Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Manchester City lijkt zwak Arsenal met zege te elimineren uit titelrace

Laatste update:

Manchester City lijkt geen last meer te hebben van Arsenal in de Engelse titelrace. Het elftal van Josep Guardiola wist het onderlinge treffen zondagmiddag voor eigen publiek in zijn voordeel te beslissen en geniet nu na elf competitiewedstrijden al een voorsprong van liefst twaalf punten op de Londenaren: 3-1. Op de overwinning van Manchester City viel weinig af te dingen, al mocht de ploeg zich zeker niet beklagen over de arbitrage.

Arsène Wenger had in aanloop naar de topper in het Etihad Stadium aangegeven de aanval te zullen zoeken teneinde Manchester City te bestrijden met Arsenal en de Franse manager kwam die woorden aanvankelijk ook na. De thuisploeg werd in de openingsfase flink opgejaagd, maar slaagde er daarna al vrij snel in grip te krijgen op het duel. Nadat Sergio Agüero en Leroy Sané eerder nog goede mogelijkheden om zeep hadden geholpen, opende Kevin De Bruyne na twintig minuten voetballen alsnog de score voor the Citizens. De Belgische middenvelder ging een combinatie aan met Fernandinho en gaf Petr Cech vervolgens het nakijken met een schot in de verre hoek: 1-0.

Arsenal was vlak daarvoor via Mesut Özil nog wel gevaarlijk geweest, maar kwam na de treffer van De Bruyne nauwelijks meer in de buurt van het doel van Ederson. Manchester City bleef ondertussen rustig zoeken naar een tweede treffer en kreeg tien minuten voor rust na slordig balverlies van Aaron Ramsey een uitgelezen mogelijkheid om de voordelige marge te verdubbelen. Raheem Sterling slaagde er echter niet in de geheel vrijstaande Sané te bereiken, waardoor de kans tenietging. Even later kwamen the Gunners opnieuw goed weg toen Laurent Koscielny de bal tegen zijn eigen doelman aan gleed. Arsenal had weinig in de melk te brokkelen, maar was in de slotminuut van de eerste helft wel plots dicht bij de gelijkmaker. Een schot van Ramsey werd echter gepareerd door Ederson.

Ondanks de mogelijkheid voor de middenvelder sloeg Arsenal een modderfiguur in het eerste bedrijf. De ploeg van Wenger grossierde in foutieve passes en moest vijf minuten na de onderbreking alsnog voor een tweede maal capituleren. Nacho Monreal beging in zijn eigen strafschopgebied een lichte overtreding op Sterling, waarna Agüero vanaf elf meter Cech de verkeerde kant opstuurde: 2-0. Wenger reageerde op het doelpunt met het inbrengen van Alexandre Lacazette. De Franse recordaankoop van Arsenal moest aanvankelijk genoegen nemen met een reservevol, maar werd op het uur alsnog binnen de lijnen gebracht en deed vrijwel onmiddellijk van zich spreken.

Lacazette werd weggestoken door Ramsey, waarna hij Ederson verschalkte met een tegendraads schot. Arsenal mocht daardoor weer hopen op een resultaat, maar slaagde er na de aansluitingstreffer eigenlijk niet in door te zetten. Steker nog: Manchester City nam het initiatief vrijwel onmiddellijk over en gooide het duel een kwartier voor tijd uiteindelijk definitief op slot. David Silva werd aangespeeld in buitenspelpositie, waarna de Spanjaard invaller Gabriel Jesus de mogelijkheid bood om van dichtbij te scoren.

Is Arsenal uitgeschakeld in de Engelse titelrace?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mensen die nog steeds beweren dat Arsenal een topclub is, zijn niet goed bij hun hoofd. Arsenal is niets meer dan een subtoppertje. Spurs zijn toch wel 3 klasses berer dan Arsenal. City heer en meester, Arsenal totaal overklast.

5 november 2017 om 17:11

Overklast door de scheidsrechter.
Zoveel geld en nog steeds niet op eerlijke manier winnen!

5 november 2017 om 17:14

Mooi excuus om een duidelijke verliespartij te gooien op de scheidsrechter. Het was absoluut een fout die buitenspelgoal. Echter was Arsenal vrijwel de hele wedstrijd nergens. Werden van het kastje naar de muur gestuurd.

5 november 2017 om 17:16

Hou toch je mond man, als je ergens boos op moet zijn is hoe Arsenal deze wedstrijd speelde, hoe durf je als zogenaamde topclub met 5 verdedigers te spelen en 1 aanvaller dan ga je toch echt niet voor een overwinning. Tuurlijk is het een dramatische fout van de grens maar Arsenal werd totaal overklast en bakte er helemaal niks van.

5 november 2017 om 17:17

Dat klopt, maar die buitenspel goal maakt de wedstrijd wel dood. Arsenal kroop wat meer uit hun schulp juist door die goal, en dat maakte de wedstrijd juist wat spannender.

5 november 2017 om 17:18

Kom op man, city was op alle fronten beter

5 november 2017 om 17:18

@Bobbyd4. En als Mourinho het doet is het tactisch sterk? Zwaar subjectief dus wat jij zegt. Dat Arsenal het totaal niet kan uitvoeren betekent niet dat het per definitie een slechte tactiek is.

5 november 2017 om 17:18

2e helft ging prima gelijk op en na de 2-1 kon het alle kanten op. Duidelijk verlies kwam uiteindelijk toch echt door die beslissing

5 november 2017 om 17:19

Alleen Wenger zet zn topaankoop op de bank.

5 november 2017 om 17:19

City verdiende om te winnen, maar na de 2-1 was Arsenal gewoon beter. Penalty is ook op zijn allerminst discutabel.

6 november 2017 om 03:31

"Een fout van de scheidsrechter is altijd omdat de club ze omgekocht hebben hoe kunnen ze fouten maken het zijn toch robots" asjeblieft zeg.

7 november 2017 om 16:11

Goeie middag vraagje wij hebben een whattsapp groepje vol met city fans! Toevallig zin om ook in dat groepje te komen. En eindeloos over city en deegelijk conversaties houden. Stuur dan ff in een prive bericht je gsm nr.

Citizens

5 november 2017 om 20:04

ze waren juist goed vandaag vond ik. vorige week tegen swansea (waar ik zelf bij was) juist niet. puntje had wel verdiend geweest gezien de fouten van de scheids

5 november 2017 om 17:13

Subtoppertje.. Iets meer respect mag wel.

5 november 2017 om 17:22

Mwah, ondertussen kun je Arsenal toch ook niet meer serieus onder de topteams scharen? De laatste keer dat Arsenal serieus voor een titel heeft meegestreden is? 10, 12 jaar terug? In die tussentijd zijn er twee of drie FA Cups gepakt maar dat is toch ook niet genoeg om jezelf maar een topclub te blijven noemen? Liverpool is ook geen topclub meer, het zijn in mijn ogen subtopclubs met topclubaspiraties en verwachtingen!

5 november 2017 om 17:39

Het is en blijft een topclub in Engeland, nog wel althans. Maar ja, het hangt er tussenin.

5 november 2017 om 17:15

Gast er is een verschil tussen een topclub en een topteam. We zijn een topclub, maar een afschuwelijk team. Hoe kan je een club met amper hoofdprijzen een grotere club noemen dan 1 die er zat heeft. Topteam topclub, zo onderscheid ik teams.

5 november 2017 om 17:20

Geen enkele gooner die dat nog beweert, maar wel leuk dat er nog open deuren worden ingetrapt bij elk Arsenal topic.

5 november 2017 om 18:21

Boven je nog enkele helaas. Maar voor de mensen die dit al langer voor zichzelf hebben uitgemaakt moet dit soort wederkerende reacties inderdaad verdomd irritant worden

5 november 2017 om 18:20

Hahaha, niet te geloven!

Het ziet er nu naar uit dat Arsenal twee seizoenen wankelt, en dan wordt er nu geconcludeerd dat het maar een suptoppertje is.

Manchester United wankelde 4 seizoenen lang! Werden zij toen ook 'subtoppertje' genoemd?

Arsenal heeft drie keer de FA cup gewonnen, en drie keer de community shield sinds 2013. Daarbij heeft Arsenal in de FA cup campagnes meerdere keren teams als City en Chelsea een pak slaag gegeven, en dat terwijl beiden ploegen met oorlogsterkte aantraden.

Nee jongens, Arsenal zit in een dip, maar blijft een topclub. Als jullie toch blijven aanhouden, wees dan consequent en noem het Manchester United tussen 2013 en 2016 dan ook maar een subtoppertje. Of sterker nog, Liverpool dan maar ook.

5 november 2017 om 22:48

United wankelt nog steeds

Ik zag een statistiek voorbijkomen over Michael Oliver. Wanneer hij Arsenal fluit winnen ze 20% en City 70 of 80. Dat was vandaag ook wel weer duidelijk. Sorry maar wat een aanfluiting.

5 november 2017 om 17:14

Hij floot dramatisch, maar arsenal was net zo slecht

5 november 2017 om 17:14

Arbitrage heeft fouten gemaakt, maar City heeft Arsenal vandaag zwaar overklast. Terechte overwinning imo

5 november 2017 om 17:15

Dat City minimaal 70% wint onder deze scheidsrechter is toch niet zo bijzonder. City wint meestal wel 70% van zijn wedstrijden. Zal onder veel scheidsrechters zo zijn.

5 november 2017 om 17:20

Dat niet nee, maar dat Arsenal onder die scheids maar 20% wint is wel bijzonder. Ik kan me bij hem namelijk zo 10 momenten uit mijn hoofd opnoemen waarbij Arsenal zwaar benadeeld wordt door Oliver. Dat is wel frappant. Verliespartij is overigens volledig terecht hoor.

5 november 2017 om 17:23

Ben jij nu zo dom of is de rest zo slim: er staat nog meer bij: Arsenal wint slechts 20% onder deze scheids. Dat zegt ook wel iets. Overigens was City hier wel de betere...

5 november 2017 om 17:37

Heeft niks met dom te maken. Het gaat erom dat de statistiek dat City 70% wint niet bijzonder is. Ik zeg toch nergens dat het niet opvallend is dat Arsenal maar 20% wint. Dat spreekt vpprzich toch. Maar het is onzin om te vermelden dat City onder deze scheids 70% wint. Dat is niet zo raar.

5 november 2017 om 17:42

Daar heb je gelijk in

5 november 2017 om 21:14

Weet je hoe ik denk dat dat komt.

City wint gewoon erg veel en zullen ze onder elke scheids 70/80 procent halen

Arsenal is cru gezegd een fysiek zwakke ploeg die zich vaak in de slachtofferrol probeert te drukken op het veld tijdens wedstrijden. Oliver is een scheids die veel door laat spelen en dus veel kleine dingen laat schieten, dus dat is niet in het voordeel van Arsenal.

Mij mij flitsen er dan veel beelden voor mij langs dat in Sanchez, Ramsey en Ozil op de grond zie zitten vragend om een overtreding nadat ze van de bal zijn gezet na een veelte lange actie.

Niet stom bedoeld ofzo, maar zo zie ik het.

Dit kan dus twee dingen betekenen:
- Je geeft me gelijk en kunt dit beschrijven als 'even in de spiegel moeten kijken'. Lastig nadat je verloren hebt en de scheids die twee lastige momenten verkeerd beoordeeld heeft.
- Je geeft me ongelijk en je gaat op de conspiracy theorie tour

7 november 2017 om 20:22

Beide niet😒

Word strijden voor die EL plek voor Arsenal

5 november 2017 om 17:14

Of de el winnen. En cl spelen.

5 november 2017 om 20:14

Met Atletico, AC Milan, Zenit, Dortmund, Napoli en Lyon in EL kan dat best lastig worden hoor, maar ik gun Arsenal wel de EL. Zou leuk zijn om weer vijf engelse teams in CL te krijgen.

Ik snap compleet niet waar Wenger het haalt om Coquelin te spelen. Speel toch eens met wat lef en steek Wilshere erin en laat Lacazette toch in de basis. Haal Ozil eruit, want die is duidelijk gewoon te zwak en Sanchez moet ook eens ophouden met allerlei rare fratsen uit te steken en eens de simpele pass proberen.

Szczesny had nooit moeten verkocht worden, Cech pakt al 14 strafschoppen op rij niet en lijkt mij niet helemaal vrij te gaan bij de 1-0. Teleurstellend Arsenal, zoals elk November opnieuw.

5 november 2017 om 20:05

Cech doet het goed, maar Wenger mag nu wel Ospina wat meer minuten geven.
Laatste 2 jaar speelt Wenger met een verkeerde formatie. Arsenal heeft een sterke selectie, maar Wenger faalt keer op keer om juiste formatie/opstelling te gebruiken.
Tegen kleinere ploegen pakt Arsenal al heel moeilijk punten want ze krijgen veel te veel tegendoelpunten.

Wenger houdt Arsenal tegen om de laatste stap te zetten naar de top. Vandaar dat ik al jaren roep om Wenger te vervangen, vooral toen Alexis en Ozil zijn gekomen.
Had echt gehoopt op Guardiola.. kijk hoe hij City laat spelen. Op dit moment sterkste ploeg in EPL en ik zie ze zelfs championsleague pakken (lach mij maar uit).

Nieuwe coaches die laatste jaren naar EPL zijn gekomen (guardiola, Conte, Klopp en in mindere mate Mourinho) hebben hun ploeg duidelijk sterker gemaakt met goede aankopen. Deze coaches zijn 1 voor 1 beter dan Wenger.

Arsenal wordt helaas een top 10 ploegje nu. Alexis en Ozil gaan zo weg.. Zolang jongens als Wallcott enz blijven is er hoop ... NOT !

Anyway, Arsenal ging vandaag nooit winnen van Mancity. City is in vorm en veel te sterk op dit moment. City gaat EPL domineren net zoals Barca dat in spanje deed jaren terug.

Heb al veel commentaar gehad van de Wenger lovers omdat ik al tijdje #wengerout roep. Ik heb enorm veel respect voor deze man en ik heb hem heel graag, maar iedereen ziet dat hij niet meer de juiste man is voor Arsenal. Concurrent wordt iedere jaar sterker en sterker terwijl Arsenal onder Wenger mooi stil blijft staan. 1 Top aankoop om de 2 jaar.. aub

Tottenham en Liverpool (nu dat Manã© terug is) zijn Arsenal al gepasseerd. Nog een jaarke of 2 zullen Burnley en Watford Arsenal ook passeren als ze deze lijn doortrekken.

5 november 2017 om 21:19

Afgeven op Cech was de druppel om te reageren, want dat is gewoon dom om te zeggen

Ik snap wel dat Wenger wat meer zekerheid in wilde bouwen op het middenveld tegen City, want tegen Liverpool met wel een aanvallender trio op het middenveld werd Arsenal gigantisch overklast en Liverpool was in veel mindere doen. Dat hij al jaren geen verdedigende middenvelder van formaat heeft is punt 2, maar de gedachte voor wat meer zekerheid was niet helemaal verkeerd van Wenger.

Arsenal niet goed, maar de ref met afstand de slechtste op het veld. En is het toeval dat Arsenal maar 20 procent van de wedstrijden met Oliver als ref wint terwijl City 70 procent met hem als leidsman wint? Dat is toch een vrij opvallende statistiek. Zwaar inconsistent fluiten, een penalty waar ik enorm over twijfel en als kers op de taart een duidelijke buitenspelgoal goedkeuren.

5 november 2017 om 17:15

Achja toeval of niet.. wat doet Wenger in godsnaam? Serieus soms begrijp ik trainers als Valverde en Wenger niet heel duidelijk dat sommige spelers erin of er niet in horen maar toch doen wat onlogisch is.. Lacazette in een topper op de bank laten:/

5 november 2017 om 17:18

En dan nog dat laat wisselen.. je zag dat spelers als Iwobi en Ozil (Alexis ook maar die kan wat forceren uit het niets) niks brachten deze wedstrijd.. wissel dan eerder..

5 november 2017 om 17:16

Dat City minimaal 70% wint onder deze scheidsrechter is toch niet zo bijzonder. City wint meestal wel 70% van zijn wedstrijden. Zal onder veel scheidsrechters zo zijn.

5 november 2017 om 17:18

Als Aguero, Sané, en Sterling iets scherper waren geweest had City zonder die dubieuze goals nog dikker gewonnen dan 3-1

5 november 2017 om 17:21

Als als als. Als de scheids Arsenal 2 penalty’s gaf werd het 3-3👌ðŸ½

5 november 2017 om 17:22

Als Sanchez, Ramsey en Ozil iets scherper waren geweest was het een hele andere wedstrijd geweest n hadden ze die counters/fouten wel verzilverd. Gebeurde niet

5 november 2017 om 21:23

@arsen(e)al

Dan is de reactie van Arsene.wenger beter, want iedereen weet dat dat duo (ozil/sanchez) er spreekwoordelijk met de pet naar gooit en al maanden met een paar positieve uitschieters onder het niveau presteren van zichzelf en Arsenal.

Puur omdat ze denken dat ze beter zijn dan de rest?

5 november 2017 om 17:18

Mee eens dat de de scheids niet goed was maar dit was wel een 100% strafschop, Monreal had totaal geen oog voor de bal en loopt gewoon Sterling onderuit, duidelijke pingel

5 november 2017 om 17:22

Grappig om de scheids hier aan te wijzen als schuldige van de nederlaag, terwijl Arsenal geen moment aanspraak heeft gemaakt op de gelijkmaker, laat staan een overwinning.
Ja, de fout bij de 3-1 was groot, maar je kan hier moeilijk Oliver voor aansprakelijk stellen, aangezien die op dat moment zelf afhankelijk is van zijn assistent aan de zijlijn. En zonder fouten had Arsenal hier eveneens niet gewonnen, dus was er weinig aan de nietszeggende statistiek veranderd.

Maar goed, Arsenal fans kunnen weer een hele avond gaan zeuren over de scheidsrechter ('zoals altijd', dat houdt hen weer wat bezig en zo zullen ze het falen van hun club niet onder ogen hoeven te zien.

5 november 2017 om 17:27

En zoals gewoonlijk, geven de Akbs de scheidsrechter de schuld. Het begint al bij de teamselectie, waarom stel je in godsnaam Lacazette niet op als je hem eerder deze week al rust gaf? Ouderwets beschamend weer van Wenger, maar achja arsenalfantv.

5 november 2017 om 18:32

Ik verheug me op aftv hahaha

5 november 2017 om 17:45

Maar je gaat toch niet beweren dat arsenal hier anders ging winnen? Arsenal had in de eerste helft al 3-0 kunnen en mss moeten achterstaan. Arsenal is te zwak

Hoe kan dat geen buitenspel zijn bij de 3-1

5 november 2017 om 17:20

Dat was geen buitenspel kijk filmpje maar hierboven goed, voordeel van de twijfel.

5 november 2017 om 17:22

Niks voordeel van de twijfel, ze staan allebei minstens een been offside, geen teen

5 november 2017 om 17:24

Uit deze belachelijke hoek? Kijk de wedstrijd terug met de goede herhaling en je ziet dat hij flink buitenspel staat.

5 november 2017 om 21:26

1 been in de herhaling, 1 miliseconde om te beslissen voor een menselijk brein of het buitenspel is of niet.

Het leek de eerste keer gigantisch buitenspel, in de herhaling 1 been. Foutje van de lijnrechter, maar geen grote fout vind ik als men moet wijzen naar herhalingen .

Tja jammer dat die scheids de 3-1 goedkeurde anders hadden we misschien een leuke slotfase gezien. Arsenal heeft duidelijk meer vernieuwing nodig. Sanchez en Ozil gaat niet meer.. ik zou een 4-4-2 proberen met Giroud en Lacazette voorin. Onbegrijpelijk dat Lacazette sowieso niet vanaf het begin speelt.

Sanchez, ozil en wenger zouden zich moeten schamen. Lacazette die de 2-1 maakte terwijl die moest beginnen. De 3de doelpunt van city is wel dikke buitenspel, maar ik raad iederaan aan om te kijken hoe die kans voor city begon. Sanchez die express gewoon de bal probeerde weg te geven in zijn eigen helft. Hij was vandaag een dikke saboteur voor arsenal en het is gewoon te zien dat die 100% naar man city zal gaan. Wenger die wissels maakte in de 80ste minuut. Over de gehele wedstrijd is het een terechte overwinning voor city.

Wederom een prima wedstrijd van City. Aanvallen en grotendeels verdedigen lijkt zo gemakkelijk te gaan de laatste wedstrijden. Een geniale de Bruyne en Silva weer vandaag. Minder clinisch echter voor de goal als normaal. Jammer van het buitenspel doelpunt. Echter was natuurlijk duidelijk wie de betere partij was, dus dit doelpunt heeft de wedstrijd niet bepaald.

City was veel beter. Maar zonder de hulp van de scheids lagen er kansen voor Arsenal. Jammer dat het op deze manier moet. Arsenal speelde na de wissels beter. Maar goed over t algemeen was t drama, vooral de verdediging

Nou is Arsenal geen topclub (meer), maar toch hoop je op een offday van Manchester City. Dat lijkt er dit seizoen niet in te zitten jammer genoeg.. Als Man Utd niet weet te winnen van City volgende maand dan gaat het echt een lastig verhaal worden voor de rest?! Nu doet Chelsea al niet meer mee in mijn optiek, dus rest ons niets anders dan vechten voor de tweede plek!

5 november 2017 om 21:31

5 november dude, keep it real. City kan krijgt nog blessures, mindere periodes en tegenstanders in goede doen tegen zich en kampioen doe je niet alleen tegen de topteams want dan hadden wij 10 meer kampioenschappen gehad in de laatste 25 jaar

Denk dat hier meer in had gezeten. Natuurlijk heeft City verdiend gewonnen, maar er lag echt meer dan genoeg ruimte om kansen te creeren. Jammer genoeg was het allemaal erg pover, met name Iwobi en Ramsey verloren 10000x de bal en waren in alles veeeel te traag.

Erg zonde, maar was te verwachten.

5 november 2017 om 21:32

Je vergeet Sanchez en Xhaka (tot 60ste min, daarna veel beter)

6 november 2017 om 11:46

Dat was ook slecht idd, maar die andere 2 vielen me ook enorm op.

Ik kan dit niet meer en ik ga me sterk afvragen hoelang ik dit nog wil. Ik wil dat Wenger oprot en Sanchez + Ozil meeneemt. Hoe kan je in godsnaam je duurste spits op de bank laten voor 2 absolute klootzakken die op zeker de club zsm willen verlaten. Hoe kan je dat potverdomme verkopen aan de fans!!!!! Hoe kan je zo weinig respect hebben voor de fans en maar blijven kloten. Ik ga niet meer met respect spreken over Wenger, ik wil gewoon dat hij oprot en niet meer in de buurt komt van de club!!!! Er is niemand binnen de club die opkomt voor de fans, er wordt op alle vlakken gekloot met een ieder ze gevoelens die Arsenal een warm hart toedraagt!. Alsjeblieft, Wenger, Ozil en Sanchez, rot op!!!!!!!! Alle gelijk geef ik ze dat ze willen vertrekken, dit is geen rancune, maar ik wil gewoon dat deze onzin ophoudt. Ik wil niet meer in onzekerheid leven vanwege 2 rotspelers die hier niet willen zijn. Al zetten ze verdomme Ard van Peppen erin, het boeit me niet, als hij maar wilt spelen voor Arsenal en niet alleen voor die shitnamen op de achterkant van het shirt. Genoeg is genoeg!!!! Lacazette en Kolasinac, dien aub een transferverzoek in, want deze coach gaat jullie vernietigen.

5 november 2017 om 17:49

Geef ze is ongelijk dat ze niet willen bijtekenen! Voorwat zou je verlengen om EL te spelen en een hoop jonkies op te stellen. Zo laf elke keer de bus parkeren en maar hopen op een counter lol. Vergane glorie ja arsenal. De tijden van henry, bergkamp, pires en consoorten zijn voorbij. Ze bakken er geen hol van! En dan je dure aankoop op de bank laten helemaal slim

5 november 2017 om 21:36

Mes snijd aan twee kanten Lizoke.

De club en Wenger maken fouten, maar Ozil en Sanchez helpen hard mee aan dit verval. Die gasten verdienen het niet om bij te tekenen en elke club die hen wil aantrekken moet weten dat deze spelers minder inzet vertonen in slechte periodes.

Mentaliteit is nu het belangrijkst en je scheid nu het kaf van het koren, om nog maar een gezegde erin te proppen

7 november 2017 om 16:18

Wenger is al langer de weg kwijt, en ja ozil en sanchez bakken er niks van. Maar dat kan je meer dan de helft van arsenal aansmeren. En lacazette de enige die iets of wat het spel omhoog brengt die zit meer op de bank dan dat hij speelt. Wenger moet stoppen met zo gierig te zijn en is proberen een team bijeen te krijgen, waarmee prijzen te winnen zijn!

City natuurlijk de betere partij, maar wel zonde dat de wedstrijd alwéér door een fout van de arbitrage wordt beslist. Jammer, want na de 2-1 kwam Arsenal er weer bovenop. Het is weer november...

Eerlijk is eerlijk, City was beter.

However... het is niet alsof Arsenal onderlopen werd, na de 2-1 leek de 2-2 dichter dan de 3-1.

Normaal gezien lul ik niet graag over de arbitrage, maar dit kan niet genegeerd worden. Mike Oliver en de zijnen waren perfect als het om fouten tegen City ging (geel voor Kos, Monreal, penalty, etc gewoon spot on). Aan de andere kant leek het wel of hij oogkleppen ophad. Fernandinho haakt twee keer een counterende Arsenal speler vanachter en komt ermee weg, Sanchez werd ook nog hard op zijn enkel gepakt door Sané(?), die kwam er ook mee weg. Daarnaast die aanslag van Otamendi op Lacazette... ik moet het nog herbekijken maar er was één herhaling ervan en ik ben toch niet verkeerd in het beweren dat als je aanstormt en je arm vol in het gezicht van je tegenstander plant dat het toch minstens rood verdient?

De 3-1 was buitenspel, niet eens een close call, maar bon dat gebeurt ook omgekeerd, alleen jammer dat de lijnrechter zo door de mand valt wanneer het net een beetje spannend wordt.

Gefeliciteerd met de duurverdiende puntjes cityzens.

Terecht verloren, City was gewoon duidelijk beter en Arsenal speelde veel te laf. Wel zuur dat de scheids/grensrechter de wedstrijd verpest door een overduidelijke buitenspel situatie niet af te vlaggen.. Niet dat ik denk dat we dan hadden gelijkgespeeld of iets dergelijks, maar hij floot de wedstrijd hierdoor dood terwijl het net juist wat spannender werd. Overigens belachelijk dat je nauwelijks kon zien dat alle spelers van Arsenal niet hadden gespeeld en die van City juist allemaal wel. Dat en een tactische faal van Wenger heeft gezorgd voor dit verlies. Oja, de penalty was licht maar in mijn ogen wel een penalty. Monreal doet gewoon extreem dom, zoals wel vaker gebeurd.

Ergens een beetje jammer dat de onterechte goal een bijsmaak heeft gegeven aan de wedstrijd. Maar man! Vooral De Bruyne leek op te zijn na die match tegen Napoli uit in de benen te hebben. City had veel meer kunnen doen met die ruimte en 4/5 goals kunnen maken.

Verder was het een redelijk comfortabele wedstrijd voor City. Maar werd het na die goal van Lacazette toch nog even spannend.

5 november 2017 om 17:35

Idd, goed verwoord. Het buitenspeldoelpunt bederft de pot. Wel vind ik dat City mooi aanvallend voetbal speelt . Ik, als door en door Arsenal fan, gun het jullie zeker! Volgens mij gaat het zeker lukken al hoop ik dat t niet ongeslagen wordt 🤗

Ik dacht dat ze helemaal weggespeeld zullen worden. Ze speelden naar behoren.

City was goed, maar ze hadden een beetje geluk: de 2-0 en 3-1 was wel heel makkelijk gegeven. Wel verdiend gewonnen.
City wordt gewoon kampioen. Maar ik vind ze eerlijk gezegd nog niet goed genoeg om de CL te winnen.
Maar goed als ze een scheids zoals vandaag krijgen dan kan het wel.

5 november 2017 om 20:27

In CL moet gigantisch veel geluk hebben met: loting, blessures, juiste moment juiste tegenstander, vorm etc etc. Geluk bepaald voor zo'n 35% of je wel of niet de CL of beker wint.

5 november 2017 om 23:24

City was vandaag erg slordig in het uitspelen van kansen. Ik denk dat de wedstrijd uit tegen Napoli hierin mee heeft gespeeld. Kevin was op in de tweede helft. Maar voor de standaard van City dit seizoen waren ze erg slordig. Ze hadden er zeker meer dan 3 in kunnen prikken vandaag.

City is de best presterende team van Europa en scoort 3+ goals per wedstrijd. Als je dus uit naar City gaat ga je niet vol op de aanval(Arsenal heeft dat in het verleden geprobeerd, zonder succes)
Dus de parttime coaches hier moeten niet zeuren dat Arsenal laf heeft gespeeld, want als ze 5/6-1 zouden krijgen met een aanvallendere tacktiek zouden ze zeuren dat Arsene en keer moet kijken naar Mourinho.
Man City heeft terecht gewonnen en heeft gewoon een betere ploeg. Jammer dat scheids een hoofdrol daarin speelde maar het zij zo.
Gefeliciteerd Cityfans

Lacazette die nog niet heel veel heeft kunnen laten zien, schiet bij de eerste beste kans de bal in de goal is gewoon tekenend voor Arsenal en de keuzes van Wenger momenteel.

Sanchez/ozil banken is mijn advies en Ramsey in die vrije rol, want die kan dan weer niet verdedigen. Gaan selecteren op inzet, concentratie en mentaliteit de komende wedstrijden en weer vertrouwen in jezelf krijgen en punten echt verdienen. Op die punten selecteren, omdat ze allemaal kunnen voetballen, maar dat gaat niet doorslaggevend zijn om weer een stijgende lijn in te zetten.

Sanchez gaat gratis weg, dus waarom bank je die gast niet voor het minste of geringste. Je helpt er jezelf niet mee en houd hem lekker in zijn ritme voor de volgende club, wat waarschijnlijk een concurrent zal zijn.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren