Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ajax komt met update Nouri: ‘Stabiel en zelfstandige hartslag’

Laatste update:

Ajax heeft maandagmiddag een update over de situatie van Abdelhak Nouri gepubliceerd. De club laat weten dat er ten opzichte van de laatste update, die dateert van 25 juli, weinig nieuws valt te melden. Toch hebben de Amsterdammers besloten om een nieuwe update te publiceren, daar er uiteenlopende verhalen over de Ajacied de ronde doen.

De familie van Nouri laat weten dat de twintigjarige middenvelder op een ‘gewone’ verpleegafdeling in het ziekenhuis verblijft. “Zijn situatie wordt omschreven als stabiel, met zelfstandige hartslag en ademhaling. De familie laat tevens weten hoop te houden en veel kracht en vertrouwen te halen uit het geloof, maar ook uit de vele steunbetuigingen”, aldus een statement op de clubwebsite. “De familieleden willen daar langs deze weg nogmaals hun dank voor uitspreken en zij vragen tot slot om door te gaan met de smeekgebeden voor Abdelhak.”

Nouri kreeg op zaterdag 8 juli tijdens de oefenwedstrijd tegen Werder Bremen te maken met hartfalen. Hij werd gereanimeerd en naar het ziekenhuis overgebracht. Er werd uiteindelijk ernstige en blijvende hersenschade bij hem geconstateerd.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
23 oktober 2017 om 16:21

Laten we het hopen. Helaas is er nog nooit iemand geweest die gezond uit zo’n situatie is gekomen.

23 oktober 2017 om 18:16

Er gebeuren veel wonderen in de wereld waar wij niks van af weten. Ik heb het vertrouwen inshallah dat hij beter wordt.

23 oktober 2017 om 18:33

Er is nog nooit een wonder gebeurd onder verifieerbare omstandigheden. Maar blijf hopen, je hebt er niets aan.

23 oktober 2017 om 23:58

@xyzz
Vaak genoeg stonden doktoren op het punt om de kabel er uit te trekken en toch gebeurde het onverklaarbare. Dat jij geen hoop hebt is jouw probleem, besmet ons er niet mee.

23 oktober 2017 om 18:15

Gast echt -,- die kan nooit meer lopen, denk je nou echt dat hij volgend jsar op het veld staat ofzo? Hij wordt een kasplantje, net als Schumacher. Dus dat pray4appie is zinloos. Er valt niks te bidden. Hij is hersendood

23 oktober 2017 om 18:32

God bestaat niet en Nouri zal niet genezen. Dat is de harde realiteit.

23 oktober 2017 om 18:46

Precies. En als hij wel bestaat heeft hij zoveel sadistische trekjes dat ik wel gek zou zijn om hem te aanbidden.

Familie Nouri, veel sterkte gewenst!

23 oktober 2017 om 18:46

Xyxx Jij gelooft zeker dat de wereld en al is ontstaan door een knal in de heelal...

23 oktober 2017 om 18:54

We kunnen hier wel een heel 'god bestaat wel of niet' discussie starten.
Maar denk jij dan serieus dat 'god' op een gegeven moment niet genoeg insecten had bedacht? Dit zijn er namelijk miljarden.. Zouden 10 vissen niet genoeg zijn geweest? Nee dat zijn er ook miljoenen.

Tel daar de ontelbare sterrens bij op (elke ster een zon, met vermoedelijk eigen zonnestelsel, en dus eigen planenten waarvan een aantal hetzelfde kunnen zijn als de aarde) Zullen al deze sterren en planeten ook van god komen?

En zou god dan pijnlijke ziektes bedacht hebben, puur om de wereldpopulatie intact te houden?

Lekker makkelijk om te roepen dat het allemaal gods wil is.

23 oktober 2017 om 18:56

Zelfs als je niet gelooft in de big bang (wat gewoon een observeerbaar feit is) dan nog slaat het nergens op om willekeurig een van de duizenden bestaande religies met alle onzinnige verhalen en regeltjes die eraan verbonden zijn voor waarheid aan te nemen.

23 oktober 2017 om 21:27

Jullie kennen het placebo effect wel, toch?
Het is bewezen dat mensen die geloven, gemiddeld gelukkiger zijn dan mensen die niet geloven. Dit omdat zij goede dingen meer waarderen, en slechte dingen zien als een test om te groeien naar een hoger niveau. Er is niks mis mee om te geloven, zolang je elkaar maar in eigen waarde laat.

Ik geloof zelf ook niet, maar respecteer anderen die dat wel doen. Een betere wereld begint bij jezelf.

Hoewel Nouri's hersenschade waarschijnlijk vele malen groter is, heb ik nog niet zo lang geleden iets gelezen over een behandeling bij een vergelijkbaar situatie, waar ze d.m.v. nieuwe technieken en behandelingen merkbare progressie hebben geboekt. Om het moment ziet Nouri zijn toekomst er somber uit, maar we weten nooit wat de medische wereld ons morgen te bieden heeft.

23 oktober 2017 om 22:25

Dronken mensen zijn gemiddeld ook gelukkiger dan nuchtere mensen.

Vreemd genoeg zijn de meest gelukkige mensen volgens het happiness report de bewoners van de meest ongelovige samenlevingen; landen als Noorwegen, Denemarken, Ijsland en Switzerland.

24 oktober 2017 om 00:09

Voor hetzelfde geld gaat het om de gelovige mensen in die zogenaamde 'ongelovige samenlevingen'..

24 oktober 2017 om 06:55

Als je dat denkt begrijp je niets van statistiek.

24 oktober 2017 om 16:22

Xyzz: als jij denkt dat alles in statistieken en wetenschap te vangen is dan snap jij echt helemaal niets van het leven.

Ondertussen ben ik wel benieuwd wat de statistieken en de wetenschap zeggen over mensen in hun waarde laten, empathie en mededogen.

Was te verwachten ja. Beter word het niet meer het kan alleen maar erger worden

23 oktober 2017 om 14:21

Alles kan beter, wie weet is hij morgen dood, wie weet speelt hij dit weekend nog in de arena

23 oktober 2017 om 14:24

Spelen in de arena gaat m niet meer lukken. Hij heeft hersenschade...

23 oktober 2017 om 14:40

Daarnaast werkt Ajax dit weekend zijn wedstrijd af in Tilburg ;-)

23 oktober 2017 om 14:52

Met God's wil verdwijnt dat, maar of dat gebeurt is dus de vraag. Daarom vraagt de familie om smeekgebeden.

23 oktober 2017 om 14:22

Laten we hopen op het beste..

23 oktober 2017 om 15:38

Ik denk juist dat er in deze situatie eigenlijk niets erger kan en alles alleen maar beter kan worden.

23 oktober 2017 om 16:36

Appie, het is verschrikkelijk wat jouw is overkomen.

Zo vreselijk dat zoiets een zo´n goede speler en goed mens moet treffen.

Je familie zal zeker zware tijden doormaken, dankzij het geloof krijgen ze waarschijnlijk veel kracht en ondersteuning.

Jammer dat we je nooit meer zullen zien spelen, maar ik word al blij bij de gedachte aan jou als we het 34ste kampioenschap behalen.

Je zal dan bij velen in de gedachten aanwezig zijn op het feest.

23 oktober 2017 om 23:04

Horsefighter...ligt aan je verwachtingsprobleem. Volgens mij is de enrst meteen helder uitgelegd. De huidige situatie kan bijna niet slechter. Het kan juist alleen nog maar stapjes vooruit gaan. Mensen vragen om een wonder. Daar mogen we best in geloven omdat we steeds meer te weten komen over de hersenen. Alleen het gaat allemaal niet zo snel als sommigen denk. Maar er mag best een beetje hoop zijn...hoop in een medisch wonder...mogelijk op lange termijn.

Blijven strijden appie!!!

23 oktober 2017 om 18:34

Valt weinig te strijden zonder bewustzijn.

24 oktober 2017 om 06:53

Het is een hele logische opmerking, alleen sikerik en de mensen die hem een duimpje geven zijn te dom om het te begrijpen.

Ik blijf het verschrikkelijk vinden. Pff Stay Strong Appie

23 oktober 2017 om 16:13

Mooie voetbalfan ben jij!! Klasse man!

Goed dat Ajax een update plaatst, want ik was het alweer bijna vergeten hoe het met Nouri ging

Hoop dat hij ooit weer wakker mag worden en tenminste kan kijken naar zijn vrienden. Hem kennende zou hij daar weer van kunnen gaan lachen. Rustig aan, Nouri. Heel veel sterkte voor jou en je familie.

Ik hoopte op een positievere update dan dit. Maar helaas nog steeds is er niks veranderd aan Appie zn situatie.

8 juli alweer. Ik was op vakantie de wedstrijd aan het volgen en ben er 2 dagen gewoon somber van geweest. Triest zeg. Laten we hopen op het beste! Meer kunnen we (helaas) niet doen.

Jammer dat het niet beter gaat met Nouri. Het lijkt erop dat alleen een wonder het tij nog doet keren, wetende dat de kans dat Appie uit een comateuze staat komt met de dag slinkt. Helaas.

En op het moment dat ik dit lees schieten de rillingen en de kippenvel door m'n lijf... Blijft zo verschrikkelijk.

Ik hoop dat Ajax dit jaar nummer 34 wint en 'm opdraagt aan Appie (met zijn rugnummer 34).

Sorry mensen als ik wat dom overkom of niet serieus ofzo, maar ik vraag me al een tijdje af, is hij wakker?

23 oktober 2017 om 14:39

Nee. Hij ligt in coma met een zelfstandige hartslag en ademhaling.

23 oktober 2017 om 14:54

Zeker wel, om die hersentests uit te voeren moet hij wakker zijn als ik me niet vergis. Daarnaast heeft hij geknippert, voet bewogen, getrilt, en naar voren zijn geschoten en daarna weer teruggevallen.

23 oktober 2017 om 16:07

Je vergist je. Je hoeft niet wakker te zijn om tests te ondergaan. Onwillekeurige spiertrekkingen zeggen ook niks. We zouden het allemaal graag anders zien, maar de kans dat er ooit nog een positieve verandering komt in de situatie van Nouri is nihil.

23 oktober 2017 om 16:56

Appie bevind zich momenteel in een vegatieve toestand , dit wordt soms ook wel een "wakker coma" genoemd.

Om je vraag te beantwoorden, ja hij is in principe wakker maar toch niet aanspreekbaar en dergelijke.

24 oktober 2017 om 10:48

Oh oke thanks iedereen!

Ajacied of welke club je voorkeur naar toe gaat.
Christen , Jodendom , Moslim ,Atheïst
Wij allen zullen als het maar even kan hem in onze gebeden betrekken
Hoop voor veel mensen te spreken.

AMEN

23 oktober 2017 om 16:08

Atheïsten bidden niet. Ik hoop dat er nog verbetering komt en wens zijn familie kracht.

23 oktober 2017 om 16:18

Idd
Echter kan een Atheïst wel voor een ander bidden.
Zo is mij verteld.
Anyway ik denk dat een ieder wel een manier heeft, om soms een hogere macht te verzoeken

23 oktober 2017 om 16:34

Misschien dat er andere atheïsten zijn die er anders over denken, maar voor mij zou het alleen maar raar voelen. Ik geloof niet in hogere machten, dus heb ik niets om te verzoeken.

23 oktober 2017 om 16:45

Ik zou eigenlijk ook niet weten aan wie atheïsten dan zouden moeten bidden.

23 oktober 2017 om 17:42

Tsja, je hoopt tegen beter weten in dat er iets positiefs gebeurt, komt in principe op hetzelfde neer. De een hoopt dat God hem redt, de ander hoopt dat hij zoveel geluk heeft dat hij het onmogelijke verwezenlijkt.

23 oktober 2017 om 18:09

Geluk of een opperwezen in principe hetzelfde noemen klopt m.i. van geen kant. Maar ja, dit is de tijd noch de plaats voor deze discussie. Hopelijk kunnen we deze discussie een keer voeren na een opmerkelijke vooruitgang in Nouri zijn toestand.

InshaAllah geneest hij

De medische wereld is constant in ontwikkeling en aan het innoveren. Voor veel ziektes was pakweg 50 jaar terug nog geen geneesmiddel voor, en nu dus wel. Wat nu dus nog voor onmogelijk wordt gehouden, kan over een aantal jaar heel anders uitzien. Daar moet dan maar hoop in uitgeput worden. Misschien dat er in de toekomst een manier is om Appie weer op de been te helpen. Al is het alleen maar om hem bij kennis te brengen.

23 oktober 2017 om 14:40

Ik snap en ondersteun je positiviteit maar zo snel gaat het helaas niet. Hij zal, als de medische wereld er aan toe is, zeker niet meer meemaken dat hersenschade weer ongedaan kan worden gemaakt.

23 oktober 2017 om 14:57

Dat weet je dus niet. Er loopt al jaren lang een onderzoek naar stamceltherapie voor hersenschade. Wie weet komt er een doorbraak op de korte termijn. Zolang Appie dus nog leeft is hoop op herstel er altijd.

23 oktober 2017 om 15:02

Hoe weet jij dat zeker. Als je een (wed)strijd ingaat met de attitude: ik ga toch verliezen, gebeurt dat ook. Hoop gewoon op radicaal positieve veranderingen in het brein van Nouri of hoop op een geneesmiddel.

23 oktober 2017 om 15:55

Jongens, als jullie geen verstand van het onderwerp hebben, zeg dan aub niks. Door een gebrek aan zuurstof is een deel van zijn hersenen afgestorven, dit betekent dat dit deel van zijn hersenweefsel al 3 maanden dood is. Het is simpelweg onmogelijk om hiervan te herstellen. Nu niet en in de nabije toekomst oook niet.

23 oktober 2017 om 16:01

Haha toevallig reikt mijn medische kennis wel behoorlijk verder dan dat van een gemiddeld lid hier. Maar ik ondersteun je bijdrage (gedeeltelijk). Want hoewel het nog godgans onmogelijk is om hersenweefsel te regenereren is het hele idee van stamceltherapie juist dat er van (ander) hersenweefsel weer goed weefsel kan worden gemaakt.

23 oktober 2017 om 16:08

Ik ben het met je eens en mijn reactie was dan ook niet op jou gericht, maar op mijn 2 voorgangers. Zoals je eerder zelf al aangeeft, mocht dit ooit werkelijkheid worden dan zal dit helaas te laat voor Nouri zijn.

23 oktober 2017 om 15:45

Niet om het een of ander, maar stel dat we zo ver zouden zijn dat een orgaan - de hersenen zijn ook een orgaan - gekloond kan worden , dan is die persoon waarvan de hersenen gekloond zijn, die persoon niet meer. Dat klonen wordt in sommige landen gedaan met honden; dat is leuk voor het baasje, maar die hond is niet dezelfde hond; de hond heeft alleen precies hetzelfde uiterlijk. Met mensen krijg je in zo'n geval iemand voor je die jou niet kent, die niet van je houdt, die de vaardigheden van het origineel niet heeft, kortom, je kloont iemand anders.

Je ziet het met allerlei soorten hersenbeschadiging en alzheimer. De persoon die je hebt gekend is gewoon weg en wordt iemand anders. Dat is vaak nog pijnlijker dan de dood, waarbij je afscheidt van iemand kan nemen. Ik spreek uit ervaring, ik heb mijn oma door alzheimer verloren.

Stamceltherapy is heel nuttig. Behalve voor de hersenen.

Mocht er een hoger wezen zijn, dan vraag ik hem om Nouri te laten ontwaken, in welke staat dan ook. Dan kunnen we hem helpen zoals hij iedereen probeerde te helpen.

23 oktober 2017 om 14:50

Ik snap en deel je punt, maar aangezien hij zelfstandig ademhaalt en een eigen hartslag heeft zou dat op dit moment moord zijn. Ookal ligt hij in coma, zijn lichaam leeft nog, hoe bizar dat ook is. Er zijn dus vrijwel geen apparaten om uit te schakelen zodat hij heen gaat, behalve vocht en voeding, wat weer heel cru zou zijn. Op den duur zullen waarschijnlijk zijn interne organen gaan falen en dan is de vraag of je deze met behulp van machines laat werken, of de natuur zijn werk laat doen. Ik hoop nog iedere dag op een wonder, maar ben bang dat dit tervergeefs is.

23 oktober 2017 om 15:02

FRtorres en Palmares: zo zit het inderdaad in elkaar. Nooit meer kunnen praten en lopen, niemand meer herkennen... hopelijk wordt ie niet meer wakker en maakt zijn familie de juiste keuze. Het is hopen op een wonder wat er nooit zal komen. Maar toch hopen we daar op

23 oktober 2017 om 15:49

Palmares. Het is maar net wat je moord noemt. Moord is totaal niet humaan, maar in deze situatie is de dood misschien wel het humaanste dat er mogelijk is. In dit geval zie ik er een plant in dan een levend wezen. Er zijn enkele gevallen bekend waarbij licht herstel van hersenschade is geweest, wat voldoende bleek om weer iets van een levend wezen te laten zien, maar die gevallen komen zo weinig voor, dat het voornamelijk hopen is dat zoiets gebeurt.

Overigens ben ik zelf bijvoorbeeld voor de euthanasiepil (vind je dit overigens ook moord?), wat een makkelijke manier is om iemand uit zijn lijden te verlossen, maar er zijn ook nu al humane manieren om iemand te laten gaan, daar is echt geen lag proces voor nodig. Een simpele overdosis morfine zou de truc al kunnen doen en is geheel pijnvrij. Deze methode wordt wel vaker gebruikt door ziekenhuizen als de familie iemand in zo'n staat graag wil laten sterven. Het mag niet, maar als de familie er geen melding van maakt bij de bepalende instanties, dan zal er geen haan naar kraaien.

In de situatie van Nouri kan ik me echter niet verdiepen, aangezien ik geen dokter ben en geen inzicht heb in de werkelijke situatie. Mogelijk is er wel degelijk lichte verbetering in zijn hersenactiviteit merkbaar, maar is dit nog niet voldoende geweest om een volgende stap in een revalidatie te zetten. We zullen het zien.

23 oktober 2017 om 18:37

/ Ik hoop dat men op Den duur gaat inzien dat het humaner is om hem te laten gaan.\

Tja, probeer dat maar eens uit te leggen aan de ouders.

In feite is er helaas niks veranderd. Hij is stabiel en heeft een hartslag maar hij is zeker niet bij bewustzijn, maar hersendood. Dat zal zo blijven tenzij er een wonder gebeurd. Sterkte aan zijn familie en vrienden!

23 oktober 2017 om 15:04

Verkonding geen onjuiste statements als je niet weet wat er aan de hand is. Nouri is niet hersendood. Verschillende hersenfuncties werken niet meer(voelen, lopen, praten) maar er is wel activiteit bij de anderen. Dat maakt je niet hersendood.

23 oktober 2017 om 15:48

Prima! geen zin om hier zo'n discussie van te maken

23 oktober 2017 om 15:54

Uiteraard weet je niet de hele situatie. Hersendood is niet altijd geheel hersendood namelijk. Als er verbetering in zijn hersenactiviteit wordt gemeten, ook al is het niet voldoende om een merkbare stap in de revalidatie te zetten, dan is er wel degelijk kans op een gedeeltelijk herstel.

Kijk maar naar de situatie van Schumacher. Die heeft ook lange tijd in een coma gelegen zonder al te veel hersenactiviteit. Zijn precieze situatie is onduidelijk (het schijnt dat hij niet kan lopen en praten), maar er is zeker teken van leven.

23 oktober 2017 om 16:03

Klopt hoor, ik heb het wat verkeerd geformuleerd ipv hersendood is het ernstige hersenschade. Maar ik heb niet de illusie dat Nouri nog de oude wordt en wilde enkel mijn medeleven tonen.

Enige update is dat hij nu op de 'gewone' verpleeg afdeling ligt. Bij de laatste update was al bekent dat hij zelfstandig hartslag en ademhaling heeft. Ben vooral benieuwd of hij nog in coma ligt of dat hij zijn ogen open heeft

Ik heb het gevoel dat sommigen hier niet precies weten wat er nu aan de hand met hem is. Mijn bronnen zijn het AD waar een van de broers van Abdelhak net na de scans vertelt hoe het zit. Een YouTube video van Saliheddine waar hij op beeld met de broer en vader van Abdelhak spreekt. En Stichting Ibaadu ar-Rahman. Zij postte een bericht over de situatie van Nouri en verwijderde deze later met de uitleg dat de familie van Nouri niet wilde dat elk nieuwtje in de media verscheen. Het probleem begon met dat Nouri niet vanzelf wakker werd (broer in het AD), want dat is nodig als je die hersenscan wil uitvoeren (correct me if I'm wrong). Die hersenscans werden gedaan en het resultaat was natuurlijk hartverscheurend. Appie zal nooit meer kunnen praten, lopen, voelen. Denken dus wel, alleen op het moment dat hij wakker werd niet. Een Andere broer van Abdelhak vertelde aan Saliheddine dat Abdelhak reageerde op Koran-recitatie door te schudden en naar voren te schieten en weer naar achter te vallen. De Stichting Ibaadu ar-Rahman meldde paar dagen erna dat Nouri een voet had bewogen, zijn broer herkende door te knipperen, en weer op Koran-Recitatie door weer te knipperen. Dit is mijn kennis rondom de situatie. Alle neurologische vragen kan je beter vragen aan iemand die dit heeft gestudeert. Allah i Shafik Abdelhak Nouri.

23 oktober 2017 om 15:45

Een van Nouri's broers heeft tegen het AD gezegd dat medici ook hebben vastgesteld dat hij nooit meer zal kunnen denken. Het is de pijnlijke realiteit.

23 oktober 2017 om 16:00

Nouri's broer in het AD artikel: Als hij bijkomt zou hij niet meer kunnen denken, eten, praten, lopen, zelfs waarschijnlijk niet eens iemand herkennen, zeggen de doktoren." Dit is dus als hij wakker wordt. Tegen de Telegraaf zegt hij: "Volgens de dokter gaat hij nooit meer kunnen voelen, lopen en praten, het geneest niet meer. Maar ik vertrouw op Allah. Mocht het toch zo zijn dan accepteer ik het. Hij is een goede gast. Iedereen, de hele wereld praat goed over hem.”

23 oktober 2017 om 16:34

Ik heb hier totaal geen verstand van, maar ik vraag mij af dat als hij wel kan denken tijdens zijn 'slaap', in hoeverre hij dan nog een bewustzijn heeft. Als ik droom heb ik in een droom soms ook heel vaag het besef dat ik aan het dromen ben. Vraag me af in hoeverre hij dat doorheeft, gezien zijn reactie op de recitatie van de Koran. Ik mag alleen maar hopen dat hij niet op de een of andere manier gevangen zit in zijn eigen hoofd en het aan niemand kenbaar kan maken. Hartverscheurend.

23 oktober 2017 om 20:31

FRtorres: De eerste quote geeft aan dat hij niet kan denken als hij bijkomt, dus niet voor altijd. Hij zal nooit meer kunnen voelen, lopen, praten.

23 oktober 2017 om 20:46

Ik denk dat als het brein zware schade heeft opgelopen dat het geheugen ook een zware tik heeft gehad. Ik hoop dan dat hij niet echt doorheeft wat er gebeurt. Het zou trouwens ook een vreselijk beeld zijn om hem in zo'n rolstoel met spraakknopjes te zien. Dat wens je niemand.

Blijf hopen op het beste voor hem en zijn familie, Blijven strijden appie!

Is er überhaupt kans dat hij weer bij bewustzijn komt of word hij gewoon in leven gehouden?

25 oktober 2017 om 16:40

Er zijn mensen die na jaren weer uit een coma terugkomen. Ik vrees bij Appie dat die kans bijna nihil is. Ik hoop dat hij ontwaakt, maar de grote voetballer die we in hem zagen zal hij nooit meer kunnen worden.

Blijf vechten Appie! We bidden voor je. Allemaal!

Nouri de voorbeeld voor de jeugd, jij speelde voor Ajax maar ik ben voor Psv.
Dat doe er nu niet toe, maar bij ons is het ongeveer het zelfde gebeurt. Bij mij door een fout van Arts en bij jou door Allah maar ik heb gehuild toen ik dat zag gebeuren op live op fox sport.
En ik ben trost op Amsterdam, met de liefde van je echt trouwe fans.
lahiechefiek broeder zal Allah je snel weer op het veld bij jou trouwde club staan
en de familie - leden erg sterkt toe gewenste
want wij leven met jullie mee van uit eindhoven

23 oktober 2017 om 23:17

Thanks voor je bericht!

Tsja het blijft een hele pjinlijke plek. Het enige wat je kan doen is het langzaam maar een plek geven en accepteren dat die jongen nooit meer de Nouri zal zijn die iedereen kende. Voor iedereen die dit overkomt natuurlijk even erg maar het blijft toch de Nouri, de hartelijke vrolijke Amsterdammer, de kleine technicus, de leuke goocheme gast die voor iedereen tijd had, de voetballer in hart en nieren en het was onze hoop voor de toekomst, als ras Ajax voetballer boven alle andere talenten.

Ik blijf bovenal toch erg nieuwschierig naar de bovengemiddelde verwachtingen en voorbereidingen die door trainer en speler weden getroffen om hem op 10 in te bouwen. Volgens mij heeft hij zichzelf behoorlijk over de kling gejaagd daar in Oostenrijk, en hebben de trainers hem te snel teveel laten doen. Het heeft geen zin meer om iemand de schuld te geven maar het is voor de toekomst wel belangrijk dat je zeker fysiek mindere spelers genoeg tijd geeft om op te bouwen naar een grotere fysiek.

24 oktober 2017 om 12:33

Pure onzin dit. er zijn genoeg jeugdige spelers met een gelijkwaardige of minder fysiek. Heeft niets met het geven van minuten/trainen te maken, maar eerder met een afwijking in het lichaam.

We bidden voor je 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Ik wasbij die wedstrijd het was heel heftig en heb alles gezien met me eigen ogen 😓 appie blijf altijd sterk en je bent een topper we blijven je altijd steunen en voor je bidden ❤ STAY STRONG APPIE❌❌❌

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren