Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Italië wordt bij play-offs voor WK gekoppeld aan Zweden

Laatste update:

De nationale ploeg van Italië eindigde in de groepsfase achter Spanje en was daardoor veroordeeld tot het spelen van de play-offs. Daarin moeten i Azzurri proberen af te rekenen met Zweden, dat ten koste van het Nederlands elftal de barragewedstrijden voor het WK in Rusland wist te bereiken.

Het door Zweden gecoachte Janne Andersson verloor vorige week dinsdag door twee doelpunten van Arjen Robben met 2-0 van het Nederlands elftal, maar de tweede plek in Groep A kwam nooit serieus in gevaar. De Scandinaviërs, die de eerste plek aan Frankrijk moesten laten, moeten nu dus proberen om met Italië af te rekenen. Zweden won in juni 1987, in een EK-kwalificatiewedstrijd, voor het laatst in officieel verband van de Italianen.

De loting koppelde verder Denemarken aan Ierland, Noord-Ierland aan Zwitserland en Kroatië aan Griekenland. Van alle landenteams die de play-offs ingaan, staat Zwitserland het hoogst op de wereldranglijst van de FIFA. Het Alpenland bezet de elfde plaats, terwijl Italië bijvoorbeeld vier plaatsen lager staat. De eerste play-offs worden gespeeld op 9, 10 en 11 november. De returns zijn op 12, 13 en 14 november.

Wie bereikt het WK?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nederland had dus tegen Italie moeten spelen als ze 2e werden in poule met Zweden. Ik denk niet dat Oranje dat gered zou hebben. Gelukkig maar dat Zweden, Italie heeft geloot, want Zweden had onwijs veel geluk afgelopen kwalificatieronde. Ook voor Nederland is dit dus een geruststelling, want met Italie als tegenstander in play-offs hadden ze het waarschijnlijk toch niet gehaald. Ik ben zelf vooral blij dat Zwitserland en Denemarken gunstig loten. Eriksen zie ik graag op het WK!

17 oktober 2017 om 14:17

Haha doei Zweden!

17 oktober 2017 om 15:22

De Ideale loting, de twee kutste ploegen om naar te kijken (zweden en Griekenland) tegen de twee beste ploegen en dan nog Ierland en Noordierland (met die fantastische fans) tegen twee redelijke teams

17 oktober 2017 om 16:10

Net of Ierland en Noord Ierland leuk om naar te kijken is en vind het publiek van Griekenland veel mooier dan van de Ieren

17 oktober 2017 om 14:17

Zegt niet zoveel. Dan had de loting ook zomaar anders kunnen zijn.

17 oktober 2017 om 14:24

Volgens mij zou Nederland een geplaatste status hebben bij de loting. Dus dan hadden we Italiã« niet kunnen loten, maar bijvoorbeeld (Noord-)Ierland of Griekenland. Het gaat namelijk om de stand op de wereldranglijst.

17 oktober 2017 om 14:28

Nee hoor, Nederland staat op plek 20. Denemarken op 19 en Kroatiã« op 18. Ook Italiã«(15) en Zwitserland(11) staan hoger. Dus ook wij zouden er (net) buiten vallen!

17 oktober 2017 om 14:28

Nederland zou een ongeplaatste status hebben gekregen als ze in de play-offs speelde. Denemarken, Zwitserland, Italie en Kroatie staan nu boven Nederland op de FIFA Ranglijst.

17 oktober 2017 om 14:28

Nee, dan zouden we alsnog achter de 4 geplaatste landen staan. Wij zouden dan op plek 5 hebben gestaan van de 8 teams

17 oktober 2017 om 14:31

Aha, scherp heren. Bedankt! Ik was in de veronderstelling dat we dan een geplaatste status zouden hebben.

Ik zie Oranje tegen geen van de door jullie genoemde landen een kans hebben (gehad).

17 oktober 2017 om 15:11

Wellicht had je ook een geplaatste status gehad als je tweede was geworden. Nu heb je de berekening van een team dat derde is geworden in de poule. Wellicht had je met een paar extra punten (bijvoorbeeld tegen Bulgarije en Zweden) net in die top 4 gestaan.

17 oktober 2017 om 16:04

Hoe weet iedereen zou zeker of we Italië hadden getroffen? Dat vind ik zo een onzin in mijn ogen hadden het alle landen kunnen zijn.

17 oktober 2017 om 17:13

Elninoo,

Precies. Bij een overwinning op Zweden (goed voor ongeveer 900 extra coëfficientenpunten) en Bulgarije (zo'n 600 extra coëfficientenpunten) waren we gemiddelde misschien wel zelfs boven Italië uitgekomen, maar in ieder geval boven Denemarken en Kroatië.

17 oktober 2017 om 14:56

Nope, Nederland had ook een van de andere landen kunnen treffen. Andere situatie, andere loting.

17 oktober 2017 om 15:43

Hoezo andere loting of situatie?
Nederland was ook niet geplaatst, dus ipv Zweden had Nederland op dat formuliertje gestaan.
Dus gewoon Nederland tegen Italië beste man.

17 oktober 2017 om 16:10

Of het Nederland zou uitkomen zullen we echt nooit weten hoor.

17 oktober 2017 om 16:36

Facepalm... kansen blijven gelijk maar uitkomst is ongetwijfeld anders . De kleinste geringste veranderingen kunnen al een hele andere uitkomst opleveren. Met andere woorden, als de loting bijv 10 seconde later, de presentator een keer moest niezen oid was er al een hele andere uitslag.

18 oktober 2017 om 14:19

Zo kan je het helaas nooit bekijken holala, er was voor Zweden een 1/3 kans om zweden te loten, dan heeft nederland ook 1/3 kans om Italie te loten.

17 oktober 2017 om 15:12

Ik ben hier ook tevreden mee, je zag op het EK al (toen Zlatan er zelfs nog was) dat je zo'n povere ploeg er niet bij wil hebben. Tegen beide wedstrijden tegen NL waren wij ook gewoon beter (vond ik dan althans). Hopen dat ze van Italië een dik pak slaag krijgen, die zie ik veel liever op het WK dan (met alle respect) Zweden.

17 oktober 2017 om 15:57

Zag t al aankomen dat zoiets zou gebeuren als Nederland 2e zou worden in de poule. Zweden heeft alles mee gehad deze poule, laat ze nu maar een zweten. Ook al werden we 2e tegen Italië gingen we toch niet naar het WK. Blij met deze loting

18 oktober 2017 om 12:21

Nee, Nederland was geplaatst geweest

Nou dat is dan ook einde verhaal voor Zweden.

17 oktober 2017 om 14:17

Waarom? Zweden kan Italie best verslaan hoor, er zijn vaker stunts geweest in het voetbal. Ook ben ik niet helemaal overtuigd van Italie

17 oktober 2017 om 14:31

Ik wel. Al had italie het elftal van oranje, streed italie mee voor de einderondes. Op Collectief en tactiel winnen ze alles.collectief zijn ze de aller beste

17 oktober 2017 om 14:47

Italië pakt Zweden wel 👍🏻

17 oktober 2017 om 14:47

Meh Italianen pieken bijna altijd op t goeie moment. En hebben echt een veeeel beter team dan Zweden. Tuurlijk de bal is rond enz enz maar logisch gesproken is dit 9 Vd 10 keer einde verhaal voor onze Scandinavische vrinden.

17 oktober 2017 om 15:01

Hebben we gezien idd met Spanje 4-0 Italie en 2 weken geleden Italie 1-1 Macedonie

17 oktober 2017 om 15:15

Zweden heeft ook van Frankrijk gewonen en volgens mij heeft Frankrijk en betere elftal dan italia,dus zeg niet dat het niet kan

17 oktober 2017 om 15:20

Ik zie Buffon echter geen grote blunder maken in de allerlaatste minuut die Zweden de winst geeft. Dat Zweden toen gewonnen heeft is alleen te danken aan die blunder van Lloris.

17 oktober 2017 om 16:45

Vind Duitsland als collectief toch net ietsjes beter, maar klopt wel dat Italië het daarvan moet hebben.

Dat verzacht de pijn een beetje

17 oktober 2017 om 15:25

Volgens mij zou Nederland een geplaatste status hebben, dus hadden we nooit tegen de Italianen gespeeld.

17 oktober 2017 om 15:40

Nee op dit moment niet in ieder geval: Denemarken, Zwitserland, Kroatië en Italië staan hoger dan Nederland dus waarschijnlijk een ongeplaatste status gehad. Side note: áls we 2e waren geworden hadden we wel vaker gewonnen (anders waren we immers niet 2e) dus misschien hadden we Denemarken dan net ingehaald maar dat is koffiedik kijken.

17 oktober 2017 om 15:46

Dit verhaal gaat niet op. De 4 landen met het hoogst aantal punten waren de geplaatste ploegen. Heeft niet met de Fifa ranking te maken.

17 oktober 2017 om 17:44

Oh really is dat zo? Daar was ik niet van op de hoogte, dan had het afgehangen van hoeveel meer (alleen Bulgarije of Zweden én Bulgarije) je had gewonnen uiteraard.

17 oktober 2017 om 18:39

Je had gewoon gelijk hoor Sander.

Draw procedure
The eight teams qualified for the play-offs are will be divided into two pots. The first will contain the four seeded teams, with the remaining countries going in the second pot. The seeded teams have been decided by October’s FIFA/Coca-Cola World Ranking, published today. Based on these rankings, Switzerland, Italy, Croatia and Denmark will be in Pot 1, while Northern Ireland, Sweden, Republic of Ireland and Greece will be in Pot 2. (fifa, http://www.fifa.com/worldcup/news/y=2017/m=10/news...
Ik heb vanmiddag ook even naar die ranking zitten kijken en een beetje zitten rekenen met de coëfficienten per wedstrijd. Hierbij wordt gekeken naar het belang van de wedstrijd (vriendschappelijk of kwalificatie, etc.), de sterkte van de tegenstander op basis van de ranking en de confederatie van de tegenstander. Ik kwam er uiteindelijk op uit dat Nederland zo'n 1400 punten extra voor het gemiddelde had gehad als ze van Zweden (ipv gelijk) en Bulgarije (verlies) hadden gewonnen.

Nou weet ik niet hoeveel dat scheelt op de ranking, dat is namelijk op basis van een aantal wedstrijden, maar als je bijvoorbeeld naar Denemarken kijkt zie je dat ze in de ranking van maart op plaats 49 stonden. Sindsdien wonnen ze van Polen, Kazakhstan, Armenië en Montenegro, daarnaast speelden ze gelijk tegen Duitsland (vriendschappelijk, dus minder punten) en twee keer tegen Roemenië.

Nu staan ze 19e, een plekje boven Nederland. Ik weet dus zeker dat Nederland als ze van Zweden en Bulgarije hadden gewonnen over Denemarken heen waren gegaan, waarschijnlijk ook wel over Kroatië en misschien zelfs over Italië.

17 oktober 2017 om 16:03

Het verzacht even goed de pijn echt niet hoor. Italie op dit moment is niet veel soeps....

17 oktober 2017 om 16:12

Maar nog altijd een aantal klasses te hoog voor Nederland. En normaliter ook voor Zweden. Maar de bal is rond, het is 11 tegen 11, en noem ze allemaal maar op.

Gelukkig hoeven we dit tweeluik niet te spelen, was erg pijnlijk geworden tegen de Italianen!

Lekker voor ze, vooral voor Toivonen, engnek.

Zo, dat lucht toch soortvan op, die frustratie van onze uitschakeling botvieren op de Zweden. Geef ze weinig kans om het te redden tegen Italië. Misschien maar beter dat wij er al uitlagen ipv uitgeschakeld te worden in de playoffs

17 oktober 2017 om 14:45

Vind dit echt een zielige reactie. Omdat Zweden in de poule beter was dan Nederland ga je een beetje zitten haten op de Zweden. Alsof zij er wat aan kunnen doen dat Oranje niet goed genoeg is om zich te kwalificeren.

17 oktober 2017 om 14:48

Haha ik kan het wel waarderen, dat beetje kleinzielige fanatieke van supporters is toch deels ook wat voetbal mooi maakt.

17 oktober 2017 om 15:06

Ik gaf jouw reactie in mijn reacties al op mijn reactie.

Puur geboren uit frustratie over onze uitschakeling. Ik twijfelde nog of ik op de onschuldige Zweden wilde schrijven, maar het woord onschuldige liet ik uit eerder genoemde frustratie weg.

Haten lucht soms gewoon op. Beter dan met stenen gooien of op de vuist gaan met Me'ers.

17 oktober 2017 om 15:07

Aze volgens mij laat jou geheugen je in de steek. Want zowel in Zweden als in Amsterdam was Oranje de bovenliggende partij. En wat jij ook vergeet is dat de goal van Bas Dost nooit had mogen worden afgekeurd dan was t 2-1 en dan was Nederland dat in de play-offs stond.

17 oktober 2017 om 15:22

Afgekeurd door een Italiaan

17 oktober 2017 om 15:25

Migi84

Daar heb je weer gelijk in. Je kan je frustratie beter van je afschrijven dan allerlei andere rare dingen doen die niet horen. Misschien had ik je reactie twee keer moeten lezen voordat ik vol in de aanval ging.

Karimbourzami

Ik zeg nergens dat Oranje in de onderlinge wedstrijden slechter was dan Zweden, maar over de hele kwalificatie reeks waren ze dat wel. Denk ook niet dat dat ene doelpuntje van Dost de reden voor uitschakeling is. Het WK loop je niet mis op basis van een wedstrijd. Bovendien zal Oranje vast niet de enige zijn die benadeeld is door de scheids.

17 oktober 2017 om 16:51

Niet beter, maar wel gelukkiger. Het kwartje viel hun kant op, kan gebeuren en is ook niet erg, maar wel zonde.

17 oktober 2017 om 15:10

Die eerste zin. Dat was ook mijn eerste gedachte😂

Toch een troost om te weten dat we er dan alsnog niet bij waren geweest haha, Zweden was nog slechter dan Oranje dus die zijn ook gewoon zo goed als klaar.

17 oktober 2017 om 15:03

Slechter dan Oranje, maar toch boven hun eindigen hmmm

17 oktober 2017 om 15:41

Jep, toevalsfactoren zoals 2 punten cadeau krijgen van een blunderende Lloris of 1 punt cadeau krijgen van een blunderende scheids die een geldig doelpunt afkeurt kunnen soms best een groot verschil maken. Daarvoor hoef je echt niet beter te kunnen voetballen dan een ander. Dit is het slechtste Oranje dat ik in mijn hele leven gezien heb, maar ik ben het zeker wel met FRon010 eens dat Zweden nog altijd slechter was dan het Nederlands elftal. Alleen tegen Luxemburg (8-0) hebben ze echt geimponeerd, maar alle andere wedstrijden was het gewoon afschuwlijk lelijk afbraakvoetbal en snoepten ze links en rechts per ongelijk de puntjes bij elkaar met soms wel hele geflatteerde uitslagen. Er zit totaal geen gedachte achter het spel, ze doen maar wat. Bij het Nederlands elftal hebben ze de kwaliteit er simpelweg niet voor maar daar proberen ze in elk geval nog iets. Maar goed, eerlijkheid gebiedt te zeggen dat eigenlijk iedereen in deze groep behoorlijk slecht voetbal heeft laten zien, ook groepswinnaar Frankrijk. Dan kun je van hen nog zeggen dat zij niet altijd naar hun vermogen speelden, maar juist daarom versterkt dat alleen maar het gevoel dat ze niet altijd recht hadden op wat ze kregen. Dit was met afstand de slechtste van alle 9 poules in de afgelopen kwalificatiereeks, en dan reken ik een poule mee waarin Wales groepshoofd was bij de loting en Servie de poule uiteindelijk heeft gewonnen.

Zijn we ook weer van de illusieaf dat we met een goed doelsaldo wel het WK hadden bereikt

Nou, nu zit ik toch in een dilemma. Italie kan natuurlijk nooit ontbreken op een WK. Aan de andere kant, ik was eigenlijk van plan om Zweden te gaan supporten dit WK. Waardeloze loting dus.

Nou dan hebben de Zweden er uiteindelijk allemaal niks aan gehad waarschijnlijk.

Als Nederland de play offs had bereikt dan hadden ze waarschijnlijk ook Italie geloot. Ik denk dat zowel Nederland als Zweden kansloos is tegen de ervaren gemotiveerde Italianen en ik verwacht dat Italie niet veel moeite zal hebben met Zweden.

Nou, de Zweden kunnen de vakantie vast boeken 😎

Ik moet het nog maar zien of we door gaan met Italie. Ze spelen de laatste tijd bagger in de verdediging en scoren gaat ook moeilijk. Als we daar niet scoren, blijven we lekker thuis denk ik.

Italië stelt niet zoveel meer voor, daar had Oranje zeker een kans tegen gehad.

17 oktober 2017 om 14:25

Het probleem is dat Nederland nog minder voorstelt, een heel pak zelfs. Dus nee, ik denk dat Nederland het ook niet had gered tegen dit minder Italië.

17 oktober 2017 om 15:08

Italië verspilde laatst nog punten tegen Macedonië thuis, ik had het nog moeten zien als ze niet in deze extreem makkelijke poule hadden gezeten. Maar goed, ben benieuwd naar deze tweeluik.

17 oktober 2017 om 14:30

dat roepen we zowat elk jaar. vooral 2006 werd Italië weggezet als een leeg vat. We weten allemaal hoe dat afliep.

17 oktober 2017 om 14:38

Toen hadden ze een overdosis aan geluk en topspelers met ervaring.

17 oktober 2017 om 14:53

Een overdosis aan geluk? Wat heb jij gedronken dan op deze dinsdag middag? Je eerste reactie was al raar over Nederland maar deze reactie spant de kroon. Oekraïne 3-0, Duitsland 0-2 in eigen land, Elke wedstrijd de betere. Ja wat een geluk jongen haha

17 oktober 2017 om 15:11

Die onterechte penalty in de achtste finale tegen Australië was opzich wel geluk

17 oktober 2017 om 15:11

En een pakslaag in Madrid.....
Verder is een kwalificatie reeks met Lichtenstein Israel Albanie Macedonie niet zo heel moeilijk

Ik denk dat Oranje ook tegen de Italianen geloot zou hebben en wij zouden net zo kansloos zijn geweest. Deelname aan het WK in Rusland heeft er voor Oranje geen moment ingezeten. Mocht Zweden er toch in slagen om de Italianen van het WK te houden dan zou dat nog een grotere schande zijn als het ontbreken van Oranje.

17 oktober 2017 om 14:28

Waarom? Ze zijn er altijd bij geweest.

Iedereen roept natuurlijk dat Italië zich hier gaat plaatsen, puur op naam denk ik dan. Ik heb Italië de afgelopen twee jaar onder Ventura intensief gevolgd omdat er toch een goede lichting zit aan te komen. Echter is de realiteit dat deze man alles verkloot en verslechtert. Italië heeft geen stappen vooruit gezet richting het WK. Er is geen vast systeem, geen vaste basiself en niet eens een lijn of idee van voetballen onder deze clown. Ik denk dat ze het dus wel echt lastig gaan krijgen tegen Zweden. Individueel natuurlijk een Italië dat beter is, maar als team? Op dit moment weet ik dat zo nog niet.

Ventura selecteert ook maar zeer vreemd, laat soms gewoon spelers in vorm thuis voor een nog onverklaarbare reden. Nochtans is het niet moeilijk om bij Italië de beste 23 spelers te selecteren (blessures staan hier natuurlijk wel los van)

17 oktober 2017 om 14:30

Maar als de Italianen het moeten laten zien dan gebeurt dat meestal ook.

17 oktober 2017 om 14:38

Dat slaat nergens op want dat zou betekenen dat Italie meestal EK of WK wint maar dat is zo.

17 oktober 2017 om 14:45

Qua kwalificeren voor een toernooi klopt het wel wat mikebiker zegt.

17 oktober 2017 om 14:35

Die Zweden kunnen er geen pepernoot van en staan er gewoon omdat Oranje zo bizar zwak heeft gepresteerd. Dit gaat Italië uiteindelijk winnen. Ze zijn niet alleen op papier beter, maar het zijn ook nog eens Italianen.

Is het erg dat ik hier blij mee ben?

17 oktober 2017 om 14:31

Nee maar wel vreemd.

Hopen dat Zweden er nu ook uitvliegt. Nederland had overigens niet Italië kunnen loten als wij de play-offs zouden halen, vanwege de geplaatste status die Nederland heeft.

17 oktober 2017 om 14:49

Nee die heeft of zou Nederland niet hebben gehad, dus was Italië wel degelijk de tegenstander

Misschien moet Zweden Italië ook maar even omkopen dan 😁

Wel een meevaller dat Zwitserland aan de op papier makkelijkste tegenstander gekoppeld wordt. Het is al erg genoeg dat ze uberhaupt play-offs moeten spelen met 27 punten en 9 gewonnen wedstrijden. Je moet er niet aan denken dat ze er dan in de play-offs alsnog uitgeknikkerd worden. Tegen Noord-Ierland zijn de winkansen toch een stuk groter dan tegen bijvoorbeeld Zweden.

Hoop dat Denemarken doorgaat Heb er een zwak voor

17 oktober 2017 om 15:45

Zie toch een stuk liever de Ieren op het wk.

17 oktober 2017 om 16:25

Waarom als ik vragen mag? Qua (individuele) kwaliteiten heeft Denemarken veel meer te bieden. Echter gok ik dat je het om de supporters gaat, waarbij velen een zwak hebben voor Ieren en Noord-Ieren, toch raad ik je aan om te googlen op dingen als "danish dynamite cult team" of "the denmark side of the 80's" en dan de stukken over Roligans te lezen, welke een samenvoeging is van Hooligan en Rolig(betekent kalm in het Deens). De supporters van het Nationale elftal van Denemarken staan er eigenlijk altijd bekend om dat ze gewoon met iedereen gaan zuipen en het altijd netjes houden, maar toch sfeervol. Ze weten toch wel dat hun team geen favoriet is en alles wat ze winnen is mooi meegenomen. Ze wonnen in 1984 zelfs de Unesco fairplay award.

Het boek "danish Dynamite: The Story of Football’s Greatest Cult Team" is sowieso een aanrader voor iedereen die een beetje een zwak heeft voor het Deense elftal. Heerlijk geschreven en staat ook veel in over de supporters!

17 oktober 2017 om 17:45

Ik heb een zwak voor Ierland🇮🇪 vanwege de fans. Daarom hoop ik op Ierland.

8-nul voor italië. zonder ibra is dat zweden ook niet veel aan.

Italie, denemarken, zwitserland en kroatie gaan denk ik naar het wk

17 oktober 2017 om 14:50

Sluit me daar bij aan.

17 oktober 2017 om 17:46

Denk eerder Ierland ipv Denemarken

Mooie loting! Daar kan ik best mee leven;-))

Dit artikel illustreert weer eens mooi het niveau van de gemiddelde Nederlander. Zweden loot een zware tegenstander en het leedvermaak kan beginnen. Zweden is boven ons geëindigd en heeft dit gewoon verdient. Nederland zal zich waarschijnlijk het aankomende toernooi niet kwalificeren dus er is geen reden om blij te zijn. We waren al het lachertje en dat zijn we na de kwalificatie al helemaal. Wees blij dat we niet tegen Italië hoeven, we zouden zijn vernederd!

17 oktober 2017 om 15:18

We zijn blij omdat we onderling niet eens van Zweden hebben verloren. Zij hebben het verschil kunnen maken tegen Frankrijk wanneer een cruciale fout van een scheids hun ook heeft geholpen. Dus het leedvermaak is compleet te begrijpen.

Tja, Zweden wist dan wel van Frankrijk te winnen, maar ik ga er van uit dat Italië doorgaat. Mentaal zijn ze natuurlijk ontzettend sterk. Een WK zonder de Azzurri zal een sensatie zijn.

Voor de rest hoop ik dat Denemarken, Kroatië (ondanks hun fans) en Zwitserland doorgaan.

Pfff we loten de Grieken hoor. De minst gehoopte tegenstander. Type voetbal dat ze spelen ligt ons voor geen meter. Ik hoop dat onze nieuwe coach het vertrouwen en voetbal terug in de ploeg krijgt. Het spel zal veel sneller moeten om de defensie van de Grieken kapot te spelen.

Ook in Zweden dus geen WK. Italie plaatst zich altijd.

17 oktober 2017 om 16:08

Zegt dat maar niet te hard ze wisten Frankrijk die iedereen als kanshebber nummer 1 is het het winnen van het WK 2 keer erg moeilijk gemaakt in de WK kwalificatie dit Italië is niet al te best om het nog zacht te zeggen.....

Italie denemarken zwitserland en kroatie zullen het denk ik gaan halen. Wat mij betreft ook de sterkere landen die het ook verdienen.

Italië, Zwitserland, Kroatië en Ierland gaan denk ik door.

Zweden heeft veel gelukkige momenten gehad tijdens de kwalificatie. Zou me niet verbazen als ze met geluk winnen.

Zo zal je straks zien dat onterecht een Italiaanse goal wordt afgekeurd, Zweden heel makkelijk een strafschop krijgt en dat Lloris weer een blunder maakt.
Haters zullen zeggen dat Lloris een Fransman is.

Lekker voor Ola Toivonen, Marcus Berg &co. met hun grote monden.
Laten we eerlijk zijn, we hoeven het niet over Nederland te hebben, wij hebben het niet gehaald, maar niemand mist dit Zweden op een WK. Vroeger had je nog Ljungberg, Larsson, en Zlatan, maar er is nu niks meer aan en Zweden word nagenoeg altijd uitgeschakeld in de groepsronde, je gaat er niet voor zitten, behalve Emil Forsberg, dat is absoluut een goede voetballer, maar verder is er niks aan.
Tja Zwede heeft veel geluk gehad en Italie is de laatste tijd niet goed bezig, maar de Nerazzuri moet dit kunnen klaren.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren