Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Ik denk dat de fans van Feyenoord wel met Bosz in zee willen’

Laatste update:

Jan Everse vindt dat Feyenoord ‘een andere koers’ moet varen en door moet met een andere technisch directeur en trainer. De voormalig coach van onder meer PEC Zwolle stelt in de uitzending van FC Rijnmond dat Peter Bosz een geschikte opvolger zou kunnen zijn voor de geplaagde Giovanni van Bronckhorst.

“Ik vind dat Bosz als trainer een heel mooi visie heeft. Zijn elftallen spelen altijd goed voetbal. Ik denk dat Feyenoord-supporters liever vierde worden met fantastisch mooi voetbal dan zesde met wat we nu zien”, aldus de 64-jarige Everse, die thans technisch adviseur is bij BVCB Bergschenhoek. De tien jaar jongere Bosz zit sinds zijn vertrek bij Borussia Dortmund in december zonder werkgever.

“Ik denk dat de supporters van Feyenoord allemaal wel met hem in zee zouden willen gaan. Als Gio zou opstappen of ze zouden samen beslissen om de samenwerking te stoppen, dan moet je kijken naar een nieuwe trainer. Dan zou ik Bosz halen”, besluit Everse. Bosz werkte al eerder in Rotterdam, want van 2006 en 2009 was hij er technisch manager en als speler speelde hij ook al voor de Kuipbewoners.

De voormalig middenvelder haalde in zijn functie als bestuurder onder anderen Van Bronckhorst, Jon Dahl Tomasson, Karim El Ahmadi, Roy Makaay, Tim de Cler, Kevin Hofland en Denny Landzaat naar De Kuip, maar daar stond het vertrek van onder meer Dirk Kuyt en Salomon Kalou tegenover. Toen Gertjan Verbeek in de winter van 2009 vertrok nadat een deel van de spelersgroep het vertrouwen in de trainer had opgezegd, verklaarde Bosz zich solidair en vertrok ook hij bij Feyenoord.

Zou Peter Bosz een geschikte trainer voor Feyenoord zijn, denk je?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik gok niet dat Peter Bosz dit gaat doen, omdat hij bij Ajax heel anders is weggegaan dan destijds bij Feyenoord. Anderzijds heeft hij misschien nog wel het gevoel dat hij iets 'recht te zetten' heeft bij Feyenoord, maar verwacht het niet. Ik denk wel dat het Feyenoord verder zou helpen, maar dan moeten er wel aankopen gedaan worden die bij Bosz passen en dat zie ik van Geel niet doen.

5 maart 2018 om 12:52

Zou voor Bosz wel de ultieme wraak zijn om met Feyenoord de titel te pakken. Is bij Ajax natuurlijk vervelend weggegaan. Vraag me alleen af of de supporters van Feyenoord hem wel willen na zijn tijd bij Ajax.

5 maart 2018 om 13:03

Denk niet want Feyenoord heeft veel spelers die niet geweldig kunnen voetballen maar meer een werkers.

5 maart 2018 om 13:09

Daarom moet Bosz juist komen! Daar moet eens iets aan veranderd worden altijd maar die werkers op het middenveld. Bosz lijkt mij een type die dan opzoek gaat naar creatieve spelers die Feyenoord niet heeft.

5 maart 2018 om 13:18

Mwa, één creatieve middenvelder erbij zou al erg veel schelen. Op het middenveld wordt momenteel amper gevoetbald, wat het zo ongelooflijk voorspelbaar maakt. Verder staat er echt wel een goeie groep om goed mee te voetballen, hoor.

5 maart 2018 om 13:26

Je mist iemand zoals kuyt als iemand vorige jaar slecht speelde stond die week erop kuyt in de basis nu hebben ze dat niet vorige jaar zijn ze echt door kuyt kampioen geworden

5 maart 2018 om 14:54

Zijn jaartje bij Ajax is niet zo'n probleem wat mij betreft, hij heeft 10 jaar bij Feyenoord gezeten. Zijn tijd als TD is voor mij een groter bezwaar, al is zijn functie nu natuurlijk anders.

5 maart 2018 om 13:02

Ben ervan overtuigd dat Feyenoord volgend seizoen met de huidige staf en spelersgroep beter presteert dan dit seizoen. Hoop wel dat er geen blessures vallen,en dat de nieuwkomers van dit seizoen,volgend seizoen stappen maken . Met Van Persie als leider gaat het nivo echt wel omhoog. Bosz is dus onnodig,.

“Vierde met fantastisch voetbal” klinkt mooi ja. Maar in de praktijk denk ik dat dat elkaar uitsluit. Als je fantastisch voetbalt win je - zeker in de eredivisie - gewoon het meerendeel ban de wedstrijden en word je geen vierde.

Feyenoord heeft totaal geen materiaal voor het aanvallende spel van Bosz denk ik. Dan zal er eerst een heel nieuw elftal gebouwd moeten worden

5 maart 2018 om 12:59

Dat valt wel mee. Vorig seizoen creëerde Feyenoord meer kansen en schoten op goal dan Ajax in de Eredivisie al liep Ajax op het laatst beter. Een paar aankopen met creatief vermogen en he is good to go.

5 maart 2018 om 13:09

Is mahi niks voor feyenoord die is straks transfer vrij.

5 maart 2018 om 13:08

Dat valt reuze mee. Alleen op het middenveld moet er wel voetballend vermogen bij. Met Ayoub die erbij komt komende zomer, Gustafson die beter terugkeert en een eventuele extra creatieve middenvelder die aangekocht wordt sta je er al nog een stuk beter voor.

5 maart 2018 om 14:00

Gustafson gaat Feyenoord niet naar een volgend niveau helpen hoor. Er zit echt wel voetbal in deze jongen, maar veel te veel in één tempo en te vaak door de ondergrens. Leuk voor de Eredivisie middenmoot, maar dat moet Feyenoord niet willen.

5 maart 2018 om 14:17

Nee, ik zie hem ook (nog) niet voor de basis terugkeren. Dat stel ik ook nergens. Maar ben wel benieuwd wat een coach met aanvallende visie met hem aan zou kunnen. Wat ik alleen bedoelde te zeggen; komende zomer komen er voetballende spelers terug of bij en hopelijk komt daar nog een kwalitatief goede/creatieve middenvelder bij.

5 maart 2018 om 13:22

Klopt want een Heracles en Vitesse hadden destijds veel betere spelers natuurlijk.

Feyenoord heeft gewoon een prima selectie, maar omdat het bagger draait door een matige coach is ineens de hele selectie middelmaat terwijl ze vorig jaar gewoon prima aanvallend speelden. Vorig jaar speelden ze zat teams zoek met aanvallend spel, vooral de eerste seizoenshelft kon ik na 30 minuten al rustig achterover leunen omdat ze ploegen echt bij de strot grepen en pas loslieten na 2-3 goals.

5 maart 2018 om 14:28

Ze hebben echt wel goed materiaal, misschien wat veranderingen links en rechts. Maar zonder een visie kun je nooit gericht aankopen doen. Kijk hoe ver city is gekomen door gericht goede aankopen te doen, dat is ook een kracht van trainer en technisch directeur.

5 maart 2018 om 14:36

MEt Heracles speelde Bosz ook gewoon zijn bekende kamikaze voetbal, dat kan met Feyenoord ook best.

Ik zou er niks op tegen hebben wanneer Bosz naar Feyenoord toe komt. Al snap ik best dat heel veel dat wel hebben vanwege zijn 'prestaties' als technisch directeur destijds. Hij is toch een van de verantwoordelijke voor de financiele malaise.

Zelf denk ik dat Feyenoord op Fraser uit komt wanneer ze niet verder gaan met Gio.

5 maart 2018 om 13:08

Alsjeblieft. Fraser. Nee niet weer een trainer die hotseknots begonia voetbal speelt.

5 maart 2018 om 13:44

Weet je van mij mogen jullie hoor, maar kijkt er nou echt geen supporter van Feyenoord uberhaupt naar wedstrijden van Vitesse onder Fraser? Hij weet zijn team alleen tactisch sterk en gemotiveerd neer te zetten in de wedstrijden tegen de traditionele top drie (wat op het gebied van motivatie nou absoluut niet moeilijk is, want Vitesse is traditioneel een lastige horde voor de top drie). Als je dan bij Feyenoord zit zijn dat op jaarbasis vier wedstrijden waar je mogelijk van kan genieten, voor de rest zou ik dan lekker een andere hobby zoeken want voor je plezier ga je dan niet meer naar het voetbal. In het gros van de wedstrijden zit er totaal geen idee in het voetbal en juist wanneer de tegenstander meer verdedigend ingesteld is weet hij absoluut geen plan om daar doorheen te komen.

Is men in Rotterdam nou echt alleen positief over Fraser vanwege zijn verleden bij Feyenoord? Want als dat zo is zou ik me alvast voorbereiden op een verdedigend seizoen, waarbij het voetbal niet om aan te gluren is echter je wel week in week uit anecdotes kan horen over de goede oude tijd van bikkelharde spelers als Henk Fraser.

5 maart 2018 om 13:56

Bosz is geen TD meer maar trainer, dus ik zou er absoluut niets op tegen hebben. Echter, wanneer Feyenoord hem aanstelt, zal er aanvallend voetbal gespeeld moeten worden en zullen er spelers gaan vertrekken/bijkomen. Vooral over het laatste gedeelte begin ik, nu er weer geld is, steeds meer te twijfelen. Van Geel is qua netwerk gewoon te beperkt om echt talentvolle jongens binnen te halen. Ayoub is een goede versterking, maar weer binnen een straal van 100 km of met Nederlandse afkomst (lees: Ayoub valt natuurlijk in die eerste categorie). Buiten die twee categorieen, is alleen Jorgensen een succes geweest. Verder kijkt hij er amper naar. Dood zonde, want er valt veel te halen buiten Nederland/Europa.

5 maart 2018 om 15:55

@fr12jules

Daar ben ik dus bang voor, Fraser mooie vent hoor maar ik vind het geen bijzondere trainer.

5 maart 2018 om 13:03

Ja idd, wat hij nu zegt is gewoon logisch en kan iedereen bedenken, je wilt altijd hoger eindigen en je wilt altijd beter spelen

“Liever vierde met fantastisch mooi voetbal dan zesde met wat we nu zien” Volgens mij word je sowieso liever vierde dan zesde.

Dan had je beter kunnen zeggen, liever zesde met mooi voetbal dan vierde met wat we nu zien.

Feyenoord heeft niet eens de selectie om zo te spelen als Bosz. Bij Dortmund zagen we ook allemaal hoe het kan gaan als je een speelstijl forceert op een ploeg die daar niet de kwaliteiten voor heeft. Al moet ik wel zeggen dat ze met Ayoub wel een jongen hebben aangetrokken die in de speelstijl van Bosz kan renderen. Echter vind ik die speelstijl erg voorspelbaar geworden het afgelopen half jaar. Ik betwijfel of clubs er nog intrappen.

5 maart 2018 om 12:55

Wacht even bij Dortmund had hij geen kwaliteit om zo te spelen die hij wel bij Ajax had....?
Ja dat zal de kwaliteit zijn geweest inderdaad..

Je moet leren en wennen aan een nieuw systeem en die tijd gaf Dortmund niet. Het begon bij Ajax ook niet direct goed, en pas na de winter begon het echt goed te draaien zoals hij wilde.

Alleen bij Dortmund lag hij er toen al uit. En juist met Feyenoord zou dit goed kunnen, die hebben veel jongens die hoog druk kunnen zetten en veel loopvermogen hebben. Onder Gio spelen ze alleen niet zo. Maar Ayoub, Amrabat, Vilenha en Karim kunnen allemaal goed hoog druk zetten en dat ook een lange periode.

Met een centrum met van Beek en Tapia/jan Arie, en back st Juste en Haps heb je ook genoeg snelheid achterin voor die ruimtes.

5 maart 2018 om 14:03

Voor het grootste deel ben ik het met je eens, maar laat Vilhena daar alsjeblieft buiten. Aan hem heb je niets in het aanvallende systeem van Bosz, want meneer is een postbode die hard kan rennen omdat hij zijn pakketjes op tijd moet afleveren en geen voetballer die het balletje laat gaan; iets wat Bosz wel verwacht van zijn middenveld.

5 maart 2018 om 14:32

Dat was toch ook zo met sterling? Kijk hoe die nu speelt onder guardiola.. je kunt altijd iets nieuws leren, ook vilhena. Hij heeft in ieder geval de capaciteiten

5 maart 2018 om 15:05

@smk88:

Ook deels eens, ik heb denk ik op VZ de meeste kritiek van iedereen op Vilenha haha.

Maar dit is ook aan de trainer, als je blijft trainen op schakelen en doorpakken kan hij dat wel. De basis is goed bij die jonge, sterk, goed schot en loopvermogen. Hij staat alleen al 2 jaar stil onder Gio. Maar er zit denk ik echt wel rek in die jongen nog.

Maar verwacht dat hij volgend jaar hoe dan ook weg is.

Wat een vergelijking ook. Ze zouden liever vierde worden met geweldig voetbal dan zesde met matig voetbal." Welke supporters willen dat nou niet, hoger eindigen met beter voetbal.

"ik denk dat Feyenoord-supporters liever vierde worden met fantastisch mooi voetbal dan zesde met wat we nu zien."

Ja logisch ook. En je ziet dan mooi voetbal én je eindigt hoger. Wat is dit nu voor een uitspraak? Hij bedoelt het zeker andersom.

Heel leuk al die verhalen bij bosz over leuk voetbal.
Bij ajax meer niet gezien dan wel gezien dortmund idem en bij vitesse duurde het ook best lang.
En dat is niet erg maar in de top krijg je die tijd niet.

Ik hoop al jaren op een trainer die ze herkenbaar laat spelen. Zonder balbezit, het afjagen en druk zetten, heeft Koeman het al aardig op de rails gezet, maar in balbezit lijkt het al zo lang nergens op. Vorig jaar is daarin helaas echt een grote uitzondering geweest. Van mij mogen ze Bosz proberen.

5 maart 2018 om 12:45

Ik zie zelfs liever Fred Rutten terugkeren dan nog een seizoen verder met Gio. Fred Rutten liet Feyenoord ook attractief spelen. Alleen de laatste wedstrijden stort het altijd compleet in bij hem.

5 maart 2018 om 12:49

Ik denk dat je je handen mag dichtknijpen met Bosz. Zou een geweldige trainert :-) voor Feyenoord zijn.

5 maart 2018 om 14:02

Toch wel opvallend dat spelers die onder Rutten goed presteerden (manu, Achahbar) zijn weggestuurd dor Gio en spelers die tekort kwamen zijn teruggehaald (bilal terug van de tribune en Boëtius).

Hij liet Heracles en Vitesse ook leuk voetballen, dus waarom zou het met Feyenoord niet kunnen?

Ik vind 'de visie van een trainer' altijd zo'n raar begrip. Bosz heeft, hoewel geen hoofdprijs gewonnen, met aanvallend spel succes gehad bij Ajax. Was bij Vitesse ook z'n handelsmerk. Maar als hij daar het materiaal niet voor heeft, dan zal hij wel zo snugger zijn om z'n tactiek aan te passen op de spelers die hij heeft? Alsof Bosz alleen aanvallend voetbal kan spelen. Hij hield Heracles in 2005-06 ook in de Eredivisie zonder offensieve speelstijl.

Ik vind dat Bosz zich onderscheidt van veel andere trainers, omdat ie altijd oplossingen ziet, over alles nadenkt, vaktaal spreekt en, denk ik, een team goed kan managen. Als Feyenoord hem kan halen na Van Bronckhorst, moeten ze dat meteen doen. En dan dat sentimentele supportersgehuil negeren.

Ik zou best willen zien wat Peter Bosz kan bij Feyenoord. Onder Gio spelen ze heel saai en soms winnen ze alles met een beetje geluk en soms zit het even tegen en dan is het helemaal niks meer. Dat heb ik dus wel gezien nu. Ik vraag me af of Bosz van Feyenoord een voetbalmachine kan maken. Feyenoord heeft opzich spelers die beter zijn dan de gemiddelde eredivisie speler maar ik twijfel of ze echt zo goed zijn dat ze dit moeilijke spel onder de knie kunnen krijgen. Ik wil het dus wel zien.

5 maart 2018 om 12:54

Google? Zijn zij nou ook al de coach van Feyenoord.... ze nemen langzaam de wereld over ;-)

5 maart 2018 om 16:04

Ik typte het op m'n telefoon en die kende het woord Gio niet als woord dus maakte hij er maar iets moois van. Dank voor de scherpe blik en de verbetering!

Heb er een beetje een dubbel gevoel bij. Heb nog steeds een nare nasmaak aan dat hij als technisch directeur een flink aandeel heeft gehad in de financiële wanorde, maar anderzijds heeft hij als trainer inmiddels zijn sporen verdiend en zou ik het niet eens zo als hij trainer wordt. Dat hij recentelijk bij Ajax heeft gewerkt zal bij een deel van het publiek wel weer negatief meespelen, maar daar kijk ik dan nog liever overheen.

Als Gio daadwerkelijk vertrekt zijn er maar weinig opties voorhanden en als we echt als club door willen en het spel ook willen verbeteren kom je het snelst bij Bosz uit. Ayoub komt komende zomer ook en als we nog een creatieve middenvelder erbij halen staat er weer een behoorlijk voetballend elftal.

5 maart 2018 om 14:58

Ik geloof niet dat er een Feyenoorder over zijn tijd bij Ajax zal vallen, dat was 1 seizoen? Daar staan er 10 tegenover bij Feyenoord. Ik zou me kunnen voorstellen dat Bosz ook heel graag naar Feyenoord komt, toch zijn club en hij kan mooi iets rechtzetten in Nederland.

5 maart 2018 om 18:01

Nee, zelf heb ik er ook totaal geen last van. Maar kan me voorstellen dat er heus wel een groep(je) is die dit hem wel kwalijk neemt. Maar laten we hem aub op z'n kwaliteiten beoordelen en niemand kan ontkennen dat hij zich bewezen heeft in Nederland en met Ajax ook in Europa met zijn eigen aanvallende voetbalvisie. En inderdaad; na Dortmund kan hij het weer de positieve lijn oppakken en ook bij Feyenoord nog een en ander rechtzetten.

Bedankt voor je reactie Jan Everse. Sjongejonge, ja natuurlijk willen alle Feyenoord supporters liever vierde worden met goed voetbal dan zesde met het huidige voetbal. En je gedachte is onjuist, ik ben namelijk een Feyenoord supporter die Bosz niet graag ziet komen. Ja, hij is een goede trainer en heeft over het algemeen goed gepresteerd. Maar hij is één van de verantwoordelijken voor het bijna faillissement van Feyenoord. En daardoor voor een aantal hele slechte jaren, met de 10-0 en de tiende plek als dieptepunt. Wellicht wel de hoofdverantwoordelijke. Dus nee, dank je wel.

ja en het ook niet zo dat peter bosz als trainer de ene na de andere prijs heeft binnen gehaald

Waan van de dag weer. Vind dat we Peter Bosz een beetje aan het overraten zijn. Het zijn uiteindelijke die paar sleutelspelers uit je selectie die je successen bepalen. Voor Ajax was dat Sanchez en bij Feyenoord Elia, Kongolo en Kuyt. We kunnen nu wel stellen dat er geen gelijkwaardige/betere spelers ervoor terug gehaald zijn dus dan presteer je vanzelf ook minder.

Gio heeft het gewoon prima gedaan en verdient meer krediet. Tuurlijk moet het beter, maar de selectie van Feyenoord is momenteel gewoon niet zo goed.

Denk nou eerlijk gezegd niet dat je na een avontuurtje borussia ook al is dat niet een schot on de roos geweest
Dat feyenoord dan je droomclub is als trainer.
Denk ook niet dat de trainer het probleem bij feyenoord is.
Wat wel weet ik ook niet
Gewoon een minder seizoen.
Klaar

5 maart 2018 om 13:24

Bos zet alles open achterin.

5 maart 2018 om 14:59

Als je er al 10 jaar hebt gezeten, maar nooit als hoofdtrainer, welke club is dan wel je droomclub?

5 maart 2018 om 16:47

Ik doelde meer op t feit dat hij nou wel aan heeft geproefd aan een ander niveau ondanks een slecht jaar van borussia
Maar normaal gesproken is t niveau daar wel even wat hoger dan de nederlandse top
En europees voetbal
Dus dat bedoel ik
Clubliefde zal hij vast wel hebben
We zullen zien.

Geef Bosz een contract voor 3 seizoenen en geef hem tijd en je hebt echt een sterk voetballende ploeg. Misschien dat die geen fijne tijd had als TD hier maar de mensen van destijds zijn vaak al weg, en Feyenoord is toch zijn cluppie natuurlijk. Dat die voor Ajax had gekozen boeit me ook weinig eigenlijk, zou hetzelfde hebben gedaan zelfs als speler als Ajax je een kans biedt, het blijft gewoon werk natuurlijk. Misschien hoe die weg was gegaan dat dat voor sommige een kleine troost is maar voor mij is die welkom.

Ik vind fraser veel meer bij Feyenoord passen

5 maart 2018 om 13:54

Op basis waarvan? omdat het een Feyenoorder is? want bij Vitesse breekt hij geen potten.

Eigenlijk is het heel simpel. Vorig seizoen had Feyenoord een elftal dat boven zichzelf uitstak. En daarmee (terecht) kampioen werd Met dezelfde trainer die er nu staat. Met het vertrek van een aantal dragende spelers deze zomer wist men in Rotterdam ook echt wel dat het prolongeren van die titel heel erg lastig zou worden. Er werden wat nieuwe spelers gehaald die logischerwijs wat minder kwaliteit hebben dan de spelers die vertrokken zijn. Iedereen hoopte dat ze zich snel zouden ontwikkelen maar dat is (nog) niet gebeurd. Verder wat pech met blessures en toch wel een mentaal tikkie toen de kwaliteitsverschillen in de CL wel heel erg groot bleken. En daardoor presteren ze dit jaar onder de maat. Met dezelfde trainer dan toen. Vervelend (voor de supporters) maar niet compleet onverwacht. Want met zo ongeveer datzelfde elftal (met Kuyt, Elia, Congolo) werden ze het jaar daarvoor 3de met 63 punten. Rond dat aantal zullen ze dit jaar ook wel uitkomen.
Verder is is het duidelijk dat ze dit jaar alles op 'de beker' gooien toen bleek dat aanhaken bij de top lastig werd, en is de motivatie voor de competitie wat minder. (niet dat dat goed is, maar het is niet anders). Kun je de trainer de schuld van geven. Maar ook met Bosz waren ze met deze selectie geen kampioen geworden. Of GVB de juiste man is om Feyenoord op termijn een stabiele kampioenskandidaat te maken weet ik ook niet. heb dezelfde twijfels bij Bosz. Als die trainer wordt, en er meldt zich een engels club, wat doet ie dan? De vraag is wat het bestuur van feyenoord wil. Elke trainer is afhankelijk van zijn selectie en er is nog nooit een trainer geweest die geen mindere periode heeft gekend.

5 maart 2018 om 15:38

@hangover96
hahaha daar heb je wel een punt. Maar welk rapportcijfer krijg Gio bij een 4/5de plek met bkerwinst? een 5,5? Hakken over de sloot?

5 maart 2018 om 18:49

Standbeeld krijg ej als je kampioen wordt en ook wat maatschappelijk werk doet. Gio kreeg hem daarom afgelopen zomer direct na de titel.

Maar wat wordt het cijfger wanneer je vijfde wordt en de beker wint na strafschoppen? Want dat is dit jaar toch wel de verwachting. AZ kan de druk in de Kuip niet aan, Feyenoord met zijn alle voor het eigen doel met moeite de verlenging overleven en dan via de strafschoppen de beker. De weken ervoor sparen dus punten verliezen, dus vijfde.

Wat wordt het rapport cijfer dan?

5 maart 2018 om 20:07

@hangover96 - De beker levert niet meer direct groepsfase in de Europa League op. De winnaar van de beker zal instromen in de derde voorronde van de Europa League.

Dat is nog altijd beter dan 3e worden inderdaad, want die plek levert je de tweede voorronde op. En naast dat je dus eerder begint, heb je dus ook een extra tegenstander.

5 maart 2018 om 20:46

Feyenoord verliest met dikke Cijfers van AZ want die is 3 klasse beter dus geen beker en geen Europees voetbal e die van Persie is ook niet wat ze daar gedacht hadden.

Ik roep dit toevallig al sinds Bosz bij Dortmund weggestuurd werd, maar zeker nu Feyenoord zo'n waardeloos seizoen draait zonder enig zicht op verbetering (team noch individueel), zou ik deze zet zeer steunen!

Bosz kan zowaar een voetbalvisie werkelijkheid maken, blijkbaar omdat hij weet hoe dit erin te trainen valt. Een agressieve, aanvallende ploeg is exact wat Feyenoord wenst te zijn en ik geloof dan ook sterk in dit huwelijk.
Natuurlijk was hij een waardeloos TD, maar gelukkig hebben we die nu niet nodig. Verder denk ik dat de selectie behoorlijk past bij zijn spel, hij zal alleen het middenveld moeten aanpassen en wellicht een cv erbij.
We hebben in elk geval behoorlijk wat verdedigers die snelheid hebben en ver vooruit kunnen spelen (Haps, St Juste, Nieuwkoop) en middenvelders die goed pressie kunnen spelen (Amrabat, KeA, Vilhena, Jens, Ayoub). Een goede, duidelijke tactiek zou denk ik wonderen doen voor de meeste spelers en laten zien dat de aankopen van afgelopen zomer zeker zo slecht niet waren!

Hopelijk luisteren MvG en JdJ even naar dit advies!

5 maart 2018 om 20:47

Als die Bosch echt zo goed is wat er hier beweerd wordt waarom is hij dan weggestuurd ??????

Het is iemand met een visie. Iets war Gio niet heeft. In het verleden bekleedde hij ook een andere functie dus om dat met zijn beoogde functie te vergelijken is niet fair. Ik ben al blij als ik een duidelijke structuur in het spel zie, i.p.v. dat hopen op een bevlieging.

Wat een onzin Peter Bosch geschikt voor Feyenoord is na een half jaar alweer ontslagen bij Dortmund dus zeker geen goede trainer.

Henk fraser is ook een mooie optie

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren