Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Angstig en ideeëloos Feyenoord krijgt deksel op de neus in Venlo

Laatste update:

Feyenoord heeft ook zijn derde uitwedstrijd na de winterstop niet winnend weten af te sluiten. Het team van Giovanni van Bronckhorst speelde een zeer matige wedstrijd op bezoek bij VVV-Venlo en kreeg in de absolute slotfase zelfs het deksel op de neus. Clint Leemans bezorgde de promovendus met een benutte strafschop twee minuten voor tijd de zege: 1-0.

Feyenoord trad in De Koel aan met dezelfde elf namen die zich midweeks ten koste van PSV plaatsten voor de halve finales van de KNVB Beker (2-0 zege). Dat betekende dat Robin van Persie voor de vierde wedstrijd op rij genoegen moest nemen met een plek op de reservebank. Zonder de vedette speelde Feyenoord een bijzonder matige eerste helft en mocht het eigenlijk van geluk spreken dat het de rust haalde zonder kleerscheuren.

VVV hield de landskampioen betrekkelijk eenvoudig van zijn doel af en kreeg zelf de beste kans in de eerste helft. Karim El Ahmadi liep tien minuten voor rust tegen een voorzet van Lennart Thy aan, waarna Brad Jones met een reflex een eigen doelpunt van de middenvelder voorkwam. Het elftal van Van Bronckhorst stelde daar in de eerste helft weinig tegenover en maakte bij vlagen een gefrustreerde indruk. Een lompe overtreding van Steven Berghuis halverwege de eerste helft werd door scheidsrechter Jochen Kamphuis bestraft met een gele kaart.

Feyenoord had het ook na de onderbreking lastig met de promovendus, maar dook rond het uur wel steeds gevaarlijker op voor het doel van Lars Unnerstall. Jens Toornstra dwong de Duitser al glijdend tot een redding, terwijl een afstandsschot van Nicolai Jörgensen via een verdediger van VVV rakelings naast zeilde en El Ehmadi de bal van grote afstand op het dak van doel plaatste. Echt aan het wankelen werd de thuisploeg echter niet gebracht, hetgeen Van Bronckhorst er halverwege de tweede helft toe deed besluiten in te grijpen.

Met Jean-Paul Boëtius binnen de lijnen in plaats van de tegenvallende Sam Larsson probeerde Feyenoord de druk in het laatste kwart op te voeren, maar het was VVV dat negentien minuten voor tijd plots de grootste kans na rust kreeg. Van Crooy had de bal voor het inschieten na een voorzet van Danny Post, maar zijn poging vloog over. De spits was niet veel later opnieuw gevaarlijk, maar stuitte ditmaal op Jones. Van Bronckhorst zag dat zijn ploeg het lastig had en haalde tien minuten voor tijd Jörgensen naar de kant ten faveure van Van Persie. Die wissel sorteerde echter niet het gewenste effect. Steker nog: Romeo Castelen werd vier minuten voor tijd in het strafschopgebied van Feyenoord onderuitgehaald door Renato Tapia, waarna Clint Leemans VVV vanaf elf meter de volle buit bezorgde.

Verdiende VVV Venlo de zege?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
4 februari 2018 om 16:39

Ja, met nog 5 minuten te gaan ben je met 10 man natuurlijk kansloos tegen VVV. En nee, dat jij het verkeerd ziet betekend niet dat iedereen het verkeerd ziet. Iedereen die goed gekeken heeft, zag dat het er buiten was. Vrij duidelijk zelfs.

4 februari 2018 om 16:43

Hahah dit meen je toch niet echt he! Het was een honderd procent penalty! Ik zou morgen toch even een afspraak gaan maken bij een opticien. On- Wat een laffe wissel van Feyenoord een spits voor een spits. Jorgensson zag er ook erg gelukkig uit bij die wissel die zal wel balen dat hij niet naar Newcastle is gegaan. Zonde voor Feyenoord.

4 februari 2018 om 16:44

Ohja, want met nog een paar minuten te gaan ben jij er zeker van dat ze het niet gered hadden? Goed verhaal! Kijk nog maar is een paar keer goed. Halve meter erbuiten.

4 februari 2018 om 16:47

betwijfel ik zeer. na de rode kaart kregen ze niks meer tegen van ajax, schat vvv venlo ietsjes lager maar je weet t nooit

4 februari 2018 om 16:49

Ik had ook het idee dat die er buiten was hoor. Maar dan nog, mag Feyenoord uit bij VVV nooit in deze positie komen.

4 februari 2018 om 17:00

Sorry hoor, maar van afgelopen 22 wedstrijden tegen vvv in de koel liegen de statistieken er anders niet om.

10x verloren 8x gelijk en maar 3 x gewonnen in de koel voor feyenoord

4 februari 2018 om 17:20

Ga jij maar even terug kijken het was echt bij het strafschop gebied!

4 februari 2018 om 17:20

De penalty was duidelijk buiten de 16. Maar wat maakt het uit? Bij een gelijkspel was de prestatie van Feyenoord net zo dramatisch.

4 februari 2018 om 17:21

Hoe kun je na afgelopen woensdag in hemelsnaam klagen over de arbitrage? Daarnaast hadden Berghuis en El Amhadi er ook wel afgekund met rood /2x geel. Penalty is wel terecht overigens. Overtreding eindigt sowieso in strafschopgebied

4 februari 2018 om 17:22

Toch nog iemand die et goed gezien heeft

4 februari 2018 om 17:30

Afgelopen woensdag heb ik ook al continu zitten klagen over de scheids, omdat de spelers van PSV letterlijk alleen maar hoefden te gaan liggen om een vrije trap te krijgen. Daar werd ik echt doodmoe van, dat komt de wedstrijd niet ten goede. Het was ook niet voor niets dat et publiek halverwege de tweede helft sarcastisch ging juichen toen Feyenoord eindelijk eens een vrije trap mee kreeg. Dat we eens een corner onterecht meekrijgen, dat kan wel eens gebeuren. Malacia had een tweede gele kaart moeten krijgen, maar ik vond de eerste al zwaar overdreven, en Van Ginkel mocht ook blijven staan.

4 februari 2018 om 17:46

Vandaag hoef je niet te klagen hoor. Neem de regels van de KNVB nog maar eens even door:

Een overtreding moet genomen worden op het punt waar de overtreding eindigt. Als een overtreding begint buiten het strafschopgebied en eindigt in het strafschopgebied is het dus een penalty.

4 februari 2018 om 17:48

De overtreding werd buiten het strafschopgebied gemaakt dat Castelen in het strafschopgebied valt betekent nog noet dat het een penalty is. Het is juist geen penalty vanwege het feit dat de overtreding buite niet strafschopgebied is. Dan nog moet Giovanni van Bronckhorst en Feyenoord zichzelf aankijken. Van Persie komt goor Jörgensen terwijl je moet winnen. En dan na de penalty haalt Giovanni van Vrinckhorst Tapia eraf en komt De Vuente erin, leg mij de logica uit. Dit had hij al bij de wissel van van Persie moeten doen.

4 februari 2018 om 17:37

Waarom worden dit soort provocerende reacties niet verwijderd? Dat dit ook nog top comment staat is toch lachwekkend...

Gio, houd de eer aan jezelf en vlieg op. Wat een dweil van een trainer. Hoe beschamend is het met zijn voetbalverleden om tactisch zo’n onbenul te zijn. Ik heb nog nooit een trainer zo slecht zien wisselen. De spelers zijn ook terecht klaar met je!

4 februari 2018 om 16:26

Vorig jaar werd hij toch aardig bewierrookt meen ik..

4 februari 2018 om 16:28

Vorig jaar hadden genoeg feyenoorders veel kritiek op hem.

4 februari 2018 om 16:29

Onbegrijpelijk, en dat heb ik zelf persoonlijk nooit gedaan. Vorig jaar maakte hij ook rare beslissingen maar had hij het geluk aan zijn zijde. Als je nu nog niet doorhebt dat Kuyt zijn aandeel in dat kampioenschap vele malen groter was (vooral naast het veld) dan die van GvB heb je oogkleppen op of kijk je door een grote Gio-bril.

Hoe kan je nou als de kampioen-zijnde 19 punten na 21 duels achter staan terwijl je heus wat kwaliteit t.o.v. vorig jaar hebt ingeleverd maar dit is gewoon schandalig. Pak daar het seizoen 2015/2016 bij waar je op 21 punten eindigt, dan kan je je conclusie wel trekken. Die variatie is iets te groot, dat kampioenschap van vorig jaar was een incident.

4 februari 2018 om 16:30

Vorig jaar was ook alles bewust op toeval. Toen had je Elia nog erbij.. Spelers als vilhena en toornstra die ver boven hun niveau speelden.. Gio is echt een hele matige coach. Tactisch zo slecht en blijft maar gokken op toeval. Alles is voorspelbaar wat ie doet. Na dit seizoen lekker afscheid nemen.

4 februari 2018 om 16:32

Absoluut niet waar. Ook vorig seizoen zei iedereen dat we kampioen werden ondanks gio, niet dankzij.

4 februari 2018 om 16:36

Santino & Blinde Vogel, beetje jammer hoor heren. Natuurlijk was de rol van Kuyt gigantisch, maar toch blijft Gio de man die vorig jaar het onmogelijke heeft geflikt na zelfs Koeman en zoveel andere trainers. Wat meer krediet had hij wel verdiend, al kunnen sommige tactische keuzes van Gio wel beter.

4 februari 2018 om 16:42

@sulejmani

Wat een loze woorden weer:
''al kunnen sommig tactische keuzes van Gio wel beter'' Haha, understatement van het jaar. Zo kan je alles wel op die manier bagataliseren. Daar ben je toch trainer voor, zorgen dat je met tactische beslissingen wedstrijden wint. Het zijn net iets teveel keuzes die verkeerd uitpakken, eigenlijk de meeste.

Feyenoord had gewoon vorig jaar een prima team, het was overduidelijk dat de rol van Kuyt als coachend persoon/motivator groter was dan die van die muis Van Bronckhorst. Heeft vorig jaar ook onbegrijpelijke domme keuzes gemaakt, maar zoals Santino aangaf had het te maken met een hoge dosis geluk dat het toch goed uitpakte. Ook Toornstra en Vilhena die ver boven hun niveau speelde, dit seizoen zie je wat een matige spelers dat eigenlijk zijn.

Ben een beetje klaar met die onzin dat je Gio heilig moet verklaren omdat hij toevallig trainer was ten tijde van het kampioensjaar.

4 februari 2018 om 16:44

Haha, Sulejmani, hou maar weer op. Gio zijn inbreng was niet zo boeiend hoor. Ook vorig seizoen was het gokken op toeval, maar toen viel alles op zijn plaats. Enig idee waarom? Juist, omdat Kuyt iets losmaakte in de groep en de hele groep mee kon nemen in zijn droom om kampioen te worden. Het is gewoon overduidelijk, maar helaas komt men er op een pijnlijke manier achter. Ik heb Gio nooit bewierookt (lees: ja, als voetballer en persoon), maar ook de tijd gegeven om zich te ontwikkelen. Het is al drie jaar lang hetzelfde liedje, waarvan een jaar toevallig (lees: toepasselijk voor de trainer Gio) alles op z’n plek viel. Als je hem daarvoor krediet wil geven, prima, maar het is niet de werkelijkheid. Niet voor niets was er zelfs vorig jaar al enorm veel kritiek op hem vanuit de Feyenoord fans.

4 februari 2018 om 16:50

@blindevogel:
"hoe kan je nou als de kampioen-zijnde 19 punten na 21 duels achter staan terwijl je heus wat kwaliteit t.o.v. vorig jaar hebt ingeleverd maar dit is gewoon schandalig."
Geen idee... is niet alleen Gio die ermee te maken heeft he? Ook Zidane en Conte ' overkomt' het.

4 februari 2018 om 16:58

@sulekmani

Beetje jammer? Ik neem aan dat jij niet feyenoord kijkt elke week? Vorig jaar was toeval. Alles zat Mee, en ja je bent verdiend kampioen geworden, maar iedereen dje een beetje realist was zag dit aankomen. Gio is gewoon een hele hele hele matige en vooral bange coach. Krediet is al een tijdje op.

4 februari 2018 om 17:02

@ijsmuts
Het feit dat andere clubs het ook overkomt maakt het er niet minder onbegrijpelijk op. In het geval van Conte en Zidane is het net zo schandalig, zeker als je naar het materiaal kijkt.

Niet voor niets staan de banen van Conte en Zidane ook op de tocht.

4 februari 2018 om 17:13

Ik wil er maar mee zeggen dat het niet ongebruikelijk is. PSV kende onder Cocu ook uitschieters naar boven of beneden.
Overigens ben ik het verder met je eens dat Gio mij als coach niet heeft overtuigd tot dusver, al zie ik geen geschikte opvolger rondlopen. Fraser zou bijv alleen binnengehaald kunnen worden op basis van sentiment, niet op basis van zijn trainersverleden tot nu toe en al helemaal niet op het voorgeschotelde spel. Ik ben er dan ook geen voorstander van om aan de stoelpoten te zagen zonder een geschikte opvolger klaar te hebben staan, want dan blijft het bij het zagen om het zagen.

4 februari 2018 om 17:18

Wat veel mensen vergeten is dat gio vorig seizoen hulp had van ene kuyt

4 februari 2018 om 17:22

Geen geschikte trainer die rondloopt? Volgens mij is Peter Bosz nog vrij.

4 februari 2018 om 17:39

Die had ik ff gemist... nou, begin maar met zagen dan 😁

4 februari 2018 om 18:56

Blindevogel

Ja, ik meende het serieus. Gio speelt toch te veel met poep in de broek, dat bedoelde ik met dat tactisch beter moest. En daar ben ik het helemaal mee eens.

Ik heb al erkend dat de rol van Kuyt gigantisch was, maar Gio heeft als coach wel degelijk een grote bijdrage geleverd. En er is zeker regelmatig geluk bij komen kijken, tot grote ergenis van mijzelf maar geluk duurt niet een heel seizoen.

Mijn punt was gewoon, dat ik het jammer vind dat die bejubelde man een paar maanden later er niks meer van kan.

4 februari 2018 om 20:00

Smk88

Kerel ik heb nergens ontkend en zelfs ook aangeven in mijn eigen reactie, dat de inbreng van Kuyt gigantisch was dat kon iedereen inzien. Maar argumenten als toeval en geluk, dan denk ik ''kom op boys'' toch geen heel seizoen?

Achja uiteindelijk heb ik jullie er allemaal meer inzicht in als Feyenoordsfans, Gio de man van de Rush en Goal op het wk heeft gewoon een hoge gun factor bij mij.

Maar het ging mij wel iets te ver, om te beweren dat Gio amper inbreng had, Terwijl hij de eerste was, die het onmogelijke heeft gedaan.

4 februari 2018 om 20:03

Santinofr

Smk88 heb ik ook een soortgelijke reactie gegeven als deze, nergens heb ik ontkend en zelfs ook aangeven in mijn eerste reactie. Dat de inbreng van Kuyt gigantisch was dat kon iedereen inzien. Maar argumenten als toeval en geluk, dan denk ik ''kom op boys'' toch geen heel seizoen?

Achja uiteindelijk heb ik jullie er allemaal meer inzicht in als Feyenoordsfans, Gio de man van de Rush en Goal op het wk heeft gewoon een hoge gun factor bij mij.

Maar het ging mij wel iets te ver, om te beweren dat Gio amper inbreng had, Terwijl hij de eerste was, die het onmogelijke heeft gedaan. Maar dat hij met poep in de broek opereert momenteel, is wel degelijk waar en onnodig.

5 februari 2018 om 16:16

@sulejmani; ik vind het altijd wel prettig met jou over voetbalzaken te praten omdat je als Ajacied zijnde niet onnodige steken onder water hanteert, maar gewoon een dialoog aan wil gaan... wel zo prettig
In het 1e seizoen was er natuurlijk het mislukte roulatiebeleid van Gio en het opstellen van Vejinovic als achterste middenvelder (terwijl iedereen weet dat hij daarvoor niet geschikt is). Vervolgens kwam Advocaat erbij en werd dat roulatiebeleid direct afgeschaft. Langzaam werden de resultaten iets beter, maar goed was het voetbal nog niet.
Vorig seizoen startte het team perfect, met een heel gedreven Kuyt in het team en natuurlijk geen Europese beslommeringen. Tevens had Gio zn restverdediging eindelijk op orde (niet meer tegelijk Karsdorp en Kongolo naar voren). Dat uitstekende spel in het begin verdween naarmate het seizoen vorderde en op het tandvlees werd de titel binnengehaald. Ook vielen de puzzelstukjes in elkaar want het team vulde elkaar uitstekend aan.
Dit jaar startte de ploeg dramatisch, mede door de idioot grote hoeveelheid blessures achterin. Die angst in de ploeg is nu 4 maanden later nog steeds zichtbaar. Veiligheid voor alles. Liever terug dan naar voren, het middenveld kan het grote veld niet belopen, er wordt structureel gekozen voor Toornstra achter de spits terwijl het duidelijk is dat juist op die plek creativiteit ontbreekt (hansson of Larsson moet daar uit de voeten kunnen). Boetius, Toornstra, Vilhena, El Ahmadi en Jones halen allen een laag niveau, maar mogen (grotendeels) blijven staan.
Tot slot van rekening gaat vrijwel alles via de rechterkant. Een Berghuis raakt per wedstrijd 3x zoveel ballen als Larsson of Boetius.
EN dan laat ik het wisselbeleid nog maar even achterwege...
Ik heb het eerder al eens gezegd: ik verwacht niet dat een trainer met feyenoord elk jaar kampioen wordt of zelfs tot de laatste speeldag meestrijdt, ik verwacht zijn hand in de tactiek terug te zien en tevens trots te kunnen zijn op de strijdwijze. Momenteel heb ik nul uit drie, dat vind ik wel erg triest.

4 februari 2018 om 16:28

Wat een risicoloze trainer zeg. Hoe kan het nou? Vorig jaar eerste en nu 5e met 36 punten. Het is echt niet normaal. Maar ik weet dat ze Gio niet weg willen doen. Martin kan echt lezen en schrijven met Gio.

4 februari 2018 om 16:29

Weer het bekende verhaal, spel loopt voor geen meter de eerste helft en vervolgens wordt er niet ingegrepen.

Dan wacht hij weer ontzettend lang en wissel je een buitenspeler voor een buitenspeler, spits voor een spits. Wat een clown die gio, hoeveel krediet heeft hij nog?

4 februari 2018 om 16:31

Helemaal klaar met Gio. Laatste 25minuten speel je alleen maar in de 16 van VVV. Ondertussen v persie n half uur laten warmlopen om vervolgens 10 minuut voor tijd Jorgensen eraf te halen. Vervolgens wel 2 minuten voor tijd Vente erbij als extra spits? Slaat helemaal nergens op. VVV proficiat met de punten

4 februari 2018 om 16:44

De tactiek is ook gewoon bedroevend. Je middenvelders lopen aan de zijlijn met je spits, terwijl je buitenspelers daar ook ergens tussen lopen. De veldbezetting klopt gewoon niet. Je hebt hierdoor geen middenveld

Mede mogelijk gemaakt door de wissels van Giovanni van Bronckhorst. Angsthaas.

4 februari 2018 om 16:58

Ja want zonder de wissels hadden ze wel gewonnen. Onzin. De spelers die startten waren ook waardeloos

4 februari 2018 om 17:19

Ja kan toch als je wilt winnen met jorgenson en v persie spelen op het einde. Ik vond het vrij zwak dat hij een spits voor een spits wisselde. Het toont niet echt de wil om te winnen.

4 februari 2018 om 17:21

Ik zeg toch Mede mogelijk gemaakt? Misschien moet je eens leren begrijpend lezen, voordat je de betweter uit gaat hangen.

oppassen want straks passeert sparta ze op de ranglijst en ik heb het niet over venlo

Er zat werkelijk niets in vandaag. VVV met prachtig resultaat, carnaval begint vroeg dit jaar..

Drama. Clintje wel weer een doelpunt, dat is erg lekker.

Gio die zichzeld weer belachelijk maakt met zijn wissels..

Wat een verschil Feyenoord thuis en uit dit seizoen. Feyenoord kan beter concentreren op de beker. Dat is de kortste weg naar EL.

4 februari 2018 om 16:29

Thuis gaat het ook niet bepaald lekker hoor...

4 februari 2018 om 16:30

Weinig verschil hoor, want ook thuis spelen ze ideeloos. Het enige verschil daar is dat ze het met vlagen nog voor elkaar krijgen met de steun van De Kuip, maar deze ploeg gaat met zo’n lamzak als trainer nooit verder komen dan waar we al jaren staan. Feyenoord heeft de mogelijkheden om tot minimaal wedstrijd 32 om de titel te strijden, maar sinds er geld is, is het beleid niet al te best en wordt er belachelijk slecht gevoetbald. Ja, we zijn kampioen geworden, maar niet door de huidige trainer. Daar is een man verantwoordelijk voor geweest en dat is Kuyt.

4 februari 2018 om 18:14

Ja idd. Thuis pakken ze tenminste nog 1 punt tegen vvv😁

Wel goed dat Gio Van Persie er in brengt voor Jorgensen, stel je voor dat je dat ene puntje nog verliest door te aanvallend te spelen.

Gio... wegwezen!! Helemaal klaar mee

Gio heeft behoefte aan Advocaat? Wat een matig wisselbeleid. Fraser lijkt mij een logische vervanger...

4 februari 2018 om 16:31

Logisch maar niet wenselijk.

4 februari 2018 om 17:23

Alsjeblieft geen Fraser. Die heeft nog niet bewezen een trainer te kunnen zijn van een topclub in Nederland.

Ik stem voor Peter Bosz.

Feyenoord, 10 van 21 wedstrijden werd er gewonnen. Hoe is het mogelijk?

Gefeliciteerd VVV fans, die Steijn is toch wel alleraardigst bezig daar. Ik weet dat Van Persie lang niet gespeeld heeft, maar gun die man toch een helft of desnoods een halfuur.

Jørgensen was terecht niet blij met zijn wissel, want hij kan nog altijd een goal maken en samen spelen met RvP. Of het te maken met het feit, dat Jørgensen niet echt goed op kunstgras gedijt.

4 februari 2018 om 16:35

Ben ook groot aanhanger van zijn filosofie. Vergeet al dat overanalyseren, geef mij mannen die keihard willen trainen en voor elkaar willen werken. Houd ik echt van. Daar win je wedstrijden mee.

4 februari 2018 om 20:21

Spandoek

Hoe weet je dat allemaal? Ik mij eerlijk gezegd nooit verdiept in die Maurice Steijn. Ik dacht dat je Ajacied was, of ben je ook voor Vvv?

4 februari 2018 om 20:55

Ooit in een interview met 'm gelezen en heeft er een keer over verteld bij De tafel van Kees en Studio Voetbal. Ik vind dat in de huidige instagram-generatie echt belangrijke eigenschappen en zo denkt hij er blijkbaar ook over. Verder heb ik niets met VVV .

Vreemd dat een overtreding op 18 meter ook al een penalty is.

4 februari 2018 om 16:27

Het leek er inderdaad op dat hij er buiten werd ingezet. Met video referee was hij niet gegeven (en terecht)..

4 februari 2018 om 18:09

Terecht gegeven, lees de regels van KNVB maar na: Als een overtreding begint buiten het strafschopgebied en eindigt in het strafschopgebied is het een penalty.

4 februari 2018 om 16:33

Vreemd dat we daar over klagen.. Uit bij VVV, met alle respect, zo’n prestatie op de mat leggen als kampioen zijnde is beschamend. De trainer is nog beschamender. I don’t care of het er buiten of er binnen was; zo’n moment mag tegen VVV helemaal niet doorslaggevend zijn. Gio moet gewoon de eer aan zichzelf houden en z’n spullen pakken. Bedankt voor het kampioenschap en de beker, maar niet jouw verdienste; iets waardoor hij nog wel steeds hoofdtrainer is.

4 februari 2018 om 16:56

Vreemde reactie dit.

Er is geen enkele reden die een overtreding buiten de zestien promoveert tot een penalty.

4 februari 2018 om 16:35

Daar werd de wedstrijd niet op verloren. Discutabel of niet, Feyenoord had al op 3 punten moeten staan voordat dit uberhaupt gebeurde...

4 februari 2018 om 16:47

Feitelijk gezien verlies je daardoor wel de wedstrijd. Maar mogen het er over eens zijn dat Feyenoord uit bij VVV gewoon allang en breed voor had moeten staan

4 februari 2018 om 17:24

Was overduidelijk geen penalty, maar dat doet er niet toe. Al was de wedstrijd in 1-1 geëindigd dan was de kritiek op Gio en zijn elftal hetzelfde geweest.

Zucht, Gio laffe dakhaas, echt karma dat je dan uit een zo’n uitbraak nog verliest. Wissel nou eens wat aanvallender en dan niet in de 90e minuut.

Feyenoorder ben je niet voor de lol

Oh en die pingel was er buiten. Scheids last van Koelvrees

Puur armoedig en dat met al die investeringen. Als je dan toch topclub wilt zijn wordt het tijd om de bezem door de technische staf te halen.

wejoow van Bronckhorst waar ben je mee bezig.... Jorgensen speelde heel erg goed en dan wissel je hem.. het is okay dat je RvP wilt brengen maar hoe haal je het in je hoofd om Jorgensen eruit te halen.. man man man.

4 februari 2018 om 16:27

Precies dit dus. Boeitius hoeft hij ook niet meer te brengen. Wisselbeker om te janken.

4 februari 2018 om 16:31

Larsson is ook heel matig, niet om Boetius te verdedigen. maar Larsson komt geen lantarenpaal voorbij

4 februari 2018 om 16:36

Mee oneens, is de laatste weken juist best sterk aan het spelen.

4 februari 2018 om 16:37

Maar Larsson is veel productiever ivm Boetius. Die man komt daadwerkelijk niemand voorbij, heeft geen aanname en kan de bal niet eens voorgeven.

4 februari 2018 om 16:52

het is toch echt toornstra die ik wil zien banken voor V Persie. volgens mij brengt zelfs hansson meer creativiteit dan toornstra

4 februari 2018 om 18:36

Ben ik het niet mee eens, hij is de laatste weken juist een beetje vorm aan het creëren. Buitenspelers moeten vertrouwen voelen Ipv om de wedstrijd wisselen tussen Larsson en Boetius. Bovendien was Larsson vandaag dreigender dan Berghuis helaas.

Wat is Gio ontzettend bang zeg!
Waarom v. Persie voor Jorgensen???
Als je wilt winnen dan wissel je v. Persie toch voor een middenvelder.
Boetius is ook echt een drama, die mag voorlopig niet aanspraak maken op een basisplek of wissel.

"Als we zo blijven spelen zoals tegen PSV dan kunnen we tweede worden". Een veel gelezen quote na de beker wedstrijd, ik denk dat het de 4e of 5e plek gaat worden.....

4 februari 2018 om 16:29

Ik durf nog wel te stellen dat ze buiten de top 5 gaan eindigen. Als je vandaag ziet, dan is dit niet zomaar te verbeteren....

4 februari 2018 om 16:33

begin eerst met Gio weg te halen! hij is tactisch heel zwak, dat zag je bij Ajax uit. en wisselen kan die niet!
Tuchl is nog vrij, zet er maar eens iemand voor die niet per se 4-3-3 wil spelen

4 februari 2018 om 16:54

mee eens. zou is een keer een 4-2-1-3 willen zien en geen middenvelders in de verdediging

4 februari 2018 om 16:59

Tuchl naar Feyenoord, dat geloof je zelf toch ook zeker niet. Dan is Peter Bosz zelfs nog waarschijnlijker.

Over schijtbakkenvoetbal gesproken. Helemaal klaar met Gio. Weer geen tactieken zichtbaar en onbegrijpelijke wissels. Gio OUT!!! Gefeliciteerd VVV fans, verdiende overwinning!

GIO is bezig met zijn eigen afscheid. Zit geen idee in het spel en zijn wissels om te janken. Als je wil winnen ga je niet je spits voor je spits ruilen. En hij hoeft het niet te wagen om nog 1x Boeitius te brengen. Wat speelt die gozer dramatisch zeg. Geen enkele bal goed geraakt. Feyenoord ga je kapot schamen!

Wat een enorme onbenul is die Gio. Jørgeson was je beste speler deze wedstrijd en die wissel je.... Larsson was zo slecht nog niet en dan breng je wandelend drama Boetius in. Begin steeds meer te denken dat vorig jaar een gelukstreffer was voor deze dramatische coach

‘Angstig en ideeloos’.. De kenmerken van de ploeg van Gio. Man, wat was dit weer dramatisch. Het erge vind ik nog dat ze dalijk de beker winnen en vervolgens Gio laten blijven als trainer. Dan wordt het weer een jaar naar belachelijk voetbal kijken en hooguit de beker winnen, wat mede komt door alle thuiswedstrijden, want in de competitie ben je na 17 wedstrijden al klaar. Ik heb hem lang genoeg de kans gegeven, maar Gio toont aan dat hij tactisch zichzelf niet kan ontwikkelen, dus is er maar een conclusie: GIO OUT! Andere functie kan ik mee leven, maar als hoofdtrainer is het echt drie keer niks.

4 februari 2018 om 16:29

Bosz in.

Tijd voor een nieuwe trainer! Wat een droeftoeter zeg.. haal gewoon een verdediger eraf ipv Jorgensen.

4 februari 2018 om 16:29

of toonstra, maar in ieder geval niet Jorgensen die gewoon sterk speelde

4 februari 2018 om 16:33

Inderdaad. Na de eerste helft vroeg ik me af of Toornstra wel meedeed

4 februari 2018 om 16:39

Had ook zeker een optie geweest ja, snap sowieso niet dat die nog zoveel krediet heeft.

Gio is wel echt een eerste klas faalhaas! je hebt vol overwicht, zet VVV helemaal klem en dan haal je de beste man van het veld, Jorgensen eraf voor van Persie

vervolgens krijg je een doelpunt tegen en dan wissel je opeens een verdediger voor een spits, als alles of niets idee. Ge-wel-dig gedaan weer

Toornstra speelt zoals altijd kut, en die laat je staan
hoe moeilijk is het om toornstra eruit te halen en Van persie te brengen?????????????

"We moeten net zo beginnen als tegen PSV" - Gio voor de wedstrijd. Nou, we hebben het gezien hoor, VVV heeft volgens mij nog de beste kansen gehad over de gehele wedstrijd dus verdiend gewonnen. Toornstra en Vilhena op het middenveld is echt zo armoedig, zeker als El Ahmadi ook nog een slechte dag heeft. De invalbeurt van Boetius zegt ook veel, wat een armoede.

4 februari 2018 om 16:42

Toornstra, El Ahmadi en Vilhena op het middenveld is veel te statisch. Bij PSV hebben we daar ook last van als we met een middenveld spelen met Van Ginkel, Hendrix en Ramselaar. Er zit totaal geen beweging en creativiteit in het team. Boetius kunnen we beter over ophouden. Man, wat heeft hij me teleurgesteld dit seizoen. Ik dacht dat hij beter was geworden in het buitenland maar blijkbaar niet. Ik begin ook steeds meer te twijfelen of dat hij nog met een vormcrisis kampt of dat dit daadwerkelijk zijn niveau is.

Je zal van persie maar zijn. Komt terug met een goede instelling word weer veelste laat gebracht en dan wisselt gio Jorgensen ook nog eens. Het middenveld van Feyenoord is echt verschrikkelijk en gio een angsthaas. Zet van persie naast of voor Jorgensen . En dan ook boetius nog eens voor Larsson. Echt ongelofelijk

4 februari 2018 om 16:37

Ik vond het ook raar om te zien dat Boetius boor hem in de pikorde staat. Sowieso was het veel handiger geweest om met van Persie rond jorgenson te gaan spelen omdat ze er op de vleugels toch neit door kwamen. Dan moet je wat oppertunistischer gaan spelen. Nu veranderde er niets.

Inderdaad dramatisch gewisseld. Feyenoord met een glimlach naar Venlo..jaja

VVV heeft verdient gewonnen, Feyenoord speelde weer echt heel matig. Unnerstall is voor Eredivisie begrippen een uitstekende keeper!

Aub gio ontslag. Het wordt echt steeds erger. Snap niet dat mensen hem zo veel krediet geven. Kampioenschap was volledig ten dank van kuyt. Ze willen in Rotterdam gewoon niet verder komen

Heerlijke overwinning Venlo doet het gewoon.
Plus mn toto is natuurlijk binnen thanks Feyenoord.

Maar het Feyenoord wat zich liet zien tegen PSV was geen schim tegen VVV.
Feyenoord begint het fenomeen te worden wat zich tegen de grote clubs laat zien maar tegen de kleintjes incasseert.

Het staat 0-0.
Enkel de winst telt. Je spits speelt een prima pot, gevaarlijkste van het veld.
Laat ik hem wisselen voor een andere spits.
Amateur OSM beslissing.

Schijtbakkenvoetbal mag het enkel genoemd worden als je wint, niet als je, niet eens onverdiend, verliest..
Knappe punten voor VVV

4 februari 2018 om 16:32

Hoe noemen ze deze vertoning dan? Flitsend en aanvallend toch, met vleugelaanvallers?

Henk gauw halen..Gio eer aan zich zelf houden..tactisch onbenul..spits voor een spits..pfff

Vond dat VVV in de eerste helft wat beter was en Feyenoord in de tweede helft. Vond zelfs dat Feyenoord dreigender werd en net in een fase zat dat het leek toch de zege te pakken. En net op dat moment sloeg VVV toe.

Maakt op zich voor Feyenoord allemaal niet zoveel uit natuurlkijk. Restant van het seizoen staat toch in het teken van de beker, de competitie is voor Feyenoord voorbij.

Wat is dit Feyenoord slecht zeg... Grappig dat Van Bronckhorst pas een extra spits inbrengt op het moment dat de 1-0 valt, Jorgensen en Van Persie hadden vanaf minuut 75 samen kunnen spelen.

4 februari 2018 om 16:33

Waarom pas vanaf minuut 60, of 75? Het lijkt wel haast verboden om in de rust al dingen om te gooien, alsof ze geen spelers willen kwetsen door 'm er naar 45 minuten uit te halen. Ik had in de rust al wat verandert bij Feyenoord.

4 februari 2018 om 16:37

Kan met fitheid van van Persie te maken hebben. Maar kwartiertje moet hem toch wel lukken anders moet je hem ook niet op de bank zetten lijkt me

4 februari 2018 om 16:39

Ja maar je kunt ook in de rust al boetius brengen en Larsson centraler laten spelen. Van Persie is niet de enige wisselspeler en het was al duidelijk dat Feyenoord het lastig ging krijgen aanvallend.

Man man man. Wat is Feyenoord weer zwak zeg. Wissels waren zeer slecht. Bij het interview met el amadi merk je al dat hij ook niks van de wissels snapte. . Maar Feyenoord moet hopen op de beker. Anders is het wel heel triest allemaal

Doorselecteren!!! Boetius, Toornstra, v Bronckhorst, Bilal, Vilhena, bedankt voor de getoonde moeite en het kampioenschap, maar we moeten verder!!

4 februari 2018 om 19:56

Doorselecteren? Bijna al het geld wat er afgelopen zomer is binnen gekomen van bv. CL, kampioenschap en transferinkomsten is al ingeinvesteerd in vooral matige spelers die je amper winst op gaan leveren. Eigenlijk is dat geld gewoon verdampt. Het word tijd dat Feyenoord weer meer jeugd gaat inzetten, proberen om in de JL te komen met Jong Feyenoord, beter scoutingsbeleid gaat voeren en een goede TD aan te trekken. Brands en Overmars zijn ook niet perfect maar halen meestal wel de goede spelers.

4 februari 2018 om 22:13

Je hebt hier wel gelijk in ja... maar wat er nu loopt is gewoon niet goed genoeg (meer), incluis de trainer!!

Zie net reacties in het live meepraten met 'anti-voetbal' en een 'ingraaftactiek'. Hou alsjeblieft op, VVV heeft gewoon gecontroleerd gespeeld en sommige delen van de wedstrijd gedomineerd. Uiteindelijk is de overwinning verre van onterecht, veel strijd gezien en vooral genoten van de slimme acties van Thy!

4 februari 2018 om 17:04

VVV speelde gewoon goed, zeker de eerste helft. Steijn laat heel het seizoen al zien dat hij weet waar hij mee bezig is. Als ik de kansen tegen elkaar afweeg, denk ik ook dat VVV het meer verdiende dan Feyenoord. Gefeliciteerd

VVV hele wedstrijd beter, wat een knappe prestatie.

Ongelovelijk wat valt Gio weer door de mand vandaag. En hij niet alleen, nee ook Vilhena/Tapia/Boetius. Ik snap Larsson wel, dat ie teleurgesteld wegloopt.. mijnhemel wat tergend slecht was dit weer. En dan niet te beginnen over die miezerige 10 minuten van Van Persie weer. Hoe moet hij in hemelsnaam ritme opdoen met die luttele minuten steeds? Dit seizoen kan alleen nog “gered” worden als de beker wordt gewonnen.

4 februari 2018 om 16:38

Je bent wel een beetje verwend geraakt. Feyenoord heeft de afgelopen 10 jaar niks gewonnen en het was altijd balanceren rondom de 5de plaats. Met het kampioenschap en de beker(s) heeft gio ons in ieder geval nog iets te vieren bezorgt.

4 februari 2018 om 16:55

ik hou er niet echt van om te teren op het verleden, dat doet er allemaal niet meer toe. gewoon een respectvolle afscheid en doorpakken

4 februari 2018 om 17:09

Je hoeft niet te teren op het verleden, maar als je kijkt naar de lijn van de afgelopen 10 jaar, is dit gewoon het niveau van Feyenoord. Goed spel, afwisselend met puntverlies. Wat verwacht je van een nieuwe coach? Denk je werkelijk dat een andere trainer meer uit deze selectie kan halen??

4 februari 2018 om 19:59

Als je naar de afgelopen 10 a 15 jaar kijkt is Feyenoord geen top maar ook geen subtop. De club hangt er een beetje tussen. Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken

Als de scheidsrechter hier consequent fluit eindig je met 9 man. Misschien zelfs maar 8. El Ahmadi had rood moeten hebben, Berghuis was 100% rood. Vilhena ging ook tot het randje.
Verder eerste helft een goed Venlo gezien, ploeg blijft me verassen.
Feyenoord moet zich kapot schamen. Na zo'n goede pot tegen Psv, zo'n zaadpot erop volgen.

Verdiend gewonnen. Petje af voor VVV! Wat een geweldig seizoen voor een promovendus.

Ik ben die Gio zo spuug en spuug zat. En ja ook in het kampioensjaar vond ik hem dramatisch. Die wissels zijn om te janken. Je kunt nooit terugvallen op positiespel of dode momenten. Zijn vriendjespolitiek. Die gast van vvv schiet alle penalties rechts, wat doet Jones? Naar links duiken, werd weer niet gecoached... het is om te janken zo slecht als onze trainer is.

het is toch ongelofelijk hoe gio met van persie omgaat? Ben benieuwd hoelang van persie dit volhoud.

Ik snap de frustraties van de fans hier, maar het grappige is dat met een eventuele bekerwinst Feyenoord onder van Bronckhorst weer een prijs kan pakken.

4 februari 2018 om 16:38

19 punten achterstand op psv mag gewoon niet . Beker of niet. Ik denk dat jij als het Ajax betrof ook niet heel blij zou zijn.

Ik ben geen Feyenoord supporter, ik baal alleen maar dat ik weer eens 2 uur van m’n dag verpest heb met deze wedstrijd om te janken

4 februari 2018 om 16:42

Tuurlijk zal ik niet blij zijn, maar van Bronckhorst heeft hun wel wat leuke momenten gebracht, toch? Ze hebben de laatste jaren meer feestjes gehad dan ik als Ajacied...En toch snap ik zeker de boosheid vandaag.

4 februari 2018 om 18:49

Vergeet niet waar Feyenoord van gekomen is. De club is nog niet zolang geleden hersteld van een penibele financiele situatie en loopt financieel nog een straatlengte achter op PSV en zeker op Ajax. 19 punten is inderdaad wel erg veel, maar realistisch gezien doet Feyenoord het niet eens slecht als ze uiteindelijk derde zouden eindigen. Feyenoord is nog lang niet waar de ambities uiteindelijk liggen. Zowel financieel als sportief.

Hoop dat gio eruit vliegt, wat een wanvertoning weer! Wissels die nergens meer over gaan.
Vertrouwen is 0 en dat allemaal dankzij die clown

Van winnen tegen PSV, naar verliezen van VVV. Het kan vlug gaan in een week.
Verdiende overwinning van VVV. Hard gestreden. Berghuis had rood kunnen krijgen en El Ahmadi ook. Wat dat zat het Feyenoord nog mee ook.

He-le-maal klaar met Gio. Onbegrijpelijke keuzes. Clown Jones mag blijven staan, dan ga je Vermeer verhuren en op zoek naar Vorm? Never een plan B, als het niet loopt gewoon spits voor spits of LBuiten voor LBuiten wisselen, omzettingen zijn verboden. En dan nu Jorgensen eruit halen als je gas moet geven. Van mij mag Fraser komen.

4 februari 2018 om 17:07

Ik vraag me echt af waarom er Feyenoorders zijn die graag Fraser als trainer willen hebben. Ik weet niet of je een beetje wedstrijden hebt gekeken van Vitesse afgelopen 1,5 jaar, maar ik gok van niet. Het voetbal is afgrijselijk en zonder duidelijk enig tactisch plan.

Snap Gio echt niet. Hij durft niet aanvallend te wisselen. Hij zal niet een wedstrijd positief beïnvloeden met wissels. Hij verdiend het niet om te verliezen, maar het gebeurd toch. Boetius voor Larsson ook geen gelukkige wissel. Het is gewoon te voorspelbaar. Had beter berghuis kunnen wisselen was zeer ongelukkig en wat gefrustreerd en had al geel. Zou goed zijn als Gio eens een plan bent gaat verzinnen. De beker moet nu wel gewonnen worden, want 3e plek is ook heel ver wegaan nu. Playoffs heb je al maar daar moet je het niet op aan laten komen.

We zijn het Real van Nederland. Kampioen, straatlengte achterstand en alleen nog kans op een prijs in eenbeker toernooi.

4 februari 2018 om 16:45

Wat een onzin, real speelt jaarlijks voor alle prijzen. Feyenoord heeft jarenlang gevochten rond plek 5. Kampioenschap was eenmalig, daarvoor ruim 10 jaar terug. Het verwachtingspatroon van Feyenoord is gewoon onrealistisch hoog. Qua beleid, financiën en aantrekkingskracht voor spelers zijn Ajax en PSV simpelweg veel verder. Plek 4 ( 5 tot 3) is normaal voor Feyenoord. Al jaren zo geweest

4 februari 2018 om 18:46

Ik ben het met je eens dat het verwachtingspatroon onrealistisch hoog is bij Feyenoord en zeker na het kampioenschap van afgelopen seizoen, maar met plek 4 en 5 doe je Feyenoord wel een beetje tekort. Dit seizoen is een uitzondering, maar de ploeg heeft normaal gesproken genoeg kwaliteiten om sowieso derde te worden.

Feyenoord en Real Madrid zijn met de uitleg van Migi wel enigszins met elkaar te vergelijken. De clubs natuurlijk totaal niet, maar de situatie waarin ze zich bevinden wel. Overigens denk ik wel dat het bestuur van Feyenoord realistisch genoeg is om te beseffen dat de club nog lang niet klaar is om structureel mee te doen om het kampioenschap. Daar is Psv, maar ook zeker Ajax financieel te krachtig voor.

4 februari 2018 om 19:35

Joh is Feyenoord niet het Real van Nederland?!

Goh, misschien bedoelde ik gewoon kampioen die nu ver achter staat.

4 februari 2018 om 20:28

Migi, het is gewoon een slechte vergelijking. Real speelt structureel voor plek 1 en heeft een budget (en spelers aantrekkingskracht) wat niet met Feyenoord is te vergelijken (ook niet in de context van eredivisie maatstaven). Strijden voor plek 3 tot 5 is doorgaans een verschil van 5 punten. Dus dat is allemaal redelijk hetzelfde: Europa league niveau. En vergelijk de spelers die Feyenoord kan aantrekken eens met die van Ajax of psv. Is de scouting zo slecht of zijn spelers als neres, lozano, Ziyech, van ginkel, guardado of traore onhaalbaar?

4 februari 2018 om 20:50

Micht het na 2 posts nog niet duidelijk zijn. Het was een geintje. Feyenoord en Real Madrid zijn totaal niet te vergelijken, daarom juist, duh.

Ja Feyenoord is buiten de kuip gwn een matige ploeg. Thuis willen ze nog wel en hebben ze alles mee inclusief de scheids. Buiten de kuip is dit niet en dan is het gwn niet veel.

Logische overwinning voor VVV door een terechte penalty van de neutrale, goedfluitende scheidsrechter. Alleen als scheidsrechter van Boekel fluit kan Feyenoord winnen.....

Door de weeks spectaculair en met veel passie winnen van Psv , in het weekend kansloos en inspiratieloos verliezen van Vvv !

Een pass over 4 meter is op dit moment al moeilijk bij Feyenoord .. Ik zit dan te kijken en dan verbaas ik mij over de keuzes die ze maken .

Vvv heer en meester. Feyenoord zeer zeer slecht. Lekker wisselbeleid Gio! Gaat een ouderwets goed seizoen worden voor Feyenoord zo. Terug met beide benen op de grond.

had die miljoenen die aan van Persie zijn uitgegeven een goede trainer kunnen kopen, ze snappen er niks van, dit wordt een klote jaar voor Feijenoord, dit dankzij Gio

Begrijp totaaaaaaaal niet waarom Feyenoord in de winter Labyad niet heeft gekocht. Ongelofelijk!
Heb de wedstrijd niet gezien, maar als ik de reacties lees was het gwn dramatisch.

4 februari 2018 om 18:41

Die moet je als club ook kunnen betalen. Gezien de rustige transferperiode aan de kant van Feyenoord deze winter denk ik niet dat ze heel veel te besteden hebben. Labyad zal ongetwijfeld richting de 10 miljoen euro gaan kosten.

Het erge voor Feyenoord is dat de ajax en PSV fans waarschijnlijk nieteens meer blij zijn. Zo ver staan ze al achter. Schandalig voor de titelhouder die net meer dan 20 miljoen heeft uitgegeven.

4 februari 2018 om 17:36

Ja klopt, vind het dieptriest. Want Europees was het ook dramatisch slecht, dan zie je gewoon hoe dieptriest de eredivisie is.
Juist nu FC Utrecht/az/vitesse een goede stabiele subtop lijken te vormen dan hoop je dat Feyenoord bij Ajax en PSV kan aanpikken. Maar ze vallen er tussen uit.

4 februari 2018 om 18:39

Ze moesten natuurlijk ook van ver komen. Het kampioenschap van vorig jaar was allereerst erg onverwachts en ze waren alles behalve indrukwekkend. Er is natuurlijk veel aangekocht deze zomer, maar we moeten ook niet doen alsof dat zulke geweldige spelers zijn. Haps en St Juste zijn leuke talenten, maar jongens als Larsson, Boetius, Diks en Amrabat zijn voor een Nederlandse topclub gewoon pure middelmaat.

Feyenoord is wel heel erg ver teruggevallen zeg. De chemie tussen spelersgroep en Gio is weg, als je een grote speler als RvP een half uur laat warmlopen en dan maar 8 minuten laat invallen, dan ben je het spoor gewoon bijster.
Een half fitte RvP is voor dit Feyenoord al van meerwaarde en de vraag rijst waarom RvP eigenlijk naar Feyenoord is gegaan?
Gio is klaar in Rotterdam, Fraser klopt aan de deur en die zal toch wel openstaan voor hem hoop ik?

Wat hebben Van Bronckhorst en Cocu veel overeenkomsten als trainer. Ze mogen wel op hoog niveau gespeeld hebben, maar dat maakt hun nog geen topcoach. Beiden tactisch onbenul, wissels slaan nergens op, idee- en inspiratieloos. Als Feyenoord nog aan de tip wilt meedoen, dan moeten ze voor een andere coach gaan. Bosz zou in mijn optiek wel ideaal zijn alhoewel Van Gaal ook ooit zei trainer te willen worden van Feyenoord

Echt lachwekkend hoe de mening van de dag regeert. Vorig jaar kon hij niets fout doen en was het een enorm trainerstalent en nu brand iedereen hem weer af. Men moet voetballers en trainers beoordelen op werkelijk talent, tactisch- en technisch inzicht, werklust en mentale weerbaarheid in plaats van op een prijzenkast of een paar redelijke wedstrijden.

4 februari 2018 om 19:07

Denk eerder mening van het seizoen. Heel het seizoen is het al slecht plus er wordt zonder gedachte/visie gespeeld.

- 19 punten achterstand
- Slecht (positie)spel
- Geen wil om te winnen
- Constant besloten trainingen (zorgt voor afstand tussen club en fans)
- Geen gedachte/visie
- Slechte wissels
- Spelers ontwikkelen zich niet (behalve Malacia)

Uiteindelijk is het een keer genoeg.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren