Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Zou Hakim Ziyech overeind blijven bij Leicester City?’

Laatste update:

Hakim Ziyech behoort tot de beste voetballers van de Eredivisie en zal in de zomer waarschijnlijk op veel belangstelling kunnen rekenen. Ron Jans denkt dat de aanvallende middenvelder van Ajax goed zou kunnen passen bij Leicester City, waar Riyad Mahrez waarschijnlijk een transfer gaat maken.

“Wat gaat er gebeuren als Mahrez, die lijkt wel een beetje op hem, weggaat bij Leicester City? En Hakim naar Leicester. Zou hij daar overeind blijven, ja of nee? Ik ben daar wel benieuwd naar. Dus Marc Overmars…”, zei de voormalig trainer van onder meer PEC Zwolle zondagavond bij Studio Voetbal.

Peter Hyballa vraagt zich echter af hoeveel clubs nog zitten te wachten op Ziyech, daar de Marokkaans international zondag niet uitblonk in voorbeeldig gedrag: “Scouts kijken ook naar deze dingen, dat moet hij ook weten. Het gaat om techniek en tactiek, maar ook veel om persoonlijkheid”, aldus de ex-coach van onder andere NEC.

De 24-jarige Ziyech maakte in de zomer van 2016 de overstap van FC Twente naar Ajax en staat nog tot medio 2021 onder contract in de Johan Cruijff ArenA. Hij kwam tot dusverre tot 15 doelpunten en 28 assists in 68 officiële wedstrijden voor het eerste elftal van huidig trainer Erik ten Hag.

Zou Leicester City een geschikte club voor Hakim Ziyech zijn?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ziyech is een mooie speler maar heeft niet de snelheid van Mahrez. Denk wel dat hij mooie ballen kan geven op Vardy, lekker de diepte zoeken. Zou het weleens willen zien, voor 50 miljoen mag hij gaan hoor

5 februari 2018 om 10:34

Hahaha ja dat snap ik voor 50 mln zou ik als ik jou was persoonlijk zijn vliegticket boeken hahaha

Andere kant, het is natuurlijk een engelse ploeg. Die kunnen soms de meest gekke dingen doen qua biedingen. Maar ik denk persoonlijk dat ze voor 35 mln ook wel overstag gaan hoor
Hoe lang hebben jullie nog een contract?

5 februari 2018 om 10:38

Geloof nog 2 jaar maar dat weet ik niet zeker, 35 miljoen is zeker een mooi bedrag hoor.
Ik denk dat Frenkie best die plaats kan innemen dus een directe vervanger hoeft er niet te komen, alleen de spoeling wordt dan dun. Zelf zie ik dan graag nog een klasbak voor de '6' komen. Dat vliegticket wil ik er boven de 40 miljoen ook wel bij doen

5 februari 2018 om 11:05

Ja je hebt met Siem en Frenkie de Jong, Donny vd Beek, Eiting, Schone allemaal goede middenvelders die denk ik bij andere clubs alles zouden spelen.
Van wat ik van de JL zie vind ik die Dani de Wit ook wel een topper in spe. En verder heb je vast nog wel wat jonkies. Die Noa Lang is trouwens ook wel een leuk spelertje volgens mij.

Mocht van deze jongens niemand vertrekken dan heb je bij een vertrek van Ziyech niet direct een probleem denk ik. Maar snap wel wat je bedoelt. Een klasbak erbij (op welke positie dan ook) is natuurlijk nooit weg. Hoort ook wel bij een topclub.

Zou Nigel de Jong volgens jou een klasbak zijn? En zo niet, waar denk je dan meer aan? Verratti of Pogba uitgezonderd

5 februari 2018 om 11:06

Hakim Ziyech ligt nog vast tot 30 Juni 2021 en zijn marktwaarde wordt geschat op zo'n €20 miljoen, maar vaak wordt er door Engelse clubs meer betaald dan de marktwaarde (schat dat zo'n club hem wel over wil nemen voor 30 à 35 miljoen euro).

5 februari 2018 om 11:15

@mitchell172

Oh oke. 2021 is nog wel een behoorlijk lange tijd natuurlijk. Maar 30-35 mln kan je wel overwegen om hem te laten gaan. Maar Overmars kennende zal hij wel proberen het onderste uit de kan te halen voor je. Dus het kan dan een aardig bedrag gaan worden vermoed ik

5 februari 2018 om 11:40

@sjakie
Nigel de Jong zit nu bij Mainz en die zie ik toch wel als een stap lager dan wat we na moeten streven. Zelf denk ik eerder aan iemand zoals Guardado toen. Valt net buiten de boot in de subtop van Europa maar kan hier nog van waarde zijn. Daley Blind zou een optie kunnen zijn of waar ik zelf nog iets meer fan van ben is Escalante, speelt in de Bbva.

5 februari 2018 om 12:10

Aan de andere kant kun je ook stellen dat dat bij Christian Poulsen ook het geval was. Die werd bestempelt als (om in jouw bewoording te blijven) "lager dan wat we na moeten streven". Maar juist omdat hij totaal haaks stond op wat jullie doorgaans in huis hebben (bikkelharde middenvelder en werker tegenover creatieve technicus) werd dat juist een succes naar mijn mening. Denk dat Nigel de Jong datzelfde effect zou kunnen hebben.

Maar de namen die jij noemt zijn natuurlijk ook super. Al heb ikzelf minder met guardado, maar dat kan persoonlijk zijn.
Speelde een goed eerste jaar met psv, maar daarna vond ik het toch veelal matigjes.

5 februari 2018 om 10:42

Ziyech wordt met het seizoen minder waard volgens mij. Voor 25-30 zou ik hem in de zomer zeker wegdoen, als het al geboden wordt.

5 februari 2018 om 11:03

Als Manchester City dan misschien meer dan die 74 miljoen + een speler gaat bieden om Mahrez van Leicester City over te nemen, hebben ze genoeg geld over om Ziyech over te nemen . Leicester city heeft overigens dit jaar nog geen al te hoge uitgaven gedaan, want de duurste speler was Kelechi Iheanacho (€27,70 miljoen). Overigens ben ook ik wel benieuwd of Hakim het bij een Leicester ook heel goed kan doen (ik denk persoonlijk dat hij van een hoger niveau ook beter wordt en hij ook met heerlijke passes kan strooien).

5 februari 2018 om 12:11

@mitchell172

Denk persoonlijk helemaal niet dat hij het beter gaat doen bij Leicester. Zuinig zijn op balbezit is toch wel vrij belangrijk bij dergelijke passes. Alles vol risico naar voren wordt hem totaal niet in dank afgenomen. Binnen no time is het dan banken en klaar met Ziyech.

Ziyech heeft de mazzel dat hij veel waarde vertegenwoordigd en dat Ten Hag net als Keizer gewoon een schijtbakken coach is. Durft niet te zeggen waar het op staat in de media na een incident en heeft ook de obligate wissel van de beek voor de jong. Hij had wel al het lef om schone naar de kant te halen voor Wober (want schone zat ook heel slecht in de wedstrijd). Maar van de Beek werd volledig onterecht gewisseld. Die was juist wel zuinig op de bal, probeerde deze langer in de ploeg te houden zodat Ajax aan opbouwen toekwam en nam pas risico in of tegen de 16 van de tegenstander.

Ten Hag moet trouwens ook gaan beseffen dat ze bij Ajax vooruitgang in spel verwachten, geen achteruitgang. Het is echt ultra matig tot slecht wat Ajax de afgelopen drie weken op de mat heeft gelegd, terwijl er juist geïnvesteerd is in de spelersgroep. Maar als NAC thuis al problemen oplevert, dan is het snel afgelopen met krediet.

Het is echt tijd om te kappen met dat gelul en om antwoorden heen draaien en op z'n minst duidelijk te maken aan het publiek wat je nu wilt en wat je voor ogen staat. Je kan van alles zeggen van de Boer en van Bosz, maar beide maakten direct duidelijk wat ze verwachtte van de spelersgroep, waar ze aan wilde werken en werkte dan langzaam toe naar de voor hen ideale speelwijze.

Gisteren zag je een in twee delen opererend Ajax, de ene helft vooruit, de andere helft achteruit. Dat hadden Bosz en Keizer ook in het begin. Bosz kreeg dat uiteindelijk opgelost, Keizer kreeg het half opgelost en Ten Hag zit weer met hetzelfde probleem. Bij ten Hag kan het eigenlijk al niet meer aangezien de nieuwe jongens die Keizer inpaste, bij ten Hag al ingepast zijn.

5 februari 2018 om 12:32

Wie weet is er nog hoop en kan Ziyech bij een team als Leicester, Watford met een wat strengere coach tot de orde worden geroepen, en hij dus wat meer gedecideerd en weloverwogen is om misschien toch iets minder risico in zijn spel te leggen of in ieder geval, lange ballen geven waarna het kan. In Engeland zitten de teams ook niet altijd meer te wachten op het naar voren pompen van de bal en/of het blind strooien met deze bal. Gister die lange bal op Neres (weet niet meer precies wie deze bal gaf), kwam wel aan en zo waren er wel meer die aankwamen; Het is leuk dat er creativiteit is, maar het moet niet het ''team'' in gevaar brengen om deze rommel te moeten corrigeren, aangezien het dan dodelijk is voor eventuele counters. Ben het voor de rest overigens geheel met je eens en dat er maar een paar spelers in deze 3 wedstrijden voldoende tot ruim voldoende hebben gespeeld (schöne viel vooral laatste 2 tegen en ook Ziyech was niet zoals we van hem gewend zijn).

De media lijkt wel aan te sturen op een vertrek van Ziyech.
Ik ben fan van zijn kwaliteiten op het veld, bij ons fantastische dingen laten zien.
Zijn uitstraling vind ik niet prettig om naar te kijken. Hij lijkt geen plezier uit te stralen, ook bij Ajax niet.
Denk ook dat dit zijn laatste half jaar in Nederland is, maar of die het gaat redden in Engeland? Geen idee. Je ziet toch te veel spelers die het daar niet redden.

Ze hebben al een nieuwe verbeterde versie van mahrez genaamd Diabate let op deze jongen word een grote

5 februari 2018 om 11:17

Diabate is inderdaad meer het type ''vervanger'' voor Mahrez, dan Ziyech. Mahrez kan op alle posities in de aanval spelen, terwijl Ziyech voornamelijk als aanvallende middenvelder speelt en misschien ook nog aan de linkerkant als linksbuiten (en onder Bosz als rechtsbuiten).

5 februari 2018 om 12:02

Leicester is sowieso ongelofelijk goed in scouten. Ook die CV Maguire is ongelofelijk goed gescout en dan vergeet ik natuurlijk nog: Kante, Ndidi, Vardy, Mahrez en die Diabate die jij nu noemt.

5 februari 2018 om 16:59

Het scouten van Maguire was natuurlijk niet zo moeilijk. Die was wekelijks de uitblinker bij Hull City.

Ik vraag me af in hoeverre scouts echt naar persoonlijkheid / nare trekjes kijken. Als je goed bent, dan ben je gewoonweg goed en zal een club je hoe dan ook willen kopen. Joey Barton is een 'loose cannon' , maar heeft in het verleden volgens mij weinig problemen gehad om telkens een nieuwe club te vinden.
Luis Suarez heeft Evra racistisch bejegend en herhaaldelijk een tegenstander gebeten, maar dat was voor Barca geen probleem in hem binnen te hengelen (volgens mij daalde zijn transfersom daardoor zelfs een beetje)... Als je écht goed presteert, dan accepteert men bepaalde karaktertrekken.

5 februari 2018 om 10:52

Zo had ik het nog niet bekeken, zei laatst nog in een topic over Auba dat die trekjes in zijn nadeel zouden werken, maar in de praktijk blijkt anders

5 februari 2018 om 12:06

Ja, hij maakt een goed punt.

5 februari 2018 om 14:01

Je laatste zin vat het perfect samen, want Ziyech speelt alsof hij er al is. Als hij zich de laatste maanden nou eens echt laat zien en elke wedstrijd een 8 scoort dan zal de top wel voor hem komen. Ik denk dat Ziyech zich op dit moment te goed voelt voor Leicester.

Ik denk dat hij heel snel op de bank zou belanden als hij de al zo vaak inlevert als hier.

Alleen fysiek lijken ze op elkaar. Mahrez is een echte dribbelaar en hij kan al het overige dat Ziyech kan.

Met alle respect, maar Peter Hyballa heeft nou niet de mening waar ik op zit te wachten om een oordeel te geven over Zyiech.

Ik stond letterlijk op de banken toen Zyiech scoorde en zijn gebaartjes maken. Het is te zot voor woorden om deze man uit te fluiten, want voor dit soort spelers kom je naar het stadion. Hij brengt zoveel creativiteit door het risico wat hij in zijn spel legt.

In de eredivisie dit seizoen alleen al; 921 passes, waarvan 75 aankwamen maar nog belangrijker; 92 van deze ballen werden naar voren gespeeld: in totaal kwamen hier 90 kansen uit. Dit zijn zieke stats; ik denk als Ajacied wel even tien keer na wanneer hij weer een vrije trap overjengelt aan de tig keer per wedstrijd dat ik: "wat een heerlijke bal" zeg over weer een crosspass van Hakim.

5 februari 2018 om 12:35

Dat doe ik ook, ik sta ook op de banken als hij voor de achtendertigste keer de bal in de voeten van de tegenstander schuift. Ik vermoed alleen dat ik dan andere dingen roep dan jij..

5 februari 2018 om 14:02

Zieke stats idd, 1 op de 10 ballen naar voren gespeeld. Wow!

5 februari 2018 om 14:09

Was even een belangrijk procent-tekentje vergeten...

Maar 9 van 10 ballen naar voren gespeeld vind ik echt wel pittig hoor. Zeker in het balletje-breed-voetbal wat domineert op de Nederlandse velden.

5 februari 2018 om 14:19

Oh haha, ik dacht dat het echt maar 10 procent was Sorry, mijn opmerking was dan niet terecht.

Hij zou wel overeind blijven denk ik, maar Leicester vind ik niet een team waar hij past. Spanje vind ik voor hem de beste competitie om zich verder te ontwikkelen. Villareal, Valencia of een Sevilla zijn prachtige clubs voor hem. Het is jammer dat hij zich minder populair heeft gemaakt met zijn gebaren gisteren. Maar ik heb het gevoel dat ie weer zal schitteren in een nieuwe omgeving.

Ziyech heeft in de eredivisie een aantal foute passes waarmee hij in de PL in 90% van de wedstrijden voor de rust gewisseld wordt. Ziyech is een prima voetballer voor de eredivisie maar ik vraag me af of hij geschikt is voor de PL.

5 februari 2018 om 11:16

Als we toch met percentages gaan gooien. In de PL loopt 90% ook slimmer dan de meeste teamgenootjes bij Ajax. Stel je voor dat die kansen ook nog eens worden afgemaakt.

5 februari 2018 om 11:27

Ziyech speelde gisteren ook weer de meest simpele passjes over een meter of tien, vijftien klakkeloos in de voeten van de tegenstander. Het zijn niet alleen risicovolle ballen, die niet aankomen.

Waar je dat percentage van 90% meer slimheid in de PL overigens vandaan haalt is me niet duidelijk. Niet elk team heeft teamgenootjes als er bij City, Spurs, Man Untd of Chelsea spelen.

5 februari 2018 om 11:39

Als hij speelt zoals gisteren wordt hij bij elke PL club voor de rust naar de kant gehaald. Hij komt daar binnen als nobody als je dan drie wedstrijden zo slordig speelt zit je heel snel op de tribune.

5 februari 2018 om 12:14

Ik heb de wedstrijd van gisteren niet gezien. Maar de hetze tegen hem is al vanaf het begin van het seizoen aan de gang. Daar gaat iemand niet beter van spelen.

90% is cynisme, gezien de reactie van tornado72 en zijn percentage. Beetje jammer dat dat uitgelegd moet worden

5 februari 2018 om 12:49

Laten we het er maar ophouden dat hij er bij Ajax mee wegkomt met al die foute passes en in de PL niet.

5 februari 2018 om 13:04

Hoe kom je in hemelsnaam bij het feit dat 90% van de PL slimmer is. De PL is rijk, maar buiten de top 6 spelen ze helemaal niet slim. Met andere woorden; een grotere percentage zal hem juist niet begrijpen.

5 februari 2018 om 13:42

Klopt, maar los van het feit dat ik de Engelse competitie niets voor hem vind, denk ik dat hij met betere spelers om zich heen beter uit de verf komt.

5 februari 2018 om 13:45

@musi: die 90% moet je me niet op vastpinnen, dat was cynisme zoals boven uitgelegd. Maar ga je me nu echt willen overtuigen dat ze in de eredivisie over het algemeen over meer voetbalintelligentie beschikken dan de PL? Please dont.

5 februari 2018 om 15:25

@Soccer81

Over welke hetze wat betreft Ziyech sinds de seinzoensaanvang je hier schrijft snap ik niet zo. Er wordt werkelijk waar totaal geen hetze gevoerd tegen de persoon of voetballer Ziyech. Er is terecht kritiek op zijn huidige spel en gedragingen. Dat kun je geen hetze noemen. Bij Joël Veltman en Daley Blind was er sprake van hetzes, maar niet bij Ziyech.

Ziyech is als Ajacied sinds zijn komst overwegend gewaardeerd en gesteund door het gros van de supporters, maar hij laat ook al sinds zijn start op het veld vele zeer ergelijke slordigheden zien, die steeds minder liefdevol bedekt worden onder de mantel der liefde. Het wordt minder gewaardeerd en minder gepruimd.

Sinds zijn eerste reactie op fluitconcerten, verklaarde hij, dat het hem totaal niet bezig houdt. Hij staat naar eigen zeggen dus ver weg van de gewone supporter.

Daar is hij er niet populairder op geworden. Laat het dan maar ook zien met goed en enerverend spel denken velen van ons. En dat doet hij niet.

Intussen denkt hij blijkbaar, dat hij exclusiviteit bezit bij Ajax, men mag geen kritiek op hem uiten, maar vice versa mag hij supporters wel terechtwijzen. Hoe durft een klein deel van de luidruchtigste supporters, die miaschien wel symbool staan voor de onvrede van meerderheid van tribuneklanten, zijn functioneren te bekritiseren?

Nee, ik als vroeg fan van voetballer Ziyech ben ook helemaal klaar met zijn slordige spel en verongelijkte gedrag. Ajax is meer dan Ziyech. Ziyech is niet onvervangbaar voor het elftal.

Het hele elftal werkt zich uit de naad om zijn veelvuldige balverlies te compenseren. Dat gaat meer ten koste van goed voetbal, dan Ziyech bijdraagt.

Ik als supporter zie liever een homogeen team, uitzonderlijke buitenbeentjes en echte vedettes mogen tussen de waterdragers lopen, maar zoals Ziyech zichzelf presenteert en profileert hoeft van mij niet. Dan liever bijvoorbeeld Frenkie op zijn plek en Wöber centraal achterin.

5 februari 2018 om 17:49

Vanaf het begin wordt er een en al negativiteit geroepen. De keuze voor Marokko, hij heeft te veel risico, hij brengt te weinig voor een speler van zijn kaliber noem maar op. Hij zou niet genoeg meeverdedigen. Ondertussen liegen de cijfers er niet om. Zelfs de meeste balveroveringen bij Ajax als ik me niet vergis. Meer dan de ‘stofzuigers’. Dat wordt nauwelijks genoemd.

Je zegt dat t minder gewaardeerd en gepruimd wordt, maar wanneer was dit wel het geval daar. Zoek de nieuwsartikelen er maar op na.

En mensen mogen best kritisch zijn, maar alles zou aan hem liggen en daarin snap ik hem wel dat het hem persoonlijk valt. Hele elftal draait niet goed, maar je hoort nauwelijks andere namen vallen dan de zijne. Hij mag zich niet als de beste speler van Ajax (eredivisie) gedragen (ik zie hem dat trouwens niet doen) maar ondertussen wordt hij wel op die manier beoordeeld.

Het is mij allemaal te makkelijk en onredelijk. Kritiek op het spel prima, maar wees daar ook evenredig in als Ajax supporters.

Wat een onzin. Ziyech kan toch gewoon goed zijn voor Ajax? Waarom moet dat vergeleken worden met een club uit het buitenland. Het lijkt alsof we spelers alleen goed vinden die zo snel mogelijk naar het buitenland gaan. Dat is toch juist wat we niet willen? Laat Ziyech lekker bij Ajax voetballen en zijn statistieken zijn geweldig.

De een houdt van Ziyech, de ander hekelt zijn gedrag. De voetballende kwaliteiten van Ziyech zijn ruimschoots aanwezig, alleen zou hij daar veel slimmer mee moeten omgaan. Weten wanneer snel en met risico te spelen en op een ander moment temporiseren en op balbezit spelen. Hij heeft maar 1 modus, de eerste dus. Geldt ook voor wat betreft zijn vrije trappen. Bijna altijd gevaarloos, dan moet je dat aan een ander overlaten die dat beter beheerst. Maar het grootste probleem is zijn ego. Gistermiddag verspeelde hij in de tweede helft zo onnodig vaak de bal als een kleuter en joeg een vrije trap van zo’n 35 meter bijna het stadion uit. In plaats van een zelfkritische houding, het publiek uitdagen, welk hem terecht uitfloot. En na een eindelijk gelukte vrije trap, uitmondend in de 3-1, nog maar een keer een onzichtbare middelvinger presenteren. En dit gedrag is niet alleen van gistermiddag. Ook bij clubs waar hij eerder heeft gespeeld, is hij met gemengde gevoelens behartigd. Bij Ajax doen ze er goed aan om hem met beide benen op de grond te krijgen en te houden, en hem komende zomer voor een behoorlijke prijs te verkopen. Als je het publiek tegen je in het harnas jaagt, komt het namelijk nooit meer goed. Bij mij overheerst ook de afkeer van zijn gedrag boven zijn voetballende kwaliteiten. En die laatste zijn echt niet goed genoeg voor een dominante rol bij meervragende clubs in de topdivisies. Ten laatste: hij had toch aan Nouri een voorbeeld hoe zich te gedragen?

Ik zou niet weten waarom Ziyech naar een Engelse club zou moeten. Dat is weer vragen om problemen met zijn fysiek. Zie hem prima aarden bij een club in Spanje of Duitsland. Laten we dus de stelling aanpassen: hoe zou Ziyech het doen bij Leverkusen of Valencia? Ik denk heel erg goed.

Goed punt dat Hyballa maakt, stond ik zelf niet bij stil. Maar het is inderdaad logisch, dat scouts ook op gedrag in het veld letten.

Overschatte, arrogante voetbalballer zonder ook maar enige zelfreflectie. Loop erbij alsof hij Messie is. Gaat de Europese top nooit halen en in de PL zal ie gaan banken, bij welke ploeg ook.

Mensen, Neymar heeft ook ontiegelijk vaak balverlies tijdens een wedstrijd. Het is heel normaal voor risicovolle aanvallers om balverlies te leiden anders creëer je geen kansen.

Hij is te skinny en te langzaam voor het voetbal in Engeland. Wordt compleet doormidden getrapt door die bulldozers daar. Beter gewoon een klein stapje omhoog weer. Middenmoot/ degradatieclub in spanje of Frankrijk. Saint Etienne, Mallorca of iets dergelijks. Mooie stap voor hem.

je kan een keer je dag niet hebben,of je kan je vorm een tijdje kwijt zijn toch ?? waarom dat uitfluiten dan ?? denk je dat het helpt ,ik denk van niet
Je kan je elftal ook gewoon steunen als het tegen zit ipv uitfluiten ,dan heb je meer kans op een beter resultaat

5 februari 2018 om 13:59

Inderdaad. Ik zie mensen hier zeggen dat ze klaar zijn met Ziyech en dat hij moet vertrekken. Ik heb liever dat hij blijft, hij zorgt ten minste dat Ajax te kijken is. Als Ziyech vertrekt heb je een grote kans dat je weer naar frank de boer tijden gaat, tenzij frenkie hem kan vervangen maar daar reken ik eerlijk gezegt niet op.

De mensen die hem nu afkraken zullen ook de eerste zijn die hem sokke als hij goed presteert.

Aan zijn uitingen dit weekend te zien, heeft Hakim zich al neergelegd bij een vertrek bij Ajax.

Zwaar overschatte speler. Kan in de eredivisie redelijk zijn ei kwijt als die niet teveel te slag krijgt. Maar dat is dan ookwel zijn max.

Scouts van Leicester zaten met regelmaat op de tribune in Enschede voor Hakim. Hij staat dus zeker op hun radar.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren