Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Update: ‘PSV betaalt meer dan tien miljoen euro en biedt vijfjarig contract’

Laatste update:

Maximiliano Romero wordt de laatste uren nadrukkelijk met PSV in verband gebracht. Volgens De Telegraaf hoopt de Eindhovense club met de achttienjarige aanvaller inderdaad een verrassende slag te slaan op de transfermarkt. Het dagblad merkt ook op dat PSV de berichten uit Argentinië vooralsnog als voorbarig bestempelt.

Voormalig voetballer Rolando Zárate behartigt de belangen van Romero, die bij Vélez Sarsfield onder contract staat. VfB Stuttgart bracht naar verluidt twee biedingen van acht en tien miljoen euro op de Argentijns jeugdinternational uit, maar Vélez zou beide voorstellen van tafel hebben geveegd en de Bundesliga-club zou zijn afgehaakt. Romero zou zelf bovendien zijn zinnen op een transfer naar Eindhoven hebben gezet.

Zárate heeft in eigen land laten weten dat PSV een formeel bod op Romero, die el Tigre als bijnaam heeft, heeft uitgebracht. "Dinsdag of woensdag zal hij naar Nederland afreizen om een medische keuring te ondergaan. Bij PSV kan hij ook aan Europese toernooien meedoen en dat ziet hij zeer zitten."

Romero had al eerder in Europa terecht kunnen komen, want in 2015 was hij dicht bij een transfer naar Arsenal. Een knieblessure gooide echter roet in het eten. De spits maakte vorig jaar zijn debuut in het eerste elftal van Vélez en maakte tot dusverre 8 doelpunten in 39 officiële wedstrijden voor El Fortín, de club waarbij hij nog tot de zomer van 2019 onder contract staat.

Update 10 december 10.36 uur – ‘PSV betaalt meer dan tien miljoen euro en biedt vijfjarig contract’
Maximiliano Romero gaat Vélez Sarsfield inruilen voor PSV. In het Philips Stadion ligt een vijfjarig contract klaar voor de Argentijnse spits, zo meldt het Eindhovens Dagblad zondag. PSV betaalt 10,5 miljoen euro en daarbij heeft Vélez Sarsfield een doorverkooppercentage van 10 procent bedongen. Aanstaande dinsdag of woensdag reist hij af naar Nederland voor een medische keuring.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit is een FM wonderkind. Ben benieuwd hoe goed hij in het echt is!

9 december 2017 om 23:59

Ik zal het nog sterker zeggen deze jongen wordt gezien als een van de grootste spitstalenten van de wereld. Deze jongen is wat we een wereldtalent noemen en wordt gezien als een toekomstig wereldtopper. Als Psv Romero haalt dan is dat een veel grotere transfer voor mij dan een Lozano of hiervoor Pereiro. Hiermee haal je qua talent de nieuwe Aguã«ro of Suarez in huis. Mensen hebben echt niet door hoe grote transfer dit kan zijn. Als deze jongen zich snel aanpast moet je Locadia, de jong, Malen en Lammers allemaal in de wachtrij zetten voor deze Romero. Al verwacht ik dat De jong of Locadia nu weg zullen gaan in de winter.

edit: Ben wel benieuwd hoe de deal precies in elkaar zal steken want als 10 miljoen de grens minimaal al is plus zijn salaris ben ik benieuwd of ze een soort Lozano deal hebben met 30 doorverkoop ofzo iets.

10 december 2017 om 00:13

Denk je oprecht dat deze jongen zo goed kan worden als Suarez of Aguero? Niet lullig bedoeld (ken hem niet), maar Real Madrid haalt een 16-jarige voor 45 miljoen. Jesus was ook iets van 50 miljoen en ging naar City. Neymar, Higuain en Aguero zaten ook al vroeg voor veel geld bij een topclub. Lijkt me stug dat je in de huidige markt de nieuwe Suarez/Aguero uit Argentinië weg haalt voor een bedrag rond de 10 miljoen. Dat is voor Chelsea, PSG of City een fooi die ze maar al te graag nemen voor een nieuwe Aguero/Suarez.

10 december 2017 om 00:15

Dan overschat je zijn talent wel, is een gigantisch talent maar niet top 3 spitstalenten ter wereld wat iemand als Aguero was was. Van alle Argentijnse u20 spelers obv SciSkill potentiescore staat hij 3e, dat zegt wel iets. Maar is geen Gabriel Jesus zoals Zytto al zegt. Al staat het voor mij buiten kijf dat hij talent heeft om op een veel hoger niveau dan de Eredivisie een belangrijke speler te worden.

10 december 2017 om 00:22

Nee deze jongen is in potentie echt een wereldtopper zonder daarover te overdrijven. Over het transferbedrag is heel simpel te verklaren want als de nieuwe Neymar uit Argentinië komt zal daar geen 88,7 miljoen voor worden betaalt dan vertrekt die uiteindelijk maar voor 30-40 miljoen. Zelfde geldt voor talenten als Romero een Braziliaan was, was hij vertrokken voor 20-25 miljoen euro dat zijn de feiten. En die Vicinius is niet de vergelijken dat bedrag is gewoon debiel en overpayed als je het mij vraagt. En Wolterx misschien niet als je alles statistisch bekijkt maar qua potentie zie ik hem niet onderdoen voor een Kean, Rashford, Embolo noem ze allemaal maar op. Een Jesus en Mbappe zijn natuurlijk wel veel beter maar qua potentie heeft Romero een toekomst voor zich richting de absolute top. Wereldtop zoals Jesus en Mbappe weet ik niet maar die richting kan hij zeker op.

10 december 2017 om 00:36

@Zytto34

City heeft 32 miljoen betaald voor Jesus.
Een koopje als je ziet hoe goed hij presteert.

10 december 2017 om 00:46

Jij doet nou alsof Argentinië een 'B-land' op voetbalgebied in Zuid-Amerika is.
Er zijn twee landen in heel Amerika (Noord, Midden en Zuid) die echt veel miljoenen aan transfers verdienen, namelijk Brazilië en Argentinië.
Als je nou zei Mexico of Uruguay oké, had je een punt.
Maar geloof me, Europese clubs moeten ook gewoon in Argentinië de volle pond betalen voor een goeie (toekomstige) speler.

10 december 2017 om 00:48

Ah oke psvermaroc. Ik dacht ergens tussen de 40-50 miljoen.

10 december 2017 om 01:26

@psvermaroc
Er is maar 1 speler ooit meer dan 30 dertig miljoen uit Argentinië vertrokken namelijk Saviola. Ik kan zo 5 spelers opnoemen uit Brazilië die voor meer dan dertig miljoen zijn vertrokken. Namelijk Vinícius Júnior, Gabiel Jesus, Neymar, Gabriel Barbosa, Lucas Moura, Denílson dit zegt echt genoeg over de verhouding. En ook al is Argentinië geen b-land is het in vergelijking met transferprijzen dat zeker tegenover Brazilië, dat is een feit.

10 december 2017 om 01:49

Qua aantrekken van buitenlandse spitsen is PSV altijd wel goed bezig gwweest. Romario en Ronaldo om er maar eens 2 te noemen. Ik ben benieuwd naar deze jongen

10 december 2017 om 02:27

Hij kan zeker net zo goed worden.. Groningen heeft gewoon Suarez goed gescout en voor weinig binnengehaald

10 december 2017 om 09:09

9 goals uit 40 wedstrijden , heeft beide benen een goede schot technichsvaardig , maar Dolberg heeft dat allemaal ook , en Dolberg had op zijn leeftijd betere stats, 16 goals uit 30 wedstrijden , en ook nog eens 6 goals in de EL Campagne, is dat dan ook meteen een Wereldtopper?

10 december 2017 om 09:36

Klopt alleen in een mindere competitie

10 december 2017 om 09:49

De Argentijse of de Nederlandse competitie, welke vind je minder? De Argentijnse is zwaar (24 ploegen dus ook lang) en hard; maar beter? Nee absoluut niet, het niveau is echt niet heel veel daar hoor..

10 december 2017 om 10:10

@powntarzan

Ik weet niks van die jongen, dus neem direct van je aan dat dit een toptalent is.

Probleem is alleen dat ook met dat talent, er geen enkele zekerheid is op topprestaties. Dus een club als PSV neemt echte risico's als ze ruim boven de 10 miljoen gaan bieden. Jonge spelers zijn gewoon nog te grillig. Voor een rijkere club zou zo'n bedrag een goede investering zijn, maar voor PSV is het een gok.

10 december 2017 om 12:22

Ook ervaren spelers zijn een risico hoor. Altijd maar die voorzichtigheid bij jonkies. Geef ze gewoon de kans man. Niet als dragende speler of zo, maar om minuten te maken. En oordeel
pas na wedstrijden spelen ipv vooraf.

10 december 2017 om 13:27

Argentijnse talenten zijn dan ook moeilijker dan Braziliaanse talenten qua aanpassen. Kijk bv naar saviola, riquelme, ortega en noem maar op.

10 december 2017 om 12:06

Dat was Zivkovic ook. Dus het zegt allemaal niets.

Zag deze jongen altijd tevoorschijn komen, op Football Manager hahaha. Als PSV hem echt binnen kan halen denk ik toch wel zeker dat ze hier later profijt van zullen hebben.

10 december 2017 om 00:14

idd, en Lozano zag ik ook bij Football Manager voorbijkomen, gehaald bij Real 40+ goals ... Zal er iemand in de PSV-scouting Football Manager gebruiken haha

10 december 2017 om 08:06

Niet alleen bij PSV maar bij veel meer clubs gebruiken ze FM bij de scouting. Iemand die ik ken heeft hiermee gewerkt bij PSV puur met de database van FM. Ik geloofde het in eerste instantie niet maar toen ik Marcel Brands in 2013 bij de nieuwjaarsreceptie tegenkwam heb ik het gewoon aan hem gevraagd en hij bleek daar inderdaad te werken haha

Om hem vervolgens na een jaar via de achterdeur te laten vertrekken.....net als die italiaan. Of zou deze serieus een kans krijgen, immers lammers is der ook nog

9 december 2017 om 23:57

Die Italiaan kwam gratis. Deze jongen moet 10 miljoen kosten.

9 december 2017 om 23:58

Minimaal, 10 mil van HSV dacht ik was afgeslagen

10 december 2017 om 00:18

Blijft ut nog ut zelfde....moet ie wel een kans krijgen

10 december 2017 om 01:16

Wat een zure reactie! Want lozano krijgt ook geen kans. Elke speler die gehaald wordt is geen zekerheid. Druifjes zijn zuur.

10 december 2017 om 06:23

Scamacca kon nieteens meekomen bij Jong PSV. Piroe is een veel groter talent!

In elk spel is hij een wonderkind en hij was dicht bij een transfer naar Arsenal, dus hij wordt sowieso een grote speler in de nabije toekomst 😅👍 Zou een bijzonder goede aankoop zijn voor PSV, als zijn talent inderdaad zo groots is.

Dan hou ik er wel sterk rekening mee dat Lozano, Locadia of Bergwijn in de winter vertrekt. Ik ken deze speler overigens niet, maar als er 10 miljoen betaald wordt zal ie wel meerdere malen gescout zijn. Ik ben benieuwd. ☺

10 december 2017 om 00:00

Lozano in winter vertrekken geloof ik niet.
Denk toch dat Brands alvast in wil spelen op vertrek van Locadia eind van het seizoen.
De Jong nog een jaartje vaste spits, en dan deze jongen erbij als de meer bewegelijke spits.

10 december 2017 om 00:09

Ik hoop en denk ook niet dat Lozano het zal zijn die vertrekt, maar dat Cocu klaar is met bijvoorbeeld Bergwijn of Pereiro zelfs zou mij helemaal niks verbazen.

10 december 2017 om 00:23

Nee geloof me gebeurt allemaal niet.
Denk dat PSV eind van seizoen pas conclussies gaat trekken, en eventueel Pereiro en Bergwijn geen strobreed in de weg zal leggen bij een enventuele transfer.
Waarom in de winter een speler verkopen? En wat als er een basiskracht geblesseerd raakt.
En een aankoop moet vaak nog 'wennen'

PSV heeft al twee keer die fout gemaakt met verkopen van Lazovic (2010) en Afellay (2011) in de winter.
Heeft de club beiden keren geen goed gedaan qua prestaties na winterstop.

Gewoon selectie bij mekaar houden, hopelijk kampioen worden en dan komend seizoen op tijd spelers laten gaan (Pereiro, Locadia) en op tijd versterken.
Kun je prima bouwen aan een nieuw elftal vanaf begin van de voorbereiding.

10 december 2017 om 01:19

Precies dit. Psv gaat die fout niet meer maken in de winterstop. Cruciale spelers gaan gewoon niet weg. (Punt)

10 december 2017 om 11:26

Kan niet anders dan dat iemand inderdaad zal vertrekken. Na het missen van de EL moeten verkopen om financieel alles op orde te houden en nu 10 miljoen kunnen uitgeven.

Met oog op volgend seizoen lijkt me? Iemand die weet hoe PSV dit wilt gaan bekostigen, herinner me dat begin dit seizoen er financieel geen al te sterke situatie was ontstaan en dit gaat geen goedkope jongen zijn. Iemand achter de schermen dicht bij transfer?

9 december 2017 om 23:57

We mogen er denk ik wel vanuit gaan dat een van de voorste 4 spelers zal vetrekken of dit moet betrekking hebben op een zomerse tranfer en dat Psv dan alvast ervanuit gaat dat Lozano niet meer te houden is.

10 december 2017 om 00:07

Is riskant, PSV zag De Jong ook vertrekken deze zomer. Gebeurde niet, als komende 2 transferwindows de Jong weer niet vertrekt heb je een veel te dure kracht op de bank. Als flanken vertrekken kan je de transfersom misschien wel verwezenlijken maar je zal er financieel niet sterker van worden.

9 december 2017 om 23:58

Bergwijn, zoet en Locadia zouden weg kunnen gaan, Met name Locadia en Zoet willen een stap hogerop

10 december 2017 om 00:20

Locadia vind ik nou echt niet bepalende speler bij PSV. Waarom zou hij dan hogerop willen? Bij PSV laat hij het niet wekelijks zien.

10 december 2017 om 10:42

Even los van dat ik geen fan van hem ben, hij heeft al 9 x gescoord en staat 2e op de topscorer lijst van de ED. Lijkt me wel bepalend

10 december 2017 om 00:07

Ik kan het verkeerd zien wolter maar psv heeft inderdaad een gat van 5 miljoen in de begroting en wilde die inderdaad dichten met een transfer. Maar dat wil toch niet zeggen dat Psv geen geld heeft? Ik zou ook niet graag mijn spaarcenten in een tekort stoppen. Werkt 2 kanten op maar ik kan natuurlijk ook niet zien wat Psv te besteden heeft.

10 december 2017 om 00:13

Ow nee dat snap ik, maar hadden ze dat potje niet juist aangesneden deze zomer, zo staat me dat bij al heb ik me er niet in verdiept. Momenteel lopen er veel dure jongens bij PSV rond en lijkt het me niet meer dan logisch dat er een moet vertrekken om dit te bekostigen. Ik heb gevoel dat ze het erop gokken dat ze in de zomer iemand gaan verkopen voor een groot bedrag. Dat is in geval van PSV niet echt een gigantisch groot risico maar lijkt me ook niet ideaal.

10 december 2017 om 11:17

Mooi om te zien dat ook fans van andere clubs zich bekommeren om de financiën van PSV. We verkopen gewoon genoeg om af en toen dit soort spelers te halen. Bovendien is het nog niet rond dus misschien niet waar.

10 december 2017 om 11:31

Geen idee of dat een steek onder water moest zijn maar mijn vriendengroep zijn overwegend PSVfans. Zodoende komt PSV ook vaker ter sprake. Vroeg me gewoon af waar PSV 10+ miljoen vandaan haalt en waarom ze voor dat geld een spits halen IPV 2 extra backs. Wijst dit op een transfer van Locadia/De Jong of vonden ze dit zo'n buitenkansje dat ze de gok willen nemen met een dure kracht op de bank te eindigen wat met oog op je salarishuis alles behalve positief is.

10 december 2017 om 12:43

PSV gaat in de winter geen sterkhouder verkopen, hoogstens im de zomer. Ik bedoel alleen maar te zeggen dat PSV echt geen geld zal uitgeven wat zij niet hebben. Mijn excuses als jij echt nieuwsgierig was, zo kwam dat op mij niet over, vandaar mijn reactie.

10 december 2017 om 13:00

Nee daar ging ik dus ook al niet vanuit, maar die 10+ miljoen zal nu neergelegd worden. Vroeg me gewoon af waar dat vanaf komt. Ook zie ik meer posities waar de nood aan een versterking groter is dan in de spits, als deze aankoop betekent dat ze eerst moeten verkopen om een linksback te halen brengt dat een risico met zich mee want een linksback hebben ze gewoon nodig. Vriend van me ziet het liefste 2 verdedigers erbij komen en ook Van Ginkel zou niet gek zijn als er vervanger voor gehaald zal worden. Als je een flankspeler verkoop moet je er ook een terug halen.

Nou, ik ben benieuwd of mijn club hem daadwerkelijk kan binnenhalen. Weet iemand of deze jongen een directe versterking zou zijn?

10 december 2017 om 00:05

Hij wordt over een maand 19 en heeft 8x gescoord in 39 officiele duels. Ik volg de Argentijnse competitie niet, maar zal er denk ik niet direct staan zoals lozano, maar dat is ook niet gek want die is 3,5 jaar ouder.

10 december 2017 om 00:08

Volgens SciSkill top 3 potentiescore van de Argentijnse talenten u20. Momenteel goed niveau maar je haalt hem vooral voor zijn geweldige potentieel. Is verder dan de spitsen in Jong PSV, dat sowieso.

Meen ergens gelezen te hebben dat deze knakker naar Stuttgart gingen. Begrijp trouwens niet hoe PSV dit kan betalen. Ik dacht dat ze financieel er niet al te goed voor stonden of is dat maar een frame?

10 december 2017 om 00:01

Ze staan er niet al te goed voor financieel, maar de kosten van een jongen als deze is wat een jongen als locadia of bergwijn opbrengt (grosso modo). Als het echt zo'n enorm talent is haal je het maal vier uit straks

10 december 2017 om 00:40

Waar komt dat idee toch vandaan dat PSV er financieel niet goed voorstaat. Ze houden juist steeds geld over.

10 december 2017 om 01:01

Ze houden geld over, maar niet heel veel geld. Als je ziet wat ze netto overhielden in een seizoen met CL valt het best tegen. Niemand zegt dat ze financieel in de put zitten (zijn gewoon gezond), maar het is niet alsof ze zomaar even 10 miljoen kunnen aftikken. Wat ik heb gelezen was dat die clubwatcher van psv afgelopen zomer zei dat ze nog een klein potje hadden liggen waar lozano voor werd gehaald en dat propper verkocht moest worden door een gat in de begroting en dat ze mede hierdoor die Santos van HSV niet konden halen terwijl die maar 6 miljoen was. Of dit allemaal waar is weet ik niet, maar als een clubwatcher dit zegt zit er vaak wel een kern van waarheid achter. Over wat ik lees qua financiën is het ook niet zo dat psv zomaar even 10 miljoen kan aftikken, maar overall is het bedrijf gewoon gezond.

10 december 2017 om 08:39

@zytto
Zoals je al constateert is PSV kerngezond. Ik denk vooral dat PSV op dit moment net als Ajax geen risico's meer neemt en enorm grote talenten uit Zuid-Amerika vroegtijdig wil inkopen voor een (in deze markt) goedkope prijs. Ik ga er vanuit dat Lozano door een grote club zal worden weggekocht voor een enorm bedrag (puur om de hype die er nu om hem heen is) en tevens zijn er verhalen dat Locadia, Zoet, Bergwijn (blijkbaar Serie A), Arias weg zullen gaan. Daarmee kan de club best anticiperen aangezien je hele voorhoede waarschijnlijk weg zal worden gekocht. Economisch kun je dit gewoon verantwoorden, als ik vorig jaar al hoor dat Locadia voor 9 miljoen weg kon en dit jaar alleen maar beter rendeert. Arias voor een mooi bedrag en Lozano voor een klapper. Bergwijn betwijfel ik of er daadwerkelijk iemand voor komt.

10 december 2017 om 11:27

Klopt. Ze kunnen prima spelers halen en zijn gezond, maar denk dat mensen gezien sommige uitspraken niet het idee hebben dat ze zomaar even 10 miljoen kunnen aftikken. Maar als je locadia verkoopt voor 12-15 miljoen dan kun je deze jongen zeker halen. Gezien de uitspraken is het vrij realistisch dat zoet, arias, pereiro, locadia en luuk gaan nadenken over een transfer as zomer en mochten ze de lijn door trekken (qua punten, want de meeste scouts gaan niet naar excelsior-psv denk ik) dan kun je er beter nu al op inspelen.

10 december 2017 om 11:55

Wat bedoel je met "geld over houden", bedoel je daarmee de winst? Want dat is een slechte graadmeter om te meten hoe gezond een bedrijf is. Je kunt die winst beter investeren in aflossen van schulden of iets dergelijks.

En die 10 miljoen euro word van de zomer natuurlijk opgevangen. Arias en Locadia hebben al aangegeven klaar te zijn voor een transfer. Daarnaast zal Lozano waarschijnlijk gaan en de Jong misschien ook.

10 december 2017 om 12:56

Oh zeker, maar als je je geld gebruikt voor schulden aflossen of iets dergelijks bouw je geen groot vermogen op om zo'n transfer te realiseren, maar als locadia vertrekt voor 15 miljoen in de zomer heb je nu alvast zijn opvolger en het geld.

10 december 2017 om 12:48

@ajaxrevolution

PSV kan dit betalen omdat de financiële situatie van PSV gewoon prima is en niet deplorabel zoals soms wel beweerd wordt. Het klopt dat het gemis van Europees voetbal een gat in de lopende begroting heeft geslagen (van vijf miljoen ongeveer) maar de omzet van PSV is nog steeds hoog en het eigen vermogen is ruim 30 miljoen.

10 december 2017 om 12:58

Eigen vermogen zegt niet zoveel over het beschikbare geld, want bij eigen vermogen wordt ook het bezit van gebouwen, grond, etc. meegenomen.

Valt me op dat latijns amerikaanse spelers nadrukkelijk voor PSV kiezen ondanks interesse en biedingen van andere clubs. Was bij Guardado zo, bij Moreno, en ook bij Lozano waren er zelfs clubs die meer boden.

10 december 2017 om 00:44

Zo droomden Javier Hernandez en David Luiz ook van PSV (google maar). PSV was de afgelopen jaren echter zeer slecht bezig en ze deden ook minder aankopen in Latijns Amerika.

Na Guardado en Moreno lijken Latinos weer zich aangetrokken te voelen tot Psv. En PSV gaat na deze positieve ervaring en misschien ook omdat Ajax daar scout (en/of andersom van Ajax' kant) meer scouten. Ik vind het een positieve zaak.

Zweden/denemarken is erg leuk en het heeft spelers als Eriksen en Ibrahimovic opgeleverd, maar over het algemeen zijn het geen spelers die je voor tientallen miljoenen doorverkoopt. Bij Latijns Amerikanen heb je dat wat meer.

Als ik aan el tigre denk dan denk ik toch eerder aan Falcao l.... ik hoop dat hij net zoals lozano heerlijk speelt in het psv shirt

Lets go psv!!... prachtige speler in potentie wereldspeler dexze man heeft veel weg van roman riquelme kan niet wachten!!!

10 december 2017 om 12:29

Ach man Riquelme, wat was dat een prachtige voetballer zeg. Als hij ook maar enigszins lijkt op Riquelme qua speelstijl en bij PSV speelt, ben ik helemaal gelukkig.

Rik Elfrink meldt dat dit nieuws nog te voorbarig is. PSV heeft wel interesse maar er is (nog) geen akkoord.

10 december 2017 om 06:28

Zegt niet zoveel. PSV laat nooit iets los over transfers voordat ze 100% rond zijn.

Heerlijk toch dat clubs als ajax en psv de buitenlandse markt op gaan met peperdure transfers waar AZ ze lekker uit hun jeugdopleiding pakken. Dit gaat alleen nog meer goede talenten naar de Zaanstad lokken want die zien dat je daar echt kan doorbreken zonder overdreven franjes. Die Jahanbakhsh zal wel weer na dit seizoen de hoofdprijs opleveren want die heeft na Ziyech de meeste assists op zijn naam maar is daar integen elke wedstrijd ook nog veel dreigender en veel meer van waarde voor zijn club. Zie de Alkmaarders de komende seizoenen echt mee doen voor de prijzen, alles is er aanwezig: de jeugd, de kennis, scoutingapparaat, de verkoop met Billy Bean die ook betrokken was bij de transfer van Janssen en ze zitten zelf behoorlijk goed bij kas.

10 december 2017 om 06:33

Ik weet niet of ze mee kunnen doen voor de prijzen. Ze hebben geweldige talenten maar ze hebben niet het geld om even een Lozano te kopen of iets dergelijks. Daarnaast denk ik niet dat jullie de talenten lang genoeg kunnen vasthouden om echt een goed team te maken. Is het trouwens nu al een dong dat talenten van Ajax en PSV naar AZ gaan. Daar heb ik nooit echt iets van gehoord ofzo.

Hoe komt psv aan minimaal 10 miljoen?

10 december 2017 om 09:21

Er zijn voldoende liquide middelen als je de jaarrekening erbij pakt. Daarnaast zijn afgelopen seizoen Moreno (6 mln), guardado (3,5 mln), Willems (8 mln), narsingh (4,5 mln), Propper (12-15 mln) verkocht en alleen lozano (8 mln) en Lucassen (4,5 mln). Dus een flinke positieve transferbalans.

10 december 2017 om 11:38

Heel simpel. Meer inkomsten dan uitgaven.

Betrouwbare Argentijnse Journalisten meldde nu dit , hij gaat naar PSV voor een Medische keuring, PSV heeft Stuttgart overtroeft met een bod van 10,5 miljoen euro , en 10 % doorverkoop percentage , .

Ben benieuwd. Klinkt goed allemaal.

FF iets anders.. Zijn er hier meer voormalig Psv Netwerk leden? Heeft iemand enig idee wanneer en of dit weer open gaat?

10 december 2017 om 10:23

Ja ik ook. Ik heb geen flauw idee maar alle fora van alle deelnemende clubs van netwerk.to liggen er al heel lang uit.

10 december 2017 om 13:04

Balen he. Al die transfersoaps

Mocht dit waar zijn (zit denk ik een kern van waarheid in), dan haalt PSV wederom een speler binnen waarbij ik als Ajacied toch wel jaloers ben. Precies hetzelfde had ik ook toen PSV Lozano binnenhaalde.

Op de een of andere manier heb ik altijd wel een zwak gehad voor voetballers als landen uit Argentiniã«, Colombia, Mexico, Venezuela, Peru, Uruguay en (vooral) Braziliã« en ik weet zeker dat PSV met Romero een zeer talentvolle en goede spits binnenhaalt en ik sluit niet uit dat Romero een vergelijkbare traject zal afleggen bij Psv, als dat Neres bij Ajax deed.

Neres pikte hier en daar geregeld z'n wedstrijden mee in z'n eerste halfjaar bij Ajax, vervolgens keerde Traorã© terug naar Chelsea en moest Neres zijn plek overnemen. Dat heeft bij hem iets langer geduurd dan nodig was, want in principe was Neres sinds het begin van dit seizoen al klaar voor een basisplaats, maar doordat Keizer eigenwijs was en Kluivert en Cerny meer kansen op rechts gaf, moest Neres wachten en uiteindelijk was de wedstrijd tegen Heerenveen de ommekeer voor Neres.

Zo'n traject zie ik deze Romero bij PSV ook wel afleggen: het eerste halfjaar rustig wennen en in de zomer zie ik Locadia en/of de Jong wel vertrekken en dan staat Romero klaar om het over te nemen en ook zie ik Lozano na dit seizoen wel vertrekken bij Psv.

10 december 2017 om 10:45

Ik mag alleen wel hopen dat deze gozer wat beter is als Neres want laten we eerlijk zijn, voor 12 miljoen is het toch een beetje karig...

10 december 2017 om 10:53

@ Roogsfc,

Ajax gaf een tijdje terug al aan dat ze inderdaad teveel hebben betaald voor Neres, maar desondanks dat ben ik echt wel blij en tevreden over Neres. Natuurlijk zijn er nog een hoop dingen die hij moet verbeteren, maar ik heb echt wel vertrouwen in hem en dat komt waarschijnlijk ook omdat ik (zoals ik hierboven al aangaf) een zwak voor dit soort voetballers heb.

Neres is immers nog altijd pas 20-jaar en ik weet zeker dat als Neres zijn basisplaats blijft behouden, dat hij dit seizoen rond de 15 goals zal eindigen en ook nog meerdere assists gegeven zal hebben en bij Neres heb ik echt wel het idee dat er nog veel meer rek in hem zit (qua spel en scorend vermogen/rendement) en het bedrag dat Ajax voor hem heeft betaald, zie ik ze over een paar jaar echt wel terugverdienen.

10 december 2017 om 11:38

Vind je Neres tegenvallen? Sinds hij een langere periode de kans krijgt (dus sinds hij basis kwam te staan) statistisch geweldig, enige speler die voor Ajax elke wedstrijd goal of assist geeft en na Ziyech meeste kansen gecreëerd, na Ziyech meeste assists, meeste doelpunten. Ik weet niet wat het verwachtingspatroon is door zijn prijskaartje maar momenteel doet Neres het voor een speler van zijn leeftijd met het aantal wedstrijden dat hij in de benen heeft werkelijk fantastisch. Qua doelpuntenbetrokkenheid per minuut momenteel zelfs beter dan Lozano in de Eredivisie. Alleen is Lozano dominanter aanwezig in het spel van PSV dan Neres in dat van Ajax, niet in de laatste plaats door gebrek aan aanvoer.

10 december 2017 om 11:44

@roogsfc

Je vind zeker Lozano wel goed, en Neres vind je karig?
Vind het absolute onzin dat er constant word verkondigt door veel Nederlanders, Statistisch is Neres namelijk de beste buitenspeler van de Eredivisie, en ja ook beter dan een Lozano..

Hier de stats van Neres en Lozano

Neres is betrokken bij 12 goals , 6 goals 6 assist , in 843 minuten , Lozano is betrokken bij 13 goals , 10 goals en 3 assist , maar heeft wel 150 minuten meer gespeeld dan Neres namelijk 998 minuten , dus Lozano is betrokken bij 1 goal meer dan Neres, maar heeft daarvoor wel 150 minuten extra gespeeld, is bijna 2 volledige wedstrijden, daarin zal Neres die 1e goal betrokken echt wel rechttrekken.

Lozano heeft in die 150 minuten extra gespeeld 24 kansen gecreeërd in totaal voor zijn teamgenoten, Neres heeft met 150 minuten minder gespeeld 21 kansen gecreeërd voor zijn medespelers, daarin heeft Lozano dus slechts 3 kansen meer gecreeërt in bijna 2 volledige extra wedstrijden meer gespeeld..

Dan de voorzetten, Neres komt 33% van zijn voorzetten aan, bij Lozano 28%

Lozano heeft 31 schoten gelost voor zijn 10 goals, Neres heeft slechts 14 schoten gelost voor zijn 6 goals, dus wie is er rustiger voor de goal vraag ik me dan af, de meeste meldden Lozano, feiten liegen niet, Neres is zuiverder in zijn afwerking.

Dan gaan we door naar de Passing , Neres heeft een Passnauwkeurigheid van 81% , Lozano 72%

De Passnauwkeurigheid op de helft van de tegenstander, daar is die van Neres 79% , bij Lozano slechts 60% dus op de tegenstanders helft lijd Lozano ontiegelijk veel balverlies.

Dan gaan we kijken naar succesvolle dribbels, dus wie het beste kan passeren.
Neres 61% van de tijd passeert hij zijn mannetje , bij Lozano is dat 56%

Dus zeg het maar... als je Lozano goed vind, vind je Neres minstens net zo goed ... Statistieken liegen niet!

10 december 2017 om 12:08

Joh ,je bent erg vermoeiend met je vergelijking tussen Neres en Lozano.
Feit is gewoon dat internationaal gezien Lozano veel hoger staat aangeschreven dan jouw vriendje Neres.deal with it ,en ga niet elk topic waar PSV word besproken lopen verzieken met nietszeggende statistiekjes.
Dat jij Neres beter vindt is mij helemaal prima,en het is ook helemaal prima dat er mensen zijn die Lozano beter vinden.

10 december 2017 om 12:13

@primoss, Verzieken? Ik kom aan met Statistieken, Statistieken liegen niet!.
Daarnaast , die 2 goals tegen Belgie waren knap , maar vergis je niet , Belgie speelde zonder Kompany, Alderweireld en Vertonghen...

De verdediging bestond uit een B Garnituur , heel het elftal was een B Elftal , een Oefenpot om spelers de kansen te gunnen die normaal niet speelden.
En dat hij die 2 goals fraai maakte eens , maar tegen een Alderweireld of een Kompany had hij ze niet zo gemakkelijk gemaakt ,.

Hij speelde tegenover Boyata, ken je hem nog? speelde destijds 1 jaar bij Twente op huur , kon er bij Twente al niet bijsterend veel van , speelt nu bij Celtic , maar goede verdediger ?? Nee zeker niet.

Daarnaast andere Internationale wedstrijden stellen weinig voor , tegen Honduras, Panama , en dat soort landen, Lozano heeft in zijn 24 interlands voor Mexico 7 goals gemaakt , waarvan hij dus vele wedstrijden speelde in Midden Amerika voor de Voorrondes voor het WK , dus speel je gelijk tegen kleine landen..

Ziyech speelde bijvoorbeeld ook tegen kleine landen met Marokko en heeft zelfs nog veel betere stats dan Lozano heeft bij Mexico.... is dan Ziyech opeens een Fenomeen?? nee toch???

Zegt toch geen ruk ???...

Nee Lozano is zwaar gehyped , en in de Eredivisie zeggen de statistieken dat Neres echt helemaal niks minder is dan Lozano, sterker nog , op de meeste fronten is Neres gewoon statistisch beter , en statistieken liegen niet...

Dus ... onderbouwde reacties kunnen de Psvers.. er niet op geven.. alleen maar gezeik dat je dan de topic verziekt , omdat je de Feiten niet aankan..

Triest maar waar... een onderbouwde reactie krijg ik dan niet op terug.. maar dat ben ik wel gewend... roepen zonder feiten ...

10 december 2017 om 12:22

Je bent dit topic wel aan het verzieken ,het zou je sieren als eens on topic blijft.
Topic is niet over Lozano of Neres ,voor het geval je het niet weet.

10 december 2017 om 12:29

Statistieken liegen vaak genoeg volgens de overall statistieken van whoscored is dit de top 5 van de eredivisie. 1 ziyech 2 jahanbaksh 3 lozano 4 neres 5 younes. Hoort Younes bij de beste 5 spelers naar jou mening? Lozano is gewoon een goede speler en hetzelfde geld voor Neres. Daarnaast speet hij volgens jou alleen maar tegen flut materiaal nou dat zelfde geldt natuurlijk voor Neres.

10 december 2017 om 12:29

@primoss , iemand hierboven begon over Neres, waarop ik inhaak...

10 december 2017 om 12:34

Doe nou geen moeite fcknudde. Als sommigen vinden dat hij bagger speelt prima. Hun mening als ze het tenminste kunnen onderbouwen, want anders is het gewoon haat. Deze topic gaat daar niet over dus laat het gaan.

10 december 2017 om 13:18

Gut gut zeg, je kraakt een keer een kritische noot over een Ajax-speler en je krijgt de hele goegemeente van voetbalzone over je heen, alsof je iemand z'n moeder beticht van het uitoefenen van het oudste beroep ter wereld.

Allereerst is het een aanname om te beweren dat ik Lozano wel goed vind en dat ik Neres slecht vind. Dat zeg ik namelijk nergens. Alleen dat je voor 12 miljoen wat meer exceptionele kwaliteiten mag verwachten, wat ik dus ook hoop van deze aankoop van Psv. Ik heb overigens geen enkele voorkeur voor noch PSV of Ajax.

Enige wat ik wel wil aantekenen bij het Lozano - Neres vergelijk is dat Lozano er direct staat wat naar mijn idee een teken van kwaliteit is en Neres eerst een behoorlijke tijd heeft moet acclimatiseren. Just my 2 cents.

10 december 2017 om 14:01

''enige wat ik wel wil aantekenen bij het Lozano - Neres vergelijk is dat Lozano er direct staat wat naar mijn idee een teken van kwaliteit is en Neres eerst een behoorlijke tijd heeft moet acclimatiseren''

Nou hier moet ik zelf ook maar op reageren, want dit slaat nergens op.

Ajax had Neres gekocht toen men nog Traore had. Traore lieveling van Bosz en ook aanbevolen door Bosz. Waarom zal hij Traore dan aan de kant zetten voor Neres terwijl Bosz zelf aangaf dat Ajax geen extra winger nodig had? Ajax (directie) was echter niet tevreden met Traore en kocht toen Neres erbij wetend dat Traore in de zomer toch pleite zal gaan. Dan heb je al zijn vervanger in huis.

Bosz wilde Neres dus nooit hebben, want hij vond Traore geweldig ondanks alle kritiek. Later kreeg Bosz ook gelijk, want Traore werd zelfs beste winger in de EL.

Echter kun je Neres niet de schuld geven van het niet mogen meedoen in Ajax en het zogenaamd wennen.. Zelfs wanneer Bosz hem vorig seizoen gebruikte scoorde hij of leverde hij direct een assist.

Dit seizoen is Traore er niet en daarom staat Neres basis. Niet vanaf het begin, want Keizer wilde eerst Justin die hij ook kent van Jong Ajax de kans geven (weer een nadeel voor Neres).
Justin greep die kans niet op rechts, waardoor Neres uiteindelijk de kans kreeg. Nou en hij laat het toch ook zien dus wat is je probleem? Het niveau van Neres vs Feyenoord heeft geen enkele ED winger dit seizoen gehaald hoor. En dat vs de beste linksback volgens de zogenaamde kenners.

Is al bekend of hij al in de winter al komt of pas van de zomer?

Filmpjes beloven veel goed zeg! Dit is wel even wat anders; een brok kracht en explosiviteit wat die jongen laat zien. Goede zet van PSV om in dit soort talenten te investeren; lange contracten vergoeden een de hoge transfersom.

Zaak om nu alvast flink door te pakken voor volgend seizoen. Als PSV Champions League gaat spelen moet Brands de selectie gewoon in juni al een keer op peil hebben. Dat betekent niet alleen nu al bezig zijn met het aantrekken van nieuwe spelers - met name voor de verdediging - maar ook zaakwaarnemers van huidige spelers aan de slag zetten. Beter verkoopt PSV De Jong en Locadia en zijn Romero, Lammers en Piroe volgend jaar de spitsen waar je mee werkt. Behalve Van Ginkel zullen Zoet, Arias en Pereiro waarschijnlijk vertrekken en zou het een zegen zijn als ook Isimat en Brenet een andere club vinden en intussen zou ik 10+ miljoen van Torino ook gewoon accepteren voor Bergwijn komende zomer.

Hebben ze in eindhoven ook nog jeugdspelers rondlopen?

10 december 2017 om 11:58

"bij Ajax spelen Onana,veltman,de Ligt,vd Beek,dolberg,kluivert die van de jeugd afkomen."

Laat me niet lachen, man. Onana was al 19 (!) toen hij naar Ajax kwam. En Dolberg had in Denemarken al op het hoogste niveau gespeeld.

10 december 2017 om 12:02

Laat me niet lachen man, Zoet kwam pas op zijn 15e, Bergwijn komt van Ajax af , Locadia van Willem 2 , Brenet kwam op zijn 17e , en Hendrikx is ook gekocht ... dus als je altijd dat gemekker van aangekochte jeugd , dan kan je heel die waslijstje van jullie in de prullenbak gooien want anders ben je nogal hypocriet , de ene wel en de andere niet, of het zijn allemaal eigen jeugd, of het zijn aangekochte jeugd, wat de termen zeggen dat je 3 jaar voor een club moet spelen en dan is het eigen jeugd, dus vanaf je 16e , tot je 23e , als je in die periode bij een bepaalde club speelt , ben je eigen jeugd , Onana was als 18 jarige gehaald en keept nu al 3 jaar voor Ajax , 1 jaar jong , en 2 jaar 1 , dus is officieel conform de regels eigen jeugd, anders zijn die waslijstje van PSV ook allemaal geen eigen jeugd als je dat zo meld...

10 december 2017 om 12:03

Dolberg kwam op zijn 16e , is nu 20 jaar , speelt al 4 jaar bij Ajax , waarvan 2 jaar in de jeugd , dus is hij volwaardig eigen jeugd conform de regels Uefa..

Anders zijn Zoet,hendrikx,bergwijn,locadia en Brenet ook geen eigen jeugd, Psvers zijn zo goed om alles in hun straatje te lullen, geweldig!

10 december 2017 om 12:06

Als Onana eigen jeugd is dan zijn Arias en Isimat dat ook. Die speelde eerst namelijk ook een aantal wedstrijden in jong Psv.

10 december 2017 om 12:09

Onana en dolberg zijn jeugdspelers, maar zeker geen eigen jeugd spelers. Dat zijn alleen justin, veltman, Donny en de ligt. Zeefuik eigenlijk ook.

10 december 2017 om 12:13

Het gaat niet om een *jong*
Jl elftal. Heeft de speler in kwestie een jeugd contract gehad en is hij verder opgeleid op je jeugd complex. Arias tekende toch echt wel direct een contract voor het eerste. Maar goed ikzelf vind eigen jeugd jongens die echt lang in de opleiding spelen. Dus ik wijk af van de regels.

10 december 2017 om 12:14

Fc knudde de helft van wat jij zegt is absolute onzin. Hendrix zit al 14 jaar bij PSV en Dolberg kwam 2,5 jaar geleden naar Ajax en hij is nu 20 dus toen was hij 18 of bijna 18. De enige die alles in zijn eigen straatje lult ben jij.

10 december 2017 om 12:15

@fcknudde1988:

"zoet kwam pas op zijn 15e"
Inderdaad, kwam op zijn 15e, heeft daarna nog een jaar in de B-jeugd en twee jaar in de A-jeugd gespeeld. Eigen jeugd dus.

"bergwijn komt van Ajax af"
Maar zit wel al sinds zijn 13e bij Psv.

"hendrikx is ook gekocht"
Gekocht? Hendrix is op zijn 9e (!) van een amateurclubje uit zijn geboortedorp naar PSV gekomen. Als dat al telt als "gekocht", dan zijn zelfs De Ligt en Veltman gekochte spelers.

Brenet en Locadia waren inderdaad al wat ouder, maar dat vind ik nog steeds andere gevallen dan Onana en Dolberg.

10 december 2017 om 12:18

Bergwijn kwam vanaf de Ctjes pas bij PSV binnen , denk toch echt dat je dan 14-15 jaar bent , en geen 13..

Maar dat bedoel ik dus , Zoet en Bergwijn zijn wel eigen jeugd in jou definitie , terwijl die net zo gekocht zijn als Dolberg...

Dus praat je jezelf wel behoorlijk tegen!

10 december 2017 om 12:18

Onana is nog geen eens 3 jaar bij Ajax. Je kraamt onzin uit.

10 december 2017 om 12:31

Nee jij praat je jezelf behoorlijk tegen Dolberg had zijn debuut in het professioneel voetbal al gemaakt toen hij naar Ajax kwam dat jij dat vergelijkt met een Bergwijn zegt genoeg.

10 december 2017 om 12:32

"maar dat vind ik nog steeds andere gevallen dan Onana en Dolberg" bij een feit (is een speler homegrown) doet jouw mening er vrij weinig aan af. In Februari staat Dolberg 3 jaar onder contract bij Ajax en in de zomer is hij officieel home grown. Onana is vanaf deze wintertransferperiode ook home grown en mag zo op Europese lijsten ingeschreven worden. Zelfde zal opgaan voor Frenkie de Jong in zomer. Al die spelers kwamen als A-junioren en zullen voor ze 22 worden dus 3 jaar bij Ajax hebben gespeeld. Dat is volgens regelementen, zou ik het eigen jeugd noemen? Nee. Maar ze vallen wel onder de Ajax-opleiding in de ogen van de UEFA en daar doelt FC Knudde op al geeft hij wel enorme drogredenen waarom bij PSV met die namen anders zou zijn. Maar ben het wel met hem eens dat het belachelijk is om Brenet eigen jeugd te noemen maar iemand als Eriksen toen niet. Cerny speelt sinds zijn 14e bij Ajax (van 14 tot 16 toernooien en oefenwedstrijden + stages) en bij bij 16 werd dat pas officieel beklonken omdat het anders tegen de regels zou zijn. Maar zie mensen die nogsteeds vinden dat Cerny die nu 6 jaar bij de club meetraint en er 4 jaar speelt geen speler vinden die door Ajax is opgeleid maar dan wel iemand als Locadia voor bij PSV noemen. Feitelijk gaan Onana, Veltman, De Ligt, Zeefuik, De Jong (2x), Vd Beek, Dolberg en Kluivert van de spelers die ik vandaag best minuten zie maken - mits ze tot de zomer blijven in geval van Dolberg en Frenkie - die bij de UEFA als Ajaxjeugd/homegrown te boek zullen staan.

10 december 2017 om 12:33

Ik spreek mezelf helemaal niet tegen.

"bergwijn kwam vanaf de Ctjes pas bij PSV binnen , denk toch echt dat je dan 14-15 jaar bent , en geen 13.."

Je kunt het ook even opzoeken voordat je een verkeerde aanname doet. Steven Bergwijn is geboren op 8 oktober 1997. Hij stapte in juli 2011 over van Ajax naar Psv. Toen was hij dus 13. Overigens heeft Ajax hem weggestuurd, er is dus sowieso geen spraken van "kopen".

"maar dat bedoel ik dus , Zoet en Bergwijn zijn wel eigen jeugd in jou definitie , terwijl die net zo gekocht zijn als Dolberg..."

Zoet en Bergwijn zijn dus gekomen op hun 15e en 13e (en niet zoals jij zegt gekocht, ik neem aan dat ze immers nog geen contracten hadden...). Zoet heeft daarna nog jaren in de B- en A-jeugd gespeeld, Bergwijn zelfs nog in de C-jeugd.

Dolberg is op zijn 17e voor 350.000 euro gekocht bij een Deense club, waarvoor hij al op het hoogste niveau had gespeeld.

Als je echt het verschil niet ziet, dan lijkt verdere discussie me redelijk zinloos.

10 december 2017 om 12:36

Onana is vanaf komende maand 3 jaar spelend voor Ajax, AsRoma8. Rond deze tijd in 2014 werd bekend dat Onana Barca zou verlaten voor Ajax, Barcelona stelde hem nietmeer op en IPV in de zomer van 2015 kwam hij al in Januari 2015 over. Heeft dat half jaar Jong Ajax gespeeld, heeft toen volledig seizoen Jong Ajax gespeeld en nu anderhalf jaar Ajax 1. Onana zal dus gewoon voldoen aan criteria, anders heeft hij misschien zelfs geen opleiding gehad want in Kameroen zat hij pas 2 jaar bij die Eto'o academy voor hij naar Barcelona ging (geen idee of hij die 3 jaar daar heeft gehaald, maar als hij met 16 zou zijn overgekomen niet)

10 december 2017 om 13:10

Dus brenet komt op zijn 17de van de amateurs en locadia van willem 2 en is wel eigen jeugd maar Dolberg en Onana niet? Prima hoor, maar ze waren even oud toen ze bij de club kwamen, dus het is eerder meten met 2 maten.

10 december 2017 om 11:50

@sobermikel:

Er zijn dit seizoen al genoeg weekenden geweest waarin PSV 5 zelf opgeleide spelers in de basis had staan en Ajax en Feyenoord maar 2 of 3.

10 december 2017 om 11:55

@cabinesse

Ik tel toch bij Ajax veel meer

Onana 1, De Ligt 2 , Veltman 3 , Vd Beek 4, Dolberg 5 , Kluiver 6!

10 december 2017 om 12:01

Ajax heeft dit seizoen wedstrijden gespeeld waarin De Ligt en Veltman de enige spelers uit eigen jeugd waren.

En zoals ik al zei: Onana was 19 toen hij kwam en heeft geen seconde in de jeugd van Ajax gespeeld. Dolberg had in Denemarken al op het hoogste niveau gespeeld. 100% Geen eigen jeugd. Of telt bij Ajax tegenwoordig iedereen die voor z'n 20e gehaald wordt als eigen jeugd? Valt me nog mee dan dat je Neres niet meerekent...

10 december 2017 om 12:05

Dolberg kwam op zijn 16e is nu 20 , is dus conform de regels Eigen jeugd.
Onana kwam op zijn 18e , niet op zijn 19e , is nu 21 , is dus 3 jaar bij Ajax , dus eigen jeugd conform de regels..

Als je dat niet vind en aangekochte jeugd vind prima, dan zijn Zoet,hendrikx,locadia,brenet en Bergwijn dat ook , want die kwamen ook pas allemaal later 15 jaar of ouder.. dat is net zo aangekocht dan Dolberg en Onana, alleen de Uefa "s regels zeggen dat je als je 3 jaar bij de club speelt vanaf je 16e-23e leeftijd ben je conform de regels ""eigen jeugd""

10 december 2017 om 12:10

Als Ajacieden Onana als eigen jeugd zien om maar PSV voor te blijven qua eigen jeugd dan zegt dat misschien ook wel iets.

10 december 2017 om 12:14

En als we echt moeilijk gaan doen met regeltjes. Onana is pas in Februari 201 drie jaar bij Ajax, en dus geen eigen jeugd volgens jouw definitie.

10 december 2017 om 12:17

Nee als de Psvers roepen dat je een talent hebt aangekocht , en roept dat dat geen eigen jeugd is terwijl de gehele waslijst van PSV , allemaal aangekochte jeugd is , om dat dan wel te bestempelen als eigen jeugd..

Hoe komt dat over denk je?? klopt toch niet.. je praat jezelf dan behoorlijk klem.

10 december 2017 om 12:20

Op je 16de komen en 4 jaar in eigen jeugd van PSV spelen vind ik iets anders dan op je 18de komen en een half jaar bij jong Ajax spelen. Of is Neres straks ook eigen jeugd van Ajax?

10 december 2017 om 12:30

Neres kwam op zijn 19e , en vertrekt verwacht ik aankomende zomer, is en zal dus altijd te boeken staan als aankoop conform de regels.

10 december 2017 om 12:35

Maar als hij nog 2 jaar en een paar maanden bij Ajax speelt is hij eigen jeugd volgens jou?

10 december 2017 om 13:12

cabinessence Van de Beek heeft 1 duel niet in de basis gestaan voor Siem (ook uit de jeugd), dus in principe hebben er altijd 3 jeugdspelers ingestaan.

10 december 2017 om 13:43

Ik ben benieuwd welke wedstrijden dat dan waren, Cabinessense. Vd Beek heeft 1 wedstrijd gemist en toen speelde De Jong die ook gewoon home grown is. Daarnaast heeft iemand als Kluivert in de helft van de wedstrijden gespeeld. Maar ben benieuwd welke wedstrijden er waren met enkel Veltman en De Ligt.

10 miljoen hoe komen ze aan dat geld ?
Dit is buiten proporties hebben geen cent te makken daar maar wel 10 miljoen kunnen betalen heel erg apart.

10 december 2017 om 11:36

Bron voor je claim dat PSV geen cent te makken heeft? Volgens mij is PSV financieel de afgelopen jaren echt veel sterker geworden.

10 december 2017 om 11:45

Misschien kun je beter eerst de vorige betichten lezen of de moeite nemen om de jaarrekening te lezen.....

10 december 2017 om 12:05

Je kunt zeggen wat je wil over Brands en Gerbrands, maar zeker niet dat ze op financieel gebied een roekeloos beleid voeren. In tegendeel, zelfs. Een aantal van hun voorgangers hebben dat wel gedaan, zij hebben daarna juist het puin opgeruimd. Dus als zij 10 miljoen uitgeven, dan heb ik er het volste vertrouwen in dat dat geld er gewoon is.

10 december 2017 om 12:43

Kijk wat Feyenoord heeft gedaan na 1 jaar CL. Die hebben even voor bijna 30 miljoen spelers gekocht. Zoiets heeft PSV nooit gedaan en die hebben de afgelopen jaren veel meer verdiend aan transfers en geld van de CL. Alleen Wijnaldum en Depay was al bijna 60 miljoen en met de verkoop van jongens als Propper, Bruma, Willems, Narsingh, Guardado, Moreno etc. Zit je wel tussen de 80 en 100 miljoen terwijl er toch vrij weinig aangekocht is de afgelopen jaren. Terwijl het huidige team niet eens zo'n heel duur team is uit de basis hebben alleen de Jong, Lozano, Pereiro een bedrag boven de 3 miljoen gekost en op de bank zitten met Ramselaar Maher en Luckassen ook wel 3 dure aankopen maar de rest is voor een spotprijsje opgepikt. Dat al het dan opraakt lijkt mij iets wat eigenlijk niet kan gebeuren.

Snap werkelijk niet wrm ajacieden discussie kapen door neres hier te bespreken. Topaankoop dezen jongen. Vergeet mauro junior niet! 2 duels 1 doelpunt en assist. Vandaag gaat psv 13 punten uitlopen op club met hoogste begroting in nl.

Haha morfie toch, Onana is toch geen eigen jeugd. Dat weet jij ook wel.

Maaarrr, wel vet natuurlijk dat PSV zoekt in dit segment kwalitatieve spelers. Uiteraard-en met mij denk velen,is mij deze speler totaal onbekend-doet mij denken aan het tijdperk Farfan en kezman,waar er 11-13 mio werd gegeven aan spelers in een vergelijkbare leeftijdscategorie. Heden ten dage zijn de prijzen helaas verdubbeld of zelfs meer. Je betaald meer voor minder! Hopelijk is dit een attractieve speler die voor wat vuurwerrk zorgt. Als ik dit zo lees moet het wel goed komen. Ik denk dat PSv hiermee viorruit denkt en inspeelt op een mogelijk vertrek van een aantal spelers en inschat dat deze speler het gaat maken. 10+ mio is gewoon veel geld voor een speler van Psv, alhoewel ik weet dat bedragen vrijwel nooit ineens worden betaald.

Ja hoor naar de Bundesliga toe kunnen , biedingen worden door Velez afgslagen. En dan bied Psv ook 10 miljoen en dan kies je voor 5 seizoenen Eindhoven wat een kul verhaal.

10 december 2017 om 13:56

Waarom niet? PSV heeft een heel goed track record wat spelers uit zuid- en midden Amerika betreft. Voetbal in Europa is toch heel anders als in Argentinië, ideale club om te wennen in Europa!

10 december 2017 om 14:44

PSV staat er in Zuid-Amerika gewoon prima op; spelers als romario, Ronaldo, farfan, Edison Mendez, lozano hebben allen de stap van een Latijns-Amerikaanse competitie naar Eindhoven gemaakt, niet geheel zonder succes. Ik kan zo geen enkele speler opnoemen die eenzelfde soort overstap naar Stuttgart heeft gemaakt. Tevens speelt PSV vrijwel altijd Europees (ja dit seizoen niet), en speelt voor de prijzen. Iets wat Stuttgart niet kan bieden.

Ken deze jongen niet maar hoop dat een soort lozano Word.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren