Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV dient Verbeek van repliek: ‘Wellicht daar de aandacht op van hun coach’

Laatste update:

PSV pakte zaterdagavond opnieuw drie punten in Twente. Een week na de nipte overwinning bij Heracles Almelo pakte de koploper van de Eredivisie in Enschede tegen FC Twente eveneens de volle buit: 0-2. PSV liet een groot aantal kansen onbenut, waardoor de Eindhovenaren tot de slotfase niet zeker waren van de zege. "Ik denk dat wij hebben nagelaten de wedstrijd vroeg te beslissen", erkende Phillip Cocu na afloop.

"Natuurlijk gaat niet elke kans erin, maar het duurde veel te lang voor wij de tweede goal maakten", vertelde Cocu in gesprek met de NOS. "Dat heeft echt invloed gehad op de tweede helft, waarin FC Twente iets meer risico's nam." Na rust ging Twente een versnelling hoger spelen en stonden de bezoekers flink onder druk. De Eindhovenaren kwamen niet meer aan aanvallen toe en konden alleen maar tegenhouden.

"PSV hield met veel moeite stand, maar profiteerde uiteindelijk van de geschonken ruimte. Nadat Jorrit Hendrix en Luuk de Jong gemist hadden, besliste Santiago Arias van dichtbij het duel. "Nu win je zonder al te veel problemen, maar het had ook anders kunnen aflopen", stelde Cocu, die bijval kreeg van Marco van Ginkel. "We hadden het onszelf makkelijker kunnen maken met een tweede goal. In de tweede helft waren er drie één-tegen-één-situaties die we misten. In de eerste helft was er weinig aan de hand, in de tweede helft zetten zij meer druk", analyseerde de middenvelder.

Gertjan Verbeek maakt van zijn hart geen moordkuil en maakt PSV met de grond gelijk. "Er mag wel eens meer kritiek op komen. Het is natuurlijk schijtbakkenvoetbal. Het is niet om aan te gluren. Ik zie liever Ajax en AZ voetballen", zo trok de oefenmeester van FC Twente fel van leer. Ruud Brood, assistent-coach van PSV, reageerde op Twitter op de uitlatingen. "Heerlijke overwinning tegen een defensief Twente thuis dat 1-0 achterstond en op eigen helft verdedigde in de eerste 45 minuten."

"De meeste kansen waren voor PSV. Misschien daar de aandacht op van hun trainer in plaats van PSV", twitterde Brood. Dankzij de overwinning in De Grolsch Veste komt PSV op 52 punten uit 20 wedstrijden. Het gat met nummer twee Ajax is acht punten, maar de Amsterdammers spelen zondag om 12.30 uur nog uit tegen FC Utrecht.

Speelt PSV 'schijtbakkenvoetbal'?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Laten we wel wezen, PSV speelt niet kampioenswaardig - als je beste bent prentendeert te zijn mag je best wel wat aanvallender spelen en de tegenstander in de hoek duwen ipv wachten op een fout. Mag natuurlijk en je wint helaas je wedstrijden er mee. Maar om nu zo een grote mond te hebben met deze stijl...

28 januari 2018 om 07:20

Precies heel raar dit. Clubs weten wel als PSV komt laat hun maar voetballen. Ze kunnen niet voetballen en dat blijkt ook dit jaar. Geen Europees voetbal en alleen maar leunen op wat goals van Lozano.

28 januari 2018 om 07:48

Wat een gezeur continu, ga dan lekker naar een andere club kijken als het je niet bevalt. Ongelofelijk wat een commentaar terwijl PSV gewoon de punten pakt. Het lijkt meer op frustraties van andere supporters en het wordt met de week erger. Als AZ en Ajax mooier voetballen moet je daar in het stadion gaan zitten. Als de directie niet tevreden was over resultaat coach Cocu hadden ze hem allang vervangen, als PSV aan het einde kampioen is geworden hoor je het gros van hun eigen supporters echt niet. Uiteindelijk draait het altijd om resultaat, zeker in deze tijd waarin het Nederlandse voetbal niet best op de kaart staat.

28 januari 2018 om 07:57

Ondanks dat ze niet kunnen voetballen staan ze minimaal 5 punten voor op de dichtstbijzijnde achtervolgers en winnen ze bijna alle wedstrijden. Toch knap.

28 januari 2018 om 08:06

Sorry hoor maar zo ongelofelijk is dat commentaar toch niet? Ik vind het persoonlijk best bizar dat een topclub zo speelt tegen degradatie kandidaten. Gelukkig ben ik geen fan van PSV dus hoef ik het niet te kijken (en kijk ik ook niet alles), maar ik vind dat je als topclub best wel wat meer initiatief mag nemen tegen dit soort teams.

28 januari 2018 om 08:10

Ook zo genoten van het Nederlands Elftal op het WK '14?

28 januari 2018 om 09:40

Lozana heeft dit jaar 12 van de 53 doelpunten gemaakt. Met alleen de doelpunten van Lozano hadden ze echt niet ruim bovenaan gestaan.

28 januari 2018 om 10:48

@ JsonRhijn

Inhoudelijk neem ik niet de moeite meer op jou te reageren. Dat komt bij toch niet aan gezien de vele reacties van jou hieronder. Maar ook in je vorige posts als het onderwerp PSV was.
Jou PSV-haat is zo immens veel groter dan je liefde voor Ajax. Alle nuance ontbreekt in je verhaal. Dat er ook andere zienswijzen zijn dan de jouwe is je vreemd. Maak je niet te druk om een ander. Er bestaan namelijk mensen die graag (ander) winnend voetbal willen zien. Een beetje begrip voor deze mensen (waartoe ik mezelf ook reken) is niet verboden.

28 januari 2018 om 10:49

Precies ik vond Twente beter maar miste de ene geluk als de bal van Mounir erin vloog krijg je een heel ander wedstrijd.twente moet nu volop naar de punten jacht .aisaidi werkt hard maar mist een technische tandem voorin om de aanval nog efficiënter te maken een Mounir en een Fernandes(jong) kunnen op dat gebied zo nu en dan uitkomst gaan bieden in dit elftal voor de punten,

28 januari 2018 om 11:43

Twente beter? Naar welke wedstrijd heb jij zitten kijken? PSV had met de rust al minimaal met 0-2 of 0-3 voor moeten staan. De tweede helft zakte ze wat in en lieten ze FC Twente komen, maar ze zijn nooit echt gevaarlijk geweest. In de laatste minuten kwam er meer ruimte voor PSV om te counteren en daar hebben ze dankbaar gebruik van gemaakt. Gewoon een prima overwinning van PSV, ik snap de kritiek daarom ook totaal niet.

29 januari 2018 om 10:51

Ronzie

Het blijft natuurlijk een heel erg raar en totaal merkwaardig ding.

Want laat ik één ding voorop stellen. Het spel van PSV ziet er al het hele seizoen echt niet uit. Het is allerbelabberst. Maar het is kennelijk op dit moment heel erg in de mode om dat dan 'laf' te noemen. Eigenlijk bijzonder gek. Want 'laf' suggereert dat het een bewuste keuze zou zijn. Dat PSV eigenlijk gewoon veel beter zou kunnen maar er kennelijk bewust voor kiezen om zo (laf) te spelen.

Maar dat is natuurlijk niet zo. PSV heeft dit seizoen gewoon een hele matige en hele gebrekkige selectie. Dus het is niet zozeer een keuze om zo te spelen, het is bittere noodzaak en ze kunnen gewoon niet beter. En gek genoeg wist ook iedereen dat aan het begin van het seizoen wel. Moet ik hier nog even alle quotes van in de zomer terug halen?

Want iedereen was het er het begin van het seizoen wel over eens. Psv, haha, die zouden nog een hele kluif gaan krijgen om Heerenveen, AZ en Vitesse voor te blijven, want die hadden "aantoonbaar" al betere spelers dan dit Psv. Er zou weer een nieuwe top 3 gaan ontstaan, Ajax, Feyenoord en een club uit het voornoemde trio. Psv, tja als ze Europees voetbal zouden gaan halen, dan mochten ze eigenlijk nog in hun handjes knijpen.

Maar nu PSV ondanks al die analyses gewoon bovenaan staat, gaat ineens de boeg om. Nu gaat het ineens niet meer over hoe zwak de selectie wel niet is en dat ze niets voorstellen, nu gaat het dan opeens over het speltype, het spelbeeld en de zogenaamde insteek waarmee PSV het veld in zou gaan. Het is uiteindelijk allemaal onzin en subjectieve flauwekul. Iedereen weet dat dit een armoedig PSV is toch? Dat wisten we aan het begin ook al. Dus wat loop je dan nu te zeiken verder? Dat PSV zo speelt had je toch allang voorspeld? Alleen vallen de resultaten natuurlijk zwaar tegen. Men had PSV op plek zes gezien en opeens staat PSV geen zes maar eerste. Dat doet natuurlkijk ook gewoon heel erg veel pijn. Dus ja, dan maar plan B, dan roepen we wel dat het allemaal laf is en pijn doet aan ogen en meer van dat soort subjectief en irrelevant gelul. Het is echt het zwakste bod dat ik in jaren gehoord heb.

En ja hoor, PSV speelt heel erg zwak. Prima verder. Maar dat PSV gewoon doet wat het kan met de beperkte spelersgroep, dat kan je PSV natuurlijk nooit verwijten. Het zegt meer over jezelf als je daar over klaagt. En dan dub ik nog of dergelijke kritiek van Ajaxsupporters nou erger is dan het huilen van Verbeek.

28 januari 2018 om 07:26

Wat een geneuzel, de beste laat je zien in de resultaten niet in of de manier van spelen mensen wel of niet bevalt.

28 januari 2018 om 07:28

Vind je PSV met de middelen die zij hebben leuk voetbal spelen? En onder leuk voetbal bedoel ik. Dat je een wedstrijd ziet vol met passie, druk zetten, creativiteit en de intentie van voetbal.

28 januari 2018 om 07:58

Nee, ik vind niet dat ze leuk voetbal spelen. Echter, als je wilt dat het resultaat van je sport wordt beslist door iets subjectiefs als 'leuk' en 'mooi' moet je lekker turnen of synchroonzwemmen gaan kijken. Bij voetbal gaat het om het maken van meer goals dan je tegenstander en dat doet PSV dit jaar beter dan de rest.

28 januari 2018 om 12:42

Voetbal is nog steeds geen jury sport. In het buitenland worden we daar al eeuwen om uitgelachen... Nederland en hun mooie voetbal. Ze winnen nooit wat, maar leuk hoor dat mooie voetbal.
Er is maar een club met echt veel middelen en dat is ajax en die staan dus flink achter.
En al vier paniekaankopen deze transferwindow.

29 januari 2018 om 11:02

Jasonrhijn

Nog zoiets. Wat is exact 'leuk voetbal'? Ga even bij jezelf na. Als PSV frivool en leuk speelt en wint, geniet jij daar dan van? Ja? De meeste supporters redeneren anders. Die zijn niet geinteresseerd in goed voetbal bij andere clubs. Die willen hun eigen club zien winnen en leuk voetballen. Voor de rest niets.

En ik denk ook dat wat jij hier stelt het ultieme misverstand is. Want dat PSV abominable slecht speelt, dat heb jij mij hier al het gehele seizoen horen verkondigen. Maar het amusement wordt in een wedstrijd door twee ploegen verzorgd, niet slechts door één. En hoe slecht PSV in alle wedstrijden soms ook speelt, door scoreverloop en andere zaken zijn de meeste wedstrijden van PSV gewoon bijzonder spannend en aantrekkelkijk om naar te kijken!!! Vaak tot de laatste seconde. Je kunt zeggen wat je wilt maar als je die wedstrijden 'saai' vindt dan heeft dat alles te maken met de uitslag (psv winst).

Als je gewoon neutraal had gekeken had je een wedstrijd gezien met passie, spanning, kansen over en weer en gewoon dus een leuke wedstrijd. Dat je dat niet zag, zegt gewoon eigenloijk vooral iets over je eigen voorkeur en je eigen insteek en niets over PSV en de intentie van PSV om een wedstrijd te spelen.

28 januari 2018 om 09:26

Ik ben het met je eens dat t niet leuk is om naar te kijken. Maar so what? Doel is om punten te halen en dat doet PSV. Cocu laat PSV spelen op de manier die hem het meest effectief lijkt en ik geef hem geen ongelijk. Isimat kan niet meevoetballen, schwaab is eigenlijk ook niet de beste aan de bal, dus waarom zou je die dan ver naar voren laten spelen? Met die twee snelle aanvallers en de lopers op het middenveld heb je een uitstekend team om countervoetbal te spelen. Eigenlijk deed PSV het niet anders dan in t eerste kampioenschap onder Cocu met depay en wijnaldum nog, alleen toen was er meer effectiviteit en een iets betere verdediging. Het sorteert wel allemaal.in punten en ik denk dat de meesten hier dat een beetje uit het oog verliezen

28 januari 2018 om 09:56

Het doel is om punten te halen ja. De supporters willen meer dan alleen punten zien, ze willen leuk voetbal zien. Golf is nog leuker om naar te kijken dan Psv en dat zegt genoeg.

28 januari 2018 om 21:36

Ach,ik heb nog nooit een supporter blij het stadion uit zien lopen omdat zijn team goed voetbalde, maar toch verloren had. Kom op zeg, als deze manier van spelen op dit moment het beste bij je team past en je krijgt daar punten mee, dan is er geen supporter die daarop tegen is.

28 januari 2018 om 12:36

PSV pretendeert niet de beste te zijn. Waar en wanneer hebben ze dat gezegd? Feiten graag. En die grote mond? Dat zou wel heel erg niet- Brabants zijn he?
Ik denk je voor die grote mond en de beste pretenderen te zijn ergens anders moet zijn.

28 januari 2018 om 15:28

Maar de concurrentie speelt ook niet kampioenswaardig. Uiteindelijk zijn de punten voor dit PSV het belangrijkste het zolang ze de punten blijven pakken, worden ze wel 'gewoon' kampioen.

Haha, die Ruud Brood zeg. Die snapt echt helemaal niks van voetbal. PSV speelt het meest lelijke en saaie voetbal van de hele competitie. Voetbal kijk je met plezier en je wilt aanvallend en fris voetbal zien. Dat het niet altijd op die manier kan vanwege vechten tegen degradatie voetbal of schorsingen en blessures prima. Maar PSV heeft de grootste begroting van Nederland en verwacht je wel meer van. Ik kan je wel vertellen op deze manier houden ze het niet lang vol om te kunnen winnen.

Ruud Brood Ajax wilde zeker ook niet voetballen thuis in de Arena van PSV zeker? De Eindhovenaren kwamen in volle intentie naar de Arena om ze kapot te spelen via de mooie combinatie zeker.

28 januari 2018 om 07:21

Grootste begroting?

28 januari 2018 om 07:25

Ja de grootste. Misschien heeft Ajax net meer of net minder. Maar meer ook niet en daarop heb je ook meer middelen op de juiste spelers te kopen.

Ik hoor psv supporters zeggen. We winnen wel de wedstrijden en daar gaat het om. Vinden zij geen plezier in voetbal leuk? Dit voetbal speelt psv al 3 jaar.

28 januari 2018 om 07:28

Ik win liever iedere week lelijk dan dat ik super mooi aanvallend voetbal speel en met lege handen sta ja. Als resultaten niets boeien en je alleen mooi wil voetballen moet je op het pleintje gaan spelen.

28 januari 2018 om 07:29

Ik heb liever winnen met mooi voetbal en uit eindelijk winnen. Je kan ook met lelijk voetbal verliezen namelijk tegen Ajax in de arena weet je nog?

28 januari 2018 om 07:31

Begroting 17-18
Ajax blijft stabiel op 80 miljoen staan, maar PSV zakt door het gemis van Europees voetbal dit seizoen zwaar terug van 85 naar 70 miljoen euro......

28 januari 2018 om 07:35

Buiten de begroting PSV heeft een prima selectie om vermakelijk voetbal te spelen.

28 januari 2018 om 07:42

Je stelling klopt als je dit zegt voor Roda of Excelsior. Die moeten kiezen. PSV kiest uit gebrek aan tactisch vermogen voor het veiligst in de meeste wedstrijden. Hiernaast kan ik me niet voorstellen dat PSV hiermee meer supporters erbij krijgt dan aanvallend spelende ploegen. Dus hiermee graaf je je eigen graf na verloop van tijd - grafzaklenvoetbal

28 januari 2018 om 07:43

Dan boeit voetbal je vrij weinig! Zoals jij lult noemen ze ook wel successupporter.
Nee liever 2de met mooi voetbal dan 1ste met anti voetbal.
En een keertje is niet erg dat je vecht en paniekvoetbal moet laten zien maar een seizoen lang nee bedankt dan echt liever 2de met mooi voetbal

28 januari 2018 om 07:46

"voetbal kijk je met plezier omdat je aanvallend voetbal wil zien? "staat dit soms in de wet? We kijken in Nederland naar voetbal omdat we ons clubje willen zien, daar draait het ten eerste om. De rest zijn bijzaken. Alsof ik met plezier naar Ajax ga kijken daar waar een back speelt die niet eens normaal een pass van 20 meter kan aannemen. Voor amusement kijk ik naar de Premier League, Barcelona, Real etc , en niet maar de eredivisie. Ik vind de wedstrijden van PSV juist erg spannend. Niveau is idd bedroevend maar dat geld voor elk NL clubs incl Ajax, maar die wedstrijd van vorige week waar het 1-1 stond tot de 93e minuut en luuk de jong in de blessure tijd de 2-1 maakte , dat is tig keer spannender dan een 8-0 wedstrijd van Psg, met 4x Neymar. Gisteravond hetzelfde, PSV was veel en veel beter in de eerste helft , tweede helft niet gezien en gelukkig in de 87e werd het 2-0. Of zie jij liever 3-0 in de eerste helft ( zou zo maar kunnen) en 0 spanning in de 2e helft . Als jij puur naar voetbal kijkt voor aanvallend spektakel ( en ik heb er niks op tegen ) skip aub de Nederlandse competitie , en noem aub niet Ajax, als voorbeeld van hoe het wel moet. Volgens mij speelt er een aanvallende middenvelder die van de 10 passes hij geeft er 7 niet aankomen (zogenaamd beste speler) . Nogmaals ieder zijn ding , maar ga ons niet vertellen wat voetbal inhoudt. Ik kijk voetbal omdat PSV mijn club is en in de wedstrijden die zijn spelen volgende spanning kan vinden. Als jij van aanvallend voetbal houd (dus prijzen winnen, spanning, resultaat etc , boeien jou niet ) dat is jouw ding en daar ga ik ook niet over oordelen. Echter is het wel frappant dat jij Ajax opnoemt.
Als Ajax zo aanvallend en mooi speelt , waarom volgt er geen hond buiten Nederland Ajax ? Juist ....
Als je attractief aanvallend technisch voetbal wil volgen , moet je niet in de eredivisie wezen. Echter heb je voorkeur voor een club en hou je van spanning dan kan je prima je ei in vinden.
In jouw geval, zie ik in plaats van voorkeur voor aanvallend voetbal, eerder afkeur voor PSV omdat ze boven de club die jij support staat (ajax) , en jij met drogredenen de prestaties van PSV onderuit will halen.

28 januari 2018 om 07:49

Uiteindelijk kan er maar 1 club kampioen worden, als mij club dat dan niet word dan hoop ik in zo'n seizoen wel regelmatig een lekkere pot voetbal te hebben gezien waar mij club heer en meester was. Wie kan zich de laaste echt overtuigende pot van Psv nog herinneren? Het hangt al maanden van toevaligheden aan elkaar. Mocht psv geen kampioen worden wat ook nog altijd prima kan, wat blijft er dan over van die club? Wat voor gevoel heb je dan als supporter? Het hele jaar naar dat lafe schijt bakken voetbal zitten kijken van Cocu en helaas net niet gelukt.

28 januari 2018 om 07:49

Prithender,
Als get alleen om resultaten gaat, kab je toch net zo goed een favoriete beurskoers of aandeel kiezen?
Elke ochtend in de krant kijken of de AEX weer een punt is gestegen. Even leuk als een weddtrijd van psv kijken

28 januari 2018 om 07:57

Wat is plezier in voetbal? Eeuwigdurend gelul over aanvallend voetbal, hoog druk zetten, bla bla. Voetbal is 2 ploegen die elkaar bestrijden en hopelijk wint mijn ploeg. Hoe zal me worst wezen, als er maar gewonnen wordt. Als men in de arena liever (subjectief) ‘mooi’ voetbal wil zien, prima, maar gebruik dat ‘mooie’ voetbal niet als standaard voor andere ploegen.

28 januari 2018 om 07:58

Thucan, kom jij wel in het stadion? Of kijk jij ergens halverwege een keer op teletekst hoe PSV er voor staat?

28 januari 2018 om 08:05

Frankapf, als het jou alleen om flashy , aanvallend , mooi spektakel spel gaat. Waarom kijk je voetbal en volg je Ajax ? Dat is namelijk niet om aan te gluren . Ik zou Barcelona kijken . Eigenlijk is voetbal gewoon een saaie sport . Daarom is het nooit groot in Amerika , die vinden de slam dunks van kobe, of snelle ice hockey veel spectaculairder (en is ok zo)
Dus Frankapf ik als je van spektakel houd raad ik je aan basketbal te volgen . Of gewoon een film pakken ( eentje met veel Cgi) en stoppen met voetbal kijken. Dat is veel leuker dat het saaie ( maar oh zo tegelijkertijd zo spannende , 93 minuut Luuk de jong !!!!!!!!, goallll mijn hart klopte met 140/minuut) voetbal ..
Hoef je je ook niet te ergeren aan PSV

28 januari 2018 om 08:07

Thucan, prima dat alleen het resultaat alleen geldt in brabant. Maar ik blijf het schandalig vinden, dat Pec met veeel kleinere begroting attractiever en gedurfder spelen. Als voetbalsupporter wil je toch ook nog vermaakt worden? Dat een Sparta of Nac verdedigend speelt is volkomen logisch, maar de club met de 2e begroting van Nederland. Is heel apart.. 😉

28 januari 2018 om 08:09

Rentree, beweer je serieus dat het voetbal van ons om niet aan te gluren is. De ironie is vertederend.. 🤗😆

28 januari 2018 om 08:17

Ja laten we basketbal gaan volgen, zit je net lekker in de wedstrijd krijg je weer een time-out.. en gezien het late tijdstip vergroot dat ook de kans op inslaap vallen. Fantastische sport hoor, maar elke keer als je er net lekker in kom wordt het spel weer onderbroken.
Edit: hmm blijkbaar is de basketball post verwijderd.

Wat betreft voetbal, ik kijk liever aantrekkelijk voetbal. Heb ook een paar keer overwogen om te stoppen met mijn seizoenskaart bij Ajax toen het spel onder de boer zo slecht was, maar toen vertrok hij zelf. Al die kampioenschappen zijn leuk maar dat is maar 1 keer in het jaar, waar geniet je de rest van het jaar dan van? Als PSV fans van dit voetbal genieten is het mijn inziens prima, zei betallen er voor, ik niet. Maar ik vind het wel respectloos naar je tegnestander toe als je tegen een degradant dit soort voetbal speel, dan mag je best wat meer initiatief tonen.

28 januari 2018 om 08:17

Heb je Ajax dit seizoen wel zien voetballen? 3 wedstrijden overtuigend gevoetbald en de overige wedstrijden nog lelijker dan lelijk over de streep getrokken.

28 januari 2018 om 08:19

Leuk dat je Barcelona aanhaalt voor als je echt mooi voetbal wil zien. Had je ook voor die club geweest als ze zich op een zelfde manier door de competitie hadden gespeeld als Psv? Volgens mij zijn de meeste mensen juist voor Barcelona omdat het voetbal tot de verbeelding spreekt en juist niet puur voor de resultaten. En zo is het in Nederland ook, het is niet voor niks dat zelfs in Brabant mee mensen wonen met een voorkeur voor Ajax en Psv in de rest van Nederland nauwlijks tot de verbeelding spreekt.

28 januari 2018 om 08:22

@sulejmanii, als ik een neutrale voetbal fan ben, zou ik nooi betalen om ajax te zien, sterker nog ik kijk niet eens naar de samenvattingen van ajax als je me zou betalen. Er is niks ironisch aan.
Want zoals ik al eerder aangaf, ik kijk voornamnelijk naar de eredivisie omdat PSV mijn favoriete club is en de wedstrijden van PSV spanning met zich mee brengt.
Kijk ik naar psv voor aanvallend voetbal? zeker niet. Zou ik er voor betalen? Ja zeker, omdat ik voor psv ben.

Zou ik niet nederlands ben, en geen affectie hebben met PSV ( of andere clubs in nl) dan zou ik de eredivisie net zo interessant vinden als de schotse competitie....

28 januari 2018 om 08:31

@tylerdurdn Het gaat om de intentie waarmee je voetbal. PSV kiest bewust voor dit spel en wisselen er ook naar. Ajax, AZ en bijvoorbeeld Feyenoord proberen aanvallend de oplossing te zoeken. Natuurlijk komt het er niet altijd uit zoals je het het liefst wil zien, maar ze proberen het wel.

@rentree
Hoe kan je nu zeggen als een neutrale fan zou ik niet naar Ajax kijken als je later aangeef voor PSV te zijn? Dan ben je toch niet neutraal. Voor de rest is het prima. Iedereen houdt van een andere spel opvatting, is niks mis mee. Persoonlijk vind ik het alleen respect loos voor de tegenstanders (uit de lagere regionen).

28 januari 2018 om 08:34

@willem410
Zelfs als Barcelona in de eredivisie zou spelen zou ik niet voor ze zijn omdat ze goed voetbalspelen. Want dan ben je eingelijk gewoon een succes supporter
Ik haalde barcelona aan, alleen duidelijk te maken dat als je goed voetbal leuk, dan je beter naar Barcelona kan kijken.
Zoals ik al eerder zei, er is geen gouden regel, wat goed voetbal is, waarom je fan ben van een club etc.
Als ik hou definitie volgt : alleen goed voetbal is attractief en alleen daardoor wordt jhe fan... Ik will niet generaliseren maar italiaans voetbal is over het algemeen niet aanvallend. dus zijn alle juve supporters gek? of inter die groot is geworden met catenaccio?

Je ben supporter van een club door vele factoren, misschien omdat je uit de regio komt, misschien omdat doen een favorite speler daar speelde, omdat je van kleins opgegroet ben misschien omdat de club vele successen komt.

Maar er staat nergens dat je alleen maar supporter kan zijn van een club als die goed speelt, Wie bepaalt dat het zo moet zijn?

28 januari 2018 om 08:39

Ajax heb meer dan 160miljoen op de bank........ daarnaast is de begroting van ajax rond de 90 miljoen en alk jaar stijgt....
Psv moest het stadion 4 jaar geleden nog verkopen via een crimineel uitziende deal .......
Ze spelen lelijk mietjes voetbal en hanteren crimineel gedrag ..... gadverdamme vieze club

28 januari 2018 om 08:43

@ronzie
ik bedoelde als ik een Neutrale voetbalfan zijn, zoals bijvoorbeeld ik de ik noem maar wat op, schotse league, dan zou ik ook niet naar een wedstrijd van

28 januari 2018 om 08:52

Je richt je nu alleen op Ajax, maar ploegen als Willem II, Sparta en VVV, NAC komen met meer intenties om er een leuke wedstrijd van te maken dan psv. Als speler lijk me het ook niet leuk om zo te voetballen. Of doen de spelers van psv het echt alleen voor het geld ?

28 januari 2018 om 09:24

Tyler er is een groot verschil tussen slecht spelen omdat je een slechte dag hebt. En met iedere keer doelbewust, niet de intentie hebben om te willen voetballen. Om de supporter, en neutrale voetbal kijker te amuseren. Ik vind dat niet te veel gevraagd, voor een trotse en grote club als Psv volgens mij is.

28 januari 2018 om 09:28

Het Italiaans voetbal is niet voor niks zo ver weg gezakt. De rest van de wereld weigert voor dat laffe, saaie resultaatvoetbal te betalen en zelf de Italianen zelf komen er niet meer voor naar het stadion. Hoe anders is dat niet in Engeland, Duitsland en Spanje waar je wel spektakel en goed voetbal te zien krijgt voor je geld. Laat mij maar lekker voor Ajax blijven met zen eigen geloof gebaseerd op een legendarische historie. De seizoenkaarten werden massaal opgezegd in de jaren van Frank de Boer met zen betonvoetbal, vorig jaar toen er niks gewonnen werd maar er leuk voetbal werd gespeeld, verlengde 95% van de mensen en waren alle sc binnen 2 dagen uitverkocht. Om maar aan te geven dat het bij Ajax niet enkel om resultaat draait. Maar je heb gelijk, iedereen heeft op zen eigen club en filosofie die daar aan vast hangt. Vergelijk het met muziek, wat de ene geweldig vind dat vind de andere verschikkelijk, over smaak valt wat dat betreft niet te twisten.

28 januari 2018 om 09:41

@hardhouten
Wat denk je van het kampioenschap? Welke speler wil nu niet kampioen worden?
Ajax, PSV en Feyenoord spelen voor het kampioenschap. De overige clubs kunnen met mooi voetbal gewoon zo nu en dan verliezen en vierde worden. Geen haan die daar naar kraait. Bij voetbal draait het er om iedere wedstrijd meer doelpunten te scoren dan de tegenpartij.
Degenen die sierlijke acties belangrijker vinden kunnen beter naar ballet, rythmische gymnastiek, turnen, kunstschaatsen, synchroonzwemmen of dressuurrijden gaan kijken.

28 januari 2018 om 09:50

Sorry hoor Willem 410 jij beweerd dat jouw club zo attractief speelt. Hoe kan het dan dat als je thuis speelt tegen 10 man van Feyenoord je er niet meer in krijgt?? Getuigd dat van aanvallend voetbal?? Kijk eerst ook is kritisch naar je eigen club. Ook jouw club heeft in Enschede de tweede helft in de competitie niets laten zien daar, wat ook resulteerde in een verdiend gelijkspel, was nu misschien ook verdiend geweest alleen PSV beheerst een ander aspect van voetballen, het verdedigen misschien wat beter..

28 januari 2018 om 09:57

Ja zit zeker nooit in het stadion? Je gaat toch niet voetbal kijken om de punten, het moet toch ook leuk zijn?

28 januari 2018 om 10:09

ronzie , kan jij mij dan ook uitleggen waarom je vind dat ajax,az en feyenoord wel proberen aanvallend de oplossing te zoeken?

28 januari 2018 om 10:10

Het gaat om de intentie, dat lang niet alles lukt zoals bedacht is wat anders, natuurlijk speelt Ajax ook slechte wedstrijden. maar met 5 verdedigers starten en met 6 eindigen daar moet je bij de Ajacieden niet mee aankomen. Feyenoord werd gewoon met 11 tegen 11 verslagen toen stond de 2-0 al op de borden, een laf Feyenoord wat zich terug trok maar nog altijd veel minder laf als een maand geleden toen de koploper met 10 punten voorsprong naar Amsterdam kwam, die wilde echt helemaal niks. Overigens speelde psv lekker thuis tegen 10 man van Feyenoord. dat ze ballen van 3 meter afstand niet in een leeg doel kregen heeft niks met goed verdedigen te maken. Psv legt zo de nadruk op verdedigen en geeft nog bakken met kansen weg, ook gister ja. Het enigste verschil was dat bij Twente tegen Ajax zo'n bal net binnenkant paaltje in de kruising vloog en gister net aan voor jullie de goede kant van de paal naast. heeft niks met kwaliteit van verdedigen te maken want zelf dat is zeer matig bij dit psv.

28 januari 2018 om 10:13

liever 2de met mooi voetbal 😂😂😂😂 grapjas. voetbal draait om prijzen pakken ik snap dat dat lang geleden voor je is en dat je niet meer weer hoe.dar voelt maar bewust voor de 2de plaats kiezen voor mooi voetbal gaat wel erg ver vind je niet. en zo mooi zal Ajax ook wel niet spelen getuigende het lege stadion

28 januari 2018 om 10:17

Tegen FC Utrecht speelde ze wel overtuigend. Meer kan ik mij niet meer herinneren.

28 januari 2018 om 10:34

@willem410. Dat het Italiaanse voetbal is weggezakt (maar nog steeds beter dan NL) heeft niks resultaatvoetbal te maken. Eerder met corruptie, economie, ,veranderende structuur beleid. Doe beter je huiswerk!

Goed dat je eindelijk inziet dat ieder zijn eigen smaak heeft. En dat we beiden daar over eens zijn.

Echter wil ik er verder op ingaan en aanhaken op iets wat je schreeft over seizoenskaarten en success.:

" seizoenkaarten werden massaal opgezegd in de jaren van Frank de Boer met zen betonvoetbal, vorig jaar toen er niks gewonnen werd maar er leuk voetbal werd gespeeld, verlengde 95 van de mensen en waren alle sc binnen 2 dagen uitverkocht. Om maar aan te geven dat het bij Ajax niet enkel om resultaat draait"

Je vergeet voor het feit dat ze in de Europa league de finalde haalden. Maar los daarvan, kan ik dus stellen dat PSV (en Feyenoord) veel meer club supporters hebben in de zin dat ze echt van de club houden, en ook als de prestaties en aantrekkleijk voetbal uitblijven ze toch PSV blijven volgen / kijken, terwijl bij ajax er veel meer sprake is van sucess en popcorn supporters.

Ze gaan naar ajax omdat ze een leuke wedstrijd willen zien ( als een film), valt het tegen dan laten ze het masaal afweten. Zou Fcbarcelona in Nederland spelen dan zouden deze zogenaamde supporters van Ajax meteen van club switchen. Want als ik je goed begrijp willen deze "supporters" alleen maar goed voetbal willen zien, voor welke club is irrelevant, terwijl de psv en feyenoord supporters, hun clubbie trouw zullen blijven aangezien ze voor de club zijn en niet voor de resultaten/goed voetbal.

Als jouw beweringen and cijfers waar zijn kunnen we voorzichtig concluderen dat Ajax vooral uit popcorn publiek bestaat en PSV uit club supporters en daarmee verklaart het ook de kritische noten van de ajax "popcorn" fans hier op voetbalzone.

Immers , een ajax supporter is voor ajax geworden, omdat ze aanvallend voetbal willen zien. Ze kunnen het absoluut niet begrijpen waarom PSV supporters nog steeds betalen om naar slecht spel te kijken want zouden ze hetzelfde overkomen, dan hadden ze allang de seizoenskaarten opgezegd....

Nu begrijp ik dus waarom ajax publiek altijd kritiek heeft op ons spel, en ik hoop dat je nu ook begrijp waarom voor ons aantrekkelijk voetbal niet het belangrijkst is... voor ons draait het om Psv!! Voor ons staat Club op plek 1 en niet zoals bij jullie Vermaak.

Wij zijn gewoon verschillende type supporters, net zoals er verschillend type film liefhebbers.

Stel: je vind Hugh Jackman alleen een goede acteur als hij in actie flims speelt (wolverine) , speelt hij in een comedy, dan laat je het afweten.,

Tewijl in mijn geval , actie of comedy, ik zal altijd Jackman volgen.

Ik ben dus fan van jackman, tewijl jij een fan ben van actiefilms ( en niet jackman)

Hetzefde geval hier, Ik ben dus meer een clubsupporter, terwijl jij een aanvallend voetbal liefhebber ben en dus eigenlijk Geen ajax supporter( en dat mag, niks op tegen)

Interesant.......

28 januari 2018 om 12:23

Rentree: weet je wat nu het interessante van deze zogenaamde discussie is? Dat ten tijde van de Boer exact dezelfde discussie gevoerd werd, maar dan omgekeerd.
Wat meer weer aantoont dat fans de grootste opportunisten zijn.

28 januari 2018 om 13:56

@kyleasten
Omdat ze liever de bal hebben dan dat de tegenstander hem heeft, omdat ze niet zo vaak verdedigend wisselen en omdat ze niet zo ver terug zakken als ze voorstaan.

28 januari 2018 om 07:28

Niet reageren als je je feiten niet kent......grootste begroting?

28 januari 2018 om 09:35

Ik weet niet hoeveel precies, maar Ajax heeft dacht ik zeker een 15 miljoen grotere begroting hoor

28 januari 2018 om 09:38

Ik wil niet veel zeggen, maar als je naar vorige week kijkt, dan was de wedstrijd Heracles - PSV veel en veel leuker dan de klassieker Ajax - Feyenoord. En zo zijn er veel meer wedstrijden van PSV geweest die qua amusement leuk om te zien waren.
Blijkbaar hebben heel veel mensen (misschien wel vooral ajax supporters) er veel moeite mee dat PSV nog steeds een aantal punten voor staan.

28 januari 2018 om 10:32

Nee jij snapt helemaal geen snars van voetbal. Ik ben er nog steeds niet of je hier bent om enkel te provoceren (zoja, dat doe je dan met verve) of dat je het gewoon echt niet begrijpt.

Houd het eens puur bij Heracles en Twente uit. Ajax had in beide wedstrijden een flink verval waardoor de thuisploeg nog langszij kon komen. Zeg mij nu eens eerlijk. Wat heb je liever.

70% balbezit een heel goede eerste helft, tweede helft steeds minder en vervolgens nog het uit handen geven
Of:
50-60% balbezit, een goede eerste helft, een zwakke tweede helft, maar wel die wedstrijd over de streep trekken.

Ik zeg dit zo, omdat iedereen van mening was dat Ajax bij Heracles en bij Twente niet goed speelde. Het genoemde AZ heeft überhaupt nog niet uit tegen Heracles of Twente gespeeld, maar ik geef je op een briefje. Die gaan daar niet 0-4 winnen met dominant voetbal.

Dus nogmaals. Beide topploegen hebben het lastig in Almelo en Enschede. De ene pakt er zes punten, de andere een punt. Dat is het verschil.

28 januari 2018 om 11:37

Voetbal gaat om het winnen. Prijzen pakken. Iets wat PSV alleraardigst lukt de laatste jaren. Zelfs een overwintering in de CL, een plek bij de 16 beste Europese voetbalclubs, iets wat geen andere Nederlandse club gelukt is de laatste 10 jaar.
Jaloerse mensen / losers moeten altijd zonodig randzaken erbij halen... Dan moeten er weer meer jeugdspelers spelen, dan weer meer Nederlanders, dan ben je weer een koopclub als je 30 miljoen uitgeeft, dan weer een opleidingsclub wanneer je 60 miljoen uitgeeft.
Momenteel staat PSV eerste met 8 punten voorsprong. Dan kan je wel links en rechts lullen, maar uiteindelijk zijn de clubs onder PSV slechter, hoeveel randzaken je er ook op losgooit.

Die Ruud Brood laat zich wel kennen/provoseren. Lekker twitteren jongen.

28 januari 2018 om 07:37

Wat is er toch plotseling met al die Ajacieden aan de hand? Ineens zo vol van het spel van Psv,,,, Maak je toch niet zo druk man. Zorgen jullie er nou maar gewoon voor dan dat jullie met mooi voetbal morgen winnen. Dan is het toch goed zo. Als mijn cluppie zo blijft voetballen, worden jullie misschien wel kampioen dit jaar. Is toch fijn, niet dan? Maar denk aub eerst aan jullie zelf. Hoe jullie die zoveel geroemde periode met FdB doorzijn gekomen. Niet veel anders dan Psv nu. Kutvoetbal. Ik vind het ook echt schande, maar ze kunnen blijkbaar niet beter en we hebben een schijtcoach.

28 januari 2018 om 07:59

En over dat betonvoetbal onde De Boer was ook een grote meerderheid van de Ajacieden zeer kritisch.
Zeer slaapverwekkend en ik betrapte mezelf erop dat ik rond de 60e minuut mijn aandacht begon te verliezen.

28 januari 2018 om 08:04

Frank de Boer haalde het optimale uit de selecties die hij tot zijn beschikking kreeg. In zijn tijd betaalde Ajax niet tientallen miljoenen voor versterkingen.
De supporters van Ajax die dat niet willen zien zijn wel erg ondankbaar.

28 januari 2018 om 08:12

Boca, jij let dan niet goed op! Gister nog heb ik aangegeven, dat is de eerste twee jaar prima is. Maar dat Frank de laatste twee jaar moest toveren met Ajax onwaardige selecties. En hij klaagde nooit, als hij naïef had gespeeld en niks gewonnen dan was de Arena ook in brand.

28 januari 2018 om 08:36

Dan ben jij een van de weinigen als ik het hier zo lees.
Cocu moet net zo goed worstelen met een PSV onwaardige selectie. Ze hebben misschien 4 of 5 voetballers die in de topjaren van PSV mee hadden mogen voetballen. Dan waren ze niet eens de sterspelers geweest.

28 januari 2018 om 09:42

Als iemand zich wel laat kennen dan is het Verbeek. Kritiek hebben terwijl je eigen team helemaal laf speelt en er ook nog geen resultaat mee haalt. Gezien zijn haardracht, kijkt hij nooit in de spiegel.

28 januari 2018 om 11:51

@Janssen,
Helemaal met je eens wat het laffe spel van Twente en Verbeek. Wat het haar van Verbeek betreft laat ik het in het midden. 😉
Twente speelde uitermate laf de eerste helft. Het is in dit geval het verhaal van de pot en de ketel verhaal met wat verwijten.
Ik heb het idee dat Verbeek vooral z'n eigen falen probeert te camoufleren met z'n verwijten richting Psv.

Alleen in Nederland moet je aanvallend spelen met 14 spelers uit de eigen jeugd. En oo wee als je durft te scoren uit de counter, daar moeten ze via de VAR echt iets aan gaan doen... counteren zou verboden moeten worden

28 januari 2018 om 07:37

Gaat om de manier op. Iedereen in Nederland houdt van aanvallend voetbal. Maar als je misschien wel de grootste begroting of in ieder geval de middelen hebt om elk jaar kampioen te worden. Dan mag je toch wel meer verwachten of zie ik dat verkeerd? Vinden de fans die in de kou zitten dit nou echt echt leuk? Kom je hiervoor na het stadion?

Wat was de reden dat ze niet Europees kwalificeerde? Vanwege het attractieve voetbal zeker?

28 januari 2018 om 07:57

Iedereen ?
Je bedoel zeker toen Nederland 3e werd in 2014 en 2e 2010 , toen had heel Nederland TV uitgezet , omdat ze Geen voetbal speelde .
Vreemd dat iedereen toen in de polonaise liep , want wij hielden van oranje !! Maar wacht even , ze speelden helemaal niet aanvallend ! Hoe Konden we dan van oranje houden , want ik dacht heel Nederland alleen van aanvallend voetbal houd !

28 januari 2018 om 08:00

Volgens mij speelde Ajax ver vooruit bij Twente, en heeft dat punten gekost. Wat is daar dan zo sympathiek aan? Als PSV zijnde zou ik me echt hier niets van aan trekken, het zijn de verliezers die altijd wat te zeiken hebben. Ze moeten in Eindhoven gewoon de kampioensmuziek wat harder zetten, dan hoor je dat geklaag toch niet

28 januari 2018 om 08:01

@jasonrhijn

Waarom denk jij voor ons allen te moeten spreken? Ik kan heel erg genieten maar een stabiele verdediging en mooie counter. Als dat goed uitgevoerd wordt is die aanvallende ploeg kansloos (waarmee ik absoluut niet probeer te zeggen dat PSV nu op die manier speelt).

28 januari 2018 om 08:25

Wat kan mij het eigenlijk ook allemaal schelen. Blijkbaar vinden de PSV fans dit blijkbaar leuk. Gelukkig ligt mijn sport interesses in een andere manier van voetballen en doen. Als PSV denkt dat zij hiermee resultaat halen prima. Maar dat de fans keer op keer na het stadion hiervoor komen en er geld vooruit geven is belachelijk. Dat zal met clubliefde horen. Maar ik kan me niet voorstellen dat het leuk voetbal is.

28 januari 2018 om 08:32

Ik ben overigens helemaal geen PSV fan hoor, ik zou willen dat mijn club de resultaten zou halen die PSV behaalt.

28 januari 2018 om 08:39

Hahaha

28 januari 2018 om 09:15

@Jason Rhijn ben geen PSV fan, ben gewoon realistisch. Volgens mij heeft Oranje inmiddels wel bewezen dat dat aanvallende voetbal niet meer efficient is voor Nederlandse ploegen. En verliezers (Ajax ook een indirecte verliezer) moet gewoon hun wonden likken en zorgen dat ze geen punten meer laten liggen vroeg in het seizoen

28 januari 2018 om 09:51

Als je puur naar het geld kijkt, dan is het een schande dat Ajax al meerdere jaren geen kampioen geworden is. Zij hebben zo veel meer te besteden dan welke club ook dat eigenlijk niemand bij hun in de buurt zou mogen komen.
Daarnaast kun je je afvragen waarvoor supporters naar het stadion komen. Uiteindelijk voor 1 ding: het kampioenschap. De Boer wordt geroemd om zijn titels, terwijl onder zijn voorganger Martin Jol Ajax meer punten haalde, meer scoorde, misschien wel het mooiste voetbal van de laatste 20 jaar speelde maar helaas voor hem 2 werd door een wereldprestatie van Twente. Ik hoor niemand maar dan ook niemand over de prestaties van Jol. Dit terwijl nu ook Ajax supporters afgeven op het spel van Psv.

28 januari 2018 om 10:16

wij denken niet dat we resultaat halen. we halen resultaat 😉

Ruudje Brood is wel snel op zijn pikkie getrapt zeg. Moet hij dit gewoon niet overlaten aan anderen om hierop te reageren? Zo laat ie zeg wel erg kennen hoor. In dat geval zal er wel een kern van waarheid inzitten.

28 januari 2018 om 08:01

Dus Verbeek mag het over PSV hebben maar als PSV hierop reageert moeten ze dit aan anderen overlaten?

28 januari 2018 om 08:06

Ze zouden het allebei beter aan anderen over kunnen laten denk ik. Laat daar de supporters maar lekker over discussiëren, de winnaars en de verliezers.

Ruudje Brood is wel snel op zijn pikkie getrapt zeg. Moet hij dit gewoon niet overlaten aan anderen om hierop te reageren? Zo laat ie zeg wel erg kennen hoor. In dat geval zal er wel een kern van waarheid inzitten.

28 januari 2018 om 10:07

En Verbeek kan slecht tegen kritiek en zijn verlies. Zo ken ik er nog wel wat. Dus als er iets over jou of je team gezegd wordt mag je hier niet op reageren ?

28 januari 2018 om 14:31

Ik reageer op de reactie van brood. Niet op die van Verbeek. Als iemand iets over mij of mijn team zegt wat waar is, zal ik daar weinig mee doen inderdaad.

Ik merk dat Ajax fans zich erg druk maken om andere clubs / spelers de laatste tijd. Eerst over Van Persie, daarna over de transfersom van Jorgensen en nu over het spel van PSV. Met dat slechte spel winnen ze wel van Twente. Iets wat Ajax 2x niet lukte.

28 januari 2018 om 07:47

Jij snapt vrij weinig van een site als deze 😂🙈😂🙈😂.
Dit is om je mening te geven dus dat doen we dus ook. Zowel op Ajax psv Feijenoord en ook op andere clubs.
Dat jij hier nu held probeerd te spelen door met een Ajax avatar mans te praten dat Ajax fans dat doen. Rot op man heb respect voor ieders mening om welke club dan ook.

28 januari 2018 om 08:09

Te pas en te onpas worden hier ongefundeerde meningen verkondigd. Ik heb meer respect voor wat genuanceerdere meningen. Probeer het in godsnaam allemaal een klein beetje objectief te bekijken en toon ook respect voor de tegenstanders.

28 januari 2018 om 08:12

Nou nou.. die mening laten tr veel mensen afhangen van hun clubvoorkeur. Als Ajax nu bovenaan zou staan had niemand maar dan ook niemand zich druk gemaakt over het spel van Psv. Toen Ajax met dramatisch saai voetbal kampioen werd onder De Boer heb ik niemand horen zeggen van de ajax fans dat het spel er niet uitzag en let op, tijdens het seizoen. Dat werd pas later gezegd en wanneer? In een seizoen dat geen kampioen werd. Dan werd er gezegd, tja we zijn geen kampioen maar spelen wel mooi voetbal. Zoals vorig jaar. Nou, ik word liever kampioen dan geen kampioen maar wel mooi voetbal.

28 januari 2018 om 07:53

respect voor je heb ik dat je dit zegt. zie er wel wat die subtiele sneren geven naar de prijzen van o.a een locadia en jorgensen, maar een dolberg en younes moesten voor buitenproportionele bedragen worden weggedaan, ondanks dat de eerste genoemde 2 veel beter presteren. er is niks verkeerd met een mening geven, maar sommige mensen hebben toch wel een heel gekleurde en onrealistisch mening zo nu en dan. denk gewoon dat psv kampioen gaat worden met ajax op de 2e plek en az 3e en feyenoord 4e als ik nu kijk naar de ranglijst. met een wonder zou feyenoord nog 3e kunnen worden, maar zo snel zie ik dat niet gebeuren. wel jammer dat er nooit een club is buiten de top 3 die een gooi naar de titel doet

28 januari 2018 om 08:28

Oh. Ik zie Feyenoord nog makkelijk 3e worden. Spelen steeds beter, en met RVP zal dat misschien nog wel beter worden. AZ gaat zeker nog wel punten verspelen, dus zo'n gat is snel gedicht.

Wat een gezeik steeds. Psv staat bovenaan en is dus op dit moment het meest kampioenswaardig. Lekker boeiend, niet iedereen hoeft oogstrelend voetbal te spelen, wanneer leren we dat eens in Nederland dat resultaat voorop moet staan

28 januari 2018 om 08:22

Ja idd. De fans die betalen de kaartjes wel. Lekker vrijwillig een dood saai potje zien, super leuk uiteraard.

28 januari 2018 om 08:33

Maar als je kampioen wordt, boeit niemand dat. Niemand aan PSV zijde die niet blij zou zijn met een kampioenschap ondanks het slechte spel.

28 januari 2018 om 08:40

@jasonrhijn
Vorige week - " Luuk de jong , 93e minuut.. goallllll!!! wat een ontlading! ......."
Gisteren " Eerste helft zoveel beter dan twente, tweede helft komen we er niet uit, ahhg nagelbijten, beter wordt het geen 1-1.. Arias 2-0.. pfff wat een spanning. gelukkig is er Ariass..."

Dat vind ik spanning......net als de vele andere PSV supporters hier..

Ieder zijn ding.

Als jij een ding heb voor dikke oudere vrouwen en ik voor superslanke chick , dan ga ik jou ook niet vertellen wat " mooi" is en wat " knap" is en dat je die dikke vrouwen moet dumpen????



28 januari 2018 om 08:56

Wat maak jij je eigen toch allemaal druk joh om Psv? Ik denk dat je op dit artikel wel 10 keer hebt verkondigt hoe saai het voetbal van PSV wel niet is? Als Ajax zo goed zou zijn waarom sta je dan niet bovenaan? Hoe effectief is het zogenaamde goede voetbal van Ajax dan? Wat zegt die 5 pnt voorsprong dan over Ajax? Dat je een wat gekleurde bril hebt bij een club voor wie je bent is vrij normaal denk ik, maar ik denk dat jij zo'n beetje de enige bent die aan alles en iedereen wil laten weten hoe het er volgens jou voor staat. Hwet lijkt er een beetje op dat je haat richting PSV groter is dan de liefde voor je eigen club.

Reactie van Blackpool gelezen toevallig? Kijk, dat is nu eens een sportieve reactie ivp dat overloos gezeik van jou op Psv.

28 januari 2018 om 10:09

Heracles - PSV en Twente - PSV waren leuker om te zien dan vorige week Ajax - Feyenoord.

28 januari 2018 om 10:20

ik snap niet dat je het zo raar vind dat ik betaal op naar de 1ste van nederland te kijken 🤔🤔 het zit jou duidelijk erg diep dat jou cluppie weer geen kampioen wordt

28 januari 2018 om 10:22

Jij laat je zo ontzettend kennen hé. De enige reden waarom jij vindt dat PSV zo ontzettend saai en slecht speelt is omdat het PSV is. De wedstrijd Heracles-PSV werd door vele mensen gezien als uiterst vermakelijk. Een hele open pot. Nou dat is heel vaak het geval bij PSV. Ik noem een 3-3 bij Groningen, een 4-3 tegen Twente, een 1-3 bij NAC een 1-5 bij VVV een 4-0 thuis tegen Willem II, de 2-1 tegen AZ stond ook bol van de kansen, de 2-4 uit bij Vitesse idemdito.

Je wil het gewoon niet zien, en dat is helemaal prima. Maar de wedstrijden van PSV zijn behoorlijk vermakelijk. Gisteren vond ik het niet zo, maar aan de andere kant. Als je dat soort moeilijke potjes gewoon wint is het nogal logisch dat er niemand van de PSV'er klaagt. Het is nu niet zo of andere topploegen wel even met sprankelend voetbal Heracles of Twente aan de kant zetten, toch?

28 januari 2018 om 10:31

@jasonrhijn:

"lekker vrijwillig een dood saai potje zien"

Drie keer gewonnen in de blessuretijd. Thrillers tegen AZ en Feyenoord. Uitslagen als 3-3, 4-3, 2-4, 2-5 en 1-7. Het is maar wat je saai noemt.

Iedereen loopt te janken over Psv en hoe ze spelen, en dat zal het hele jaar wel blijven als ze bovenaan blijven staan zodat supporters van voornamelijk Ajax zich beter zullen voelen. Ik hekel ook wel aan Cocu en zijn spelopvatting regel atig als Psv supporter, maar ik zie hier ook mensen zeggen liever 2de met goed voetbal dan kampioen met betonvoetbal, maar dat vind ik dan niet waar.

Heb liever dat mijn club kampioen wordt en ik dan maar een wedstrijdje Barca of city meepak in het weekend.

28 januari 2018 om 08:33

Je zegt het dubbel. Je baalt van het slechte voetbal enzo. Maar je zoekt wel een excuus naar het mooie voetbal? Beetje dubbel vind je niet? Maar Cocu schijnt de best Nederlandse trainer te zijn van Nederland. De prins op het witte paard die Nederland over het Europese dooie punt moet loodsen. Ik zie het allemaal wel einde van de rit.

28 januari 2018 om 08:39

Ik denk wel dat Oranje en de Nederlandse clubs internationaal betere resultaten zouden kunnen behalen wanneer we het 'mooie voetbal' wat minder voorop zouden stellen. Wat dat betreft hebben mannen als Gullit, Cocu en Koeman wel gelijk denk ik. We hebben nu eenmaal niet de beste spelers.

28 januari 2018 om 09:02

Dat heeft hier niets mee te maken. Wat je zegt gaat op als je zo speelt in Europa tegen goede tegenstanders. Gisteren speelde je tegen de nummer 14 ofzo van de eredivisie.

28 januari 2018 om 09:43

Ook in die wedstrijd draait het om het resultaat. Wat heeft Ajax gedaan tegen die nummer 14?

28 januari 2018 om 10:06

2 x niet gewonnen, dat heeft Ajax gedaan dit seizoen tegen de nummer 14..

28 januari 2018 om 10:08

Geen idee, ik ben voor PSV en niet zo met ajax bezig. JE doet nu net of dit een bewuste tactiek is. Het is gewoon gebrek aan kwaliteit dat ze zo spelen. ALs je zo slecht blijft spelen wordt je geen kampioen. Das heel simpel

28 januari 2018 om 10:47

PSV heeft inderdaad een gebrek aan kwaliteit. Wanneer Arias je beste speler is dan zegt dat genoeg. Zelfs in de tijd dat PSV met Gerets de beste rechtsachter van Europa en misschien zelfs van de wereld had, was de rechtsachter niet de beste speler van PSV. Gerets speelde met mannen als Gullit, Koeman, Romario en Popescu. Nu heeft PSV 6 of 7 spelers die niet bij PSV thuishoren. Ik ben het met je eens dat dit zo bijna niet goe d kan blijven gaan, maar PSV heeft dan ook niet de beste selectie of zelfs maar het beste elftal van de eredivisie. Het zou een wonder zijn wanneer ze met dit team kampioen worden.

ALs Psv'er snap ik de frustratie van Verbeek ergens wel. Echter dat je dat als trainer van een team roept terwijl je net verloren hebt en pas 1 keer gewonnen hebt van de 11-12 wedstrijden dat hij op de bank zit snap ik niets van. Misschien daar maar eens wat van zeggen, normaal had je ar allang uitgelegen.

Daarbij vond ik het de eerste helft zo slecht helemaal niet buiten de gemiste kansen. Tweede helft was gewoon dramatisch slecht waarbij je ook nog uit kunt lopen tot 0-3, 0-4. 1 op 1 missen luuk de Jong en Lozano vrijwel alles.

Voordat Verbeek kritiek levert op het onaantrekkelijke spel van de tegenstander, moet hij zich misschien maar eens afvragen hoe het kan dat zijn team wel de kwaliteiten heeft om het zowel Ajax als PSV 2x heel lastig te maken, maar toch maar 16 punten uit 20 wedstrijden heeft.

En sowieso, Twente deed vooral in de eerste helft toch exact datgene waar PSV steeds van beschuldigd wordt? Laf verdedigen en hopen op een countertje? Ze begonnen met vijf verdedigers, maar in de praktijk leken het er wel zeven. Nee, dat was aantrekkelijk om te zien...

Het voetbal van Psv is niet flitsend dat is waar maar volgens mij kan Verbeek zich beter druk maken om Twente. Wat Twente de eerste helft liet zien in eigen stadion was echt ronduit schandalig. Twente is een armoedig kwaliteitsarm team maar de eerste helft leek het wel of ze er helemaal geen zin in hadden het had bij rust zomaar 0-3 kunnen staan. Waarom zorgt Verbeek niet dat z'n team met vijf verdedigers veel minder ruimte weggeeft? Waarom speelde Twente de eerste helft zonder passie en drive naar voren. Als Twente gelijk Psv bij de strot gepakt had had Twente een betere kans gehad tegen Psv. Tactische fout van Verbeek om de eerste helft zo angstig te spelen voor eigen publiek. Laat Verbeek zich maar druk maken over de wanprestatie in de eerste helft in plaats van over het voetbal van PSV.
Verbeek probeert heel hard z'n eigen falen af te schuiven op de spelopvatting van PSV. Erg zwak van Verbeek.

Sorry maar volksaard is iets geks, zoals Obelix zou zeggen rare jongens die Hollanders: topsport gaat om winnen niet om mooi spel. Als het allebei kan mooi, zo niet dan lekker pot dicht en winnen. Drie punten in de pocket en terug naar huis.

Het voetbal van PSV is inderdaad echt niet om aan te zien en Verbeek heeft natuurlijk gelijk. De PSV supporters kunnen wel wat ouwehoeren hier, maar pikken het alleen nog maar omdat ze nog ( let op nog .. ) bovenaan staan. Want iedereen voelt op zijn klompen aan dat je dit niet de rest van het seizoen op deze manier gaat volhouden. Die gaan nog wel punten laten liggen. En wordt het verschil 3 of twee punten, dan is het gebeurd met ze. Misschien wel beter, want dan moeten ze wel weer voetballen. Maar snap die spelers van PSV ook niet hoor. Als je de beste spelers van Nederland hebt, dan laat je je toch door een van de nummer laatsten niet in het nauw drijven ? Ik zei tegen die Cocu als ik Van Ginkel en maatjes was, wat jij wil moet je zelf weten, maar ik wil niet op zo'n beschamende manier spelen en mezelf een beetje voor joker laten zetten elke week door iedereen.

28 januari 2018 om 09:28

@henk1975:

"de PSV supporters kunnen wel wat ouwehoeren hier, maar pikken het alleen nog maar omdat ze nog ( let op nog .. ) bovenaan staan. Want iedereen voelt op zijn klompen aan dat je dit niet de rest van het seizoen op deze manier gaat volhouden."

Tien wedstrijden geleden al riepen veel mensen exact hetzelfde. En tot dusver houdt PSV het toch aardig vol.

"als je de beste spelers van Nederland hebt, dan laat je je toch door een van de nummer laatsten niet in het nauw drijven ?"

Grappig.
De critici afgelopen zomer: "psv gaat echt niet meedoen om de titel met deze selectie. Die worden hooguit derde en ze moeten zelfs oppassen dat ze niet onder Vitesse en Utrecht gaan eindigen."
De critici nu: "schandalig, PSV heeft de beste spelers van Nederland, waarom spelen ze hun tegenstanders niet gewoon van de mat?"

28 januari 2018 om 10:52

Inderdaad, psv heeft niet de beste spelers van Nederland (daar zijn geloof ik bijna alle supporters van Ajax het wel mee eens) maar ze staan nog wel bovenaan. Ajax heeft veel meer geld te besteden en besteed dan PSV maar ze staan vooralsnog niet op de plaats waar ze gezien het bestede kapitaal zouden moeten staan.

Van Gaal speelde op het WK behoudend voetbal. De Boer heeft vier jaar lang tikkie breed gespeeld. Mourinho heeft de triple gewonnen met inter met de welbekende bus parkeren. Echter hoor ik alle jaloerse tegenstanders nu klagen over het speelbeeld van PSV. Best geinig dit. Afijn ben ook geen voorstander van de manier waarop Cocu zijn team laat spelen. Daarnaast begrijp ik zijn wisselbeleid ook nooit maar zolang hij punten pakt en aan het einde van de rit kampioen wordt, hoor je mij niet klagen.

28 januari 2018 om 09:27

Onzin kritiek op vGaal was enorm alleen niet van carnavalsupporters, de bus van Mourinho wordt nog steeds aangehaald en niemand is dat vergeten.
PSV is ramp voor NL voetbal want uiteindelijk gaat t daarom. Het product voetbal in NL. Europees win je ook niks want Italianen/Duitsers kunnen dit veel beter. Ik zap weg bij PSV.
Veel plezier met je prijs iig

28 januari 2018 om 09:49

Want jij was niet blij met het behalen van de finale op een WK? We zijn nog geen kampioen maar als het zover komt, dan zal ik er zeker veel plezier van hebben.

28 januari 2018 om 10:02

"psv is ramp voor NL voetbal want uiteindelijk gaat t daarom." ???
"het product voetbal in Nl."??

Grappig dat je begint met het woord onzin en daarna zelf alleen maar onzin zegt.

Haha wat een gezever allemaal.
Punten pakken blijft altijd het belangrijkste.
Mensen die anders beweren zijn gewoon gefrustreerde supporters die PSV graag punten zien verliezen.
Op dit moment loopt het gewoon niet lekker in de afronding en dan moet je toch een manier vinden om de punten mee naar huis te nemen.
En dat lukt tot nu toe aardig.

Brood heeft natuurlijk wel gewoon gelijk: Twente heeft de eerste 40 minuten alleen maar lopen verdedigen op eigen helft, ondanks dat ze na 4 minuten al achter stonden. Wat verwacht je dan van Psv, dat ze enorme risico's gaan nemen ofzo? PSV heeft ze toen in leven gelaten door een paar kansen niet te benutten.

Veel grote kansen heeft Twente ook niet gehad. Die afstandsschoten van Assaidi zien er natuurlijk spectaculair uit (mede door de moeizame reddingen van Zoet), maar de kans dat zo'n bal erin vliegt is heel erg klein. Als je de samenvatting terug kijkt zie je dat Twente eigenlijk amper goede kansen heeft gehad.

Als PSV zn kansen er gewoon inschiet win je heel simpel met 0-3 en is heel dit gezeur allemaal niet nodig .

Sinds die 4-3 tegen Twente in November is PSV wat van de leg. Daarvoor ging het uitstekend, met bv die 1-7 bij Utrecht, de 2-5 bij VVV en die 2-4 bij Vitesse. Enorm spectaculair wedstrijden waar je nu niemand meer over hoort
Toen is de klad er een beetje ingekomen, met wat overwinningen in blessuretijd en het puntverlies tegen Ajax en Groningen. Opzich niet erg dat je gedurende het seizoen een wat mindere periode hebt, maar het moet natuurlijk wel gaan verbeteren komende weken.

Overigens snap ik de PEC Zwolle hysterie hier ook niet zo. Die spelen misschien leuk en frivool, maar kunnen zich dat ook permitteren want er kraait geen haan naar als ze een keer 4-0 verliezen of een keer 13de worden ofzo. Dat is een heel andere druk dan een toplcub als Psv. PEC heeft ook maar 28 keer gescoord in 20 wedstrijden, dat is gewoon erg weinig. Willem 2 en Heracles hebben nog meer doelpunten voor. PSV heeft zowat het dubbele aantal goals en scoort samen met Ajax veruit het meeste in de Eredivisie.

De wedstrijden van PSV zijn juist de meest spectaculaire van de Eredivisie omdat er de meeste goals vallen: Een relatief zwakke verdediging in combinatie met een groot scorend vermogen. En ondanks als die goals mist PSV iedere wedstrijd nog tig kansen. Wat dat betreft is dit PSV veel spectaculairder dan de seizoenen dat we een betonnen verdediging hadden (de tijden met Alex) en alles met 1-0 wonnen

28 januari 2018 om 10:36

Precies dit. Iedereen papagaait nu maar elkaar naar en niemand heeft eigenlijk een idee waar ze het nog überhaupt over hebben. Eigenlijk niet de moeite waard om mee te discussiëren, maar goed het is dat ik daar fan van ben.

Reality-check voor velen. PSV staat echt niet bovenaan omdat ze elke wedstrijd met zijn allen de tegenstander laten komen. Ze staan ook niet bovenaan omdat ze zo ontzettend veel mazzel hebben en ze staan ook niet bovenaan omdat ploegen het alleen tegen Ajax en Feyenoord kunnen opbrengen en niet tegen PSV.

Ze staan bovenaan omdat PSV durft een wedstrijd op slot te gooien die moeilijk loopt, omdat PSV wel in de laatste minuten blijft gaan om die winnende goal te forceren. Omdat PSV tig keer op goal schiet en ja dan is de kans groot dat je vaker dan 1x per wedstrijd scoort.

Ik vond het schijtbakkenvoetbal dit keer nog wel meevallen. FC Twente begon zelf niet scherp genoeg aan de wedstrijd. PSV werd in het zadel geholpen door een vroege goal. Daarna vond ik PSV nog behoorlijk dominant spelen. De tweede helft was Twente agressiever en legden ze meer risico in hun spel. Toen speelde PSV het voor hun vertrouwde en geliefde reactievoetbal, maar waren ze slordig in de afronding. Hierdoor waarschijnlijk ook extra frustratie bij Verbeek. Er bleef tot 5 minuten voor tijd goede hoop op een gelijkspel.
Waar Ajax een nog een 2-0 voorsprong uit handen gaf, gaat psv met de volle 3 punten en een clean sheet naar huis. Je zou zeggen dat je daarmee lekker je schouders ophaald bij de kritiek op het spel, maar daar is het ego van Brood blijkbaar te groot voor.

Ik vond het schijtbakkenvoetbal dit keer nog wel meevallen. FC Twente begon zelf niet scherp genoeg aan de wedstrijd. PSV werd in het zadel geholpen door een vroege goal. Daarna vond ik PSV nog behoorlijk dominant spelen. De tweede helft was Twente agressiever en legden ze meer risico in hun spel. Toen speelde PSV het voor hun vertrouwde en geliefde reactievoetbal, maar waren ze slordig in de afronding. Hierdoor waarschijnlijk ook extra frustratie bij Verbeek. Er bleef tot 5 minuten voor tijd goede hoop op een gelijkspel.
Waar Ajax een nog een 2-0 voorsprong uit handen gaf, gaat psv met de volle 3 punten en een clean sheet naar huis. Je zou zeggen dat je daarmee lekker je schouders ophaald bij de kritiek op het spel, maar daar is het ego van Brood blijkbaar te groot voor.

ik denk als verbeek met dat voetbal wat psv speelt kampioen kan worden,dat verbeek dan al lang over stapt op dat systeem wat psv speelt,verbeek moet zich met twente bemoeien en niet met psv,

Sowieso kan Verbeek beter kijken naar zijn club Twente, maar door PSV af te zeiken verplaatst hij wel netjes de aandacht. Niemand die zich momenteel druk maakt over Twente dat moet blijven vechten om niet te degraderen. Een Twente dat maar mondjesmaat punten weet te pakken. Slim van hem met oog op behoud van zijn eigen baan.

Voor het seizoen begon, was iedereen het over eens dat PSV zou moeten vechten om plaats 3 achter Feyenoord en Ajax. Momenteel moeten er weer randzaken betrokken worden om de knappe prestaties de grond in te kunnen boren. Nu is het dan niet het “gebrek” aan jeugdspelers of Nederlanders op het veld, maar de spelwijze. Haters zullen blijven haten.

Dit gezeur, heb gisteren de wedstrijd gezien. PSV staat heel snel 0-1 voor en dan zou je verwachten Twente gaat ervoor maar helemaal niet, Twente deed helemaal niets. Wat moet PSV dan? Verbeek is een hele slechte verliezer het lijkt me verstandiger als hij zich met zijn eigen tactiek bezighoudt in plaats van met de tegenstander.

28 januari 2018 om 10:34

Het is bekend bij Cocu dat hij het liefst de bus gaat parkeren bij een 1-0 voorsprong, dan de voorsprong gaat uitbouwen. Hoe lang wilt hij nog de hand boven De Jong houden ondanks hij hard werkt? En goede spits zou minimaal 2 doelpunten kunnen maken, van de kansen die De Jong krijgt per wedstrijd.

Verbeek moet met zijn eigen team bezighouden. Aan de andere kant vind ik wel dat Cocu al jaren angsthazen voetbal speelt ondanks hij daar prijzen mee wint. PSV met zo een begroting en meer kwaliteiten dan de meeste tegenstanders, zou je wel beter voetbal moeten verwachten. Dat tikkie terug en tikkie breed voetbal zou je juist bij mindere tegenstander verwachten om de een punt tegen PSV te kunnen pakken. Bosz heeft bijvoorbeeld vorig seizoen wel laten zien dat je met goed voetbal toch hoog kan eindigen.

Twente is zelf kampioen in 2010 door een oerdegelijk elftal dat gokte op de individuele kwaliteiten van Nkufo en Ruiz. Zullen we die titel dan ook maar af gaan pakken, omdat het gepaard ging met lelijk voetbal en geen hogere uitslagen dan 3-0?
In het buitenland lachen ze om deze discussies, intussen hebben Duitsland en Italië al 4 wereldtitels op zak met realistisch voetbal.

Verbeek speelt een spelletje zoals Van Gaal en Advocaat.
Als je wint ligt het aan de coach, als je verliest ligt het aan het niet goed uitvoeren van de ideeen van de coach.
Alleen weet Verbeek het schoonvegen van het eigen straatje naar een hoger nivo te tillen door op een extra laag nivo de aandacht te verleggen.
Twente had wss onder Hake wel een punt behaald gisteren, omdat dat gewoonweg een betere coach is, alleen minder qua "uitstraling", maar met veel meer klasse.
Verbeek is een man die te weinig oog heeft voor detail, een rauwdouwer die probeert te forceren, ook als het er nu eenmaal niet inzit. Als Twente de wedstrijd begonnen was zoals het eindigde had het wellicht meer verdiend of zelfs mer gekregen, nu klreeg het wat het verdiende; gefrustreerde supporters met aan het hoofd een hele hele zielige huilebalk als coach.
Heerenveen en Ajax hebben laten zien hoe PSV wellicht verslagen kan worden, maar Verbeek snapt het gewoonweg niet.

edit: spelfouten aangepast

Eigenlijk speelt Philip degradatie voetbal met de duurste selectie van Nederland..

28 januari 2018 om 10:58

"eigenlijk speelt Philip degradatie voetbal met de duurste selectie van Nederland.."

De selectie van PSV heeft ongeveer 36 miljoen gekost. Die van Ajax ongeveer 69 miljoen.

Eigenlijk snap ik werkelijk de commotie hierom niet zo. PSV speelt nou eenmaal counter voetbal, maar dat mag toch? Dat is ook niet van de gisteren.
Twente speelde zelf ook erg defensief maar moest na mate de tijd vorderde meer risico's gaan nemen.
Het zit PSV deze competitie enorm mee. Vandaar dat er uit PSV kringen ook logische wijze weinig kritiek komt wanneer je bovenaan staat. Verleden jaar was dat wel anders en werd er massaal kritiek geleverd op Cocu en zijn speelwijze.
Maar waarom nu iedereen zich zo druk maakt.....
Commentaar van de heer Brood was weinig mis mee lijkt me. Twente stond achter en toch met 11 man op rij PSV opwachten. Dus ja, Verbeek verwijt PSV van het gene dat hijzelf ook doet

28 januari 2018 om 23:47

Exact, dat zegt Verbeek zelf ook he!
Als je het hele interview luistert valt het meer op zijn plek, hij neemt de NOS iets kwalijk, Cocu niet. Maar als je alleen deze frase publiceert krijg je meer kliks....

Gister met rust al op 0-3 moeten staan. Het is dat Bergwijn en de Jong heel slordig waren voor de goal. Er is gewoon veel frustratie, omdat mensen meerdere malen bloed hebben geroken, maar steeds van een koude kermis thuis komen. Ik kan wel genieten van de aanvallen van PSV. Vooral Arias en Lozano gister, wat een klasse.

PSV heeft winnen altijd al boven vermaak gesteld en dat is voor hun supporters acceptabel. Het gaat uiteindelijk ook om resultaat. Dat het huidige PSV de andere liefhebbers niet op de banken krijgt is een logisch gevolg van de speelwijze. Reactievoetbal waar ook nog eens met een flinke dosis geluk veel punten mee binnen zijn gehaald. Nog armoediger in de EL wedstrijden waar men wel en terecht werd afgestraft. Als Nederlander hoop je dan toch maar dat ze ons in een volgende exercitie niet weer in de steek laten, want we hebben de punten hard nodig met z’n allen. Maar ik vrees dat dit team door welke respectabele tegenstander dan ook in Europa gewoon wordt afgeserveerd. Wat eens te meer het niveau van onze Eredivisie weergeeft.....

Wat een ongehoord dom geklets hier zeg. PSV raakte het overwicht kwijt in de tweede helft, hiervoor werd Luckassen ingebracht zodat beide backs wat 'hoger' konden gaan spelen. PSV heeft daarna het karwei professioneel afgemaakt. Die huilebalk van een Verbeek is hiermee tactisch afgetroefd en jankt als een klein kind. Prima gedaan Cocu, weer drie punten met een magere selectie 💪💪💪

Lachwekkend die Verbeek.
Begint in eigen huis (zat lekker vol ook weer gisteravond) met 5-3-2 opstelling. Bus parkeren en tegenhouden.
Maakt niets klaar deze man. Niet bepaald een puntenpakker. Met hem gegarandeerd degraderen.

Maar we winnen wel. Leuk dat Ajax leuk voetbalt, en leuk dat zij er drie maakte in de Grolsch Veste, maar die stonden toch met maar 1 punt en drie tegendoelpunten na 90 minuten

Gewoon anti psv propoganda die cerbeek uitspraak

28 januari 2018 om 16:28

Verbeek

Zie het eigenlijk nu pas terug maar Verbeek reageert op een opmerking over zijn speelstijl en komt dan met zijn uitlatingen. Ik dacht dat hij dit op zichzelf zei maar hij spreekt eigenlijk de NOS erop aan dat ze hem wel zo benaderen en Cocu niet. Storm in een glas water.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren