Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ten Hag laakt instelling Ajacieden: ‘PSV is mentaal verder’

Laatste update:

Voor het vierde jaar op rij weet Ajax geen beslag te leggen op de landstitel. "Dat is vreselijk, niet wat we wilden", zegt trainer Erik ten Hag na afloop van het verloren duel met PSV (3-0). De oefenmeester van de Amsterdammers zegt in gesprek met de NOS dat Ajax dolgraag het titelfeestje van PSV had willen verpesten: "Maar alle goede bedoelingen ten spijt, we hebben het niet omgezet."

"Wij zijn er vol voor gegaan. Dat was ook zichtbaar, denk ik. De eerste helft vond ik gelijkwaardig, maar PSV was scherper, alerter. Dan moet je in de versnelling om terug te komen, maar dat is ons niet gelukt", analyseert de trainer. Ten Hag hekelt met name de wijze waarop zijn ploeg de doelpunten incasseerde. "Bij de eerste treffer verliezen we een beslissend duel op een cruciale plek in de verdediging."

"Dat gaat niet in topvoetbal. PSV slaat dan toe, maar wij laten dat ook toe. Kinderlijk en naïef." Ten Hag constateert dat Ajax veel talentvolle spelers heeft. "Maar mentaal is PSV verder dan wij", citeert De Telegraaf. "Ze zijn gedisciplineerder en hebben een betere teamspirit. Het is niet dat mijn spelers niet hard werken of hun best niet doen."

"Maar het is soms te vrijblijvend, passief en te plichtmatig. Ik mis wel eens de absolute overgave om te winnen. Daar moeten we mee aan de slag. We begonnen aardig, maar gaven de eerste twee doelpunten weg. We hadden goede bedoelingen, maar we hebben het niet waargemaakt. PSV wel en daar moet ik ze alle credits voor geven. Ze hebben heel veel punten gehaald. Dat is knap."

Ben jij het eens met de analyse van Erik ten Hag?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

"we zijn er wel vol voor gegaan"
PSV heeft gewonnen, omdat ze veel en veel en veel feller waren. Dat was niet vol ervoor gaan. Dit was op vijftig procent de bal honderd keer rondspelen en dan blind naar voren schieten in de hoop dat 'ie een keer goed valt. Daar tussenin nog een keer de bal verliezen en volledig weggecountert worden, omdat spelers van Ajax op vijftig procent teruglopen.
Ik heb vandaag geen Ajax gezien dat nog geloofde in de titel, geen Ajax dat een feestje wilde verpesten. Wel een Ajax dat PSV compleet in de hand speelde en er zelf weinig zin in leek te hebben.

15 april 2018 om 20:25

Lekker makkelijk om te zeggen dat ajax op 50%speelde. Gewoon de verdienste van PSV dat ajax vandaag kansloos verloor.

15 april 2018 om 20:31

PSV heeft terecht gewonnen. PSV is terecht kampioen. Morgen ga ik lekker bier zuipen en feestvieren. Wat ik met mijn reactie bedoel is dat de Ajax spelers er vandaag (eigenlijk heel het seizoen al) er een lui bijlopen, uitgezonderd een paar spelers (De Ligt, vd Beek, Obama, Tagliafico o.a.) Om dan te zeggen dat je alles hebt gegeven is belachelijk in mijn ogen.

15 april 2018 om 20:34

Hoezo? No offense maar als beide evenveel punten hadden was Ajax heeeel anders voor de dag gekomen. Zelfde geldt voor december. Als Ajax en PSV toen evenveel punten hadden gehad had PSV heel anders gespeeld toen.

15 april 2018 om 20:49

Wat een onzin, als ze evenveel punten hadden dan waren ze anders het duel aan gegaan. Ajax speelde gewoon belabberd en PSV was gewoon heel effectief. Ajax gaf gewoon niet thuis. Dan moet je nederig zijn en je meerdere erkennen. Ten Hag zegt weinig gekke dingen, de absolute wil ontbrak dit seizoen gewoon. Volgend seizoen moet de titel echt komen, want vier jaar zonder titel is gewoon triest.

15 april 2018 om 20:52

Het leek iig niet alsof Ajax voor de laatste kans voetbalde.

15 april 2018 om 22:08

Duels kunnen winnen is ook een kwaliteit. Met van Ginkel en Hendrix heb je er 2 op het middenveld die dat kunnen, en al helemaal als die duels tegen Schone en Ziyech zijn.

Hij spelt zichzelf dus een brevet van onvermogen op. Ik zou ‘m deel laten uitnaken van de door hem noodzakelijk geachte verandering.

15 april 2018 om 20:50

Dat zou moeten beginnen met een vertrek van ten Hag. Vanaf zijn aantreden heb ik geen spelvreugde meer kunnen ontdekken. Hij legt dus de vinger wel degelijk goed op zere plek, alleen zijn conclusie zou moeten zijn dat hij zelf de veroorzaker van de malaise is. Vraag Bosz terug, misschien de Boer of zelfs Kezer. Alles beter dan dit zelfingenomen stuk vreten. De enige reden dat hij coach is bij een topclub komt door zijn vriendjes binnen het journalistengilde. Als trainer heeft hij nog nooit iets wezenlijks gepresteerd. Kortom, exit ten Hag. Zo snel mogelijk ongeacht wat het kost. Je moet er toch niet aan denken dat hij de voorbereiding gaat doen..

15 april 2018 om 20:53

Onzin, Ten Hag heeft gewoon gelijk. Stukje mentaliteit speelt zeker een rol. Vier jaar al geen kampioen. Dat zegt wel iets he? Er is echt werk aan de winkel bij Ajax en blijkbaar durven we de vinger niet op de zere plek te leggen. Talent is één, maar de echte wil om te winnen is een tweede.

15 april 2018 om 21:13

Precies, mentaliteit is het manco van Ajax. Met zo'n financiële positie zou je jaar in - jaar uit kampioen moeten worden. En toch gebeurt het niet. Bij Ajax is er gewoon altijd gezeik, waardoor ze zichzelf keer op keer kansloos maken voor de titel.

16 april 2018 om 06:57

Maar dat moet Tem Hag toch ook overbrengen? Frank de Boer kon dat wel waarom Ten Had dan niet? Misschien ook een moment voor Ten Hag om zelf in de spiegel te kijken

16 april 2018 om 06:57

Maar dat moet Tem Hag toch ook overbrengen? Frank de Boer kon dat wel waarom Ten Had dan niet? Misschien ook een moment voor Ten Hag om zelf in de spiegel te kijken

Hij gebruikte ook het woord naief. Dat vond ik zelf wel meevallen. Het was meer gelatenheid zoals het overkwam.

Ajax haar grootste vijand is Ajax zelf. Ongelooflijk hoe je jezelf in de voet schiet door je trainer na een 3-0 overwinning op de kersverse landskampioen weet te ontslaan. Er zat een stijgende lijn in het spel en Keizer kreeg na verloop van tijd (toch een kleine 6 maanden, best kort) een duidelijke spelopvatting erin.

Ten Hag wordt niet ontslagen voor december. Dat geeft Feyenoord en PSV tijd om te profiteren van de komende crisis bij Ajax betreffende komend seizoen. Als Feyenoorder ben ik daar niet rouwig om, al hebben we met Gio ook onze eigen 'issue'.

15 april 2018 om 20:23

Ook Cocu en Gio hadden een matig eerste seizoen. Ik ben minder blij met Ten Hag dan ik aanvankelijk dacht, al heeft dat weinig met p2 te maken. Ik moet het nog maar zien volgend jaar. Sluit een sterk Ajax niet uit.

Een waardeloze analyse. Teveel gebreide door het midden, waar het al druk is. En aan de buitenkant hebben we zeeën met ruimte... Daarbij zag je op 6 een levensgroot verschil tussen Schone en Hendrik... Wake up Ajax.

15 april 2018 om 20:27

Ik vind het eigenkijk wel een verrassend sterke analyse. Ik vind dat Ajax als individueel gezien beter is dan PSV, maar PSV is zoveel beter als team. Zetten als team zoveel beter druk, winnen elke tweede bal en willen ook echt tot het gaatje gaan. Dan kunnen de eenlingen, bijvoorbeeld Lozano, ook echt excelleren. Bij Ajax is het al jaren loszand en niet constant. Een echte leider op '6' die sturing geeft aan het elftal zou al zoveel helpen. Uiteindelijk gaat het om het beste team. Dat zagen we vorig jaar bij Feyenoord en nu bij PSV.

15 april 2018 om 20:38

Essay is individueel beter ? De ligt heeft waarschijnlijk meer talent dan Schwaab maar deze wedstrijd was schwaab veel beter.

15 april 2018 om 20:44

Ik vind dat Ajax meer individuele kwaliteit heeft. Al jaren vind ik Ajax op individueel gebied de beste van allen. Koop je alleen weinig voor wanneer er geen team staat en je niet als team verdedigd en aanvalt. Ajax staat vandaag bij zowel de 1 als 2-0 echt dramatisch opgesteld doordat een aantal eenlingen verslappen en er ruimtes ontstaan. Uiteindelijk wint het beste team over langere periode: altijd.

15 april 2018 om 22:18

Er is geen druk zetten meer. Zyiech speelt beste vanaf links en staat opeens rechts.. of staat voor verdediging ballen lang te trappen. Kut ten hag maakt er een zooitje van

15 april 2018 om 20:45

Eigenlijk hetzelfde verhaal als het hele seizoen al. Geschutter in de verdediging, te voorspelbaar in een te laag tempo, Pingelaars aan de zijkanten die naar binnen trekken zonder rendement en de mannen tegen de jongens.

Volgend jaar gaat weer hetzelfde gebeuren. Met veel tamtam wordt er dan veel geld uitgegeven aan Bandé. Misschien moeten er eens een paar mannen komen en verdedigers die iets minder slap acteren als wöber

15 april 2018 om 22:20

Sowieso moet eer een nieuwe rechtsback en een nieuwe verdediger komen. Wober en Kristensen gaan het voglend jaar niet redden. ook zal er een echte verdedigende middenvelder moeten komen die dueals wint, ballen veroverd en die kopduels kan winnen op het middenveld en vlak voor de vedediging.

Voorin zijn we in principe sterk genoeg, alleen met het rendement omhoog. Maar als Dolberg weer helemaaal fit is en weer in vorm komt, moet dat wel goed komen.

16 april 2018 om 06:01

Ik hoop dat we eerst beginnen met het aanstellen van een goede TD. Ben het verder wel met je punten eens. Maar wie is er nu - al jaren - verantwoordelijk voor de selectie die keer op keer niet op orde is? Laten we beginnen met hen te vervangen!

Tja dat krijg je als spelers opeens de kastanjes uit het vuur moeten halen, terwijl de weken daarvoor ze niet goed genoeg waren. Veltman moest wijken als back en moet het vandaag opeens doen. Wober moest nog plaats maken voor Veltman tegen Groningen omdat Veltman zogenaamd beter was tegen die spitsen en opeens moet hij het doen. Twee verdedigers die geen vertrouwen voelen moeten het opeens doen in topwedstrijden. Dan hebben we het nog niet gehad over de veel te trage schone die in geen velden of wegen te bekennen was bij peireo en de supersub Siem de jong die echt helemaal niets toevoegde. Gaat erin als een wijf waardoor bergwijn de hoek mag kiezen na telefonisch overleg en aanvallend alleen maar balverlies. Tot slot aanspeelpunt Huntelaar. Die heeft werkelijk waar niets, maar dan ook niets goed gedaan.

Hij heeft het dus over motivatie. Laat hij nou juist daar voor verantwoordelijk zijn. De enige die hij motiveert is de tegenstander met zijn uitspraken. Het was ook echt te zien dat psv bang was voor Ajax...

15 april 2018 om 20:40

Als je spelers van Ajax moet motiveren voor deze wedstrijd dan ligt het niet aan de trainer maar aan de selectie.

Wij eisen ook verandering. Maar wel een wat meer permanente verandering. Het is tijd om afscheid te nemen van Veldtman, Schone, Siem de Jong en Huntelaar. Ze kunnen het niet meer brengen en komen zwaar te kort. Ziyech mag verkocht worden zodat Frenkie zijn plek in kan nemen. Geen gezeur over ze liggen goed in de groep of op de training hebben ze een positieve invloed op de jonkies. Heb je het niveau niet meer, wegwezen. We zijn een topclub, dan moet er ook een topsport mentaliteit zijn. Kan je niet meer meekomen, dan is het over. Niet goed genoeg voor Schalke, dan ook niet goed genoeg voor Ajax. Is jouw plek ingenomen door een betere speler, dan gaan we niet schuiven om een plekje te vinden want ach gosie het is zo zielig, nee dan wordt er doorgeselecteerd en is het voorbij.

Ook is het duidelijk dat Kirstensen en Wober moeite hebben met het niveau en dus naar de bank moeten verhuizen. Er zullen voor die plekken nieuwe spelers gekocht moeten worden. Samen met een verdedigende middenvelder die Schone vervangt, eentje die wel duels wint en die wel kan koppen.

Veel meer is er niet nodig om volgend jaar met een prima selectie te beginnen. Alleen zullen er ander afspraken gemaakt moeten worden. Spelers die niet meeverdedigen gaan eruit en mogen op de tribune gaan zitten. Vind iemand zichzelf een vedette en denkt dat hij bij balverlies mag blijven staan, meteen weg ermee. Geen onzin dat hij zo leuke passjes en steekballen kan geven, een middenvelder die niet verdedigd kan echt niet in het hedendaagse voetbal.

Ook moet er een verbod komen op terugspelen. Bij terugspelen meteen volgende wedstrijd banken totdat je het afgeleed hebt.

Al met al valt het reuze mee, voer je bovenstaande uit dan heb je volgend jaar een prima elftal waarmee je echt kampioen kan worden.

Ten Hag die 'spierballenpraat heeft nergens naar geleid, houd je voortaan maar gedeisd met al die priet praat. En zorg dat we volgend seizoen, wel vanaf het begin meeknallen dat moet en verwacht ik in ieder met de gehele voorbereiding.

Ten Hag eist 'verandering'.. Nou ik denk dat er een hoop Ajacieden (waaronder ik) zijn, die ook verandering eisen wat betreft de trainer en het bestuur (van der Sar heb ik het dan over, Overmars heeft hier ook z'n aandeel in maar heb wel vertrouwen in laatstgenoemde).

Ik begrijp echt helemaal niets van mijn club Ajax. Met Bosz vorig seizoen had Ajax eindelijk een goed functionerende coach, die ook perfect bij Ajax paste en als je naar de laatste 10-15 jaar kijkt, dan was Bosz dus de best functionerende coach van Ajax en ja, Bosz had een goede spelersgroep en ja, Bosz won geen prijzen met Ajax afgelopen seizoen en ja, Bosz is geen clubman, maar als je alles afgaat:

1- Ja, Bosz had inderdaad een goede spelersgroep tot zijn beschikking. Maar ook zag je wel de hand van Bosz.
2- Zoals ik al aangaf: als je naar de afgelopen 10-15 jaar kijkt, dan was Bosz de best functionerende coach van Ajax en ze waren gewoon een goede combinatie.
3- Ja, Bosz won geen prijzen met Ajax afgelopen seizoen. Maar ik durf echt wel met overtuiging te zeggen dat Ajax dit seizoen minimaal 1 prijs gewonnen zou hebben onder Bosz.
4- Bosz is dan inderdaad geen clubman, maar waar zie je dat tegenwoordig nog? Ik bedoel van iemand als bijvoorbeeld Cocu bij PSV of van Bronkhorst bij Feyenoord die zullen over pakweg 10-jaar ook geen trainer meer zijn van respectievelijk PSV en Feyenoord en dan bedoel ik dus: clubman, tja. Dat zie je tegenwoordig vrijwel niet meer bij clubs, want iedere trainer/speler wilt momenteel wel een nieuwe stap maken na een bepaald aantal jaar.

En normaal gesproken ben ik niet iemand die al gauw gaat roepen dat er koppen moeten gaan rollen en tuurlijk, ten Hag is middenin het seizoen ingestapt wat niet makkelijk is, maar dan nog denk ik dat Ajax volgend seizoen ook geen progressie onder ten Hag zal boeken.

Vanaf het moment dat ten Hag is aangesteld bij Ajax, is het met de week steeds achteruitgegaan. En ook was ik geen voorstander van Keizer.

Ik heb het idee dat de spelers niet gelukkig zijn met je systeem en hoe er gespeeld moest worden.

Ten Hag is niet de geschikte trainer voor dit Ajax want hij is veel te realistisch (voorzichtig) voor.

15 april 2018 om 23:06

Voorzichtig? Het was vandaag gatenkaas met juist veel te veel aanvallend ingestelde spelers die veel te weinig verdedigend werk doen. Hadden we vandaag maar een echte nummer zes gehad, dan had PSV niet elk tweede duel gewonnen. Dan was elke bal naar voren van PSV ook niet meteen gevaarlijk geweest.

15 april 2018 om 23:16

Dat klopt... bij FC Utrecht zag je dat Ten Hag te veel aan de tegenstanders aanpast zonder eigen spel te voetballen. Dat is Ten Hag spel. Dus hij past niet bij Ajax.

Zonder realistisch te zijn heb je weinig aan Ten Hag.

Maar ik lees ten Hag dat hij hier aan werkt om Ajax spel te begrijpen dus we gaan het zien.

16 april 2018 om 00:50

Nigel de Jong kan een goede oplossing zijn hiervoor. Niet de beste voetballer maar fit, ervaring en leider met aanzien voor de jeugd.

15 april 2018 om 20:25

Ik wel... Keizer was het slachtoffer van Bergkamp en Spijkerman. Het was beter als hij ook opstapte zodat er meer rust is.

Waarschijnlijk wilde Overmars voor Bosz maar dat wilde vd Sar niets van weten want dat zou geen respect zijn voor Bergkamp en Spijkerman. Dus hebben ze uiteindelijk voor Ten Hag gekozen.

Het zou mij niet verbazen als Overmars moeite heeft met vd Sar als directeur.

We mogen toch wel concluderen dat ten Hag niet de trainer is die Ajax op dit moment en tevens in de aankomende seizoenen verder gaat helpen. Voor de winterstop waren de resultaten af en toe ook zeer slecht maar het voetbal was wel leuker om naar de kijken. Het lijkt allemaal een beetje op de periode met F de Boer met alle respect want 4 titels met kut voetbal is zeer knap. Het was toen ook 9 van de 10 keer niet om aan te zien. Als het resultaat dan nog positief zou zijn dan heb je er tenminste nog wat aan. We hebben het echt zelf laten afweten belangrijke punten laten liggen voor de winterstop maar het leek er toen wel op dat ze hun draai begonnen te vinden. Na de winterstop is het echt achteruit gegaan wederom belangrijke punten laten liggen plus het voetbal was ineens gewoon kut. Met dezelfde spelers die voor de winterstop wel 1 team waren althans meer een team waren als na de winterstop in mijn ogen ligt dat aan de trainerswissel je ziet gewoon dat de spelers geen klik hebben met ten Hag geen vertrouwen in zijn keuzes en dan vertaalt zich uiteraard op het veld.

Tsja.....onder Keizer speelde Ajax PSV van de mat. Nu onder ten Hag speelt PSV Ajax van de mat. Trainerswissel heeft geen enkele vooruitgang geboekt. Voetballend gezien zelfs achteruitgang. In de media vond ik Keizer al niet sterk, maar ten Hag al helemaal niet. Hem ontslaan zal niet gebeuren.Hij zal de voorbereiding op t nieuwe seizoen de tijd krijgen om het op de rit te krijgen en dit vervolgen in de competitie laten zien. Ziyech en Onana zullen gaan. Schone En Veltman ook verpatsen. Huntelaar als supersub gaan gebruiken.
Bouwen aan een vaste formatie en niet constant wisselen.

15 april 2018 om 20:36

Toen was PSV wel slecht, na deze wedstrijd is PSV gegroeid. En bij Ajax helemaal niet.

Kluivert praatte veel met de uitstaling zo van ik ben de belangrijkste speler, te eurofisch. Bij PSV houdt men niet bezig. Dat is het verschil. Denk je dat Kluivert wordt aangesproken door bv Veltman of trainer? Dat durft ie niet.

Bergwijn bijvoorbeeld accepteert wel de wissels... en gaat hier goed mee om.

Misschien is jouw tactiek het probleem. Ik was geen fan van keizer, ik had veel liever Bosz. Maar hij had wel tactische plannen zoals Frenkie achterin. Hij verloor minder punten volgens mij. Had een betere band met de groep (dat weet ik zeker!) en had een veel groter hart voor Ajax. Ik zeg niet dat Ajax met keizer vandaag had gewonnen, maar ik denk dat hij zeker de spelers met een andere instelling het veld in had gestuurd.

15 april 2018 om 20:37

Dat was niet het idee van Keizer maar Tonnie Bruin Slot. Dat Sinkgraven ineens linksachter speelde was ook de plan van Tonnie zei Bosz.

15 april 2018 om 21:48

Toch hebben we Ten Hag njet op een tactische meesterzet kunnen betrappen. Alleen hij zelf.

15 april 2018 om 22:43

Ja inderdaad misschien zag Tonnie het pas dat Ajax met de verkeerde trainer heeft aangetrokken...

Als je als trainer dat constateert dan heb je als trainer duidelijk tekort geschoten en ben je kennelijk niet instaat om er een elftal van te smeden. Tevens kan je de spelers ook niet motiveren om tot het uiterste te gaan. Maar dat is al een aantal wedstrijden te zien. Het spel is er sinds de winterstop niet op voor uit gegaan eerder achteruit. Wordt tijd dat ze bij Ajax een trainer aanstellen die wel de juiste snaar weet te raken. Dat is het afgelopen seizoen niet gelukt. Het buitenland is nu voor een aantal spelers op het ogenblik echt te hoog gegrepen.

In de Arena walste Ajax met gemak over psv heen. Nu in Eindhoven waren de rollen omgedraaid. Had Keizer het beter voor elkaar dan Ten Hag? Of was de hele setting vandaag een grote boost voor psv? Het laatste zal zeker geholpen hebben. Daarnaast miste Ajax Frenkie de Jong die Ajax zoveel beter laat voetballen.

Reden tot motivatie in dezen is onvergelijkbaar. De ene ploeg kan kampioen worden, de andere probeert er alleen voor te zorgen dat dat niet tegen hen gebeurt. Dan is het op zich niet gek dat de ploeg die (in eigen huis) kampioen kan worden, het een stuk meer wil en dat was overduidelijk.

Daarnaast was Ajax, ook in de eerste helft, verre van gelijkwaardig aan Psv.

het probleem met ajax is dat ze een veel te grote mond hebben,en dat met de voeten niet waar kunnen maken

Dat komt omdat ten hag zelf ook helemaal niets uitstraalt! Hennie Spijkerman 2.0

Volgens ten Hag doen ze het lekker op de training. Nu nog in de wedstrijd. We zullen zien wie hij de volgende wedstrijd opsteld. Over twee spelers hoeft hij zich niet druk te maken die zijn er tegen PSV
met rood afgegaan.

Ik had gehoopt dat Ajax niet zou trappen in de vallen van PSV . De opbouw was slordig en dan weet je dat PSV dat afstraft

Wat een gezwets van Ten Hag. Een heel groot deel van deze groep jongens hebben de finale van de Europa League een jaar geleden meegemaakt. Nu laakt hij diezelfde spelers om hun instelling.
Ik zie een groter probleem, het tactisch onvermogen van een coach. Vreemde tactische keuzes, spelers op de gekste momenten slachtofferen of voor te kakken zetten. De spelersgroep zal deze marginale coach niet serieus nemen. Laten ze hem vooral niet vergeten mee te nemen in de grote schoonmaak.

Zei het van te voren al. Ajax legde veel te veel te veel druk op deze éne wedstrijd. "PSV wordt wel kampioen, maar niet tegen ons!" Als PSV ergens goed in is dit seizoen, is het wel het stoïcijns doorgaan, wat er ook gebeurt. Voor mij voelde geen enkele wedstrijd dit seizoen alsof er druk op stond. Soms ging dit fout (Ajax uit, Willem 2 uit), maar meestal ging dit goed (beide wedstrijden tegen Utrecht en Feyenoord, thuis tegen Ajax).
Dit zag je vandaag terug. Dit was bijna vanaf moment één niet meer spannend, omdat PSV zo veel rust uit straalde.
Ben er dan ook van overtuigd dat we daar kampioen op geworden zijn. Ajax heeft een kwalitatief betere ploeg, maar wij staan mentaal zo veel sterker, dat wij al die "laatste minuut" wedstrijden ook pakken.
Ik heb genoten, zowel vandaag, als de rest van het seizoen. Als we dit kunnen volhouden én het team kunnen voorzien van een kwaliteits impuls, zie ik de komende jaren met vertouwen tegemoet

De heer Ten Hag ten voeten uit; het ligt a/d spelers en de uitvoer, niet a/d trainer of het concept of voorbereiding.
Hulde Ten Hag ... jij bent de zwakste schakel en dient het 'toneel' te verlaten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren