Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Mourinho wordt bespuugd en krijgt water en melk over zich heen’

Laatste update:

Manchester City was zondag met 1-2 te sterk voor Manchester United en Ederson had een groot aandeel in die overwinning. De doelman behoedde the Citizens in de slotfase met een knappe dubbele redding voor puntverlies en was na afloop dan ook opgetogen. Volgens José Mourinho was Ederson echter iets té enthousiast.

The Telegraph schrijft dat Mourinho zich stoorde aan het uitbundige juichen van Ederson en diens ploeggenoten in de catacomben en daarom besloot om bij de kleedkamer van de bezoekende partij verhaal te halen. Hij wilde Manchester City verzoeken om uit respect de muziek wat zachter te zetten, maar stuitte op geïrriteerde reacties van spelers.

Mourinho kreeg woorden met de 24-jarige Ederson en de krant schrijft dat de manager is bespuugd en dat hij ook nog een leeg plastic flesje en melk op zijn hoofd heeft gekregen. Of Ederson van dat alles de dader is, is niet bekend. Er ontstond in ieder geval een flink opstootje met ongeveer twintig spelers waarna Mourinho besloot om terug te keren naar zijn eigen kleedkamer.

Mourinho leed tegen Manchester City alweer zijn negende nederlaag tegen een team van Josep Guardiola; van geen enkele andere trainer verloor hij vaker. The Mancunians hadden tegen de buurman ook slechts 35 procent balbezit; hun laagste aantal in een Premier League-thuiswedstrijd sinds 2003/04. Sinds dat seizoen werden dergelijke statistieken pas bijgehouden.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
11 december 2017 om 00:23

Geen reden om te reageren als een stel debielen natuurlijk. Dit zijn volwassen mensen he. Onvoorstelbaar.

11 december 2017 om 00:52

Naar mijn mening is Mourinho verreweg de meest onsympathieke trainer die er is. Verkondigt zichzelf als "the special one". Doet alleen maar negatieve uitspraken over concullega's zoals Wenger en geeft graag steekjes onder water aan andere teams. Daarnaast is hij zelf iemand die nog overdrever blij kan doen dan City waarschijnlijk of hij doet alsof het hem niks interesseert. Zijn teams spelen anti-voetbal, naaien kaarten aan en rekken tijd. En dan vind hij het nodig om te zeggen dat City niet mag juichen nadat ze net op 11 punten zijn gekomen van de nummer 2 in een uitwedstrijd? Kom op zeg. Terecht dat City zegt hoepel op kwal en daarna nog wat water gooit. Daar heeft hij het zelf compleet naar gemaakt.

11 december 2017 om 02:32

Heb je gelijk in. Al zijn er grenzen, die zijn hier duidelijk overschreden. Op het moment dat je je verlaagd tot je fysiek wordt aangepakt en gaat spugen. Dat is het laagst van het laagst. Mourinho valt mensen persoonlijk aan, mondeling. Als je het daar niet mee eens bent of op je teentjes bent getrapt, los het dan lekker zelf op of je geeft hem geen aandacht. Dit kan gewoon niet, lachwekkend dat mensen dit maar prima vinden omdat het Mourinho is. Simpelweg respectloos. Had hem lekker mondeling aangepakt en de deur gewezen. Hier kan de man weer lekker gaan klagen bij de FA.

11 december 2017 om 03:50

City kan toch ook gaan klagen? Wat moet die man in de kleedkamer van de tegenstander? Mou bepaalt hoe er gejuigd mag worden? Ik heb die mafkees vaak zat overdreven over het veld heen zien rennen. Fysiek contact is niet goed, maar uitlokking/provoceren ook niet, laat Mou daar nou van leven. Karma!!

11 december 2017 om 09:29

@zytto34 Ten eerste verkondigd hij zichzelf niet als the special one. Als je dit al zoveel jaren dwars zit, moet je echt het betreffende interview eens kijken.

Ten tweede, vind ik het opvallend dat Mourinho niet alleen dagelijks afgebrand wordt hier, maar ook nog eens alles mag overkomen. Want hij doet dit dat of wat anders. Dus dan is het niet alleen logisch dat hij bespuugd word ten water en melk over zich gegooid krijgt, het is zelfs zijn schuld .. Ja ja. City was trouwens aan het tijdrekken, maar dat terzijde.

11 december 2017 om 10:20

En hoe volwassen was de actie van mourinho dan?

Lol Mourinho en vragen om respect haha. Verdiend, lekker terug naar je eigen kleedkamer met hopelijk een bultje op zen hoofd.

11 december 2017 om 00:20

Ah ja, lekker kinderachtig. Je kan ook gewoon nee zeggen ookal mogen ze mou niet. Denk trouwens dat dit bullshit is. De kranten moeten wat he.

Ach ja Mourinho en zijn theater spelletjes. Het begin inmiddels zielig te worden. Vorig jaar ook richting Conté om te vragen of hij niet uitbundig kon reageren toen Chelsea met 4-0 won. In 2005 kon ik nog lachen om zijn media presence en mind games. Maar tijdens zijn Real Madrid periode is hij veranderd in een kwal. Zolang hij in dezelfde competitie als Guardiola zit zal hij altijd overklast worden

11 december 2017 om 00:31

Dat moet ik nog wel eens zien. Na de zomer kan mourihno zich weer versterken en de enige reden dat united punten heeft verspeelt is omdat pogba mist.

11 december 2017 om 00:34

Ja, gelukkig heeft City geen geld om zich te versterken..😂

11 december 2017 om 00:35

@corleonevito

Drogredenen noem ik dat. Laten we a.u.b niet doen alsof Mourinho in een Arsenal situatie zit waarbij hij niet kan concurreren met City's kapitaal en gekte in de transfermarkt.

Mourinho heeft twee zomers gehad om zich te versterken. En we praten niet over normale transfer bedragen. Ik had gehoopt dat Conte die mogelijkheden had wat Mourinho de afgelopen 2 jaar wel heeft gekregen. City onder Guardiola is (los van deze wedstrijd) duidelijk een betere team wat mooier voetbal vertoond. Het is opzich geen schande dat City momenteel met kop en schouders uitsteekt. Eigenlijk hebben de teams van Guardiola altijd beter voetbal getoond dan die van Mourinho.

11 december 2017 om 00:42

Jij denkt dat conte niet die mogelijkheden heeft? Sorry hoor ons team is een stuk sterker dam die van united qua kwaliteit. We hebben ook betere spelers. Wie heeft united nou gehaald? Pogba, matic, lindelof, lukaku, zlatan. Wij hebben bakayoko, luiz, alonso, zapacosta, morata gehaald. We hebben ons gewoon slecht versterkt. City heeft veruit een sterker team dan united en chelsea beide en onze spelers zijn beter dan die vam united.

11 december 2017 om 00:43

Hoeveel spelers moet city nog halen?

11 december 2017 om 00:43

En we hebben kante gehaald

11 december 2017 om 00:47

Conte heeft meer uitgegeven dan mourihno 2 jaar. Alleen qua netspend heeft conte minder uitgegeven maar dat is omdat united voor laag spelers heeft laten gaan zoals schneiderlin, rooney etc.

11 december 2017 om 00:49

Aanvallend voetbal is niet perse beter voetbal. Vind bijv. de chelse team van mou 12 jaar geleden eem vam de best voetballende team. Was heel compleet. Konden bijna alles.

11 december 2017 om 00:54

Ja en als je kijkt naar de bedragen die zijn gemoeid. Achteraf is het altijd makelijk praten. Luiz, Alonso waren in eerste instantie niet zijn eerste keus. En niemand was afgelopen seizoen ervan uit gegaan dat Conte kampioen zou worden met Chelsea. Maar okã©, credits naar onze coach. De competitie was aan de andere kant ook makkelijker dan dit seizoen.

Maar goed we wijken af van de originele topic, het ging namelijk over Mourinho vs Guardiola. Kijk naar de budget die Mourinho heeft gehad, wat een slechte excuses allemaal. Mourinho heeft genoeg mogelijkheden gehad om zich te versterken zeker als je kijkt naar de transferbudget. Pogba, Bailly, Lukaku, Matic bijvoorbeeld zijn niet de minste voetballers.

Geef gewoon toe, Guardiola overklast Mourinho. Men moet altijd excuses gaan halen. En ik zou een vergelijking tussen Guardiola en Klopp of Pochettino bijvoorbeeld eerder minder eerlijk willen noemen.

Mooi en lelijk voetbal is subjectief ja. Maar je kunt niet ontkennen dat sinds Guardiola trainer is hij revolutionair is geweest. Zelfs het succesvolle Spanje heeft geteerd op zijn prestaties. En Mourinho heeft in het verleden ongetwijfeld laten zien dat hij een van de beste coaches is. Echter is Guardiola de afgelopen jaren en momenteel een betere coach.

11 december 2017 om 01:04

Ja, dat is de enige reden inderdaad.

11 december 2017 om 01:29

Vind spurs hun elftal gelijkwaardig aan de united team als je de spelers naast elkaar legt . Wij hadden zeker kunnen versterker wij hebben geen minnder budget dan een united. We hebben gewoon slecht ingekocht. United heeft ook veel pech met de blessures vannbailly en pogba waardoor ze veel punten hebben verspeelt. Je overschat guardiola teveel. Wacht nou maar gewoon af tor het einde van het seizoen met zulke statements.

11 december 2017 om 01:36

Deze statements zijn gebasseerd op de afgelopen jaren, ik heb Guardiola altijd een betere coach gevonden.

11 december 2017 om 02:03

Dutch aparte CFC supporter ben jij zeg. De echte CFC supporters zijn stuk voor stuk Mou supporters. Ze bleven ook beide keren achter Mou staan nadat hij ontslagen is. Jij vindt Guardiola wen betere trainer. Dat mag best, maar ik zie hem niet met clubs als Porto en Inter de CL winnen. Hij heeft ook nooit andere teams getraind dan absolute topteams.

11 december 2017 om 02:23

Dat ik niet met de grote horde mee ga maakt mij niet een mindere supporter. Sterker nog, ik ben instaat om keuzes voor mezelf te maken. Ik zal niet weten waarom ik achter een trainer moet staan die na een 2-0 overwinning tegen Chelsea naar zijn Manchester United badge wijst.

En overigens kloppen jouw statements niet helemaal. Ik ken genoeg Chelsea supporters en dan heb ik het over Britten die seizoenskaarten hebben (niet Nederlandse Chelsea fans die nog voor 3 andere teams zijn) die net als mij respect hebben voor wat Mourinho heeft betekend in zijn eerste tijdperk en niet veel meer met hem hebben in zijn tweede tijdperk.

11 december 2017 om 02:39

Lijkt me sterk. Ik heb het namelijk over die Britten die een season ticket van CFC hebben. Zij die ook voor hem zongen nadat hij ontslagen was. Het zijn vaak juist de Nederlanders die zo anti-Mou zijn.

11 december 2017 om 06:44

@corleonevito,
kom nou toch. Van Gaal's halve selectie was geblesseerd de twee jaar dat hij daar werkzaam was. En hij had niet eens de beschikking over spelers als Pogba, Ibra, Lukaku, Bailly, Matic, Mhiki, etc. Desondanks had hij hoogste punten aantal in de toppers. Grappig dat het toen geen excuus mocht zijn, maar nu er 2 spelers van United geblesseerd zijn komt het ineens daardoor.

11 december 2017 om 06:47

Voetballende team? Het waren geen voetballende team maar een counterploeg en als het kan dan beetje doordrukken.

Denk aan: Terry, Carvalho, Lampard, Makalele, Cech (bloedvorm) etc... (sterke as).

En nog waren de concurrentie van toen ook minder dan nu...

11 december 2017 om 07:27

Ferguson's united, the invincibles, benitez liverpool die de CL won. Weet je het zeker dat de conccurentie minder was? Ze waren geen counterploeg. Ze speelde op kracht ze domineerde elke wedstrijd met hun middenveld. Ze konden voetballen en counteren. En wammeer het nodig was terug zaken verdedigen en alle ploegen eruit counteren met robben en duff op de vleugels.

11 december 2017 om 07:28

Jij mag dat best vinden maar dan hoef je het niet als een feit te laten brengen en niemand pushen om het zelfde als wat jij vind te zeggen.

11 december 2017 om 08:35

Waarom staat Chelsea dan achter op United, ook al hebben ze de betere spelers? Je opsomming van spelers is ook selectief.

11 december 2017 om 08:59

Omdat conte rare keuzes maken qua tactiek.

11 december 2017 om 10:15

@home Ik vind het altijd raar dat men de prestaties met Porto en vooral Inter erbij haalt alsof ze oh zo ongelooflijk zijn. Het Porto van die tijd was veel beter dan het Porto van nu. Dat team bestond destijds voor een groot deel uit de kern die het EK won waaronder Deco, Maniche, Costa, Carvalho, Valente en Ferreira. Dat waren hele goede spelers. Porto had niet het beste team in Europa, maar het waren zeker geen koekenbakkers. Gedurende de CL winst met Inter stond er zelfs een beter team met onder andere Julio Cesar, Maicon, Lucio, Samuel, Chivu, Zanetti, Cambiasso, Sneijder, Eto'o, Milito, Materazzi en Muntari. Dit is een ongelooflijke selectie aan spelers met een aantal legendes waardoor ik niet begrijp waarom het als een oh zo geweldige prestatie wordt gezien dat Mourinho de CL gewonnen heeft. Ik zeg niet dat Guardiola met slechte teams heeft gezeten, verre van, maar Mourinho heeft niet met team gezeten waarmee het zogenaamd bijna onmogelijk was om de CL te winnen.

11 december 2017 om 12:11

Moet je wel bij halen dat mou de spelers bij inter top heeft gemaakt. Milito was nou geen wereldspeler voor mou. Mou heeft 6 spelers toen vervangen. Maicon was onder hem wereldklasse geworden en hij had zijn ster ibrahimovic verkocht en een betere eto'o voor terug gehaald. Hij won een treble met dat inter team. Dta inter team had stuk minder spelers dan andere topclubs toendertijd en dat porto team was top dankzij mou hij heeft die spelers van wereldklasse gemaakt. Sorry hoor geen coaches had emt deze teams de CL gewonnen. Dat kan ik je met zekerheid zeggen.

11 december 2017 om 12:13

Zegt gemoeg dat al die inter spelers niks meer lieten zien nadat mou weg was. Alleen eto'o cambiasso, zanetti, lucio en waren na hem nog beetje top voor een jaar.

11 december 2017 om 12:27

@corleonevito Hij maakt iedereen overal beter. Alleen Mourinho kan dat, geen enkele andere coach -sarcasm off-. Ik geloof best dat hij spelers beter maakt en hij is een wereldcoach. Maar wat je zegt over Inter klopt niet; het was al een geweldig team voordat Mourinho kwam. Hij heeft dat team alleen nog beter gemaakt en hij had het geluk dat Inter precies de goede spelers had voor zijn afbraakvoetbal. Daarnaast is het geen wonder dat dat team daarna niet meer presteerde. Het waren allemaal oudjes van 29-30 jaar of ouder. In 2010 waren ze voor een groot deel allemaal op hun top dus het is niet zo raar dat Inter in verval kwam nadat de gehele kern (bijna) ging stoppen.bepalende en dragende spelers zoals Zanetti, Cambiasso, Walter Samuel, Julio Cesar en Chivu gingen allemaal binnen 3 jaar weg nadat ze hun piek hadden gehaald en gingen afbouwen/stoppen. Dus het verval van Inter was helemaal niet zo raar, 0.0 aankomende talenten in de selectie destijds (behalve Balotelli misschien).

11 december 2017 om 13:09

Ani wat klets je nou? Welk team had het EK gewonnen? Portugal heeft vorig jaar voor de eerste keer het EK gewonnen hè.

11 december 2017 om 15:31

@Homep

Er zijn meer dan genoeg Britse Chelsea-fans tegen Mourinho, elke thuiswedstrijd tegen United komen de fans met anti-Mourinho speekkoren, let een beetje op lol

11 december 2017 om 15:42

@home Nee, je hebt gelijk. Dat herinnerde ik mij even verkeerd, dat was destijds inderdaad Griekenland. Portugal was destijds heel sterk en bereikte de finale. Maar je reageert niet op de rest van mijn reactie?

11 december 2017 om 15:45

@homep1

Kan jij niet lezen of wat? Ik zei letterlijk tegen je dat ik Britse chelsea supporters ken die een seizoenkaart hebben die ook niet pro-Mourinho zijn. Hoezo lijkt het je sterk, heb jij contact met ze? Ik heb genoeg Chelsea fans (wereldwijd) inclusief Britten in mijn contactenlijst staan.

Precies was Roscoe zegt, sommige voetbalzone leden blijven rare volgels .

11 december 2017 om 17:02

Klopt ken ze ook. Toch hoor ik het vaker van de amerikaanse en indiaanse chelsea fans. Zit ook in een groepchat voor internarionale chelsea fans. Moet wel zeggen de haat bij britse fans is minder dan die bij bijv. Die neppe amerikanen. De britten vonden hem vorig jaar irritant met zijn uispraken over ons en conte en conte zijn tacktiek. Het is allemaal gemixed met mourihno. Tenzij hij united verlaat wat veel chelsea fans willen. Met united blijft het irritant dat hij sneren geeft naar chelsea.

11 december 2017 om 17:06

Andi die sarcasme sloeg nergens er zijm weining coaches als mourihno die matige spelers zoals muntari wereldtoppers kan laten lijken. Staat hij bekend om ook in de voetbalwereld. Dat hij de matige spelers kan laten denken dat ze de beste zijn in de wereld. Kijk nu ook naar lingard en fellaini. Sorry hoor maar de inter van mancini leek niet eens goed genoeg om de kwartfinale van de cl te halen laat staan de CL winnen. Ze waren alleen sterk in een zwak italie.

11 december 2017 om 17:23

Vergeet ook niet dat inter geen hoogbudget had dus mourihno kan nauwelijks investeren. Door slim handelen heeft hij goede spelers kunnen halen. Voordat hij kwam speelde mancini en queresma op de vleugels. Dat zeg al veel. United, Bayern, Chelsea, Barca, Arsenal, Liverpool vond ik allemaal beter dan het team van mancini. Met inter de teble winnen is hetzelfde om met spurs nu de CL te winnen.

11 december 2017 om 00:32

Guardiola overklast hem alleen als zijn team beter is. Zelfde was bij barca zo. Moet maar eens zien hoe het gaat als united zich versterkt. Denk dat city chelsea van 2014-15 niet had verslagen.

11 december 2017 om 00:37

Guardiola en zijn teams hebben altijd meer klasse dan Mourinho. Zelfs als ze verliezen.

11 december 2017 om 00:43

Ja dat sowieso maar ligt aan de filosofie

Nou, dat is dan mooi zijn verdiende loon! De idioot heeft niks geen verhaal te halen bij de tegenstander.

Ben altijd een groot fan geweest van Mourinho, maar merk dat ik me vaker irriteer aan hem sinds zijn laatste vertrek bij Chelsea.

11 december 2017 om 00:47

Eigenlijk sinds real madrid al. Voor real madrid was hij geweldig en zeurde hij niet de hele tijs.

11 december 2017 om 01:02

Dat gebeurde tijdens zijn Real Madrid tijdperk, o.a. Vilanova's ogen prikken etc. Bij zijn eerste Chelsea tijdperk en Inter vond ik hem een geniale gek. Hij had een provocerende uitstraling, maar het was geen schurk die hij in zijn Real tijdperk is geworden.

11 december 2017 om 02:05

Ach dat is ook gewoon als een schaap achter de media aanlopen. Hij is altijd dezelfde persoon gebleven.

11 december 2017 om 02:38

Ongetwijfeld, ik denk dat als ik Mourinho persoonlijk zou tegen komen wij nog weleens beste vrienden konden worden.

Echter, ik ben altijd een enorme liefhebber geweest van Mourinho in de media. Maar in Real Madrid tijdperk vond ik het iets te extreem. Net zoals in zijn laatste jaar bij Chelsea. Ik kan prima zelf observeren, daar heb ik geen mening van een ander voor nodig.

Waren ze bij United maar zo assertief en aanvallend tijdens de wedstrijd. 😂😂😂

Ach, vind ik nou eens helemaal prima eigenlijk. Bemoei je met je eigen zaken ipv de kleedkamer van de tegenstander binnen te gaan malloot. Beetje iemands anders overwinningsfeestje willen verzieken

Arme Mourinho kan er gewoon niet tegen omdat hij weer eens door Guardiola is vernederd. Die 5-0 heeft hem blijkbaar een post traumatische stress gegeven.

11 december 2017 om 01:30

Betwijfel bij sie 5-0 was hij net aan het roer daarna heeft hij pep paar keer verslagen en zelfs de titel gewonnen tegen de beste team aller tijden.

Hahaha

Mourinho is toch echt de laatste persoon die de tegenstander moet gaan vragen om rustig aan te doen uit respect voor de tegenstander. Ik kan het nog herinneren alsof het gister was Mourinho die met antivoetbal Barca uitschakeld met Internationale en dan die vinger in de lucht om te laten zien hoe een grote trainer hij is en ondanks dat spelers van Barca hem zeggen niet te doen het toch blijft doen.

Wat denk je dat je als reactie krijgt als je een kleedkamer van de tegenstander binnen gaat om te vragen of ze iets minder uitbundig willen zijn?

Mourinho doet het puur voor de provocatie.

Tsja als je zelf al zo weinig respect toont kun je moeilijk respect terugverwachten. Een vleugje melk en hij valt om...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren