Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Sánchez bereikt akkoord over contract tot medio 2022 bij United’

Laatste update:

Alexis Sánchez gaat Arsenal zo goed als zeker verlaten voor Manchester United. De Chileense aanvaller heeft volgens de Daily Telegraph een akkoord bereikt met the Red Devils over een contract tot medio 2022. Sánchez gaat op Old Trafford 15,9 miljoen euro per jaar verdienen en wordt daarmee grootverdiener in de Premier League.

Het is voor United en Sánchez afwachten of en wanneer Henrikh Mkhitaryan akkoord gaat met een transfer naar Arsenal. De Chileen maakt deel uit van de transfer van de Armeense middenvelder naar the Gunners, zo verzekerde zijn zaakwaarnemer Mino Raiola. “Manchester United gaat Sánchez niet strikken, tenzij Mkhi besluit zich bij Arsenal aan te sluiten", zei de belangenbehartiger eerder. "Sánchez maakt onderdeel uit van de Mkhi-deal, niet andersom."

De Sánchez-deal kost Manchester United naar verluidt circa 68 miljoen euro. Daarin zijn de transfersom, het tekengeld en de commissie voor de zaakwaarnemer in meegenomen. Manchester City was in eerste instantie de grootste kandidaat om Sánchez aan te trekken, maar de koploper van de Premier League was niet bereid om een dergelijk bedrag op tafel te leggen en trok zich terug.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Pfoe, toch wel een hele smak geld voor een speler die al 29 jaar is én al jaren geen rust heeft gehad door alle matchen met Chile, en dan nog tot 2022 ook.

Leek me toch eerder bij City te passen, maar ben benieuwd of Mourinho hem op de vleugels of in de spits zal posteren.

17 januari 2018 om 15:49

Een hoop geld inderdaad. Plus over aantal maanden zou hij gratis zijn. Achja.. ben ook benieuwd hoe dit zal uitpakken.

17 januari 2018 om 16:00

Nja.. is voornamelijk zn salaris dat het bedrag zo hoog maakt.
Bin City had hij misschien net zoveel verdiend.
Nu kon United toe slaan omdat City niet meer kon bieden.
Opzich slim gedaan. Anders was hij misschien wel ergens anders gaan ballen. Ondanks hij over 6 maanden gratis is.

17 januari 2018 om 16:08

Nope, City wilde juist niet mee gaan in het salaris. En het salaris zit niet in die 68 miljoen.

17 januari 2018 om 16:18

Ja ja city die niet mee wil met hoge bedragen

17 januari 2018 om 16:21

Hij had afgelopen zomer al zo goed als getekend bij City, zij wilden het salaris waar hij toen voor tekende niet verhogen.

17 januari 2018 om 16:31

City betaalt wel hoge salarissen, maar ik kan me inbeelden dat als je Sanchez een stuk meer geld geeft, dat je die lijn dan binnenkort zal moeten doortrekken bij een De Bruyne, Silva, Sané, Sterling en noem maar op. Berichten gingen dat hij meer vroeg dan de grootverdieners bij City, en dan zou City hun hele salarishuis moeten aanpassen.

17 januari 2018 om 16:32

Ja, dat is wel waar het op neer komt. Dat is door de meest betrouwbare arsenal en city journos bevestigd. United betaalt echt achterlijk veel hier.

17 januari 2018 om 16:33

jij snapt het.. voor niks komt de zon niet eens op daar.. die zaakwaarnemer zou zijn tarief dichter bij onze half ned/italiaanse makelaar/maffiabaas brengen.. en sanchez zou nog meer salaris en tekengeld vragen.. gratis spelers.. die bestaan niet meer op dit niveau..

17 januari 2018 om 16:33

@samcro link even een betrouwbare bron. Je presenteert je opinie als een feit terwijl er volgens mij geen empirisch bewijs voor is.

17 januari 2018 om 16:38

@grzegorz De spelers die jij opnoemt zijn voor een godsvermogen aangekocht. Sanchez zou transfervrij zijn, of bijna. Dan is het logisch dat iemand meer zelf krijgt, en hoef je dus niet het hele salarishuis aan te passen. Voor zover dat uberhaupt nodig is bij iemand die meer verdiend.

17 januari 2018 om 16:44

Het grappige is dat City niet eens zoveel betaalt qua salarissen. Laatst met dat lijstje. City allemaal rond de 150-180k. Alleen De Bruyne boven de 2 ton. En dan zag je opeens daarboven Lukaku met 240k, Ibra met 250k en Pogba met 300k.

17 januari 2018 om 16:50

# club 2013-14 2014-15 2015-16 2016-17

1 manchester City £216m £205m £193.8m £225m
2 manchester United £187m £215.8m £203m £220.8m
3 chelsea £190m £192.7m £215.6m £218m
4 arsenal £166.4m£180.4m £192m £200.5m

17 januari 2018 om 17:43

@dante, godsvermogen valt wel mee, Sanchez krijgt ook wel een flinke tekenbonus en in januari zou er nog een transferbedrag bijhoren. Daarnaast vind ik dat niet meteen logisch, een De Bruyne zag het transferbedrag ook niet in eigen zak verdwijnen. Als Sanchez een speler buiten categorie was, dan zou het logisch zijn (vb. Messi of Ronaldo), maar heb niet het idee dat hij beter is dan wat er nu rondloopt.

17 januari 2018 om 17:52

74m, 40m (lang geleden), 50m,70m. Zijn toch serieuze transfersommen.

En zo werkt het nu eenmaal in voetbal. Dat jij het niet logisch vindt veranderd daar niets aan. Hoe lager de transfersom, hoe beter de onderhandelingspositie van de speler, en dus de beloning.

17 januari 2018 om 18:11

Blijkbaar vond City dat ook, aangezien ze niet zo ver wouden gaan.

17 januari 2018 om 15:56

Dat valt toch ook wel mee?

68 miljoen in totaal

4x 15 miljoen loon
paar miljoen voor de zaakwaarnemer

tussen de 6 en 8 miljoen om te kopen?

17 januari 2018 om 15:58

68 miljoen is de transferprijs, het tekengeld en de commissie. De tekst suggereert niet dat het salaris daarbij wordt gerekend.

17 januari 2018 om 16:00

68 miljoen is exclusief zijn salaris.

17 januari 2018 om 16:12

Nu zal je gezicht net wel zo zijn als je foto na deze reacties

17 januari 2018 om 16:18

35 miljoen voor Arsenal (lees: de vraagprijs), ik gok op 20-25 miljoen voor Sanchez en de rest voor z’n zaakwaarnemer. Flink dure deal, maar als er geen transfersom betaald zou worden, zou Sanchez meer tekengeld krijgen, dus al met al komt het allemaal wel een beetje op hetzelfde uit. Duur voor een 29-jarige met een half contract? Ja, maar zeker een aanvulling voor het team.

17 januari 2018 om 18:45

Dat moet toch een heerlijke baan zijn als zaakwaarnemer? nog beter dan technisch directeur bij een club. je krijgt miljoenen! voor het regelen van papierwerk. iets dat ze misschien in een maandje oplossen krijgt de beste man zo 10 miljoen voor

17 januari 2018 om 19:18

@geensarcasme

Lol , indeed! Nou mijn fout, heb ik het verkeerd gelezen, dan valt het vies tegen ipv mee. Naja hopelijk overtuigt hij snel! (met zijn bak aan ervaring)

Waarom wordt Sanchez in deal betrokken en geen Ozil? Ozil lijkt me veel logischer om naar Man Utd te sturen, omdat Ozil een nummer 10 is, net als Mkhitaryan. Nu heeft Arsenal twee nummers 10 in selectie.

17 januari 2018 om 15:52

Omdat United meer behoefte heeft aan een vleugelspeler. Die hebben ze niet, nummer 10 wel (mata, Lingard). Maar geen zorgen, Ozil komt in de zomer wel naar United hoor

17 januari 2018 om 15:58

Ik ben geen Man Utd supporter, dus ik hoef me i.i.g. geen zorgen te maken.

17 januari 2018 om 16:09

Arsenal heeft Mkhi nog niet binnen. Ik zou Mkhi ook geen pure 10 noemen, bij Arsenal zal hij daar iig niet komen te spelen als Ozil er ook nog is.

17 januari 2018 om 16:19

Mkhitaryan kan overal spelen.

Achter de spits, op de flanken zowel rechts als links (hij is tweebenig) en ook als box-to-box middenvelder daar heeft hij zijn meeste wedstrijden met Armenië gespeeld.

Maar hij is het best als je hem een vrij rol geeft en hem laat zweven achter de spits dan zal hij makkelijk scoren en assists strooien.

17 januari 2018 om 16:22

Ik gok dat hij op rechts uit zal komen, mits hij komt.

17 januari 2018 om 17:29

Hoe denk jij eigenlijk over Mkhitaryan? We weten allemaal dat hij prima kan ballen, maar het is niet echt een flankspeler. Als dan ook nog Aubameyang komt snap ik er helemaal geen zak meer van.

17 januari 2018 om 18:16

Mkhi kan aardig ballen op rechts, Auba links en Lacazette in de spits, staat een aardige drietal voorin dan, Arsenal moet sowieso terugschakelen naar de 433, Ozil achter de spits Wilshere en Xhaka erachter, verdediging moet wel versterkt worden het is niet om aan te zien.

17 januari 2018 om 19:57

Ik snap wel hoe ze bij die 2 komen, maar het zijn idd niet de spelers die we nodig hebben.

Ik zie ze in een 442 wel passen met Mkhi die bij kan sluiten op rechts om een 433 te maken. Zoals shevanr7 al zegt zou ik t ook neerzetten. Maar dan als 442 starten omdat we defensief zo zwak zijn.

Waarom wordt Sanchez in deal betrokken en geen Ozil? Ozil lijkt me veel logischer om naar Man Utd te sturen, omdat Ozil een nummer 10 is, net als Mkhitaryan. Nu heeft Arsenal twee nummers 10 in selectie.

17 januari 2018 om 15:58

Wist je al dat Ozil een contract heeft tot aanstaande zomer? Daarna is hij waarschijnlijk pleitte.

Sow, inderdaad veel geld voor een 29-jarige speler, maar goed, denk dat de opbrengst van de shirtjes wel meegenomen zal worden in dit verhaal. Levert weer een aardige duid in chili op lijkt me.

17 januari 2018 om 15:57

Die paar procent die ze krijgen per verkocht shirt? Lijkt me niet dat dat in de buurt van de kosten komt die ze aan Sanchez gaan uitgeven.

17 januari 2018 om 16:10

Veel mensen denken idd dat shirt verkoop naar de club gaat, maar dat gaat (zo goed als) allemaal naar de shirtsponsor. Nike betaald ze tientallen miljoen per jaar, maar in ruil daarvoor vangen zij vrijwel alle inkomsten van shirtverkoop

17 januari 2018 om 16:14

Het klopt dat shirtjes op zich geen vermogen opleveren. Commerciele inkomsten is een betere term. Wereldsterren brengen voor een club veel geld binnen.

17 januari 2018 om 18:46

@ajacxied echt? Ik wist dit ook niet. Je leest na een transfer ook weleens: club verdient transfersom al terug aan shirtverkoop. Maar eigenlijk is dit dus onzin...

17 januari 2018 om 19:01

Is idd onzin. geen enkele club heeft ooit en zal ooit een transferbedrag terug verdienen dankzij shirt verkoop

Als Manchester United supporter zit ik met gemengde gevoelens. Uiteraard is dit een top aankoop. Maar het geld dat betaald wordt voor een 29-jarige speler met een aflopende contract, is naar mijn mening erg veel. 4231 opstelling met Sanchez, Martial, Rashford en Mata die strijden om de plekken op de flanken is om te smullen.

17 januari 2018 om 16:04

Dit is helaas de tijd van nu.
Gaat idd nergens om.
Maar achter blijven op de rest is geen optie.
United krijgt nu wel een geweldige kwaliteitsinjectie met deze speler. Eentje die er gelijk zal staan en niet aan hoeft te passen.

17 januari 2018 om 16:09

Dit is nog niet bevestigd!!

Vind het raar dat er gisteren nog beweerd werd dat mkhitaryan de andere kant opgaat.

En de berekening klopt ook niet lijkt me sterk dat man jtd dat bedrzg betaalt en ook mlhitaryan richting arsenal stuurt.

17 januari 2018 om 16:15

Is jouw geld toch niet? Maak je niet druk joh. Liever een goede speler dan extra geld naar de Glazers.

17 januari 2018 om 16:26

Aan de andere kant. Van Persie kostte 30 miljoen met een 1-jarig contract. En hij was toen dacht ik ook al tegen de 30. Kijkend naar hoe de markt is ontploft en het feit dat iedereen achter Sanchez aanzat, vind ik 68 miljoen maar net iets boven het Engelse marktconform.

Nu is het wachten op het domino effect van transfers. Ik hoop dat mkhi en aubameyang dan ook daadwerkelijk komen. Het liefst ook nog een verdediger en een verdedigende middenvelder erbij, maar dat zal meer iets voor de zomerse transferperiode zijn.

Als Mourinho nu nog steeds zeurt dat het 'not enough' is kwa spelersmateriaal, dan weet ik het ook niet meer.

Ook begin ik me langzamerhand zorgen te maken, over Rashford. Hij zal nu wel gevoeliger zijn voor interesse van andere clubs.

17 januari 2018 om 16:13

Rashford speelt nog redelijk vaak, ik begin me eerder zorgen te maken voor Martial. Zo een fijne speler die simpelweg te weinig aan de bak komt.

17 januari 2018 om 16:20

De laatste tijd speelt martial juist meer dan rashford. En ze gaan beide nergens naartoe. Zijn nog superjong en spelen veel.

17 januari 2018 om 17:29

Lekker weer, je weet toch dat United en Mourinho al sinds de zomer een linksbuiten zochten? Je weet wel Perisic, nou hebben ze Alexis te pakken dus dag vult ‘t. Alleen de CV en back posities en vervanger voor Carrick gaan nodig zijn in de zomer, United heeft aardig wat spelers met een aflopend of 2 jarig contract. Wanneer die uit de deur lopen omdat ze niet meer nodig zijn mag hij dan zeggen “it’s not enough” of gewoon met een halve selectie spelen?

Wederom een domme aankoop van Manchester United. Zijn salaris trekt het hele salarishuis kapot en is ook nog eens 29 jaar. Succes met contractonderhandelingen met spelers die je langer binnenboort wil houden. Dat gaat je voortaan een vermogen aan salaris kosten omdat je Sanchez ook zo ontzettend veel betaald. Ik vind het daarom slim van City dat ze zich hebben terug getrokken. Verder had Man United beter Griezmann kunnen halen, vind ik. Kost iets meer maar gaat langer mee, scoort meer en kost minder salaris. Op de langere termijn zouden ze, in mijn ogen, meer aan Griezmann hebben gehad.

17 januari 2018 om 16:12

Maakt niet uit, Utd heeft geld genoeg. Dat zal het standaard argument zijn dat je gaat horen.

17 januari 2018 om 16:22

Pogba Zlatan en voorheen Rooney en Basti verdienden net zoveel of meer. En de Gea en Mata komen ook in de buurt denk ik. Was dat de enige reden dat je het een domme aankoop noemt?
En wederom? Doen ze veel domme aankopen?

17 januari 2018 om 17:21

Ja; Lindelof, Depay, Lukaku, Mkhitaryan, Shaw, Martial en Herrera zijn allemaal domme aankopen die; of een miskoop zijn, of te veel betaald. Technisch beleid van Man Utd is gewoon zeer matig. Als je kijkt waar Man City in investeert, doen die het veel beter

17 januari 2018 om 17:47

De eerste 2 namen ben ik het mee eens. Al heeft Lindelof ook 2 of 3 goede wedstrijden gespeeld, dus daar kon misschien nog wat van komen. Hoe die 5 anderen domme aankopen zijn weet ik niet. Allemaal goede en doorgaans jonge spelers die regelmatig aan bod komen. Dat City het nu beter doet maken het niet allemaal domme aankopen.

17 januari 2018 om 17:56

Lindelof zit gewoon op de bank. Was ongeveer 35 miljoen is marktconform. Er zijn verdedigers die 80 plus miljoen kosten.

Lukaku is op het moment van spreken 168 miljoen waard. Zijn waarde is alleen maar gestegen sinds zijn aankoop.

Voor mkhitaryan krijg je nu sanchez geen slechte deal. Depay was een misser die louis van gaal op zijn conto mag schrijven.

Shaw is goed correctie geweldig bezig op die linkerflank. Als je wedstrijden zou volgen zou je begrijpen wat ik bedoel is 22 jaar. Engels nog 1 stap en je hebt een linksback voor 10 jaar of meer ... 39 miljoen “KOOPJE”

Martial is gewoon top bezig, is weer geselecteers voor frankrijk grote kans dat die dit jasr mee na wk gaat. Is na lukaku topscorer van united heeft ook na pogba de meeste asissts als ik me niet vergis en is ook nog altijd maar 22. Wat was het exacte bedrag 80 miljoen. Koopje kan alleen maar beter worden.

Herrera zit gewoon nog steeds op de bank klaagt niet. Staat er wanneer hij er moet staan. Was maar 36 miljoen in de huidige markt is dit allemaal niks.

En dan praat ke city goed. Hun eerste dure aankoop was robinho wil je echt dat ik een lijst maak. Van alle flops sinds toen.....

Er staat gewoon een verdediging van 200 miljoen bij city. En dit jaar valt eindelijk alles op zijn plaats. En klaar ze zijn goed beleid aan het voeren.

17 januari 2018 om 17:56

Lindelof zit gewoon op de bank. Was ongeveer 35 miljoen is marktconform. Er zijn verdedigers die 80 plus miljoen kosten.

Lukaku is op het moment van spreken 168 miljoen waard. Zijn waarde is alleen maar gestegen sinds zijn aankoop.

Voor mkhitaryan krijg je nu sanchez geen slechte deal. Depay was een misser die louis van gaal op zijn conto mag schrijven.

Shaw is goed correctie geweldig bezig op die linkerflank. Als je wedstrijden zou volgen zou je begrijpen wat ik bedoel is 22 jaar. Engels nog 1 stap en je hebt een linksback voor 10 jaar of meer ... 39 miljoen “KOOPJE”

Martial is gewoon top bezig, is weer geselecteers voor frankrijk grote kans dat die dit jasr mee na wk gaat. Is na lukaku topscorer van united heeft ook na pogba de meeste asissts als ik me niet vergis en is ook nog altijd maar 22. Wat was het exacte bedrag 80 miljoen. Koopje kan alleen maar beter worden.

Herrera zit gewoon nog steeds op de bank klaagt niet. Staat er wanneer hij er moet staan. Was maar 36 miljoen in de huidige markt is dit allemaal niks.

En dan praat ke city goed. Hun eerste dure aankoop was robinho wil je echt dat ik een lijst maak. Van alle flops sinds toen.....

Er staat gewoon een verdediging van 200 miljoen bij city. En dit jaar valt eindelijk alles op zijn plaats. En klaar ze zijn goed beleid aan het voeren.

17 januari 2018 om 17:59

Martial, Herrera en Lukaku zijn wel goede aankopen maar zeker te veel betaald en shaw kan nog goed komen zelfde geld voor lindelof die steeds beter word. Depay en mikhy wel dom.

17 januari 2018 om 18:50

1000 % als de transfer van lukaku gewoon plaats zou vinden na de Neymar deal.

Was die 2 x zo duur geweest!

17 januari 2018 om 17:47

Maat, wat is dom?

Ik stoor me er zo erg aan. Als mensen op VZ gaan klagen over salaris dit en dat?

Je betaald het toch niet uit je eigen zak?

Wat betreft United je denkt echt die woodward heeft zijn diploma behaald in timboektoe.... en de Glazers zijn miljardairs omdat ze de lotterij gewonnen hebben.

De verstand van economie die zij hebben komen wij niet eens 10 % in de buurt.

Het feit dat dit nieuws gewoon alle sportkanalen en twitter en de pagina’s van sport site’s en kranten bezighoud.

Zegt toch al genoeg over de impact van United en Sanchez samen.

Het is toch helemaal niet gebruikelijk om het tekengeld en de commissies van de zaakwaarnemer bij de transfersom op te tellen? Volgens mij zou elke transfer op die manier een stuk duurder uitvallen.

Mooie aankoop voor United, toch 1 van de beste spelers uit te competitie gestrikt voor de prijs van een rechtsback

17 januari 2018 om 16:12

Je hebt gelijk, maar het is ook niet gebruikelijk dat er een tekengeld van 35miljoen wordt uitgekeerd. Ik denk dat het in dit geval, omdat zijn contract afloopt en er zo een grote som tekengeld bij is betrokken het wordt meegerekend.

17 januari 2018 om 16:23

Valt me op dat dit bij United vaak gedaan wordt. En bij bijv Bayern haast nooit. Weet niet of vz een punt probeert te maken?

Dit salaris voor een goede maar niet fantastische voetballer is toch veel te veel? hij verdiend meer dan alle andere United spelers en ook meer dan Hazard, De bruyne etc.... die zijn veel beter... ik befrijp united niet.

Ben benieuwd wie er nu mag vertrekken, Martial?

17 januari 2018 om 17:19

Sanchez is anders wel echt een wereldvoetballer hoor.

17 januari 2018 om 17:27

Niet fantastisch? Wereldklasse is deze man

Mijn droom komt uit, Henrikh Mkhitaryan gaat dus echt naar Arsenal!

Heerlijk, heerlijk gewoon! hij moest toen hij bij Dortmund zat al gekozen hebben voor Liverpool of Arsenal ipv Mourinho. En ik heb niks tegen Manchester United maar eerder tegen Mourinho.

Arsenal fans mogen echt blij zijn jullie hebben goud in handen. Die jongen ademt voetbal hij zal zich zo hard herpakken en Mourinho aantonen dat hij weer verkeerd zat net als de transfers van Lukaku en De Bruyne destijds bij Chelsea.

17 januari 2018 om 18:00

Hij heeft letterlijk 1 goed seizoen gehad laatste 4 seizoen. Succes arsenal houd van net niet.

68 miljoen voor een speler met een contract van 6 maanden. Als dat geen wanhoop meer is dan weet ik het ook niet meer. Daarbij word Mkhi ook alweer afgedankt die 50 miljoen koste. En die had destijds ook maar een contract voor een jaar. Heb niet het idee dat er nagedacht word over de transfers bij Utd.

17 januari 2018 om 16:22

Word zelden gedaan als Mourinho ergens als coach aan de slag is.

Gaat de kantoor van de voorzitter binnen, strooit met namen en eist dat de spelers binnen zijn voor een bepaalde datum. Krijgt hij die spelers niet dan is hij ontevreden en gaat hij via de media de voorzitter indirect 'aanvallen' en bedreigen met weg te gaan.

Je moet is een beetje zijn carrière opnieuw terug bekijken en lezen wat er allemaal gebeurt wanneer hij zijn zin niet krijgt.

17 januari 2018 om 16:30

@medalofhonor Hoe kom je hierbij? Mourinho is juist een meester in gerichte aankopen. Kijk hoe hij chelsea uit het niets op de kaart heeft gezet met namen die velen van ons nog niet kenden. Bij Inter met een paar aparte transfers het team treble winnaars gemaakt. Bij Real volgens mij di maria en ozil en varane oa gehaald (kan er wat mis hebben want weet de jaren niet meer exact). En bij United koopt hij precies spelers die nodig zijn. Misschien voldoen ze niet allemaal aan de verwachtingen of hun prijskaartje, maar vind totaal niet dat hij onbegrijpelijke aankopen doet. Iig niety meer dan andere trainers.

17 januari 2018 om 17:06

Ik zeg niet dat hij niet gericht aankopen doet tuurlijk zit er een idee achter zijn aankopen alleen dwingt hij de voorzitters en daarom moeten die voorzitters met grof geld smijten om Mourinho's wil te geven anders is hij boos.

17 januari 2018 om 17:45

ledenis: Heb niet het idee dat er nagedacht word over de transfers bij Utd.
Jij: Word zelden gedaan als Mourinho ergens als coach aan de slag is.

Vandaar.

17 januari 2018 om 16:25

Wordt er wel, er wordt alleen niet naar geld gekeken. Ergens valt daar iets voor te zeggen, alleen voor ons als supporters zijn het duizelingwekkende bedragen en wij zouden het -in verhouding- totaal anders uitgeven.

17 januari 2018 om 16:26

Mkhi kostte 40m, niet 50m.

En wat heeft de contractsituatie ermee te maken? Als ze 6 maanden wachten kunnen ze hem mislopen.

Ik weet dat het heel populair is te zeggen dat United ondoordachte transfers maakt, maar ik wil wel eens iemand goed horen uitleggen waarom dit een ondoordachte transfer is. Ze halen een speler van wereldklasse binnen voor een bedrag dat voor United niks schokkends is. En waarom het bijvoorbeeld geen discussie was toen City hem wilde.

17 januari 2018 om 16:31

Ze hoeven geen 6 maanden te wachten, er mag volop onderhandeld worden omdat de speler over 6 maanden transfervrij is. Als ze een overeenstemming bereiken mag er zelfs al getekend worden, zie Keita bij Liverpool.

Utd wil hem echter nu hebben/uit handen van City houden om nog een kans te maken op de titel. Tegen beter weten in als je het mij vraagt, maar ze willen daar blijkbaar ver voor gaan getuige de bedragen die hier genoemd worden.

Ondoordacht zal het niet zijn, overbetaald zeer zeker wel. Maar je hoort mij niet klagen, eindelijk weer eens wat geld voor ons en misschien wel een leuke speler erbij in Mkhi. Of we hebben Sanchez nog 6 maanden, als deze deal toch nog afketst.

17 januari 2018 om 16:34

Ik denk niet dat dat het doel van deze aankoop is. Ook mourinho heeft in principe aal aangegeven dat de titel kansloos is dit seizoen. Denk gewoon dat een kans zich voordoet, en United een van de clubs is die daar graag gebruik van wil maken.

17 januari 2018 om 17:01

Daar heb je gelijk in. De laatste jaren koopt United lukraak wat spelers voor veel te veel geld en de meesten voldoen ook nog niet eens. Ik heb het idee dat een technisch directeur van een club als FC Oss of RKC Waalwijk dat nog beter kan doen.

17 januari 2018 om 18:04

Klopt ook al is het beleid beter met mou alleen is die woodward waardeloos. De aankopen onder van gaal en moyes waren zo vreselijk wat dacht woodward om 80 miljoen te betalen voor een 18 jarige martial die net kwam kijken of di maria en depay voor zoveel. Onder mou ook te veel uitgegeven maar teminste gerichte aankopen met Pogba, Lukaku, Bailly, Mikhitaryan, Lindelof, Matic. Alleen is mikhi beetje een miskoop als hij nu vertrekt. Lindelof is nog een twijfel geval.

68 miljoen aan centen EN Mhkytarian voor een half jaar contract. Mijn hemel, logisch dat andere gegadigde zijn gestopt met dit als concurrentie.

17 januari 2018 om 16:36

Ik zie niet dat er staat 68m EN Mkhi.

18 januari 2018 om 11:40

De deal gaat door, als Mkhi de andere kant op gaat. Ik heb nog nergens gelezen dat United er geld voor wil zien, dus als er hier wordt gesproken over 68 miljoen euro, EN mkhi moet naar arsenal, dan is het een optelsom toch?

Maar nogmaals, ik weet niet of Arsenal geld moet betalen voor hem, het lijkt me iig niet.

18 januari 2018 om 15:12

Niet per se. Het kan zijn dat in die 68m de prijs van mkhi is opgenoemen, maar dat de deal niet doorgaat als hij niet naar arsenal wil.

68 mil + Mikhi bovenop ? Uit het artikel maak ik uit dat Mikhi een aparte transfer is dus betaald Arsenal voor hem?
Als dat zo is zal dat niet minder dan 25-30 mil zijn dus en hij verdiende al 12.5 mil per jaar. Dat plaatst alles wat meer in het perspectief.

Mkhitaryan nou moet je daar als Arsenal supporter blij mee zijn? Lijkt wel of Wenger verbitterd is door het hele van Persie gebeuren “jij haalt een speler van ons? Dan wij ook van jou” alleen krijgen/kregen ze er Welbeck en Mkhitaryan voor terug. Ik snap Arsenal echt niet..

17 januari 2018 om 16:37

Henrikh is gewoon een speler van wereldklasse. Welbeck daarentegen bakt er inderdaad vrij weinig van. Maar 30 miljoen plus een speler van wereldklasse vind ik juist sterk onderhandeld.

17 januari 2018 om 16:59

Als je Mkhitaryan aan het voetballen krijgt heb je een geweldige speler. In zijn Dordmund tijd was hij zeker vergelijkbaar met een goede Sanchez qua doelpunten en inbreng in een wedstrijd. Als je die voor 30 miljoen kunt halen dan doe je het gewoon geweldig als bestuur. Hij is zoveel beter dan Welback. Dat is inderdaad een dom renpaard.

Ik denkt dat Mourinho hem naast lukaku zal zetten en dat is een garantie voor veel goals maar had hem wel veel liever bij city gezien

17 januari 2018 om 17:04

Ik zie liever een aanval met Martial Lukaku en Sanchez. Dat wordt nog moeilijker te verdedigen voor tegenstanders. Nu heb je vaak 2 man op Lukaku, Martial of Rashford die niet echt ruimte krijgen en een rechtsbuiten die eigenlijk een middenvelder is en makkelijk te verdedigen is. Als je Sanchez daarbij krijgt dan krijgen Lukaku en Martial automatisch meer ruimte en profiteren die 2 waarschijnlijk ook van zijn komst. En dan zet je daar Pogba een goede aanvallende middenvelder en Matic achter en dan heb je gewoon een geweldig team voor komend seizoen. Dan mag Mourinho laten zien dat hij een team ook leuk kan laten spelen in toppers.

17 januari 2018 om 18:54

Precies!!

Zlatan lijkt ook op zijn einde!

Dan krijg je martial,lukaku en sanchez
Daarachter kan of lingard of mata spelen.

En dan rashford die zeker zijn minuten gaat pakken als de wissel voor lukaku/martial/sanchez.

Heerlijk!!!

17 januari 2018 om 23:07

Zlatan kan dit seizoen ook gewoon net niet meer mee op het hoogste niveau. Martial en Rashford zou ik eerder opstellen. Zlatan is nu net niet meer goed genoeg maar nogsteeds even arrogant als vroeger. Je hebt er dus niks meer aan eigenlijk. Hoe pijnlijk dat ook is om te zeggen als Zlatan fan.

Sanchez zal zeker een versterking zijn op de korte termijn. Maar wat moet je nu met Martial? Of gaat een van de twee dan vanaf rechts spelen?

17 januari 2018 om 17:39

Vermoed dat Sanchez op rechts gaat spelen, deed ie eerder ook al bij Arsenal en Barca. Met Martial op links en Lukaku in de spits. Dan heb je Rashford nog achter de hand die in principe op alledrie de posities uit de voeten kan.

Hoeveel van dat geld is de transfersom voor Arsenal? Misschien heb ik erover heen gelezen maar is niet helemaal duidelijk. Transfergeld en Mkhitaryan vind ik niet verkeerd. Ik heb wel het idee dat Mkhitaryan weer kan opleven bij Arsenal. In zijn tijd bij Dortmund was het gewoon een erg goede speler.

Had hem wel bij City willen zien, al zou dat misschien het vertrek van Aguero betekenen. Hij is niet echt nodig, ook al is hij in vorm de beste aanvaller van de Premier League.

Yess! Een type als Sanchez hadden we echt al jaren nodig! Martial-Lukaku-Sanchez is echt een geweldige aanval dan. Voor de mensen die zeuren over de prijs, jullie doen alsof jullie zelf iets betalen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren