Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Als je Keizer nu ontslaat, heb je als directie de verkeerde keuze gemaakt’

Laatste update:

Marcel Keizer volgde afgelopen zomer Peter Bosz op als trainer van Ajax. Onder zijn bewind plaatsten de Amsterdammers zich niet voor Europees voetbal en is de achterstand in de Eredivisie op koploper PSV opgelopen tot tien punten. Oud-teammanager David Endt vindt dat de coach voorlopig het voordeel van de twijfel moet krijgen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het zou ze 'sieren' om hem vroegtijdig te ontslaan en te concluderen dat ze een fout hebben gemaakt. Gewoon zeggen dat je fout zat vind ik beter dan maar vast te houden aan Keizer in de hoop dat het goed komt.

Ken je fouten en leer er verdorie een keer van. Maar dat lijken ze bij Ajax niet te kunnen/willen. Naiviteit ten top.

5 december 2017 om 13:59

Dat doet Ajax nooit. Zie de kwestie Tete-Veltman. Ze bieden de slechtste (terwijl er concrete interesse bestond voor een redelijke prijs) een contractverlenging en nota bene de aanvoerdersband aan. We hebben hem weer zien schutteren tegen Twente toch?

5 december 2017 om 14:03

True. ik geef ook aan dat ze bij Ajax weinig zelfreflectie hebben. Dat is juist nodig om te verbeteren, maar helaas.

En inderdaad dat Veltman de aanvoerdersband draagt slaat nergens op. Echter wilde Tete helaas al weg, dus was hij onhoudbaar. Wat ik erg jammer vind. Ajax had meer haar best mogen doen om hem te behouden.

5 december 2017 om 14:14

@koeral
Ik denk als Tete gewoon basisspeler was gebleven hij niet perse weg wilde hoor.
Dus ik denk dat Bosz daar ook een beetje debet aan is.
En Veltman.......tja 't is geen wereldvoetballer, verre van dat, maar heeft soms ook wel zijn waarde voor Ajax.
Alleen aanvoerder...............? Snap ik zelfs niet.

5 december 2017 om 14:18

Hij wilde in de tijd van Frank al weg als ik het goed heb. Maar misschien als hij iets meer waardering zou krijgen, hij wel zou blijven. Maar dat zijn allemaal speculaties en aannames.

Veltman werkt hard, maar vind ik echt tekort komen voor Ajax. En inderdaad, waarom hij aanvoerder is, snap ik ook echt niet. Ondanks dat ze weinig spelers hebben die imo aanspraak maken op die band.

5 december 2017 om 14:58

Tete schoof de onderhandelingen terwijl hij een basisplaats al voor zich uit.

5 december 2017 om 14:15

Je kan Keizer ook niet veel aanrekenen eerlijk gezegd. Dat die spelers bijvoorbeeld nog zoiets weggeven tegen Twente is ook gewoon een lachertje. Ze kunnen hem best ontslaan maar wie gaan ze dan aanstellen? Wie zijn er momenteel nou vrij De Boer en Koeman waarbij ik er van uit ga dat Koeman binnenkort wel bondscoach zal worden. Of Ajax de Boer nog een keer aan moet stellen is ook iets wat je jezelf af moet vragen. Verder zou je nog een poging kunnen wagen bij Fraser, Ten Hag, van het Schip of van den Brom maar heb je dan wel een garantie dat het beter zou gaan. Daarnaast moet je jezelf ook afvragen of ten Hag en Fraser wel echt bij Ajax. Ook zullen clubs niet staan te springen om een trainer midden in het seizoen te wisselen. Het is heel makkelijk om Keizer te ontslaan en hem een mooie ontslagclausule mee te geven maar wie ga je dan voor die groep zetten.

5 december 2017 om 14:20

Wat je zegt klopt, maar er moet iets veranderen. Je hebt helaas geen garanties, wie je ook aanstelt. Feit is wel dat je 10 punten achterstaat op PSV en al uit de EL bent. Je kunt dus spreken van een tot nu toe falend seizoen.

Ron Jans lijkt me een prima opvolger of Ten Hag. Alleen nogmaals, je hebt geen garanties dat het dan beter gaat. Sterker nog, misschien gaat het dan nog minder goed.

En dat ze het in de laatste minuten weer weg kunnen geven, vind ik deels ook de fout van Keizer door het wisselbeleid.

5 december 2017 om 14:43

Het punt is denk ik ook een beetje dat je bij een nieuwe trainer het seizoen al als verloren kan beschouwen. Een nieuwe trainer zal namelijk, neem ik aan, alleen aangesteld worden om langere tijd aan iets te werken. Dat moet dus iemand zijn die een bijzondere visie of speelstijl heeft. Daarin zou Ten Hag een goede optie zijn. Natuurlijk doet Utrecht het soms gigantisch slecht, maar Bosz faalde ook zo nu en dan met Vitesse. Alleen met beter materiaal lukte het wel bij Ajax. Ten Hag heeft echter tijd nodig om zijn speelstijl erin te slijpen. Kortom: het komende half jaar. In dat geval moet je dit seizoen als een soort voorbereiding zien op het volgende. Maar ja, als topclub, als Ajax zijnde, kun je dat natuurlijk niet zomaar uitspreken en doen. Dat zou een brevet van onvermogen zijn voor het bestuur, waarvan er dan sowieso een paar moeten vertrekken. Die kans lijkt me erg klein. Met Keizer kun je best nog in de buurt komen van PSV en misschien zelfs wel kampioen worden. Dat is waar het bestuur denk ik op gokt, in plaats van bouwen met een coach die een duidelijke visie heeft en, niet te vergeten, veel talent voor het trainerschap.

5 december 2017 om 15:23

Ten Hag vind ik niet echt iemand voor Ajax. Omdat hij toch altijd wel meerdere systemen speelt en zelfs vaak 5 verdedigers opstelt bij Ajax is het 4-3-3 of 3-4-3 maar met iets anders kan je niet aan komen zetten.

5 december 2017 om 15:27

Ten Hag valt in mijn ogen vooral op als iemand die de formatie afstemt op de spelers die hij heeft. Bij Ajax zou dat heel goed 3-4-3 kunnen zijn, daar ze veel middenvelders hebben en nauwelijks echte vleugelverdedigers. Tactisch lijkt hij mij ook heel sterk, alleen bij Utrecht komt het er niet altijd uit door, mijn inziens, een gebrek aan kwaliteit. Dat zag je bij Bosz ook bij Vitesse, met het druk zetten. Desondanks vraag ik me inderdaad ook af of Ten Hag bij Ajax past, maar dat komt meer door zijn persoonlijkheid tegenover het Amsterdamse bestuur.

5 december 2017 om 15:54

Dat ze een voorsprong weggeven is niet geheel alleen aan keizer dat klopt. Maar het is niet alleen dat er komt veel meer bij kijken.

Ik denk dat beste is om net als bayern iemand aanstellen die het jaar afmaakt. En nog redden wat er te redden valt. Dan hebben ze in de leiding genoeg tijd om een goede keuze te maken. Zoals je zegt er zijn op dit moment weinig beschikbare opties en daarnaast zullen veel trainers ook niet midden in het seizoen weggaan. Over wie de tussenpaus gaat worden zou ik niet weten. Misschien een van Gaal ofso

Maar wat is er verkeerd aan een verkeerde keuze erkennen en herstellen?

5 december 2017 om 14:37

Precies. Zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Winterstop moet echt einde verhaal voor Keizer zijn, wil Ajax nog serieus proberen om de titelrace spannend te maken.

Ik heb het idee dat David Endt een enorm wrok tegen Ajax heeft overgehouden sinds zijn ontslag bij Ajax. Hij heeft nooit meer iets positiefs te vertellen en trapt alle negatieve opendeuren in, die we als Ajax supporters ook wel in kunnen vullen. Wij snappen ook wel dat als Keizer ontslagen wordt, de directie een verkeerde keuze heeft gemaakt. Maar of je hem nu ontslaat of afwacht tot we op de 9e plaats staan, de keuze blijf verkeerd.

liever ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald! Er is niks mis met je ongelijk erkennen en de gemaakte fouten te herstellen. Je hoeft Keijzer overigens niet te ontslaan, je kunt ook een ervaren trainer naast hem zetten (zoals Overmars al direct wilde) en Keijzer in de schaduw van de ervaren trainer laten rijpen. Uit alles blijkt dat Keijzer een prima kerel is, maar gewoon nog niet klaar om hoofdtrainer van Ajax 1 te zijn

5 december 2017 om 14:21

Prima kerel als persoon zal het zeker zijn, maar het gaat hier over de trainer!
Maar als trainer van AJAX-1 acht ik hem duidelijk ongeschikt, ook toekomstig.
Heeft geen visie, geeft het team geen houvast, kiest voor 90% altijd de makkelijkste weg mbt. wissels (jonkies dupe) etc.
En in interviews vind ik 'm zenuwachtig, onduidelijk en niet to the point.

Ik zeg: ga met een zak geld naar het Vondelpark en praat met Frank R.!

Laat hem dan op zijn minst het seizoen afmaken. Wie weet gaat het ineens lopen de tweede seizoenshelft, zoals het eigenlijk altijd bij Ajax gaat. En dan is Keizer ineens een topcoach die het altijd in zich had. Met een nieuwe coach kun je dit seizoen sowieso afschrijven.

5 december 2017 om 14:18

Je staat 10 punten achter na amper de eerste seizoenshelft. Het seizoen is al klaar. Helemaal als Ajax komende zondag verliest (en die kans acht ik best reëel in deze rampzalige vorm en effectiviteit van dit Psv) en je met 13 punten achterstand de winterstop in gaat.

5 december 2017 om 14:29

@ Mr.eko,

Keizer het seizoen af laten maken? Dit seizoen is al zo goed als zeker verloren en beter dan dit gaat Ajax onder Keizer niet presteren. Onder Keizer zit Ajax momenteel aan hun 'top', beter dan dit zal het onder Keizer niet gaan en is dit het gene wat Ajax na hoort te streven? Nee..

En natuurlijk is het niet alleen de schuld van Keizer, maar ook gewoon van het bestuur en dan vooral van Spijkerman, Bergkamp, van der Sar, etc., want die hebben de aanstelling van Keizer er immers doorheen gedrukt, terwijl Overmars liever in eerste instantie aan de wensen van Bosz wilde voldoen en toen Bosz vertrok en toen Bosz vertrok, wilde Overmars ook liever een andere trainer dan Keizer als opvolger van Bosz, maar doordat Overmars de enigste was die dat wilde, had hij niet veel te zeggen in dat opzicht.

Ondanks dat dit seizoen al zo goed als zeker is verloren, hoop ik toch dat er voor het einde van dit jaar een nieuwe trainer voor de groep staat bij Ajax en die dan nog het beste van dit seizoen probeert te maken en dan alvast met een schuin oog naar het nieuwe seizoen kijken.

5 december 2017 om 23:30

Ja, Keizer het seizoen af laten maken. Het voetbal is dan niet zo best maar dat was het onder Bosz rond deze tijd ook niet. Keizer heeft een vergelijkbaar aantal punten en een veel beter doelsaldo. Zo slechts is het allemaal niet. Stop eens met Keizer afzeiken.

5 december 2017 om 17:42

Met Keizer kun je dit seizoen eigenlijk nu al afschrijven. Juist daarom kun je met het aanstellen van een nieuwe trainer vanaf januari alvast gaan werken aan het volgende seizoen. Zie in dat licht ook de transfer van Bande. Maak direct ook een begin van het opschonen van de selectie. Voor beide backposities en nummer 6 positie direct inzetbare volwassen spelers halen die het team direct versterken. Afscheid nemen van Veltman, Viergever, Dijks, Younes, om zo maar een paar spelers te noemen - of ze moeten de reservebank testen. Eventueel ook Ziyech verkopen, want die doet nu hetzelfde als eerder bij Heerenveen en Twente, namelijk de sfeer verpesten en niet meer honderd procent inzet tonen. Er zijn genoeg andere middenvelders die zijn laatst over kunnen nemen. Signaal: wie niet wil werken vertrekt maar. Dat is dus ook Keizer kwalijk te nemen, over zijn desastreus wisselbeleid tijdens de Europese voorrondes zullen we maar zwijgen, of over de lamlendige staat van dienst van het huidige Ajax 1. Wil je nog meer redenen om onkunde te bestrijden?

natuurlijk zullen ze dat niet doen!
diegenen die deze (inschattings)fout gemaakt hebben, zullen dit nã³ã³t durven en willen toegeven.
ego is belangrijker dan het welzijn v/d club blijkt nu ook weer.
zachte heelmeesters maken stinkende wonden ...

Maar is het eigenlijk niet altijd zo dat als je een trainer ontslaat je een verkeerde keuze hebt gemaakt?
Tenzij hij gaat stelen, verkrachten, moorden of weet ik allemaal wat God verboden heeft natuurlijk.

Het seizoen is toch al mislukt. Geen Europees en 10 punten achter zonder ook maar het gevoel dat het balletje binnenkort de juiste kant oprolt. Maar zal een nieuwe coach nu het beter doen? Gewoon wachten tot lente, dan nieuwe coach benoemen en opnieuw bouwen. Vrees alleen wel dat spelers weg willen. Jammer, een verloren jaar

5 december 2017 om 14:30

@kingbolo
Niet te negatief denken joh, altijd hoop houden als het gegrond is.
Ik vind, en zeg ik als niet Ajacied, dat Ajax nog steeds niet uitgeschakeld is voor de titel.
PSV staat dan wel 10 punten voor, maar als zij wat minder geluk hadden gehad was het gat kleiner geweest.
Ajax is nog instabiel maar laat soms toch weer zien een heel goed team te zijn met dikke overwinningen met 4 of meer goals verschil.
Niet eenkeer maar meermaals.
Als ze in de 2de competitie helft de volgende wedsrtrijden zoals oa tegen Heracles of Twente meer geluk hebben en winnen en Psv juist minder geluk zoals oa PEC of AZ en die wedstrijden verliezen, Ajax dichter bij Psv staat en het weer spannend is.
Feyenoord kan dan ook nog, op iets meer afstand, uitzicht houden.
Ach ik weet het, het is maar theorie.
Maar hoop doet leven toch?

5 december 2017 om 14:40

Als je al zo'n inhaalrace gaat inzetten zul je een dijk van een coach nodig hebben, met sterk strategisch inzicht, people management, duidelijke visie en autoriteit. Kortom, kansloos met Keizer.

6 december 2017 om 00:01

Ik hoor je, maar ik redeneer meer vanuit waar Ajax als team vorig seizoen stond. Ik zie niet veel meer van dat team, geen of weinig progressie bij de spelers die vorig seizoen basis stonden. Tuurlijk, 3 baasjes zijn weg. Maar van 2 wist je het en zijn met spelers opgevangen. Tuurlijk kan Ajax punten nog inhalen, hebben ze vaker laten zien. Maar gaat mij toch meer om de ontwikkeling van het hele team dat naar mening stil is komen te staan. Maar ja, ben ook maar een liefhebber

In de winterstop ontslaan deze vriendelijke prutser. Alhoewel Zyech daar zelf ook verantwoordelijkheid in heeft te nemen is zijn slechte vorm te wijten aan het feit dat hij totaal geen respect heeft voor de trainer Keizer. De beste speler van Ajax presteert onder nivo: pure kapitaalvernietiging en die verdwijnt als Keizer blijft. Als Keizer het snapt had hij Zyech aanvoerder gemaakt in plaats van de zwakke Veltman waarvoor je een Colombiaanse rechtsback koopt. Die je vervolgens niet opstelt... Wanbeleid bij Ajax en dat al jaren.

Het is niet erg om een fout te maken, van je fouten kan je leren. Kennelijk leert Ajax ook niet van de gemaakte fouten met een coach die fout op fout blijft stapelen. Blijf als directie gewoon je kop in het zand steken. Voorheen werd er ook een coach ontslagen met 10 punten achterstand. Frank de Boer heeft het toen overgenomen. De resultaten die hier uit voortvloeiden zijn bekend. Maar toen zat er een directie die wel de stap durfde te zetten en de door hen aangestelde trainer ontsloegen.

De directie van Ajax heeft ook gewoon de verkeerde keuze gemaakt en natuurlijk bewijst het dan de onkunde van het (grootste gedeelte) bestuur van Ajax, als ze Keizer ontslaan, maar Ajax zal niks opschieten met Keizer en beter als dit, zal Ajax niet presteren met Keizer aan het roer.

Al vanaf de eerste dag ben ik nooit een voorstander van zijn komst geweest. Hij heeft het goed gedaan bij Jong Ajax, maar dan nog was ik niet overtuigd van hem en als trainer van Ajax 1 wordt er meer gevraagd van je, als trainer en ik weet dat iemand als Reiziger of Seedorf dan bijvoorbeeld te weinig ervaring heeft en ook nog niet veel gepresteerd hebben, maar bij die twee heb ik wel het idee dat ze de selectie kunnen 'prikkelen', de spelers op de juiste manier gebruiken en sneller vastigheid kunnen creëren wat betreft de basiself, systeem en tactiek en dat is iets wat Keizer allemaal niet heeft.

Ajax is inmiddels al bijna 5 maanden bezig aan dit seizoen, de winterstop staat over een paar weken voor de deur, Ajax kijkt tegen een achterstand van 10 punten op koploper PSV aan (en ik vrees dat dat er na aankomend weekend nog wel meer zullen zijn), Keizer heeft tot op de dag van vandaag geen vaste basiself, geen vast systeem en geen tactiek en ik hoop het niet voor Keizer, maar ik sluit niet uit dat hij voor het einde van dit jaar ontslagen zal zijn bij Ajax.

5 december 2017 om 17:05

Ik zit er iedere thuispartij maar wat je ziet is een zoekende coach die nog altijd niet weet wat hij moet doen dat is niet zijn schuld maar het technische hart daar zitten mensen, die A verantwoordelijk zijn voor het vertrek van Bosz en B die gewoon de macht willen houden en dachten we zetten Keizer er neer dan houden de de macht en zie waar we nu staan eigenlijk vind ik het niet eens erg als ze zondag zouden verliezen want dan moet er nl wel wat gaan gebeuren, en er zal een nieuwe trainer moeten komen maar dan hoop ik wel dat er een komt die zijn oren Niet laat hangen naar de zogenaamde beleidsbepalers maar zelf bepaald hoe er wordt gespeeld en wie er in staan maar dat zal nog al wat voeten in aarde hebben ik hoop wel dat de verantwoordelijken hun conclusies trekken en opzouten .

Ontslaan deze trainer
En accepteer dat je club een fout heb gemaakt
Nieuwe trainer en betere speler
Anders hebben we eind van het seizoen
Weer geen Europees voetbal.

Of ze hem ontslaan, of niet. Verkeerde keuze heb je gemaakt, of niet.
Ik denk dat het nogal dubbel is. De PSV supporters zullen vinden dat er een prima keuze is gemaakt. De Ajax supporters, als je hier alle reacties leest, vinden niet dat de juiste keuze is gemaakt.
Feyenoord supporters vinden de keuze erg leuk, maar interesseren het niet zoveel omdat de achterstand toch al te groot is geworden.

Keizer is te vroeg gebracht.. veel te vroeg.. denk dat hij het wel in zich heeft maar dat heeft tijd nodig en dat krijg je niet bij Ajax. En al die discussies over Tete en dergelijke.. jochies van 20 denken dat ze al t mannetje zijn opgefokt door hun zaakwaarnemers die alleen maar geld willen zien.. van de hudige selectie had misschien maar 1 of 2 spelers in het Ajax van van Gaal gespeeld. De rest nog niet eens op de bank.

Kwaliteit op het veld vermakkelijkt het zeker voor een trainer maar als die er niet is wordt het lastig. Ook gezien de voorbereiding met Nouri dat heel wat impact gehad heeft .. daarom nu toch #keizerout en een ervaren rot aanstellen die zekerheid brengt niet alleen in het spel maar ook in de groep.

Soms liever ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald,
Wat is er erg aan toegeven dat je de foute persoon hebt aangesteld. In het zakenleven of management wereld noemen ze dat voortschrijdend inzicht.

Ze hebben ook een verkeerde keuze gemaakt. Een keuze die ontslag eigenlijk onontkoombaar maakt.
Een verschrikkelijke inschattingsfout mede ingegeven door vriendjespolitiek.
Keizer en de vreselijke dinosaurus Spijkerman moeten z.s.m. weg. Bergkamp alleen als spitsentrainer. Moet op technisch vlak geen inspraak hebben.

Zowel Keizer als de heren van het technisch hart zijn niet van de kwaliteit die nodig is bij Ajax. Dus afscheid nemen van Keizer en zelf opstappen, in die volgorde. Dan eerst een kundige TD aanstellen die alleen verantwoordelijk is voor het aanstellen van de complete trainersstaf (geheel vernieuwen) en de samenstelling van de selectie. Natuurlijk heeft hij ook nauw contact met het hoofd opleidingen m.b.t. de doorstroming van talenten. Maar cruciaal is zijn kunde en bewegingsvrijheid. We hebben de afgelopen jaren kunnen merken dat te veel inspraak leidt tot verdeeldheid en vertraging in de besluitvorming. Voorbeelden van dat (mis)management zijn onder meer het afketsen van de transfer Richarlison en het wegpesten van Bosz. Stel je eens voor dat Ajax dit seizoen door was gegaan onder Bosz en met een versterkte selectie. En zet daar de huidige situatie tegen af. Er zijn voor minder fouten mensen op straat gezet.....

Alleen Keizer ontslaan is niet voldoende....de gehele technische staf moet eruit en Bergkamp alleen nog met de jeugd laten bemoeien, liever nog eruit werken dan kan er iets veranderen. Als er alleen een trainerswissel komt veranderd er sws niets.

Keizer wieberen is makkelijk maar aangezien Ajax zijn coaches zelf op wil leiden kun je geen kant uit als club. Maar bij de spelers hebben ze het licht al gezien dat eigen jeugd niet altijd zaligmakend is en kopen ze gewoon in, dus wie weet komt er gewoon weer een trainer van buitenaf. Maar ik zie ze ook gewoon als een stel steenezels koppig blijven en ook volgend seizoen met Keizer doorgaan.

Na Rosenborg uit : je kunt hem niet ontslaan, geef hem de tijd
Na Vitesse thuis : je kunt hem niet ontslaan, dat is korte termijn politiek die niks oplost
Na FC Utrecht thuis : Je moet hem minimaal tot de winterstop geven, hem ontslaan lost niks op
Na FC Twente uit : Als je hem nu ontslaat heb je de verkeerde keuze gemaakt afgelopen zomer ....

Mensen die het beste voor hebben met Ajax moeten stoppen met roepen dat de directie Marcel Keizer er niet uit kan zetten. Puur omdat dit zou aangeven dat er afgelopen zomer verkeerde keuzes gemaakt zijn. Complete waanzin natuurlijk, want als het een verkeerde keuze of slechte zet is geweest dan is die zet al gedaan. Dan kun je nog een X aantal weken of maanden wachten met dat feit te accepteren : maar de uikomst zal hoe dan ook hetzelfde zijn. Ik zou het erg waarderen als de directie van Ajax zijn verlies neemt en Keizer eruit zet.

Ook argumenten dat talloze andere figuren binnen Ajax dan niet kunnen aanblijven vind ik persoonlijk volstrekt onrelevant. Marcel Keizer is trainer van Ajax 1 en draagt verantwoordelijkheid over het presteren en de ontwikkelingen daarvan. Daar zal je hem op moeten afrekenen. De andere betrokkenen hebben andere criteria waarop ze afgerekend mogen worden en ook zullen worden. Maar ik denk niet dat een nieuwe algemeen directeur of technisch directeur de prestaties van Ajax 1 gaat veranderen dit seizoen. En dat is op korte termijn wel nodig.

Als Ajax zondag van PSV verliest kunnen ze Keizer de rest van het seizoen laten zitten. Er valt dan toch niets meer te halen. Als Ajax zondag van PSV wint moeten ze hem ontslaan. Want dan is er nog een kans op het kampioenschap en die moet je niet opnieuw door hem laten verprutsen.

Nee joh lekker pappen en nat houden wat maakt het nou uit dat je niet meer Europees speelt en de titel voorlopig uitzicht raakt. Het is niet alsof we werken met het hoogste budget in de Eredivisie... Oh wacht. Verder zijn we niet instaat om een fatsoenlijke linksback op te leiden of te halen dus kopen we gewoon maar 38 linksbuitens want dat helpt.

Dat krijg je ervan.
Mee willen doen met de top maar ondertussen de trainer die duidelijk de weg omhoog had gevonden laten gaan. Daarbij ook nog de dragende spelers laten vertrekken zonder er spelers van dezelfde categorie of beter neer te zetten. Niet huilen nou omdat je verkeerd hebt gegokt.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren