Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Of dit de beste Ronaldo was? Nee, ik denk dat dit zijn normale niveau is’

Laatste update:

Juventus verloor dinsdagavond het heenduel in de kwartfinale van de Champions League met 0-3 van Real Madrid. Na afloop van de wedstrijd in Turijn ging het vooral over de fantastische tweede treffer van Cristiano Ronaldo en Massimiliano Allegri kon daar alleen maar lovend over zijn. De trainer van la Vecchia Signora was minder te spreken over het derde tegendoelpunt van zijn ploeg.

“Ik weet niet of het doelpunt van Ronaldo de beste is de historie van het voetbal, maar het is zeker een buitengewone goal. Je kan hem alleen maar feliciteren met de dingen die hij laat zien”, wordt Allegri tijdens de persconferentie geciteerd door ESPN. Ronaldo tekende voor de eerste twee Madrileense treffers in het Juventus Stadium, terwijl Marcelo de eindstand op 0-3 bepaalde. “Ik ben wel teleurgesteld over het derde doelpunt, want bij 0-2 hadden we het nog om kunnen draaien in de return. Dat is nu onmogelijk.”

“Real is echter dodelijk in de afronding. Het is geen toeval dat ze in de laatste vier jaar drie keer de Champions League hebben gewonnen”, concludeert de oefenmeester van Juventus. “We focussen ons nu op de jacht op de Scudetto en de Coppa Italia, en we zien verder wel wat de tweede wedstrijd tegen Real zal brengen. Ik kan mijn spelers niets verwijten: ze stonden tegenover de beste aanvaller van de wereld en de paar foutjes die werden gemaakt, werden direct afgestraft.”

“Of dit de beste Ronaldo was? Nee, ik denk dat dit zijn normale niveau is. Lionel Messi en hij kunnen vergeleken worden met Diego Maradona en Pelé door wat ze seizoen na seizoen laten zien. Zij konden ook wedstrijden beslissen en prijzen voor je pakken”, voegt Gianluigi Buffon in gesprek met verschillende Italiaanse media toe. De sluitpost zegt teleurgesteld te zijn. “Maar als je met bepaalde tegenstanders te maken krijgt, moet je eerlijk tegen jezelf zijn en erkennen dat ze veel sterker zijn.”

Denk jij dat Real Madrid de Champions League zal winnen dit seizoen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

DIe verdediging van Juve was ook zo bar slecht. Chiellini en Barzagli stonden echt als kleuters te verdedigen en dan te bedenken dat ze beide 30+ zijn. Te zielig

4 april 2018 om 09:40

Iets met van het kastje naar de muur. Het begin al na 3 minuten hoe makkelijk ze zich laten aftroeven. Daar verlies je de wedstrijd al mee.

4 april 2018 om 09:48

Komt ook door de klaase van ronaldo, die laat ze op kleurers lijken.

4 april 2018 om 10:04

Alhoewel die tweede goal van ronaldo fantastisch was, kwam de kans uit het gepruts van de verdedigers

4 april 2018 om 11:52

Uit gepruts van de verdedigers? Gewoon goed geloerd/duurgedrukt/geanticipeerd van Ronaldo.. ik denk gewoon dat ze bjij Juve tegenwoordig zoveel respect hebben voor Ronaldo. Als je ze ziet verdedigen lijkt alsof ze bang zijn!

4 april 2018 om 11:52

Uit gepruts van de verdedigers? Gewoon goed geloerd/duurgedrukt/geanticipeerd van Ronaldo.. ik denk gewoon dat ze bjij Juve tegenwoordig zoveel respect hebben voor Ronaldo. Als je ze ziet verdedigen lijkt alsof ze bang zijn!

4 april 2018 om 13:39

Inderdaad erg goed gedaan door ronaldo, maar kijk eens wat er voorafging aan die goal. Buffon kon die bal makkelijk pakken totdat chiellini hem bijna onderuit trapt.

4 april 2018 om 14:42

toen Carvajal de voorzet gaf stond iedereen van Juve al in positie. Het was idd gepruts maar naar mijn mening doet dat niets van de goal af.

4 april 2018 om 14:47

Volgens mij zijn we het er allemaal over eens dat het klasse was van Real en gepruts van Juve haha

Juve was gister toch wel aardig aan et spelen en zal waarschijnlijk wel komen door dat real et ook wel oke vond na de vroege 0-1. Ik vond echter dat juve wel gewoon een doelpunt had verdient. Ronaldo ja wat moet ik zeggen, hoop dat de ronaldo fans niet boos gaan reageren, maar ik vond ronaldo buiten zijn 2 doelpunten om ook haast onzichtbaar. Dat maakt verder ook niet veel uit aangeziem ronaldo word beoordeeld op zijn doelpunten en dat heeft ie gister anders mooi gedaan. Ik heb ook echt genoten van isco. Modric vond slordig vooral de eerste helft. Verane lijkt ook echt vast te zitten in zijn ontwikkeling. Maarja uiteindelijk mooi avond voor de koninklijken

4 april 2018 om 09:56

Real Madrid speelde inderdaad niet sprankelend, maar Juve drukte ook niet echt door. Het scorebord geeft een goed beeld over de individuele klasse van beide teams en een slecht beeld over de wedstrijd. Ik vond Varane trouwens gewoon sterk spelen, vooral in de eerste helft. Ik bekijk niet elke wedstrijd van Real, maar op basis van deze wedstrijd kan je wel zien dat het een toppertje is.

4 april 2018 om 10:22

Precies wat je zegt. Real speelde op 70% en juve heeft hier geen gebruik van gemaakt. Juve miste gewoon veel creativiteit. Als moest van uit dybala komen en dat is heel jammer.

4 april 2018 om 10:46

Varane was ontzettend nonchalant. Ramos was ijzersterk.

4 april 2018 om 11:22

vond je? Ik vond hem ook echt wel sterk gisteren. Veel onderscheppingen en goed in balbezit. Casemiro, nou die was nonchalant. Liet zich zo 3-4 keer de bal ontfutselen. Dat is toch niet normaal als defensieve middenvelder

4 april 2018 om 11:39

Ik vond casemiro serieus 0.0 toevoegen gister. Leed vaak veel balbezit. Echter is et wel echt een irritant speler om tegen te spelen

4 april 2018 om 14:45

Vond hem zwak in balbezit, jazeker. Simpele balletjes weggeven. Maar er waren veel spelers die veel beter kunnen. Marcelo, Modric, Casemiro, Carvajal.. allen onder hun normale noveau. En toch winnen ze 0-3, ongelofelijk dat team. Zo veel kwaliteit.

4 april 2018 om 09:57

Ik vond Varane juist wel lekker spelen achterin. Veel nuttige maar vooral nodige onderscheppingen.

4 april 2018 om 10:29

Varane vond ik de eerstr helft echter slordig. Je merkte echt dat als er druk op kwam dat ie gewoon niet weet wat hij met de bal moet. Case had precies hetzelfde.

4 april 2018 om 10:41

Echter is de hoofdtaak van een centrale verdediger de man uitschakelen. Dat deed hij met verve. Ging wel een keer bij een corner onder de bal door maar herstelde het prima.

4 april 2018 om 10:12

'verane'

Speelde een ijzersterke wedstrijd en als hij ieder wedstrijd zo speelt, maar vooral de hele defensie van Real Madrid dan hadden we niet zoveel goals geslikt in La liga maar helaas verdedigen wij niet zo scherp in eigen competitie.

4 april 2018 om 10:16

Ik snap werkelijk waar niet hoe iemand die naar deze wedstrijd heeft gekeken, Ronaldo "haast" onzichtbaar KAN vinden. Wat je zegt KAN niet eens? Ieder zn mening, maar ik vind het knap om zo een slechte mening te geven. Je bent de eerste die het niet kon laten om, ook hier, zelfs na deze wedstrijd, met die onzin hype mee te gaan. Met je "haast". Volgens mij is Ronaldo de enige voetballer op aarde die na een hattrick aan goals of hattrick aan assists verder haast onzichtbaar kan zijn😂 Je weet toch dat niemand dat serieus neemt? Nee, het was geen Galactic Football wat we zagen van Madrid (of Ronaldo) , dat beweert ook niemand, maar als Real Madrid balbezit had werd er mooi gevoetbald en ook Ronaldo uitstekend mee. Nota bene 2 doelpunten en een assist, en dat konden er zeker een of twee meer zijn, puur door de kansen die hij zelf heeft gecreeerd. Kortgezegd: vergeet voortaan niet je paars blauwe bril af te zetten als je Ronaldo wil beoordelen.. "Barcalover"

4 april 2018 om 10:20

" nee het was geen galactic football wat we zagen van madrid (of ronaldo)" misschien is dat ook wat ik verwacht van de zogenaamde beste speler ooit? Ben blij dat sommige real fans wel normaal kunnen reageren.

4 april 2018 om 10:28

Dus zodra je geen ultieme spel van Ronaldo ziet, gaan je hem maar bestempelen als onzichtbaar? Of je scoort een 10 of je bent onzichtbaar? Zo werken wij niet. De reden dat Ronaldo voor velen de beste is, komt zelf in dit stukje mooi naar voren. Namelijk dat dit voor zijn doen "normaal" is. De lat is zo hoog gelegd door hem en voor hem, dat dit gewoon als normaal wordt bestempeld. Je moet het zo zien: hoe zou je reageren als niet Ronaldo, maar Messi dit deed? Tegen een top top ploeg als Juve met een van de beste verdedigingen, zo niet de beste verdediging, in de kwartfinales?? Dan kwam er morgen een boek uit in Nederland waarom Messi uit Jupiter oid komt en Ronaldo uit Madeira

4 april 2018 om 10:32

Ik vind ronaldo zijn doelpunt weergaloos en ik vind ronaldo ook gewoon echt een zieke voetballer. Echter geef jij aan dat ronaldo goed mee voetbalde? Behalve zijn assist op marcelo waren al zijn ballen of tikki breed of terug naar achter. Maakt verder niet uit. Ronaldo heeft uiteindelijk zijn team geholpen naar de halve finale met een prachtig doelpunt. Ik denk dat ik het vooral jammer vind dat ronaldo zn mannetjes niet meer voorbij komt met zijn techniek. Maarja so be it

4 april 2018 om 11:13

@tonymanolo wat is dan de reden? Hij heeft de hele wedstrijd bijna niks toegevoegd aan t veldspel. De eerste helft was het zelfs erg matig bij heel madrid. Alleen de verdediging van juve was bij die eerste goal om te huilen. Dat Ronaldo een geweldige afmaker is en zorgt dat hij naar die eerste paal komt is absoluut kwaliteit en daarom is hij zo goed. Maar dat er 3 verdedigers bij Benzema blijven hangen ipv ook naar de eerste paal gaan, is niet CL waardig.

Bij die 2e goal krijgt ie wederom alle tijd. Zo kun je zo'n goede speler niet verdedigen. Dat hij vervolgens een geweldige omhaal maakt, mag je hem absoluut de credits voor geven. Fantastisch afgemaakt. Maar we hebben hem dus 2x zien afmaken en verder heeft ie weinig gedaan. Dat was gisteren meer dan genoeg...en dat maakt hem een geweldige afmaker, maar ik zat niet op het puntje van mn stoel om het niveau van Ronaldo gisteren. Ja...2 seconden blonk ie uit.

4 april 2018 om 11:27

Rinus dit is dus precies wat ik bedoel.. volgens Tony speelde ronaldo heel goed mee.. ik heb alleen maar tikkies breed en terug zien geven. En ja et is idd een geweldige afmaker maar ja daar blijft et dan bij. Modric isco kroos en zelfs asensio zijn betere voetballers dan ronaldo. Maar als het op afmaken komt is ronaldo een grootheid

4 april 2018 om 11:36

Rinus, Ronaldo is niet alleen een geweldig afmaker maar ook een goeie team speler. Ronaldo stond op gister en dat kan alleen de beste voetballers doen. Ronaldo kent zijn rol en gister heeft hij het goed uitgevoerd. Ronaldo is meer dan een afmakker

4 april 2018 om 11:43

Dat is toch juist de kwaliteit van Ronaldo, hij voetbalt gewoon mee met de ploeg maar doet daarin nooit echt iets bijzonders. Zijn kwaliteit is dat die werkelijk altijd op de juist plaats staa en dat bijna alles wat hij aanraakt erin vliegt. Dat is wat hem zo goed maakt en ook wat die hele ploeg vertrouwen geeft, want die weten dat ze niet eens echt goed hoeven te spelen, als Ronaldo ook maar 1x in goede positie komt dan maakt die het af.

Dat is ook het verschil tussen hem en Messi, Messi laat zich meer zakken op het middenveld en probeert vanuit daar dingen te creeëren met een steekpass of een dribbel, Ronaldo is altijd de diepste man bij Real. 2 hele verschillende speelstijlen maar beide van een weergaloos niveau. Laten we gewoon ophouden met die eeuwige discussie en genieten van beide spelers zolang ze nog dit niveau kunnen halen, want dit gaan we voorlopig niet meer meemaken voor een hele lange tijd.

4 april 2018 om 11:54

Hoezo zit Varane vast in zijn ontwikkeling? Ik kon hem niet echt op foutjes betrappen, en hij won voor zover ik zag al zijn duels zowat!

4 april 2018 om 12:06

Ik vond hem eerste helft best wel nerveus als er op hem werd druk gezet. Daarnaast vind ik hem dir seizoen sws niet heel sterk. Veel real fans zullen dit bevestigen aangezien iedereen riep dat pepe niet weg moest

4 april 2018 om 12:11

Zolang hij geen fouten maakt, Varane en Ramos speelde gister gewoon erg sterk. Vandaar ook de 3-0. Normaal eindigt zo’n wedstrijd van Real 3-1 ofz

Ik zei het al toen Real Madrid Juventus had geloot dat Juventus helaas niet meer zo sterk was afgelopen jaren en dat dit een walk-over zou worden.

Juventus was kwetsbaar achterin helaas.. Zelden zie je die fouten maken die zij gisteren maakten maar deze zelfde fouten zag ik ze ook tegen Tottenham maken maar daar strafte Son en co het niet af, Real Madrid doet dat wel.

Ik vind het jammer dat Juventus eigenlijk voor 'niks' naar Madrid reist want het is en blijft een prachtig club, de mooiste club na Real Madrid.

4 april 2018 om 11:24

Inderdaad. Al helemaal toen we zagen dat Pjanic er niet bij was. Ik hoopte dat Madrid gewoon voor de overwinning ging en dat hebben ze gedaan. Dit moeten ze gewoon uitspelen in Madrid. Hoop op een vroege 1-0 om enige resterende hoop bij Juve snel de grond in te stampen

4 april 2018 om 11:34

Denk dat er weinig resterende hoop over is bij Juve. Allegri gooit in dit interview de handdoek al in de ring. Nou moeten ze dit in hun documentaire gaan zetten, daar zullen ze niet blij mee zijn.

4 april 2018 om 11:36

Ja inderdaad en zeker toen Allegri ook met een defensieve stijl begon.

Ah hoop hebben ze niet meer, Allegri zei ook al dat het onmogelijk word dus die zijn klaar, deze wedstrijd is al over een kleine week en die gaan zich nooit zo snel op kunnen voorbereiden om dan nog 0-4 in Bernabeu te gaan winnen.

Onbegonnen werk, Real Madrid zal dit klusje heel snel klaren en het zal me niet verbazen als het weer een walk over word, een beetje als tegen Bayern destijds. Eerst uit afmaken dan thuis.

4 april 2018 om 11:37

@john

Inderdaad, Allegri gaf al aan dat het onbegonnen werk is en een onmogelijk taak is om nog door te stoten, geen schande maar wel pijnlijk voor de fans van Juventus.

Als Juventus kon reizen ze niet eens meer naar Bernabeu, helaas moeten ze.

4 april 2018 om 11:40

Bayern was andersom volgens mij. Thuis een nipte 1-0 en dan in Beieren dik uitpakken.

Haha ik ben nog het meest enthousiast over volgende week omdat ik wil zien wat Vallejo er van af brengt op dit niveau. Je weet ondertussen dat ik nogal gek ben van die jongen

4 april 2018 om 11:44

Vallejo is inderdaad geweldig, volgens mij elke keer als die jongen speelde kreeg Real Madrid nooit een doelpunt tegen.

Ben inderdaad benieuwd naar zijn optreden tegen Higuain en Dybala maar ook vooral naar het duo van Varane en Vallejo in een grote wedstrijd.

En ja we weten dat je gek bent van die jongen, en minder gek bent van Isco

4 april 2018 om 13:24

dybala zal er niet bij zijn volgend week (rood)

Jammer genoeg is dit ook niet meer het Juve dat zo geconcentreerd een wedstrijd uit kan verdedigen. Bizar dat Isco na 3 minuten spelen al zoveel ruimte kreeg op de linksbuiten positie waar Ronaldo uiteindelijk uit scoorde. Die backs van Juve speelden toch niet zo'n hele sterke wedstrijd.

4 april 2018 om 10:07

Ze gaven de wedstrijd al op voor het begonnen was, dit zag je inderdaad al 3 minute.

Juventus heeft nog terug proberen vechten maar helaas.. Ik vond de backs verdedigend wel sterk alleen aanvallend lieten ze helemaal niks zien.

4 april 2018 om 10:12

Klopt. Ik vond het vooral heel zielig dat Asamoah tweemaal veel ruimte kreeg om voor te geven en dan aan komt zetten met een belabberd voorzet. Dat liet al zien hoe zwak het aanvallend gesteld was met die backs.

4 april 2018 om 11:27

Ik vind De Sciglio ook geen topper, en dan nog Barzagli naast hem, dat was toch een onuitgegeven opstelling. Logisch dat ze elkaar dan niet goed aanvoelen. Al helemaal met Isco die gewoon wat rondzwerft en niet verwacht wordt door een onwennige De Sciglio die duidelijk de opdracht had om daar druk te gaan zetten op Marcelo. Makkelijk voor Isco om dan achter zijn rug te lopen inderdaad

Lijkt me een gevalletje van een middelmatige speler die gewoon wil doen wat zijn coach hem voor de wedstrijd heeft meegegeven aan instructies zonder voor zichzelf na te denken en te kijken naar de situatie om zich heen

4 april 2018 om 11:40

Zonder grap hé maar De Sciligio heeft nog een goeie dag gehad want Marcelo was aanvallend best dramatisch in vergeleken wat hij wel kan.

Marcelo was te gehaast en wou bij momenten soms Isco na doen met zijn truckjes maar dat mislukte helaas gisteren, in Bernabeu zullen ze pas demonstratie voetbal zien.

lijkt mij ook. op een paar Ronaldo haters na weet iedereen inmiddels wel hoe goed hij is

Ronaldo speelde zelfs niet zo goed, maar door die mooie goal wordt alles opgehemeld.
Juve had pech in de afwerking waardoor ze die gelijkmaker niet konden maken.

4 april 2018 om 11:00

dat gebeurd ook wel eens met Messi of Neymar, die spelen ook niet letterlijk elke wedstrijd een wereldpartij maar als je beslissend bent met goals voor je team op dit hoge niveau speel je imo altijd goed. het gaat namelijk om winnen

4 april 2018 om 11:11

Dat gebeurt bij iedereen, maar Ronaldo speelt wel vaker ni goe, wordt alleen vanwege zijn goals de lucht ingeprezen.
Die 2de goal was indd een wereldgoal.
Maar 90% van zijn goals zijn in één tijd, allemaal klaargelegd door zijn team genoten.
Zelf forceert hij toch heel weinig.

4 april 2018 om 11:38

Tja Ronaldo speelde niet goed? It's getting old

4 april 2018 om 11:44

Nog zo eentje😂 volgens mij heb ik van jou nooit gelezen dat Ronaldo een goede wedstrijd heeft gespeeld

ik snap het niet zo goed. Dat Ronaldo 1 van de beste spelers ooit is, is duidelijk. En ook dit was een geweldige goal. Maar bij wereldspelers wordt alles wat ze doen opgehemeld. Een intikker is fantastisch, een goed schot is weergaloos en een omhaal is legendarisch. Het is absoluut een fantastische goal, maar toch niet de eerste omhaal die we gezien hebben in t voetbal. Zelfs bij de amateurs komt er wel eens een omhaal voorbij.
En voor dat een bepaalde groep weer gaat zeuren...dit gaat me niet alleen om Ronaldo, maar om alle wereldspelers. Als je naar een wedstrijd van Barca kijkt is elk balcontact van Messi weergaloos. Ja het is de beste voetballer ooit, maar dan hoef je elke doodnormale actie nog niet te overdrijven. T zelfde geldt hier voor Ronaldo. In dit geval een fantastische goal natuurlijk, maar niks legendarisch aan.

4 april 2018 om 12:00

tegen de amateurs scoren is wel wat anders dan scoren uit een omhaal in een kwart finale van de Champions League natuurlijk. dat maakt hem juist zo goed, dat hij dit soort dingen op dat hoge niveau laat zien

4 april 2018 om 12:18

dat is zeker wat anders, maar in dit geval verdedigde juve wel als amateurs.
Plus dat als je zo'n actie aan gaat dank denk je echt niet na over het belang van de wedstrijd, t is niet zoals met een strafschop.
Blijft verder natuurlijk een erg mooi uitgevoerde omhaal.

4 april 2018 om 12:28

Ja er is altijd wel wat om het naar beneden te praten, sommige mensen zullen altijd kritiek hebben.. als het allemaal zo makkelijk was zagen we er elke week wel een paar

Hahaha natuurlijk is dit niet het beste doelpunt in de historie. De mooiste al helemaal niet, niet eens top 10, lang niet zelfs. Natuurlijk spelen er andere factoren mee, zoals de tegenstander, het podium waarop hij scoort, het belang van het doelpunt. Maar dan zijn er nog mooiere en belangrijkere doelpunten. Voor mij blijft die van Zidane de beste ooit. Zo prachtig, pure perfectie en dat in een heel nipte cl-finale

4 april 2018 om 11:42

Klopt inderdaad.

Deze doelpunt was heel mooi en voor mij nu al de beste doelpunt van het jaar, en kan zeker in de geschiedenis gaan als een van de mooiste goals ooit in de CL maar de beste en mooiste ooit is het inderdaad niet, Mandzukic deed het in de CL-finale ook, weliswaar anders en op een ander manier maar ook heel mooi.

Wat Zidane deed kan niemand

Ik vond Ronaldo op na die goals eigenlijk helemaal niet geweldig spelen, maarja het was wel een wereld doelpunt van cr7.

4 april 2018 om 12:38

Gezien je naam ben je ook zeer objectief

4 april 2018 om 12:40

Jij vond hem niet geweldig spelen? Dat had ik nou totaal niet verwacht van iemand met de gebruikersnaam: "messithegoat"

on: Absolute topper is het! Mensen die twijfelen aan zijn veldspel neem ik ook niet serieus. Hij wordt inmiddels een dagje ouder en rent geen 4 verdedigers meer voorbij in een slalom. Hij is wel de laatste 2 jaar de beste man van de Champions League. Ik denk niet dat iemand ooit zo vaak achter elkaar beslissend was op het hoogste niveau.. Ongekend!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren