Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV grijpt in na stevige kritiek op Suárez-poster: ‘Verkeerde keuze’

Laatste update:

PSV heeft een grote poster met daarop Luis Suárez afgebeeld op de gevel van het Philips Stadion vrijdagochtend per direct verwijderd na boze reacties vanuit de supporters. In het kader van een reclamecampagne voor de nieuwe winkel 100% Voetbal werd een grote foto van Suárez gebruikt, maar dat schoot in het verkeerde keelgat bij de fans.

De ruimte waarin de poster van Suárez hing wordt verhuurd aan de winkel 100% Voetbal. Samen met Paul Pogba en Lionel Messi hing de ex-Ajacied voor het raam. Arne van Breugel, manager merchandising en image-rechten van PSV, spreekt van een ‘verkeerde keuze’. “Niet meer, niet minder", reageert de club tegenover het Eindhovens Dagblad. “We hebben overleg gehad met het merk Adidas. Er komt een andere foto.”

Suárez ligt door zijn verleden bij Ajax niet goed bij de fans van PSV. Voorzitter Harrie Timmermans van Supportersvereniging PSV liet vrijdagochtend al tegenover het Eindhovens Dagblad weten dat er op de voorgevel van het Philips Stadion dan ook geen plaats zou moeten zijn voor hem. "De buitenkant van ons stadion is voorbehouden aan helden van onze club. Suárez past daar natuurlijk niet bij, sterker nog hij staat vooral bekend om zijn laaghartige daad richting een van onze spelers." Timmermans doelde daarmee op het bijtincident uit 2010, toen Suárez tijdens een wedstrijd zijn tanden zette in de nek van Otman Bakkal.


Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Hahaha sorry maar ik zou ook geen guidetti willen op de arena lol

16 februari 2018 om 10:33

Guidetti zal men ook nooit net Messi en Pogba zijde grote wereldsterren afbeelden dus daar hoef je niet bang voor te zijn!

16 februari 2018 om 11:02

Zou geen problemen hebben met Van Persie hoor. Ook niet Robben.

16 februari 2018 om 11:23

@FRtorres: als zou Adidas Kuyt sponseren en een reclame met hem maken en die banner komt op de Arena te hangen waar vaker reclame banners hangen zal ik er echt niet over vallen van Kuyt heeft niet voor Ajax gespeeld maar voor Feyenoord. Maar goed je hebt het de laatste weken wel vaker gezien dat iedereen wel ergens van op hun teentjes getrapt is en overal over klagen.

16 februari 2018 om 12:20

@frtorres

Ik denk inderdaad dat een Van Persie of Kuyt geen probleem zouden zijn. Die heb ik daar vaker zien hangen toen ik naar Nederlands elftal ging en ook concerten. Eender als Wijnaldum en Fer. Amsterdam Arena is natuurlijk het toneel voor de nationale ploeg.
Daarnaast denk ik dat een Wereldtopper ophangen ook geen probleem is. Dat gebeurt vaak zat met die sportzaak die daar naast dat stadion staat.

Ik vind het allemaal wat overtrokken persoonlijk. Maar goed, weet zeker dat er bij ons ook een aantal flink door het lint zouden gaan als ze Vertonghen met een poster ophangen. Sommige mensen kunnen nou eenmaal niet helder nadenken.

16 februari 2018 om 16:35

@frtorres Ik snap dat niet. Mensen die helemaal uit hun pan gaan omwille van een postertje.
En snap niet dat jij er (ogenschijnlijk) begrip voor op kan brengen.

Laat ik trouwens wel duidelijk zijn, dit is absoluut geen verwijt richting psv of wat ook. Want zoals gezegd vrees ik dat een aantal bij ons precies hetzelfde zou (kunnen) reageren op een reclamepostertje. En bij andere clubs misschien ook wel. Maar dit is meer gericht op diegene die aanstoot geven aan een postertje

Het kan ook zoveel anders... maja helaas.
Sta er gewoon boven. Suarez naast het Philips stadion zegt net zo weinig over psv/het stadion, als een Wijnaldum of Van Persie die op de Arena prijken. We moeten niet te bekrompen en te gepampert worden in dit land. Dat wil ik er eigenlijk mee zeggen.

16 februari 2018 om 10:51

Als Suarez Bakkal niet had gebeten dan was het een stuk minder beladen. Hadden ze destijds Ronaldo bij de Arena gehangen met Kluivert en Rivaldo dan had er geen haan naar gekraaid.

16 februari 2018 om 11:11

Weet ik zo net niet. Kan me nog wat reacties herinneren van Ajax supporters toen ene Bosz als trainer aangesteld werd...

16 februari 2018 om 11:19

Dat is nog altijd een klein gedeelte die zich zo zielig gedraagt. Kijk ik hoef een Kuyt ook niet aan de gevel of een Van Bommel, maar zo wel dan is het zo. Maar een buitenlandse ster als Ronaldo of Romario vind ik wat anders. Dat was de top van de wereld. Die jongens zijn net als ren Gullit sieraden voor alle voetballiefhebbers. Suarez niet, Kuyt niet en een Van Bommel bijvoorbeeld ook niet. Ik denk daarbij dat voor Luc Nilis ook onwijs veel respect is. Een goede voetballer die niets geks deed. Daar houden wij Nederlanders van.

16 februari 2018 om 11:30

Het gaat hier over een poster, niet over een functie bij PSV

16 februari 2018 om 12:18

Haha meen je dit nu, wat dacht je van Arjen Robben of ene Dries Mertens’.... jammer joh

16 februari 2018 om 16:07

Van alle spelers die jij in je bericht opnoemt is Suarez duidelijk de grootste. Topscorer geworden in alle competities waar hij speelt, met meer dan 30 goals in de PL en 40 in de Primera Division. Alles gewonnen wat er te winnen valt met Barca en bij Uruguay de grote man met inmiddels 49 interlandgoals.
Hij valt echt wel te vergelijken met Ronaldo, Romario, laat staan Gullit en Luc Nilis. Spelers uit het verleden worden altijd meer opgehemeld dan die nu nog spelen. Bovendien heeft Suarez de sterkste mentaliteit van al die spelers, hij zet vaak echt zijn tanden in een wedstrijd.

16 februari 2018 om 11:16

Lol, laughing oud loud!, nee maar guidetti is natuurlijk niet te vergelijken met suarez. Dit was gewoon een foutje van 100% voetbal, daar hebben ze even niet goed over nagedacht.

16 februari 2018 om 12:41

Vind je. Ik vind het gewoon gezeur. Man, man waar je je al niet druk over kunt maken. Suarez is gewoon een van de grootste voetballers en hij is al ik weet niet hoe lang weg bij Ajax.

Als ze in Amsterdam een poster van Romario of Ronaldo zouden hangen zou ik me daar absoluut niet aan kunnen storen

16 februari 2018 om 13:38

En een mooie poster van van Bommel op een muur van de Arena?

16 februari 2018 om 17:13

Suarez, Romario en Ronaldo zijn wel van iets ander kaliber als van Bommel, vind je zelf ook niet?

16 februari 2018 om 18:53

Romario en Ronaldo kan ik nog wel mee inkomen, maar Van Bommel is toch redelijk gelijkwaardig met Suárez. Basisspeler bij Barcelona (inclusief Champions League winst), basisspeler en aanvoerder bij Bayern München, basisspeler bij AC Milan en WK-finalist met Nederland, ohja, en een tijdje aanvoerder. Ik denk dat Van Bommel wel op een gelijkwaardig podium met Suárez te zetten is, ook al valt hij door zijn positie op het veld minder op.

16 februari 2018 om 19:30

?? Pardon? Ja ze waren bij Barcelona zo ontzettend blij met hem dat ze besloten hem na een jaar alweer te verkopen.

Vent toch. Van Bommel was inderdaad een erg goede voetballer. Ook qua resultaten zijn er weinig die in zijn buurt kunnen komen.

Suarez is echter toch van een ander nivo. Neem van mij aan dat ze die aan het einde van het seizoen echt niet gaan verkopen aan Bayern...haha

16 februari 2018 om 12:08

Ja dat had PSV of die winkel eerder kunnen bedenken. Ik denk dat PSV'ers minder last zouden hebben met bijvoorbeeld Eriksen maar Suarez was niet zo populair in Eindhoven. Maar als je gevel alleen is voor "onze helden" waarom mag Messi dan wel? Hang dan Strootman op! Kan me trouwens verdraaid weinig actieve PSV helden bedenken! Welke ex psv'ers spelen er nu in de top?

16 februari 2018 om 12:39

Robben.

16 februari 2018 om 12:42

100% voetbal is een algemene shop. De banner was van Adidas, die gebruiken bij de huidige promo enkele sterren die het merk als schoensponsor hebben. Beetje kinderachtig allemaal, maar ergens is het ook wel begrijpelijk. Maak voor de gein gewoon zo’n foto van Luuk de Jong, zelfde sponsor.

16 februari 2018 om 13:58

Ja inderdaad! Robben en Mertens natuurlijk!

Iedereen weer blij.. alle focus weer op Heerenveen!

Haha kleinzerige mensen tegenwoordig. Suarez is gewoon een van de betere voetballers van de wereld tegenwoordig. Daarom hangt die daar met Messi en Pogba. Speelt al 7 jaar niet meer voor Ajax.
Stel je voor als vroeger Ronaldo (El Fenomeno) bij de ArenA had gehangen en er was commentaar geweest omdat die bij PSV heeft gespeeld..

16 februari 2018 om 10:32

Denk dat als Ronaldo in een Madrid stond je niemand had gehoord maar goed komt mede door het bijt incident natuurlijk..

16 februari 2018 om 10:36

Het gaat ook om het gedrag van Suarez natuurlijk. Is op het veld niet van onbesproken gedrag en heeft zich tegen psv schandalig gedragen. Ajax schorste de speler niet voor niets.

16 februari 2018 om 11:02

Denk inderdaad dat er met bv Eriksen geen probleem was

16 februari 2018 om 12:40

Minder misschien, maar feit blijft toch gewoon dat juist het stadion bolwerk moet zijn voor de clubliefde en clubhelden? Daar moet je gewoon geen aandacht besteden aan andere clubs

16 februari 2018 om 12:49

Volgens mij spelen Pogba en Messi toch echt niet voor Psv....

Volgens mij moet het om de liefde voor voetbal gaan. En daar horen goede voetballers nu eenmaal bij. Als je van voetbal houdt hoor je graag naar goede voetballers te kijken. Als het je enkel om een club gaat begrijp je het niet helemaal.

16 februari 2018 om 13:27

Ik hou van goed voetbal en van Feyenoord. Dat zijn letterlijk en figuurlijk werelden van verschil bij de Kuip hoef ik ook geen poster van Pogba, Suarez, Ronaldo of Lozano te zien, net zo min als ik die in de Feyenoordfanshop hoef te zien. De wereld is toch groot genoeg om dat ergens anders te plaatsen?

16 februari 2018 om 17:38

Ik weet dat er inderdaad veel mensen als jou denken. Heb dat nooit begrepen.

Ikzelf ben allereerst voetballiefhebber. Hou van het spelletje en van goede voetballers. Daar draait het toch om? Natuurlijk heb ik voorkeuren van club. Maar sluit zeker mijn ogen niet voor de rest van de wereld... integendeel

16 februari 2018 om 17:44

Dat doe ik ook niet. Als je clubvoorkeuren kent, dan kun je je toch wel voorstellen dat zij (fans van een club) in hun eigen stadion geen behoefte hebben aan foto’s van spelers vd concurrent? Wat valt daar niet aan te begrijpen?
Of je het zelf ook zo voelt is echt iets anders

16 februari 2018 om 19:22

Barcelona een concurrent van Psv??..... yeah right

16 februari 2018 om 10:37

Ronaldo heeft Bakkal ook niet gebeten en snuifgebaren gemaakt naar Reis. Mij maakt het vrij weinig uit, maar kan me best voorstellen dat anderen hier moeite mee hebben. Als het nou Eriksen ofzo was geweest zou die ophef er denk ik niet zijn.

16 februari 2018 om 10:47

Ik begrijp het wel een beetje. Eerder had ik ook een hekel aan spelers van Ajax, omdat ze altijd tegen Feyenoord scoorden. Maar toen was ik een kind en kinderachtig (heeft wel een tijdje geduurd totdat ik dat niet meer was).

Echter zijn dit wel wereldsterren waar een merk zich mee identificeert en die al lang niet meer tegen PSV spelen. Vind het een ander verhaal als er een afbeelding van Davy Klaassen of Justin Kluivert aan de wand hangt.

16 februari 2018 om 11:14

Het zou mij bij Suarez niet om zijn Ajax verleden gaan maar meer om zijn gedrag op het veld wat nog steeds smerig is.

16 februari 2018 om 10:39

Zullen we Mark van Bommel dan op de Arena zetten? Man man, iedereen snapt de sentimenten toch wel die er leven onder bepaalde supporterskringen. Gewoon een blunder van de eerste orde van PSV!

16 februari 2018 om 11:10

Wereldtoppers... ibra ,pogba,Ronaldo ,en jij begint over waterdrager van Bommel pffff

16 februari 2018 om 11:32

Het gaat in deze niet om het zijn van een wereldtopper, maar om het feit dat Suarez of van Bommel ongeveer de meest gehate ex spelers van de grootste concurrent zijn

16 februari 2018 om 11:33

Waterdrager van Bommel???? Ga je mond spoelen!

16 februari 2018 om 13:37

Sorry hij was alleen de ster bij PSV internationaal nooit van geen enkel team, zeker
Eerste elf maar
De
Ster nee nooit..

16 februari 2018 om 16:31

Lol van Bommel is nog bij Bayern Munchen uitgeroepen tot beste speler van het jaar door hun eigen fans. En jij doet alsof hij alleen bij PSV van waarde was

16 februari 2018 om 11:06

Zo word je nooit een grote club mooiste uitspraak; die plek is alleen voor helden van onze club, zoals Messi en pogba?

16 februari 2018 om 11:11

Ach ik zou Dirk Kuyt ook niet op de Arena willen zien. Natuurlijk is het een klein beetje kinderachtig maar wie wil nou wel een foto van een speler van een rivaal op zn stadion zien? Maakt niet uit hoe goed die speler is of was, er zijn zat goede spelers waar uit gekozen kan worden. Dat verwijzen naar Suarez zijn gedrag vind ik een beetje zoeken naar een excuus eerlijk gezegd. Je hoeft echt geen logica te hebben achter je eigen gevoel.

16 februari 2018 om 13:40

En een poster van van Bommel op de arena? Was geen probleem geweest voor jou?

Dat er geen belletje is gaan rinkelen op het moment dat de posters zijn opgehangen. Je weet toch dat dit weerstand oproept bij een deel van de aanhang.

16 februari 2018 om 10:39

Precies, gewoon dom van diegene die de posters heeft ontworpen. Pak dan even een andere wereldspeler, lijkt mij dat er genoeg zijn in een Adidas-shirt.

Ik vind het ook een vreemde keuze. Ik zou ook niet heel enthousiast zijn wanneer er een levensgrote foto van Mertens# dit was de kampioenswedstrijd op het Johan Cruijff Stadion zou zou hangen.

Lijkt me verstandig, ik gok dat dit raam morgen PSV - Heerenveen niet had overleefd.

Suarez is natuurlijk niet zomaar een ex-Ajacied, ik denk dat hij in Rotterdam en Eindhoven hoog scoort als het gaat om minst populaire ex-Ajacieden. Suarez op het Philips Stadion is net zoiets als Toivonen of Van Bommel op de Arena. Dat zou ook echt niet getolereerd worden door de achterban.

16 februari 2018 om 10:41

Hier worden wereld spelers afgebeeld en dan kom jij met Toivonen aan.

On: Kan me wel enigszins voorstellen dat hier onvrede over is in Eindhoven, is geen verstandige keus gezien het verleden. De heren die hier over gaan hadden dat best kunnen voorzien.

16 februari 2018 om 10:52

"hier worden wereld spelers afgebeeld en dan kom jij met Toivonen aan."

OK, waar precies schrijf ik dat Toivonen een wereldspeler is? Ik had het toch duidelijk over spelers die impopulair zijn bij de concurrentie?

16 februari 2018 om 11:20

Precies. Laten we dan Robben nemen. Dat is toch nog wel een wereldspeler. Als die op De Arena wordt geplakt zal er ook weerstand zijn.

16 februari 2018 om 11:46

Robben heeft veel betekend voor het Nederlandse voetbal. Suarez heeft zijn reputatie natuurlijk niet mee. Als hij niet voor je favoriete team gespeeld heeft is het gewoon een kwal.

16 februari 2018 om 12:19

Robben in zijn psv tijd was alles behalve populair bij het Ajax publiek. Is natuurlijk nu een stuk minder maar je hebt altijd nog fans die dan gaan klagen.

16 februari 2018 om 13:12

@cabinessence

"suarez op het Philips Stadion is net zoiets als Toivonen of Van Bommel op de Arena" op deze uitspraak doelde ik. Dus ik zeg niet dat jij Toivonen een wereldspeler vindt. Ik doel meer op het feit dat er wereldspelers hangen, dus je vergelijking met een Van Bommel op de Arena snap ik, maar niet Toivonen. Verder niets aan de hand hoor

Ach dan hangen ze er toch een poster van Zlatan neer, niks aan de hand.

Ik weet waar ik mijn Suarez shirt ga kopen. Wat een triest gedoe zeg.

16 februari 2018 om 10:43

Dat is vooral dom gedoe van de organisatoren. Laten we de foto van Guidetti bij de Arena gaan hangen. Nou dat zou je wel erg leuk vinden zeker? Zo niet, dan noemen we jou een trieste persoon.

16 februari 2018 om 10:46

Suárez is toch een veel grotere naam dan een guidetti . Draait allemaal om geld .

16 februari 2018 om 11:02

Dat is reeds langer dan zeven jaar terug. Kom nou toch. Suarez was een idoot eersteklas. Heeft hij meermaals aangetoond over een langere periode, maar om dan hier een punt van te maken. Ietwat kleinzerig.
Maargoed, de zeikers hebben hun zin, en we kunnen weer verder tot de orde van de dag.

16 februari 2018 om 11:46

Als Robben of van Nistelrooy zouden hangen bij de Arena zou ik daar totaal geen problemen mee hebben. Guidetti wel maar meer omdat dat nergens op slaat. Zeer matige speler.
Als hij of Toivonen wel een speler van wereldklasse waren geworden dan had ik daar ook geen probleem mee gehad. Maar goed je hebt ook van die idioten die Amsterdam niet uit kunnen spreken of om Rotterdam heen rijden dus eigenlijk verbaast me dit ook totaal niet meer.

16 februari 2018 om 11:48

@frtorres Dus jij had er geen problemen mee gehad als Ibra er op had gestaan? Oprechte vraag.

Wat een onzin. Ik weet zeker dat elke fan die hierom jankt wel een gesigneerd barca/uruguay shirt van hem aan zou nemen.

16 februari 2018 om 10:52

Nou ik zal je zeggen. Zelfs bij FUT wil ik niet spelen met spelers van Barcelona en/of ajax. Niets calimero .... ik speel gewoon graag met voetballers die ik leuk vind.... wat niet zeggen wil dat ik geen enkele ajacied zou nemen want wat kan men nou tegen bijv. De ligt of F de Jong hebben. (nog.... niks)

Maar de smerige ajax spelers: Vertonghen, Suarez, Veltman daar zou ik gewoon niks van willen... hun maandsalaris nog niet... bah!

onbegrijpelijk en degene die hiervoor verantwoordelijk is zou natuurlijk direct ontslagen moeten worden... hang dan Robben Mertens en nog een oud psver op.... wat een onkunde

16 februari 2018 om 10:54

Mnz7 dan ken je vele emoties totaal niet..... Denk je nou echt dat als Guidetti bij Barca of Real had gespeeld, de ajax-fans een shirt van hem zouden willen hebben? De Ajax fans vloten hun eigen ex-speler die zoveel prijzen heeft gewonnen (seedorf) al helemaal uit in de Arena.... Dus doe niet zo stoer en ken je geschiedenis voordat je anderen de maat neemt.

16 februari 2018 om 11:27

Zekerneutraal.. over geschiedenis gesproken.. Seedorf kreeg tegen Ajax in de Champions League bij zijn wissel (1-1) een staande ovatie. Er hing zelfs een spandoek op de F-Side.

16 februari 2018 om 11:19

Nee hoor, ik heb helemaal niets met Suarez en vergelijkbare smerige spelers die zich niet kunnen gedragen en het ook van vies spel moeten hebben. Ramos en Pepe pruijm ik ook niet, net als Pique.
Spelers die zich niet kunnen gedragen krijgen nooit mijn sympathie.

Het blijft iets raar, mensen die blijkbaar gevoelig zijn voor zoiets. Ik ga dat nooit volledig begrijpen. Natuurlijk begint het bij de marketing afdeling die beter had moeten weten, maar dat er zo veel ophef kan zijn voor een simpele poster van een ex-speler van een rivaal blijft merkwaardig. Overgevoelige mensen. Waren ze dat maar over belangrijke zaken ook

16 februari 2018 om 12:32

Tja, mensen gaan ook heel hard juichen omdat een groepje miljonairs dat niet van hun bestaan weet een leren bal in een net trapt.

Alsof voetbal iets rationeels is.

Je snapt toch heus wel dat Suarez op het stadion van PSV stadion hangen niet bij iedereen goed valt. Mensen schieten elkaar ook dood omdat ze niet in hetzelfde sprookjeswezen geloven. Ik kijk hier niet zo van op.

Gewoon niet handig. Dat had men zelf ook wel kunnen bedenken dat zo'n poster niet goed zou vallen in Eindhoven.

Ongeveer 2 jaar geleden hing er bij een sportwinkel vlakbij de kuip, en op een aantal plekken in het centrum van Rotterdam ook een grote foto van Suarez en daar is nooit gedoe om geweest..

16 februari 2018 om 10:56

Het was niet op de Kuip zelf...... Ik denk dat twee straten verder van alles hangt in de sportwinkels in Eindhoven.....

16 februari 2018 om 10:58

Ik denk toch dat het anders was geweest als zijn gezicht twee meter hoog en fel verlicht op de gevel van De Kuip had gehangen.

Iedereen heeft het er over hoe onhandig dit is geweest, maar volgens mij is dit de ideale reclamestunt van 100% voetbal geweest. Iedereen spreekt er nu over hoe dom het is, maar anders had er niet op VZ gestaan dat deze winkel zou openen.

Vanuit PSV natuurlijk niet slim om hier geen toezicht op te houden.

16 februari 2018 om 12:36

Eens daar snap ik ook niks van, je gaat toch naar een wedstrijden van Ajax denk ik dan! Kom dan niet met Psg of Arsenal attributen daar stoor ik me ook aan. Doe dat lekker in je vrije tijd.. 😊

Tja, niet handig gekozen wat mij betreft, eigenlijk een beetje zonder daar over na te denken. Toch wel een van de meest gehate spelers uit zijn Ajax periode onder de PSV supporters. Had dan voor Robben gekozen of zo.

16 februari 2018 om 11:29

Rai! Gozert, alles lekker?
Volgens mij heft 100% voetbal gewoon standard marketing pakketten, die kijken daar niet naar denk ik.

16 februari 2018 om 11:46

Hey Vak! hoe ist ie? Das lang geleden? Normaliter alles kids hoor, nu alleen wat grieperig al heel de week!

Is idd zo dat de pooster niet gekozen is door PSV zelf, maar door het marketingbureau.
Ze hebben er verstandig aan gedaan door het weg te halen anders god weet wat er met die ruit zou zijn gebeurd?

Totaal geen tolerantie. Niet gek dat er altijd vijandigheid blijft bestaan. Zwart wit denkers.

Uitstekende voetballer maar hij lag in Amsterdam meer op de grond dan dat hij op twee benen stond hij was in Engeland de koning van de schwalbe en hij heeft meerdere keren z'n tegenstander gebeten, kortom een vrij onaangenaam kereltje wat prima kan voetballen.

Slechte publiciteit is ook publiciteit.

De buitenkant is voorbehoudem voor helden van de club. Hahahahaha, volgens de tekst hangen Pogba en Messi er ook. Helden van PSV, sinds wanneer?????

Hahaha moest er wel om lachen. Nu nog een Vertonghen poster op de kuip.

Grappig, al die Ajax-supporters die het kleinzerig vinden dat PSV-ers Suarez niet op de gevel van hun stadion willen hebben. Terwijl ik de indruk heb dat ze zelf nu een beetje op hun pik getrapt zijn omdat hun held niet overal gerespecteerd wordt...

En laten we eerlijk zijn: Van Bommel op de gevel van de Arena zou net zoveel ophef op hebben geleverd als dit.

Tja ik snap het wel...ik zou ook geen Floor Buma poster op het Haarlem stadion willen.....

Hoe druk kunnen niet PSV supporters zich druk maken om wat er wel en niet ophangt op het Philips Stadion.
Ongelooflijk zeg. Dat vind ik nou triest.

Die mafkees van een Suarez hoort niet thuis op het Philips-stadion maar ook in geen enkel ander stadion. Hij heeft niet alleen PSV-er Bakkal gebeten maar ook in Engeland en Spanje heeft hij collega's gebeten en is daarvoor ook meerder malen geschorst. Hij heeft er niet van geleerd en hoort daarom niet thuis op een voetbalveld!! Ik begrijp ook niet dat Adidas met zo iemand reclame maakt? Ik koop zeker nooit meer Adidas als je zo'n idioot sponsort....

16 februari 2018 om 21:03

Wat zal Adidas een rotgevoel hebben van jouw actie.....

17 februari 2018 om 09:01

Inderdaad.... de koers is gekelderd... haha

Tja, ik snap ook wel dat ze Suarez er op zetten hoor. Ik bedoel, kan je nu een ex-PSV-er bedenken van dezelfde statuur?
Denk dat ze gewoon even nagedacht hebben en toen besloten dat Depay en Manolev toch echt niet kunnen. 'dan maar een Ajacied' heeft toen iemand voorgesteld, 'die heeft in elk geval ook in de Eredivisie gespeeld'.

16 februari 2018 om 14:12

We hebben nog steeds oud PSV ers die voor mooie clubs spelen zoals Mertens bij Napoli, Wijnaldum bij Liverpool en Strootman en Moreno bij AS Roma.

16 februari 2018 om 14:37

"ik bedoel, kan je nu een ex-PSV-er bedenken van dezelfde statuur?"

Robben.

16 februari 2018 om 15:59

Goeie! Maar die speelt dan zeker niet op Adidas... haha

16 februari 2018 om 16:16

Robben speelt dus wel op Adidas.

16 februari 2018 om 17:03

Tja, dan is het toch moeilijk uit te leggen... misschien dat ze bij PSV stiekem geilen op (ex-)Ajax-spelers? Dat snap ik wel hoor, Ajax heeft toch dat dominante, en een allure en aantrekkingskracht die PSV nooit zal hebben.
Misschien moeten ze zich daar gewoon lekker aan overgeven bij PSV en een hele grote poster van Donny v/d Beek aan het stadion hangen.

17 februari 2018 om 09:28

", Ajax heeft toch dat dominante, en een allure en aantrekkingskracht die PSV nooit zal hebben"

Zo dominant dat ze hard op weg zijn naar het vierde seizoen op rij met 0 prijzen.

En ik volg het voetbal al een jaar of 30, maar ik heb nog nooit iets gevoeld van enige aantrekkingskracht van Ajax. Maar dat zal aan mij liggen.

Het is inderdaad schokkend dat zo'n flamboyante speler in het uiterst saaie en degelijke Eindhoven wordt afgebeeld. Ik zou voor Johan Vogel kiezen...

Waarom überhaupt Adidas posters ophangen als Umbro de kledingsponsor is van PSV? Poster is standaard reclame van Adidas maar daar hadden ze wel even over na kunnen denken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren