Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Feyenoord bezorgde ons problemen tot de laatste minuut’

Laatste update:

Feyenoord verloor dinsdagavond ook zijn derde groepsduel in de Champions League. Shakhtar Donetsk won in De Kuip met 1-2 en Bernard was met twee doelpunten de grote man aan de zijde van de Oekraïners. De Braziliaan gaf na afloop in gesprek met Voetbal International toe dat Feyenoord het Shakhtar behoorlijk moeilijk had gemaakt.

“Deze overwinning is het resultaat van het geweldige werk van onze trainer (Paulo Fonseca, red.), die ons veel informatie gaf die leidde tot de overwinning. Feyenoord bezorgde ons echter problemen tot de laatste minuut. De wedstrijd had ook in een gelijkspel kunnen eindigen, maar ik denk dat de overwinning verdiend is”, concludeert Bernard. Ook trainer Fonseca spreekt van een zware wedstrijd en constateert dat Feyenoord goed aan het duel begon.

“Onze reactie daarna was echter erg goed. We namen de controle over en scoorden twee keer. Daarna lieten we ons terugzakken en kregen we op de counter nog een paar mogelijkheden”, stelt de Portugese oefenmeester, wiens ploeg het na de rode kaart voor Yaroslav Rakitskiy nog even lastig kreeg. Volgens Fonseca speelden beide ploegen aanvallend voetbal, waardoor hij van de wedstrijd genoot.

“Deze spelopvatting zorgt er ook voor dat beide teams kansen krijgen door de ruimte die er ontstaat. Ook met tien man kregen we mogelijkheden”, aldus Fonseca, die zich na de tweede overwinning in de groepsfase van de Champions League nog niet rijk wil rekenen. “We zijn er nog lang niet, er kan nog veel gebeuren. We richten ons nu eerst op het duel met Dynamo Kiev van komend weekend. Pas daarna denken we weer na over de volgende wedstrijd in de Champions League.”

Heeft Shakhtar Donetsk terecht van Feyenoord gewonnen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

aan zo een compliment heb je helaas niks. resultaat is het enige dat telt zeker in zo een groep in de CL.

18 oktober 2017 om 10:27

Feyenoord heeft het Shaktar behoorlijk moeilijk gemaakt!!!!! Zegt helaas genoeg over het NL voetbal tegenwoordig.

18 oktober 2017 om 10:34

Ik vind het jammer dat dit soort nederlagen meteen weer worden afgeschreven op de staat van het nederlandse voetbal.. ajax, psv of utrecht hebben toch niet van shaktar verloren? Ik denk persoonlijk dat ajax of psv wel een goede kans had om te winnen. Beide ploegen hebben een ruimere ervaring in het spelen tegen goede tegenstanders dan feyenoord. Verder vind ik het onbegrijpelijk dat vele fans gewoon trots en tevreden zijn na een verliespartij in eigen huis tegen de nummer 3 vd groep. Dit zegt veel meer over ‘de staat’ dan de uitslag opzich. Waar is de bravoure, passie en strijd?

18 oktober 2017 om 10:40

Als je dit combineert met de nog beschamendere resultaten van die andere ploegen in Europa dit jaar, zegt het wel degelijk iets over de staat van het Nederlands voetbal.

18 oktober 2017 om 10:44

Waar is de bravoure vraag je je af? Nou, bravoure moet ergens op gebaseerd zijn, anders toon je geen bravoure maar lijdt je aan waanbeelden. Bovendien begon Feyenoord juist wel vol strijd en met durf, maar bravoure hou toch op zeg. Alsof we bravoure missen, wat een onzin, er was passie, er was strijd, maar je speelt tegen een surplus aan kwaliteiten in de Champions League. We missen in Nederland kwaliteit, bravoure hebben we eerder nog te veel dan te weinig.

Ajax en PSV konden zich niet eens plaatsen voor de Jupiler League van Europa, en jij verwacht dat Feyenoord even met bravoure ten tonele verschijnt. Ik denk dat Feyenoord gisteren een van de betere Europese prestaties dit jaar door een Nederlandse club heeft laten zien. Alleen Utrecht tegen Zenit en Vitesse tegen Lazio waren beter, dat is veelzeggend.we hoeven ons daarvoor niet op de borst te slaan (ik voel nog geen bravoure opborrelen) maar dat is een beetje hoe de zaken ervoor staan. Na elke nederlaag van Feyenoord of Vitesse zie ik weer fans van teams die niet eens Europees spelen zwaar teleurgesteld zijn. Ik vind dat een beetje vreemd persoonlijk. Alsof je van de concurrentie ineens wonderen verwacht.

Je mag denken dat PSV en Ajax het varkentje gisteren wel hadden gewassen, maar dat is alleszins niet gebaseerd op hun Europese wedstrijden dit jaar. Als je van Osjiek of zo en Rosenborg twee keer verliest, dan is het wel heel bizar dat je denkt dat ze gisteren wel even een resultaat hadden behaald.

18 oktober 2017 om 10:46

Ja combineren we dan ook met psv die de cl groep doorkwam? Of ajax in de EL finale? Velen combineren wat hen uitlomt.. dit is gewoon geen goede prestatie van feyenoord en dat is jammer. Maar andere clubs en het nederlandse voetbal hebben er niets mee te maken. In de competitie was feyenoord vorig jaar geweldig, in de cl niet. Zo moeilijk is het toch niet.

18 oktober 2017 om 10:50

Haha ja ik snap inderdaad ook niet waarom iedereen zegt dat Ajax en Psv het beter zouden doen terwijl die met het schaamrood op de kaken uitgeschakeld zijn...

18 oktober 2017 om 10:51

Ja, maar je doet alsof het twee identieke competities zijn, de Champions League is toch wel hele andere koek dan de eredivisie. En PSV was het jaar groepshoofd dat ze door gingen. Heel knap hoor, laat dat voorop staan, maar het was wel dé positie om nog een keertje te overwinteren. Je zit nu bij de koploper van Engeland en Italië in de poule, dan kan je het echt vergeten.

18 oktober 2017 om 10:52

Baardgrasmus, je bevestigd precies wat ik schrijf. Je beeld op voetbal is gewoon anders dan dat van mij. Ik geloof in wat ik neerschrijf en daar mag je het mee oneens zijn! Ik vind het ajax van vorig jaar een perfect voorbeeld van wat ik wil zeggen. Geen angst, respect of wat dan ook voor tegenstanders. Maar geloof in dat we nogsteeds, mits een goede uitvoering van de visie, beter zijn dan dit soort ploegen. En ja natuurlijk was bosz hier de hoofdverantwoordelijke voor.

Laten we eens stoppen met matige prestaties omhoog te praten en goede omlaag.

18 oktober 2017 om 11:03

Shaktar wordt waarschijnlijk gewoon tweede boven Napoli en was ook de nummer 2 van de groep voor deze wedstrijd. Met een beetje geluk wint Feyenoord deze wedstrijd ook, en hetzelfde geldt voor Ajax en Psv, maar zeker niet voor Utrecht.

18 oktober 2017 om 11:05

@jlenders
Dat is appels met peren vergelijken. Vorig seizoen stond er een ander team en een andere coach, er zijn immers op 2 belangrijke posities in de as spelers vertrokken die niet zomaar op te vangen zijn.

Feyenoord heeft sowieso geen echte uitblinker aanvallend gezien, alleen Jorgensen zou je daaronder kunnen scharen, maar die was lange tijd geblesseerd dit seizoen en is pas net weer fit. Karim is meer een verdedigend ingestelde speler. Dat team moet het meer hebben als collectief.

In theorie kan elke ploeg van iedereen winnen mits alles op zijn plek valt, ook Feyenoord kan van een Manchester City winnen op een goede dag. Helaas is de realiteit dat 9 van de 10 gevallen de underdog ook terecht ten onder gaat. Gisteren had in de eerste helft simpelweg meer kansen afgemaakt moeten worden en dat is het grootste manco van Feyenoord, en eigenlijk alle Nederlandse ploegen de laatste jaren. Er word soms best wat gecreëerd maar men is veel te slordig in de afwerking. Als je bij rust met 3-0 voorstaat, speel je een heel andere wedstrijd. Helaas lukt dat ons als Nederlandse teams te weinig en daardoor kom je uiteindelijk later in de wedstrijd ineens met tegentreffers en gaan de koppies hangen.

18 oktober 2017 om 11:08

@jlenders. Nee Ajax en PSV doen nog geen eens mee in Europa voor het eerst sinds Sint Juttemis. Dat zegt veel over de staat van het Nederlandse voetbal.

18 oktober 2017 om 11:10

Tja, die finaleplaats van Ajax, daar gaan we weer. Als die zo exemplarisch was geweest voor het niveau van Ajax in Europa dan was Rosenborg geen probleem geweest en Nice ook niet. Heb je gezien hoe die het nu doen in Europa?

Geen respect, geen angst, maar uit is er alleen in de poule een keer van Panathinaikos gewonnen, de rest ging gelijk (standard Luik, Celta, Legia Warschaw) of werd verloren (kopenhagen, Lyon, Schalke, Man Utd). Ik wil niets afdoen aan de prestaties, maar je doet aan geschiedenisvervalsing als je de finaleplaats als een soort Europese zegetocht neerzet. Het was een incident, eentje waar het dubbeltje verdomd vaak de goede kant uitviel (lyon, Schalke) en waarschijnlijk een laatste soort stuiptrekking zoals 2014 met Oranje. Maar desalniettemin erg knap, echter niet gespeend van enig geluk hier en daar.

Nou goed, je noemt allemaal van die onzinnige dingen, bravoure! geen angst of respect! Visie! Het enige wat telt is dat je beter kan voetballen en vaker de bal in het netje schopt dan de tegenstander. Jij pakt van die ongrijpbare en niet te meten begrippen en voert dat aan als de oorzaak van de nederlaag. Ik vind het een beetje Emile Ratelband geneuzel van je, alsof je wint als je er heel erg in gelooft. Dat je gelooft in wat je neerschrijft vind ik wat dat betreft nog wat zorgwekkender.

18 oktober 2017 om 11:13

Tuurlijk jlenders. Zowel ajax als psv worden uitgeschakeld door veel mindere pmoegen, maar die hadden tegen shaktar ineens meer kans gemaakt? Feyenoord heeft gewoon goed gespeeld gisteren maar is daar helaas niet voor beloond. Iets wat nederlandse clubs wel vaker overkont in europa, ook de door jou genoemde clubs.

18 oktober 2017 om 11:25

Hou toch op met je geluk. Iedereen heeft dat wel eens... Feyenoord was ook geen kampioen geweest als Zoet niet de bal over zn doellijn had getrokken of de scheidsrechter geen half uur aan blessuretijd had bijgetrokken in Utrecht.

Als als als... uiteindelijk is Feyenoord terecht kampioen geworden en Ajax heeft terecht de finale gehaald. Als je thuis een halve finale tegen Lyon 4-1 wint en ze compleet wegspeeld heb je gewoon een goede basis gelegd om door te gaan.

18 oktober 2017 om 11:38

Ja, het is niet louter geluk dat ze de finale halen, het is een erg knappe prestatie voor een Nederlands team. Ook helemaal niet onverdiend ook al komt er soms geluk bij kijken. We moeten alleen niet doorslaan door daarmee aan te tonen dat het goed gaat met het Nederlandse voetbal, de voorronde voor diezelfde Europa League dit jaar maakte dat wel duidelijk. Als het meezit kan je nog een finale halen, maar net zo makkelijk verlies je twee keer van een stel Noorse semiprofs of de nummer vijf van Kroatië.

18 oktober 2017 om 11:40

Europa league halen moest te doen zijn.. maar zelfs dat zie ik feyenoord niet meer halen. Leuk dat iedereen het over psv en ajax heeft terwijl zij gister niet eens speelden. T zit wel diep he

18 oktober 2017 om 11:45

Je kan je ook afvragen waarom fans van PSV en Ajax zo vreselijk ontdaan zijn over het spel van Feyenoord en zowel de woorden van Feyenoorders zelf als van de tegenstander bestrijden. En dat vervolgens in al die draadjes moeten ventileren. De jij-bak ligt dan wel heel erg voor de hand, aangezien Ajax en PSV teams troffen die aanzienlijk minder zijn dan de teams die bij Feyenoord in de poule zitten.

18 oktober 2017 om 11:54

Ajax vorig jaar in de Europa league? Olympique Lyon en Schalke is echt van een heel ander niveau dan manchester city en napoli hoor. Shakhtar zou van beide ploegen winnen, je komt gewoon kwaliteit te kort en als je Ajax zag spelen tegen Sparta kan je nou niet echt concluderen dat die gister even met twee vingers in hun neus zouden winnen van Shakhtar

18 oktober 2017 om 12:22

Feyenoord had gewoon veel pech door de blessures. Een verdediging die niet goed is ingespeeld vraagt altijd om problemen.

18 oktober 2017 om 12:42

@ Frtorres,

in de CL speelde Ajax en PSV eigenlijk altijd wel prima en werden vaak minimaal 3e. Op basis daarvan hebben ze recht van spreken.
Kijk je naar de resultaten in de vEL dan mogen ze inderdaad niks zeggen want dat is inderdaad beschamend.

Maar mocht Feyenoord ook van Napoli thuis verliezen en eventueel 2x uit verliezen dan vind ik dat misschien nog wel erger als kampioen van Nl.
Zelfs Willem2 en Heerenveen pakte punten in Europa.

18 oktober 2017 om 12:46

Na de wedstrijden van Feyenoord ga je je druk maken dat supporters van andere clubs teleurgesteld erop reageren? Feyenoord speelde toch ook gisteren? Dan heeft ook iedereen daar een mening over lijkt me nogal logisch. Zielig dat je vervolgens nog even moet afgeven op psv en Ajax. Zegt wel veel over jou

18 oktober 2017 om 12:46

@ Ralph, Lyon heeft echt wel een betere selectie dan Shaktar. Ik denk dat je Lyon nu onderschat of Shaktar overschat.

Man.united en City = gelijkwaardig (al speelt city wel leuker voetbal)
Lyon Shakrar (verschil is niet groot maar Lyon is beter)
Napoli Schalke

Met de huidige vorm en spelers van Ajax zouden ze ook niks hebben gewonnen.
Maar met de spelers van vorig jaar en de vorm die ze toen hadden denk ik dat ze goed kans hadden vs Napoli en beter zouden zijn dan Shaktar.

18 oktober 2017 om 12:55

Dat Ajax en PSV het in de Champions League beter hebben gedaan valt moeilijk te betwisten, maar de laatste keer dat Ajax Champions League speelde was Nederland nog derde van de wereld. En de laatste keer dat PSV CL speelde eindigde ze ook onderaan, nul overwinningen, twee keer een puntje tegen Rostov, de rest verloren. Dat is geen schande, dat is hoe de situatie er nu voor staat. Het jaar ervoor stuntte PSV door te overwinteren. Razend knap, maar voor Nederlandse teams een unicum inmiddels.

En punten, Feyenoord heeft 4000 punten behaald, weliswaar zijn die allemaal behaald met de landstitel vorig jaar, maar zo is die telling nou eenmaal. Als je de punten van Ajax, Psv, Vitesse en Utrecht bij elkaar optelt, dus alle Nederlandse teams in Europa dit jaar, kom je ook op 4000 punten. Niet dat Feyenoord daarmee trots kan zijn, maar zo is de telling nou eenmaal.

Ik bedenk me nu dat je misschien punten in de poule noemt, ik hoop dat het er nog van komt, maar het is louter een schrale troost. Toen Willem II en Heerenveen nog CL speelden zag de voetbalwereld er totaal anders uit. Wellicht is onze landskampioen Europees gezien minder dan Heerenveen en Willem II toen. Dat wil ik best geloven, want onze nummer 2 en nummer 3 zijn ook veel minder dan de nummer 2 en nummer 3 toen.

18 oktober 2017 om 13:09

@finalvoetbal:
Aan vorig jaar heb je niks, en ook dan weet je niet of ze dan hadden gewonnen want het is niet gespeeld.

En hoe weet j enou dat Lyon beter is dan Shaktar? Shaktar doet het goed in de CL en Lyon is ook dit jaar weer niet in top vorm.

En huidige City is veel beter dan Man U van vorig jaar. Plus een Napoli is ook 2 klasses beter dan Schalke

Je speelde tegen de nummer 10 van Duitsland en nummer 6 van frankrijk.

Maar nee hoor die zijn net zo goed als de huidige nummer 1 van Italie en Schaktar.

Wie neem je nu eigenlijk in de maling!?!?!

18 oktober 2017 om 13:16

Schalke met napoli vergelijken is ridicuul. Evenals de vergelijking man city man utd belachelijk is. Shaktar en olymliwue schat ik redelijk gelijkwaardig in.

Daarbij won feyenoord van het united waar ajax van verloor. Hoe kun jij dan concmuderen dat het ajax van vorog jaar wel even zou overimwinteren in deze poule?

18 oktober 2017 om 15:12

Ik ben het volledig met je eens dat het niet gepast is om nu te stellen dat Ajax of psv nu wel even een resultaat tegen dit shaktar hadden geboekt. Anderzijds heb ik ook moeite met jouw stelling dat Feyenoord goed speelde maar er niet voor is beloond. Daarmee lijk je namelijk te stellen dat de uitslag geen waargave was van de wedstrijd, maar dat was het in mijn ogen wel. Een goede wedstrijd, maar verdiende nederlaag zou je kunnen zeggen.

18 oktober 2017 om 15:51

Daarover zijn we het dan oneens. Ik vind dat een gelijkspel meer recht had gedaan aan deze wedstrijd. Helaas heeft Feyenoord een paar enorme kansen om zeep geholpen waar Shaktar wel dodelijk effectief was.

18 oktober 2017 om 17:00

Klopt omdat je op voorhand weet dat deze poule eigenlijk gewoon onmogelijk is...daarom mag je helaas al blij en trost zijn dat je tot de laaste minuut in de wedstrijd zat...en dan nog eens al die blessures en spelers die net pas terug zijn.

18 oktober 2017 om 10:29

Is dat zo?Ik dacht dat je voor elk compliment van de tegenstanders een punt kreeg. Wat gek...

Wat een heerlijk spelertje is dit zeg!

Eerst helft van hem genoten in de Kuip, helaas had hij een verkeerd shirtje aan haha..
Ieder bal contact was goed, aannamen top en alles op snelheid en techniek.

Dit soort jongens is ik toch echt wel hie rin Nederland. Toen hij er uit was, was er ook direct minder dreiging vanaf Shaktar.

18 oktober 2017 om 10:35

Zeker, een erg goede speler, stel je voor dat dit soort jongens haalbaar zouden zijn voor Nederlandse ploegen, dan zou het ook zin hebben om überhaupt te scouten in Brazilië. Maar deze jongen kostte vier jaar geleden al 25 miljoen, dat zal nu nog veel hoger zijn.

Al met al vond ik het geen verkeerde wedstrijd, heb me aanzienlijk minder gestoord dan tegen NAC of Pec. En misschien is het niet heel ambitieus, maar het deed me goed om Nieuwkoop en Van Beek weer bezig te zien. Die twee gaan ons echt beter maken, Amrabat kan er weer bij op het middenveld. Hopelijk zondag gewoon drie punten, want nu de ziekenboeg aan een kant weer wat leegloopt moeten we niet te ver achterop raken. Want deze selectie acht ik nog steeds sterk genoeg om kampioen te worden, maar dan moet je zondag ook winnen.

18 oktober 2017 om 12:26

Aan de andere kant.. Taison is echt nog een stuk beter dan Bernard en die is voor 6 miljoen naar Metalist gegaan en voor 15 miljoen naar Shaktar na een paar topseizoenen.

Ik geloof er niet in dat je geen goede talenten kan vinden die net onder de radars zitten van de topclubs. Zo'n Marlos van Shakthar ging ook voor 4 miljoen naar Metalist. Talisca bijvoorbeeld voor 4,75 miljoen naar Benfica, en zo zijn er vele voorbeelden.

18 oktober 2017 om 12:44

Tja, qua transfersommen lijkt het mogelijk, maar je hebt ook nog te maken met salaris. Bovendien is de situatie natuurlijk niet te vergelijken met Nederland, zo'n stinkend rijke eigenaar, dubieus geld naar het schijnt, dat zal in Nederland lastiger zijn (maar niet onmogelijk?).

We hebben niet bepaald een gelukkige hand gehad met Brazilianen, ik vind het prima dat we de gok niet zo maar nemen. En wat ik eigenlijk nog het meest bijzondere vind, die Fred en Bernhard voetballen daar nog, ze zijn international bij Brazilië en voetballen na vier jaar nog steeds in Oekraïne, nota bene een land in oorlog. Ferreyra ook. Dat is in Nederland toch ondenkbaar? Dat we een Braziliaans international hebben die nog gewoon bij ons speelt? Ik kan me eigenlijk alleen maar voorstellen dat ze enorm goed betaald worden daar.

18 oktober 2017 om 14:12

Uiteraard, maar daar zijn een paar nieuwe contracten overheen gegaan. Ik volg met name de Braziliaanse competitie in Brazilie en zie nu ook clubs als Bordeaux zich op een slimme manier richting de zuid amerikaanse markt begeven met bijvoorbeel Otavio en Malcom.

Het gaat mij meer om het feit dat ze niet allemaal 25 miljoen hoeven te kosten, en dat er voldoende spelers zijn die wellicht nooit voor de hoofdprijs zullen vertrekken (zo'n Taison zit Bayern niet op te wachten, maar is in Oekraine een van de of de beste speler) maar die in de eredivisie en competities als de Europa league/cl ze naar een hoger plan kan tillen.

Veel jongens van 23 - 29 jaar, wordt helemaal niet meer naar gekeken. Die verdienen echt niet allemaal meer dan anderhalf miljoen oid. Spelers als Sanchez zijn natuurlijk uitzonderingen op de regel, omdat ze enorm jong zijn en exceptioneel goed.

18 oktober 2017 om 12:53

Is toch precies hetzelfde wanneer Ajax of Psv cl spelen en slecht presteren. Dan worden er zulke dingen over ajax en psv geschreven. Het gebeurd niet zo vaak dat Feyenoord cl speelt misschien dat het daar mee te maken heeft dat mensen zich daaraan storen.

18 oktober 2017 om 13:15

Plus Feyenoord heeft nog gewoon zicht op overwintering in de Europa League. We moeten niet vergeten dat Napoli zelf ook pas 1x heeft gewonnen, de kans bestaat zelfs dat Napoli het laat lopen omdat ze dit seizoen maar een doel hebben: de Scudetta. De laatste wedstrijd is Feyenoord - Napoli en stel Napoli staat dan nog op 3 punten dan is een 2-0 zege voldoende om te overwinteren in de Europa League.

Ja, de kans is enorm klein en wellicht wat optimistisch gedacht. Maar zolang die kans aanwezig is moet je er gewoon voor de volle 100% voor gaan.

18 oktober 2017 om 13:39

Precies, ik heb teams zien verliezen in de CL die toch veel beter zijn dan Feyenoord. Als ik kijk naar de teams die ik gelijkwaardig acht ongeveer dan blijven die ook niet overeind in Europa. Ik wil in Nederland best het lachertje zijn van de CL, want wat zijn Ajax en PSV dan? We hebben zelfs zonder een overwinning al evenveel punten Europees behaald als Utrecht, Vitesse, Ajax én PSV bij elkaar opgeteld.

18 oktober 2017 om 13:49

Als je daarmee tevreden bent, is je goed recht.

18 oktober 2017 om 14:02

Ik ben niet tevreden met de huidige verhoudingen in Europa, daar zit mijn bezwaar. We vechten financieel zo'n idioot ongelijke strijd, dat is niet meer te verantwoorden. Dat alle teams buiten de toplanden en of zonder oliesjeik kansloos zijn in de CL is daar een voortvloeisel uit, en daar kan ik niet echt mee zitten. Dat is slechts een logisch gevolg van het eerste.

Feyenoord speelde een prima wedstrijd, zeker gezien dat Sjachktar van Napoli heeft gewonnen uit, en het City wellicht het best heeft bestreden van alle clubs die tegen City gespeeld hebben.
Daarbij bedenk dat er ook nog een eigenaar zit die er niet naar om kijkt om voor 600 miljoen euro een stadion neer te zetten, terwijl we hier al problemen ondervinden voor een stadion vsn 364 miljoen, zegt veel over het geld wat daar zit.

Daarnaast is Sjachktar geplaatst als groepshoofd, is denk ik ook niet voor niks.

Daarbij meegeteld dat hun selectie het dubbele verdiend dan alle eredivisie-spelers bij elkaar.


Dit is geen slechte ploeg, misschien ietwat onbekend, maar deze gasten kunnen wel degelijk goed voetballen.
Veel talentvolle Brazilianen, die wel kunnen voetballen, Douglas Costa komt bijvoorbeeld van deze club vandaan.


Feyenoord heeft prima weerstand kunnen bieden tegen wellicht 1 van de 36 beste clubs uit Europa, 1-2 is zonde maar over een afgang of een slecht resultaat kan je niet spreken. Van dit soort wedstrijden word je als voetballer beter en meer waard.
Feyenoord voetbalde met lef, met in het begin grote kansen, mede vanwege het perfecte druk zetten. Jorgensen die weer eens liet zien hij belangrijk hij wel niet is voor dit Feyenoord. Berghuis die wellicht in zijn beste periode verkeerd, en een mooie entree van Van Beek in de basis, wat speelde hij goed zeker na zo'n blessure.
Nieuwkoop die laat zien dat hij toch echt wel stukken beter is dan Diks en een armrabat die het middenveld prima aanvulde.

Dit Feyenoord komt er weer aan!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren