Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Als wij een beetje duwden werd er direct gefloten, Ajax mocht iets meer’

Laatste update:

PSV ging zondag kansloos onderuit op bezoek bij Ajax (3-0) en zag zijn voorsprong op achtervolger AZ op de ranglijst daarmee teruglopen tot vijf punten. De koploper had weinig in de melk te brokkelen in een bij vlagen zeer harde wedstrijd. Volgens Daniel Schwaab was scheidsrechter Kevin Blom de Eindhovenaren in elk geval niet goedgezind.

Blom toonde Jorrit Hendrix, Joshua Brenet en Hirving Lozano allen in de eerste helft al een gele kaart. "Ik had het gevoel dat als wij een klein beetje duwden er direct werd gefloten. Andersom mocht er iets meer. Maar misschien moeten wij juist iets gemener spelen. Daar gaan we het over hebben", kijkt de Duitse verdediger maandag in gesprek met PSV TV terug op de topper. "Een elleboog hoort er wat mij betreft niet bij, maar duwen en trekken is in zo'n wedstrijd heel normaal. Als is het een verantwoordelijkheid van de scheidsrechter om een duidelijke lijn te trekken."

PSV maakte een matige indruk in Amsterdam en werd na afloop bekritiseerd vanwege zijn defensieve spelopvatting. Volgens Schwaab hadden de Eindhovenaren in elk geval een duidelijk strijdplan. "We wilden Ajax laten komen om het dan vervolgens defensief op orde te hebben. We hoopten in de counter iets te kunnen doen, want daar liggen onze kwaliteiten. Helaas moesten we snel wisselen door de blessure van Jürgen Locadia."

Vond jij dat Kevin Blom in het voordeel van Ajax floot?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

PSV moet eerst bij zichzelf te rade gaan, maar Ajax is wel goed weggekomen. Veltman had wel vier gele kaarten mogen hebben en het natrappen van Schöne had met rood beoordeeld moeten worden.

11 december 2017 om 21:03

Toevallig niet de overtredingen van Hendrix en Luckassen gezien???????? En de Jong die een blok zet? Lozano die aan het etteren was? Van Ginkel die zoals elke wedstrijd weer eens een aantal smerige overtredingen had....bewust even doorglijden op Wober bijvoorbeeld???

11 december 2017 om 21:26

Luckassen was alleen een voordeel geweest als die eruit was gestuurd dus streep dat maar weg...

12 december 2017 om 01:38

Dat doet er niet toe, ook hij mocht gewoon blijven staan. Elke week roept iedereen laat de wedstrijd de wedstrijd zijn. Doet Blom dat, is het meteen ook niet goed.maar een week ervoor, tegen twente toen Ajax afgetroefd werd met stevige duels, toen hoorde ik iedereen zeggen, Ajax moet niet klagen maar zelf stappen zetten. En dat hebben ze afgelopen weekend gedaan.

12 december 2017 om 03:59

Haha @ricardo77

Wat loop jij een onzin uit te kramen.
Hoe jij nu dingen verzint kunnen we het hele Ajax elftal wel aankaarten.

12 december 2017 om 08:15

Dingen verzint? Hoezo? Die incidenten zijn niet gebeurt ofzo?

Jij loopt onzin uit te kramen, ik geef feiten.

12 december 2017 om 10:06

Voor wat ik op televisie zag hadden Veltman en Schöne rood moeten krijgen en de Psv'ers geel. Hendricks had wel 2x geel moeten krijgen. Veltman had trouwens wel 3 keer rood moeten krijgen. Ik neem aan dat er nog een vooronderzoek volgt. Het is wat mij betreft ook niet echt een speler die qua stijl bij Ajax past. Ik denk dat de scheidsrechter ook niet echt met een fijn gevoel het veld af is gestapt. Het zijn ook lastige wedstrijden om te fluiten. Hebben wij in Nederland eigenlijk wel scheidsrechters die zulke wedstrijden goed kunnen fluiten.

12 december 2017 om 12:25

Tsja dat is jouw mening.

Mij mening is dat:

- gele kaart voor Schone terecht was en te rood te zwaar was
- Hendrix zijn 2e gele kaart had moeten krijgen bij overtrading op vd Beek
- Luckassen minimal 2 gele kaarten had moeten krijgen
- Veltman 1x geel had moeten krijgen bij arm op hoofd van Lozano

11 december 2017 om 21:05

Er is geen scheidsrechter op de wereld die die schop van Schone als natrappen beoordeeld. Over Veltman heb je helemaal gelijk, die had makkelijk 4 of 5x geel kunnen pakken.

11 december 2017 om 21:15

nee, niet als natrappen, maar wel als gestrekt been, van achter, noppen vooruit

11 december 2017 om 21:20

Het was geen gestrekt been of noppen vooruit maar wel natrappen. Hij gleed niet alleen in maar trapte ook nog een keer.

11 december 2017 om 21:25

Behalve dat het niet met gestrekt been en noppen vooruit was. Dat was voor mij ook de reden dat het geen rode kaart is. Lompe overtreding, dus geel. Was het met gestrekt been of noppen vooruit geweest was het zonder twijfel een rode kaart.

11 december 2017 om 22:24

Precies, Lompe actie. Gewoon geel.
Omdat Hendrix zich als een dorpsidioot gedraagt, krijgt hij er ook eentje waarna hij van geluk mag spreken dat hij de wedstrijd mag uitspelen.
De scheidsrechter maakte niet het verschil gisteren; iets meer zelfreflectie zou PSV sieren.

12 december 2017 om 01:28

De sliding eindigde hij wel met een schop beweging, dus als ie rood had getrokken had ik het niet gek grvonden. Voor de wedstrijd beter van niet, maar toch. Ik vind dat gezeik op PSV ergens ook wel een beetje te ver gaan. Verdedigend stond het eigenlijk best goed tot aan de 1-0. De counters lukte alleen totaal niet. De wedstrijd had daardoor zo ook maar in 0-0 kunnen eindigen en dat had iedereen gezegd, PSV heeft volwassen gespeeld om niet te verliezen en de voorsprong om het kampioenschap te behouden. En nee, ik ben geen PSV fan.

11 december 2017 om 21:20

Hendrix had er natuurlijk ook afgemoeten terwijl Zoet vanaf minuut 1 tijd aan het rekken was. Bovendien had Veltman zich echt wel ingehouden als hij een kaart had gekregen, maar dat is koffiedik kijken

11 december 2017 om 21:21

Hij had zich zeker ingehouden want de eerste overtreding was de penalty waar rood voor staat.

12 december 2017 om 11:23

De dubbele straf is toch afgeschaft? dus was het een penalty en een gele kaart. even buiten het feit dat er echt niks aan de hand was en Luuk het zelf opzocht.

11 december 2017 om 21:42

Dat ging toch beide kanten op? Ik vond Blom ook niet goed fluiten, maar niet partijdig. Hij spaarde Hendrix ook in de eerste helft na die belachelijke sliding. Eerste helft liet hij bijna alles toe en eind van de tweede helft begon Blom in eens voor elke kleine overtreding te fluiten.

11 december 2017 om 22:11

En Hendrix is een lieverdje wou je zeggen, die had er ook wel af gemogen en ook verleden week meneer deelt wel uit maar bij incasseren piept hij

11 december 2017 om 22:39

Vier gele kaarten nog wel? Ik tel maar eentje, de arm in het gezicht van Lozano. Weet niet waar je de andere vandaan haal tenzij je voor ieder wissewasje het gaat geven wat zou betekenen dat Hendrix er vier had moeten hebben, Lukkassen 4, Zoet wel drie voor tijdrekken ga zo maar door. Schone trapte niet na, dan had Lozano rood moeten hebben voor een slaande beweging. Maarja zo werkt voetbal niet en maar goed ook. Er was maar een speler die echt heel duidelijk rood had moeten hebben en dat was Jorrit die niet voor het eerst overduidelijk werd gespaard.

11 december 2017 om 22:47

Veltman had gewoon direct rood moeten hebben voor de arm in het gezicht van Lozano. Hendrix had zijn tweede gele kaart moeten hebben voor de overtreding op Neres. Blom mistte heel veel en liet het in de eerste helft een gemene wedstrijd worden. Uiteindelijk heeft de beste gisteren gewonnen en dan hoef je er ook niet heel veel woorden vuil aan te maken.

Blom mag wel even een evaluatiemomentje inlassen.

11 december 2017 om 22:51

wissewasje ??

Ik vond het vergelijkbaar met Vilenha uit bij Sparta. Dat werden uiteindelijk 3 wedstrijden,

12 december 2017 om 04:18

Lol @surreal
Er was er maar een die inderdaad rood had moeten hebben en dat was Joã«l
Hoewel Lasse er ook makkelijk een had kunnen krijgen.
En Hendrix 4 Luckassen 4 en Zoet 3 haha je maakt jezelf nu wel echt heel belachelijk.

12 december 2017 om 06:03

Heb meer het vermoeden dat je door een.gekleurde bril kijkt. PSV speelde zoals we al jaren gewend zijn, terughoudend, afwachtend en smerig..
En dan.met droge ogen durven.beweren dat ajax de scheids mee had...Ajax heeft bllm nog nooit meegehad..

12 december 2017 om 10:04

Schöne rood is alleen voor mensen die de regels niet snappen. Dan kun je ook beter niet discussiëren, want dat heeft geen zin. Het was een duidelijke gele, dat zeker, maar als je daar rood voor gaat trekken, dan eindigt iedere wedstrijd met 5-10 rode kaarten (dus staking).

11 december 2017 om 22:58

Denk niet dat het zo zeer daaraan lag, maar aan het feit dat ONS PSV gewoon futloos, planloos en vooral kansloos speelde. Je kan het Blom, hoe slecht hij ook was (beide richtingen), niet verwijten dat PSV in dr 1e helft geen enkel schot heeft gecreëerd. Ik wist echt niet waar ik naar zat te kijken. En het is echt niet se verdienste van Ajax. Als je niet voor de ballen vecht, geen duidelijke strategie hebt om bij de goal te komen en zelfs in de counter niks doet, ben je gewoon kansloos. Hadden letterlijk gewoon thuis kunnen blijven. Uitslag was hetzelfde geweest.

12 december 2017 om 08:48

@gomespsv1, het deel voor de komma is goed, maar daarna verlies je wat aan objectiviteit en volledigheid. Het was een typische wedstrijd waarin beide ploegen zich op momenten konden beklagen over de arbitrage. De stelling van Schwaab dat psv benadeeld werd is absolute onzin. Veltman kwam goed weg, die zocht bewust de grenzen op en ging daar overheen. De scheids oordeelde andere. Kwam Ajax dus goed mee weg, net goed als Lucassen en Hendrix goed wegkwamen. Schone kwam ook goed weg. Met het tijdrekken vond ik de scheids ook zeer inconsequent. PSV heeft 65 minuten lang tijd lopen rekken. Van de 20% balbezit was de helft in het bezit van Zoet als hij een achterbal miest nemen. Bij vrije trappen werd de bal nog even opgepakt en soms zelfs onbestraft weggegooid. Hij keek de andere kant op. Toen Ajax op voorsprong kwam had hij momenten dat hij juist bovenop het tijdrekken zat, om in de slotfase Onana bijna anderhalve minuut voor een achterbal te geven.

12 december 2017 om 10:04

Ik heb altijd geleerd dat alles wat voor de 'maar' gezegd wordt, niet telt.

Ik snap het prima, als je club zo te kijk wordt gezet, rest er niets anders dan te wijzen naar de scheidsrechter.

De enige die echt mazzel had, voor de tweede keer binnen een maand, was Hendrix die zonder twijfel zijn tweede geel had moeten hebben toen hij Neres neerhaalde. Dat kan niemand met gezond verstand ontkennen. De rest is gekleurde interpretatie.

Wat een onzin Hendrix had ook gewoon rood kunnen krijgen.
Juist de Engelse competitie wordt geprezen omdat er veel mag en dan gaan we hierover zeuren...

Beste meneer Schwaab....als je zo'n dikke nederlaag hebt geleden dan moet je de dag daarna niet gaan zeuren over de arbitrage maar gewoon je wonden liken.

Trouwens Hendrix en Luckassen mochten blij zijn dat ze het einde van de wedstrijd hebben gehaald en van Ginkel weet ook best hoe je vuil moet spelen dus dat hoeven jullie al niet meer te leren.

11 december 2017 om 21:19

Dit vind ik dus zo’n ongeloofelijk kul argument he. Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Ajax speelde tegen Twente ook de tweede helft als een natte krant. Mogen ze volgens mij nog steeds wel klagen over die charge van Hooiveld. En zo kun je nog tig voorbeelden opnoemen. Ook als je ruk speelt, moet er nog steeds wel fair gefloten worden over het geheel gezien. En het lijkt mij van de zotte dat we scheidsrechters nu maar gaan matsen omdat een ploeg slecht speelde? Klinkt je dat nu echt logisch in de oren?

11 december 2017 om 22:39

Het gaat erom dat hij zeurt dat de arbitrage zo veel toeliet van de Ajax spelers terwijl Blom net zo goed veel toeliet van de Psvers..hij heeft dus totaal geen punt.

12 december 2017 om 11:52

Het zegt genoeg dat Blom 3 keer Ajax - PSV heeft gefloten en het 3 keer een winpartij voor Ajax betekende met 3 goals verschil: 4-1, 4-1 en 3-0. Dit is zeker wel opvallend.

12 december 2017 om 12:28

en wat is je mening over alle wedstrijden waarin Nijhuis ajax floot en er dubieuze beslissingen werden genomen die ajax benadeelde en puntenverlies opleverde???

Jouw opmerking is werkelijk waar te belachelijk voor woorden gezien het spel van PSV ..dat jij de schuld bij de scheidsrechter wil neerleggen is Bizar.

13 december 2017 om 09:47

Noem eens een voorbeeld dan? Van een wedstrijd waar Nijhuis Ajax benadeelde? Waarschijnlijk lukt dat je niet, classic Ajacied.

Bovendien zeg ik ook helemaal niet dat Blom de schuld krijgt van deze nederlaag. PSV speelde dramatisch en heeft verdiend verloren, maar het is wel gewoon opvallend dat het met Blom 3 keer een dikke overwinning voor Ajax wordt. Want waarom is Veltman niet minimaal 1 keer op de bon geslingerd? Die gozer is kaartvrij de wedstrijd door gekomen, wat echt nergens op slaat.

Tja dat weet je van te voren. Dat mag geen excuus zijn. Hetzelfde heb je met sommige scheidsrechters in Eindhoven en met sommige in Rotterdam. PSV was gewoon niet goed genoeg en heeft gegokt en verloren.

Ik lees een hoop mensen stellen dat Ajax geweldig speelde. Ik vraag mij wel af wanneer die hebben ingeschakeld, want voor die 1-0 heb ik werkelijk waar naar een zaadpot eerste klas zitten kijken. Uiteindelijk zijn het mooie goals en lijkt 3-0 op papier heel wat, maar was het nu echt zo goed? Ik snap dat heel veel Ajacieden dat willen denken, maar is het niet gewoon een feit dat tot voor de eerste goal er misschien een schot op doel is geweest? Ja dan heeft Ajax wel veel meer balbezit, maar is dat een graadmeter voor goed spel?

Ik vond het een heel povere pot met een hele zwakke arbiter. Maar zoals gezegd dat laatste kun je verwachten van Blom. Die man kan het niveau gewoon niet aan. Neem nu een NAC-NEC onder zijn leiding met al die gecorrigeerde fouten via de videoscheids? Hoe kun je zo iemand ooit aanstellen in een topper? Ik vind het onbegrijpelijk.

11 december 2017 om 21:52

Het gevoel van het goede spel van Ajax komt denk ik omdat PSV zo weinig creeerde. Dat komt deels doordat PSV bijzonder defensief stond te voetballen, maar ook omdat Ajax er fel op zat en daardoor vaak de bal veroverde. Het is altijd een afweging van is de één zo goed of de ander zo slecht. Defensief vond ik Ajax goed spelen maar creeerde in eerste helft inderdaad weinig.

En wbt balbezit, dat is bij Ajax helaas vaak een graadmeter Was bijvoorbeeld onder De Boer (gaap voetbal) heilig.

11 december 2017 om 22:40

Ajax speelde ook gewoon goed. Ik weet niet of je het door had, maar dat die goals zo snel achter elkaar vallen is geen toeval. PSV was gewoon leeg op dat moment. Die moesten een uur lang achter de bal aanrennen. Dan wordt dat vanzelf zwaar. Echt exact hetzelfde beeld wat je vaker ziet bij topploegen tegen kleintjes. Die houden een uur lang stand en zakken dan als een pudding in elkaar. Dat was deze wedstrijd niet anders, als je op elke meter opgejaagd wordt en elke tweede bal inlevert dan wordt het zwaar voetballen. De kritiek op cocu voor de wissel de jong locadia is in mijn ogen ook niet terecht. Die zag het namelijk al vroegtijdig gebeuren en probeerde met de jong wat rust en dus wat meer lucht in de ploeg te krijgen.

11 december 2017 om 23:06

Dat was wel toeval. Bij die 2e goal staat PSV gewoon te slapen en bij die 3e goal maakt Brenet een stomme fout.

12 december 2017 om 02:59

@memphisdepay
Is dat niet precies wat ninjakai bedoelt?

12 december 2017 om 06:06

Is een goal niet altijd mogelijk door een fout van de tegenpartij?

Och, die Blom floot zo bizar slecht. Niet eens per se richting een kant maar beide kanten. Ik zei het van te voren al: die Blom moet deze wedstrijd niet fluiten. Echt een hele matige scheidsrechter voor dit soort wedstrijden.

11 december 2017 om 21:33

NAC - Nec, om maar even een niet topper gerelateerd voorbeeld te noemen. Zo schandalig slecht gefloten. Hij kan het niveau gewoon niet aan, punt.

11 december 2017 om 21:39

@gaudi,

Heb je gelijk in, het is sowieso een matige scheidsrechter. Maar juist daarom moet je hem deze wedstrijd niet geven.

Het is gewoon niet eerlijk gegaan.

# Alle uitsupporters Ffnt waren er niet
# Het dak zat dicht
# Het was nog eens een late middagwedstrijd
# Het was koud
# Blom die Veltman spaarde en alle Psvers onterecht een kaart gaf...
Dit alles zorgde ervoor dat pas rond de 70e minuut er voor het eerst tussen de palen geschoten werd door onze fiere koploper...

Pffff wat een onzin. Wake up Swaab ! Zoek de fout eens bij je team of bij je coach. Wat PSv presteerde was van een bedenkelijk niveau. Ik ben blij dat Ajax het na de 3-0 welletjes vond. De Eredivisie staat in Europa al niet heel hoog aangeschreven. Als dan de nummer 3 de koploper met bijv 5-0 zou declasseren, zou de Eredivisie helemaal door het ijs gezakt zijn. 3-0 kan nog...

Waarom is deze onzin altijd als er verloren wordt. Serieus we kunnen nu wel gaan zeiken deze speler had rood moeten krijgen en hij had ook maar eens rood moeten krijgen. Zou PSV als ze gewonnen hebben ook deze oproer maken, dan denk ik toch dat er veel minder ophef is. Ja er waren spelers die in mijn ogen een rode kaart verdiend hadden en ook aan Ajax kant. Alleen de wedstrijd is gespeeld en PSV was gister gewoon erg zwak om iets uit te richten, dus met alle respect Ajax heeft hier terecht de punten gepakt.

Verder wordt hier maar ophef gemaakt over niks, je kunt wel blijven zeuren

Allememachies. Ze worden compleet weggespeeld en afgetroefd op agressie en dan nog lopen mauwen over de scheids. Wordt volwassen en neem je nederlaag als een echte vent. En gewoon weer door!

12 december 2017 om 04:08

Haha ja jullie kunnen ook altijd zo goed zeuren over de scheids wanneer er punten verloren worden.

12 december 2017 om 07:48

Jullie? Ik speel niet bij Ajax. Ik reageer op hetgeen Schwaab zegt in de pers. Volgens mij was Blom niet bepalend voor het verlies van PSV maar was dit de uiterst laffe en behoudende speelwijze van een armoedige koploper. PSV heeft gekregen wat het verdiende. Helemaal niets!

12 december 2017 om 07:07

Hardgras zoals jullie vorige week deden tegen Twente hahha de waan van de dag regeert weer. En compleet weggespeeld nog wel Haha man man

12 december 2017 om 07:44

Jullie? Ik speel niet bij Ajax! En je onderbouwing is ook erg sterk. Ik heb het over de wedstrijd tegen PSV toch niet over de wedstrijd tegen Twente.

12 december 2017 om 12:59

Nee jij hebt een sterke onderbouwing.
Hahah.
Beetje algemene termen noemen is geen onderbouwing.

Veltman was de enige speler die vanwege zijn onbesuisde acties beter bestraft had moeten worden. Voor de rest was het incasseren van beide kanten. En zoals altijd, de ene keer zit het mee (pec), de andere keer zit het tegen. Resumé: PSV verliest vooral door bijna alleen maar achteruitlopen.

Reacties als deze van Schwaab maken voor mij de overwinning nog lekkerder!

Ach misschien moet je gewoon niet als een wijf verdedigen Schwaab. Scheelt ook veel

11 december 2017 om 23:29

Daarom redde hij het onderin de Bundesliga ook niet....
Dat hij vervolgens bij PSv in de basis staat zegt eigenlijk al voldoende...

12 december 2017 om 07:26

Haha ja. Zag laatst een heel VI PRO artikel over zn kwaliteiten (uiteraard geschreven door di PSV man), maar ik vroeg me af hoe hij aan zoveel stof kwam... Deze Schwaab is gewoon een hele middelmatige verdediger zonder exceptionele kwaliteiten

Ajax won gewoon verdiend. Ook fijn voor de spanning mbt de titel race. Ik verwacht nl niet dat psv veel punten zal verspelen. Tot nu toe winnen ze steeds hun potjes, soms met geluk. Vraag me wel af of ze dat vol gaan houden.

Vind voornamelijk dat Veltman behoorlijk gemazzeld is.
Als je ziet hoe makkelijk er geel aan Brenet, Hendrix en Lozano wordt gegeven had Veltman er op zijn minst met 2 keer geel af gemoeten.
Hebben we het nog niet over die zotte actie van Schone. Daar kwam totaal geen voetbal bij kijken.
Onbesuisd.

12 december 2017 om 07:47

Jij hebt het er maar druk mee, ga eerst maar eens naar je eigen clubje kijken voor je je alleen maar af geeft op de tegenstander, daar zijn namelijk genoeg aandachtpunten voor. PSV werd namelijk de gehele wedstrijd (op 5 minuten na) compleet overlopen en werden op alle fronten afgetroefd. Van beide kanten was het hard, en sommige spelers van zowel Ajax als PSV hadden van het veld mogen vertrekken met een rode print.

Neem je verlies, het is meer dan terecht.

Die psv-ers moeten niet zo zeuren maar beter voetballen. Nu ligt het opeens allemaal aan de scheids. Het zijn ook net verwende kinderen, alleen maar klagen, klagen en nog eens klagen. Wees een kerel en neem je verlies.

Zijn er hier ook nog mensen die objectief kunnen reageren? Ik weet dat er bijna alleen maar Ajax fans zijn hier, en ik zal hier ook vast geen vrienden mee krijgen.. maar duidelijk was dat PSV de scheids niet mee had. Lozano werd constant gezocht,, hoort er ook bij nu hij de belangrijkste speler is van het team, veltman is gespaard en schone is een twijfel geval. Tijdrekken van PSV hoort bij het spelletje en de positie waarin ze staan (dan moet ajax de bal maar niet verspelen?) maar heb me echt lopen ergeren aan de manier van spelen van Ajax. Gelukkig ging PSV daar later in mee zodat het meer een wedstrijd werd.
Door het wegvallen van Locadia moest PSV de spelwijze veranderen en daar zijn ze niet in geslaagd. Dat lag zeker niet aan de scheids maar heeft ook niet meegeholpen.

Waarom fluit onze beste scheidsrechter - Kuipers - niet gewoon de topper Ajax - Psv, waar het kampioenschap beslist had kunnen worden? Nee, toen de Knvb de heer Blom aanstelde als scheidsrechter, was in feite duidelijk dat de Knvb wilde dat Ajax zou winnen om zodoende 'de competitie spannend te houden'. Bijzonder hieraan is dat dit Vooraf ook al door iedereen werd voorspeld!! Met Blom was de vraag alleen nog maar hoe hoog de uitslag ten gunste van Ajax zou uitvallen, jammerlijk allemaal...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren