Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

KNVB wijst arbiter aan voor Ajax - PSV: ‘Niet alle toppers aan Kuipers geven’

Laatste update:

Komende zondag ontvangt Ajax PSV in de Johan Cruijff ArenA. De Amsterdammers staan tien punten achter op de koploper van de Eredivisie en een goed resultaat is noodzakelijk om zicht te houden op de landstitel. De kraker tussen de twee topclubs staat zondag onder leiding van Kevin Blom.

Scheidsrechtercoördinator Dick van Egmond licht toe: "We hebben zes klassiekers te verdelen en kunnen niet alle toppers aan Björn Kuipers en Danny Makkelie geven. De andere internationale arbiters kunnen dat ook aan en de nieuwe arbiters op de A-lijst moeten dat ook gaan doen als ze daar klaar voor zijn", citeert Voetbal International.

Na FC Emmen - MVV Maastricht vorige week leidde Blom afgelopen zondag NAC Breda tegen Excelsior. Kuipers floot eerder dit seizoen PSV - Feyenoord en Makkelie had de leiding over Feyenoord - Ajax. Blom floot Ajax dit seizoen uit bij Heracles Almelo en thuis tegen Sparta Rotterdam. De scheidsrechter leidde met SC Heerenveen - PSV dit seizoen één wedstrijd van de ploeg van Phillip Cocu.


Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik ben hier niet echt blij mee. Op een of andere manier weet die kerel altijd een rode kaart aan PSV te geven. Kan me geen topper herinneren die Blom floot dat PSV winnend uit de strijd kwam.

5 december 2017 om 12:36

Ik denk dat dit toch wel een gevalletje selectief geheugen is hoor!

5 december 2017 om 12:45

Geeft PSV wel vaak twijfelachtige rode kaarten in uitwedstrijden, kan me vooral nog die van Willems herinneren uit bij NAC. Maar ook Strootman en Engelaar en uit bij Heerenveen Lozano.

5 december 2017 om 13:18

Ik vond die van lozano gewoon terecht hoor. Hij komt met 2 benen over de bal vol in op de benen van dumfries. Bewust of niet dat was een rode kaart. Die van willems was vooral matenaaierij van die nac speler die deed alsof het einde carriere was. Een beetje zoals arias die speler van vvv een rode kaart aan naaide dit jaar. Meestal geven scheidsrechters amper een rode kaart aan topclubs terwijl er vaak genoeg een rode kaart tussen zit. Die van engelaar en strootman kan ik mij niet meer herinerren maar dat zal wel 7 jaar geleden zijn, dus als je dat er al bij moet halen.

5 december 2017 om 16:34

Haha wat een enorme domme vergelijking zeg. Arias wordt overduidelijk geraakt en heeft daarna nog 5 minuten last gehad en moeilijk gelopen. Willems raakte hem toen gewoon niet.

5 december 2017 om 12:40

Zelfde geldt voor Ajax. Blom en Ajax is nooit een goede combi. Maar dat geldt ook Nijhuis en Higler :P Kuipers en Makkelie daarentegen...

5 december 2017 om 12:51

De combinatie Nijhuis - Ajax is dan weer het tegenovergestelde;-))

5 december 2017 om 13:16

Ik denk dat iedereen dit gevoel heeft met Blom, ongeacht wie hij fluit.

5 december 2017 om 13:52

Geen een scheidsrechter steekt erboven uit. Dus je kan klagen of het accepteren.. Ik ben ook niet tevreden maar dat ben ik met geen een scheidsrechter in de Eredivisie. Je weet nooit wat je aan ze hebt, de ene week laat nijhuis alles toe en de andere week fluit hij voor alles. Zelfde geldt voor higler, makkelie en kuipers. Zijn allemaal middelmaat helaas en thats just the way it is

5 december 2017 om 20:50

Nicootje22,

Wat kan jij een onzin verkondigen. En dat nog met 88 duimpjes, heb jij die allemaal zelf gegeven?

- Vorig seizoen kreeg PSV geen rode kaart van Blom.
- Het seizoen 2015-2016 kreeg de tegenstander Cambuur een rode kaart.
- Het seizoen 2014-2015 kreeg de tegenstander Willem II een rode kaart. Bij Heerenveen - PSV was het Brenet die rood kreeg, maar ook Marzo van Heerenveen. Willems kreeg rood tegen Nac
- Het seizoen 2012-2013 kreeg de tegenstander FC Utrecht 2 rode kaarten.

Moet ik nog verder gaan?

Kevin blom. De favoriete scheids voor PSV heb altijd het gevoel dat hij iets tegen PSV heeft daarom verwacht ik ook 1 rode kaart in de wedstrijd en 1 penalty die geen penalty is

5 december 2017 om 13:08

En door juist deze reacties komt er alleen maar meer spanning op de wedstrijd voor Blom. Hij kan het namelijk alleen maar slecht doen. Ik denk dat hij dan eerder voor als tegen PSV zal fluiten.

5 december 2017 om 13:23

Selectief geheugen. Kan me cambuur - psv nog herinneren waarbij hij cambuur rood en een penalty tegen gaf na 8 minuten spelen.

5 december 2017 om 14:04

Haha, was gewoon terecht vriend. Guardado schiet op goal, vd streek houdt hem tegen met zijn hand. Doet ie dat niet is het een goal.

5 december 2017 om 14:13

Zelfs in de herhaling is niet te zien of de hand de bal raakt en de afstand en snelheid was dus danig dat er niet gereageert kon worden. Totaal andere situatie als bv Veldman afgelopen weekend. Maar omdat dit in het voordeel van psv was vindt je het terecht, was het in het nadeel geweest dan was Blom altijd tegen het zielige psv. Selectief geheugen dus.

5 december 2017 om 16:16

Idd, wij konden het niet zien.. Blom stond er 3 meter vanaf. Daarnaast heb ik nooit gezegd dat ik baal met deze aanstelling matje haha. Als knvb denkt dat hij geschikt is, dan zij het zo. Het werkt juist in het voordeel van psv dat er zoveel commotie om wordt gemaakt, dan denkt blom wel 2x na

Vind dit uberhaupt een matige scheidsrechter, los van eventuele discutabele beslissingen in het verleden. Jammer dat hij hem krijgt. Had gehoopt op Nijhuis eigenlijk.

5 december 2017 om 12:37

Als Ajacied zijnde precied dat gevoel bij Nijhuis

5 december 2017 om 12:41

Oh? Ik vind beide scheidsrechters niet per se een bepaalde richting op fluiten bij Ajax of PSV eerlijk gezegd. Sowieso geloof ik daar niet in, dat scheidsrechters bepaalde voorkeuren hebben en dat van invloed is op hun werk. Maar als ik puur naar de scheidsrechters Blom en Nijhuis kijk vind ik Nijhuis stukken beter.

5 december 2017 om 13:24

Ik vind hem matig. Deels vanuit Ajax perspectief, grotendeels objectief gezien. Nijhuis laat heel vee toe, tot op het gemene. Ajax houdt van balbezit met technische spelers. Andere ploegen kunnen onder Nijhuis daar zich aardig gemakkelijk onderuit schoppen. Letterlijk terugknokken. Dan denk ik weleens: oke, dat is zijn stijl. Maar de week daarop fluit hij weer voor elk briesje. Inconsistent, terwijl hij door zijn reputatie als niet-fluiter niet gegeven penals/rode kaarten weg kan wuiven onder het motto: manmelijk spel

Gelukkig slaat Bas een keertje over...

Als je nou Higler als scheidsrechter het veld had ingestuurd dan hadden we spektakel kunnen verwachten

Ik reageer echt nooit... Maar even serieus: het is toch landelijk bekend dat Blom vroeger als kind altijd bij ajax kwam kijken? Los van alle discutabele beslissingen, snap ik niet dat de Knvb ze vingers hier aan brand.. Als hij straks 1 foute beslissing maakt, in het nadeel van Psv, krijgt hij, en de Knvb, iedereen weer over zich heen.. Niet slim

5 december 2017 om 12:41

Als een scheids al niet meer mag fluiten voor een club waar hij vroeger als kind weleens ging kijken is het hek van de dam he.. (weet overigens niet eens of dit waar is, waar haal je die info vandaan?) Blom is gewoon 1 van de betere scheidsrechters van het land dus het is niet raar dat hij 1 van de toppers fluit.

5 december 2017 om 12:55

"maar even serieus: het is toch landelijk bekend dat Blom vroeger als kind altijd bij ajax kwam kijken?"

Dat klopt volgens mij niet. Er gaat op internet een foto rond van Blom als kind in een Feyenoord-pyama. Aangezien hij uit Gouda komt zou dat ook logischer zijn.

5 december 2017 om 13:08

Cabinessence op de side voetbal flitsen staat Blom als kind in een Feijenoord pyama,
ik mag helaas het linkje hier niet plaatsen..

5 december 2017 om 13:23

Klopt als je "Blom Pyjama" intypt op google afbeeldingen dan krijg je een foto in een feyenoord pyjama, dus onzin wat yessefur typt.

5 december 2017 om 13:33

Dus omdat je een blonde jongen ziet in een Feyenoord shirt is het meteen Blom? Als je verder kijkt zie je ook een foto van blom in een Ajax shirt.. Maar ben benieuwd of jij door hebt dat dat photoshop is..

5 december 2017 om 13:53

"Dus omdat je een blonde jongen ziet in een Feyenoord shirt is het meteen Blom?" Nee, absoluut niet. Ookal zou het logischer zijn aangezien hij uit Gouda komt. Maar als yessefur2 zegt dat Blom vroeger als kind weleens bij Ajax op de tribune zat (zonder bron whatsoever) moeten wij allemaal geloven dat hij een die-hard Ajacied is..?

5 december 2017 om 14:04

@yessefur Wat is jou bron dan?

5 december 2017 om 17:10

Hij gaf aan zelden te reageren

5 december 2017 om 21:17

Ach joh, lekker boeiend. Alsof arbiter geen clubvoorkeur hebben. Dat zijn ook gewoon liefhebbers van het spelletje hoor, zolang ze zich gewoon neutraal opstellen (wat ze ook doen) is er niks aan de hand. Calimero gedrag van een deel van het PSV publiek, zijn we wel van ze gewend. Eerst vol op klagen over Makkelie in de wedstrijd tegen Feyenoord, nu weer vol op klagen over Blom aankomend weekend. Begint een beetje zielig te worden.

5 december 2017 om 13:03

Ook ik ging vroeger af en toe thuiswedstrijden van Ajax kijken. Gewoon vanwege voorkeur voor het avontuurlijke, creatieve en aanvallende spel. In dat opzicht toch logisch dat Blom dat ook deed? Best een goede gewoonte;-)))

5 december 2017 om 13:25

Vroeger ja, dat is nu wel voorbij

5 december 2017 om 16:56

Net als dat Nijhuis Twente supporter is en vaak tegen Ajax fluit.
Zo heeft elke club wel eens een "mee of tegenvaller ".

Niet mijn favoriete scheids maar zorg gewoon dat je door goed voetbal weet te winnen. Ajax voetbalt beter, PSV wint zakelijker zonder echt in de problemen te komen. Degene die de kijker het meest weet te vermaken mag van mij winnen. Ook al heb ik een voorkeur.

Oh Kevin Blom die Lozano eerder dit seizoen al een discutabele rode kaart gaf..

Blom en PSV hebben een verleden. Zeer discutabele rode kaarten van Strootman (tegen Twente, 2011), van Engelaar (tegen Feyenoord, 2011), van Brenet (tegen Heerenveen, 2014) en als treurige uitschieter de rode kaart voor Willems tegen NAC in de 1ste minuut.

Ik houd me hart vast voor deze topper, je hoopt op een lekker felle wedstrijd maar dat kan blijkbaar niet met Blom als scheidsrechter op zo'n topper.

5 december 2017 om 13:11

Je kan bij elke scheids zo'n lijstje maken. Hoeveel scheidsrechters fluiten alles goed? Precies. Nijhuis en Higler vind ik echt verschrikkingen als ze Ajax fluiten, maar misschien heeft Kuipers ons net zo vaak benadeeld als Nijhuis, maar dat valt dan minder op.

5 december 2017 om 13:29

Dat is ook lekker selectief. Want, ik kan mij nog een wedstrijd in 2015 tegen Cambuur herinneren waarin PSV wel heel gemakkelijk na 8 minuten al tegen 10 man kwam te staan.
En als ik de verhalen moet geloven fluit elke scheidsrechter in Nederland altijd tegen elke club. Ajacieden hoor ik altijd dat ' die ene scheidsrechter' Altijd tegen Ajax fluit, Psv'ers hebben het er altijd over dat ' die scheids' Altijd tegen PSV fluit en Feyenoorders roepen dat 'die scheidsrechtert' standaard tegen Feyenoord fluit. Datzelfde geldt voor supporters van FC Emmen, Nec, FC Lienden, Vitesse, Utrecht of elke willekeurige club in Nederland. (vul bij 'die scheidsrechter' elke willekeurige naam van een scheids in Nederland in).

5 december 2017 om 13:31

2011, waar hebben we het over... In die 6 jaar tijd kan je waarschijnlijk net zoveel beslissingen in het voordeel van Psv vinden

Grap van de dag. Ongelofelijke puin scheids die nooit en te nimmer in staat zal zijn om een topper te leiden.

Haha heerlijk de reacties hier. De een zegt dat hij altijd voor Ajax fluit, de ander altijd tegen PSV, de volgende weer altijd voor PSV. Een scheidsrechter ziet het gewoon niet altijd goed en daar een voorkeur in zien is echt lachwekkend. Soms zit het mee en soms zit het tegen, leer het nou eens te accepteren in plaats van gelijk de scheidsrechter (of bond, medium, omroep of wat dan ook) te betichten van een clubvoorkeur.

5 december 2017 om 12:43

Eens. Als je hier af en toe de reacties leest na wedstrijden dan heeft elke scheidsrechter in Nederland wel 18 verschillende favoriete clubs en haat hij er ook nog eens 18.

5 december 2017 om 12:49

Nou als ik als PSVer toch een scheids mag kiezen die ik echt niet wil tijdens een topper die je uit speelt is het Blom wel:

5 december 2017 om 12:53

Ik had zelf ook liever Blom niet gehad, maar dat komt gewoon omdat ik hem sowieso een hele matige scheidsrechter vind.

Dat wordt een deja vu naar de wedstrijden waarin Willems na 3 minuten rood kreeg en dat strootman die achterlijke rode kaart kreeg tegen Twente. Heb helemaal niets met Blom en Blom heeft iets tegen PSV.

5 december 2017 om 13:31

Of naar die wedstrijd tegen Cambuur waarin van der Streek na 8 minuten al een rode kaart kreeg en PSV een penalty. Heb ook helemaal niets met Blom maar, ik geloof er niets van dat Blom iets tegen PSV heeft. Ik denk eerder dat het gewoon een gebrek aan kwaliteit is bij Blom

5 december 2017 om 14:47

Ja, daar zou je ook nog wel gelijk in kunnen hebben. Het blijft een flierefluiter.

Het maakt geen reet uit wie de scheidsrechter is, Ajax gaat er toch wel af vrees ik. De enige lijn die ik in het spel kan ontdekken is dat er geen lijn in zit. Spelers hebben geen idee wat ze moeten doen, hoe ze moeten staan. Het is een onsamenhangend zooitje.
PSV alvast gefeliciteerd met het kampioenschap.

5 december 2017 om 13:00

Mee eens. Scheidsrechter maakt nu zeker niets uit.

Zelfs ALS Ajax dan zou winnen, heeft het alsnog geen zin, want Ajax moet voor de winterstop nog naar Alkmaar, wat gegarandeerd puntverlies betekent. Daarnaast zie ik PSV geen 7 punten Meer verspillen dan Ajax. Dus gefeliciteerd PSV met het kampioenschap

Zes klassiekers te verdelen per jaar? Volgens mij zijn er maar 2 echte klassiekers per jaar namelijk: aja-fey & fey-aja 😀.

5 december 2017 om 15:06

Inderdaad, 2 klassiekers wat je zegt en 2 toppers namelijk psv-aja & aja-psv 😀

Boeiend, je moet simpelweg een keer meer scoren dan de thuisploeg, laten we dat dan maar gewoon doen
Ik vrees echter dat we de spreekwoordelijke bietenbrug opgaan. Hoe dan ook, mijn wedstrijdspanning is al aan het stijgen!!

5 december 2017 om 13:10

Haha zo heerlijk dit soort reacties. Wat zit je je nou aan te stellen man? Je blink wel vaker uit met reacties die me de wenkbrauwen doen fronsen maar dit spant toch wel de kroon. En als PSV nou wint? Ga je de volgende wedstrijd van PSV die Blom fluit dan ook weer zeuren? Het is toch te kinderachtig voor woorden.

Mijn voorspelling: Blom fluit een prima wedstrijd en PSV wint maar Ori 85 komt vertellen dat Blom er alles aan deed om Ajax te laten winnen.

Uiteindelijk moet je gewoon winnen, soms zit het mee en soms tegen. Deal with it.

6 december 2017 om 09:11

Dat klopt, al kun je natuurlijk wel stellen dat de speelstijl van een team beter bij de ene scheidsrechter past dan bij de ander.

Ajax is bij uitstek een team dat uit de fysieke duels moet blijven, Nijhuis is een scheidsrechter die zoveel mogelijk door laat gaan mits er niet geappelleerd wordt of een schwalbe wordt gemaakt. Ajax gedijt beter bij een scheidsrechter die alles kort houdt. Bij Feyenoord spelen ze daarentegen veel liever met agressie en duels (selectie onder Gio wel minder trouwens), en zullen dus liever Nijhuis hebben.

Ik ben echter van mening dat je je daar als team onder aanvoering van de trainer gewoon op moet instellen, en dan is er niet zoveel aan de hand. Persoonlijke clubvoorkeur van een scheidsrechter geloof ik ook niet in, maar ik geloof wel dat een scheidsrechter een voorkeur kan hebben voor een bepaald type speler, die bij de ene club meer voorkomt dan een ander. Dat is dan pech en dat kun je van tevoren weten, dus dan pas je je daar maar op aan.

Op 2 december schreef ik in een reactie:
“Over de Knvb gesproken: wie verwacht jij als scheidsrechter volgende week in de Amsterdam Arena? Ikzelf verwacht Blom.”

Te voorspelbaar KNVB, te voorspelbaar.
Volgende voorspelling: minimaal 1 discutabele penalty of rode kaart tegen PSV. Komende zondag 3 punten voor Ajax. Zoveel is wel duidelijk. Stel me niet teleur KNVB!

5 december 2017 om 14:33

Je kan jezelf maar alvast indekken voor het geval je er kansloos vanaf gaat, dan kan je na zondag met z'n alle in ieder geval nog altijd iemand anders de schuld geven, in plaats van je eigen spelers. PSV speelt al weken zeer matig, en komt nu tegenover een ploeg te staan die ook niet in vorm is, maar wel weet wat afmaken is. De man met de fluit gaat het niet bepalen zondag, maar de vorm van de dag.

Ik ben het verder met je eens, de 3 punten zullen voor mijn gevoel ook in Amsterdam blijven.

5 december 2017 om 14:50

Alleen staan we niet tegenover een ploeg die wedstrijden goed afmaakt. PSV kan de wedstrijd normaal gesproken dood maken. Over de vorm van de dag ben ik het wel met je eens, maar ik zie Blom Ajax in het zadel helpen.

Och jee ...de KNVB wil de competitie weer spannend maken man man wat een “aanfluiting”

Nou dat word weer voetballen met 10 man na 20min.
KNVB wil de competitie spannend houden.

5 december 2017 om 13:40

Deze opmerking heeft een heel hoog Calimero gehalte. Het is natuurlijk niet zo dat Blom bewust PSV benadeeld. Ik snap niet dat je als PSV supporter niet zoveel vertrouwen heb dat het niets uitmaakt wie je fluit. Blom zal best eens een beslissing genomen hebben in het nadeel van PSV zoals andere scheidsrechters weer eens wat meer de kant van PSV op fluiten.
Sjaak Swart jammert altijd over Nijhuis en bij PSV is het Blom die het schijnbaar gedaan heeft. Ik kan me nog een aantal twijfelachtige optredens van Kuipers bij wedstrijden van Feyenoord herinneren. Alle scheidsrechters doen echt hun best en hebben echt geen clubvoorkeur anders hadden ze nooit in de eredivisie gefloten.

5 december 2017 om 14:53

Alle scheidsrechters geven hun club voorkeur niet publiekelijk prijs zul je bedoelen. Zo werkt het nu eenmaal, anders weten ze dat ze het hoogste niveau niet kunnen halen.

5 december 2017 om 15:10

Geen enkel scheidsrechter zal bewust een club bevoor of benadelen anders kunnen ze niet op het hoogste niveau fluiten, dat bedoel ik......

PSV heeft dit seizoen 14 wedstrijden gespeeld en daarvan 13 gewonnen en 1 verloren, een super prestatie!! In deze verloren wedstrijd kreeg PSV een dubieuze rode kaart tegen (iedereen zag dat Lozano uitgleed) en ook nog een penalty tegen (wegens vasthouden), maar geen penalty mee (eveneens wegens vasthouden). Kortom: PSV had de scheidsrechter niet bepaald mee. Deze scheidsrechter was Blom, nu maar hopen dat de Knvb hem heeft aangesteld zodat hij zich kan revancheren??

5 december 2017 om 14:34

En PSV speelde die wedstrijd alsof ze moesten voetballen tegen FC Bal Op Het Dak 8. Heerenveen heeft deze wedstrijd gedomineerd en verdiend gewonnen

Groetjes

5 december 2017 om 15:51

Dat zegt hij toch niet? Heerenveen stond op dit moment al voor en wonnen ook terecht. De rode kaart van Lozano sloeg nog steeds nergens op. als ik die charge van Hooijveld tegen ajax zie is dat dan dubbel rood..

5 december 2017 om 16:43

Die van Lozano was gewoon rood, en die van Hooijveld ook inderdaad (wat mij betreft)

Prachtig al die discussie van welke scheidsrechter in het voor/nadeel van de favoriete club fluit. Je kan er gerust vanuit gaan dat elke scheidsrechter er volkomen neutraal instaat en zelf ook het liefst zo'n goed mogelijke wedstrijd wil fluiten. Blom Kuipers Makkelie Nijhuis Higler allemaal hetzelfde niveau.
Het is supporters eigen om vooral de beslissingen van scheidsrechters te onthouden die in het nadeel van hun favoriet genomen zijn, de makkelijk gegeven strafschop in het voordeel van de eigen favoriet wordt al snel vergeten.

Het is echt niet clubvoorkeur maar onvermogen. Neem nou die joker van een Higler, die niet geheel toevallig geen Eredivisieduel krijgt komend weekend. Geeft een duidelijke rode kaart aan Hooiveld niet en aan de andere kant een strafschop en rode kaart niet. Dat zou toch vreemd zijn dan?

Ook kuiper is al een tijd geen top meer.we moeten maar wachten op de Videoref,dan maakt het niet veel meer uit wie er fluit.

Het is toch te gek voor woorden! Blom aanstellen waarvan iedereen weet hij er alles aan doet Ajax te helpen.. gele kaarten voor voor schorsingen, rode kaarten voor uitsluiting naar een topper.. en dan nog niet te spreken over de wedstrijd Ajax-Heerenveen een paar jaar terug waarbij Ajax helemaal weggespeeld werd... TOT blom in begon te grijpen met zoveel opvallende (niet eens discutabele) beslissingen dat de knvb hem er zelfs voor geschorst heeft destijds!

Een ding is duidelijk gemaakt door de knvb, er moet alles aan gedaan worden om de 13 punten verschil te vermijden!

5 december 2017 om 19:04

En als dit echt onzin is, noem dan de onterecht direct rode kaarten van Ajax op die gegeven zijn door 1 scheids?

Ach ja, PSV moet dan maar zorgen dat Blom geen reden heeft om een rode kaart te geven of een penalty aan Ajax te geven. Extra voorzichtig zijn komende zondag. Een gelijkspel is voldoende en zelfs een nederlaag is te overzien. Een overwinning zou het mooiste zijn, al is dat nu dus weer net iets lastiger geworden, maar dat zou het wel des te knapper maken.

Yessss....geen Blom in Alkmaar.

Maar even serieus zeg, denkt er echt iemand dat Blom deze wedstrijd gaat gebruiken om te "shinen".
Veel te belangrijk deze pot zodat hij het niet kan maken om er zijn eigen ding van te maken dat zal hij van de Knvb ook adl te horen hebben gekregen.
Zo wel dan zal hij njet zo snel meer een topper fluiten en dat is toch juist wat scheidsrechters willen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren