Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Wat ik had willen veranderen aan deze avond? De scheidsrechter’

Laatste update:

AS Roma ging woensdagavond met 4-1 ten onder in het Camp Nou tegen Barcelona. De Catalanen wonnen verdiend, terwijl de Romeinen het gevoel hebben bestolen te zijn. In navolging van aanvaller Edin Dzeko heeft namelijk ook trainer Eusebio Di Francesco laten weten dat scheidsrechter Danny Makkelie in het nadeel van Roma gefloten zou hebben. Di Francesco vindt dat Roma recht had op een strafschop.

De coach van de club uit de Serie A had na afloop tegenover de aanwezige media gaan goed woord over voor het optreden van Makkelie. “Barcelona is van zichzelf al een ongelofelijk sterke ploeg, zij hebben geen externe hulp nodig. Vanavond hebben zij echter hulp gekregen van ons en van de scheidsrechter”, zo luidde het oordeel van Di Francesco. “Wat ik had willen veranderen aan deze avond? De scheidsrechter.”

Dzeko ging vroeg in de wedstrijd naar de grond in het strafschopgebied. Roma wilde een penalty, maar kreeg deze niet. “Verder speelden we prima, alleen maakten we een paar heel kostbare fouten”, aldus Di Francesco, geciteerd door Voetbal International. “Dit resultaat is een beetje geflatteerd. Het eigen doelpunt van De Rossi was ongelukkig en wij gaven zelf de assist bij het schot van Ivan Rakitic op de paal.”

Ben jij het eens met de trainer van AS Roma?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Overtrokken reactie of was het weer uefalona als vanouds? Ik heb de andere wedstrijd gekeken.

4 april 2018 om 23:48

Zeer overdreven. Barcelona had ook een aantal momenten in de eerste helft waarbij een penalty werd geclaimd. Die van Dzeko vond ik persoonlijk overdreven. Uiteindelijk waren het allemaal geen penalties.

4 april 2018 om 23:49

Ik vond het niet onaardig wat ie floot

4 april 2018 om 23:50

Zwaar overtrokken reactie, was zeker geen penalty en Barça leek op halve kracht te spelen, gehuil van slechte verliezers. Scheids had paar fouten met zn assistenten maar had zeker geen invloed op de uitslag, en als dat een penalty was zouden er elke wedstrijd 4 gegeven moeten worden.

4 april 2018 om 23:54

Ik kijk net alleen de penalty terug, en het is echt een twijfelgeval. Dzeko gaat heel makkelijk liggen, maar je zou hem kunnen geven, dan had Barca waarschijnlijk geklaagd. Denk dat het een prima beslissing was

4 april 2018 om 23:59

Makkelie floot foutloos en dat zeg ik als anti Makkelie supporter. Hopelijk trekt ie deze lijn door in de Eredivisie

5 april 2018 om 00:30

Het was wel degelijk penal. Hij werd van achter op kniehoogte aangetikt. Paar minuten daarvoor op daarna werd Messi voor buitenspel gefloten, maar dat stond hij niet. Maw, Makkelie heeft ons als kijker w doelpunten ontnomen. Daardoor ben ik de wedstrijd maar niet verder gaan kijken. Waardeloze scheids, Roma dat echt slecht is en Barca op halve kracht. Dit soort wedstrijden zouden verboden moeten worden.

5 april 2018 om 07:26

Ik vind het totaal geen penalty. Tikt hem absoluut niet aan maar de bal. Had dus wel een corner moeten zijn. Buitenspel gaat hij uit van zijn grensrechters.
Gewoon goed gefloten

5 april 2018 om 07:30

Dit was een geweldige schwalbe. Er is geen contact en hij werpt zich naar voren. Terecht beslissing van de Makkelie. Als je niet ziet dat dit een schwalbe was, adviseer ik jou om even naar Specsavers te gaan.

5 april 2018 om 07:32

Dit was een geweldige schwalbe. Er is geen contact en hij werpt zich naar voren. Terecht beslissing van de Makkelie. Als je niet ziet dat dit een schwalbe was, adviseer ik jou om even naar Specsavers te gaan.

5 april 2018 om 07:46

Zeer overtrokken. Die Schwalbe van Dzeko was hilarisch uiteindelijk, zeker in de herhaling.
De actie op de rand 16 was een heel lastig te oordelen stuk. Had het idee dat het eerste contact misschien op randje was, maar de voet van Umtiti eindigt "ruim" buiten de 16, waardoor ik ook eerder vrije trap zou zeggen dan pingel.

Daarnaast vergeet deze meer even dat Roma ook met 10 man had moeten eindigen na een gesprongen 2 benige tackle, waar makkeli niet eens voor floot. Als Makkeli ergens op een grote fout te betrappen was, dan was het wel met die actie.

5 april 2018 om 08:56

Ik denk dat ik die vrije trap op de lijn van de 16 meter wel als pingel had beoordeeld. Die lijn hoort bij het 16 metergebied, waardoor het een penalty moest zijn. Was moeilijk te zien natuurlijk, en als scheidsrechter kies je heel snel voor veiligheid door een vrije trap te geven. Voor de rest verliep de wedstrijd zoals je in augustus al kon voorspellen. Barca bereikt de halve finale, Real, Bayern.... Slechts Liverpool is het Juventus van vorig jaar. Voorspelbare competitie zo, al is het niveau natuurlijk wel hoog. Zie de omhaal van Ronaldo dinsdag...

5 april 2018 om 09:46

Ja, maar omdat de voet van umtiti en het contact, het duidelijkst te zien was buiten de 16, snap ik het oordeel van de scheids om hem erbuiten te leggen. Vandaar dat ik ook eerder het idee van vrije trap zou hebben boven pingel.
Maar het was erg lastig te zien al voor ons, dus kan ik het de scheids niet heel erg kwalijk nemen dat hij het zo beoordeeld.

De duwfout op Messi was meer een penaltie dan die schwalbe van Dzeko.

4 april 2018 om 23:48

Hahaha, een schouderduw zwaarder vinden dan licht aantikken van dzeko. Beide uiteraard geen penalty. Maar waarom zijn er in Nederland in godsnaam zoveel Barcelona fans? Echt ongekend hoe alles daar recht geluld en opgehemeld wordt.

4 april 2018 om 23:51

Everyone loves a winner in Holland. Teams in NL zijn matig tot slecht dus gaan ze over de grens kijken voor een buitenlands succesje.

4 april 2018 om 23:52

Je haalt dingen uit zijn verband Goalski. Daarnaast heeft Kluivert09 gelijk, een schwalbe waar je over je eigen benen struikelt en een penalty claimt is natuurlijk triest en heel wat anders dan een opzichtige agressieve schouderduw. Wil niet zeggen dat die schouderduw een penalty was maar ach.

4 april 2018 om 23:52

Je haalt dingen uit zijn verband Goalski. Daarnaast heeft Kluivert09 gelijk, een schwalbe waar je over je eigen benen struikelt en een penalty claimt is natuurlijk triest en heel wat anders dan een opzichtige agressieve schouderduw. Wil niet zeggen dat die schouderduw een penalty was maar ach.

4 april 2018 om 23:53

Dat kan ik me enigzins voorstellen, en dat is uit de tijd toen Barcelona geweldig voetbal op de mat legde. De laatste jaren zijn er toch wel andere teams met beter en vooral leuker/spectaculairder voetbal. Zal wel persoonlijke smaak zijn dan.

4 april 2018 om 23:56

Of het zijn liefhebbers die wat hebben met de club die veel grote Nederlandse helden heeft laten schitteren? Dpeelt prachtig voetbal en heeft de.beste speler van de wereld in het elftal staan. Zijn er nog.meer redenen nodig?

4 april 2018 om 23:58

Ik vind dat maar een trieste ontwikkeling. Kies gewoon een Nederlandse club en support de Nederlanders die bij een Buitenlandse club spelen en thats it. Tenzij je natuurlijk binding hebt met een ander land (Tweede nationaliteit bijvoorbeeld) en een club die daar vandaan komt.

5 april 2018 om 00:03

Ik snap zelf ook niet hoe supporter kan zijn van barca real of Bayern. Alles is zo vanzelfsprekend en simpel.... ik kan meer genieten van mensen die supporter zijn van de underdog als Liverpool bijv of "kleine" clubs. Ik heb bijv een vz leden gezien die Genoa,,Bari,CSKA, ect supporter zijn. Prachtig vind ik dat. Iedereen is hier voor de beste clubs. Echt niks aan. En helft daarvan zijn nogeens successupporters..

5 april 2018 om 00:08

Waarom moet je perse een club uit Nederland supporteren? Klinkt zeer nationalistisch deze reactie.

5 april 2018 om 00:15

Klopt, wat ook zo is, dat veel eredivisie supporters alleen CL kijken als hun club of ander NL club speelt, dan ben je geen echte voetballiefhebber, in mijn ogen.

5 april 2018 om 00:15

Correctie, veel mensen die ik ken dan

5 april 2018 om 00:16

Vertegen die spelers Nederland? Neen zij vertegenwoordigen de club. Nederland heeft daar niets mee te maken dus dat is gewoon een slap excuus. Messi, mooie speler, kijk graag naar hem. Maar is dat een reden om dan Barcelona te gaan supporten ? Waarom zou ik dat ingodsnaam doen? Ik kom er niet vandaan en verder ben ik geen Spanjaard of Catalaan. Al verliezen ze 30-0 met de beste speler van de wereld wat kan mij dat nou ingodsnaam schelen.

5 april 2018 om 00:17

Dan kan je net zo goed zeuren over al die Ajax-fans die niet van Amsterdam zijn Maxmaaskant...

In de huidige maatschappij vindt nu al een dikke 2 decennia een dingetje plaats dat globalisering heet. Dat zie je in alles terug, ook in sport dus.

5 april 2018 om 00:17

Ik heb geen vaste club buiten Ajax om, maar kijk graag naar Barça (speelt de beste voetballer aller tijden, lijkt me reden genoeg), Juventus, Liverpool, Dortmund (onder Klopp) en ik volg eigenlijk ook veel Zuid Amerikaans voetbal. Mix van clubliefde (Ajax), magistrale spelers en spel (Barca) en een paar underdogs zoals Liverpool.

5 april 2018 om 00:22

@Queen Elizabeth: kortzichtige reactie. Je bent fan van een club omdat je om de een of andere reden affectie voelt met haar of haar spelers. Je doet alsof de enige bron van affectie is dat je simpelweg dichtbij de club woont of uit hetzelfde land komt. Je kan ook aangetrokken zijn door het spel, beleid, een trainer die indruk maakte. Noem het allemaal maar op. En dan kun je (meestal als kind) affectie en nostalgie ontwikkelen met zo'n club. Het gaat veel verder dan het nationalisme waar jij het over hebt...

5 april 2018 om 00:26

Een beetje nationalistisch zijn moet toch wel kunnen. Aangezien de meeste Nederlanders Nederlandse clubs supporten is het wel het leukst als jij dat ook doet dat bevordert de onderlinge discussie in Nederland.

Verder woon je in Nederland dus kun je ook makkelijker naar het stadion om je club te bezoeken. Als je bijvoorbeeld voor Barca of Real bent zal dat er maar weinig van komen.

Tevens zijn veel van die barca real supporters succes supporters die zo overstappen als de verhoudingen anders komen te liggen in de voetbalwereld om wat voor reden dan ook. Vind dat dan ook geen echte supporters!

5 april 2018 om 00:27

Ik denk niet dat milan veel op real enz lijkt de laatste jaren. Laatste x was al weer 10 jaar geleden

5 april 2018 om 00:27

Heb ik ook zeker. Ik heb sympathie voor bepaalde clubs maar ze supporten? Never. Ook al verliezen ze allemaal met 30-0 ik verlies er geen minuut slaap door.

5 april 2018 om 00:31

Ja mooi iets dat stelt ons in staat om buitenlands voetbal te kijken. Van geloof kan je veranderen, van vrouw, nationaliteit, geslacht! Maar in voetbal niet. Dan heb je maar een liefde, een club.

5 april 2018 om 00:33

@Blaugrana_AM, Dzeko werd wel degelijk aangetikt en daardoor struikelde hij over zijn benen. Niet uit alle hoeken goed te zien, maar vooral bij de eerste herhaling in de wedstrijd was het te zien. Ongeveer op kniehoogte.

Niet dat ik denk dat Roma dan wel gewonnen had...

5 april 2018 om 00:42

Ik support FC groningen, maar uiteindelijk heb je toch in elke land een favoriete club. Dat is niet zo heel gek toch? Ik was vroeger bijvoorbeeld dol op keepers en werd zo fan van juve met namen als van der Sar en Buffon. Daarnaast, spelen zij type voetbal dat bijna geen enkele club speelt en je regelmatig ziet als Nederlander. Dat spreekt me aan. Daar is toch niks geks aan?

5 april 2018 om 00:44

Ik ben al mijn hele leven lang fan van Ajax, ben bij de arena als steward gaan werken omdat ik geen seizoenkaart kon betalen. Sinds drie jaar heb ik wel een seizoenkaart en zit ik om de week op de tribune. Maar ik ben vroeger met mijn ouders vaak in Italië op vakantie geweest en ben gek op het land, heb Italiaans geleerd en kom er ieder jaar minimaal een keer. Ik hou van voetbal en van Italië, en Italianen houden van voetbal. Dus dan ga je vanzelf ook Italiaans voetbal kijken en volgen. Ik ben fan van Fiorentina, niet omdat ik vlakbij Florence woon, maar toen ik 12 was vond ik dat paarse shirt zo mooi dat ik geen verjaardagscadeau meer wilde als ik van mijn ouders dat shirt zou krijgen. 14 jaar later ben ik nog steeds groot fan van Fiorentina, maar volgens jouw beredenering kan je maar fan zijn van één club..

5 april 2018 om 00:46

Vind ik ook heel raar, mag je dan ook alleen voor vitesse mogen zijn als je uit Arnhem komt of alleen voor fc Utrecht als je uit Utrecht komt

5 april 2018 om 02:42

QueenElizabeth toch.... U noemt juist net de dingen waar geen enkel zelf respecterend mens bij verandert en zegt dat men daarentegen bij een BIJzaak in het leven niet kan veranderen. En dat terwijl u het bij dit onderwerp over voetbal het bij het juiste eind heeft. Beetje raar om vervolgens jezelf onderuit te halen.

5 april 2018 om 07:53

Maar gaat Dzeko zelf liggen of wordt hij ten val gebracht. Kijk naar de lichaamshouding op het moment dat er contact zou zijn. Hij gaat al liggen voordat hij ten val gebracht zou worden. Als je iemand haakt, dan struikel je over je eigen been en DAN val je. Dzeko valt al vanaf zijn knieen en daarboven, voordat zijn voeten over elkaar struikelen. Dit is nou een prachtig voorbeeld van een uitgelokte pingel en in dit geval zelfs een schwalbe, omdat hij al gaat liggen voordat hij valt.

5 april 2018 om 08:34

Het was grappig bedoeld. Humor is niet mijn sterkste kant.

5 april 2018 om 12:09

Je kijkt toch voetbal voor voetbal?? Als het niet om aan te zien is zie je vaak supporters protesteren etc etc. Dan kun je beter naar een team kijken die goed voetbal dan balen op de lokale tribune. Ik volg nu bijna 10 jaar Barca op de voet...puur omdat het kan. Je ziet op de tv meer dan op de tribune. En ik kan al me al jaren een week of een dag verheugen om s avonds briljante momenten te zien van messi, neymar, iniesta, busquets en nu coutinho. Dan wordt je vanzelf fan. Ik kan het voetbal van andere clubs ook waarderen, maar tijd en andere zaken zorgen ervoor dat ik niet alles met dezelfde belangstelling volg

5 april 2018 om 12:55

Pieterpost

Iedereen heeft zijn of haar eigen redenen om een club te supporten. Het gaat idd wat lastiger als je elke twee weken naar München, Manchester, Londen, Barcelona of Madrid moet, maar waarom mogen Nederlanders die clubs niet volgen of aanmoedigen? Ik ben de eerste die het Nederlandse voetbal weer succes toewenst, en dan boeit het me niet of Ajax, Feyenoord of PSV speelt. Maar ik ga niet voor mijn plezier naar wedstrijdjes uit de Eredivisie kijken. Mijn tenen gaan krom staan als ik zo nu en dan een samenvatting zie op zondagavond. Nee, ik kijk naar voetbal omdat ik het een mooi spel vind en het komt het kijkgenot alleen maar ten goede als je wedstrijden op het hoogste niveau kijkt. Spelers die de bal de baas zijn en wekelijks geweldige dingen laten zien. Het leven is te kort om maar te verklampen op een Hollandse tribune en de eendagsvliegen uit onze Mickey Mouse competitie aan te moedigen, puur en alleen omdat de clubs (niet de spelers) Nederlands zijn. Tegenwoordig kun je met een paar muisklikjes een lekkere beukpot uit Engeland of een dribbelfestijn uit Spanje aanschouwen.. waarom niet?

5 april 2018 om 00:33

Het was absoluut een penalty.

5 april 2018 om 09:08

Hij ging al liggen voordat er ook maar iets gebeurde. Wat er gebeurde was al geen penalty waard, maar door zo vreemd te vallen verdiend hij naar mijn mening nog een gele kaart ook.

De scheids floot een prima wedstrijd, amper op fouten kunnen betrappen. Laten we nou niet gaan doen alsof Roma met 4-1 gewonnen zou hebben met een andere scheids.

Ik snap sowieso niet waarom Makkelie die in de Eredivisie wekelijks loopt te blunderen in de Champions League mag fluiten????

Makkelie is ook een hele slechte scheidsrechter. Wat doet die gast überhaupt op dit niveau!?

4 april 2018 om 23:57

Hij floot gewoon prima. De Romeinen tonen zich zeer slechte verliezers. In plaats van zich schamen omdat ze twee ballen in eigen goal werken, geven ze de scheidsrechter de schuld. Sneu.

4 april 2018 om 23:58

Hij liet vandaag toch zien een prima wedstrijd te kunnen fluiten?

4 april 2018 om 23:59

Het is zeker een matige scheidsrechter, maar vandaag was er niks op aan te merken van wat ik heb gezien. De situatie met Dzeko was eerder een schwalbe dan een penalty. Roma was in verdedigend opzicht aan het schutteren, daar had een andere scheidsrechter echt geen verandering in gebracht.

Als anti Makkelie en een iemand die voor Roma is moet ik zeggen dat Makkelie een hele goede wedstrijd floot! Ik heb hem op geen fout kunnen betrappen. Ook de zogenaamde penalty na de overtreding op Pellegrini had ie goed want die was er net buiten. Roma had echt niets te klagen, Makkelie zag vandaag alles goed. Doe eerst maar eens iets aan dat gestuntel achterin want dat was wat vandaag fout ging

Ik snap echt niet dat Roma zich zo bestolen voelt. Eerlijk is eerlijk, ik heb de wedstrijd maar met een oog gevolgd dus ik kan een boel kleine beslissingen gemist hebben. Maar een echt ingrijpende beslissing van de ref heb ik niet gezien hoor? Was ook absoluut geen penalty

5 april 2018 om 08:51

Vond hem wel wat een bange thuisfluiter die de twijfelgevallen in bet voordeel van Barca floot.

Maar ja totaal niet doorslaggevend, Roma heeft goed meegevoetbald maar heeft vooral zichzelf tekort gedaan, voor hetzelfde geld was het hier 3-2 oid. Topploegen als Barcelona maken hun kansen wel af.

Makkelie floot zijn beste wedstrijd die ik gezien heb. Ik heb hem op geen fout kunnen betrappen, al had hij misschien wat harder op mogen treden richting alle wegwerp gebaren, zowel van Roma als Barça.

Even een hele andere vraag, misschien heb ik er een andere kijk op of het niet goed gezien, maar vonden jullie Busquets geen hinderlijk buitenspel gaan bij ik geloof de 2-0?

5 april 2018 om 04:11

Alleen vergeet ie penalty fluiten aan einde van de eerste helft voor Roma of heb ik niet goed gezien

5 april 2018 om 07:48

Dat heb je niet goed gezien in mijn optiek. De actie van Dzeko had gewoon met geel bestraft moeten worden en de actie op de 16 meter van umtiti was in herhaling al lastig te zien of het erbinnen begon of niet.

Dzeko gaat wel heel gemakkelijk liggen terecht geen pingel. Makkelie ga zo door in de eredivisie. Slechte verliezers.

Maakt niet uit hoe goed je het doet, er zullen altijd zeurpieten zijn. Roma deed wat het kon, maar is simpelweg niet opgewassen tegen Barcelona. Spijtig dat je als verliezende coach keer op keer moet wijzen naar de scheidsrechter. Je zet alleen maar jezelf voor schut.

Kijk ik door een Barca bril als ik van mening ben dat de scheidsrechter juist een prima duel floot? Hij liet zichzelf niet gek maken en gaf juiste momenten kaarten waar nodig. Ik snap dus dit onsportieve commentaar van AS Roma's kant totaal niet.

Er is inmiddels een andere hoek van de vermeende "overtreding" op Dzeko te vinden, waarbij je kan zien dat Dzeko zichzelf haakt. Absoluut geen penalty.

En van het 2e incident waren er genoeg duidelijke beelden te zien waarbij je kon zien dat op het moment van contact Umtiti zijn voet buiten het strafschopgebied lag, waardoor het nooit binnen of op de lijn geweest kon zijn.

Beelden van Dzeko:

https://twitter.com/Zona_Blaugrana/status/981619936446566400

5 april 2018 om 22:35

Je bedoelt net na de verdediger met zijn knie duidelijk het been van Dzeko raakt?

https://www.youtube.com/watch?v=9cgek7clxwk

Twee penalty's niet gegeven. Twee.

Zou leuk zijn als fifa in de toekomst geen Nederlandse scheidsrechter zet om wedstrijden van de Barcelona te fluiten want elke Nederlander fluit in voordeel voor Barcelona

5 april 2018 om 11:59

Als je met dit oogpunt een wedstrijd bekijkt, ga je alles subjectief beoordelen. Dan vind je vanzelf de stok om de hond te slaan

Je kunt hem geven, zeker. Maar als je ook als een stervende zwaan met je hoofd naar achteren schreeuwend naar de grond gaat woedt t er niet geloofwaardiger op natuurlijk...

Hij werd bijna niet aangeraakt. Dus zeker terecht dat het geen penalty was

Hebben ze wel een punt. andere scheidsrechters hadden dit zeker als penalty beoordeeld volgens mij

Ik ben het niet eens hiermee. De actie word buiten het strafschopgebied ingezet en dat hij geen strafschop geeft is prima. Makkelie floot een prima wedstrijd en AS Roma heeft gewoon de pech gehad dat ze hun kansen niet afmaakten. Om het nou te zoeken bij de scheidsrechter is ook weer overdreven. Als scheidsrechter krijg je altijd de schuld terwijl de trainer de eindverantwoordelijkheid heeft voor de spelers. De trainers moeten eerst eens naar zichzelf kijken voor ze de scheidsrechter de schuld geven.

Die op dat randje bleek zelfs binnen de 16 zijn. Niet eens op de lijn maar er binnen, dar was het eerste contact. Tsja, je kunt het Makkelie niet kwalijk nemen maar het is waar dat Roma wel 1 en wellicht 2 pingels zijn onthouden. Lastig altijd scheids zijn....maar onder de indruk of niet, het zit Barcelona nooit tegen.

De scheids hield zich goed en had een paar moeilijke situaties om te beoordelen. Dit was net zoals de 2 buitenspelsituaties van liv - city. Onmogelijk om dit goed te constateren met het blote oog. Eerste actie Dzeko was overdreven en dus in mijn mening geen penalty. De overtreding van Umtiti was randjes en lijkt mij goed gefloten zonder camera. Puntje is wel het wel/niet uitdelen van kaarten. Barca had echt wel 1 of 2 prentjes meer verdiend en die werden niet gegeven. Dat moet ik eerlijk erkennen. Roma speelde best degelijk en Barca had wat moeite met de laatste pass. De uitslag geeft de verhouding niet helemaal weer gezien de eigen doelpunten en gemiste kansen van beide kanten. Barca was wel de beste vd twee en zal dat volgende week vast wel nog eens laten zien.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren