Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Messi doorbreekt barrière: ‘Ik zou hem alle mogelijke prijzen geven’

Laatste update:

Lionel Messi kwam woensdagavond tot scoren voor Barcelona tegen Olympiacos (3-1) en maakte zijn honderdste doelpunt in Europees verband. De vijfvoudig Ballon d'Or-winnaar wordt na afloop bewierookt door voorzitter Josep Maria Bartomeu en trainer Ernesto Valverde. "Ik zou hem alle prijzen in de voetbalwereld geven. Niemand kan zich met hem meten", aldus Bartomeu.

De dertigjarige Messi was vanuit een vrije trap goed voor de 2-0 tegen de Grieken. Bovendien leverde hij de assist bij de 3-0 van Lucas Digne; uiteindelijk werd het 3-1. "Messi heeft een tijdperk gecreëerd en blijft op subliem niveau voetballen", zegt Bartomeu bij Barça TV. Ook Valverde kan rekenen op complimenten van de preses. "We wisten al wat voor trainer hij was. Hij is intelligent en speelt goed in op wedstrijden."

Valverde zelf grapt na afloop over de prestatie van Messi. "Ik hoop dat hij dit seizoen de tweehonderd haalt", lacht hij. "Maar zijn cijfers zijn een bevestiging van wat we iedere dag op de training zien." Hoewel Barcelona aan kop gaat in de Champions League-groep en de nationale competitie, is Valverde voorzichtig. "Ik weet niet of de fans al verliefd op me zijn. De resultaten zijn goed, maar van het een op het andere moment kan dat veranderen."

Zie je Barcelona dit seizoen de Champions League winnen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

"Ik zou hem alle prijzen in de voetbalwereld geven. Niemand kan zich met hem meten"

Waarom kunnen ze tegenwoordig niet een speler complimenteren zonder een smeer uit te delen aan andere spelers die ook op dat niveau zitten?

19 oktober 2017 om 10:04

Ik denk dat op 1 voetballer na iedereen het wel met Valverde eens is hoor.

19 oktober 2017 om 10:53

@ Tmmo,

Dat is dus precies mijn punt!
We weten allemaal wat Ronaldo ook in staat is om te doen, maar hij zegt dood leuk "niemand kan zich met hem meten", bedoel niemand kan ontkennen dat Messi een gevalletje apart is, zelfs de Messi haters niet, maar ik blijf het jammer vinden dat ze het altijd nodig vinden om een sneer uit te delen.

Majah is al jaren zo wanneer men weten dat de Ballon d'or uitreiking er aan zit te komen.

19 oktober 2017 om 11:05

Valverde hewft het over pure skills, techniek, voetbalslimheid. Daarin komt mijns inziens niemand in de buurt van Messi, bij lange na niet. Als Balon d'Or een prijs zou zijn voor wie het best is als raszuivere voetballer, dus los van clubprestaties had Messi er wel 8 gehad denk ik. Echter CR is zo vaak (zoals ook dit jaar) dusdanig beslissend geweest in grote toernooien (CL knock out fase voornamelijk, EK noem ik bewust niet want daar vond ik hem helemaal niet zo super, Portugal had lekker na de groepsfase naar huis gemoeten eigenlijk, belachelijke opzet..) dat men niet om hem heen kan. Aangezien de gouden bal altijd naar de ster van een prijzenpakkend team gaat zal Ronaldo hem met een Liga, CL en EK wel winnen natuurlijk. Maar de betere voetballer, dat vind ik toch al 10 jaar op rij die kleine!

19 oktober 2017 om 11:07

...En dit zijn alleen de cijfers. Want daarbij komt nog zijn voetbal vermogen. Iets waar niemand aan kan typen. Zoals iemand gisteren al zei: Messi = Modric + Kroos + Ronaldo in 1 als het ware. Met feiten kun je dit niet ontkennen.

19 oktober 2017 om 11:31

Nou bij Barcelona wel maar bij zijn land nee totaal niet de beste laat hem het maar bewijzen in een andere team dan kan je het wel zeggen

19 oktober 2017 om 11:33

@ Andresolo

Modric Kroos en Ronaldo in 1?

En toch legt hij dezelfde statistieken op tafel als Messi. Dus volgens jou beredenering allean maar knapper wat Ronaldo presteert.

Er zijn meer wegen die tot Rome leiden. Het frivole van Messi, maar dus ook de zakelijkheid van Ronaldo.

Waar je meer van houdt is puur persoonlijke voorkeur. Enige meetbare zijn de statistieken en die zijn vrijwel gelijk. Dus komt het op stijl aan.

En over smaak valt te twisten

19 oktober 2017 om 11:52

Nee hoor daar heeft Valverde het niet over. Hij heeft het over alle prijzen. Duidelijk de tweestrijd aanwakkerend.
Hij zegt met een serieus gezicht letterlijk: we hopen dat hij de 200 zal halen dit seizoen al zal dat moeilijk worden (! )
En hij breekt dagelijks records(!)

Nou weet ik dat Messi de hemel inprijzen bij zijn functieomschrijving hoort, als trainer en voetballer van Barcelona maar denk toch dat Valverde te diep in het glaasje heeft gekeken.
Het record in de CL is en blijft vooralsnog van Ronaldo om maar niet over de 200 te spreken.

Terwijl er toch tig andere manieren zijn om Messi de hemel in te prijzen zonder onzin uit te kramen en vooral een andere onrecht aan te doen.

PS mocht hij dat bij wijze van grap hebben bedoeld, dan advieseer ik zijn kennissen om nooit met deze man te pokeren. Want zijn gezicht laat echt niets merken.

19 oktober 2017 om 13:05

'Bij zijn land totaal niet de beste', dan kijk jij nooit Argentinië want Messi is nagenoeg ELKE wedstrijd veruit de beste, zet medespelers aan de lopende band voor de goal (die vaak niet afmaken, mede omdat die falende bonscoach rare mensen opstelt) en scoort zelf nagenoeg iedere goal het laatste jaar die Argentinië überhaupt maakt. Messi heeft ze persoonlijk naar 2 Copa-finales en een WK-finale geschopt (in al die toernooien zéér beslissend) en ook nu toen het nodig was stond hij weer op met een hattrick om het WK te halen. Zeggen dat Messi nooit iets presteert in/met Argentinië is puur flauwekul... All time topscorer van zijn land en vaker beslissend geweest dan wie dan ook, alleen helaas in elke finale een dot kansen (gecreëerd door hem) om zeep geholpen door Higuain en co. Cristiano speelt een matig EK waarin tig keer gelijk gespeeld wordt en hij in 1 wedstrijd maar beslissend is volgens mij (3-3 nota bene) en winnen per ongeluk de matigste editie die het EK ooit heeft gezien (zelfs zonder CR7 zelf erbij in de finale!!) en dan maakt dat hem ineens beter?? Nee, zo werkt het niet. Ik vind beide voetballers geweldig maar ik vind 2 Copa-finales en een WK-finale echt niet per se minder indrukwekkend dan je land vanaf de zijlijn een EK zien winnen (terwijl je eigenlijk al 3e in de poule was omdat je 3x niet won in de groepsfase..)

19 oktober 2017 om 14:44

Ik denk dat er 1 legende voor hem was volgens mij met de 100 te bereiken wie was dat

19 oktober 2017 om 19:24

Messi is topscorer met 61, op de tweede plek Batistuta met 54 goals.

19 oktober 2017 om 19:26

Oh nevermind jij doelt helemaal niet op Argentinië maar op CL goals zie ik nu. Dat was inderdaad onze legendarische afmaker Cristiano Ronaldo.

19 oktober 2017 om 10:20

Welke andere spelers? met name het meervoud spelers :P

19 oktober 2017 om 10:49

Het probleem is dat er niemand op zijn niveau zit! En dat bewijst hij iedere keer door het spel te maken, assist te geven en aan de lopende band te scoren!

19 oktober 2017 om 11:32

Je praat assist heel veel mensen zeggen ja Ronaldo geen team speler maar hij heeft 42 assists gegeven en Messi 47

19 oktober 2017 om 14:46

Hahaha niemand op zijn niveau Messi zit vaker achter Ronaldo aan dan andersom kwa doelpunten en prijzen winnen als je naar statistieken kijkt is Ronaldo de beste van de wereld hij heeft 12 records meer gevestigd dan Messi en daar draait voetbal toch om om doelpunten te maken

19 oktober 2017 om 18:54

In dat geval is Romario/Rivaldo de beste met meer dan 1000 doelpunten.

19 oktober 2017 om 19:01

Als en speler maast je staat is dat geen assist in mijn ogen😂

19 oktober 2017 om 12:17

Je kunt simpelweg niet met droge ogen beweren dat je Ronaldo de betere voetballer vindt van de twee. Messi heeft zóveel meer talent dan Ronaldo. Des te knapper vind ik persoonlijk wel de prestaties van Cr7. Die gozer moet er zóveel harder voor werken dan Messi.

Messi is waarschijnlijk de beste aller tijden, voor zover ik daar met mijn leeftijd over kan spreken. Persoonlijk houd ik gewoon meer van Ronaldo, maar dat is puur omdat ik meer van spelers met uitstraling hou. Zo kijk ik ook liever naar Nadal dan naar Federer ook al is laatstgenoemde natuurlijk de vele malen betere tennisser. Vergelijkbare situatie.

Iedereen zal Messi herinneren als de allerbeste, inclusief ondergetekende. Vind het ergens ook wel weer terecht dat Ronaldo uiteindelijk evenveel Ballon D'ors heeft als Lionel. Puur voor zijn eindeloze toewijding, absolute wil en zijn karrevracht aan goals en prijzen. Kan echt iedere voetballer een voorbeeld aan nemen. Het talent van Messi kun je niet krijgen. De inzet en wil van Ronaldo, los van zijn talent, kan iedereen.

Geniet van beide grootheden nu ze er nog zijn.. Man wat een tijdperk

19 oktober 2017 om 13:45

Maar welke andere voetballer zit dan ook op dat niveau ??? Laat je niet leiden en kijk de wedstrijden. Niemand haalt het niveau van deze buitenaardse speler.

19 oktober 2017 om 10:05

WC Eend schijnt dan ook erg goed te werken..

19 oktober 2017 om 10:50

Wij van Nederland... Vinden het leuk om positiviteit de kop in te drukken...

Discussie messi - Ronaldo in de maak. Loading.......


Messi heeft alle individuele prijzen al meerdere keren gewonnen. En zal nog meer prijzen pakken. Heeft nog vele jaren voor zich.

Die assist bij de laatste goal vind ik specialer dan het doelpunt, waar de keeper er niet heel goed uit ziet.
Toch lijkt het alsof Barca heel afhankelijk is van Messi. Al het gevaar begint namelijk bij hem. Of hij is natuurlijk zo goed dat bijna elk balcontact van hem gevaarlijk is

19 oktober 2017 om 11:23

Volgens mij is er juist vorig jaar of dat jaar daarvoor aangetoont dat Barcelona meer punten, dus statistisch vaker wint zonder Messi dan met🤔, maar dat percentage zal niet ver uit elkaar liggen denk ik.

19 oktober 2017 om 11:35

Ik heb het over dit seizoen, nu Neymar weg is, suarez uit vorm en Iniesta niet elke wedstrijd meer mee balt

Daarnaast vind ik dat soort statistieken altijd heel vertekend. Als je 10 wedstrijden zonder Messi speelt tegen, bij wijze van, 10 amateurteams, dan win je 10 keer. Als Messi 10 keer speelt tegen Real Madrid dan zullen ze er daar misschien 5 van winnen.

19 oktober 2017 om 11:36

Barcelona beter zonder Messi dan met Messi?
Zelfs in Madrid of in Madeira (Ronaldo geboorteplaats) zouden ze jou klappen als je daar zoiets zei. Lol.

19 oktober 2017 om 18:56

Ja, omdat de wedstrijden waarin Messi niet speelt meestal wedstrijden zijn die je 99/100 keer wel wint.

Natuurlijk is Messi de beste voetballer, maar snap niet zo goed waarom dat na deze wedstrijd benadrukt moet worden. Al met al was Messi gisteren niet zo goed, fijn dat die scoort uit een slecht gekeepte vrije trap en een assist geeft die niet op Digne was gemikt, maar als dat je de beste voetballer zou maken is er een Portugees die ook meedoet voor de titel.

19 oktober 2017 om 10:49

The king of football is Messi.

19 oktober 2017 om 10:51

Ronaldo moet maar weer is gaan trainen op No look pass

19 oktober 2017 om 11:37

Inderdaad, als dat je de beste voetballer zou maken dan doet Ronaldo mee voor de prijs. Messi bepaalt echter ook altijd het spel en blinkt niet alleen uit in goals en assists. Dat vind ik het verschil tussen Messi en Ronaldo

19 oktober 2017 om 12:11

Ja precies. Messi hoort ook bij de beste passers, de beste dribbelaars etc. Mijn punt was dat daar gisteren niet zoveel van te zien was.

19 oktober 2017 om 11:48

Ronaldo is een enorm goede voetballer, maar is in mijn ogen de laatste jaren toch vooral een echte afmaker geworden. Daarin zijn er maar weinigen beter dan hem geweest. Maar puur op voetballend vlak is er maar 1 en dat is Messi. In zijn United-tijd vond ik Ronaldo op voetballend vlak veel dichter tegen Messi aanzitten dan nu, misschien was hij toen zelfs beter.

19 oktober 2017 om 11:58

Puur op voetballende klasse heb je ene Ricardinho. Tig keer beter aan de bal dan Messi of Iniesta.
Het gaat uiteindelijk om het resultaat in het veld.

19 oktober 2017 om 12:09

Hee Louismanuel, ik heb geen idee wie Ricardinho is, maar kan me niet voorstellen dat hij meer voetballende klasse heeft dan Iniesta. Maar nu je toch reageert, heb je nog een bron bij dat verhaal van je dat Pique weigerde Spaans te spreken met de pers?

19 oktober 2017 om 14:49

Daar draait voetbal om afmaken als je dat niet doet verlies je en door dat hij veel en veel beter is met afmaken dan Messi praten jullie zo als Messi zo goed kon afmaken zou iedereen zeggen wat een speler kijk naar de wedstrijd tussen real barca Ronaldo liet on 20 min meer zien dan Messi hele wedstrijd

19 oktober 2017 om 15:19

Karim, twee dingen: ten eerste, leestekens maken je reactie echt beter leesbaar. Ten tweede, als voetbal om afmaken draait, dan zou dat betekenen dat Modric en Iniesta hele matige voetballers zijn, vind je dat?

19 oktober 2017 om 20:30

Ja hij is de betere voetballer ja hij scoort en ineasta niet heeft 1 doelpunt gescoord in 1 jaar hahahaha dat doe ik zelfs beter en ineasta os noet eens meer goed modroc is veel beter

20 oktober 2017 om 09:24

Dat is niet alleen in jouw ogen hoor.

Toevallig heb ik vd week het interview van Touzani gezien met Ronaldo op Youtube
Waarin Ronaldo ook zelf zegt dat hij zich de laatste jaren toegelegd heeft op het afmaken
omdat supporters dat volgens hem tegenwoordig verwachten.

20 oktober 2017 om 09:38

@louismanuel

Zaalvoetballende klasse bedoel je...
Dat is namelijk een totaal andere tak van sport dan veld voetbal
en dus niet te vergelijken.

Want dan zou je namelijk ook moeten beweren dat John de Bever voetballend beter was dan Messi
Want John de Bever is ook de beste zaalvoetballer van de wereld geweest

Messi maakt zowel t we spel als doelpunten.zijn inzicht is ook gewoon niet normaal. Hij heeft echt veel geleerd van ronaldinho iniesta en xavi wat inzicht betreft.
Cristiano blijft ook een topper natuurlijk. Alleen wat goals en inzet kun je hem vergelijken met messi. Voor de rest gewoon niet.
Ik heb gewoon zoveel respect voor ronaldo hoe ver hij is gekomen door zijn wil.

Messi heeft dat gewoon van nature en gelukkig heeft hij ook zijn discipline en inzet weten te handhaven. En daarom is En ze hij voorlopig de allerbeste blijven.

Zelf verwachtte ik dat neymar hem zou aflossen. Echter die is al 24 of 25 en het is hem nog niet gelukt. Wel heeft neymaar op 20 jarige leeftijd heel veel invloed gehad op t nationale elftal, wat top is.

We hebben nu meerdere toppers rond lopen.
Maar die mbape van PSV pfff.
Als hij de mentaliteit van Ronaldo kan opbrengen dan wordt dat een hele grote speler. Ook hij is pas 18 jaar zoals messi dat toen was, alleen hij is meteen 1 van de spelers.

19 oktober 2017 om 11:36

Hahahah alleen goals voor de rest niks ga toch slapen Ronaldo is veel completer dan Messi Ronaldo heeft snelheid kracht schot geweldige koptechniek Messi heeft een betere dribbel natuurlijk kijk geen twijfel over mogelijk Messi is super goed alleen vond ik Messi in 2012 veel beter dan nu toen speelde Messi ook de grote teams weg en ni wat minder

19 oktober 2017 om 16:00

Dat Ronaldo completer is dan messi is echt onzin. Hij heeft idd een krachtig schot en geweldige koptechniek maar kwa snelheid doen ze niks voor elkaar onder. Daarnaast heeft messi veel meer inzicht en is een betere passer.

19 oktober 2017 om 20:32

messi zonder zijn goals zou niks voorstellen denk Ik. Isco zou ik dan veel en veel beter vinden sorry isco kan beter dribbelen Messi kan goed dribbelen door zijn snelheid maar als je Messi geen ruimte geeft dan is hij niks en Ronaldo kan dan nog altijd in de 16 staan en scoren hahahaha doei

19 oktober 2017 om 12:08

Wat een onzin!
je bedoelt dat Ronaldo professioneler is dan Messi. Klopt. Maar om te denken dat Ronaldo de top heeft bereikt met louter hard werken is gewoon belachelijk.

19 oktober 2017 om 12:17

Duidelijk dat je niet genoeg voetbal hebt gekeken de laatste jaren.

De beste voetballer aller tijden. Ik denk dat veel mensen zich niet realiseren dat er niet meer zo'n voetballer op de aardbodem geboren kan worden. Een speler die vanaf zijn 17e structureel boven de wereldtop staat, ver boven alle andere spelers. Het is misschien een cliché, maar je hebt inderdaad voetballers die bij de wereldtop horen, en ver daar vandaan staat Messi. Op eenzame hoogte. De allerbeste speler die deze wereld ooit heeft voortgebracht.

19 oktober 2017 om 12:01

Je doet net als Valverde: Ronaldo negeren. Alsof hij niet bestaat maar helaas voor jou, Ronaldo bestaat wel en die kleine zal altijd in zijn schaduw staan. Zo niet in het veld, dan in ieder geval letterlijk en vooral, daarbuiten!.

19 oktober 2017 om 16:01

Mag ik vragen waarom Messi in de schaduw staat van Ronaldo?

19 oktober 2017 om 19:01

Omdat Ronaldo 15 centimer langer is.

Dat continue complementaire gedrag richting Messi begint me de strot uit te komen, Valverde heeft helemaal geen enkele compliment uitgedeeld aan zijn team enkel aan Messi. We weten allemaal dat Messi het verschil kan maken maar daar heb je echter een goede team voor nodig om dat mogelijk te maken. Kijk maar naar Argentinië waar het wat stroever verloopt voor Messi, hij doet alsof Messi tegen 11 spelers speelt. Kom op zeg, je bent een trainer van Barcelona betrek heel het team erbij.

19 oktober 2017 om 12:19

Maar echt irritant. Ik snap dat je grote fan bent oke maar dat aanbidden mag nou wel stoppen.

19 oktober 2017 om 12:34

Boeiend? Als ronaldo goed speelt krijgt hij ook veel complimenten. Is niet erg toch?

19 oktober 2017 om 13:01

lujnelmessie,

De complimenten die Ronaldo krijgt, vallen in het niet bij hetgeen steeds over Messi gezegd wordt. Je wordt er inderdaad gewoon moe van.
Ronaldo leverde een ongekende prestatie in de knock-outfase van de CL afgelopen seizoen, maar daar hoor je zelfs nog minder over dan de honderdste CL-treffer van Messi tegen het nietige Olympiakos.

19 oktober 2017 om 13:06

Ik heb anders talloze artikelen gelezen na de cl finale over hoe goed ronaldo wel niet was. Als je geen zin om het artikel te lezen dan druk je er niet op

Voetbal is geen honkbal, statistieken vertellen niet het verhaal. Dat maakt een speler als Messi duidelijk. Er kan inderdaad niemand aan hem tippen, daar heb je geen cijfertjes voor nodig, alleen ogen en een afkeer van beide Spaanse grootmachten.

Ja want Cr7 kan zich niet met hem meten .Whahahahaha mensen hou eens op de 2 besten allertijden lopen gezamelijk op de aardbodem ,hoe bizar is dat .
Mijn voorkeur is als persoon CR7 want LM vind ik n kwal van n vent .
Maar ff kom op zeg ze zijn echt de beste ooit .
Mooiste is ook nog eens dat ze totaal verschillende stijlen hebben .
GENIET ENJOY na deze 2 moeten we t van Hazard Neymar e.d. hebben .
3x niks vergeleken bij LM en CR7

19 oktober 2017 om 12:55

Op voetbal gebied niet nee. Alleen qua doelpunten kan hij zich meten. Maar hij heeft ook veel meer kansen en schoten nodig om tot een doelpunt te komen.

19 oktober 2017 om 13:06

Pablo

Deze Messi-overschatting en Ronaldo-onderschatting begint zielige vormen aan te nemen.

Messi heeft het de laatste jaren louter tegen de kleine(re) clubs laten zien. Uitzonderingen zijn een Real dat vorig seizoen met tien man speelde en een zwaar gehavend Juventus dit seizoen. Verder in de knock-outfase tegen PSG en Juve helemaal niets laten zien.
De Messi van enkele jaren geleden was een stuk beter dan deze.

Verder weer een uitbarsting tegen Ecuador, maar ja, Ecuador hè...

19 oktober 2017 om 13:23

Haha Ronaldo schoot anders zn honderdste erin in de knockoutfase van de CL. Diezelfde CL waarin hij 10x scoorde in 5 wedstrijden tegen absolute topclubs. Messi tegen Olympiakos. Begrijp me niet verkeerd, het zijn allebei twee wereldvoetballers maar Ronaldo laat het nu al 2 jaar zien tegen alle teams, niet alleen de kleintjes.

19 oktober 2017 om 18:00

Haha Messi heeft al tig jaren de ballon dor gewonen op zijn. Jonge leeftijd,4keer achter elkaar

19 oktober 2017 om 16:40

Ricardo mijn mening is dat zowel hazard en neymar beter zijn in en No look pass

Dus wat jij (crmadrid7 ) wil zeggen is dat CR7 op basis van 5 wedstijden de beter is dan Messi...
De reden dat hij in die 5 wedstrijden 10x scoort is omdat het middenveld en verdediging superieur was en hij er gebruik van heeft gemaakt. Ik ben er volledig met akkoord als je zegt dat Real een betere ploeg heeft dan Barcelona, maar CR7 beter vinden dan Messi, is we héél bekrompen. Real heeft de betere ploeg, Barca de beste speler. Je kan CR7 toch niet vergelijken met Messi. Totaal onnodig. Cr7 zal nooit in de top 10 zitten van beste spelers ooit. Messi zal sowieso de top 3 halen. En als Argentinië het WK wint, de absolute nr 1

19 oktober 2017 om 15:32

De Poll onder dit artikel of Barcelona die de CL gaat winnen heeft een verrassende uitslag wat mij betreft. Als je de wedstrijden van Barca volgt en die vergelijkt met het spel van een city paris en in iets mindere mate real en juve kan je bijna niet verwachten dat barca de cl wint. Wat 50(!)% denkt!

19 oktober 2017 om 16:22

Haha nee, niet op basis van 5 wedstrijden. Ronaldo scoort niet in 5 wedstrijden 50x. Dat weet je zelf ook wel. Ronaldo laat het in tegenstelling tot Messi zien tegen zowel de kleine als de grote ploegen. Daarom is hij de beste speler die er nu rondloopt. Met een EK op zak

19 oktober 2017 om 16:42

Heeft Ronaldo ooit en finale van en wk of en olympische spelen bereikt ,dit is voor de mensen die zeggen dat hij de ek heeft gewonen

19 oktober 2017 om 17:38

Haha als je nu een tweede plek als winst gaat meetellen weet je zelf ook al dat je eigenlijk niks te melden hebt 😂

19 oktober 2017 om 17:55

Wk hier Nederland was die toen ook tweedes haha

19 oktober 2017 om 18:05

Messi hoeft geen wk te winnen in mijn ogen ,Messi is en geboren voetballer ,Ronaldo is en gemaakte voetballer dat is de verschil.qua voetbal vind ik neymar al 10 keer beter,meschien dat ie van neymar les kan krijgen hoe dat ie de No look pass doet ,want dinsdag was die echt slecht

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren