Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

'Vernieuwing aanstaande bij Real; Pérez wil van 'BBC' naar 'NHL''

Laatste update:

Real Madrid staat komende zomer voor een grote renovatie. Volgens Marca is voorzitter Florentino Pérez om de complete voorhoede te vervangen. BBC, Gareth Bale, Karim Benzema en Cristiano Ronaldo, wil hij vervangen met NHL: Neymar, Eden Hazard en Robert Lewandowski.

Ronaldo raakt het maar niet eens met de voorzitter over zijn salarisverhoging. Benzema weet niet meer aan de verwachtingen te voldoen, terwijl Bale vaak geblesseerd is. Daarom vindt Pérez het tijd voor vernieuwing bij de Koninklijke. Neymar staat bovenaan het lijstje van Real Madrid. Hij vertrok afgelopen zomer voor 222 miljoen euro naar Paris Saint-Germain, maar wordt sindsdien in verband gebracht met een transfer naar de nummer vier van LaLiga. Eerder meldde Marca al dat Real in de zomer van 2019 vierhonderd miljoen euro uittrekt om Neymar naar Madrid te halen.

Hazard steekt niet onder stoelen of banken dat hij ooit graag voor Real Madrid zou spelen, maar staat nu voorcontractverlenging bij Chelsea. Het contract van de 29-jarige Lewandowski bij Bayern München loopt door tot medio 2021. Het zou niet voor het eerst zijn dat Pérez drie grote namen in korte tijd naar het Santiago Bernabéu haalt. Eerder kocht hij Luis Figo, Zindédine Zidane en David Beckham, terwijl ook Kaká, Ronaldo en Benzema tegelijk naar Real kwamen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Keep dreaming voetbalzone.. Neymar is niet te koop.. geen enkel bod zal PSG doen besluiten hem te verkopen.. jong, speelt sterk en brengt commercieel een aardige knaak binnen in de lege zakken van die armzalige club Psg.. En dan hebben we nog 2 spelers die bij hun club presteren en een langlopend contract hebben met clubs die bijna net zo arm als PSG zijn..;

17 januari 2018 om 13:22

Iedereen is te koop en anders frustreren spelers de club wel. Zeker als Neymar sr zijn zin wil hebben, behoed u!

17 januari 2018 om 13:27

Ik vind dat je groot gelijk hebt. Hoe haal je het in je hoofd om sensatie te zoeken bij iemand die net getransfereerd is naar Parijs. Zijn we allemaal vergeten hoe moeilijk PSG deed bij verrati toen die naar barca wou? Er zit geen beetje waarheid in het verhaal als je gewoon naar Neymar luistert. Hij wilt geschiedenis schrijven met Paris, bij real gaat hij nooit ronaldo overtreffen, die heeft daar zoveel goals gemaakt daar gaat neymar niet aan kunnen tippen. We hoeven er niet eens over te hebben want die eigenaren van Parijs zijn echt niet gek hoor.

17 januari 2018 om 13:46

Neymar zal zeker niet te koop zijn. Echter heeft hazard toch nog niet officieel zijn contract verlengd of wel? Anders zou hij misschien nog wel haalbaar zijn. Daarnaast zou het me niet verbazen als lewa real wel echt ziet zitten en dus wel een transfer wil forceren.

17 januari 2018 om 14:05

Neymar niet te koop? Ik denk dat als Real 500 miljoen+ bied dat PSG het toch wel gaat overwegen. Dan hebben ze:

1) Barca dwars gelegen door hem daar weg te halen;
2) Binnen 1 jaar meer dan 280 miljoen winst gemaakt;
3) Barca weer dwars gezeten door te verkopen aan de directe concurrent/vijand van Barca.

17 januari 2018 om 14:19

jij denkt dat die sjeik zich hele dagen druk maakt om barcelona? ken je hem persoonlijk of weten we stiekem het antwoord daarop? het zijn zakenmannen die het beste voor hebben met hun clubje. hij wilt van parijs de grootste club ter wereld maken, daarom wilt hij de champions leaugue halen. met de verkoop van zijn beste speler neemt zijn kansen af, dus ga er maar vanuit, met logisch nadenken dat die dat niet gaat doen.

17 januari 2018 om 14:23

idd.. Never.. want als dat gebeurd wordt PSG snel een tweede Monaco/arsenal.. ggrote mond maar als een club met wat euro's komt je toppers verkopen zelfs aan ddirecte concurenten?! Denk dat dat niet is hoe onze vriendelijke Sjeik met zijn speeltje om wilt gaan en bij zijn olie vrienden moeten vertellen dat ze 1-2 verloren hebben afgelopen week weer..

17 januari 2018 om 14:41

Hij wilde wraak op Barca en die heeft die reeds genomen. Dus het 3e argument is wel de minst belangrijke. Maar voor 500+ mil kan je toch heel veel goede spelers kopen hoor ;-)

En ik kan het verkeerd hebben, maar volgens mij is Barca niet minder gaan presteren toen Neymar wegging. Het is dus ook mogelijk om zonder Neymar goed te presteren.

En als je echt op de korte termijn denkt vragen ze gewoon 700 miljoen voor Neymar kunnen ze daarna Messi kopen bij Barca ;-)

17 januari 2018 om 14:54

Alsof ze 500 miljoen gaan bieden... dan moeten ze de hele selectie verkopen om het in balans te brengen.. en vervolgens weer een heel nieuw team kopen

17 januari 2018 om 15:22

En wat hebben ze er dan mee bereikt ,meer geld Haha
Dat hebben de Arabieren al zat

17 januari 2018 om 15:24

Final jij bent duidelijk geen barca fan

17 januari 2018 om 16:04

@ simo1975, waaruit maak jij op dat ik geen Barca fan ben? Want dat ben ik namelijk wel ;-)

17 januari 2018 om 15:11

Haha... als er iemand in staat is de boel zodanig te vergallen dat hij zn transfer krijgt, is het Neymar wel.

18 januari 2018 om 00:25

Let jij maar eens op.. als Cristiano betrokken word in de deal kan het een heel ander verhaal worden.

Ronaldo schept al wat op met zijn Franse woordjes dus zeg nooit nooit. Cristiano kan psg ook weer commercieel aardig wat knaken binnenbrengen. 😉

Ik zou persoonlijk alleen blij zijn met Robert. Dit is de ideale spits voor Real. Is momenteel 29 en in de bloei van zijn sportleven. Hij is redelijk ontevreden bij Bayern en wil Europese successen. Ik zeg doen!

17 januari 2018 om 13:19

Als je Bale kunt ruilen tegen Salah, Benzema voor een redelijk bedrag verkoopt, haal je daar Lewa voor. Ronaldo kan blijven en anders wordt hij voor aardig wat verkocht en kunnen ze Hazard halen. Neymar zit net bij PSG, dat wordt niks. Mbappe wordt gehuurd met optie tot koop, die zal dus ook bij PSG blijven.

17 januari 2018 om 13:27

Bale voor Salah is echt waan van de dag denken. Ondanks zijn blessures is Bale nog altijd van een ander niveau dan Salah. Salah is nu in de vorm van zijn leven, maar Bale was in zijn laatste twee seizoenen bij Spurs nog beter dan Salah nu is.

17 januari 2018 om 13:34

@GoonerKid

Je spreekt jezelf tegen, Bale in zijn laatste twee seizoenen bij Spurs is ook alweer een aantal jaren terug. Ronaldinho in zijn prime was ook beter dan Salah nu.

17 januari 2018 om 13:40

Bale ruilen voor salah. Waarom zou liverpool in godsnaam salah willen ruilen voor Bale. Salah is in bloedvorm en Bale is vaker geblesseerd dan fit zo ongeveer.

17 januari 2018 om 13:30

Hazard zou ik ook links niet laten liggen als de kans zich voordoet

17 januari 2018 om 13:39

Hazard is ook wisselvallig en heeft ook al wat blessures gehad.. sommige seizoensdelen top en dan weer een tijd ook niet het niveau Rm.. en voor Lewa zou ik eerder een wat jonger model zoeken die nog 8 jaar mee kan.. Bayern vraagt de jackpot en Lewa wil ook wel een aardig salaris.. Ik denk dat ze beter Kane kunnen proberen.. kost wel wat meer maar die voorzitter is altijd bereid te luisteren naar biedingen op zijn spelers (zie Modric, Bale, die RB van city.) en die kan nog wel even mee..

17 januari 2018 om 13:40

Lewa zou inderdaad een goeie zijn. Toch denk ik dat dit hele verhaal onzin is. Je zou idd minimaal 600-700 miljoen kwijt zijn en geen van die spelers hebben echt een restwaarde. Verder zou het qua opstelling ook niet werken aangezien zowel Hazard als Neymar het liefst spelen als hangende schaduw spits op links en Lewa een spits is die het beste rendeert met aanvoer vanaf de flanken.

Ik zie Perez nog wel een soortgelijke operatie uitvoeren. Helemaal nu Barca waarschijnlijk kampioen wordt en Real zover achter loopt. Ik denk echter dat het Dybala, Kane Hazard wordt.

Verder zullen ze zeker investeren in een CV, keeper en dmf. Weigl staat al jaren op het verlang lijstje van Perez en er zal nog een top CV in de vorm van Koulibay worden aangetrokken. Al met al heel veel geld maar 100 dat Perez met het nieuwe stadion een topelftal wil hebben met het 'nieuwe'stadion

Edit: ipv Modric natuurlijk Kovacic. Modric heeft niet het eeuwige leven en Kovacic is de enige logische opvolging

Kepa
Carvajal
Ramos/Varane
Koulibaly
Marcela/Theo
Kroos
Wiegl
Modric
Dybala
Kane
Hazard
17 januari 2018 om 14:22

Ik zou eerder kane halen dan lewa. Is jonger en heeft dus meerwaarde

Neymar krijg je voor 400 miljoen. Als Hazard verlengt ben je 250 kwijt. Lewandowski zal je ook 150 voor moeten betalen. 800 miljoen uitgeven lijkt me niet mogelijk.

17 januari 2018 om 13:20

Zytto,

Inderdaad. Misschien kreeg je dit trio in het vorige decennium nog wel voor een acceptabel bedrag, maar dit bedrag (en ik denk dat je een goede schatting geeft van het totaalbedrag, misschien iets minder voor Lewa) is onmogelijk in één zomer uit te geven.
Gaat dus allemaal niet gebeuren.

17 januari 2018 om 14:27

je krijg natuurlijk niks terug voor een bale , ronaldo en benzema ????

17 januari 2018 om 14:37

Als je 300 miljoen voor BBC kan krijgen, mag je als Madrid-zijnde heeeel blij zijn. Tuurlijk krijg je wel wat voor ze terug, maar bij lange na niet het bedrag wat die andere 3 moeten kosten..

17 januari 2018 om 14:39

Bij lange na niet wat je wilt gaan uitgeven in ieder geval. Ronaldo begint op zijn retour te raken, Benzema is ook niet de jongste meer en Bale is veelvuldig geblesseerd.

17 januari 2018 om 16:12

Locomoco,

Nee, daar haal je niet heel veel meer uit. Ronaldo is aardig op leeftijd. Benz heeft zijn beste tijd al wel gehad en alleen Bale zie ik nog voor een groot bedrag vertrekken. Misschien als je Isco erbij verkoopt, maar dat is het lievelingetje van Perez.

17 januari 2018 om 15:12

Denk dat je er wel stevig wat over zit met Hazard en Lewandowski hoor.

Hahahaha dan moet Real Madrid dit jaar meer dan 1000 miljoen euro binnen halen.
Neymar 500 miljoen
Hazard 300 miljoen
Lowa iets van 200 miljoen.

Dan heb je nog steeds een verdediging die zwak is.
Met een geweldige voorhoed win je niet alles.

We hebben het gezien met Messi Neymar en Suarez... toch verloren can Juventus.

Dus ik geloof et niks van.

17 januari 2018 om 13:20

Waarom 1000 miljoen binnenhalen. Als je Bale ruilt voor Salah ofzo heb je al een goeie rechtsvoor. Neymar komt toch sws niet als je Benzema voor een redelijk bedrag verkoopt halen ze Lewa. Als Ronaldo echt weggaat vangen ze daar best wel wat voor en kunnen ze een Hazard best terugkopen

17 januari 2018 om 13:27

"als je Bale ruilt voor Salah" Liverpool gaat Salah echt niet verruilen voor Bale. i.m.o. is Salah vooral in deze vorm 100x beter dan Bale die de laatste tijd alleen maar geblesseerd is.

17 januari 2018 om 13:32

Maar het gaat niet over Salah. Het gaat over Neymar (400) Hazard (200/300) en Lewandowski (50/150). In miljoenen uitgedrukt. En als vervanger van Ronaldo kun je best Hazard halen. Dan hou je nog 500 tot 600 miljoen over voor Neymar en Lewandowski. Bale gaat niet voor meer dan 100 weg, Benzema niet meer dan 50, dan moeten ze alsnog 400 tot 500 uitgeven, niet te vergeten de verdediging.

17 januari 2018 om 14:09

AJAXNL

Met 1000 miljoen doel ik op regels van de UEFA...je mag niet meer uitgeven dan binnen komt.

Denk aan salarissen, huur, aflossen etc plus kopen van spelers...
Spelers die je noemde zijn zwaar duur...
Je mag blij zijn als je Neymar mag halen voor 500 miljoen.
Real Madrid is zwaar de pineut met Hazard. Ze konden hem halen afgelopen zomer maar men dacht heel laks over. Nu hij heeft verlengt ga je zien wat voor afkoopsom hij krijgt.
Zeker boven de 400 miljoen.
Lewa weet ik niet.

17 januari 2018 om 15:20

Ik weet dat nog niet zo bale is sneller en groter .. het is afwachten hoe die het zou doen weer in Engeland want als Bale op zn top is is die veel gebruikelijker als Salah ... zeg je eerlijk ik denk zelfs dat Salah het niet zou redden bij Real

17 januari 2018 om 13:51

Economie is niet jouw sterkste punt of wel?

Nee maar natuurlijk gebeurd dit niet, hoort in de wandelgangen.

17 januari 2018 om 15:14

Lewandowski die wordt in de zomer 30. 200 miljoen? Ja doei hoor.
Hazard 300 miljoen? 2x zoveel als de 3e duurste transfer ooit, en 80m meer dan de duurste ooit? Wrijf die slaap uit je ogen want je bent aan het dromen met deze schattingen.

17 januari 2018 om 15:14

Dikke onzin. Waarom zou Coutinho 160 zijn en Hazard 300? Hazard heeft zijn contract nog steeds niet verlengd en kan zo makkelijk zinspelen op een vertrek. Dan lijkt me 90 miljoen meer op zijn plek. Lewandowski precies hetzelfde, klaagt been en steen over zijn ploeg en de club. Neymar lijkt me dan inderdaad onhaalbaar.

Ik denk niet dat je Perez moet onderschatten, als hij echt een speler wil hebben dan koopt hij die speler ook 9 van de 10 keer. Perez heeft een aantal van de grootste transfers op zijn naam staan met oa Figo, Zidane (record), Ronaldo Fenomeno, CR7 (record) & Kaka in een periode, Bale (record). Perez moet je dus zeer zeker niet onderschatten.
Ik denk trouwens dat een aanval met Neymar, Lewandwoski, Hazard dodelijk zou zijn al heb ik liever Griezmann of Mbappe ipv Lewandowski.

17 januari 2018 om 13:34

Alleen voor Neymar betaal je al 400 miljoen. Laat staan wat PSG gaat vragen voor Mbappe. Nog geen 20, scoort als een gek, dus daar ga je zelfs meer voor moeten betalen.

17 januari 2018 om 13:49

Ik ben helemaal in mn nopjes als ie Mbappe kan halen, dan hoeft al de rest voor mij niet meer. Asensio-Mbappe-Bale vind ik helemaal prima

17 januari 2018 om 14:05

Probleem is wie wil Mbappe laten gaan. Weet jij misschien wat zijn afkoopsom is?
Vooral in deze transfermarkt...wls je Ronaldo 1 miljard geeft en Asensio 700 miljoen...denk je dat PSG Mbappe een afkoopsom van 150 miljoen geeft? Dan ben je echt niet wijs in je hoofd.

Alle sterspelers krijgen vanaf nu een afkoopsom van meer dan 1 miljard. Aangezien mensen nu dik en dik betalen voor alle sterren.

17 januari 2018 om 14:42

Niet in elk land is het verplicht om een afkoopsom op te nemen in het contract een club kan dan letterlijk vragen wat men maar verlangt.

17 januari 2018 om 14:46

Nee klopt. Mbappe is een utopie. Maar dromen kan altijd natuurlijk

Lijkt mij eerder een bericht voor in de wandelgangen dit. Ik verwacht sowieso al niet dat Neymar haalbaar zal zijn voor Real Madrid, aangezien men in Parijs geld genoeg heeft en zeker de champions league eens willen gaan winnen. Daar hebben ze Neymar gewoon voor nodig.

Hazard en Lewandowski lijken mij wel haalbaar. Hoewel beide natuurlijk kwalitatief minder zijn dan Ronaldo.

Zou wel geestig zijn. Eerst iedereen helemaal overdonderd door die 220 miljoen, en er een jaar later gewoon 180 erop knallen. Leuk ook voor Psg, toont maar weer aan dat ze niet helemaal gek zijn daar. Ronaldo voor een waanzinnig bedrag naar China of UAE (of Man Utd) laten gaan, daar Lewa voor terug halen. Bale sowieso naar Man Utd. Het zou zo maar allemaal kunnen gebeuren.

Neymar wil ik niet zien en Lewa is nauwelijks jonger dan Ronaldo. Doe mij maar Hazard of Dybala voor de vleugel en Kane of Icardi als spits. Op de andere vleugel gewoon Bale en Asensio houden

18 januari 2018 om 10:15

Dybala is blessure gevoelig

wat een heerlijke voorhoede! zou geweldig zijn om die samen te zien spelen in een team. leuk idee van perez. isco er nog bij. die maken de tegenstander helemaal gek. maar het lijkt me niet waarschijnlijk. misschien op fifa19...

NHL.. ??
Liever NKD !
Neymar-Kane-Dybala
Kroos, İsco weg en Dele Alli kopen, James moet terugkomen. Een betere RV kopen en De Gea moet kopen..

17 januari 2018 om 15:30

Isco inruilen voor Alli? You serious?

Ronaldo is een grote geldwolf. Een miljardair die een verbetering van zijn salaris wil . Het voetbal is doodziek.

17 januari 2018 om 14:29

gelukkig geeft ronaldo het meeste aan goede doelen en arme kinderen . wat zever je nou ?

Wat een onzin wordt er geschreven , maar dat er wat moet gebeuren is nou wel duidelijk. En achterin dan? Schiet je niks mee op als ik de leugen maar beschrijven over Nhl. Modric moet ook langzamer ene vervanger oor komen is ook al 31 dacht weet ik niet zeker. isco mag ok weg van mij klaar met die arrogante zak.

Hazard en Neymar zijn toch beiden rechtspoot die vanaf links naar binnen komen? Lijkt mij daarom niet een aannemelijke combinatie

Ik geloof er helemaal niks van die onzinvehalen de laatste tijd elk jaat weer hetzelfde als het even niet lekker loopt. Dit zou ook veel te duur zijn en zelfs voor real niet te betalen ookal verkoop je heel bbc

Als die drie deze zomer zouden komen, ben ik erg benieuwd wat Tebas daar over te zeggen heeft. Afgelopen zomer sprak hij schande van PSG en achtte het onmogelijk om Neymar over te nemen en Real Madrid zou er dan direct 2 schepjes bovenop doen? Dit lijkt me gewoon een gerucht.

Je kunt er alleszins geld op inzetten dat Perez wel een grote move zal doen in aanvallend opzicht, na het succes afgelopen 2 seizoenen had hij daar in 2017 geen dringende reden voor, maar na dit seizoen zal hij daar wel steeds meer druk toe voelen. Ronaldo is nog steeds fenomenaal, maar Zidane moet veel spaarzamer met hem omspringen dan 2 jaar geleden en Bale voldoet niet aan de verwachtingen. Hazard ligt voor de hand met zijn contractsituatie bij Chelsea, maar het zou me verbazen dat dit voldoende zal zijn voor Perez, die gaat in de zomer van 2018 of 2019 iemand willen binnenhalen die elk jaar meedoet om de Gouden Bal te winnen (en Hazard hoort helaas in de categorie daaronder).

Het NHL verhaal is sowieso wel een sprookje, maar ik verwacht ook wel een grote move van Perez.

Het is dat ik het spelletje nog steeds leuk vind, maar de bedragen gaan nergens meer over. Het zijn speeltjes geworden van kapitalisten over de gehele wereld, di totaal niet om voetbal geven. Deze mensen willen puur laten zien hoeveel geld dat ze hebben. Het gaat om macht, en niet om voetbal. Zo een voorstander zijn van een beperkt aantal buitenlanders in de selectie net als vroeger, tevens een salarisplafond. Ook in de CL gewoon alle kampioenen plaatsen van een land, net als vroeger ook dit is gewoon een gala geworden voor de oliesjeiks en andere louche figuren.

De eigenaren van PSG zijn veel te rijk om door welk bedrag dan ook overgehaald te worden. Ook Hazard zie ik niet zo snel verkassen, want Chelsea is ook ontzettend rijk.

Misschien dat Bayern Lewa laat gaan voor een belachelijk bedrag. Maar wil je nou echt belachelijk veel geld investeren in een spits van bijna 30? Lijkt mij niet.

Als iemand die op de NHL studeert zou ik het wel grappig vinden. Eden en Neymar zijn goed maar ik vind persoonlijk Bale en Ronaldo beter, dus als iemand die van voetbal houdt zie ik liever Ronaldo en Bale. Lewandoski is wel veel beter dan Benzema, maar daar zijn ze al zolang mee bezig dat ik twijfel of het daar ooit nog van komt.

Ik zelf vind dat op elke linie versterking mag komen , heel leuk die jeugdexponenten maar een Ramos, Kroos, of een Ronaldo worden daar niet beter van vandaar dat het niet loopt. Zidana zegt dat die geen spelers wilt, maar zo hou je je team fris en scherp door nieuw bloed te halen. Liever een David Luiz, Vidal , of idd Lewandowski , Neymar zie ik niet graag komen al hoewel die topster is maar niet bij Real past, plus PSG laat hem niet gaan ze hebben hun eigen ambitities en gaan dr echt voor want als, ze Messi kunnen halen doet de sjeik dat ook met liefde .. Als ze een nieuwe aanval willen halen laten ze dan opsteminst kijken na de zelfde soort profiel spelers Neymar en Hazard ... super goed maar ook super klein Alexis zouden de moeten pikken als het kon Lewandowski en Coman is ook een gevaarlijke speler ... niet dat dit mijn 3 zijn ... maar tog weer frisse mensen in het team ... Douglas Costa of Willian ook top spelers

Dit zou toch wel de deal en grap van de eeuw tegelijk zijn als dit daadwerkelijk lukt.
In deze malle voetbaltransfer wereld acht ik het echter niet mogelijk dat ze zoveel grote namen tegelijk kunnen halen omdat iedereen de prijs opdrijft en ze gewoonweg niet meer te halen zijn.

Ben benieuwd hoe BBC op deze verhalen reageren.....lijkt me al niet erg gezellig aldaar en dan komt er nog wat olie hij op het vuur.

18 januari 2018 om 10:19

De bbc bestaat al 2 jaar niet meer.

Het is niet alleen de aanvaller die het het slecht doen ,het is de verdediging die zo zwak is,om nou elke keer over de aanval van Madrid e beginnen vind ik echt nergens opslaan,meschien een spits erbij en twee verdedigers dan ben er al

Überhaupt zou dit bijna onmogelijk zijn om in 1 zomer voor elkaar te krijgen gezien de huidige transfermarkt, maar daarnaast als je dan wilt vernieuwen, zijn dit in mijn ogen niet de spelers waar Real voor zou moeten gaan. Natuurlijk zijn dit opwindende namen, maar enerzijds is het niet alleen de aanval dat een impuls nodig zou hebben, want er zijn in alle linies dit seizoen posities kwalitatief onderbezet, en anderzijds brengen deze gearriveerde sterren (Lewandowski bijvoorbeeld na aankomende zomer al 30, en spelen Neymar en Hazard niet gewoon op dezelfde positie?) mogelijk ongeacht hun kwaliteiten niet de juiste energie en honger meer met zich mee waar dit Real juist zo’n behoefte aan heeft. Persoonlijk als ik aan de huidige selectie van Real denk en wat deze nodig heeft, en puur aanvallend gezien, zou stap 1 moeten zijn om er achter te komen of er alsnog een maas, tussenkomst of ruimte tot onderhandeling zit in de huurovereenkomst tussen Monaco en PSG van Mbappé (na deze zomer nog steeds pas 19). Die jongen heeft de afgelopen periode toch wel laten zien veruit het grootste aanvallende talent te zijn op de Europese velden, en wie hem binnenhaalt de komende jaren qua doelpunten wel gebakken zit. Andere opties zijn kwalitatief mogelijk minder, vooral qua veelzijdigheid, maar een Gabriel Jesus (aankomende zomer 21), Kane of Icardi (beiden 25) zouden naar mijn mening ook een soortgelijke energie, honger en goals aan dit Real kunnen toevoegen en een betere optie zijn dan Lewandowski.

PSG heeft het geld niet nodig, dus zit er helemaal niet op te wachten dat een club geld biedt.

Lewa zou ik persoonlijk een gok vinden. Je betaalt nog steeds de hoofdprijs voor een 29 jarige.

Hazard zie ik wel gaan. Hij droomt van Real en Zidane is zijn idool. Two birds, one stone zou je zeggen.

RMA moet een sterke oorlogkas hebben. Ze hebben vorig jaar spelers duur verkocht en heel weinig uitgegeven. Ook hebben ze in tegenstelling tot Barcelona contracten van hun stervoetballers met name CR7 niet opengebroken en salaris aangepast. En ik neem aan dat de 2 CL zeges ze ook geen windeieren heeft opgeleverd.
Weet niet waarom Perez zo cheap doet, maar misschien spaart hij voor grote slag na Wk.
Neymar zal moeilijk gaan. Als PSG niet wilt verkopen gaat feestje gewoon niet door. In ieder geval CR7 en Neymar zie ik niet in 1 team spelen. Los dat ze bijna op zelfde positie spelen, gaan beide penalties en vrije trappen willen nemen....

Ergens zou het me niet verbazen als neymar naar Real gaat , al zal dat nie volgend seizoen zijn, denk dat hij Frankrijk naar paar seizoenen wel gezien heeft en dat hij toch meer in de schijnwerpers wilt staan , kzie hem echt niet jaren lang bij PSG maar kan t verkeerd zien

Lewandowski????😂😂😂😂dream on madrid.....die zit al bij de grootste club ter wereld.

En toen werd perez wakker...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren