Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Arsenal faxt eerste bod naar Borussia Dortmund en zit onder vraagprijs

Laatste update:

Er is beweging rond Pierre-Emerick Aubameyang. Arsenal heeft een eerste bod uitgebracht van 'iets meer dan vijftig miljoen euro', claimt Kicker zaterdagmiddag. Volgens het doorgaans goed ingevoerde tijdschrift is dat bedrag niet voldoende om Borussia Dortmund te overtuigen. De Duitsers zouden inzetten op minstens zestig miljoen euro voor hun clubtopscorer.

Een transfer van Aubameyang lijkt een kwestie van tijd, gezien de slechte verstandhouding tussen BVB en de Gabonees. Aubameyang kwam vorige week niet opdagen bij een teambespreking en werd toen uit de selectie gezet. Vrijdag mocht hij in principe weer mee naar de uitwedstrijd tegen Hertha BSC (1-1), maar volgens BILD zat de spits met zijn hoofd bij andere zaken. Daarom miste hij ook die wedstrijd. Diezelfde dag speelde hij echter een potje zaalvoetbal, wat hem op meer kritiek kwam te staan.

Vrijdag schreef Goal dat Aubameyang er zelf al uit is met Arsenal. De aanvaller zou met 190.000 euro per week een van de grootverdieners van de club worden. The Gunners zouden ook al persoonlijk rond zijn met Henrikh Mkhitaryan, die over moet komen van Manchester United. De Armeniër, die waarschijnlijk geruild gaat worden voor Alex Sánchez, voerde volgens the Guardian zaterdagochtend gesprekken met zijn nieuwe club over de laatste details rond de transfer.

De krant meldt dat er geen obstakels meer worden verwacht. José Mourinho, de trainer van Manchester United, gaf vrijdag nog aan 'rustig' op nieuws te wachten over de onderhandelingen met Arsenal. Hij liet hem uit de selectie voor de competitiewedstrijd tegen Burnley van zaterdag. "Iedereen weet dat de transfer eraan zit te komen, al helemaal omdat de manager van Arsenal er zo duidelijk over gesproken heeft. Het heeft dan geen zin om het te ontkennen."

Is vijftig miljoen euro een goed bedrag voor Pierre-Emerick Aubameyang?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Typisch Arsenal dit, hoop dat het wel goedkomt....

20 januari 2018 om 15:13

Typisch zou zijn als je met een bod van 30m euro komt. Dit is niet typisch, dit heet een serieus openingsbod waardoor je iets onder de vraagprijs uit kan komen.

Is toch te gek voor woorden dat dit niet meer normaal wordt gevonden? De omgekeerde wereld.

20 januari 2018 om 15:21

Precies. Barcelona bood ook niet meteen 120 miljoen voor Barcelona, en United legde ook niet gelijk een bod van 105 miljoen op tafel voor Pogba.

20 januari 2018 om 15:24

Ik snap wel dat dit als eerste naar boven komt als het om Arsenal en transfers gaat, maar als je even tot tien telt zou je toch moeten zien dat dit de normale gang van zaken is.

20 januari 2018 om 15:31

Barcelona staat 1e zonder een duel verloren te hebben dus hadden Coutinho niet zodanig nodig. Man utd ging voor Pogba in de zomer en dus genoeg ruimte om iemand anders te vinden indien ze er niet uitkwamen. Arsenal zit op dit moment in zwaar weer, 6e plaats, uit de Fa cup, supporters zwaar ontevreden en verliezen een topspeler aan een potentiële concurrent. Al dit opgeteld en dan zien dat Arsenal onderhandeld over 10 miljoen kan bij velen niet door de beugel.

20 januari 2018 om 15:34

Stravven...

Voor 120 miljoen kan je ook geen Barcelona kopen (pest je gewoon).

Maar je hebt gelijk je kan niet meteen met de hoogste bod komen.
beetje onderhanderel mag best.

Alleen ik schat hem eerder op 80 miljoen. en hopen dat hij geen probleem met zich mee brengt,

Het is typisch voor Arsenal en Wenger dat ze uiteraard niet aan de vraagprijs voldoen. Geeft Borussia gewoon die 60 miljoen zodat Auba zo snel mogelijk kan spelen bij ons, daar heb je veel meer aan dan nu nog 10 dagen onderhandelen.

20 januari 2018 om 14:56

Haha had niet anders verwacht. Zie dit nog wel een week duren met uiteindelijk een bod van 59.5 miljoen. Ze doen er alles aan om te besparen.

20 januari 2018 om 14:59

Wanneer Arsenal ipv 60 miljoen het ook met 55 miljoen af kan is het eerste half jaar aan salaris gelijk betaald. Niet helemaal onlogisch om het te proberen. Tenslotte ga ik er niet van uit dat Zorc (td Dortmund) een bedrag heeft genoemd. Dat is eerder wat de media er van maakt..

Ps: fax anno 2018???

20 januari 2018 om 15:03

Als een topspeler vertrekt, die ook nog de enige speler was die een goal kon maken de afgelopen tijd, zou ik zo snel mogelijk de vervanger binnen willen halen en niet onderhandelen over een miljoen of 10. We weten ook allemaal dat het niet nodig is voor Arsenal.

20 januari 2018 om 15:07

@D-Bergkamp
Je denkt zo klein.

Arsenal staat nu buiten de top 4. City halen ze niet meer in en de andere 3 ploegen hebben een betere selectie en zijn aan het winkelen. Daarnaast is de Spurs ook niet minder. Het gaat straks dus om punten aan het einde van het seizoen. Of om doelsaldo.. en dan heb je 2 weken lopen prutsen met een miljoen meer of minder, maar je mist wel de CL. Dat is minstens zo een 30 miljoen.. moet ik nog voor je rekenen?

Sommige Arsenalfans verdienen een Wenger en een Kroenke echt. Want jullie laten de club klein denken.

20 januari 2018 om 15:12

Ja, Fax. Is veilig, en gewoon een deel nostalgie.

20 januari 2018 om 15:16

De top 4 is niet realistisch meer. Arsenal kan beter vol voor de Europa League gaan. Redelijk grote kans dat dat op niets uit draait, maar ja, de top 4 is toch weg.

Is gewoon een mooi bod voor Aubameyang. Zeker nu de relatie tussen hem en Dortmund verzuurd is.

20 januari 2018 om 14:57

Aangezien ze hoe het nu loopt bij Auba en Dortmund zou ik ook gewoon onder de vraag prijs zitten. Dortmund verkoopt nu wel een probleem jongen. Wie weet accepteert Dortmund het wel om van hem af te komen.

20 januari 2018 om 15:08

Waarom zal Dortmund dit doen? Binnen de ploeg willen ze hem niet meer en daarom creeert zijn gedrag ook geen probleem meer. Het gaat nu erom de optimale transfer bedrag binnen te halen.

Auba is iemand die altijd wil spelen, dus, er komt druk op Arsenal door de familie Aubameyang binnen de volgende 10 dagen.

20 januari 2018 om 15:08

Prima dan bespaar je 10 miljoen, maar waren ze sneller geweest had ie wellicht vandaag al op de bank kunnen zitten. Arsenal kennende zal dit tot de laatste dagen gaan duren.

20 januari 2018 om 14:57

De media noemt een vraagprijs, je weet uiteraard biet of Dortmund die prijs heeft genoemd... en dan is 50 miljoen een goed openingsbod..

20 januari 2018 om 14:58

Als jij een auto gaat kopen dan betaal je toch ook niet de vraagprijs? Dat is het spel van onderhandelen.

20 januari 2018 om 15:00

En bij een auto is er een vraagprijs bekend, bij voetballers 99 van de 100 keer niet.

20 januari 2018 om 15:04

Tijdens de onderhandelingen zal er vast een vraagprijs op tafel komen.

20 januari 2018 om 15:05

Op sommige dingen bespaar je gewoon niet en betaal je voor de prijs kwaliteit verhouding. Het is dat er niemand anders geïnteresseerd lijkt te zijn anders zie ik Arsenal hem nog mislopen ook.

20 januari 2018 om 15:07

Als Borussia openlijk aangeeft dat hij 60 mil moet kosten dan betalen ze het wel. Het punt is, Borussia heeft zelfde niks gecommuniceerd.

20 januari 2018 om 15:11

Sorry, maar dit geloof je toch zelf niet. Als Dortmund 60 miljoen aangeeft en Arsenal biedt nu rond de 50 weten zowel jij als ik dat Arsenal eerst nog twee biedingen zal willen doen die onder die 60 miljoen ligt. Dit is echt niks nieuws.

20 januari 2018 om 19:35

Waarom maak je je zo druk om wat een andere club doet in de onderhandelingen? Relax... Zojuist nog gezien dat er 4 anderen zijn die doelpunten kunnen maken.

20 januari 2018 om 15:10

Typisch Arsenal om te gaan onderhandelen ja, echt te gek voor woorden!

Same old Arsenal, doet me denken aan Suarez... Ik mag hopen voor ze dat ze deze kans niet laten schieten, want een veel betere optie dan Auba zie ik niet voor hen voorbijkomen.

20 januari 2018 om 15:12

Ja, onderhandelen over een prijs is echt gekkenwerk, dat doet geen enkele club of persoon ooit. Oh wacht!

20 januari 2018 om 15:21

Onderhandelen over elke andere speler had ik niet raar gevonden, maar als er 60 miljoen gecommuniceerd is naar Arsenal, wat in mijn optiek marktconform is dan is het toch best apart om nog te onderhandelen, wetende dat er goals ontbreken zonder Sánchez. Ik zou Arsenal liever iets meer zien betalen dan nog 2 duels Iwobi en Welbeck voorin te zien en dan 5 miljoen bespaard te hebben.

20 januari 2018 om 15:28

Het punt is dus dat dat nergens is gecommuniceerd door Dortmund, en dat dat bedrag enkel door kranten als de Daily Mail naar buiten is gebracht. Een openingsbod van 50 miljoen is absoluut niet verkeerd.

20 januari 2018 om 15:41

In het artikel staat dat het doorgaans goed ingevoerde krant Kicker meld dat Arsenal iets meer dan 50 miljoen heeft geboden en dit niet voldoende zou zijn, Dortmund denkt aan 60 miljoen. Dit is dus het enige waar wij vanuit kunnen gaan, om dan te horen dat Arsenal begint met 50 en dus onderhandeld over 10 miljoen vind ik heel apart. Dan heeft Arsenal ook nog eens de historie om spelers mis te lopen, dan is het niet gek dat mensen denken "typisch Arsenal".

20 januari 2018 om 16:00

Arsenal zit ook in de ideale positie om te onderhandelen, alles loopt op rolletjes, topspelers in overvloed en de titel is bijna ... oh wacht!

20 januari 2018 om 16:03

Inderdaad Levski1, ze moeten gewoon 150 miljoen bieden. Dan hebben ze hem zeker binnen!!!

Haha echt ongelofelijk de reacties hier. "Typisch Arsenal, bied gewoon de vraagprijs!" Eh, nee? Niemand, maar dan ook niemand, biedt gelijk full ask, in welke situatie dan ook. Dat is echt enkel wanneer je de speler, het product of de dienst MOET hebben en er geen andere weg is. Zo niet, doet men dat niet. Zie het als een occasion kopen, ik betwijfel of iemand hier ooit gelijk in 1x de vraagprijs heeft geboden. Zo werkt het simpelweg niet.

20 januari 2018 om 15:16

In mijn optiek MOET Arsenal deze speler toch ook hebben. We hebben allemaal kunnen constateren afgelopen wedstrijd dat het zonder Özil en Sánchez kommer en kwel is. Ik neem aan dat Arsenal eerst geïnformeerd heeft en Dortmund een prijs heeft aangegeven. Om daar dan onder te zitten en nog een week te onderhandelen over misschien 10 miljoen, terwijl je weet dat er een doelpuntenmaker ontbreekt is toch not done.

20 januari 2018 om 19:22

Ja, Aubameyang zal vast en zeker de kansen afmaken die op dit moment niet gecreëerd worden voor Lacazette. In andere woorden, een topspeler is noodzakelijk ja. Aubameyang? Ook al zie ik hem graag komen, nee hij is niet extreem noodzakelijk gezien het een spits is terwijl je Lacazette al in de gelederen hebt.

Daarnaast, hoor je wat je zelf zegt? Onderhandelen over 10 miljoen is not done? 10 miljoen hebben we het over he, niet of een maat van je die 3 euro van vorige week nog terug wilt. 10 (!!) miljoen. Ik snap dat er in de voetbal een extreme vorm van financiële devaluatie is maar dit gaat wel een brug te ver.

20 januari 2018 om 20:41

Ik heb Lacazette vaak verdedigd, maar we kunnen niet stellen dat hij goed bezig is op het moment dus nog een iemand die goals kan maken zou fijn zijn. 10 miljoen is misschien hier in Nederland veel, maar bij een club als Arsenal is het zeker zoals die 3 Euro van een maat. Laatst zag ik nog dat Arsenal het meeste geld genereert uit kaartverkoop van alle clubs in Europa. Dan mag 10 miljoen meer voor een speler best wel eraf hoor.

Beetje makkelijk zeuren op Arsenal nu zie ik, maar is toch logisch dat je niet meteen hoog inzet. Zeker omdat Aubameyang zeer ontevreden is bij Dortmund hebben zij ook niet zoveel keus. Ik hoop wel dat ze er gewoon uitkomen.

Faxen? Bijzondere manier van handelen.

On: Hopelijk gaat dit lukken. Ik zie hem graag komen.

20 januari 2018 om 15:19

Faxen is de normale manier van handelen op nog vrij veel bedrijven. Contracten worden serieus heel vaak gefaxt.

Ik vind het bedrag te weinig voor zo'n speler. Maar als ik Borussia was zou ik hem laten gaan vanwege de relatie met aubameyang

Lol, niemand maar dan ook niemand betaalt meteen de volle pond als er nog ruimte is voor onderhandelingen. Beetje goedkoop scoren dit om Arsenal meteen af te zeiken. Bovendien zijn dit ook alleen maar geruchten en zit Kicker er wel vaker naast. Beide partijen zullen ergens wel water bij de wijn doen, we zullen er vandaag ongetwijfeld meer over horen.

Vraag me nog steeds af wat we met Aubameyang moeten, maar goed het is natuurlijk wel een topspeler en als je hem goed gebruikt kan het wel wat worden. Misschien samen met Lacazette in de spits en Miki op de zijkant als vleugelspeler/spelverdeler. Ben benieuwd.

Ach, als Arsenal 60 miljoen biedt, gaat BVB misschien wel op 70 miljoen zitten. 50 miljoen is een prima openingsbod, als ze uiteindelijk op 55 uitkomen zal niemand treuren.

20 januari 2018 om 20:22

De transfer van De Gea ging niet door, weet je nog? Dat kwam omdat de fax te laat binnen was. Fax is voor miljoenenbedrijven nog heel gangbaar.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren