Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Hij is net zo acrobatisch als Heurelho Gomes, de signalen zijn positief’

Laatste update:

VVV-Venlo hoopt nog altijd dat Lars Unnerstall en Lennart Thy volgend seizoen actief zullen zijn voor de Limburgers. De Duitse steunpilaren van de Eredivisionist zijn een van de uitblinkers dit jaar bij de club en zodoende wil VVV verder met het tweetal, zo verzekert Stan Valckx, manager voetbal van VVV, in gesprek met Voetbal International.

"Lars is net zo acrobatisch als Heurelho Gomes", zegt Valckx, die jarenlang werkzaam was bij de Eindhovense club. "En zoals Gomes destijds punten pakte voor PSV, doet Lars dat nu ook voor ons. Dat is wat je wilt van een keeper." Unnerstall staat op de radar van onder andere FC Utrecht, sc Heerenveen, Vitesse en AZ en een stap hogerop lonkt dan ook voor de doelman.

Valckx sluit echter niet uit dat Unnerstall, die afgelopen zomer zich verbond aan VVV en bewust voor slechts een seizoen tekende, ook na komende zomer zijn thuiswedstrijden speelt in De Koel: "De signalen die we krijgen zijn positief. Lars voelt zich thuis bij VVV. We zullen alles proberen om hem te behouden." Unnerstall heeft al aangegeven graag in de Eredivisie actief te blijven.

Thy gaf eerder tegenover BILD aan dat hij na dit seizoen waarschijnlijk terugkeert naar Werder Bremen, die club die hem nu verhuurt. "Als hij de kans krijgt om te spelen in de Bundesliga, zal hij daar natuurlijk voor gaan. Alleen heeft Werder nu al vier spitsen rondlopen, terwijl ze maar met anderhalve spits spelen. Formeel gaat Lennart straks inderdaad terug, maar we zijn in gesprek met Werder of we hem kunnen behouden", aldus Valckx.

Verwacht jij dat Lars Unnerstall na dit seizoen nog actief is voor VVV-Venlo?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Jammer van al dat huren, geld gaat richting het buitenland, hun spelers worden beter en eigen spelers krijgen minder kansen. Op lange termijn wordt niemand daar beter van in de Eredivisie..

3 april 2018 om 14:39

ligt eraan. als zo een keeper bv je kan behoeden voor de Jupiler League schiet je er als club zowel sportief als financieel wel wat mee op. leuk dat je de eigen jeugd de kans geeft maar dan moet het wel goed genoeg zijn. kijk naar zo een Drommel bv die nooit een punt pakt voor Twente, wat schiet je daar mee op?

dat keepers als Verhoeven en Lamprou die niet het lichaam hebben dat bij hun positie essentieel hoort te zijn, wel de kans kregen boven eigen jeugd vind ik wel armoedig. je moet toch wat beters kunnen opleiden als een veel te dikke of een veel te kleine keeper op goal

3 april 2018 om 14:47

Deze keeper is eigendom van de club. Weliswaar met eenjarig contract, maar toch.. Dat vind ik ook korte termijn beleid, maar wel anders dan dat je een speler van een andere club beter maakt en daar ook nog eens voor betaald. Dan levert dat de besturende club op twee manieren wat op.

3 april 2018 om 15:14

uiteindelijk draait het om kwaliteit en niet alleen om ontwikkeling. bij clubs als FC Porto worden er jaarlijks spelers gehuurd van buitenlandse topclubs en die spelen structureel mee in Europa waar ze veel geld mee verdienen omdat ze vaak nog redelijk ver komen in deze toernooien door de kwaliteit die deze huurlingen toevoegen aan de selectie. de kwaliteit van die medespelers maakt de eigen jeugd van FC Porto die in het veld staat ook beter. die ontwikkeling gebeurd zo niet snel als je alleen maar eigen jeugd in het veld hebt staan die natuurlijk niet allemaal toptalenten zijn

voor de Eredivisie is dat anders natuurlijk maar als jij even geen geld hebt om een keeper te kopen snap ik wel dat je een ervaren man huurt. vooral voor clubs die onderin spelen is het niet heel handig om een niet uitzonderlijk talent van 18 of 19 jaar op goal te zetten want dat kan zomaar degradatie betekenen

opleiden en ontwikkeling is belangrijk maar je moet er als club ook weer niet te ver in doorslaan. het is niet gezond als 90 van je selectie bestaat uit spelers tussen de 18 en 20 jaar waarvan er in het beste scenario maar 2 of 3 hele grote talenten tussen zitten. ervaring in je selectie bv is ook gewoon heel belangrijk

3 april 2018 om 14:41

Voor een promovendus is het juist perfect. Ze kunnen jonge talenten binnenhalen die zich graag op het hoogste niveau laten zien, en als de club weer degradeert zijn er geen financiële risico's.

3 april 2018 om 14:42

Ajax verhuurde voorheen ook veel aan bijv Zwolle. En huren is 1 Vd opties waardoor clubs onderin zich kunnen versterken.. zie avdijaj nu bok Roda

3 april 2018 om 14:53

Voor de verhurende club begrijp ik het juist wel.. Zijn een deel van het salaris kwijt, speler kan zich doorontwikkelen en zijn marktwaarde kan stijgen. Voor clubs onderin denk ik dat zij, met slim beleid, ook transfervrij of zeer goedkoop al een mooie selectie kunnen samenstellen. Elk jaar zijn spelers als Ritzmaier, Warmerdam, Menig, Stans, Fischer, Lamprou weer op te pikken. Als club in de middenmoot kan je echt wel een zeer aardig team samenstellen. Ook spelers als Lam, Sandler, Idrissi, Leemans zijn voor gratis op te halen geweest. Of een Vincent Janssen.. Elk jaar komen er spelers voorbij, maar als je het geld uitgeeft aan gehuurde spelers kan je nooit eigen vermogen opbouwen met je spelersgroep..

3 april 2018 om 14:59

Is maar 1 speler waar het nu over gaat, wat betreft huren. En als hun ervoor kunnen zorgen dat VVV nog een extra jaar eredivisie speelt, levert dat meer geld op

3 april 2018 om 15:08

Ja, ik zeg ook niks over voordelen op korte termijn. Die kunnen er zeker zijn. Voordelen op lange termijn zie ik echter niet.

3 april 2018 om 15:58

Ik vind huren ook jammer, maar als je ziet dat bij de kleinere clubs de talenten al vroeg weggehaald worden en oa Ajax en PSV nauwelijks nog goede spelers verhuren (ze laten ze liever in de jl spelen) dan komen de kleine clubs al snel in het buitenland uit. En omdat wij blijven huren is het voor deze clubs geen probleem nog meer spelers te kopen (want ze worden toch wel weer ergens gestald)

3 april 2018 om 17:57

Mwah, heb persoonlijk toch liever het jaarcontract. De speler kiest er in dat geval bewust voor om 1 jaartje bij jouw club te vlammen. Hij neemt persoonlijk een groter risico, omdat hij niet weet wat er het jaar erna gebeurd, dus dat houd hem wel scherper dan een speler die weet dat hij ook het jaar erna nog inkomsten heeft.. Daarbij is de kans om een speler daarna te behouden ook groter, omdat je niet hoeft te onderhandelen met een club/er minder andere belangen zijn. Maar nogmaals, ook met jonge talenten die afvallen bij de grotere clubs en tweejarige contracten kan je al wat meer opbouwen..

Heurelho gomez vond ik toch wel een van de invloedrijkste keeper in de afgelopen 20-30 jaar van de eredivisie.
Ik bedoel niet perse de beste, ( van der sar was veel beter ) maar wel iemand die wedstrijden besliste voor PSV.
Hoe vaak hoor je van supporters van de tegenpartij die zegt dat jouw club te danken heeft aan een keeper ? Dat werd dus over gomez gezegd destijds ! PSV won de titel dankzij Gomes etc.
Deze jongen heeft nog een superlange tijd te gaan om vergeleken te worden met Gomes . Het zou al heel wat zijn al hun net zo goed is als Zoet , momenteel beste in de eredivisie ( overigens geen wereldtopper , verre van dat zelfs )

3 april 2018 om 14:38

Stekelenburg bij Ajax had precies hetzelfde in zijn laatste jaren. Heer en meester. Gomes deed het alleen ook in de Champions League. Stekelenburg was in de Eredivisie en bij Oranje echt van hetzelfde niveau in zijn beste jaren.

3 april 2018 om 14:42

zowel Gomez als Stekelenburg waren geweldige keepers in de Eredivisie. het is daarom ook vreemd dat ze in het buitenland nooit op een hoger niveau hebben gepresteerd dan de grauwe middenmoot.

op het Wk2010 tegen Brazilie bv was Stekelenburg geweldig maar daarna heeft bij bij clubs als AS Roma, Fulham en Everton nooit kunnen doorbreken. blijkbaar was hij te groot voor het tafellaken en te klein voor het servet en datzelfde geld misschien ook voor Gomez die het niet redde bij de Spurs

3 april 2018 om 14:49

Vooral toen in 2010 ja, keepte toen echt verschrikkelijk goed en heel veel mensen dachten dat hij de stap kon maken naar de absolute top. Jammer dat het in het buitenland uiteindelijk is mislukt. En Gomes, die keepte niet alleen fantastisch maar maakte er ook nog een hele show van. De enige keeper voor wie ik ooit naar het stadion ben gekomen.

Is deze keeper niet iets voor Ajax mocht Onana vertrekken?

Van Leer is alleen maar geblesseerd, Lamprou is geen materiaal voor het eerste en er stroomt niemand op dit moment uit de jeugd door.

3 april 2018 om 14:55

Nee... Is al op leeftijd en heeft denk het seizoen van zijn leven. Er is geen enkele basis om aan te nemen dat hij volgend jaar goed genoeg is voor Ajax. Dan ga ik nog eerder voor Vorm, Padt of Bizot.

3 april 2018 om 15:13

Is al op leeftijd? Man, het is een keeper.....daar schrijf je niet zo heel snel op af. En Unnerstall heeft laten zien echt niet minder te zijn dan Padt of Bizot.

3 april 2018 om 15:24

Vorm valt wat voor te zeggen maar Padt en Bizot vind ik ook geen wonderkeepers hoor. iig is het geen top 3 materiaal imo

3 april 2018 om 15:45

Padt en Bizot mogen dan wel opgeleid zijn door Ajax, ze komen allebei te kort en kosten allebei geld. Unnerstall is minimaal gelijk en kost geen geld.

Vorm kan ik begrijpen, maar de kans is vrij klein dat hij ook daadwerkelijk zal komen. Salaris, het leven, een transfersom...

Stekelenburg lijkt dan realistischer, al weet ik niet of hij goed genoeg is.

Unnerstall halen voor de concurrentie - naast bijvoorbeeld Stekelenburg - lijkt mij geen slecht idee. Gratis en redelijk stabiel.

3 april 2018 om 15:54

En waarom keept hij nu op zijn 27ste slechts bij VVV Venlo? Deze doelman is beduidend slechter dan Onana. Ik ben het met De Toekomst eens. Voor VVV momenteel een leuke doelman, maar het is maar de vraag of hij dit volgend jaar weer kan en bovendien mag je je afvragen of hij de druk van een topclub aan kan.

3 april 2018 om 19:05

Deels met je eens. Deze jongen keept inderdaad (waarschijnlijk) het seizoen van zijn leven maar zeggen dat hij 'al' op leeftijd is? De man is 27 jaar ouwe, dat is voor een voetballer juist richting zijn beste jaren, laat staan voor een keeper. Gemiddeld zal zo'n jongen nog 7-10 jaar meekunnen. Stel dat je hem haalt, 2 jaar laat spelen en vervolgens weer verkoopt is die alsnog pas 29.

Ik twijfel zelf ook wel of hij niveau Ajax aan zal kunnen. Zie hem liever als opvolger van Jensen (mocht hij vertrekken) of Padt (die waarschijnlijk wel vertrekt). Eventueel AZ als Bizot besluit er ook vandoor te gaan, al heb ik mijn twijfels bij deze keeper die ik nog lang niet uitgeleerd vind in de Eredivisie.

3 april 2018 om 19:10

Ik bedoelde niet te zeggen dat hij oud was, was meer de bedoeling om aan te geven dat hij gewoon laat in zijn loopbaan pas dit niveau haalt. Dat wekt bij mij niet het vertrouwen dat dit zijn echte niveau is, laat staan dat hij dit kan verbeteren.. Natuurlijk kan ik er ver naast zitten, maar ik zou de gok niet wagen voor Ajax.

3 april 2018 om 22:31

Nee. Puur en alleen omdat keepers bij Ajax ook moeten kunnen mee voetballen. En dat is nu net z'n slechste kant

Is veel te goed voor VVV..Feyenoord past beter bij hem. een klasse doelman.ongetwijfeld de beste van de eredivisie

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren