Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘PSV denkt nog altijd aan zomerse komst van bijna transfervrije Ajacied’

Laatste update:

Nick Viergever is nog altijd een van de opties om na dit seizoen de defensie van PSV te versterken, maar meer nog niet, zo meldt het Eindhovens Dagblad vrijdag. Volgens het regionale dagblad staat bij PSV alles in het teken van de titelstrijd en gaat men pas over tot transferzaken zodra de prijzen zijn verdeeld.

PSV heeft momenteel niet de intentie om tot dat moment ook maar iets over een (aanstaande) mutatie bekend te maken, zo stelt het dagblad. Technisch manager Marcel Brands had vier jaar geleden ook al interesse in de 28-jarige Viergever, die destijds AZ inruilde voor een contract tot medio 2018 met Ajax. Het ligt niet in de lijn der verwachting dat club en speler de contractuele samenwerking in Amsterdam voortzetten.

PSV heeft in de winterstop bij Viergever aangegeven hem als een optie voor de defensie van komend seizoen te zien. Werder Bremen toonde in januari eveneens interesse, maar Ajax verleende geen medewerking. Dat was vorig jaar zomer ook al het geval, toen Bayer Leverkusen in Amsterdam aanklopte. Zaakwaarnemer Arnold Oosterveer wilde aan het regionale dagblad niets kwijt over de toekomst van zijn cliënt.

Ajax nam de linksbenige verdediger in de zomer van 2014 over van AZ. Vorig seizoen veroverde Viergever een definitieve basisplaats onder trainer Peter Bosz en ook onder diens opvolger Marcel Keizer was hij een vaste waarde in de Amsterdamse defensie. Door blessureleed speelde hij sinds medio november geen enkele wedstrijd meer.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik weet niet hoe Nick in elkaar zit. Kan me ook voorstellen dat hij is over de grens wilt kijken.

9 maart 2018 om 07:49

Ik heb het idee dat ‘t al lang rond is. Maar aangezien oa PSV-Ajax nog op het programma staat, maken ze ‘t pas later bekend.

9 maart 2018 om 07:53

Zou goed kunnen inderdaad. Ik denk dan ook dat isimat ook al zo goed als verkocht is. Gezien brands mutaties (niet één maar meerdere dus) verwacht in de verdediging. Een van deze mutaties is natuurlijk arias en de andere denk ik isimat. Dan heb je met Viergever gewoon een solide "gratis" vervanger.

9 maart 2018 om 08:01

Van een artikel van een andere voetbalsite "PSV verwacht dat er na dit seizoen defensieve mutaties plaats zullen gaan vinden en hoopt met de komst van Viergever in te spelen op een transfer. Viergever is met name interessant vanwege zijn veelzijdigheid." Dit kan dus niet over arias gaan want Viergever kan niet rechtsback spelen, dit betekent ook dat dit niet de nieuwe linksback is van PSV (gezien het veelzijdigheid stukje)

9 maart 2018 om 08:10

Want PSV zit ook lekker ruim in de linksbenige centrumverdedigers??

9 maart 2018 om 08:18

Dan gaat brenet toch naar rechts

9 maart 2018 om 09:02

Sinds wanneer is dat een must!? Van dijk, ramos, pique en zo nog een hoop meer zijn niet linksbenig en staan of stonden altijd links in het centrum

9 maart 2018 om 09:25

Oh, het zou wel een must moeten zijn! Iedere speler, hoort gewoon op zijn natuurlijke positie te spelen met het juiste been. Dat komt het spel ook ten goede, maar dat is mijn bescheiden mening. 😏

9 maart 2018 om 09:31

Blijkbaar zijn ze het in de top het niet met je eens. Dit is ook echt zo'n typische Nederlandse discussie, in het buitenland kijken ze je gek aan.

9 maart 2018 om 09:43

Sulejmanii

Vandaar dat de rechtsbenige Kluivert op links en de linksbenige Neres op rechts speelt!


9 maart 2018 om 11:33

Want Sulejmanii bepaalt de opstelling bij Ajax?
Dus ik snap jou opmerking niet knipoog kan er wel bij zo van grapje. Nutteloze reactie dus terwijl jij meestal goed inhoudelijk bent.

9 maart 2018 om 12:25

Roma, uiteraard weet ik dat. Maar het heeft ook niks met Nederland te maken, ik vind het geen gezicht en zo onhandig ogen. De meeste spelers zijn op hun best, met hun goede been op eigen positie.

9 maart 2018 om 12:26

Wellicht dat ze bedoelen dat hij bij een vertrek van Isimat centraal kan spelen en daarnaast ook als back-up voor de linksback positie kan functioneren. De nieuwe zal het inderdaad niet worden lijkt me.

9 maart 2018 om 12:27

Constant Kante, lees je even de reactie van vassinerend? Waar heb je gelezen dat ik het eens ben met je stelling?

9 maart 2018 om 12:29

Vassinerend, bedankt voor je toevoeging! Precies mijn punt, ik kan er niks aan doen dat ze zo worden opgesteld.

Ik snap beide partijen wel. Prima verdediger die, zeker als transfervrije speler, erg interessant is. Echter, als je hem wat langer aan het werk ziet, weet je dat hij tekort komt voor een basisplek bij een Nederlandse topclub.

Waarom zou viergever dat willen?

9 maart 2018 om 07:41

Wellicht de eventuele champions league wedstrijden. Prima versterking voor in de breedte maar heeft ook het voordeel om zowel linksback als centraal achterin te spelen.

9 maart 2018 om 09:10

Alsof de kans op CL bij de nummer 2 in de eredivisie zoveel kleiner is. Zeker omdat ajax waarschijnlijk wel een geplaatste status heeft.

9 maart 2018 om 09:25

Ten eerste moet Ajax eerst nog maar tweede zien te worden. Ten tweede is Ajax (tot op heden) niet van plan zijn contract te verlengen.

Wel of geen geplaatste status, voor de nummer 2 is de kans zich te plaatsen zeer klein. De nummer 1 komt geen ploegen tegen uit de topcompetities (zie Celtic) i.t.t. de nummer 2.

9 maart 2018 om 09:39

Nummer 2 komt ook geen Spaanse, Engelse, Duitse of Italiaanse ploegen tegen. Die landen hebben tegenwoordig immers 4 directe plekken en geen play off plek meer. Desalniettemin is de kampioensroute alsnog wel iets makkelijker dan de route van de nummer 2 inderdaad omdat in laatstgenoemde de nummer 3 van Portugal en Rusland etc. zit en nog een Franse topper. In de kampioensroute moet je eerder denken aan de kampioenen van Tsjechiã«, Kroatiã«, Denemarken, etc.

9 maart 2018 om 07:44

Waarom zou Viergever dat niet willen?

9 maart 2018 om 08:28

Eigenlijk bizar dat Viergever geen enkele prijs heeft gewonnen bij Ajax, voor mijn gevoel zit hij er toch al geruime tijd. Al denk ik dat de stap naar PSV vooral een stap naar meer waardering is. Ik snap dat Ajax zich vooral richt op jongere spelers, maar ik heb Viergever altijd een nuttige kracht gevonden voor hen en denk dat zo'n speler ook belangrijk is voor het elftal. Kijk, die talenten zijn bezig met hun vervolgstap, maar spelers als Schone, Veltman en Viergever zijn wel degene die er uiteindelijk jarenlang instaan en waarmee je aan je team kan bouwen. Maar voor mijn gevoel is vooral de potentiële transferwaarde tegenwoordig leidend. Viergever is 28 jaar, die gaat langer mee voor een Nederlandse club dan De Ligt of Kluivert, die zullen binnen anderhalf jaar misschien al de stap maken.

9 maart 2018 om 09:41

buitenspelval

Ik help jou het hopen! Ik juich een mooi avontuur in Spanje, Engeland of Duitsland van harte toe aan Nick Viergever.

Om het kort en krachtig te zeggen, ik vond hem altijd al een twijfelaar. Waarom mensen in hem een 'nuttige, solide kracht zien' is mij een behoorlijk raadsel. Hij is een matige CV en een redelijke linksback, maar totaal niet meer dan dat. Technisch tactisch ziet het er allemaal soms best aardig uit, maar fysiek stelt het niets voor en hij mist de échte killersmentaliteit die je van een sterke CV mag verwachten. Het is gewoon een 'net-niet' speler. Dat hij bij Ajax nog zoveel wedstrijden heeft gespeeld zegt mij vooral iets over Ajax en niets over hem. Zijn beste periode, mind you, was in dat seizoen dat hij vanwege blessures samen met Mike van der Hoorn het centrale duo achterin moest vormen en dat, raar maar waar, een periode goed deed. Er werd destijds zelfs gezegd dat die twee 'gewoon het beste centrale duo van Nederland' vormden. Helaas voor hem en voor Ajax werd er uiteindelijk op de slotdag gelijk gespeeld tegen De Graafschap. Daardoor werd PSV kampioen en toen waren die twee opeens niet meer het beste Centrale Duo. Opeens waren, alsnog, Moreno en Bruma dat. Overigens gaat deze vergelijking ook op voor het huidige centrale duo van Psv, met Isimat en Schwaab. Dat zijn natuurlijk ook eigenlijk reserves, in plaats van basisspelers, maar omdat PSV op de rand van een landstitel staat, lijkt het opeens alsof dat duo PSV waardig is. Maar dat is niet zo.

Hoe dan ook, ik heb alle hoop gericht op een mooi avontuur dat Nick Viergever zal gaan beleven in Europa, zolang hij maar nooit het PSV shirt aan gaat trekken. Hoewel ik daarbij, anders dan jij, eigenlijk niet zie bij welke club in Europa hij dan terecht zou moeten komen die je écht als 'een échte stap vooruit' boven PSV kunt zien. Want dan is de spoeling dunner dan jij lijkt te suggereren. Als je ziet waar Werder Bremen nu staat, is het arbitrair of dat die 'echte stap vooruit' is die jij lijkt te bedoelen. De gedachte, trouwens, dat Viergever na Ajax nu aan 'een stap vooruit' toe zou zijn is op zichzelf ook best frivool te noemen. Alsof Viergever het niveau Ajax wel is ontstegen. Dat is natuurlijk totaal niet zo. En jij maakt mij niet wijs dat Sevilla, Valencia, Everton en Leipzig wel staan te springen om een type Viergever.

9 maart 2018 om 10:01

@Constant Kante

Ik denk of schrijf ook niet, dat Viergever een stap gaat maken naar de absolute Europese top hoor. Maar een mooie Engelse, Duitse en Spaanse subtopper of middenmoter moet voor hem kunnen.

Daarnaast is mijn eerdere post bedoeld met een vette knipoog naar de post van FR12Jules. Al zijn topcompetities natuurlijk allemaal een stap omhoog voor Viergever qua competitie, financiën en beleving. Dat als keynote op het luchtig bedoelde en in jouw ogen frivole ‘een èchte stap omhoog’

Wat Viergever als voetballer betreft ben ik ook nooit 100% overtuigd geweest van zijn talent en kwaliteiten. Ik vind het ook een twijfelaar en ook twijfelgeval. Maar met zijn transfervrije en ervaren status hoeft hem halen geen groot risico te zijn voor zo’n club. Al was het maar voor de breedte. Hij kan een perfecte 12 man zijn voor je selectie. Baat het niet, dan schaadt het niet.

Viergever heeft zelf eerder aangegeven een buitenlands avontuur aan te gaan, wat dat betreft lijkt mij de stap naar PSV dan ook geen logische. Het is hem gegund.

9 maart 2018 om 08:02

Waarom?

- Geld, waarschijnlijk zal PSV een beter salaris bieden dan dat Ajax bereid is te geven.
- Concurrentie, op dit moment heeft Ajax betere verdedigers staan dan Viergever, ik denk niet dat hij snel die Argentijn er uit speelt, Brenet daarentegen moet te doen zijn..
- Geld, geld, geld...

9 maart 2018 om 08:27

Idd lijkt me sterk dat Viergever geïnteresseerd is in Psv.

Met een transfervrije status lonkt er voor hem een mooi buitenlands avontuur met bijbehorend salaris en een portie tekengeld.

Ik denk dat Viergever alleen maar interessant voor pSV is omdat die transfervrij is...

9 maart 2018 om 09:15

Geen idee, het is altijd afwachten wie er interesse gaat tonen voor een vrij timide speler die nooit echt is opgevallen en in zijn laatste contractjaar vooral geblesseerd is. Wat voor clubs komen er dan? Hannover, Deportivo, Genoa, misschien dat niveau? Sommige spelers vinden dat niet per se een verbetering t.o.v. een PSV denk ik.

9 maart 2018 om 09:22

Westend

Goeie vraag! Waarom zou Viergever dat in godsnaam willen, naar Psv.
Zelf denk ik omdat hij misschien ook wel eens een keertje een prijs wil winnen.

10 maart 2018 om 20:53

Och, voor AZ is de beker ook een prijs... En daar was je nog wel bij .

11 maart 2018 om 14:18

Haha, touché!
Ik had natuurlijk niet het woord prijs maar het woord landstitel moeten gebruiken!

9 maart 2018 om 10:02


1.Hij kent Brands en Gerbrands goed.
2.Wil volgend jaar kampioen worden.
3.Toe aan een nieuw uitdaging.

Dus waarom niet?

9 maart 2018 om 10:55

Nou zo dat hij een keer kan spelen want bij ons zal hij nu wel 4de optie zijn en bij PSV speelt hij dan gewoon wekelijks en gaan ook Europees spelen en komt bij dat is mijn mening Ajax of PSV is toch zijn plafond

Ik hoop toch dat Ajax het contract van Viergever verlengt i.m.o. toch een nuttige kracht. Anderzijds hebben we met Wöber en De Ligt wel een sterk duo staan, waar Schuurs er in de zomer nog bij komt. Viergever zal dus toch 3e/4e optie zijn centraal en 2e/3e op de linksback.

9 maart 2018 om 07:48

Met de wetenschap die jij schetst waarom zou Viergever dan bijtekenen? Ajax heeft al vervangers gehaald als Ajax langer door had gewild met Viergever hadden ze hem allang eerder een contract aangeboden.
Ik kan me voorstellen dat Viergever nog wel een paar jaartjes over de grens wil kijken. Duitsland is een mooi land om te voetballen, mooie competitie en goed leven.

9 maart 2018 om 08:10

Dit kan ook echt alleen weer in nederland, 2 tieners centraal in de verdediging en dan halen we een reserve erbij, ooh ja doe nog maar een tiener. Succes in europa

9 maart 2018 om 09:04

Maar als die tieners beter zijn dan een ervaren speler als viergever dan speel ik toch liever met de tieners. Als je uiteindelijk een stap omhoog wilt zetten kun je beter gaan opbouwen met tieners dan dat je vasthoudt aan een ervaren kracht die nuttig is maar je nooit een stap verder brengt.

9 maart 2018 om 09:24

frank

Ajax speelt al jaren met tieners. Is het feit dat er daarmee al vier jaar helemaal niets is gewonnen dan toeval, of gewoon eenvoudig te verklaren?

9 maart 2018 om 09:28

Welke tieners zijn beter dan? Ik kan enkel De Ligt opnoemen..

Schuurs en Wober zijn op dit moment echt nog niet beter..

9 maart 2018 om 09:35

Die tieners lijken misschien beter dan ervaren spelers, maar ze zijn veel minder stabiel. Vind jij het ook niet opvallen dat Ajax al 4 jaar ontzettende pieken en dalen heeft? Komt doordat (middelmatige) talenten veel te vroeg als basisspeler worden gezien.

En PSV ging een reuzenstap omhoog door het halen van Moreno. Voor die jonge gasten is het ook beter als er een balans in het team is tussen oud en jong. Iemand moet toch het goede voorbeeld geven.

Logisch dat PSV Viergever als optie ziet. Hij is transfervrij en heeft ook nog eens een karrenvracht aan ervaring. Ook verdedigend is hij zeer solide en ik snap niet waarom mensen hem tekort vinden komen voor de Nederlandse top? Hij hield zich vorig jaar zeer goed staande bij Ajax, Ook als linksback.

9 maart 2018 om 08:10

En vergeet niet hij heeft bij Az gezeten. Dan heb je bij Brands sowieso al een streepje voor. Wel een beetje lachwekkend dat als hij bij Ajax speelt is het een speler die te kort komt en niet het niveau heeft van Ajax. Nu hij naar Psv kan lees ik hierboven dat het zo'n nuttige en solide kracht is.

9 maart 2018 om 09:29

Omdat Viergever niet kan verdedigen. Staat zijn man altijd op 2 meter te dekken. Vorig jaar maakte Sanchez hem beter dan dat hij was. Bosz zette niet voor niks de 17-jarige De Ligt op de plek van Nick.

9 maart 2018 om 11:04

Waar heb je het over. Het duo Viergever- Sanchez was ijzersterk. Ook in het laatste jaar van de Boer was het duo Viergever- Van der Hoorn een ijzersterk duo. Bovendien werd Viergever op linksback gezet omdat Sinkgraven geblesseerd was. Hij is de laatste 2 jaar enorm gegroeid en daarom voor de Nederlandse top een meer dan goede speler. Gewoon sober.

9 maart 2018 om 11:27

Ajax/barca2014

Je hebt gelijk. Isimat/schwaab is ook onbetwist een ijzersterk duo.

Ik heb sterk het vermoeden dat dit al rond is. Nuttige kracht, kan zowel centraal als linksback spelen en heeft nogal wat eredivisie ervaring.

9 maart 2018 om 07:45

Precies. Brands heeft al aangegeven dat er een linksback is aangetrokken, én dat er pas bekend wordt gemaakt wie het is nadat de prijzen zijn verdeeld. Als het om een buitenlandse transfer zou gaan zie ik geen reden om het nu al wereldkundig te maken; een speler van een concurrent lijkt mij derhalve logisch

9 maart 2018 om 07:52

Ik mag toch niet hopen dat Viergever onze nieuwe linksback wordt, alle PSV watchers spreken over een zuid Amerikaanse verrassing. Viergever is gewoon een hele solide veelzijdige linkspoot die isimat op zijn sloffen de basis uit speelt. Natuurlijk is PSV dan geïnteresseerd.

9 maart 2018 om 10:15

Nee, dat zou echt slecht nieuws zijn als Viergever onze nieuwe linksback zou zijn! ;

Begrijp me niet verkeerd. Hij is welkom bij PSV als een breedteaankoop. Maar voor de linksbackpositie hoop ik toch op een ''grote'' buitenlandse aankoop.

Alsjeblieft niet , dan nog liever brenet.

9 maart 2018 om 07:51

@baudy,

Je maakt een grapje, je club sentimenten spelen een te grote rol of je snap er geen bal van. Viergever is toch echt twee klasse beter dan Brenet. Daarbij is Viergever linksbenig, ook geen overbodige luxe als linksback. Zeker in de opbouw is een linksbenige linksback echt een heel groot voordeel ten opzichte van een rechtsbenige.

9 maart 2018 om 07:54

Viergever is geen aanvallend ingestelde back. Hij zal amper mee opkomen (behalve geforceerd ) en zijn voorzetten zijn pover. Verdedigend meer dan prima. Eigenlijk een type Veltman alleen op links.

9 maart 2018 om 09:02

Viergever is geen back die keer op keer langs de lijn opstoomt maar hij brengt aanvallend veel meer dan Brenet. Z'n passing met z'n linkerbeen op de linksbuiten is natuurlijk veel beter dan een pass van de stijf rechtse Brenet. Bij Brenet is eigenlijk alles geforceerd als hij linksback speelt. Viergever is een betere voetballer dan Brenet, wie dat niet wil zien........

9 maart 2018 om 09:52

Club sentiment speelt hierbij natuurlijk ook een rol.
Toch zie ik liever iemand anders op die positie, maarja, dat ik mijn mening

9 maart 2018 om 10:20

Die mening deel ik niet Tornado. Brenet is aanvallend juist beter denk ik. Hij is explosiever en heeft ook een betere dribbel. Zijn grote nadeel is dat hij verdedigend waardeloos is. Keer op keer staat hij aan de verkeerde kant te dekken (positioneel waardeloos dus), zijn tackles zijn vaak te laat waarmee hij vrije trappen tegen veroorzaakt, fysiek en in de lucht is hij zeer makkelijk te kloppen. Viergever is verdedigend echt twee klassen beter.

9 maart 2018 om 10:28

Daarom denk ik dat Viergever ook perfect is om de PSV verdediging stabieler te maken. Cocu wil namelijk a la Juventus terug kunnen zakken bij een voorsprong, en met Brenet op links is dat gewoon te wankel.

Als PSV hem weet binnen te halen houdt het in dat Viergever niet veel verdient bij Ajax want anders kan PSV hem niet betalen?

9 maart 2018 om 07:58

Qua salarissen zullen PSV en Ajax elkaar niet of nauwelijks ontlopen. Los van het feit dat Viergever inderdaad geen miljoen bij Ajax zal pakken. Kan mij echter ook niet voorstellen dat PSV een miljoen per jaar aan Viergever gaat betalen.

9 maart 2018 om 08:00

Hoezo kan PSV hem niet betalen? Denk eerder dat hij meer gaat verdienen gezien hij geen transfersom heeft gekost en ontvangt hij tekengeld. PSV kan dat gewoon aftikken hoor.

Klinkt wel logisch, Viergever is een ervaren Nederlandse verdediger die op verschillende plekken uit de voeten kan. Als je zo'n speler transfervrij kan inlijven is dat niet verkeerd.

Ik denk dat Viergever naar een club in het buitenland wil, maar vind hem voor de Eredivisie een bruikbare speler. Vind sws dat het normaler moet worden voor de traditionele top 3 om spelers van elkaar te kopen. PSV moet naar mijn mening Malacia deze zomer proberen over te nemen van Feyenoord. Wijnaldum is ook toen Feyenoord (toen wel een andere situatie dan nu) naar PSV gegaan.

9 maart 2018 om 08:23

Schat niet in dat Malacia weg wil of dat me cluppie hem zal laten gaan. Mocht dat wel zo zijn dan zou PSV flink in de buidel moeten tasten.

9 maart 2018 om 10:25

Flink in de buidel moeten tasten voor een éénjarig jeugdcontract? Als ik Brands was zou ik zeker een poging wagen hem over te nemen. Met zijn eenjarig jeugdcontract en een talent als Malacia is het altijd slim om gewoon eens te informeren naar de mogelijkheden. PSV beschouw ik nog altijd als een stap omhoog ten opzichte van Feyenoord (met alle respect voor Feyenoord). Het zou me niets verbazen als Overmars ook kijkt naar zijn ontwikkeling en rekening houdt met een aankoopmogelijkheid.

9 maart 2018 om 10:36

Meeste jeugdspelers blijven Feyenoord 'trouw' als ze eenmaal is het grote elftal hebben gespeeld. De supporters hebben hem al met open armen ontvangen. Hij is super trots en zijn contract gaat opengebroken worden word er gezegd. De stap 'omhoog' kan, maar schat de kans erop niet al te groot in.

Ik denk dat Ajax er niet wakker van zal liggen,wanneer Viergever naar PSV gaat.
13 in een dozijn voetballer,redelijk voor de eredivisie,de grens over moet ie maar niet doen.

Zou fijn zijn als hij komt. Dan zit je met Schwaab, Isi, Luckassen, Viergever en Obispo goed in de verdediging (er is trouwens een kans dat 1 van die spelers nog weggaat). Dan heb je eindelijk iemand die echt linksback kan spelen en je hebt gewoon een ervaren kracht voor weinig geld. Helemaal prima dus. Dan moet je misschien nog een echte linksback nodig en een vervanger voor Arias en eventueel Zoet en dan zit je weer goed in de verdedigers volgend seizoen

In Cocu zijn systeem is ervaring voor verdedigers heel belangrijk en Viergever is daar de perfecte speler voor. Zeker in de CL is Viergever een hele goede optie als linksback.

PSV heeft deze flapdrol helemaal niet nodig joh, in de jeugd loopt obispo rond en is in mijn ogen een betere optie dan Nick viergever. Haal een fatsoenlijke linksback van zo ongeveer het niveau jetro Willems, geef obispo een kans en haal nog een verdediger die er staat als je hem nodig hebt, maar die zich kan vinden in een reserve rol. Daarnaast zal je zoet,arias, van ginkel en misschien lozano moeten vervangen en als dat goed lukt heb je volgend jaar weer kans op de landstitel maar er is dus werk aan de winkel voor Marcel Brands. i.p.v. zich op een middelmatige eredivisie verdediger te richten kan hij beter rond gaan kijken voor echte nodige versterkingen met het oog op volgend seizoen.

9 maart 2018 om 11:31

Eens hiermee! Ik vind het aantrekken van een nieuwe linksback belangrijker dan het halen van Viergever. Zoals velen suggereren hooguit als breedte aanvulling, want transfervrij, maar in principe moet de aandacht liggen bij het jalen van een echte linksback voor de komende jaren.

Al hoop ik toch echt stiekum dat Brands het echt niet over Viergever had toen hij het had over die linksback voor volgend seizoen die hij al vastgelegd had.

Toch een aardige opbouw van zijn carrière, Sparta, AZ, Ajax en nu PSV

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren