Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Samen met Martins Indi gaf ik aan bepaalde Ajacieden geen hand’

Laatste update:

Ruben Schaken kan zich de wedstrijd tegen Ajax op 29 januari 2012 nog goed herinneren. De Amsterdammers hadden al sinds februari 2006, toen Feyenoord met 3-2 won, niet meer verloren in De Kuip, maar met onder anderen John Guidetti (drie goals) in de gelederen wist Feyenoord destijds met 4-2 te zegevieren. "De wedstrijd was enorm beladen", blikt Schaken terug.

"We draaiden een topseizoen en wonnen al bijna in de ArenA, maar in de laatste minuut gaven we het weg (1-1, red.)", zegt Schaken in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Door dat onnodige gelijkspel waren we extra gebrand om deze keer wel te winnen. Wat er toen gebeurde, zal ik nooit vergeten. Na afloop bedankten de mensen ons bij het Maasgebouw met tranen in hun ogen. Toen zag ik hoe dankbaar de mensen ons waren", aldus de oud-aanvaller.

De geboren Amsterdammer spreekt van een 'gezonde rivaliteit' en zegt geen hekel te hebben aan Ajax: "In het veld was er geen haat. Samen met Bruno Martins Indi gaf ik bijvoorbeeld aan bepaalde Ajacieden voor de wedstrijd geen hand. Alleen maar om elkaar een beetje op te fokken. Ik heb niks tegen Ajax, maar Feyenoord zit in mijn hart. Van mij mag Ajax alles winnen, als ze zondag maar verliezen."

Schaken zit komende zondag tijdens De Klassieker in De Kuip met zijn zoontjes aan zijn zijde: de een speelt in de jeugd bij Feyenoord, de ander bij Ajax. "Die jongens hebben al een tijdje discussies over wie er gaat winnen. Ik sluit me aan bij mijn zoontje die voor Feyenoord speelt. Feyenoord wil zich revancheren na de tegenvallende resultaten de afgelopen weken. De ploeg wordt steeds beter en hebben iets goed te maken."

Zie je Feyenoord zondag winnen van Ajax?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wow. kan me voorstellen dat de Ajacieden met knikkende knieën aan de aftrap stonden omdat Martins Indi en Schaken ze geen hand wilde schudden...

Verlang je toch terug naar de tijd van John de Wolf. Die dan in de catacomben ff met zijn noppen op iemands voet ging staan, in iemands gebroken neus kneep of even aan iemand zijn lange haren of grote oren trok.

18 oktober 2017 om 15:43

Als ze dat doen worden ze tegenwoordig voor 4 wedstrijden geschorst. Dit is gewoon om spelers een beetje op te fokken, wat hij ook zegt. Niet om spelers bang te maken

18 oktober 2017 om 15:46

Ja heerlijk man, ik kan niet wachten tot spelers elkaar weer lekker buiten het veld om mishandelen. Wat triest zeg, dan liever dit kinderachtige gedoe van Schaken. Als je 'n echte vent bent heb je dit soort dingen niet nodig.

18 oktober 2017 om 15:48

Dat was een varken die de Wolf. Dat neusje-trek deed hij toen bij Jos van Eck in de wedstrijd tegen Zurich, meen ik.

Overigens was de betreffende wedstrijd Schaken aardig op dreef.
Ook wel leuk om te zien welke (grote) namen er toen bij beide clubs meededen. Vermeer, Blind, Vertongen, Eriksen, Klaassen (invaller), Anita, Martens Indi, Vlaar, Clasie, de Vrij (invaller), Guidetti.
Toch wel een paar jongens die het daarna verder geschopt hebben

18 oktober 2017 om 16:05

Ja als je het niet van je voetbalkwaliteiten moet hebben dan verlaag je je tot dat niveau. Hij vind het nog steeds prachtig om te vertellen. En dan ben je trainer van een amateur elftal. Zou hij dat soort gedrag onder zijn spelers ook stimuleren? Dan creeer je goede normen en waarden met zijn allen. Benieuwd hoe hij het zou vinden als zijn zoontje met een gebroken neus thuis komt van het voetbalveld. Ja jongen, dat hoort er nou eenmaal bij. Moet je maar opletten in de warming up.

18 oktober 2017 om 16:16

@atletico:

Och och och ja hoor niet van je kwaliteieten moest hebben.. Denk dat we in NL blij waren als we eens peler als de Wolf hadden.

vroeger werdenveel meer van dit soort dingen gedaan. Ook door de grootste spelers die we kennen. Alleen tegenwoordig staan er 100 camera's op.

En dan beetje de moraal ridder uithangen zal hij dit aan de jeugd ook leren... pffff
Ja hij leerst ze daar iedereen te trappen en neuzen te breken, stuk voor stuk heel de jeugd!

18 oktober 2017 om 16:19

Capis, je gaat me toch niet proberen wijs te maken dat De Wolf het van zijn prachtige inzicht, scherpe steekpasses en duizelingwekkende dribbels moest hebben he? Hij was een keiharde werker, sloopte zijn tegenstander, maar het was geen briljante voetballer.

18 oktober 2017 om 16:26

@ayrshire:

Gaat hier over kaliteit, en geloof dat het de taak is van een verdediger een man uit te schakelen, en dat kon hij als de beste. Het was geens pits of nummer 10 dus hoeft ook niet sierlijk te zijn.

Wat heeft een centrale verdediger aan een scherpe steekpass.................................

18 oktober 2017 om 16:27

Niet om hem met jaap stam te vergelijken. Maar wat je nu schetst is wel een Jaap stam soort speler en met Jaap was bijna iedereen wel tevreden dus ik snap je punt niet zo.

18 oktober 2017 om 16:32

sinds wanneer moet een goede verdediger een geweldige voetballer zijn? hij deed tenminste waarvoor hij in het veld stond ze man uitschakelen en de bal inleveren bij de betere spelers.

18 oktober 2017 om 16:33

Heb je het artikel wel gelezen? Hij heeft niets tegen Ajax en gunt ze dat ze alles winnen behalve tegen Feyenoord. Dat geen handje schudden was puur intimidatie, zelfs bij onze amateurclub doen we dat soort dingen. Ruben Schaken is echt de meest correcte kerel die je tegenkomt in de voetballerij.

18 oktober 2017 om 18:05

Zeker alleen 4 jaar later waren ze nog niet zover want ik kan nog een bepaalde score herinneren in het Philips stadion tegen Feyenoord. Mooie tijden.

18 oktober 2017 om 18:11

Lol ja ... zou ik ook zeggen.

Ik denk dat m.n. de trainer toendertijd nog niet zo ver was.
Wat een onbenul.

18 oktober 2017 om 18:33

@capis

Als je het over kwaliteit wil hebben dan kunnen we de naam van John de Wolf beter schrappen. Hij is een indrukwekkende verschijning en beter dan de gemiddelde verdediger maar hij heeft slechts 6 interlands gespeeld. Hij kon aardig tegen een balletje trappen maar dan hield het ook wel een beetje op. Het is dat hij af en toe met zijn kop op tv komt, een interview geeft of op een andere manier in het nieuws komt maar anders hadden de meeste mensen niet eens meer geweten wie hij was.

18 oktober 2017 om 19:26

John de wolff is bekend geworden omdat iemand zijn hoofd op zijn rug getatoeëerd heeft, toch?

18 oktober 2017 om 19:34

Ja ... ook dat nog.

De kerel met die Tattoo (of iemand speelde hem) speelde ook nog in een reclame voor bibliotheken, iets in de trand van "de bibliotheek doet je hersens groeien".
Vul zelf maar in.

18 oktober 2017 om 21:52

Wel Capis ene ex trainer van Feijenoord genaamd Ronald Koeman had een scherpe steekpass..... maar ja wat heb he er aan.

Ps. Reageer eens niet zo stekelig als het over he club gaat. Je ben nog erger dan de voetballers.

18 oktober 2017 om 22:07

4 jaar later??

18 oktober 2017 om 15:50

De Wolf heeft later zelf ook toegegeven dat sommige spelers van zijn lichting (wellicht hijzelf ook) met poep in de broek naar Ajax gingen. Dus dat stoere imago van hem in de catacomben zal best meegevallen zijn.

18 oktober 2017 om 16:14

Daar verlang je wel naar, maar zodra iemand dat gaat doen roepen we schanden !
Als een voetballer zijn tanden toont roepen alle ouderen maar dit gaat tever.
Ik vind het allemaal zo scheef als wat.
Als je in iemands neus knijpt dan krijg je een dikke schorsing dan benadeel je je hele team!.
Alle vergelijkingen met vroeger moeten we mee stoppen. De normen en waarden zijn veranderd en overal zijm er camera's.
Ik hoor Derksen praten soms over spugen dat vind ik pas barbaars!

18 oktober 2017 om 16:34

Vertonghen speelde toen wel z'n slechtste wedstrijd in een Ajaxshirt, die was helemaal de weg kwijt.

18 oktober 2017 om 16:47

John de Wolf? Die was zijn imago bij mij al kwijt toen hij op ijs aan het dansen ging.
Hij dankt een deel van zijn imago aan de tulband en aan zijn Eigen heldenverhalen.

18 oktober 2017 om 17:55

Ja, ik zie het al helemaal voor me: de Wolf die dan met zijn noppen bij Bergkamp op de voet ging staan die hem dan heel rustig vroeg: zal ik je vandaag 2 of 3 keer door de benen spelen? En wat denk je John, 4 of 5 - 0 vandaag? En het mooiste dat hij dan ondanks wat pijn in de voet die hele de Wolf dol draaide. Ja, een toptijd was dat!

18 oktober 2017 om 18:15

Ja, dit is opa Schaken die een keer van het grote Ajax gewonnen heeft. Als hij straks 80 is, dan krijgt het misschien iets vertederends, maar aangezien hij verder alles van Ajax verloor, maakt het nu geen indruk.

Overigens alle respect voor een speler die niet zo heel talentvol was, maare door hard werken via Veendam het uiteindelijk tot Feyenoord en Oranje heeft geschopt. Van zijn instelling kan de huidige generatie nog wat leren!

Jaja Ruben Schaken, die heeft er even voor gezorgd dat Ajax die wedstrijd bij voorbaat al kansloos verloor....

18 oktober 2017 om 16:08

Lees je het wel?

Of denk je hmm zie een koptekst en is niet pro Ajax laat ik zomaar iets neerzetten?
Hij zegt zelf als geintje om elkaar wat op te fokken. Maar dat hij ook niks tegen ajax verder heeft.

Maar wel gelijk weer afgeven, toch leuk stukje juist dit...

Edit: deze kan weg, ik scande het artikel te snel en dacht dat er vanuit Guidetti gesproken werd.

Haha, mooi. Je kan veel over Guidetti zeggen, maar zelfs als Ajacied waardeer ik zijn clowneske gedrag wel. De ene keer (zoals hij hier schetst) trok hij aan het juiste eind, de andere keer wordt hij weer met beide benen op de grond gezet zoals afgelopen Europa League seizoen.

Al met al is het een eer dat een dergelijke speler het nog steeds over zijn tijd bij Feyenoord heeft. En ook dat hij zo met Feyenoord meeleeft en hij dus zijn "afkeer" tegen Ajax niet verborgen kan houden.

18 oktober 2017 om 15:48

Het artikel gaat niet over Guidetti.

On: Als je denkt dit soort dingen nodig te hebben om te winnen, schijt je eigenlijk zelf al in je broek. Dan meen je dus niet op voetballend vermogen alleen te kunnen winnen. Zielig.

18 oktober 2017 om 15:54

Reageer je zo ook wanneer een club gaat tijdrekken? Zo zielig, want ze kunnen het op alleen voetballend niveau niet winnen?

18 oktober 2017 om 16:11

@h.j Cruijf:

Heb je het verder welgelezen? Het werd als grapje gedaan, maar mooi dat je er zo serieus op in gaat en iets negatiefs van weet te maken!

Maar Ajacieden doen dit soort dingen niet heh.. Allemaal heilig..
Wat is hiernou helemaalzielig aan?

18 oktober 2017 om 16:25

Hoho, ik heb het hier niet over Feyenoord of Ajax. Het gaat er hier om dat ik dit "psychologische" spelletjes, of het doelbewust pijnigen van je tegenstander buiten het veld (zoals iemand hierboven opperderde) triest vind. Als een Ajacied dat doet vind ik het ook triest, daar moet je boven staan.

Overigens is tijdrekken in mijn ogen ook onsportief, maar wel essentieel anders dan waar het hier over gaat. Dit betreft zaken buiten het veld om, dat is iets anders dan tijdrekken, schwalbes maken en opstootjes veroorzaken. Allemaal niet sportief, maar daar hoop je nog dat het in de "heat of the moment" gebeurt. Voordat een wedstrijd is begonnen je al verlagen tot dit niveau is imo sneu.

18 oktober 2017 om 16:28

@capis, je dient elkaar gewoon een hand te geven. Daarmee laat je zien dat je, ondanks dat je elkaars tegenstander bent, elkaar wel respecteert. Dit zou je bij bijvoorbeeld rugby eens moeten proberen, dan word je uitgekotst.

18 oktober 2017 om 16:40

Is dit Rugby dan?

Een handje betekend respect voor elkaar om vervolgens 5min later wel iemand af te zagen in het veld (bij voetbal).

zo veel dingen "horen" niet maar lijken me zat dingen erger dan geen handje geven om te pesten.

18 oktober 2017 om 16:50

Tja Rugby, boeiend. Rugby is voor mietjes, voetbal is oorlog!!

18 oktober 2017 om 17:03

@capis En wat vind jij ervan als mensen elkaar een doodschop geven op het veld? Hoort dat erbij, of is dat onsportief? En het argument in je laatste zin is natuurlijk kul. Het feit dat genocide erger is dan een mishandeling, zegt niet dat een mishandeling niet triest is.

@migi84, je hebt gelijk, wat was ik denkende. De echte mannen staan op het voetbalveld!

18 oktober 2017 om 18:22

Het is toch niet OF een handje geven OF geen doodschop geven? Je kunt EN een handje EN geen doodschop geven.

18 oktober 2017 om 15:48

Waar lees jij iets over Guidetti ??

Deze hele tekst gaat over Schaken hoe hij de klassieker destijds ervaarde!

18 oktober 2017 om 15:55

Thanks boys, heb mezelf al aangegeven. Ik maakte me schuldig aan slecht lezen.

18 oktober 2017 om 16:53

Vz speelt bewust in op de foto met Guidetti. De meeste mensen kennen Schaken niet, en iedereen weet dat Guidetti anti-Ajax is. Puur bewust als je het mij vraagt

18 oktober 2017 om 17:12

De meeste mensen kennen schaken niet 😂😂😂 de meeste mensen van 5 niet nee....de rest van voetbal kjkend nederland wel gok ik 😉

18 oktober 2017 om 19:55

Bij naam wel ja, maar op straat zal ie minder opvallen.

Bij het lezen van de titel en het zien van de foto dacht ik, daar heb je die schreeuwende Pipo van een Guidetti weer!! Maar bij het lezen van de tekst was het gelukkig meneer Schaken, tjah Schaken hmm??

En voor de wedstrijd als de camera op je gezicht stond bij het handen schudden wel iedereen netjes een handje geven, dan ook niet doen!! Beetje hypocriet dit weer om zieltjes te winnen!

18 oktober 2017 om 15:54

Waarom zou Schaken zieltjes willen winnen?

18 oktober 2017 om 15:59

Zoals hij dus ook al aangeeft in de tekst; hij heeft niks tegen Ajax en er is niks mis met een beetje 'gezonde rivaliteit'. Het niet schudden van sommige handen was gewoon om een beetje het vuurtje op te stoken.

18 oktober 2017 om 16:05

Maar dat vuurtje opstoken is alleen ‘professioneel’ en een ‘slimmigheidje’ wanneer Ajax dit zelf doet dmv de media druk te zetten op Feyenoord vorig seizoen. Nu is het andersom en is het kinderachtig en zielig. Hou op.

18 oktober 2017 om 16:22

Nja kom op, hij doet dit natuurlijk niet bij de eerste de beste spelers. Die gasten kennen elkaar onderling ook goed genoeg (meerdere ontmoetingen, Nederlands Elftal, etc.) en zullen over Whatsapp, e.d. ook genoeg tegen elkaar zeggen over deze wedstrijd. Zie het dan niet als 'vuurtje opstoken' maar als onderlinge grap o.i.d. op het veld. Om het nou gelijk als zielig af te stempelen is ook zo overdreven.

Wat mij betreft ook volgend seizoen weer volop verhalen over die ene klassieker in 2012, waar ex-Feyenoorders uitgebreid over spreken. Want dat zou betekenen dat men andermaal niet weet te winnen van Ajax. En ja, dan moet je weer gaan refereren aan de klassieker uit 2012 of uit 2005.

Wij zijn de absolute angstgegner van Feyenoord, tegen geen enkele club verliest Feyenoord zoveel punten en wedstrijden als tegen ons. Zelfs als we een hele slechte wedstrijd spelen en Feyenoord heel goed dan nog pakt het regelmatig in ons voordeel uit, zoals in 2014-2015 toen we met 0-1 in De Kuip wonnen terwijl Feyenoord ons helemaal wegspeelde.

Dat is een klein lichtpuntje voor ons, want het huidige Ajax draait heel moeizaam en heeft met Marcel Keizer een trainer op de bank zitten die te weinig competent is. Zodra Ajax op achterstand komt hebben we een groot probleem, want dan gaat Keizer waarschijnlijk rommelen met de tactiek en opstelling. Meestal leid dat tot alleen maar meer ellende. Het is dus te hopen dat Feyenoord net zoals tegen Shakthar niet zoveel weet te creeeren. Want wat we wel hebben zijn spelers met individuele klasse die uit het niets kunnen toeslaan. Ziyech, Huntelaar of Neres zijn toch spelers die je geen tijd en ruimte moet geven.

18 oktober 2017 om 16:02

En als wij geen gevaar kunnen stichten kan Veltman het nog altijd voor ons doen

18 oktober 2017 om 16:53

Of hij maakt de winnende goal voor Ajax zoals in 2014. Met Veltman kan het altijd twee kanten uit gaan.

18 oktober 2017 om 16:04

2015?

18 oktober 2017 om 16:55

Dat was voor de beker, maar ik snap dat je hem noemt. Het fleurt de statistiek een klein beetje op.

18 oktober 2017 om 17:00

precies ... je moet wat in het leven.

Als de statistieken je niet bevallen, moet je ze een beetje manipuleren

18 oktober 2017 om 17:12

Misschien toch maar even benoemen dat Ajax onder Marcel Keizer buiten Amsterdam alleen maar op kunstgras punten heeft laten liggen. En dat hij het toch redelijk doet met een 2de plaats ...

Lijkt het plotseling alsof er niet zoveel mis is bij mijn club en we een trainer hebben die competent genoeg is Ajax naar de titel te leiden

18 oktober 2017 om 17:28

En door Rosenborg billenkoek kreeg.
Toptrainer!

18 oktober 2017 om 17:41

Ik ben het daar (keizer) niet zo mee eens. Als ik de geluiden beluisterde voor de competitie was de kampioen al bekend, dus dat een gemankeerde trainer tweede staat ... Soit...

Waar ik me aan mijn kant drukker over maak, is dat we 'eenvoudige' thuiswedstrijden al niet meer winnen. Daar heb je nu de laatste 2 wedstrijden 5 punten onnodig laten liggen. Daar leg je de basis voor een kampioenschap en niet in de onderlinge wedstrijden.

18 oktober 2017 om 19:36

billenkoek is een groot woord, man city en napoli dat was billenkoek.

18 oktober 2017 om 19:36

Dat is inderdaad waar, dat je bij PSV uit verliest kan een keer gebeuren. Net zoals het PSV kan gebeuren dat je bij Heerenveen onderuit gaat. De echte pijn zit hem meer in wedstrijden in eigen huis die je laat liggen en uitwedstrijden tegen middenmotors of laagvliegers. In dat opzicht hebben Ajax en Feyenoord beide een aardige duit in het zakje gedaan, Ajax verloor totaal onnodig 5 punten tegen Heracles en Ado. En het verhaal tegen PEC en NAC voor Feyenoord is ook dat dit gewoon 6 punten hadden moeten worden in plaats van 1.

Het is echt niet zo dat PSV zo overtuigend speelt, maar de schade die de Eindhovenaren hebben opgelopen is tot een minimum beperkt gebleven. Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik er niet van opkijk dat Willem II, Roda JC en AZ niks kunnen uithalen. Maar als PSV zijn plicht doet en Feyenoord en Ajax wekelijks lopen te stuntelen dan loopt de schade in rap tempo op.

18 oktober 2017 om 16:06

Als niet eens thuis van Vitesse kan winnen. Met een beetje mazzel van Sparta wint, gaan ze gewoon verliezen van Feyenoord. Niets meer, niets minder. Leuk om te lezen dat er toch nog wat uitgedaagd wordt in het hedendaagse voetbal. Maar laat er ook maar wat meer strijd op het veld komen.

18 oktober 2017 om 16:08

Leuk dat je de wedstrijden van Vitesse en Sparta aanhaalt. Zo werkt het andersom toch precies eender? Feyenoord wist in eigen huis niet te winnen van NAC en PEC. Ze wisten er zelfs niet tegen te scoren. ;-)

18 oktober 2017 om 16:36

Ik bedien mij voor de klassieker al jaren niet meer van grootspraak. Ongeacht de onderlinge verhoudingen presteren we gewoon vrijwel nooit tegen Ajax. Heel jammer, maar waar.

18 oktober 2017 om 16:43

Presteren is nog tot daar aan toe. De laatste klassiekers in de Kuip waren goed tot zeer behoorlijk van Feyenoord-kant, maar betaalden zich qua resultaat niet uit.

bv. het dieptepunt de wedstrijd waarbij Ajax volledig was zoekgespeeld, 3x in de eerste 10 minuten het houtwerk werd geraakt en Ajax door een zondagsschot van Van Rhijn met 0-1 weg sneakt ...

18 oktober 2017 om 16:48

Qua veldspel al jaren de betere in De Kuip, maar het wordt helaas zelden omgezet in doelpunten. Hoop dat dat zondag anders is.

18 oktober 2017 om 16:56

Ja het voetbal is prima, maar we winnen nooit. Ik win liever door een buitenspelgoal na een overtreding met een handsbal in de 98e minuut terwijl er maar 1 minuut blessuretijd is, dan weer zo'n wel de bloemen niet de punten pot.

18 oktober 2017 om 18:16

Dan moet je zondag ff van club wisselen. Feyenoord beter en Ajax sneakt er met de punten vandoor😉

18 oktober 2017 om 16:11

Dikke kans dat dit typisch zo'n wedstrijd wordt waar Feyenoord veel beter is, maar Ajax wint door een lange bal van achteruit op Neres, die net goed valt en erin geknald wordt. Door ofwel Neres ofwel Klaas uit de rebound. Want goed veldspel missen we behoorlijk en ik zie het niet gebeuren dat het opeens allemaal klopt in de kuip.

18 oktober 2017 om 16:49

@adzevedo; even wat stats nagekeken. Wilde weten 'hoe erg' het was qua punten verspelen vanuit Feyenoord perspectief aan Ajax. Das behoorlijk erg
Onderling over de laatste 20 jaar (punten per wedstrijd):
Feyenoord-Ajax 1,12-1,88
Ajax-PSV 1,00-2,00
PSV-Feyenoord 1,64-1,36
vreemd genoeg haalt Feyenoord tegen Ajax dan nog 'makkelijker/vaker' punten dan Ajax tegen Psv.

Uit nieuwsgierigheid gekeken hoe Ajax het doet tegen angstgegner Utrecht.
Ajax 1,54
PSV 2,48
Feyenoord 2,10

18 oktober 2017 om 17:09

Komt doordat Ajax in de jaren 00 geloof ik maar 3x van PSV heeft gewonnen in competitieverband. Jaren spraken ze in Eindhoven over de 18de thuiswedstrijd als ze naar Amsterdam moesten, De laatste jaren is het wel weer bijgetrokken moet ik zeggen,

Het is altijd apart te zien dat Roda JC, NAC en Heerenveen vaak punten van PSV afpakken, terwijl Ajax tegen Ado, Utrecht en Vitesse vaker problemen kent. Feyenoord heeft tegen Ado, PEC en VVV altijd enorm veel moeite. Het zal wel met speelstijlen te maken hebben.

19 oktober 2017 om 09:45

Mooie conclusie

Ik zou echt met knikkende knieën aan de aftrap staan als Ruben Schaken mij geen handje vooraf had gegeven.

Ach ja, als speler van een goede subtopper (dat was Feyenoord wel degelijk nog in die jaren) moet je proberen wat je maar kan om de spelers van een topclub uit hun evenwicht te brengen. Schijnbaar was dat deze wedstrijd enigszins gelukt. Van mij mag het.
Valt me nog mee dat ze geen dvd van deze wedstrijd hebben uitgebracht dat seizoen..

Wat een droeftoeter. Wees daar maar trots op, Ruben.
Dus zo compenseert een beperkte rechts buiten zijn tekortkomingen in het veld?
In die tijd gaf hij geen hand en ging hij er later met een 0-3/0-4 pak slag naar huis.
"bedankt voor het mee doen".

"we draaiden een topseizoen en wonnen al bijna in de Arena, maar in de laatste minuut gaven we het weg (1-1, red.)", zegt Schaken in gesprek met het Algemeen Dagblad."
Gelijkmaker werd gemaakt in de 67e minuut, meneertje Schaken...

Dit soort artikelen zijn altijd een mooie graadmeter om te kijken hoeveel mensen alleen de titel lezen en de foto bekijken. Zo'n 80% dus

Schaken zegt hier niets raars, gewoon een mentaal spelletje vooraf. Hij gunt Ajax overal de winst behalve tegen Feyenoord zegt hij zelfs.

18 oktober 2017 om 17:53

Ik vind niet eens dat het heel belangrijk is. Veel mensen denken dat Guidetti de uitspraak doet en inderdaad word er dan niet gekeken naar het artikel, maar Guidetti doet regelmatig uitlatingen die nog veel erger zijn. Dat mensen dus over Guidetti beginnen, is niet eens zo vreemd.

Ach gosh Bruno Martins Indi en Jordi Clasie zijn vervolgens natuurlijk wel hele grote voetballers geworden. Ik bedoel het 3e van Southampton, dan heb je t idd wel gemaakt.
Is er nou niemand in de hele wereld die profvoetballers kan uitleggen dat het vaak handiger is je mond te houden. Zeker als je al zo lekker veel gepresteerd heb als deze tuinkabouter.

18 oktober 2017 om 16:48

Wat heeft Clasie hier mee te maken?

Doet het pijn zo uit frustratie reageren?

18 oktober 2017 om 17:32

Tijdens de wedstrijd kun je alles geven maar na de wedstrijd kun je je toch normaal gedragen? EN ja daar hoort een hand geven ook bij.

18 oktober 2017 om 17:51

Guidetti zei zelfs dat hij ook FC Twente altijd dankbaar was, terwijl die jongen nooit een voet op het trainingsveld heeft gezet en een dag nadat zijn verhuur rond was, het contract alweer liet verscheuren. Diezelfde zomer ging hij overigens wel naar Feyenoord. Toen hij dus naar Feyenoord vertrok en direct de supporters naar de mond praatte, wist ik al dat het gewoon een facade is om in de picture te staan.

Verder is Schaken nou ook niet bepaald een speler waar men bang van wordt. Ik denk dat het spelers nou niet bepaald interesseert van wie ze wel of geen hand krijgen. Gewoon onsportief gedrag.

18 oktober 2017 om 18:23

FRtorres wel een beetje raar dat je het harder wil zien maar wel vragen om een schorsing voor Klaassen na de vorige editie. Veel plezier zondag met hopelijk een mooie pot en de punten naar amsterdam.

Sorry maar ik vind dit niks met opfokken te maken hebben maar gewoon kinderachtig. Maar goed als je daarmee de wedstrijden denkt te winnen.

Deze jongen is zijn liefde voor Feyenoord al sinds zijn vertrek ontzettend aan het overdrijven. Toen Feyenoord hem nodig had, was hij nergens te bekennen, terwijl zijn situatie bij Manchester City uitzichtloos was. Telkens dat overdrijven gehaat richting Ajax, terwijl die jongen maar een jaar in Rotterdam heeft gespeeld.

Verder vind ik het ook gewoon een walgelijk en naar mannetje. Is altijd aan het provoceren en denkt nog steeds een geweldige speler te zijn, terwijl hij alleen 1 seizoen goed heeft gepresteerd bij Feyenoord. Zelfs een jongen van de club zal niet zo overdreven reageren over de rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord, laat staan een passant die daarvoor waarschijnlijk moest zoeken welke clubs er nou precies in de Eredivisie speelden.

Edit:

Ik las er even snel overheen en dacht dat de uitspraak van Guidetti kwam.

Tot zover sportief gedrag. Wat een hersenloze idioten. Meer woorden moet je aan deze imbecielen niet vuil maken.

ach ajax zal wel weer winnen of gelijk spelen, of door een geluks bal of ze krijgen weer een cadeua van de scheids. Laatste jaren os ajax steeds de mindere maar iedere keer krijgen ze door bovenstaande acties de punten cadeau.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren