Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Internationale top aast op Frenkie de Jong; vijf clubs staan in de rij’

Laatste update:

Frenkie de Jong heeft zich in de kijker gespeeld bij de internationale top. Volgens Voetbal International staat de middenvelder van Ajax hoog op het lijstje van Chelsea, Manchester City, Bayern München, Hamburger SV en RB Leipzig. De vijf clubs hebben serieuze interesse in de jeugdinternational, wiens contract afloopt in de zomer van 2019. De Jong is met Ajax in gesprek over een nieuw contract. De Amsterdammers willen verlengen tot medio 2022.

De Jong maakte in 2015 de overstap van de jeugdopleiding van Willem II naar die van Ajax. Vorig seizoen kwam hij onder trainer Peter Bosz al regelmatig in actie, dit seizoen klopt hij nadrukkelijk op de deur bij Marcel Keizer. Afgelopen zondag maakte hij nog veel indruk tijdens zijn invalbeurt tegen Roda JC (5-1). In 45 minuten was De Jong goed voor drie assists. Door zijn spel in de hoofdmacht bij Ajax en in Jong Oranje, heeft hij zich nu in de kijker gespeelde bij de internationale top.

Na de wedstrijd tegen Roda JC zei De Jong dat hij het vertrouwen voelde vanuit Ajax, maar vond het wel tijd dat hij aan spelen toe zou komen. “Dat is mijn gevoel en daar doe ik niet geheimzinnig over. Het is aan de trainer, maar ik weet niet wat ik meer kan doen dan dit”, aldus De Jong. De talentvolle Ajacied heeft Ajax een tegenvoorstel gedaan. "En daarover zijn de club en Ali Dursun (zaakwaarnemer, red.) nu in gesprek. Uit het eerste aanbod van Ajax sprak veel vertrouwen en de trainer zegt dat ook volop in me te hebben", zei hij tegenover De Telegraaf. "Dus ik heb nu zéker de intentie om te blijven als ik meer ga spelen."

Frenkie de Jong verdient een vaste basisplaats bij Ajax

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
27 november 2017 om 17:28

Hij kan net zoals Bazoer altijd nog naar Duitsland gaan. Ik zou als ik hem was gewoon bij Ajax verlengen. Waarom op vreemde bodem helemaal opnieuw beginnen. Ik denk trouwens dat die gewoon vast basis zal staan nu bij Ajax. Althans dat verwacht ik toch.

27 november 2017 om 22:09

Of je in de basis bij Ajax moet willen staan is een tweede. Niemand wordt graag uitgefloten door het eigen publiek denk ik. Dan zou ik liever bij een ploeg spelen waar je gewaardeerd wordt als eerste elftalspeler en waar je ook prijzen pakt. In beiden blinkt Ajax nou niet echt uit de laatste jaren.

27 november 2017 om 18:33

Ik zie hem na de winterstop de plek van Schone wel inpakken in de basis. Frenkie moet inderdaad wel bij Ajax blijven anders wordt je continue verhuurd zie een van Ginkel.

27 november 2017 om 18:51

Frenkie is geen nummer zes. Mensen blijven roepen dat hij Schöne moet vervangen, maar het gaat niet om zijn positie. Frenkie hoort voor de 6 te staan. Frenkie hoort de motor te zijn. Zeg maar de Xavi en/of Iniesta rol bij Barca destijds. Hij is geen Busquets. Dus je zal of net als gisteren over moeten gaan op een 3-4-3 of je zal het middenveld anders moeten gaan indelen. Ik zou gezien de blessure van Sinkgraven voor de 3-4-3 gaan.

27 november 2017 om 20:10

@ryan babel8, helemaal mee eens. Frenkie is eerder de opvolger van Ziyech dan een 6. 3-4-3 met dit huidige spelers matriaal. Idioot ook dat we zoveel nr 10's hebben en niet 1 echte nr 6. Matig beleid wat dat betreft. Zelfde geld voor de back posities. Ik ben al een hele lange tijd Frenkie fan, maar ik lees niets over het feit dat hij zo nu en dan staat te slaprn bij de omschakeling en staat in verdedigend opzicht vaak verkeerd. Hij moet nog heel veel leren om een goede vaste basisspeler te worden. Zijn aanvallende kwaliteiten zijn echter wel van een absoluut topniveau.

27 november 2017 om 20:32

@ryanbabel8

Idd, ik zie in van de Beek eerder een nr6 dan in de Jong. Frankie is een begaafde speler met geweldig techniek. Als hij zich zo door blijft ontwikkelen, gaan we echt genieten van hem. Hij lijkt me ook een toekomstig geschikte speler voor Barca, vanwege zijn stijl.

Als hij aast op meer speeltijd zitten we goed, dan is er namelijk maar 1 optie: bij Ajax blijven. Bij elk van die 5 genoemde clubs is de kans op speeltijd nihil en bij Ajax gaat hij al steeds meer spelen en volgend seizoen (als Ziyech weg gaat) sowieso natuurlijk!

27 november 2017 om 17:30

Hoezo zou die niet naar Leipzig gaan? Ik denk dat er daar de meeste kansen voor hem liggen omdat je zeker weet dat Keita naar Liverpool gaat en ze nog geen vervanger hebben aangetrokken.

27 november 2017 om 17:31

Totaal andere speler.

27 november 2017 om 17:33

Ja daar heb je een punt maar Ajax zou toch knettergek zijn als ze hem laten vertrekken.. Gelukkig zijn de gesprekken over een verlenging gaande, het kamp De Jong heeft een tegenvoorstel bij Overmars neergelegd, laten we hopen dat er snel witte rook is!

27 november 2017 om 17:36

CocoAfc, nee dat vind ik niet. Ik denk dat men bij RB Leipzig in zo'n jongen best een potentiële vervanger van Keita kan zien. Beide CM's die zowel aanvallend als wat verdedigend geplaatst kunnen worden, goed overzicht, een dribbel, goeie passing (waarvan zeer veel vooruit), ik zie wel degelijk overeenkomsten.

27 november 2017 om 17:38

Dan heb je duidelijk geen idee wie Keita is en wat hij kan.

27 november 2017 om 18:21

Frenkie de Jong zou zeker niet misstaan bij Leipzig.
Naast dat Keita zeker weggaat, vervanger hebben ze al aangetrokken afgelopen zomer (Laimer), zal er komende zomer ook wel stevig aan Forsberg getrokken worden.
Dus kansen op het middenveld daar liggen er zeker voor Frenkie.

HSV speel je middenmoot of degradatievoetbal, bij die andere 3 (Chelsea, Bayern en City) zal hij inderdaad de bank warm houden.

27 november 2017 om 18:56

@CocoAfc je hoeft toch niet dezelfde speler te zijn om iemand te vervangen? Anders zou Frenkie toch ook nooit bij Ajax in de basiself komen? Ik zei alleen dat hij beter naar Leipzig kan gaan omdat daar wel een plekje voor hem vrijkomt, zoals hij zelf al zei maakt het hem niet uit in welk systeem ze spelen als hij maar speelt.

27 november 2017 om 19:05

Bij Ajax kan hij toch gewoon de vervanger van Ziyech worden waar van je toch wel mag uitgaan dat dit zijn laatste seizoen is in Nederland?
Ik geloof nooit dat hij zich bij Leipzig nu al staande houd in het fysieke geweld van de bundesliga.
Bij City en Chelsea ben je gewoon handelswaar, dan is hij straks ook de aanvoerder bij Psv.
Als hij voor zen carrière kiest dan zie ik voorlopig nergens zoveel perspectief voor hem als bij Ajax.



Ajax moet Kesper, Donnie, Frenkie, de Ligt en vooruit Kluivert langdurige contracten aanbieden met een fikse verhoging bij goede prestaties. Daarbij moet niet angs zijn om richting 2 miljoen per jaar te betalen.
Waarom?
Omdat iedere beetje voetbalkenner in Europa aan zn water aanvoelt dat dit een uitzonderlijke generatie voetballers is. Als je die voor een jaar pof 3-4 bij elkaar kunt houden behouden, met genoeg geld en een ambitiues doel...dan kun je wellicht zelfs weer eens dromen van Europees succes.
Zij kunnen de 95 generatie worden van deze eeuw. Dat moet je ze vertellen, en daar moet je in durven investeren. want dat verdien je dik terug...

27 november 2017 om 17:33

Dat klinkt mij wel erg enthousiast. Overigens behoor ik ook niet tot de groep die vindt/denkt dat jonge spelers er goed aan doen bij hun club in de eredivisie te blijven om daar te vertrekken als ‘stabiele topper’. Een tussenstap naar bijv de Italiaanse subtop of Bundesliga kan volgens mij ook wonderen doen. Overigens vind ik het wel jammer dat spelers jong vertrekken... maar dat staat los van mijn mening over hun persoonlijke ontwikkeling

27 november 2017 om 17:46

Een supergeneratie ? Dat dachten we niet zo lang gelden ook van een Tete , Riedewald, Bazoer en Denswill. Ik ben het wel met je eens dat het salarisplafond van 2 miljoen voor uitzonderlijke spelers ( a la Sanchez ) gewoon af en toe doorbroken moet worden. een miljoen was bij het instellen een redelijke hoge som maar nadert nu een modaal salaris voor de Europese sub-top.

27 november 2017 om 17:56

@ijsmuts: het allerbeste is nog steeds bij een nlse topclub groeien naar de absolute top. Dat er weinig gepresteerd kon worden de laatste jaren in Europa heeft ze sneller naar de Europese subtop gedreven en na Wijnaldum doet iedereen alsof dat de weg is. Maar samen met elkaar in Amsterdam groeien naar wins Europa league, dat maakt deze jongens echt het sterkst. Proven trackrecord.

@4e man: Tete Riedewald en bazoer zijn ook erg grote talenten. Maar ik heb deze jongens de jeugd van de hele Europese top zien wegspelen de afgelopen jaren. Ook in jeugdinterlands steken ze erboven uit en hun stormachtige doorbraak in Ajax 1 geeft echt wel aan dat ze meer zijn dan de volgende opgehypte speler van de Toekomst....

27 november 2017 om 18:22

Proven trackrecord meer dan 20 jaar geleden. Het niveau in de Eredivisie is zo laag dat juist dit soort talenten bij een dominant Ajax weinig weerstand krijgen om zich door te ontwikkelen. Ik zie een Klaassen bij een middenmoter/subtopper door de mand vallen. Wijnaldum redt het dan weer wel in Engeland. Depay weer niet, maar in de subtop wel. Echter zie ik ook jongens als bruma, willems en rekik opbloeien met weerstand.
Het probleem van Ajax is imo niet het materiaal of de potentie maar de zeer zwakke weerstand hier in Nederland.

27 november 2017 om 18:45

Ik vraag me af of de eredivisie zoveel slechter is geworden. Is het niet juist dat andere competities beter zijn geworden, vooral door de komst van Zuid Amerikanen en Afrikanen plus globalisering? Het voetbal was vier tempo’s lager dan nu (nu in het buitenland). Als je beelden van rond jaren 70 ziet dan kon een keeper amper duiken. Dan overdrijf ik niet.

Ik denk dat het lang samenspelen van een groep gasten met een diverse samenstelling qua ervaring de crux is en dat Ajax of welke andere club dan ook in NL nooit meer zo’n team op de been krijgt. Met alleen hogere salarissen kom je er niet. Spelers willen niveau in een competitie. Dat krijg je alleen door samen te gaan met Belgie en Denemarken. Sponsors hebben dan een groter bereik en dat is waar het om draait

27 november 2017 om 19:32

Kijk eens een klassieker terug van pakweg 20 jaar geleden en vergelijk die eens met de laatste laatste editie. Dan kan je niet anders concluderen dat het niveau ontzettend achteruit is gegaan de afgelopen jaren. Het percentage foute passes is enorm toegenomen, spelers nu hebben moeite om een vrij simpele bal over 5 meter naar elkaar toe te spelen.

27 november 2017 om 19:11

Ja, leuk.. het is geen footballmanager he.. 5 goede talenten die in de eredivisie soms leuke dingen laten zien.. 2 hebben geen eens een vast basisplaats.. kom op zeg..

27 november 2017 om 19:33

En nog 85 likes ook, haha. Als 1 van die spelers ooit echt vaste basisklant bij een absolute top 5 europese topclub wordt zal het mij zeer verbazen.

Ik vrees dat hij zal vertrekken. Sneller handelen jongens voordat dit pareltje verdwijnt.

27 november 2017 om 18:02

Je vrees is nergens op gebaseerd. Hij heeft al aangegeven te willen verlengen. Kwestie van tijd.

27 november 2017 om 18:16

Het duurt anders erg lang en ondertussen wordt hij duurder voor Ajax omdat hij in die paar minuten speeltijd schittert. Die buitenlandse clubs zijn niet blind. Hij heeft een mooie onderhandelingspositie. Ajax moet gewoon zsm aan zijn wensen voldoen.

27 november 2017 om 18:31

Niet voor niks dat dit bericht tijdens de onderhandelingen naar buiten komt he. Proberen zo om betere voorwaarden te krijgen.

27 november 2017 om 18:32

Hij heeft ook aangegeven meer te willen spelen. En als hij niet regelmatig aan spelen toe kan komen is ie weg. Hij is 20, geen 17 en moet dus regelmatig spelen.

Niet raar doen en gewoon blijven bij Ajax. Veranderd zijn situatie niet tot aan de zomer kan hij gaan nadenken over een stap, maar niet naar zo een topclub. Hij moet vooral gaan spelen en de kans krijgen al dat goede wedstrijden lang te laten zien.

In wedstrijden waar Donnie op 6 kan spelen kun je Frenkie naast Ziyech zetten. Frenkie heeft pech dat er veel concurrentie is op het middenveld, maar hij moet beseffen dat hij volgend seizoen veel gaat spelen als er ruimte komt door het vertrek van Ziyech en het ouder worden van Schone.

27 november 2017 om 19:15

Ik vind Frenkie echt niet minder dan Schone, daarnaast denk ik dat hij in potentie juist beter is dan Ziyech. Je merkt echt dat hij een creatieve speler is met overzicht, acties, techniek maar waar ik bij bv. Ziyech mijn twijfels heb of hij in het buitenland net zo dominant kan zijn als in de eredivisie, denk ik dat, mocht Frenkie zich goed ontwikkelen, hij misschien wel is de nieuwe Eriksen kan worden.

Gewoon Schone uit de basis halen en klaar. Dit seizoen gewoon gebruiken om talenten te laten ontwikkelen.

27 november 2017 om 19:18

Ajax moet echt slimmer worden in het scouten, voor de generatie de Jong-Dolberg-vdBeek-de Ligt-Kluivert kun je eigenlijk al minimaal 100 miljoen verwachten, mochten ze zich zo door blijven ontwikkelen, probleem is echter wie je ervoor terug haalt. Tuurlijk is het goed als er weer een jeugdspeler klaar staat en zo'n jongen ook de kans krijgt, maar met een beetje slimmer scouten kan Ajax nog beter worden dan ze al zijn, want talent hebben ze wel en de financiële middelen zijn ook aanwezig, dan wordt het in de toekomst misschien ook beter om jongens als Sanchez langer te behouden voor het elftal door een beter salaris aan te bieden bv.

is een verstandige jongen, die gaat gewoon bij Ajax spelen. Hij speelt nu al echt wel veel ivm met vorig seizoen. Mooi om in de 2e seizoenshelft door te zetten, zodat hij volgend seizoen vast in de basis kan staan.

Er moeten namelijk nog wel wat "kilos op" qua spierkracht

27 november 2017 om 17:50

Ja dacht hetzelfde toen ik die zag spelen wat meer naar de krachthonk

Kan iemand mij vertellen of frenkie hype is of een talentje Davinson Sanchez is?

27 november 2017 om 17:47

Want jij volgt het Nederlandse voetbal niet ??

27 november 2017 om 18:45

nee

27 november 2017 om 17:51

Frenkie is een topspeler in wording. Wanneer hij in het veld staat lijkt heel Ajax beter te spelen. Altijd de bal naar voren spelen, erg goede dribbel en inzicht dat tegen het perfecte aan zit.

27 november 2017 om 18:52

@mikelewis,
Niets aan toe te voegen helemaal mee eens. Ik heb hem twee jaar geleden voor het eerst gezien. Ik was meteen verkocht aan zijn voetballende kwaliteiten. Verdedigend moet hij nog reuzen sprongen maken, maar ik ga vanuit dat het wel goed komt.
Edit: Als hij vertrekt dan alleen naar Fc Barcelona.

27 november 2017 om 23:14

Ik zag hem voor het eerst met oranje u17 tegen de duitsers. Hij bepaalde het spel waardoor nl goed speelde. Dit was een duitsland met o.a. Leroy Sane

27 november 2017 om 19:21

Heb hem volgens mij ook wel is zien invallen in de EL, maar je merkte gelijk dat hij iets toevoegt aan het spel met zijn drive naar voren. Donny lijkt me meer een afmaker, terwijl Frenkie toch meer een spelverdeler is.

Die jongen is echt wel goed ze! Ma ik zou nu absoluut niet naar het buitenland gaan. Zou toch een goeie 3 jaar nog bij Ajax blijven. Maar hij moet dringend spelen!!

Schone op de bank, frenkie in de basis. Die jongen heeft veel meer voetbal in zich

Als hij naar het buitenland gaat komt het dat hij goedkoop is en daar durven die clubs wel een gokje mee tewagen.
Ben bang voor hem dat het ook banken wordkan fysiek en mentaal nog niet mee in het buitenland.
Of gaat hij in munchen of manchester ook zeggen ik hoor in de basis.

27 november 2017 om 18:10

Jaa? Zullen ze ook voor Beugelsdijk gaan? Of Lexie Immers? Die schijnen ook best goedkoop te zijn! Sjeetje

Door chelsea laten kopen en dan nog 2 jaar huren zal denk ik wel het beste zijn hoeveel jonge spelers kiezen de top veel te snel en hoor je daarna niks van

27 november 2017 om 18:12

Dat zelfde heb je met oudere spelers die ook niet aan spelen toe komen bij de top clubs dus op welke leeftijd moet een speler dan gaan?

Hoop dat hij blijft, maar daar ga ik wel vanuit. Denk dat het toch ook tijd is om Schone vaker te banken en Frenkie in de basis te zetten. Stel je voor dat hij in de zomer toch wil vertrekken omdat hij geen vertrouwen voelt en te weinig speelt.. Moet er niet aan denken.

Ik zie Frenkie over een tijdje ook heel graag bij Arsenal. Natuurlijk nog allemaal lastig om te zeggen hoe goed hij gaat worden, maar bij Arsenal missen we Cazorla enorm. Frenkie kan die rol die Cazorla bij Arsenal heeft echt geweldig overnemen. Maar goed, daar is het nu nog te vroeg voor natuurlijk.

Jaja, al die Ajacieden die nu in koor gaan zeggen dat hij moet blijven. Nederlandse top is gewoon geen niveau meer waar je genoeg leert om de stap te zetten naar de top. Kijk naar Virgil van Dijk, gewoon een schande dat een speler met zijn uitstraling niet is gehaald door 1 van onze topclubs en die toch op zijn eigen manier er gaat komen in de top. Je leert gewoon ook goed hoe je je moet aanpassen en dat soort dingen in het buitenland. Virgil heeft gewoon heel veel gehad aan Celtic daarin. Dat zou voor de Jong ook gewoon een goede stap zijn. Je moet gewoon eerlijk zijn en constateren dat er spelers in de weg zitten voor hem. Hij moet gewoon lekker een aanvallende spelmaker worden en niet die lullige 6 rol vertolken. In potentie is hij gewoon beter als Ziyech, alhoewel het 2 verschillende types zijn. De jong moet gewoon lekker naar Celtic, Anderlecht, RB Salzburg of misschien RB Leipzig gaan, waar hij een speel garantie krijgt op 10. Dat is beter dan doormodderen in de Eredivisie zonder Europees voetbal en een normale trainingsintensiteit.

27 november 2017 om 18:17

De prijzen die clubs als Groningen tegenwoordig vragen zijn absurd. Niet zo raar dat Ajax na het Sulejmani-debacle voorzichtig is met binnenlandse transfers. Achteraf hadden ze hem wel moeten halen natuurlijk, maar hoe weet je nou zeker dat een speler van Grunn een topper wordt?

27 november 2017 om 18:40

Waarom zou Groningen een speler aan een club met meer dan 100 miljoen op de bank voor een appel en een ei moeten verkopen? Als een speler een ajax shirt aan heeft stijgt zijn waarde al zonder een goede wedstrijd gespeeld te hebben en maakt Ajax een vette winst. Ik snap die clubs als Groningen wel.

27 november 2017 om 19:00

Ik ben gestopt met lezen toen je eerst beweerde dat de Nederlandse top, waarvan we vorig jaar een club in de Europese finale hadden, geen niveau meer noemt om vervolgens Celtic te noemen waar je veel aan hebt. Die gingen er afgelopen week nog 7-1 af tegen Psg, daar waar Ajax in de CL nog enigszins serieus weerstand bood.

Natuurlijk ligt de Nederlandse top weleens te slapen, maar als je gehaald bent door Ajax en goed presteert, haal je vrij vaak de absolute top. Dat bewijzen Sanchez, Suarez en Eriksen bijvoorbeeld wel.

27 november 2017 om 19:11

Je bent niet gestopt met lezen, anders had je nooit de Celtic passage gezien

27 november 2017 om 21:23

Als hij bij Celtic een bepalende rol kan spelen en daar de man kan zijn kan dat samen met het leren aanpassen aan een andere omgeving een heel goed stap zijn voor je ontwikkeling. Hij zal er sowieso fysiek een stuk sterker worden dan hier bij het Nederlandse zaalvoetbal en hij speelt zich veel sneller in de kijker bij PL clubs, omdat dat veel beter wordt gevolgd in Engeland. Ik vind het sowieso al niet waar dat het onverstandig is om vroeg uit Nederland weg te gaan. Het ligt er gewoon aan hoe grote stap je neemt. Velen namen een te grote stap. Celtic of Salzburg zijn ideale stappen voor Frenkie.

27 november 2017 om 22:52

Als je begrijpend kan lezen zie je wanneer ik gestopt ben met lezen, wijsneus

Er is sterke behoefte aan duidelijkheid tussen Keizer, staf en directie. Wat willen ze? Moet Huntelaar spelen omdat Dolberg even in een dip zit, of wordt die dip alleen maar erger als je Dolberg opzij schuift? Moeten Schone, Donny, Ziyech blijven staan omdat het al een tijdje goed werkt? Of heeft Frenkie meer potentie en waarde en moet hij daarom in de basis worden gezet ten koste van een speler met minder potentie?

Op het moment dat er iets minder resultaat is, roepen we met zijn allen om Huntelaar, Siem, Schone en andere volwassen spelers. Maar persoonlijk zie ik Siem juist de jeugd enorm voor de voeten lopen. Ajax kan buitengewoon presteren (zie vorig seizoen) dankzij haar uitzonderlijke talenten. Geef deze dan ook de kans op het moment dat ze nadrukkelijk aan de deur kloppen.

Met Kluivert, Dolberg, Neres, Frenkie en Donny heb je in potentie €30 miljoen pp in handen, als het niet meer is.

Frenkie is gewoon ons grootste talent. Ajax had hem veel eerder een contractverlenging moeten aanbieden. Maar zoals zo vaak, de leiding van Ajax blinkt uit in verkeerde beslissingen.
Dolberg is inmiddels minder dan de helft waard geworden. Bij een bod van 50 miljoen had je Dolberg moeten verkopen. Bij Richarlison hebben ze niet daadkrachtig gehandeld. Die is nu een veelvoud waard van wat hij heeft gekost.
Ik hoop dat Frenkie snel verlengt maar het zou me niks verbazen als ze weer te lang treuzelen.
Treuzelen past tegenwoordig bij Ajax. Keizer doet niks anders.

27 november 2017 om 19:23

Ajax moest Dolberg inderdaad verkopen en Sanchez gewoon behouden door bv. Een beter salaris aan te bieden. Zulke verdedigers vind je zelden meer, en het is ook gewoon veel beter voor de eredivisie als jongens als Frenkie, Lozano etc. behouden blijven i.p.v. dat teams bij elk miljoenenbod al akkoord gaan.

De media laat zich weer voor het karretje spannen en de marketing afdeling van ajax hypt weer de volgende speler. Ondertussen zit de andere godenzoin Klaassen op de tribune te verpieteren van laagvlieger club Everton.

Ik vind het toch wel een pluim voor de jeugdopleiding van Willem 2. Eigenlijk wel sneu dat Willem 2 zo kort van hem heeft mogen genieten.

27 november heeft hij nog een intervieuw met Vd Meyde gehad, niemand gezien?
Hij meldde dat hij een familiemens is , en dat hij niet uit Nederland wilde vertrekken voorlopig.
Hij meldde dat hij van Amsterdam houd en van Ajax.
Hij meldde dat hij meer speelminuten wilde hebben, maar dat hij het wel heel erg naar zijn zin heeft.
Hij meldde in de Telesport dat hij de intentie heeft om te verlengen.

Conclusie 90% zeker is dit gewoon beter contract vanuit Zaakwaarnemer pushen.

Die interesse is volstrekt logisch. Weinig jonge talenten gezien, die zo verfijnd zijn in de openingen en passes. Hij tilt het voetbal naar een hoger niveau alhoewel hij nog veel moet leren natuurlijk. Meer bikkelen, soms sneller de bal spelen en doorbewegen. Maar wat hij nu laat zien, is bijzonder aangenaam. Goed voor Ajax en het Nederlandse voetbal.

Alleen het wordt tijd dat hij standaard in de basis komt te staan. Iedereen ziet dat, alleen Keizer, Spijkerman etc niet. Wake up !

27 november 2017 om 19:58

Dont believe the hype, anderson en fischer waren ook wereld talenten en waar zijn ze nu we hemelen te snel spelers op als ze voor ajax spelen, laat hij nou maar 2seizoenen in de eredivisie bewijzen.

27 november 2017 om 20:16

Klopt, we hypen en dwepen graag met onze talenten.

Fischer had ook een mooie toekomst voor zich. Hij brak door als aanvallende 10 of valse spits. Later werd hij verbannen naar de flank. Dat deed hem geen goed, net zoals zijn blessures.

Van Andersen was ik minder gecharmeerd. Enorm technisch, alleen geen drive, te laconiek en niet man genoeg.

Frenkie redt het (als hij fit blijft) wel, dat kan niet missen. De klasse druipt er vanaf !

27 november 2017 om 23:40

Je noemt nu 2 voorbeelden die toevallig een paar leuke momenten hebben gehad en die 'het' gewoon missen. Frenkie heeft 'het' wel. Noem het gogme of wat dan ook. Je zag het ook direct bij bv vdVaart en Sneijder.

Als Frenkie de deur uitloopt kijk ik geen Ajax meer. Wat een speler, gegarandeerd absolute top later

Ik heb benieuwd wanneer Ajax eens op prijzen aast.

Dit is toch geen nieuws meer Vz!? Elke week wel weer een ander talent. Dit is niet waarvoor wij onze talenten opleiden. Wij willen als supporters prijzen pakken en clubs die dat kosten wat kost samen mét ons nastreven.

Door dit soort berichten te blijven piubliceren voeden wij allen maar de gedachte dat dit normaal is! Maar dat is het niet!

Huh, hij staat nog niet eens in de basis bij Ajax? Wat een onzin....

Laat die jongen een paar seizoenen constant presteren voordat die weggaat. Klaassen heeft jaren als goed gedaan, maar komt gewoon tekort voor een middenmoter in Engeland.

27 november 2017 om 22:33

Ik zie het voorbeeld van Klaassen hier erg vaak voorbij komen, en dit terwijl Klaassen goed begon bij Everton maar nu door de komst van de nieuwe trainer niet meer in de plannen voor komt.
Het is mij dus niet duidelijk of dit aan Klaassen ligt of aan deze nieuwe trainer..

27 november 2017 om 23:38

Als je eerlijk bent zag je bij Ajax al dat Klaassen een middelmatige speler is. Prima om erbij te hebben in de Eredivisie of onderin een top5 competitie, maar ongeschikt voor de top.

27 november 2017 om 23:11

Er zijn er nogal wat die er komen.

Zou toch wat zijn als hij vertrekt aan het eind van dit seizoen. Ajax moet proberen een team te bouwen met Onana, de Ligt, vd Beek, F. de Jong, Kluivert en Dolberg. Zij kunnen nog zeker 3 jaar met elkaar spelen. Doe er dan ook wat mee. Behalve Onana natuurlijk kan de rest ook zeer belangrijk worden voor Oranje als ze genoeg speeltijd krijgen (met elkaar) om zich te ontwikkelen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren