Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Cocu: ‘Hij is een beetje de kluts kwijt, hij zei dat hij zich los wilde rukken’

Laatste update:

PSV liet zaterdagavond voor de tweede keer dit seizoen punten liggen tegen sc Heerenveen en net als in september vorig jaar haalde Hirving Lozano het einde van een Eredivisie-duel met de Friezen niet. De Mexicaan maakte nog voor de rust een slaande beweging in de richting van Lucas Woudenberg en kreeg direct rood van arbiter Dennis Higler. Phillip Cocu meldt echter dat er volgens de aanvaller zelf niet zoveel aan de hand was.

“Hij is een beetje de kluts kwijt. Hij zei dat hij werd vastgehouden en dat hij zich los wilde rukken”, legt de trainer van de Eindhovenaren uit bij FOX Sports. “Zijn hand komt volgens mij ook in zijn nek en niet in zijn gezicht. Maar de scheidsrechter beslist het zo. Wij moeten dan zorgen dat we de wedstrijd binnenhalen.”

Treffers van Stijn Schaars en Reza Ghoochannejhad zorgden er echter voor dat PSV niet in die missie slaagde en Cocu baalt er vooral van dat de aansluitingstreffer van eerstgenoemde uit een standaardsituatie viel: “Als je dan ook de gelijkmaker ziet… we hebben dit seizoen af en toe het geluk aan onze zijde gehad, maar dat was vandaag niet het geval. Daarna kregen we nog een kans op de 3-2, maar helaas bleven we steken op een gelijkspel.”

PSV heeft nu acht punten meer dan nummer twee Ajax, maar weet dat de Amsterdammers zondag bij een overwinning op PEC Zwolle tot vijf punten kunnen naderen. Volgend weekend staat voor de koploper de kraker tegen Feyenoord op het programma en Cocu zou dan toch graag willen beschikken over Lozano: “We hopen op Lozano tegen Feyenoord. De scheidsrechter bepaalt uiteindelijk, maar ik vond het zwaar.”

Vond jij de rode kaart voor Hirving Lozano terecht?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zwaar overdreven van Higler. Wel geel want je moet je armen thuis houden. Maar het was geen bewuste slag of elleboog stoot. Of in het gezicht.

17 februari 2018 om 23:04

Volgens de regels’kan’ je hem geven .. maar vond het zelf ook overdreven idd..

17 februari 2018 om 23:08

Ik vond het dus wel een bewuste actie, als Lozano zich wil losrukken dan zou hij ook wel passen zetten naat voren. Deze zet hij echter pas nadat hij een volledig onnodige zwaai naar achter geeft.

17 februari 2018 om 23:12

Ik heb net nog even de officiële regels opgezocht, maar je moet hier zelf rood voor geven. Nu kan de ene scheidsrechter makkelijker zijn dan de ander, je kan Higler eigenlijk niks verwijten

18 februari 2018 om 07:47

Volgens de regels en uit het boekje bah bah... als elke scheidsrechter dat nou doet maar een scheidsrechter die alles vanuit het boekje fluit zal nooit een topper wordem

17 februari 2018 om 23:21

Bewust of niet; het was een slaande beweging. Hier kan de scheidsrechter alleen maar rood voor geven.

Hij maakte wel een slaande beweging, maar dat leek meer dat hij zich los wilde rukken van die verdediger die zijn shirt vasthield. Er zijn ergere overtredingen dan dit waarvoor de scheidsrechter niet voor fluit. Hopelijk ziet Higler zijn fout in en laat Lozano alsnog vrij pleiten.

17 februari 2018 om 23:13

Hoezo dat? Hij was los en maakt een volkomen onnodige slaande beweging op gezichtshoogte. Hiermee kun je iemand lichamelijk letsel toebrengen. Volkomen terechte kaart. Cocu valt me in zijn reactie overigens wel erg tegen.

17 februari 2018 om 23:32

Precies, losrukken of afzetten kan alleen als je met die hand al lichaamscontact hebt. Maar die hand moet nog een hele afstand afleggen.
Trouwens, waarom moet die arm per se omhoog bewegen? Is heel onnatuurlijk.

17 februari 2018 om 23:34

Cocu toonde zich idd een beetje de gefrustreerde, slechte verliezer van zijn vedette en van twee punten. Hoe hij Lozano hier als een zielig, onschuldig slachtoffer manoeuvreert, ligt er naar mijn idee iets te dik bovenop.

In een eerder topic memoreerde Wolterx er al aan, dat dit lieve Mexicaanse engeltje al 6 directe rode kaarten heeft mogen ontvangen in zijn nog prille carrière.

Lozano maakt gewoon ook hier een slaande beweging. Als je je losrukt van de tegenstander, dan reikt je arm niet zo hoog.

Ik wil best geloven dat er geen boze opzet in het spel was maar het was gewoon een hele lompe actie van Lozano. Hij raakt Woudenberg boven op z'n mond. Woudenberg had een behoorlijk dikke lip dus hij was wel geraakt. Het blijft een domme actie die de scheidsrechter direct moet beoordelen en ik snap de rode kaart wel.

17 februari 2018 om 23:32

Daarbij vergeet je wel te vermelden dat Woudenberg Lozano met twee handen vast hield. Vervolgens probeerde Lozano zich los te wurgen. De slaande beweging was totaal niet opzettelijk.

17 februari 2018 om 23:35

Tenzij lozano epilepsie heeft is deze beweging 100% bewust.

17 februari 2018 om 23:37

Het klopt dat Woudenberg Lozano vastpakt maar de reactie van Lozano was gewoon ongecontroleerd en wild. Lozano hoeft natuurlijk niet naar achter te maaien.

17 februari 2018 om 23:44

Kom op zeg joker030, in elk persoonlijk duel wordt er getolereerd shirtje vastgehouden, dat gaat de hele wedstrijd door. Maar maakt het geen vrijbrief om met je armen ter hoogte van het hoofd van opponent naar achter te gaan zwaaien.

Lozano maakt de beweging bewust naar achteren, dat hij de tegenstander vervolgens in het gezicht raakt, maakt het een slaande beweging. Ongeacht de intentie, het resultaat is raken van de tegenstander in het gezicht en rood.

18 februari 2018 om 00:17

Waarom wordt vasthouden dan wel getolereerd hier, en in het strafschopgebied niet?

Juist dit soort onzin, toont de gigantische inconsequentie. Als je dan echt zo strikt volgens je boekje wil fluiten zou je moeten zeggen, Woudenberg houdt vast, mag niet, einde actie. Vasthouden wordt doorgaans alleen doorgelaten als het van twee kanten is, hier geen sprake van.

18 februari 2018 om 00:37

@Gaudi

Verschil met het vasthouden van het shirt in het strafschopgebied is, dat de tegenstander er dan vaak handig gebruik van maakt en gaat liggen bij het minste en geringste contact.

Elders op het veld levert het nauwelijks iets op en zeker geen strafschop, dus blijft men dan liever op de been. Als je ook elk vasthouden van het shirt consequent zou affluiten, dan kun je de wedstrijd elke minuut stilleggen.

Je argument voor tolerantie en wel doorgespelen als beiden vasthouden, is natuurlijk net zo goed schipperen met de regels en net zo inconsequent. Waarom zou het in dat geval wel getolereerd mogen worden?

Daarnaast is het niet te zien op de beelden, maar het lijkt me realistisch, dat Lozano in het duel met Woudenberg op zeker monument ongetwijfeld ook wel even het shirt hebben vastgehouden met de linker hand.

Zoals gezegd: dit gebeurt tig keer per wedstrijd, elke keer einde actie lijkt me resulteren in een erg onaantrekkelijk schouwspel.

18 februari 2018 om 01:01

Dus voortaan vasthouden maar negeren? Wel handige nieuwe regel. Kun je heel makkelijk een aanvaller afstoppen. Je hebt het bij mij over schipperen, maar wat doe je hier zelf dan? Ja als we elke keer een tackle affluiten die niet op de bal is, ligt het spel ook vaak stil. Klopt inderdaad, maar als we dat in 3/10 wedstrijden niet doen en de overige 7/10 wedstrijden wel komen we weer terug op mijn eerste punt: inconsequentie. Dat is het hele probleem.

Woudenberg is als eerste speler fout en door zijn actie, krijg je een reactie. Die reactie is niet slim, maar geen rood waard, maar waarom zouden we in hemelsnaam de actie negeren en de reactie straffen? Als je het dan toch hebt over schipperen, is dit wel het schoolvoorbeeld van inconsequent optreden.

18 februari 2018 om 01:47

Zeg ik dan dat ik er voor pleit elke vasthouden voortaan consequent te negeren? Of dat ik vind dat dat de nieuwe regel moet worden? Rare conclusie trek jij uit mijn woorden. Hoezo ‘dus’? Je legt nogal woorden in de mond.

Ook bij vasthouden zijn er gradaties en grenzen in toelaatbaar bij gevallen van over het randje gaan. Grensoverschrijdend is grensoverschrijdend. Waar beweer ik überhaupt dat ik voor of tegen schipperen ben als er aan het tenue wordt gehangen?

Enige wat ik schrijf is dat het shirtje vasthouden de hele wedstrijd door gebeurd, er in de praktijk niet tot nauwelijks voor wordt afgefloten en dat wel consequent affluiten
het spelletje er als schouwspel voor de volger niet echt aantrekkelijker door zou worden.

Dat er niet consequent voor wordt afgefloten is mijn schuld, dat gebeurd gewoonweg in de praktijk. Die tolerantie vind ik idd schipperen en dat is het ook gewoon.

Echter is het shirt vast van beiden kanten wel acceptabel toleren, zoals jij zegt, maar eenzijdig vasthouden wel onacceptabel krom. Ik noem dat ‘net zo schipperen’. In principe is het beiden volgens de regels niet toegestaan, alleen is vasthouden in persoonlijke duels meer regel dan uitzondering dus zou het spel continu stilgelegd moeten worden. Dan zou ik afhaken als toeschouwer.

Veldvoetbal is een contactsport. Dat maakt het wat mij betreft aantrekkelijker dan zaalvoetbal.

Tenslotte: je vergelijking met het shirtvasthouden en niet op de bal tackelen gaat natuurlijk nergens over. Er is nogal een verschil tussen beiden lijkt me, vind je ook niet?

18 februari 2018 om 10:04

Waarom geen rood waard? Hij slaat naar achter, klaar. Of is slaan tegenwoordig alleen nog een vuistslag?

18 februari 2018 om 12:37

Er is natuurlijk wel een verschil tussen licht shirtje vasthouden of iemand overduidelijk tegen houden in zijn actie door zijn shirt bijna in 2 stukken te scheuren, dit is natuurlijk een 100% overtreding van Woudenberg. Het is vervolgens tijdens het losrukken van Lozano inderdaad een beetje een wilde beweging, maar natuurlijk niet meer dan geel. Anders eindigt vrijwel elke wedstrijd met maximaal 9 spelers aan beide kanten

18 februari 2018 om 07:49

Wie zegt dat die dikke lip van die actie was? kan Woudenberg ook als excuus gebruiken want meneer zegt ook niet dat hij de eerste overtreding maakt em de aanstichter is van het hele gebeuren

18 februari 2018 om 10:05

Dus beethouden is een vrijbrief om te slaan?

18 februari 2018 om 14:19

"hij raakt Woudenberg boven op z'n mond. Woudenberg had een behoorlijk dikke lip"

Je zuigt dit compleet uit je duim! Wat een onzin!

19 februari 2018 om 07:49

@raimundoehv,
Dan moet je het interview na afloop van de wedstrijd nog maar eens bekijken. Woudenberg had een behoorlijk dikke lip, of hij is na de wedstrijd bewust nog even tegen een deur aangelopen om z'n verhaal over het incident met Lozano kracht bij te zetten of hij is wel degelijk geraakt door de maaiende arm van Lozano. Ik ga voor het laatste.....

Voor een slaande beweging staat rood als straf. Gewoon domme actie

17 februari 2018 om 23:19

Precies. Snap de commotie over deze kaart echt niet. Als we dit gedrag goed gaan keuren glijden we nog verder af. Na vorige week weer een gedurfde maar goede beslissing van Higler.

17 februari 2018 om 23:25

Misschien dat je de commotie beter begrijpt als Higler 5 minuten daarvoor natrappen ziet van Zeneli en dit af doet met een waarschuwing. Hij moet consequent kaarten uitdelen en ze anders op zak houden.

17 februari 2018 om 23:32

We gaan juist verder afglijden als we hier rood voor gaan geven..

17 februari 2018 om 23:35

Pak nog een borreltje zou ik zeggen. In bijvoorbeeld Spanje wordt voor minder rood gegeven.

18 februari 2018 om 07:53

Spanje noem je ook wat op....
Higler had dit kunnen af doen met beiden geel dan was er totaal geen commotie geweest en had hij juist de credits gekregen voor de juiste oplossing, maar zegt al genoeg dat jullie het vanuit een kant kijken en dat Dumfries ook wel laat zijn gele kaart kreeg en ook wel rood verdiende

18 februari 2018 om 08:57

Dat heeft toch niks hiermee te maken? Dit is een slaande beweging en dus rood.

18 februari 2018 om 10:09

Dan was er juist commotie geweest omdat Higler dan een speler van PSV spaard. Oh, dus we gaan tegenwoordig niet gegeven rode kaarten afstrepen met terecht gegeven rode kaarten? Wat een onzin. Ik weet nog de wedstrijd o.a. tegen VVV waarin PSV aardig goed wegkwam met geen rode kaarten. Maar goed, wanneer bijvoorbeeld Isimat een shirtje beethoud is dit ook een vrijbroef om hem neer te slaan? Of is het dan wel terecht rood?

18 februari 2018 om 12:09

Spanje is toch wel een topcompetitie. Niet? Overigens ook in de buli is dit gewoon rood, daardoor zie je die overtredingen daar gewoon niet.

17 februari 2018 om 23:35

Ik snap niet dat velen dit zien als slaande beweging? Hij wil Woudenberg gewoon van zich afduwen en raakt hem toevallig in zijn gezicht. Duwen is zeker een overtreding en wellicht geel waard, maar rood slaat nergens op. Ik vind Higler sowieso een van de slechtste Nederlandse scheidsrechters overigens!

17 februari 2018 om 23:45

De fout bij Higler leggen is niet juist. Lozano maakt een ongecontroleerd armzwaai. Lozano wil zich lostrekken maar doet dat veel te wild en maait blind naar achter. Ik kan me heel goed voorstellen dat een scheidsrechter hier rood voor geeft en dat ligt niet aan de onkunde van Higler maar aan de wilde actie van Lozano.
Higler is absoluut niet de slechte scheidsrechter van de eredivisie maar dat is meer een kwestie van voorkeur denk ik.

18 februari 2018 om 00:16

Ach joh. Dan is de eerste fout toch gewoon van Woudenberg als je toch zo politiek correct wil fluiten? Volgens mij mag vasthouden ook niet echt of wel dan?

18 februari 2018 om 01:00

Alle ajacieden vinden dit een terechte kaart op deze site, niet serieus nemen joh

18 februari 2018 om 02:53

@mariner iedereen die dit objectief bekijkt vindt dit een terechte kaart. Staat los van Ajacieden.

18 februari 2018 om 06:26

Als Lozano niet naar achter gemept had had Higler waarschijnlijk ook voor vasthouden gefloten. Ik snap niet dat er mensen zijn die de klap van Lozano goed praten....

18 februari 2018 om 07:57

Dan had hij na de rode kaart als alsnog de vrije trap aan PSV moeten geven en dat deed hij niet. Higler heeft de situatie gewoon fout beoordeeld.

17 februari 2018 om 23:46

Huntelaar gebruikt zijn armen ook vaak om verdedigers achter zich te houden. Dat kun je soms ook zien als slaande beweging, moet hij er dan ook steeds vanaf? Ik mag toch hopen van niet. Ik zie dit niet als slaande beweging, ik vind dat bij een slaande beweging de intentie moet zijn iemand pijn te doen. Dit is losrukken wat mij betreft, althans dat probeert hij. Hooguit geel omdat zijn arm gevaarlijk zwaait.

Je doet er nu heel makkelijk over, maar ik ben echt benieuwd of je morgen zo reageert als een Ajacied dit doet. Als morgen iemand van Ajax hiervoor rood krijgt, word ik ontzettend kwaad. En niet op de speler...

18 februari 2018 om 08:17

@falonso, wat een onzin zeg! Hoe kun je de intentie waarnemen? Dan krijg je situaties in de 16, tackel op knie hoogte, maar de intentie was goed. Er is geen speculatie; slaande beweging is rood, punt. Dit is dom en het is zonde dat het je sterspeler is extra duur. De reactie cocu vind ik slap en niet bij een topclub passen

18 februari 2018 om 11:36

Waar haal jij een tackle op kniehoogte vandaan? Zeg ik toch niks over? Ik heb het alleen over een slaande beweging, hoezo rek jij dat meteen uit tot elke mogelijke situatie die op het veld kan ontstaan?

De intentie is vaak zat waar te nemen. Gewoon je ogen open doen. Soms zijn er twijfelgevallen, zeker. Misschien is deze daar een van.

Als je een slaande beweging rood vindt, wat gewoon kan, moet je dit wel een slaande beweging vinden. Dat vind ik het niet. Neres tegen Nac, was ook een slaande beweging dan? Toen hij scoorde, ging Manu Garcia (geloof ik), naar de grond omdat hij door Neres' arm was geraakt. Direct rood dus, begrijp ik?

18 februari 2018 om 12:53

Huntelaar heeft er ook wel eens rood voor gekregen. Wanneer het te ongecontroleerd is is het terecht. De hoogte van de armen telt ook mee. Lozano had ook gewoon kunnen duwen in de zijkant van Woudenberg.

18 februari 2018 om 16:51

Huntelaar komt er net weer met precies niks weg.

18 februari 2018 om 16:51

Huntelaar komt er net weer met precies niks weg.

Hij wil zich los rukken! Ja hoor met zijn vrije arm!!!! Smoesjes beginnen weer bij cocu.

18 februari 2018 om 07:54

Ja hij word ook vastgehouden door Woudenberg maar daar hoor ik niemand over...

Haha alle ajacieden die dit rood vinden. Ik heb eerder dit jaar in de klassieker volgens mij Jorgensen en Huntelaar allebei zien zwaaien met de elleboog. Moeten die dan ook alsnog geschorst worden? dit is toch gewoon een tikkie met de onderarm? Zijn shirt wordt ook nog eens stevig vastgehouden. Tsja volgens mij is rood geven hier gewoon bizar..

17 februari 2018 om 23:31

Noem je dit een tikkie? Dit is gewoon een slaande beweging en daar staat rood op.

17 februari 2018 om 23:41

Het is toch zo inconsequent dat elleboogstoten met geel worden bestraft, en deze met rood. Hij probeert zich los te rukken. Wordt ook duidelijk vastgehouden dat is overtreding 1.

17 februari 2018 om 23:34

Dit topic gaat niet over andere clubs.
Feit is dat Lozano zich kennelijk wil losrukken met zijn arm die al los is. En dat die arm op onverklaarbare wijze omhoog gaat. Waarom?

17 februari 2018 om 23:43

Waarom haal je Ajax en later Feyenoord erbij?
Deze slaande beweging heeft niets met Ajax te maken. Focus je op je eigen club.

18 februari 2018 om 00:10

Dat zou inderdaad heel lekker zijn als iedereen zich op hun eigen club zou focussen. Waarom zou jij hier nu wel over Lozano 'mogen' beginnen en hij niet over een andere club? Sowieso iemand iets opleggen over waar hij wel of niet over mag reageren. Wie ben jij om dat te bepalen?

18 februari 2018 om 00:46

Volgens mij gaat deze topic over Lozano en is het dus logisch om het hier over hem te hebben.

Waarom ben je niet boos op Lozano die zoiets doms doet?

18 februari 2018 om 01:03

Vind dat wel heel knap dat je dat uit mijn bericht haalt, aangezien dat nergens staat.

18 februari 2018 om 02:19

Wat haal ik uit jouw bericht? In geen enkele van jouw reacties die ik heb gelezen, uit jij je boosheid op Lozano. Het enige dat je doet is Higler de schuld geven.

Daarbij vergelijk jij een reactie op een topic (over Lozano) met een andere club erbij halen. Zie je zelf niet in hoe raar dat is?

18 februari 2018 om 07:56

Myvision je kan er ook niet op reageren maar kennelijk vind je dat nodig dus zegt dat ook een hele hoop over jou

18 februari 2018 om 08:26

Oh prima. Ik vind het veel zeggen dat wanneer de scheidsrechter mijns inziens terecht constateert dat een speler van PSV een slaande beweging maakt er door een verbolgen PSV supporter een aantal voorbeelden volgen van de concurrerende clubs. Het zegt veel dat het na PSV-Heerenveen over Ajax moet gaan.

Ik zou het prima vinden als dit de nieuwe maatstaf is, maar dat zei ik ook na die rode kaart van Lozano in Heerenveen. En je komt gewoon heel snel tot die conclusie dat dat niet zo is. En daar zit de frustratie van de PSV'ers. Niet elke slaande beweging is rood, en ook niet elke lompe tackle is rood. Anders had Excelsior vorige week tegen PSV ook niet met elf man mogen eindigen. Gebeurt wel. Waarom? Nou heel simpel, iedere scheidsrechter houdt er zijn eigen spelregelboekje op na. En dat frustreert enorm.



Wel grappig dat bijna alle ajacieden, deze kaart als terecht beoordelen.

18 februari 2018 om 00:19

Mwah dat is niet zo heb ik het idee. Iedereen mag er zijn mening over hebben, dat zul je altijd houden.

18 februari 2018 om 02:56

Denk dat iedereen die de regels snapt deze kaart begrijpen. Is gewoon stom van lozano. Als hij zich had ingehouden had de scheids tegen Woudenberg gefloten wegens vasthouden

18 februari 2018 om 05:17

Denk niet dat Woudenberg afgefloten zou worden, daar hield hij Lozano te weinig voor vast.
Zoals ik de situatie zag wilde Lozano wegdraaien en werd hij ietwat uit balans gebracht. Hij probeert houvast/afzet te vinden, maar door de combinatie van het draaien en het, lichte, vasthouden, komt het er allemaal wat heftiger uit. Zeker nog een overtreding, maar rood geven voor zo iets? Ik vind het overdreven... Maar heb dan natuurlijk weer een redelijk gekleurde bril

Vergeet vooral niet waar dit alweer begint. Zoals zo vele wedstrijden van PSV wordt er verloren/niet gewonnen/veel spannender gemaakt dan nodig door het niet afmaken van kansen. Zonder LdJ (en zonder zijn doelpunt) hadden we ook al 3/4-0 voorgestaan in de eerste helft. Dan is er niks aan de hand en speel ie de wedstrijd ook met 10 man uit.
Ja scheids was zwak vandaag, maar goed, ik geloof niet dat je in een realistische situatie kan verliezen van de scheids. Zoals eerder gezegd, rond je je kansen goed af, is er niks aan de hand

Zag het al een tijdje aankomen. De scheids moet in split second reageren dus je kunt hen geven. Ik zit elke thuiswedstrijd in het stadion en na de winterstop zie ik elke keer zelfs thuis een behoorlijk opgefokte Lozano spelen. Hij is de laatste weken meer bezig met de scheidsrechters om te vertellen hoe erg de overtredingen op hem wel niet zijn dan dat hij met het spel en het team bezig is. Het is misschien een potentiële topspeler en hij maakt regelmatig prima acties, goals en geeft assists. Maar hij heeft ook best veel irritante trekjes en zit op al een periode niet lekker in zijn vel. Gaat vragen om kaarten, rolt vaak door na overtredingen op hem, gaat te vaak voor eigen succes en verdedigd alleen mee wanneer hij zin heeft. Hij heeft 3x geel waarvan 2x echt onnodig en 2x direct rood gehad in 21 potjes. Vind ik veel voor een PSV spits. Zal wel Zuid Amerikaans temperament zijn maar het valt mij heel erg op dat hij al weken met andere dingen bezig is en gefrustreerd oogt. Vind het raar dat Cocu dat niet ziet of er niks mee doet.

Wel weer opvallend dat ze dan niet zien dat Lozano wordt vastgehouden.
Dat is dan ook gewoon geel als je de regels zo strikt toepast.

Volgens het boekje moet hij in de eerste helft ook 2 keer geel aan een Heerenveenspeler. En fluiten voor overtredingen. Maar dat zie je niet in de samenvatting die Studio 020 laat zien. Wat een vreselijk slechte inconsequente fluiters.

Hoewel heerlijk dat PSV 2 punten heeft laten liggen (beter voor waarde van de Eredivisie) vind ik deze rode kaart overdreven. Ten eerste is het geen slaande beweging maar een veeg met de handpalm zoals 1000x per wedstrijd gebeurt om je tegenstander opzij te duwen. Ten tweede kwam hij in zijn nek en niet op zijn gezicht. Snap wel dat hij aangeslagen is, is duidelijk geen opzet (meer reactie en dat zie je continue op het veld). Gezien het voorval en omdat hij hem nu wel raakt had het wel geel kunnen opleveren.

Gewoon bewust kan gebeuren dat kan iedere club gebeuren dus niet mauwen mensen hij heeft het niet zo bedoelt die lazono denkt maar de spelers van Heerenveen maar eens hun hebben 11 keer lomp gedaan en Heerenveen had ook paar rooie kaarten moeten hebben dus niet mauwen mensen bij elke club kan zo iets voor komen met alle respect

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren