Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Jones eerlijk: ‘Titel al weg toen we aan de voorbereiding begonnen’

Laatste update:

Feyenoord won vorig seizoen het landskampioenschap en veel fans van de Rotterdamse club hoopten dat de club deze voetbaljaargang ook zou meedoen in de top van de Eredivisie. Brad Jones had echter al snel door dat dat niet zou gebeuren. De doelman geeft eerlijk aan dat hij snel begreep dat Feyenoord geen enkele kans zou maken.

"De titel was al weg op het moment dat we aan de voorbereiding begonnen, simpelweg omdat de ploeg veranderde", vertelt de ervaren sluitpost in gesprek met Voetbal International. Jones wijst op de keerzijde van het kampioenschap: "We verloren Eljero Elia, Dirk Kuyt, Rick Karsdorp en Terence Kongolo. Bijna de helft van het team."

"De vijf nieuwe jongens kwamen met de ambitie zich te willen bewijzen, ze stapten niet binnen als kampioenen. Dus dat maakt de situatie wel anders", vervolgt de Australiër, die een tendens constateert in de Eredivisie. "Je ziet het vaker bij clubs, vooral in Nederland. Als ervaren, bepalende spelers vertrekken en andere, jongere jongens, komen ervoor terug, kost dat altijd tijd."

Jones stelt dat Feyenoord die tijd niet kreeg, ook omdat de Champions League voor de deur stond, dat zorgde voor een serie wedstrijden op het allerhoogste niveau, gecombineerd met de duels in de Eredivisie. "Als de resultaten dan tegenvallen, krijg je te maken met ups-and-downs, die begrijpelijk zijn als je er nuchter naar kijkt, maar wel frustrerend voor de fans. En voor ons als ploeg."

Wie verwacht jij dat de KNVB Beker gaat winnen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als dit de mentaliteit en instelling was van ook de andere spelers, is het niet vreemd dat ze staan waar ze nu staan. Elk Nederlands team heeft te maken met het feit dat dragende en ervaren spelers weggaan. Om dan al meteen tijdens de voorbereiding de handdoek in de ring te gooien is wel ontzettend zwak zeg. Feyenoord heeft altijd de mond vol over topsportklimaat; daar passen spelers met deze instelling dus echt niet bij.

14 maart 2018 om 11:27

Er zijn wel meer redenen te bedenken waarom Jones niet bij Feyenoord past. Zijn keeperskwaliteiten bijvoorbeeld.

14 maart 2018 om 11:31

Dit is 1 speler die dit beweert en dit zal zeker niet voor alle spelers gelden. Laatst gaf van Der Heijden al aan dat hij dacht na de wedstrijd tegen PSV dat ze kampioen konden worden (wat ook niet raar was want Feyenoord won alles). Ik dacht eigenlijk ook dat Feyenoord de grootste kans had om kampioen te worden omdat de selectie de meeste ervaring heeft en voetballend echt niet zo onder hoeft te doen voor de andere teams. Toch blijft het altijd lastig om 2x achter elkaar kampioen te worden en daarnaast betekent Europees voetbal ook vaak meer puntverlies in de competitie wat de concurrentie niet had, ook had Feyenoord veel blessures. Maar aan de andere kant mogen ze natuurlijk nooit zo ver achter staan op Ajax en Psv.

14 maart 2018 om 11:42

Ben ik niet met je eens. Je moet niet onderschatten wat het met een ploeg doet als er 4 basisspelers vertrekken. De sfeer verandert, de dynamiek, ervaring neemt af, het vertrouwen moet weer opgebouwd worden. Dan worden de resultaten minder, en dat heeft niks met instelling te maken.

Dit is ook de reden waarom de resultaten van de topcubs in Nederland in golfbewegingen gaan. Feyenoord bouwt aan een ploeg, wordt kampioen, raakt spelers kwijt en kan weer op nieuw beginnen. Op dat moment komt PSV weer bovendrijven, want die hebben voorgaande jaren aan een nieuwe ploeg gebouwd. Ajax en Feyenoord liepen een beetje parallel vorig jaar. De ene kampioen, de ander een europese finaleplaats. Resulterend in de verkoop van belangrijke spelers en zelfs het vertrekken van de trainer.

Op het moment dat je dan tegen ploegen als Manchester City, Napoli en zelfs Chaktar Donetsk speelt wordt het verschil snel duidelijk. Die hebben al jaren een vaste kern, die af en toe wordt versterkt. Hun beste spelers raken ze nooit kwijt.

14 maart 2018 om 12:10

In welk opzicht was PSV de afgelopen jaren aan het bouwen? PSV is afgelopen zomer Propper, Guardado, Moreno en Willems krijt geraakt (daarbij ook nog Locadia afgelopen zomer). Absolute sterkhouders (wellicht op de Willems van na zijn blessure na) van PSV de afgelopen seizoenen.

on: Bizarre uitspraak. Heeft meer met instelling dan kwaliteit te maken. De gretigheid is na de titel vorig jaar een stuk minder. En dit zie je wekelijks terug op het veld. Alleen in de beker lijkt men dit op te kunnen brengen...

14 maart 2018 om 12:15

Onzin. Bij Ajax, psv en az zijn ook gewoon 3/4 belangrijke krachten vertrokken. Waarom kunnen die wel hun wedstrijdjes winnen in de Eredivisie?

14 maart 2018 om 13:04

Ajax en Psv hebben een bredere selectie en meer financiële middelen.

14 maart 2018 om 13:18

Met je eens hoor, maar het soort aankopen van Feyenoord is daar ook wel een hele grote factor in.

Bepalende en ervaren spelers als Kuyt en Elia zijn vertrokken. Alle nieuwe spelers die ze hebben gehaald hebben het een of enkele jaartjes leuk gedaan in de eredivisie bij een subtopper. Als in de selectie niemand die rol van Kuyt of Elia overneemt (berghuis hooguit een beetje) en de nieuwe jongens allemaal net komen kijken bij een grote club dan verandert de dynamiek idd heel sterk én moet dat vertrouwen weer vanaf 0 worden opgebouwd.

Als ze bij wijze van hadden geïnvesteerd in spelers als Guardado, van Ginkel, Sanchez... Dan haal je spelers die al wel wat hebben meegemaakt en direct een impuls geven aan de ploeg. En Feyenoord heeft afgelopen zomer het meest geïnvesteerd van alle clubs in de eredivisie, dus zeggen dat deze categorie onhaalbaar is voor feyenoord vind ik flauwekul

14 maart 2018 om 13:33

Mijn schets was misschien zwart-wit. Maar ik vind het absoluut geen onzin.

Er is een belangrijk verschil tussen spelers 'verliezen', en spelers 'vervangen'.
Feyenoord verloor Kuyt, Elia, Karsdorp, Kongolo. Had ook nog last van een hoop blessures. Dan weet je dat het seizoen heel moeilijk wordt. Of denk je nu echt dat al die professionals met een slechte instelling in een volle kuip spelen? Die willen echt wel. Kunnen is een tweede.

Voetbal is een complexe sport. Je kan niet steeds alles op instelling afschuiven. Daar doe je die spelers mee te kort.

@zytto34 Ik ben ook van mening dat Feyenoord hoger had moeten staan met deze selectie. Maar ik denk dat de slechte prestaties een combinatie zijn van veel factoren. Het verliezen van zoveel ervaring en kwaliteit in de zomer mag niet onderschat worden.

Ondanks dat ik Jones ergens wel begrijp, slaat het nergens op dat Feyenoord zó laag staat.

14 maart 2018 om 11:23

Exact, er zijn ook weinig Feyenoorders die denken dat wij dit seizoen wéér kampioen zouden worden. Iedereen had de verwachting op zijn minst mee te strijden om de titel. Dat hij uiteindelijk naar PSV of Ajax gaat, so be it. Maar in December al zo goed als kansloos zijn? Ze moeten zich de ballen uit de broek schamen.

14 maart 2018 om 13:06

Misschien heeft Feyenoord vorig jaar ook wel boven verwachting gepresteerd

14 maart 2018 om 13:42

Dat hebben ze ook, want iedereen had vooraf gehoopt mee te strijden om de titel. Nu won je hem, dus presteerde je boven verwachting.

Wat een ongelooflijke onzin van Jones zeg. Iedereen vond juist dat Feyenoord zich aardig tot goed had versterkt(vind ik nog steeds). Kan me na Vitesse thuis (JC schaal) herrineren hoe men lovend was over Boetius. Nieuwkoop was volgens vele ‘verdedigend’ sterker dan Karsdorp (werd zelfs beweerd dat hij hem einde seizoen al uit de basis had gespeeld), St Juste en Amrabat waren sterk bij hun club en tevens Haps als linksback is geen vermindering. 20(?) punten achterstand op zo een manier te bagataliseren is wat aan de trieste kant. Enige waar Feyenoord heel veel pech mee heeft gehad zijn de blessures.

14 maart 2018 om 11:37

Precies. Een andere reden waarom dit onzin is is dat Ajax en in mindere mate PSV ook gewoon sterkhouders zijn verloren na afgelopen seizoen. En die hebben minder investeringen gedaan dan Feyenoord om dat op te vangen.

14 maart 2018 om 12:17

Vergeet die champions league wedstrijden niet. Als je niets te vertellen hebt in die wedstrijden doet echt wel wat met je vertrouwen.

14 maart 2018 om 12:45

Ja, ook dát hoort erbij als kampioen. PSV en Ajax hebben toch niets anders gedaan de laatste jaren. Die kwamen er, enkele uitzonderingen daargelaten, ook veelal niet echt aan te pas in de CL. Natuurlijk is dat klote maar dat is het huidige voetbal. Desalniettemin moeten dan in de ED gewoon de punten gepakt worden. Feyenoord heeft geluk dat de beker campagne nog goed uitpakt want ze zijn de slechtste regerend kampioen aller tijden in de ED zo ongeveer. Kan je excuses verzinnen wat je wil maar als je even ver achter staat op PSV dan dat je voor staat op de rode streep gaat er gewoon iets zwaar mis!

Zegt de persoon die zelf het hardst door de mand valt dit seizoen. Jones is wel de eerste die zich dit seizoen niet manifesteert als een kampioen en hij was er vorig jaar zelfs bij. Hij heeft Feyenoord dit seizoen toch een aantal punten gekost.

Natuurlijk heb je een nieuwe ploeg na het kampioenschap. Dat hebben Ajax en PSV ook altijd als ze kampioen worden. Dat is nou eenmaal het nadeel als je in een kleine competitie speelt. De beste spelers gaan elk seizoen weg.

De scherpte is er gewoon simpelweg niet dit seizoen. Vorig jaar was er een gezamenlijk doel en dat zag je dit seizoen niet waardoor er niet echt een binding was binnen het team, althans op het veld. Ik verwacht dat Feyenoord in 2018-19 de boel gewoon weer voor elkaar heeft.

14 maart 2018 om 11:29

Als je als zogenoemd dragende kracht al met zo'n instelling aan het seizoen begint, is het niet meer dan logisch dat hij op deze manier door de mand valt. De instelling 'we kunnen toch geen kampioen worden' is aan alles af te zien bij Jones en daardoor oogt hij veel onzekerder dan vorig seizoen, iets wat niet moet kunnen bij een professionele voetballer (van de regerend landskampioen).

Misschien is het dan toch meer het kampioenschap van Kuyt dan dat we vooraf dachten? De manier hoe hij spelers motiveerde en scherp hield kan zomaar het verschil gemaakt hebben.

14 maart 2018 om 12:18

Onzekerder omdat de positie's voor zijn neus steeds door iemand anders ingevuld worden.

14 maart 2018 om 13:16

Ik ben van mening dat Kuyt wel enorm op een voetstuk geplaatst wordt. Hij zal ongetwijfeld geholpen hebben om de ploeg scherp te houden en om te motiveren en dat is 1 van de vele factoren waardoor je kampioen kunt worden, maar bij lange na niet de enigste.

In het veld voegde Kuyt niet meer zoveel toe (op de laatste wedstrijd tegen Heracles na). Voetbaltechnisch niet een kracht die men niet kon vervangen. Ze werden vorig seizoen natuurlijk wel kampioen met een kwalitatief slechtere selectie dan Ajax en Psv.

De kans dat je twee jaar achter elkaar kampioen wordt op zo'n manier, is natuurlijk erg klein. Vooral een tweede seizoen is dan erg lastig en dat blijkt dit seizoen. Ik ben ook van mening dat men er te zwaar aan weegt en dat ze volgend seizoen gewoon weer op gewenst niveau zijn.

14 maart 2018 om 13:29

Ho even, ik ben de laatste die Dirk Kuyt op een voetstuk zou plaatsen. Maar als de ervaren Jones aangeeft dat er bepaalde scherpte en honger naar succes ontbreekt, ga je het toch snel daarin zoeken. Zeker omdat je zelf aangeeft dat Ajax en PSV een betere selectie hadden, zou het toch aan het gevoel en de spirit moeten liggen.

Wat vind jij dan het gewenste niveau van Feyenoord?

14 maart 2018 om 16:36

Ik zeg ook niet dat jij dat doet, maar over het algemeen krijgt Kuyt wel heel erg veel krediet voor een kampioenschap waarin hij sowieso voetballend niet bijzonder veel toevoegt.

Over het gewenste niveau; Ik weet niet wat de doelstellingen zijn. Ik ga er vanuit dat ze in ieder geval dicht bij de eerste twee willen blijven en dat zie ik volgend seizoen wel gebeuren. Twee nieuwe aankopen kunnen al veel verschil maken.

Wat een onzin zeg. Feyenoord moet veel beter kunnen met deze selectie dan ze nu doen. Er worden diverse spelers verkeerd, niet of te weinig gebruikt. Vorige seizoen zat er een bepaalde spirit in het team welke totaal is verdwenen. Na de titel lijken ze weer verzadigd voor 19 jaar.

14 maart 2018 om 13:22

Vilhena steekt in een slechte vorm, Tapia is te wisselvallig en meer een speler voor de subtop, Larsson valt tegen, Toornstra is voor een topclub niet meer dan een nuttige 12de man (net als Viergever bij Ajax).

Dan heb je jongens als Boetius, Basacikoglu, Nieuwkoop, Amrabat, Diks die hoogstens Eredivisie subtop materiaal zijn.

Eigenlijk presteert alleen Berghuis naar behoren en die ben je waarschijnlijk na dit seizoen kwijt. Datzelfde geldt voor Jorgensen, al is het na zijn blessure nog niet goed wat hij laat zien.

Vorig jaar was de spirit er omdat de omstandigheden beter waren en Ajax en PSV in het begin haperden. Toen kwam er geloof in de ploeg dat er iets te halen viel, iets dat uiteindelijk ook resulteerde in het kampioenschap.

14 maart 2018 om 15:20

Waarom denk jij dat Berghuis na dit seizoen weg zal zijn?

14 maart 2018 om 16:34

Omdat Berghuis nu 26 jaar is, goede cijfers heeft dit seizoen (12 goals en 11 assists in 26 wedstrijden) en Feyenoord volgend jaar hoe dan ook geen CL speelt.

Als er een club komt die een mooi bedrag biedt, zal het voor Feyenoord ook aantrekkelijk zijn. Vooral als Berghuis zelf ook graag een stap wil maken, iets waar hij niet onwelwillend tegenover staat.

Echt klinkklare onzin dit. Je hebt voor 26 miljoen aan aankopen gedaan op verschillende linies, daarnaast was het nou niet alsof je twee grootste concurrenten nou zulke top transferzomers hadden. Ik kan me nog herinneren toen Ajax en PSV in Europa schutterde en Feyenoord de eerste vier wedstrijden won dat iedereen beweerde dat FR titelkandidaat nummer 1 was.

Dit is typisch de excuusmentaliteit die Feyenoord al veel te lang belemmert. Wil je die volgende stap maken zal je hier echt wat aan moeten doen.

Juist met nieuwe spelers haal je weer gretigheid binnen. Natuurlijk mis je de betreffende speler.

De aankopen van afgelopen zomer waren zeker niet slecht.

Maar in mijn beleving is Feyenoord vorig seizoen boven zichzelf uitgestegen. En dat allemaal onder geweldige aanvoering van de ideale captain Kuijt. Ik denk dat je die nog het meeste mist van alle vertrokken spelers...

Jones geeft niet aan dat hij het van te voren al wist. er wordt hem naar een verklaring gevraagd voor de tegenvallende resultaten. sommige mensen denken volgens mij dat het een ingezonden stuk van Jones is. hij heeft gewoon een goede analyse maar niet 1 waar je blij van moet worden. de huidige positie is dan nog steeds veel te matig maar deels verklaarbaar. blijft ook een spel waarin 5 onnodige gelijke spelen door gebrek aan geluk en wisselende vorm de energie uit een titelrace trekt in zo'n team.

Wel een slap excuus. Ook PSV en Ajax zijn verzwakt door verkoop van dragende spelers (Guardado,Moreno, Klaassen, Sanchez) Feyenoord heeft het geluk dit seizoen gewoon niet van vorig seizoen en veel spelers halen het niveau gewoon niet vam vorig jaar

Als Ajax fan maar ff reageren. Natuurlijk os het een anderlating, deze 4 spelers die vertrekken.
Je koopt er ook niet gelijke kwaliteit voor terug, dat noet zich eerst bewijzen inderdaad. Feyenoord is wel een club waar je als speler aan moet wennen wanneer je van een kleinere club komt als AZ bv. Dan hebben ze het zware CL programma, valt inderdaad niet mee, maar daar hebben andere clubs ook last van (behalve dit seizoen). Wat niet geheel onbelangrijk is zijn de lange blessures van basisspelers als Botteghin, van der Heiden, Jorgensen. En dan nog eens Haps. Ook speelde El Ahmadi vorig jaar een briljant seizoen, hij wordt ouder en dat zal ongetwijfeld niet meer te evenaren zijn.

Als je met zo'n instelling aan het seizoen begint dan weet je zeker dat je geen kampioen wordt. Uiteraard mis je echte vechters als Dirk Kuyt in de selectie.

Wat een excuses. Dadelijk gaat hij ook nog beweren dat de blessures van vrijwel de hele verdediging ook nog een rol hebben gespeeld. En hij moet zeker niet beginnen over de vorm van veel spelers. Dat de topscores van de Eredivisie van vorig jaar nu vrijwel niet scoort.
Tot aan de wedstrijd tegen Manchester liep het goed. Hierna volgden veel blessures en direct de wedstrijd tegen PSV uit, die je nog nipt verliest met 10 man. En toen was het over.

PSV verloor 4 basisklanten, Moreno, Willems, Guardado en Propper en zij staan nu bovenaan, dus wat is precies zijn punt?

14 maart 2018 om 12:39

Niet vergeten dat er bij Feyenoord ook veel last is van blessureleed hè.

Jorgensen is al even geblesseerd geweest, Larsson ligt er nu al enkele weken uit, Haps heeft al wat blessures gehad, Botteghin en van der Heijden zijn bijna een half seizoen uitgeschakeld geweest, st Juste zijn seizoen zit er al op. Nieuwkoop heeft wat blessures gehad.

Het is denk ik een combinatie van meerdere factoren. Je verliest ten eerste een groot deel van je kern, so be it. Heeft iedere club last van. Maar vorig seizoen moest Feyenoord het ook hebben van vastigheden, die kunnen op het moment amper ingebouwd worden door vele blessures die de club heeft/had.

14 maart 2018 om 12:51

Volgens mij heeft Jones het over de voorbereiding. Waren die spelers toen ook allemaal geblesseerd?

14 maart 2018 om 13:45

Als je het volledige artikel op VI Pro leest (ipv het copy-paste van Voetbalzone) lees je dat het vervangen van spelers simpelweg tijd kost. Iets wat je niet krijgt wanneer je alweer in een vroeg stadium veel wedstrijden moet spelen.

14 maart 2018 om 14:05

Helaas kan ik niet het volledige artikel op VI Pro lezen. Maar begrijp ik goed dat de volgende zin niet in het volledige artikel staat?

"de titel was al weg op het moment dat we aan de voorbereiding begonnen, simpelweg omdat de ploeg veranderde"

16 maart 2018 om 11:06

Jawel, maar dan een stuk genuanceerder. Hij zegt dat het simpelweg tijd kost om nieuwe spelers in te passen en dat dit dus ook effect heeft op de prestaties.

14 maart 2018 om 13:56

PSV was geen kampioen en droeg die last niet met zich mee van het weer mee moeten doen om het kampioenschap. Dat is een essentieel verschil! De druk van het moeten in combinatie met vertrokken spelers heeft gewoon effect op een team.

Wat een gelul van Jones, Ajax werd 4 keer achter elkaar kampioen. Jullie hadden gewoon een mazzeljaar, alles viel op zijn plek, psv was slecht, ajax verloor punten door een langdurige Europese campagne. En iedereen gunde jullie het. Nu moeten jullie het op eigen kracht en zie waar jullie staan. Natuurlijk waren, kuijt, elia en karsdorp belangrijk maar je vergeet gemakshalve dat jullie eigenlijk maar een heel matig elftal hebben.

14 maart 2018 om 12:41

Ja, want als je 34 speelrondes op 1 staat is het 'mazzel'. Hou op. Jij gaat mij ook niet wijsmaken dat Ajax door de europese campagne geen kampioen is geworden. Feyenoord speelde in de eerste seizoenshelft ook Europees. Toen haalden we veel meer punten dan Ajax in de competitie.

Terwijl Ajax een betere/bredere selectie had, financieel veel sterker is én op papier een makkelijkere poule hadden.

Stop met die excuses van Ajax, ze waren over 34 wedstrijden heen simpelweg niet goed genoeg.

14 maart 2018 om 13:31

Klopt inderdaad, iedereen gunde Feyenoord de titel. Daarom werd er voor de wedstrijd van Excelsior tegen Feyenoord al op deze website door verschillende leden geklaagd dat Feyenoord de titel kado zou krijgen van kleine broer Excelsior omdat zij zo goed al zeker waren van handhaving. Iedereen weet hoe dat is afgelopen....

'boven jezelf uitstijgen' is een onzin begrip, je kan niet beter dan dat je kan. Vorig jaar was de selectie van Feyenoord gewoon het meest stabiel van alle clubs, sinds dag 1. Er zijn een aantal belangrijke spelers vertrokken, een aantal basisspelers geblesseerd geraakt en zo kom je aan een bijna compleet nieuw team.

Zet daar tegenover dat zowel Ajax als PSV een groter budget hebben, dan kom je tot de conclusie dat het niet meer dan logisch is dat Feyenoord geen kampioen of 2e wordt. Echter, de hoeveelheid punten die Feyenoord achterstaat is nog steeds dramatisch en zijn geen excuses voor.

De een zegt dat je juist moet vernieuwen na succes om de groep hongerig te houden, de ander vindt blijkbaar dat nieuwe gemotiveerde spelers gelijk staan aan het niet winnen van de competitie. Ik vind het ook niet bepaald sympathiek van Jones om hier aan te geven dat hij vanaf het begin al geen vertrouwen heeft in dit seizoen met deze groep. Helemaal als je dan bedenkt dat Jones zelf zo'n jongen is die gebleven is, kampioen is geworden en dus niet hoeft te wennen, maar dan toch steevast een van de mindere is. Jones is geen verkeerde vent en ik geloof dus ook niet dat ie het zo bedoelt, maar op mij komt het over alsof ie z'n team laat vallen.

Draai het om, als je hiervoor je ogen sluit hou je alleen maar jezelf mee voor de gek. 4 belangrijke spelers kunnen niet binnen no time ingepast worden.

14 maart 2018 om 12:37

PSV verloor ook veel basisspelers. Minder presteren kan zeker, maar zo'n grote achterstand als Feyenoord heeft kan echt niet.

14 maart 2018 om 12:46

Precies. Ik kan best accepteren dat Feyenoord geen twee seizoenen achter elkaar kampioen kan worden. Daar is de club op dit moment nog niet sterk genoeg voor. Maar het ene seizoen zo goed presteren en een seizoen later zo slecht presteren, mag gewoonweg niet gebeuren.

14 maart 2018 om 14:10

Ik bedoel er mee te zeggen dat het lastig is de titel te prolongeren. Dat het verschil zo groot is is een ander verhaal.

Bullshit van Jones, en een groot teken van zwakte.
Elk team heeft te maken met leegloop elk seizoen, er zijn vervangers gehaald die vooraf werden bestempeld als 'goeie inkopen'.

Dan moet je als feyenoord trainer(s) daar wat van zien te maken. Period.
Als dat niet lukt moet je niet zielig lopen janken dat je het vanaf de voorbereiding al wist, gaandeweg kun je zoiets beoordelen, sommige aankopen blijken minder dan de spelers die zijn weggegaan, maar dit gehuil van Jones is super zwak.

Tja, wat moeten ze bij Ajax en PSV dan zeggen? Dit gebeurt eigenlijk bij elke club. Of je moet één van de allerijkste clubs zijn. Zwaktebod van Jones.

Vorig jaar zat gewoon alles mee voor Feyenoord

Het balletje rolde net altijd de goede kant op, en Ajax heeft het kampioenschap verspeeld door het intensieve Europa Cup seizoen

Feyenoord was helemaal niet zo superieur en ik voorspelde eind vorig seizoen al dat ze een flinke duikeling zouden maken

Het verlies van Kuyt en Elia kan ik nog wel als een klein excuus aanvaarden, maar Kongolo en Karsdorp... Als dat je bepalende spelers moeten zijn dan heb je het wel over armoede

Een paar subtoppers erbij gehaald en dat is precies het niveau waar Feyenoord nu is: de subtop

Niet meer en niet minder

14 maart 2018 om 13:46

Waarbij nog gezegd dat Jones nog net de subtop aantikt, maar meer zeker niet

Zelfs als er geen enkele speler was weggegaan, dan was ik er nog niet vanuit gegaan. Feyenoord had vorig jaar al geen top team. Echter zat alles wat mee kon zitten mee. Dit gebeurt normaliter niet 2 jaar achter elkaar. Ze hadden dan vermoedelijk wel een plekje hoger als nu gestaan, maar meer dan dat denk ik niet. Grootste fout van Feyenoord is weer volledig naar aankopen te gaan kijken ipv verder te bouwen op de jeugd en meer kapitaal te gaan opbouwen, zodat je op een later moment echte versterkingen kunt binnenhalen.

De zeven spelers van het kampioensteam zijn allen hopeloos uit vorm...schandalig voor de seizoenkaarthouders. ...de nieuwelingen presteren eigenlijk nog naar behoren....Jones moet heel snel de hand in eigen boezem steken.
Niet de vertrekkers hebben het verschil gemaakt, maar de blijvers.....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren