Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Feyenoord zal er hard aan moeten trekken om weer in de top drie te komen’

Laatste update:

Feyenoord is de grote verliezer van de afgelopen speelronde. Door de 1-4 thuisnederlaag tegen Ajax is de achterstand op koploper PSV opgelopen tot acht punten. De regerend landskampioen is terug te vinden op de vijfde plaats op de ranglijst en volgens de broers Willy en René van de Kerkhof wordt het voor de ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst een hels karwei om zich weer terug in de top drie te knokken.

Feyenoord kreeg er zondag tegen Ajax vier om de oren en moet voorlopig pas op de plaats maken aangaande de strijd om het kampioenschap. De voorsprong van PSV op Ajax blijft vijf punten. "Voor Ajax was het een goede uitslag maar voor PSV niet", laat oud-PSV’er René weten. "Een gelijkspel was het beste geweest. Feyenoord staat nu op acht punten afstand van PSV. Dus dat begint veel te worden. Feyenoord zal er hard aan moeten trekken om weer in de top drie te komen.”

PSV won met 3-0 van Heracles Almelo. De Eindhovenaren waren de bovenliggende partij, maar hadden moeite om de wedstrijd in het slot te gooien. "PSV was niet in goeden doen. Zo moet Pereiro bijvoorbeeld gewoon scoren in de eerste minuut”, aldus René. "De bal ging rond zonder dat er druk werd gezet", voegt Willy toe. "De eerste twintig minuten waren super, maar daarna zakte het een beetje terug naar het oude niveau.”

Denk jij dat Feyenoord dit seizoen nog kampioen wordt?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

De selectie is er sterk genoeg voor. Ik verwacht de komende weken nog wel gerommel door blessures en vormverlies maar na de winterstop kan de ploeg zich volledig richten op de competitie. Ik verwacht dat de titel dan al uit het zicht is. Dan is er de vraag of de spelers zich op kunnen laden voor een goede serie resultaten.
Gio zal ook knopen moeten doorhakken mbt Vilhena en Boetius. Hun alternatieven kunnen het nml niet slechter doen en hebben miljoenen gekost.

Waan van de dag leeft weer, hard aan trekken om in de top 3 te komen? Kom op. Op papier is het zelfs mogelijk om 2e te staan na komend weekend. Ja, het gaat even slecht, maar hoe Feyenoord ineens wordt gedegradeerd tot middenmoot-kandidaat vind ik ook wat overdreven. Feyenoord zal dit seizoen gewoon in de top 3 eindigen verwacht ik.

23 oktober 2017 om 11:38

Gebeurt altijd toch. Niet zo lang geleden was PSV al uitgeschakeld voor de rest van het seizoen en nu zijn ze opeens kandidaat nummer 1. Ik neem dit soort flipflop gedoe niet zo serieus. Gewoon elke week lekker voetballen kijken en niet na elke wedstrijd een conclusie willen trekken die het hele seizoen moet dekke.

23 oktober 2017 om 12:11

Naja, tuurlijk zou het haalbaar moeten zijn, maar denk dat die broertjes vooral doelen op het feit dat we samen met az nu strijden om plek 5/6, er met Zwolle en Vitesse nog 2 ploegen zijn met meer punten en met Utrecht en Heerenveen nog 2 ploegen zijn die nadrukkelijk om plek 3 willen voetballen. Het verschil tussen ons allemaal is heel klein. Ajax en Psv zullen vermoedelijk uitmaken wie er kampioen wordt, daarachter zit een hele colonne die zoals gebruikelijk gaat uitmaken wie er achter die 2 zal eindigen. Ik geloof dat wij dat kunnen aangezien we regerend kampioen zijn, maar dan moeten we wel uit een ander vaatje tappen. Anders wordt het zwaar

23 oktober 2017 om 12:19

Ik denk er gewoon niet teveel over na, we zijn amper op de helft.

23 oktober 2017 om 11:41

Opportunisme en voetbal zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden, dat weten we inmiddels wel. Echter heeft Feyenoord maar 2 van haar laatste 9 wedstrijden gewonnen waardoor je m.i. toch wel van een dip in plaats van een dipje kan spreken. Maar inderdaad is de afstand naar de top 3 (Vitesse en PEC op 2 punten) makelijk onoverbrugbaar, Vitesse speelt ook tegen PSV dus wie weet staat Feyenoord volgende week weer derde inderdaad, de tweede plek is enkel theoretisch denk ik ja want Ajax' doelsaldo is stukken beter en ook zij hebben een niet al te zware tegenstander (Willem II) volgende week.

23 oktober 2017 om 11:57

@sanderkoevoets

Ja, daarom zei ik ook dat het op papier logisch was. Alles staat van plek 2 tot plek 9 vrij dicht bij elkaar. Het zou met 2 verliespartijen of 2 winstpartijen op rij er weer compleet anders uit kunnen zien.

Het moet snel beter, maar ik maak mij nog niet echt zorgen.

23 oktober 2017 om 12:10

Ik begin me onderhand wel zorgen te maken. Het niveau wat Feyenoord op de mat legt is echt om te janken en ik zie er geen enkele stijgende lijn in waatdoor ik het idee krijg dat het wel weer goed komt.

23 oktober 2017 om 12:02

PSV moest ongeveer een maand geleden nog zijn best doen om het seizoen boven Utrecht, Heerenveen, Vitesse en AZ te eindigen. Waan van de dag zal altijd blijven bij voetbal, al moet ik wel zeggen dat ik denk dat Vitesse het Feyenoord moeilijk kan maken in de strijd om de 3e plaats, maar voor hetzelfde geld gaan ze komende week met 5 doelpunten de bak in tegen Psv.

23 oktober 2017 om 12:07

Hoe dan ook, de Technische Staf mag wel hard aan het werk om automatismen erin te slijpen, en bovendien te leren van de gemaakte fouten. Bepaalde keuzes van Gio zijn onbegrijpelijk en voedden de ontstane onrust alleen maar. Ook tactisch lijkt Feyenoord totaal geen plan B te hebben, noch dat van Bronckhorst met zijn wissels eens een tegenstander kan verrassen.

Ik ben het op de lange termijn met je eens, zelfs in het jaar waarin we zeven keer op rij verloren werden we immers zelfs derde, maar er moet hier ook niet al te bagetalliserend over gedaan worden. Je verliest gisteren kansloos van een allerbelabberdst Ajax en het spel lijkt al weken nergens naar. Nood aan de man.

23 oktober 2017 om 12:14

Het is lastig automatismen erin te slijpen wanneer je iedere week nieuwe blessuregevallen hebt en moet schuiven in de verdediging. Waar juist vorig seizoen de sleutel tot succes lag - Goed verdedigen, niks weggeven en wachten tot de goal voorin valt.

23 oktober 2017 om 12:45

Zo gewoon is dat niet. Vorig jaar was een 1 in de 20 jaars incident. Als ze 4e worden hebben ze het gewoon goed gedaan. Beter is het materiaal niet en dit jaar zit niets alles mee en presteert de rest onder de maat

23 oktober 2017 om 12:49

Die wedstrijd van gisteren is voor een feyenoord supporter zuur maar wat een onzin lees je een dag later zeg. Het had gisteren net zo goed 4-1 voor feyenoord kunnen worden. En om er nog maar een cliché uit te gooien, dat zeg ik als ajax supporter

23 oktober 2017 om 14:28

Ik vind dat het net zo goed 4-1 had kunnen worden ook maar geflatteerd hoor. Dan zou je stellen dat Ajax ook 'alles of niets' zou spelen en dat je vervolgens er nog twee kort achter elkaar in prikt.

Wel ben ik het er mee eens dat ook zomaar de 2-1 had kunnen vallen in plaats van de 1-2.

Acht punten is veel, om weer in de top 3 te komen is echter maar een gat van 2 punten. En als er geen dubbel programma is. Waar ze minimaal 1x per week van de sokken worden gespeeld dan zullen ze wel weer hun potjes winnen en vertrouwen opdoen. Het zit ze ongelofelijk tegen waar het vorig jaar ontzettend meezat. Maar met een fitte selectie vind ik ze minimaal gelijkwaardig aan Ajax en Psv.

23 oktober 2017 om 13:40

Helemaal met je eens, Feyenoord wordt na een paar slechte potjes al weer meteen tot subtopper gerekend, terwijl ze het gewoon momenteel hartstikke zwaar hebben met dit dubbelprogramma en de oneindige blessures. Die krabbelen echt wel weer omhoog als ze uit de CL uitgeschakeld zijn en de blessures voorbij zijn. Dan hoeven ze zich alleen op de competitie te richten en komen ze sowieso wel in de top 3 zoals altijd.

Feyenoord is gewoon keihard uitgeschakeld gister. Ze staan nu 8 punten achter op PSV ze kunnen PSV best nog in halen. Maar Feyenoord speelt Europees en PSV niet en daardoor zie je dat zij er frisser en gemakkelijker in de competitie in gaan. Feyenoord mist gewoon keiharde kwaliteit en dat zie je terug in het elftal. Met namen een Diks die als hoofdrol speelt bij Feyenoord. Feyenoord moet zorgen om vanaf nu zakelijker wedstrijden te winnen. Als het vertrouwen terug groeit dan kan op een gegeven moment wel wat meer fantasie in het voetbal terug komen.

23 oktober 2017 om 11:36

Waar mist Feyenoord dan de kwaliteit? Er zijn ontzettend veel spelers geblesseerd voor een positie, dan is het gewoon lastig in te vullen. Als iedereen weer fit is en hun normale niveau gaat halen zie ik niet waarom Feyenoord geen titelkandidaat kan zijn (let wel op: Kandidaat aka meestrijden, niet hem daadwerkelijk binnenslepen ).

Vermeer
Nieuwkoop
Van Beek
St Juste
Haps
Toornstra
El Ahmadi
Vilhena
Berghuis
Jorgensen
Larsson
23 oktober 2017 om 11:41

Opstelling ziet er voor Nederlandse Eredivisie begrippen er goed uit. Alleen de bank voldoet niet aan een kampioenkandidaat. Hier mag echt Van Geel kritisch naar kijken. Wij weten allemaal dat Kramer geen Feyenoord materiaal is.

23 oktober 2017 om 11:45

Ach, dat is ook puur een geldkwestie. Iets waar Feyenoord nog steeds tientallen miljoenen mee achterloopt op Ajax en Psv. Hier zit al langzamerhand vooruitgang in wanneer je kijkt naar de bank vorig seizoen + de bank dit seizoen.

23 oktober 2017 om 12:14

Fr12jules: eens dat ze achterlopen op Ajax, echter lopen ze niet achter op PSV als je kijkt naar de huidige selecties. De huidige selectie van Feyenoord heeft 45 miljoen gekost, waar die van PSV 34 miljoen heeft gekost en als je dan naar de bank kijkt van PSV afgelopen weekend, daar zaten buiten Room en Ramselaar alleen maar spelers die waren doorgestroomd vanuit Jong Psv.
Waar er bij Feyenoord spelers als Bilal, Larsson, Vermeer en Kramer zaten, ondanks de 4 blessures achterin.
Ik denk dat het probleem voor Feyenoord echt is dat ze niet wilden instromen in de Jupiler league in eerste instantie, daardoor hebben ze grote bedragen moeten uitgeven voor bankzitters die niet genoeg toevoegen en ook niet beter worden door 2 wedstrijden per maand te spelen tegen 18 jarige reservespelers van degredatiekandidaten. PSV heeft gericht kunnen inkopen voor het eerste elftal, omdat ze de gaten op de bank sinds dit seizoen (nu nog) probleemloos kunnen opvullen met spelers van Jong Psv.

23 oktober 2017 om 12:20

Mwoa...zo slecht is die bank echt niet jason. Mits fit en er van uitgaande dat jongens als nieuwkoop, van beek en st juste straks in de basis staan heb je een bank met vermeer, botthegin, vd heijden, diks, nelom, amrabat, tapia, larsson etc. Dat is echt niet slechter dan wat er bij de concurentie op de bank zit. Eigenlijk mist dit Feyenoord maar 2 dibgen wat mij betreft, een creatieve middenvelder en een goeie 2e slits. Wat mij betreft liggen de wanprestaties tot op heden ook niet aan de kwaliteit van de spelers of het aantal blessures maar met name een belachelijk slappe wedstrijd instelling en een enorm gebrek aan vertrouwen dankzij vernederingen in de cl. Gio is ook geen tactisch wonder, maar die heeft wat mij betreft nog wel wat krediet. Maar er zal iets moeten veranderen en hopelijk komt er in de winter nog wat creativiteit bij. Als je op deze manoer door gaat wordt het weer een ouderwets zwaar seizoen.

23 oktober 2017 om 12:33

@deentje

PSV heeft afgelopen seizoen hun begroting 15 miljoen ingekort, en zelfs dan staan ze nog 6 miljoen boven Feyenoord. Financieel gezien staan hun er gewoon beter voor.

23 oktober 2017 om 14:58

Tuurlijk joh en vervolgens laat PSV punten liggen bij Vitesse en PEC en Ajax gaat weer eens onderuit tegen Utrecht en dan mogen PSV en Ajax alweer tegen elkaar. Kan zo maar zijn dat Feyenoord op zijn gemak naar die wedstrijd gaat kijken.

De waan van de dag... Twee maanden geleden was PSV nog de club die hooguit derde zou worden, nu is het ineens Feyenoord. Het lijkt me nog veel te vroeg voor zulke conclusies. Een achterstand van 8 punten op de koploper is vrij fors, maar er zijn dit seizoen nog 75 punten te verdienen.

competitie is pas net begonnen 8 punten.... dat kunnen ze echt nog wel recht zetten.
Wat mij trouwens erg opvalt is de spelers beoordelingen bij ajax kant beide ploegen speelde erg slecht.. verder kluivert een 6.9..... die heeft geen bal geraakt en Younes een 5 deed veel fout maar uiterst belangrijk bij de 1e treffer.. mag wel een beetje realistischer gekeken worden man man man.. Onana Neres en Dolberg voetbalden uitstekend dat die een hoog cijfer krijgen kan ik begrijpen.

Feyenoord heeft gewoon pech met alle blessures op het moment:
- Jan-Arie van der Heijden is al geblesseerd vanaf 25 september en wordt pas begin 2018 terugverwacht.
- Eric Botteghin is al geblesseerd vanaf 25 september door een knieblessure.
- Renato Tapia is geblesseerd sinds 15 oktober door een hamstringblessure
- Sven van Beek kwakkelt eigenlijk al 1,5 jaar en heeft sinds 20 oktober last van zijn heup, dit is in mijn ogen puur te wijten aan het feit dat van Bronckhorst deze jongen zo ontzettend veel laat spelen terwijl hij 1,5 jaar niet fatsoenlijk heeft kunnen voetballen.
- en als 3e (4e als je tapia meerekent als CV) verdediger die geblesseerd is is ook nog Mats Knoester.

Hierdoor heeft Feyenoord eigenlijk allen St Juste als centrale verdediger in de selectie. Deze heeft tot nu toe al gespeeld met Botteghin/ Tapia/ Van beek / Diks en Amrabat naast zich, dit is niet bevorderlijk voor het vertrouwen van zo een jonge Verdediger. Dit verklaar ook de onrust bij Feyenoord achterin.
Linksachter hebben dit seizoen als gespeeld: Nelom/haps
Centraal achterin hebben al gespeeld: Botteghin/van der Heijden/tapia/amrabat/ St Juste/ Diks/ Van Beek
En rechtsachter hebben tot dusver gespeeld: Nieuwkoop/diks/amrabat
En zelfs op doel hebben Jones en Bijlow al gespeeld.

Dit is ernstig om te zien bij Feyenoord aangezien we in de Eredivise pas in speelronde 9 zitten.
Er is gewoonweg te veel onzekerheid in de selectie en er zijn teveel positiewisselingen. Dit is hoogstwaarschijnlijk deels te wijten aan de trainingsmethode van Van Bronkhorst, deels aan het Europese programma van Feyenoord, maar ook gewoonweg omdat sommige spelers van Feyenoord kwaliteit te kort komen op dit niveau. Deze jongens lopen dus continue op hun tenen, of zijn vaak telaat. Waardoor zij geblesseerd raken.

Feyenoord is geen titelkandidaat. Maar niemand maakt daarom in Rotterdam. Ze zijn nog steeds de kampioen. Het hoedt dit jaar niet zo en dat merk je aan alles. Ze missen kwaliteit lees Kuyt en Elia en kasdorp en Kongolo en de absolute wil die ze vorig jaar wel hadden. Logisch toch

23 oktober 2017 om 11:49

Onzin en nog eens onzin, teveel blessures en een mix van spelers uit vorm. Plus de CL blijkbaar dat is al teveel gevraagd voor onze dikbetaalde diva's,

23 oktober 2017 om 12:15

Mwa, de enige die ze echt lijken te missen is Kuyt; iemand die het team op scherp zet en het maximale uit ze krijgt. Verder zijn diverse spelers uit vorm (met name Toornstra en Vilhena), zijn er bizar genoeg vier van de vijf centrale verdedigers geblesseerd, hebben we onze aanvalsleider Jorgensen lang moeten missen, etc.

Kwaliteit missen we niet, maar gewoon vastigheid en vorm bij diverse spelers. Het komt wel goed allemaal dit seizoen.

Nieuwkoop komt weer terug, snel weer een CV en hopelijk schiet Toornstra woensdag minimaal drie ballen tegen de touwen voor wat vertrouwen.

23 oktober 2017 om 14:29

Dezelfde Kuyt waar we 7x op rij mee verloren? Dezelfde Kuyt die tijdens de beslissende 2e seizoenshelft veelal op de bank zat?

Kuyt is ook voor mij een ontzettend grote held, maar we moeten hem nu niet als 'de verlosser' zien.

23 oktober 2017 om 15:25

Inderdaad, diezelfde Kuyt. Hij is voor mij ook geen 'verlosser'. Maar hij was wel een echte leider; iemand die op én naast het veld gewoon het hele team met zich mee krijgt.

Wat mijn punt is met het missen van Kuyt; we missen nu een échte leider. Wie is er nu de leider? Iemand die alles en iedereen op scherp zet, waardoor je net die 5 tot 10% extra wel geeft?

En dit staat natuurlijk los van alle blessures en andere tegenslagen tot nu. Dat helpt, zoals ik al zei, natuurlijk ook niet mee.

Jajaja, gewoon een topselectie voor de eredivisie. Jorgensen die net terug is van een lange periode, veel spelers uit vorm zoals Toorsntra, Vilhena en Boetius. Daarnaast veel blessures met Botteghin die je toch echt mist. Nieuwkoop die net als Jorgensen weer eraan moet wennen en dan heb je een pannenkoek als Diks er lopen, en dan 1 van de weinige sterke spelers weer misbruiken en op RB zetten: Amrabat.

Het is een optelsom, maar ik denk als we uit de CL liggen want dat kunnen ze ook al niet bijhouden blijkbaar en de blessure golf is voorbij dat we gewoon weer terugkomen. Maar hier zie je Gio gewoon falen door telkens dezelfde spelers te gebruiken ook al bakker ze er niets van.

Top 3 redden we wel hoor, rustaaaaag. Zitten wel even in een dipje, komt deels door de blessures, maar ook door die afstraffingen in de CL. Dan word je hardhandig terug op de grond gepleurd na dat prachtige vorige jaar. Maar nogmaals, ik zie niet wie er anders 3e moet worden. Het gat tussen de selecties van de top 3 en de rest zijn best groot naar mijn mening.

Als Ajax de finale van de Europa leagu niet had gehaald waren kampioen geworden. Feyenoord kan niet twee top wedstrijden spelen binnen een week . Vorig seizoen ook niet

23 oktober 2017 om 12:39

Wat een quatsch kladden mensen hier toch neer zonder zich ook maar enigszins in te lezen. Vorig seizoen juist in de eerste seizoenshelft een ongekend hoog puntenaantal behaald, toen Feyenoord nog actief was in de EL. Hoe kom je toch bij die onzin?

Dit Feyenoord zal nooit kampioen worden.
Ze moeten zelfs gaan vrezen voor een derde plek.
Vitesse klopt aardig op de deur en die club is verder dan Feyenoord.
6 nederlagen in 8 wedstrijden zeggen voldoende.
Dit team is op een paar posities na middelmaat. Zelfs sterkhouders Vilhena, Toornstra en El Ahmadi hadden niet veel in te brengen.
De bank is te zwak, dat is wel overduidelijk, en zonder sterke bank red je het gewoon niet als je op meerdere vlakken wilt meedoen.
Niets te vertellen in europa, nederlagen in de eredivisie waarvan het niet nodig was geweest en een van Bronckhorst die zijn overtuiging kwijt lijkt te zijn.

En begin nou niet over waar Ajax europees te zien is want dat i voor Feyenoord totaal niet relevant.

23 oktober 2017 om 13:11

In wat voor opzicht is Vitesse verder dan Feyenoord? Dat ze twee punten meer hebben op de ranglijst? Dat ze nu minder blessures hebben? Dat er minder spelers uit vorm zijn daar? Dan klopt het wel ja.

Dat de bank zwak is, is in mijn ogen nu relatief. De enige plek die echt slecht opgevangen kan worden is de spitspositie. Jorgensen en Kramer zijn dag en nacht verschil qua speelstijl. We missen gewoon vier (!) van de vijf centrale verdedigers, moeten een tweede (inmiddels derde keus) rechtsback op de CV positie zetten, misten onze aanvalsleider lang, het middenveld is inderdaad uit vorm.

Zodra Feyenoord compleet is en het middenveld (vilhena en Toornstra) uit hun dip is, komen de resultaten vanzelf wel weer. Dat we nu acht punten achterstaan op PSV is wel een dingetje natuurlijk, maar we staan maar 3 punten achter op de nummer 2 (ajax) en over drie wedstrijden kan alles weer rooskleurig zijn.

Over Ajax Europees wil ik niet eens beginnen, dat spreekt tot nu voor zich, maar deze 1-4 is natuurlijk ook geen masterclass van Ajax geweest. Beide ploegen waren slecht, maar Feyenoord ging helemaal door de ondergrens.

23 oktober 2017 om 13:13

Ach, je mist je centrale duo,hun vervangers, de links- en rechtsachter (en hun vervangers), je spits is eindelijk terug na een lange blessure. Verder inderdaad het middenveld wat totaal uit vorm is, en het gebrek aan een leider.
Dat de bank te zwak is ben ik niet helemaal met je eens, besef je dat de jongens die nu op de bank zitten daar zitten omdat er een aantal vaste basisspelers geblesseerd zijn. Een bank met Vermeer, Van Beek, St. Juste, Amrabat, en Larson is een stuk sterker dan bijvoorbeeld Ajax en PSV kunnen neerzetten.
Het probleem zit dan ook niet in de selectie, maar in het constante falen van Van Bronckhorst. Dramatisch wisselbeleid, geen lijn in het spel, abominabel positiespel, geen mentaliteit en ga zo maar verder.
Het behalen van de derde plek lijkt me gewoon een zekerheidje, eventueel een bekersuccesje en onze vriend Gio mag weer een jaartje blijven.

23 oktober 2017 om 13:16

Vitesse is niet verder dan Feyenoord. Feyenoord heeft nu pech met 4 blessures achterin en andere blessures. Als bij PSV Isimat, Schwaab en Luckassen wegvallen en Lozano en Pereiro wegvallen dan hebben ze ook een probleem hetzelfde geldt voor Ajax als Viergever, De Ligt en Wober blessures zouden krijgen of Neres en Ziyech. Dan blijft er weinig over van het spel dat kan ik jou wel vertellen. Daarnaast geef jij terecht aan dat je het zonder een sterke bank niet redt. Je geeft echter ook aan dat Vitesse verder dan Feyenoord terwijl voor een niet Vitesse fan die jongens bij Vitesse echt onbekende zijn. Het is dat Castaignos op de bank zit anders denk ik niet dat er op die bank 20 eredivisie wedstrijden zaten. Als iedereen fit is heeft Feyenoord een prima selectie.

Een paar weken geleden was de tendens dat Feyenoord de winnaar op de transfermarkt was, dat ze een bredere selectie hadden dan ooit, en dat Ajax en PSV hadden slapen op de transfermarkt. Nu zijn ze volgens sommigen weer niet top-3 waardig. Beiden scenario's zijn overdreven. Feyenoord heeft een prima selectie, maar heeft pech met de ziekenboeg en mist toch ook gewoon die good old Dirk Kuijt.

Daarnaast mag Van Bronckhorst weleens bij zichzelf te raden gaan waarom hij nu zo weinig progressie boekt bij bepaalde spelers die al voor het derde jaar onder zijn hoeden spelen (toornstra, Vilhena, El Ahmadi). Ook moet hij bepaalde spelers er gewoon eens uit durven te flikkeren (boetius, Jones).

Was een zure middag gisteren, maar Feyenoord heeft het voor een deel aan zichzelf te wijten. De blessures achterin zijn bekend. Maar er zit te weinig voetbal in het elftal. Toornstra, Karim en Vilhena is gewoon teveel van hetzelfde. Misschien zou Gio die Larson gewoon in de basis moeten zetten ipv Toornstra, lijkt mij toch een veel betere voetballer.

Feyenoord had vorig seizoen de mazzal overal snel uit te liggen en zich bijna volledig op de titel te kunnen richten terwijl Ajax nog Europa League speelde tot de laatste dag. Feyenoord ziet nu ook de gevolgen van Europees voetbal in combinatie met de titelstrijd.

Okay, de verdediging was op vele plekken aangepast maar elk Europees avontuur gaat gepaard met gevolgen en het is dus logisch dat Ajax en PSV nu, zonder Europees voetbal constanter zijn dan Feyenoord. Het is dus ook onlogisch dat ze wederom kampioen worden.

Verder is Feyenoord niet zwakker dan PSV of Ajax vind ik. Met name Berghuis maakt een goede indruk. Met Jorgensen straks eer in goede doen, het middenveld uitgerust en de verdediging terug eindigen ze gewoon in de top drie.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren