de FA Cup-finale opneemt tegen Chelsea.

“Het is heel erg moeilijk voor me geweest. Ik kwam bij een grote club en er veranderden de nodige dingen voor mij. Nu ben ik gelukkig, het voelt goed om hier te spelen”, wordt Sánchez geciteerd door de Daily Mirror. “Volgend seizoen gaan we proberen om alles te winnen. De transfer is moeilijk geweest, ook omdat de coach zei dat hij liever geen spelers erbij krijgt in januari.”

“Hij gaf me de tijd om te wennen aan mijn nieuwe ploeggenoten”, vervolgt de aanvaller. “Manchester United heeft een bijzondere geschiedenis. De club heeft wereldwijd supporters en dat was voor mij een reden om voor United te kiezen. Ik ben blij dat ik kan voetballen, ongeacht waar dat is. Als kind werd ik gelukkig als ik de bal aan mijn voeten had.”

Manchester United kwam in de halve finale tegen Tottenham Hotspur al snel met 0-1 achter door een doelpunt van Dele Alli, maar wist de wedstrijd om te draaien. “We vallen met het hele team aan en we verdedigen met het hele team. In de rust zei Mourinho dat als iedereen zijn best zou doen, we zouden winnen. Hij is een manager die alles heeft gewonnen en wanneer we niet goed spelen, wordt hij heel erg boos. Je moet veeleisend zijn om zo succesvol als hij te zijn.”

Gaat Manchester United de FA Cup winnen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dat Arsenal fans daadwerkelijk geloven dat Miki van grotere waarde is voor hen dan Alexis voor ons. Hij heeft ons al geholpen met assists en goals om te winnen in lastige wedstrijden tegen City, Chelsea en Spurs. Hij zal volgend seizoen met een pre-season alleen nog beter spelen.

23 april 2018 om 12:50

Nee, het is meer een punt dat miki van grotere waarde gaat worden voor Arsenal dan alexis bij Arsenal was dit jaar. Alexis is een toxic player en dat gaat man utd ook nog wel merken als get op een gegeven moment niet loopt hoe sanchez het wilt.

23 april 2018 om 13:11

En Miki is dan weer een vreselijk inconsistente speler die van Kaka-Depay kan variëren en die mentaal niet zo sterk is qua vechtlust. Maarja daar hebben ze bij Arsenal toch maling aan.

23 april 2018 om 13:17

Beetje zuur daar? Laten we eind volgend seizoen oordelen. Wat vast staat is dat Mkhi ons geen miljoenen per maand kost

23 april 2018 om 13:19

Een vrij onnodige reactie dit AjaxCunian.. Je kunt toch ook gewoon accepteren dat de ruildeal goed is geweest voor beide partijen? En Alexis heeft inderdaad wedstrijden beslist voor jullie, maar heeft ook veel wedstrijden echt slecht gespeeld (zoals hij dat ook al bij Arsenal deed de 1e seizoenshelft). Dat kun je dan toch gewoon toe geven? Mensen, waaronder ikzelf, hadden meer verwacht omdat Alexis de competitie al kende en in een beter draaiend team terecht kwam. Niks raars aan. En als Arsenal fan ben ik gewoon blij met Miki, die tot nu toe alle wedstrijden goed heeft gespeeld.

23 april 2018 om 13:20

Vind het heel .makkelijk overigens, Sanchez is een topspeler waar Arsenal jarenlang toont een gebrek aan ambitie te hebben met spelers zonder vechtlust. Daar kwamen inderdaad frustraties uit voort waardoor hij toxic werd in de groep (die toch niks zouden klaarspelen). Dit gebeurde niet bij een Udinese of Barcelona maar de delusional Arsenal fans blijven me maar verbazen.

23 april 2018 om 13:22

Al maakt zijn salaris voor ons weinig uit natuurlijk, wij hoeven het niet te lappen. Maar ik heb liever een speler die komt voor andere redenen dan geld.

23 april 2018 om 13:22

Doet hij bijna wel toch? Krijgt toch rond de 2 ton per week. Als jij zelf gelooft dat Miki elke wedstrijd goed heeft gespeeld, is dat tekenend voor de verwachtingen bij Arsenal. Ook een beetje de reden waarom Alexis überhaupt is vertrokken, ironisch. Sanchez heeft inderdaad veel slechte wedstrijden gehad, maar de laatste weken is hij enorm beslissend in topwedstrijden. Precies waarom je zo een speler koopt lijkt me.

23 april 2018 om 13:23

Ja jij hebt liever een speler die niet wil spelen onder te hoge verwachtingen. Voor United maakt Sanchez zijn salaris net zo weinig uit aangezien Rooney, Ibra, Mkhi vertrokken zijn.

23 april 2018 om 13:23

Natuurlijk zijn er Arsenalfans die het zo extreem stellen dat Mkhi beter gaat zijn dan Sanchez op de lange termijn of dat hij dat tot nu toe is geweest, al is dat al een stuk genuanceerder. Toch denk ik dat Arsenal fans over het algemeen niet geloven dat Mkhi van grotere waarde gaat zijn, maar dat zij gewoon zeer content zijn dat Alexis met een half jaar contract is ingeruild voor geld en Mkhitaryan, wat gewoon een zeer degelijke speler is en als het even lekker loopt een topper.

Dus zeggen dat de deal (onder omstandigheden) een goede is geweest, is niet hetzelfde als zeggen dat Mkhi beter is dan Sanchez of van grotere waarde gaat zijn, daar wordt hij ook niet naar betaald haha.

Edit:
Kleine toevoeging, hierboven wordt gesteld dat Alexis bij Barca geen problemen opleverde, dat is ook niet helemaal waar. Toentertijd waren er veel berichten over zijn ontevredenheid omdat hij niet onbetwiste basisspeler was en zou hij met zijn 'oogkleppen' niet helemaal in het barca-systeem passen.

Hij ging ook niet zomaar voor 'maar' 40 miljoen naar Arsenal. Ik ben realistisch genoeg om in te zien dat dat geen stap omhoog was.

23 april 2018 om 13:24

Ben het eens met jou, is voor beide partijen een goede deal geweest.

23 april 2018 om 13:34

Dat is volgens mij ook het enige dat erover gezegd is, maar jij gaat er met gestrekt been in door iets heel anders te stellen in je eerste reactie en vervolgens nog zuur te reageren ook als er iets anders gezegd wordt. Lijkt net alsof je slecht geslapen hebt ofzo, lees maar eens terug.

Ik heb iig toen gezegd dat Arsenal er wellicht sterker uit kwam na Sanchez te lozen en Mkhi binnen te halen, omdat Mkhi meer een teamspeler is en Sanchez binnen Arsenal meer voor disbalans zorgde. Daarmee zeg ik niet dat Mkhi beter is dan Sanchez, maar dat werd wel meteen zo opgevat. Dat Sanchez nu beslissend is voor Utd is mooi, Mkhi was dat vanaf het begin en toen werd er ook even anders gekeken. Dat je nu denkt je gelijk te kunnen halen door zo gefrustreerd te reageren is alleen maar kinderachtig, ik hoop dat je dat ook inziet.

23 april 2018 om 13:44

Die deal zit deze knul toch wat dwars denk ik

23 april 2018 om 14:00

Denken jullie daadwerkelijk dat ik het zuur vindt om Sanchez te ruilen voor Miki, ongelooflijk. Ik vind het zuurder dat elke speler slechter wordt op VZ zodra die naar United vertrekt. Idem met Pogba.

23 april 2018 om 14:10

"Idem met Pogba." Dus jij wilt zeggen dat Pogba er niet op achteruit is gegaan qua niveau sinds zijn komst bij United?

23 april 2018 om 14:13

Nee, ik vond Pogba überhaupt niet zo goed als iedereen dacht dat hij was. Was toen een highlightspeler vond ik ook in een geweldig team.

23 april 2018 om 14:14

Ik denk alleen dat je eens even goed moet lezen wat er gezegd wordt voordat je er je eigen draai aan geeft en dan vanuit emotie gaat reageren. Mijn god wat een drab komt er uit je.

23 april 2018 om 14:16

Ik ga nu niet alle posts erbij halen maar wat ik zeg is wel degelijk geïmpliceerd door jouw mede-fans.

23 april 2018 om 14:20

Of lees pleidooi voor negeren voorspelbare Sanchez. Lees die posts daar van jouw Gunners.

23 april 2018 om 14:29

@luukiesuper

Misschien, maar bij een club als United kom je met dergelijk gedrag niet weg.

23 april 2018 om 14:38

@ajaxcunian

Je vergeet voor het gemak dat Arsenal tegenwoordig moet opboksen tegen clubs die honderden miljoenen per jaar spenderen. Dat is geen gebrek aan ambitie, maar een gebrek aan kapitaal. Dan zijn er ook nog clubs met vergelijkbare middelen. Het verwachtingspatroon is bij Arsenal wellicht wat (te) hoog, maar dat toont dan wel weer aan dat ze wel degelijk ambities hebben...

23 april 2018 om 14:41

Precies wat ik al dacht Cunian, want de persoon met de meeste commentaren daar ben ik zelf. En ik geef duidelijk aan wat ik bedoel, maar jij leest er iets anders in.

Wij Arsenalfans werden belachelijk gemaakt omdat we dachten dat Arsenal beter af was met Mkhi dan met Sanchez. Daar hadden we onze redenen voor, maar het werd gezien als ridicuul omdat Sanchez beter is dan Mkhi. Dat Sanchez de betere speler is dat klopt, maar zoals Pogba bij Juve beter rendeert dan bij Utd geldt dat ook voor Mkhi tov Sanchez. Dat je dat ziet als aanval ofzo doe je toch echt helemaal zelf.

23 april 2018 om 14:43

Arsenal heeft juist wel de middelen maar zetten jarenlang de rem op de uitgaven. Sindskort begint Arsenal ook stap bij stap meer uit te geven.

23 april 2018 om 14:44

Nee dat is het niet wat jij zegt, wat jij zegt kan ik me in vinden. Dat Miki beter is voor Arsenal dan Sanchez voor United niet, dat Arsenal de betere deal heeft als het ware.

23 april 2018 om 15:14

"maar ik heb liever een speler die komt voor andere redenen dan geld."

Ja Mkhi kwam omdat hij niet goed genoeg was voor United. Veel fijnere reden xD

23 april 2018 om 15:22

Er is niemand met een betere deal imo.

23 april 2018 om 15:23

Dante

Lompe reactie van mij, omdat er zo vol ingegaan werd.

23 april 2018 om 13:19

Ik zie het meer als een win-win situatie eigenlijk. Sanchez werd uitgekotst door medespelers en fans en was door zijn vertrekwens meer een dissident op het veld dan een belangrijke speler. Miki was wisselspeler bij jullie. Arsenal was verlost van een dissident binnen de selectie, wat de saamhorigheid verhoogde binnen de selectie en Miki kon hier aan spelen toe komen. Sanchez had zijn transfer te pakken en kon bij jullie weer gemotiveerd aan de slag. En om nou te zeggen wie van grotere waarde is, tja dat is denk ik heel erg persoonlijk.

23 april 2018 om 13:24

Ben ik wel mee eens, maar lees VZ volgens de Arsenal fans. Doen alsof Arsenal de winnaar is en United een prutser heeft binnengehaald. Hij begon slecht maar 3 toppers voor ons beslissen is geweldig. Martial was dat niet gelukt.

23 april 2018 om 13:38

Ik denk dat jij iets heel anders hebt gelezen of het verkeerd opgevat hebt... Niemand zei dat Sanchez een prutser was, als dat wel zo is dan is meteen duidelijk hoeveel kijk die persoon op voetbal heeft. Het was echter wel duidelijk, zoals Pcmrulez ook aangeeft, dat Sanchez niet meer paste binnen Arsenal.

23 april 2018 om 13:43

Nou ja, om nou te zeggen dat Alexis sinds zijn komst een gigantische impact heeft gehad, ben ik het totaal niet mee eens. Daarnaast krijgt hij een wagonlading aan salaris en moet je het denk ik in die context zien.

23 april 2018 om 14:01

Ik vind 3 toppers beslissen wel veel impact ja. Daar staat zijn salaris losvan, dat is de club bereid om hem te betalen. Dat is proportioneel maar niet causaal aan zijn prestaties.

23 april 2018 om 14:13

Dat hij van meer salaris niet beter gaat presteren lijkt me duidelijk ja, maar van iemand met een topsalaris wordt natuurlijk wel gewoon een topprestatie verwacht.

En tja, drie toppers beslist. Een speler van het kaliber Sanchez haal je om te vlammen in de CL of kampioen mee te worden.

23 april 2018 om 14:14

Het blijft een teamsport he, het is een begin in ieder geval. Met 1 Sanchez ga je geen kampioen worden als City er 3 heeft bij wijze van. En een betere trainer.

23 april 2018 om 14:26

Nee, dat is waar en de titelstrijd was ook wel klaar toen-ie aankwam.

Ik vind Sanchez overigens echt een geweldige speler, dus ik hoop ook zeker dat United volgend seizoen gewoon meedoet om alle prijzen en Sanchez er 25 in schiet

23 april 2018 om 14:29

Nu blijf je wel erg vasthouden aan die 3 toppers.... Wat in de wedstrijden tegen de kleintjes, waar hij ook nodig was om de druk op City te kunnen houden? Nogmaals, ik vind het redelijk kinderachtig dat je nu je gelijk komt halen, nu hij een paar goede wedstrijden heeft gespeeld. Wat als hij nu weer verdwijnt en volgend seizoen ook pas rond de winter weer prestaties levert?

23 april 2018 om 14:37

De titel was al klaargespeeld, wat een raar argument. Ik erken dat hij veel wedstrijden mager heeft gespeeld tot slecht. Maar in die wedstrijden (grote) heeft hij aangetoond wat voor speler we in huis hebben en een voorbode op wat we gaan zien komend seizoen.

23 april 2018 om 14:50

Dat betekend dus dat Alexis alleen in de topwedstrijden belangrijk gaat worden als dit een voorbode is. Als je daar blij mee bent...

23 april 2018 om 15:04

Dan banken we hem voor de rest en spelen we met Rashford/Martial toch? xD

Nee het laat zijn klasse zien, zijn werkethiek, loopacties tegen sterke defensies. Hij heeft de klasse maar het komt er nog niet altijd uit, mede door zijn zware seizoen mentaal bij Arsenal en de druk bij United. Na de zomer zie ik dit beter gaan.

23 april 2018 om 15:29

Niet overdrijven met redenen zoeken. Hij had helemaal geen mentaal zwaar seizoen bij Arsenal, hij gooide er volledig met de pet naar en zat met zijn hoofd al ergens anders. Daarnaast is de druk bij Utd echt niet veel hoger dan bij Arsenal, zo mogelijk is het Arsenal publiek nog kritischer.

23 april 2018 om 15:53

Kijk naar hoeveel meer media aandacht United krijgt dan elke andere club in de wereld. Je staat bij United altijd in de schijnwerpers.

Begint toch steeds meer zijn plek te vinden in het elftal van United heb ik het idee. Erg benieuwd hoe hij het volgend seizoen daar gaat doen als het elftal hopelijk ook wat meer op zijn functioneren kan worden neergezet. Ik denk dat Mourinho zich soms flink achter de oren krabt bij het zien van Lukaku, want ondanks dat die zijn doelpunten meepakt rendeert het allemaal totaal niet zo goed als Mourinho graag zou zien. Dat wijzen de resultaten wel uit. Een aanval met Martial, Rashford en Sanchez kan op de counter echt bijna niet te stoppen zijn zo kan ik me voorstellen.

23 april 2018 om 13:17

Zo goed zou dat niet zijn helaas, Martial en vooral Rashford zijn wel snel en behendig maar maken nog zoveel fouten in hun beslissingen en aan de bal. Pogba zou ook dan het niveau van de Bruyne moeten gaan benaderen om dat te bewerkstelligen en Pogba is daar gewoon niet.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren