Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Zomerse transfer is geen optie voor ‘voorbeeldige’ Cillessen’

Laatste update:

Jasper Cillessen denkt niet na over een vertrek bij Barcelona. SPORT schrijft dat de doelman voornemens is om ‘vele jaren’ bij de club te blijven, ondanks dat hij aanbiedingen heeft ontvangen van ‘verschillende Europese teams’. Cillessen heeft ook nog een contract tot medio 2021.

Alleen een 'miljoenenaanbieding met een project van het hoogste niveau’ zou de 28-jarige Cillessen kunnen weglokken uit het Camp Nou, zo claimt de krant. Cillessen had mogelijk een andere keuze gemaakt als het Nederlands elftal zich had geplaatst voor het WK, want dan had hij zich in de kijker moeten spelen bij de deze week aangestelde bondscoach Ronald Koeman. Aangezien Oranje afwezig is in Rusland, voelt Cillessen niet de noodzaak om te vertrekken.

Bij Barcelona is men blij met de aanwezigheid van de 38-voudig international. SPORT schrijft dat Cillessen een ‘voorbeeldige houding’ aanneemt in de kleedkamer en er staat wanneer trainer Ernesto Valverde een beroep op hem doet. Dat bleek wel toen Cillessen donderdagavond in actie moest komen in de halvefinalewedstrijd van de Copa del Rey tegen Valencia (0-2 winst).

De 28-jarige Cillessen verrichtte een kwartier voor tijd een uitstekende redding op een inzet van dichtbij van José Gayá en kreeg na afloop de complimenten van de Spaanse media. ‘De redding van zijn leven’, zo kopte Marca: “Barcelona heeft een reservedoelman van het allerhoogste niveau in huis.” Mundo Deportivo sloot zich daarbij aan en sprak van een ‘brute redding’.

Een verstandig besluit van Jasper Cillessen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lekker week in week uit betaald krijgen om op de eerste rij messi te kijken.... best leuk lijkt me

10 februari 2018 om 10:08

Ook het klimaat en het eten is beter dan in bijvoorbeeld Engeland. Ik geef Jasper groot gelijk lekker aan de meditiraanse zee liggen.

10 februari 2018 om 10:26

Maarja een echte voetballer wilt gewoon spelen. Als het niet kan in Barcelona, dan maar ergens anders toch.

10 februari 2018 om 10:30

Persoonlijk zou ik alleen weg gaan voor een andere top club. Denk aan City, United, Chelsea, bBayern, Juventus etc

Waarom zou je bij een Arsenal/Liverpool willen keepen (ikzelf Arsenal fan hè) als je in het mooie Barcelona woont en met enige regelmaat speelt?

10 februari 2018 om 10:37

Nouja met enige regelmaat valt nog wel mee. Stel ze vliegen er volgend jaar in de tweede ronde uit in de beker dan keep je helemaal niet meer. Persoonlijk zou ik denk ik altijd gaan voor een basisplek bij bijvoorbeeld Arsenal, als je al twee jaar op de bank zit bij Barcelona. Dan heb je het daar toch ook wel gezien? Misschien makkelijk praten zo, maar je hebt toch ook sportieve ambitie? Daarnaast is de PL voor mij de beste en leukste competitie ter wereld en leeft het voetbal daar veel en veel meer. En tja, dat het dan wat vaker regent zou ik op de koop toe nemen.. Genoeg geld voor vakanties naar de zon

10 februari 2018 om 10:37

Ik ben best wel vaak met je eens. 😆 als bijvoorbeeld een Liverpool aanklopt moet hij toch wel ff een paar Kerr achter zijn oren krabben. Als ze zo door blijven gaan doen ze binnen 1 á 2 seizoenen mee voor de titel.

10 februari 2018 om 11:04

Ik zou niet voor de eerste de beste club vertrekken nee, maar ik denk dat eerste keeper bij Arsenal of Liverpool toch echt een enorm mooie stap voor hem zou zijn.

10 februari 2018 om 11:36

@Skede, Barca vliegt volgend jaar niet de 2e ronde uit de beker. Die halen minimaal de kwartfinale. Cillessen kan na een paar jaar Barca nog steeds naar een grote club en misschien raakt MATS wel geblesseerd en is hij plots eerste keeper bij 1 van de grootste clubs ter wereld.

10 februari 2018 om 11:48

@SanderKoevoets, Real Madrid vloog er ook tegen Leganes uit. Wat ik bedoel te zeggen is dat je afhankelijk bent van het winnen van een wedstrijd en blessures om te kunnen keepen. En dan zijn de eerste 2/3 rondes vaak ook nog eens tegen clubs uit lage divisies. Als Ter Stegen zwaar geblesseerd raakt halen ze gewoon een nieuwe keeper lijkt me.

10 februari 2018 om 12:10

"het eten is beter dan in Engeland". Volgens mij is dit 1 van de meest onzinnige uitspraken als het gaat om prof voetballers. In letterlijk elk Europees land kun je eten wat je wilt. Deze gasten verdienen miljoenen. Over het algemeen staan zij savonds geen stamppotje te maken thuis in de keuken.

10 februari 2018 om 12:34

@dbergkamp misschien omdat voetbal je passie is en je het liefst zoveel mogelijk wedstrijden wilt spelen (ook op oog voor WK’s en EK’s). Verder zou ik Barcelona ook prefereren boven Londen maar er zijn genoeg mensen die daar anders over denken of minder waarde hechten aan het klimaat. Tevens kan je in Engeland super goed eten vooral als je veel geld hebt...

10 februari 2018 om 11:24

Hy keept gemiddeld 1 keer om de 2 weken

10 februari 2018 om 15:37

zijn eerst volgende wedstrijd is eind april

Hoewel het Barcelona is, als je van het spelletje houd wil je toch wekelijks wedstrijden spelen. Een club als Dortmund zou hem zeker niet misstaan, ook Liverpool waar hij onlangs mee in verband gebracht werd niet.

10 februari 2018 om 10:30

Hij is nooit in verband gebracht met Liverpool. Liverpool wordt in verband gebracht met Becker en Oblak niet met Cillessen.

Hij traint wel met de beste speler ter wereld, woont in een fantastische stad en zal flink betaald krijgen. Maar als zijn carriére over is, wordt hij herinnerd als de reservekeeper van Barca. Lijkt me toch een grotere uitdaging om naam voor jezelf te maken bij een andere (sub)topclub?

10 februari 2018 om 11:15

Stel dat barca nu weer 4 seizoenen alle prijzen wint en er weer word gesproken van een dream team. Dan zal hij toch worden herinnerd als onderdeel van dat team. Lijkt me niet verkeerd om zo de barca boeken in te gaan

10 februari 2018 om 11:22

Denk dat het gros niet weet wie de reservekeeper was van het dream team van Cruyff.

10 februari 2018 om 12:21

Ik denk dat als iemand over 20 jaar de naam José Pinto roept (2e keeper tijdens Guardiola-periode), ik wel heel veel moeite zou hebben met weten wie het ook alweer was.

10 februari 2018 om 12:32

Dat geldt natuurlijk niet voor ons arme zielen die destijds regelmatig Sierd's betogen over 'hip-hop Pinto' te verwerken kregen.

Hij kan ongeveer 10-15 duels per jaar meepakken, vele prijzen op zijn naam schrijven en hij speelt bij een van de beste clubs ter wereld. In het zonnetje, op het trainingsveld staan met levende legenden als Messi, Iniesta, Suarez en Pique. Op het allerhoogste niveau. Ik zou het ook wel weten.... Ik twijfel namelijk of Cillessen bij een vergelijkbare club aan de bak komt; en heel veel clubs in de Europese subtop zijn al goed bezet. Daarnaast is Cil een uitmuntende keeper maar zeker geen wereldklasse. Om dan bij een wereldwijd populair merk als Barca in actie te komen en voor miljarden mensen een gewaardeerde keeper te worden is een mooie kans.

10 februari 2018 om 11:21

Hij keept alleen de beker. Als ik me niet vergis zijn dat maximaal 7 wedstrijden. Voor alle andere wedstrijden is hij afhankelijk van blessures bij Ter Stegen, of de hoop dat Barca na 4-5 poulewedstrijden al door is in de CL en hem een wedstrijdje gegund wordt.

Ik vind dat persoonlijk bijzonder weinig en niet echt getuigen van sportieve ambitie.

10 februari 2018 om 13:14

Sammerens. Bij het halen van de finale zijn het 9 duels. Verder ben ik het met je eens. Het lijkt mij leuker om ergens eerste keeper te zijn. Met zijn kwaliteiten kan dat ook bij een leuke club.

10 februari 2018 om 11:57

Ben het met je eens dat hij bij Barca, ondanks het geringe aantal wedstrijden, goed zit. Ben het met je oneens dat hij niet bij een andere goede club aan de bak komt. Liverpool en Dortmund kunnen best een goede keeper gebruiken. De Gea, Llorris, Courtois kunnen zomaar eens verkassen deze zomer en doelmannen als Cech en Buffon stoppen er binnenkort wel mee, genoeg kansen als je het mij vraagt.

10 februari 2018 om 12:03

Vele prijzen op zijn naam schrijven kan die niet. Je krijt alleen een medaille wanneer je ook daadwerkelijk minuten hebt gemaakt. Als hij geen minuten maakt in de Liga krijgt hij die medaille ook niet

10 februari 2018 om 13:22

Hij is wel degelijk wereldklasse. Doet niets onder voor Ter Stegen. Cillessen kennende heeft hij dan ook de ambitie om opnieuw zijn 'kunstje' te vertonen en eerste keeper te worden.

10 februari 2018 om 14:31

Nou nou nou, Suarez en Pique zijn echt lang geen levende legenden...

Welke sportman maakt nu de keuze om alleen maar op de bank te zitten? Dan schort er toch wat aan je mentaliteit, een winnaarstype doet dat niet....

10 februari 2018 om 10:27

Hangt ervan af welke andere aanbiedingen je krijgt. Is het Liverpool, dan ga je natuurlijk. Maar blijkt het Crystal Palace te zijn, tja..

10 februari 2018 om 10:28

Waar moet hij heen?
Een eerste doelman worden bij mijn eigen club Arsenal is gewoon een stap achteruit voor hem.

De kans dat hij eerste doelman word bij United/City/Bayern is nihil aangezien die goede keepers hebben.

Dus dan ga je weg om voor een subtopper te spelen. Terwijl je nu gewoon in 1 van de beste elftallen ooit speelt?

10 februari 2018 om 18:45

Vertel mij aub waarom elke wedstrijd keepen bij een club als Arsenal een stap achteruit is tov af en toe een wedstrijd spelen bij barca. Als Arsenal zou komen was ik gelijk weg als cillissen zijnde. Bij een club als Arsenal leer je ook beter keepen ben ik van mening. Ik vind dat Barcelona met ter stegen nu eindelijk een top doelman heeft als je het vergelijkt met de voorgaande keeper.

10 februari 2018 om 10:50

gelukkig pakt hij gewoon zijn wedstrijden.

10 februari 2018 om 11:16

Hij zal vast ook wat meer gaan keepen in de liga. Titel is toch bijna binnen

10 februari 2018 om 11:32

Lijkt me niet dat Ter Stegen daarmee akkoord gaat.

10 februari 2018 om 11:44

Winston Bogarde had er weinig problemen mee.

10 februari 2018 om 11:45

Of hij ziet zijn kansen om uiteindelijk eerste keuze te worden (stel je voor dat MATS nu geblesseerd raakt tot einde van het seizoen) dan keep je voor een van de grootste clubs ter wereld. Welke winnaar gaat een uitdaging uit de weg en kiest de makkelijkste weg? Precies. Geen.

10 februari 2018 om 11:50

Tja dat is wel een beetje makkelijk zeggen. Totaal geen garantie dat Ter Stegen geblesseerd raakt. Aan de ene kant snap ik Cillessen wel want je speelt bij Barcelona, maar je wilt toch ergens eerste keeper zijn op deze leeftijd lijkt me? En om dat bij bijvoorbeeld een Liverpool of Napoli te zijn is toch geen schande?

Ontzettend dom van hem. Dit toont aan dat hij absoluut geen ambitie heeft. Hij zal nooit eerste keeper van Barcelona worden dus hij kan beter vertrekken. Ook voor het Nederlands Elftal zou het beter zijn als hij wekelijks keept, hij heeft geen wedstrijdritme en Zoet doet het prima bij PSV. Wat mij betreft is Jeroen Zoet de komende jaren de eerste keeper voor Oranje.

10 februari 2018 om 10:24

dat er überhaup nog mensen een discussie Zoet/Cillessen willen opzetten is onzinnig.

Het enige voordeel dat Zoet heeft ten opzichte van Cillessen is wedstrijd ritme. En laat dat nou iets zijn dat Cillessen schijnbaar niet nodig heeft gezien zijn optredens bij Barca.

In elk ander aspect is Cillessen twee stappen verder en beter. Reflexen, ervaring, kwaliteit, stabiliteit.

10 februari 2018 om 11:27

Nou nou. Hij pakt hier een goede bal, maar het wordt ook wel een beetje opgeblazen zo hoor.

Vorig seizoen ging hij in de handvol wedstrijden die hij kreeg nog de fout in. De wedstrijd tegen Sociedad meen ik, waarin hij door weifelend uitkomen eenvoudig gelobt werd. Barca won het tweeluik eenvoudig dus werd er weinig aandacht aan besteed. Tegen Frankrijk was Cillessen dramatisch bij de eerste tegengoal. Griezmann nam de bal van buiten de 16 mee en raakte hem daarna pas weer rond de 5 meter lijn. Cillessen had onmiskenbaar moeten komen maar bleef halfslachtig staan en werd toen door een zeer zwak ingeschoten bal gepasseerd.

Het is een degelijke keeper, maar hij moet toch wel degelijk met regelmaat wat laten zien om zich boven zijn andere concurrenten voor Oranje te scharen.

10 februari 2018 om 12:43

@d-bergkamp ik weet dat er bij bepaalde spelers vaak onterecht door een bepaalde bril word gekeken en dan snap ik ook dat je een voorkeur hebt. Maar klakkeloos verkondigen dat cilissen twee stappen verder is? Man hou toch op je hebt er duidelijk geen kaas van gegeten. De toekomst gaat uitwijzen wie er onder de lat komt te staan bij het nationale team. De ontwikkeling die Jeroen zoet nu doormaakt heb ik bij Jasper nog niet gezien namelijk. Cilissen is altijd een degelijke doelman geweest maar bij Jeroen zoet zie je echt een significante groei. Als hij dit doortrekt denk ik dat hij de vaste keeper gaat worden. We gaan het zien!

10 februari 2018 om 15:08

He grappige is ook dat Cillessen zich gewoon lijkt te ontwikkelen ondanks de beperkte speeltijd. Z'n bal distributie en het opbouwen van achteren ziet er beter uit.

10 februari 2018 om 16:03

@bergkamp,

Bij jou speelt clubvoorkeur natuurlijk een grote rol.

10 februari 2018 om 10:41

Ik weet niet in hoeverre deze krant de waarheid schrijft maar het zou pijnlijk zijn dat voor Cillessen meeweegt of oranje zich wel of niet voor het wk heeft geplaatst. Oftewel, nu Oranje er niet bij is, hoef ik zelf ook even niet bij oranje te zijn, straks als ze weer op voor iets strijden dan wordt het weer interessant voor hem?
Dit is dan precies de mentaliteit die Koeman niet wenst in het NL elftal....het moet altijd een eer zijn om in oranje te spelen en daar moet je alles voor willen doen. Dan kan je nog zo goed zijn, mentaliteit is belangrijker, de echte wil.
Dus of de krant nu wel of niet de waarheid spreekt, uit de keuze van Cillessen blijkt dat hij er niet alles voor wil doen en vooral aan eigen belangen denkt. Prima maar blijf dan maar vooral ook in Barcelona de aankomende jaren wanneer Nederland een interland speelt.

10 februari 2018 om 10:45

Voor Cillessen zou een transfer altijd een stap terug betekenen. En die transfer geeft hem ook geen garantie op een basisplaats. Zo stonden Stekelenburg en Krul in de Premier League in de basis en waren ze alsnog geen eerste keuze.

Jasper kiest er voor om op het allerhoogste niveau te blijven spelen en te trainen. Daar heeft hij in ieder geval de garantie dat hij groeit op de training van de beste.

En mocht Ter Stegen een keer geblesseerd raken...

Ben ik de enige die het de afgelopen week allemaal overdreven vind? Een bal houd hij tegen die recht op hem af kwam? Gelijk een wereldkeeper van het hoogste niveau? Vind hem maar matig met een uiterst iritant overkomen

10 februari 2018 om 10:26

Het is niet de eerste keer dat hij er gewoon staat als het nodig is. Iedereen doet denigrerend over Cillessen maar elke keer als hij keept op het allerhoogste niveau is er vrijwel geen kritiek te leveren, aangezien hij het prima doet daar.

Cillessen is goed genoeg om Ter Stegen te vervangen als dat nodig is, dat laat hij keer op keer zien. Alleen de azijnzeikers in Nederland (lees anti Ajacieden) proberen Cillessen naar beneden te halen.

10 februari 2018 om 11:28

Ja, want als mensen van mening zijn dat Cillessen minder goed is dan enkele anderen vinden, ben je meteen anti Ajax. Treurige opmerking weer, die direct tekenend is voor de eigen subjectiviteit.

10 februari 2018 om 11:28

Ja, want als mensen van mening zijn dat Cillessen minder goed is dan enkele anderen vinden, ben je meteen anti Ajax. Treurige opmerking weer, die direct tekenend is voor de eigen subjectiviteit.

10 februari 2018 om 11:28

Als je niet onder de indruk bent van Cillessen ben je meteen een anti-Ajacied. Schei toch uit man, Zoet is in ieder opzicht een betere keeper dan Jasper Cillessen.

10 februari 2018 om 12:00

Ochochoch, iedereen is weer anti-Ajax omdat ze Cillessen niet op een voetstuk plaatsen ten koste van Zoet? Dat klinkt echt zo ontzettend sneu.

Heb je er ooit aan gedacht dat het ook andersom zou kunnen zijn? Dat het juist de Ajacieden zijn die maar niet kunnen geloven dat hun heilige ex-goalie echt niet zo sensationeel goed is, als ze zo graag zouden willen. Ik vind beide keepers goed. Beide keepers hebben ook zo hun valkuilen. Het verschil is minimaal wat mij betreft.

10 februari 2018 om 12:39

Nee, dat is Zoet absoluut niet. Ik heb niets met Ajax, niets met PSV maar het lijkt me toch vrij duidelijk dat Cillessen gewoon meer kwaliteiten heeft. Je kunt inderdaad wel je vraagtekens zetten bij hem selecteren simpelweg omdat hij zo weinig speelt. Jouw post komt nogal over als een zeer gefrustreerde PSV-fan die het niet kan hebben dat Cillessen nu wat lof krijgt na een goede wedstrijd. Laat het gaan.

10 februari 2018 om 13:14

@gaudi

Maar dat geldt ook voor Zoet. Die is ook lang niet zo goed als sommigen beweren. Het enigste argument dat men telkens aanhaalt voor Zoet is dat hij in tegenstelling tot Cillessen wel speelt bij z'n club. De andere redenen spreken namelijk niet in het voordeel van Zoet.

Het afspelen van video’s mag (lees; moet) echt makkelijker gemaakt worden. Ik moet 6x (!) klikken voordat ik bij de video zou moeten komen. Moeten komen want hij komt niet. Niet meer van deze tijd.

On: Snap hen wel maar vind het ook een groot gebrek aan ambitie. Zijn keuze uiteindelijk.

Ik snap echt niet dat mensen Jeroen Zoet boven Jasper Cillessen zouden kiezen in het NL-elftal. Is een beetje hetzelfde als een wekelijks spelende keeper uit de tweede divisie boven Jeroen Zoet selecteren die op de bank zou zitten. Dagelijks trainen op het ALLER-hoogste niveau en ook in de wedstrijden die hij speelt laten zien dat het een wereldkeeper is.

Daarnaast hoop ik dat Koeman het hoog druk zetten in balbezit tegenstander terugbrengt en het opbouwen van achteruit in balbezit. Ook in dit geval kun je beter Cillessen opstellen.

Maar goed, een van de 16 miljoen bondscoaches he ;-)

10 februari 2018 om 13:12

Een wereldkeeper is wel erg overdreven, maar ik ben het met je eens dat Cillessen of Zoet eigenlijk geen discussie hoort te zijn. Die verschillen kwalitatief nog wel behoorlijk.

Wie kan zich ole gunner solskjaer nog herinneren v Manu. Die scoorde bij iedere inval beurt, maar huilde nooit om n basisplaats. Furgeson prees hem toen ook voor zijn instelling en gedrag.
Met zulke acties zal Cilessen zeker meer vertrouwen krijgen en beloond worden met iets meer wedstryden. En mocht Terstegen geblesseerd raken dan weten ze dat ze op hem kunnen bouwen.
Ga zo door Jasper !

Ben straks wel bang dat het onder Koeman ten koste gaat van zijn plaats onder de lat bij Oranje. Dan zal Zoet de voorkeur krijgen.

Dus ik hoop dat Cillessen straks toch een mooie transfer maakt (bijv Dortmund) zodat hij nummer 1 blijft voor Oranje.

10 februari 2018 om 11:12

Leuk, Deze topic wordt weer een Zoet - Cillissen discussie.

Lood om oud ijzer wat mij betreft. Beiden geen wereldtop zoals we in het verleden toch wel in Oranje hebben gehad. Van der Sar was wat dat betreft de laatste.

10 februari 2018 om 13:10

Stekelenburg was ook hard op weg. Zo zie je maar wat een slechte keuze kan doen met een voetbalcarriere. Qua talent komt geen doelman op dit moment in de buurt van Stekelenburg. Helaas heeft het vertrouwen inmiddels z'n tol geeist en zit ook Stekelenburg al een tijdje op de bank bij clubs.

Hij speelt wel is waar niet veel dan maar hij pakt wel gewoon prijzen. Als ze de Copa del Rey winnen in April dan heeft hij een heel groot aandeel. Zeker omdat hij 3x de nul gehouden heeft. (2x tegen Valencia en 1x Espanyol) en tuurlijk is zijn aandeel misschien niet zo groot als Barcelona de Champions League zou winnen maar dan heeft hij er wel een. Maar stel dat hij bij een club als bijvoorbeeld Liverpool of Borussia Dortmund 1e keeper kan worden , dan zou ik daar wel naar kijken want zoveel op de bank zitten is ook niks hoor hem. Maja hij speelt wel samen met de legendarische Messi en Iniesta. Dat kan op Ibrahim Afelay na geen Nederlander zeggen volgensmij.

Toch vind ik wel dat ze hem die wedstrijdjes in de Cl tegen kleintjes als Olympiakos ook hadden kunnen gunnen. Bekerwedstrijden alleen is wel heel weinig.

10 februari 2018 om 13:08

Op zich snap ik dat wel. Barcelona heeft een eerste doelman en die krijgt de prioriteit. Bovendien hebben ze met Cillessen een tweede doelman die nooit klaagt en het schijnbaar geen probleem vind om tweede viool te spelen.

Copa is 9 wedstrijden als je finale haalt. Dit seizoen 2 in nov, 6 in jan/febr en 1 in april. Dus jan/febr kom je veel in actie maar dan weer 2 maanden niet.

Tsja alleen voor een echte topclub zou ik weggaan en het is de vraag of die komt. Voor een Everton of zo zou ik niet weg gaan. Je speelt bij een top 5 team van de wereld , gied salaris , mooie stad en lekker weer, pakt prijzen. En die Ter Stegen zal toch ooit wel eens geblesseerd raken...voor wat betreft Oranje ...wedstrijdritme wordt zwaar overdreven. Je kunt beter elke dag weer in trainingspartijen Messi en Suarez bestrijden dan dat je op een zaterdag avond een schotje van Van Duinen of Boere moet keren .

Hij moet het zelf weten natuurlijk, maar ik begrijp elke keuze. Ik zou zelf misschien ook wel blijven. Hij zit helemaal niet ver van het niveau van Ter Stegen af en als die geblesseerd raakt of uit vorm is, kan Cillessen zomaar de eerste keeper van Barcelona zitten. Wat dat betreft moet hij ook een beetje geluk hebben. Maar elke dag trainen met Messi is al de moeite waard lijkt me, net als dat het in Barcelona gewoon lekker wonen is.

10 februari 2018 om 12:22

Precies. Is zijn carrière en zijn keuze. Hij zit bij een wereld club en heeft daar een van de lastigste taken om met weinig ritme er te staan en dat doet hij prima. Hij gelooft in zijn kansen en dat mag hij.

Als de echte top komt, dan gaat Cillessen echt wel. Vind dat hij zich prima opstelt, maakt geen sores en staat er als het nodig is. Maar kan me niet voorstellen dat als een club uit Manchester of een topper uit Londen hem haalt als eerste keeper, dat hij dan niet gaat. Feit is alleen dat die plekken momenteel bezet zijn door prima keepers en dat ziet hij ook. Ben wel benieuwd wat hij doet als een Spurs of Liverpool zich meldt. Lijkt me toch mooi om dan daar eerste keeper te worden. Spelen is toch beter dan banken, hoe mooi de club ook is.

Die gaat straks denk ik op de bank belanden onder Koeman. Helaas, want we hebben dan wel geen absolute topkeeper op het moment, maar Cillessen is wel de beste doelman die we hebben. Vorm en Krul zijn op een zijspoor beland en Zoet is mentaal niet sterk genoeg in dit Oranje. Verder heeft geen van hen echt technische kwaliteiten waardoor het voor de bondscoach aantrekkelijk is ze op te stellen.

Cillessen is een zeer goede keeper, die eigenlijk te goed is voor een back up bij Barcelona vind ik zelf dan. Als ik hem zie keepen dan denk ik dat hij zijn potentie en carrière verpest, maar als Barcelona fan ben ik wel blij dat we een goede en betrouwbare keeper hebben. Ik denk dat hij bij Liverpool een wereld van verschil gaat maken.

Ik vind heel apart dat veel mensen, Cillessen zitten nu aan te vallen. Terwijl Ter Stegen zat ook in zelfde situatie per jaar geleden.

11 februari 2018 om 09:19

Ter Stegen keepte in de CL en Copa en werd gehaald voor de toekomst. Cillessen is gewoon een back up keeper die alleen de Copa keept en niets anders tenzij Mats geblesseerd raakt.

Cillessen is slim. Komende jaar je gewoon laten omringen door spelers zoals Messi en aan je ontwikkeling werken. Ondanks de wedstrijdritme is Cillessen daar gewoon een betere keeper aan het worden. Weet niet of hij dezelfde groei zou doormaken stond hij basis bij een andere club.

Gelijk heeft ie!!! Pas als echt een top club komt dan misschien de overweging doen!! Eerder niet!! Hij doet het fantastisch in copa del rey.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren