Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Veltman pisnijdig: ‘Messi kan het op vijftig procent, maar wij niet’

Laatste update:

Ajax leed zondagmiddag wederom puntenverlies in de Eredivisie. Nadat de Amsterdammers al verloren van Heracles Almelo (2-1) en gelijkspeelden tegen ADO Den Haag (1-1) was ditmaal Vitesse te sterk voor de ploeg van Marcel Keizer: 1-2. Na afloop spreekt aanvoerder Joël Veltman van een zeer teleurstellende middag, waarbij hij vooral kijkt naar de slechte eerste helft.

"De eerste helft was ver onder niveau en misschien nog wel daaronder. Alles ging fout, we wilden de bal niet hebben, weinig initiatief. Als er bepaalde ballen verkeerd gaan, dan sluipt er onzekerheid in. Met alle respect voor, ik noem maar wat, VVV-Venlo, maar als zij dit spelletje spelen, zijn ze ook niet tevreden", zegt een teleurgestelde Veltman bij FOX Sports. "Dit is niet wat Ajax wil. Om eerlijk te zijn heb ik nog niet zoiets van: we zien een stip aan de horizon."

"We hebben niet een team dat op zeventig procent kan spelen", vervolgt de Oranje-international. "Als je niet de felheid hebt, kun je elke wedstrijd verliezen. Ik wil ons niet vergelijken met Lionel Messi, maar die kan een wedstrijd op vijftig procent beslissen. Wij moeten 120 procent geven en pas dán komen de kwaliteiten naar boven. Als je niet de duels wint en niet de felheid hebt, dan kun je elke wedstrijd verliezen."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Vind t apart dat mensen echt denken dat Messi op 50 procent speelt haha. Je zag em gisteren na de 0-3 nog proberen een goal te maken. Loopt misschien niet veel, maar als de bal bij em is wordt ie messcherp..

24 september 2017 om 17:16

Ja, het is weer het gebruikelijke mediapraatje. Kansloze reactie van veltman nadat hij een kansloze wedstrijd speelde.

24 september 2017 om 17:58

Uhh wat? Kansloze reactie? Hij zegt dat Messi het zou kunnen, op 50 procent spelen en dan de wedstrijd beslissen. Niet dat Messi dat daadwerkelijk doet. Vond Veltman tenminste nog soort van best of the rest vandaag.

24 september 2017 om 19:24

Veltman speelde absoluut geen kansloze wedstrijd. Het is zo makkelijk te roepen maar hij was een van de weinige, zo niet de enige, die redelijk goed nog speelde.

24 september 2017 om 20:33

Eerst moet er fatsoenlijk systeem komen in t spel van ajax. Spelers weten niet wat de ander gaat doen. Ziyech jaagt als een wilde derest doet niet mee. Steeds passjes waar speler 1 denkt da speler 2 heengaat maar speler 2 verwacht iets totaal anders. En dat begint toch echt op de training met een goede trainer. Die basis raak je echt niet kwijt omdat er 2 (beste) spelers weg gaan.

24 september 2017 om 21:41

Tja, kan natuurlijk aan mij liggen, maar ik vond dat elke Ajacied een kansloze wedstrijd speelde. Blijkbaar vind jij van niet.

24 september 2017 om 17:17

Lullig om te zeggen maar meeste Ajacieden zijn net wel en net niet ondermaats als ze al op 100% spelen. Vooral meneer Veltman. Totaal geen leiderschap en straalt helemaal niks uit en heel slap in ingrijpen. Sanchez heeft in 1 seizoen meer laten zien dan hij in 5 seizoenen bij elkaar. Ga je schamen en geef je aanvoerdersband aan iemand die wel de kar kan en wilt trekken.

24 september 2017 om 17:23

Hij zegt toch helemaal niet dat Messi op 50 procent speelt?

Hij zegt dat Messi zoveel kwaliteit heeft dat hij een wedstrijd ook op 50 procent zou kunnen beslissen, maar dat de spelers van Ajax zich dat niet kunnen veroorloven.

24 september 2017 om 21:54

Precies, dat is ook wat ik uit de tekst haalde.

24 september 2017 om 17:30

Niet te geloven dat deze jongen nog aanvoerder is.
Heb 'm niet gezien, aanvoerders dienen voorop in de strijd te gaan.
Davy Klaassen had een mooier afscheid verdiend, dat was pas een echte aanvoerder

Zelfs als jij 120% geeft heb je de kwaliteiten niet, Joel. Oké, dat inkoppertje hebben we gehad, hoeven anderen die niet meer te noemen.

Tja, waar het bij Ajax aan ligt? Ik heb deze wedstrijd niet gezien maar over het hele seizoen tot dusver genomen denk ik dat Ajax spelers als Sanches en Klaassen mist, die voorop gingen in de strijd en zo ook andere spelers inspireerden. Het zou wellicht ook door Keizer kunnen komen, die op mij toch wel een gelaten indruk achterlaat.

24 september 2017 om 17:20

Al was Veltman vandaag nog één van de betere Ajacieden. (Wat ook wel gelijk alles zegt over deze wedstrijd)

24 september 2017 om 18:26

Volgens mij is hij dat nu derde week op rij. Maar het blijft populair om negatief over hem te doen.

25 september 2017 om 09:35

Klopt! Ik ben zelf zeker geen groot fan van hem (integendeel), maar ik heb soms het idee dat velen hier de wedstrijd niet eens kijken en vervolgens hier hun standaard tirade over Veltman plaatsen.

24 september 2017 om 17:29

Dan zou je juist Siem de Jong weer in de ploeg moeten zetten. Dat is een betere aanvoerder die wel wilt gaan en blijft strijden. Maar ben het met je eens dat ze zo'n type missen. Daarom was ik ook zo verbaasd dat ze een Nigel de Jong niet wilde hebben dat is nu precies ook zo'n speler die in dit soort wedstrijden even een juiste overtreding kan maken waardoor het team wakker geschud wordt.

24 september 2017 om 17:39

Ik ben best gecharmeerd van Siem de Jong. Alleen, wie haal je er dan uit om plaats te maken voor Siem? Ik zou het niet zo 1-2-3 weten. Ziyech zou ik er denk ik nooit uithalen.

24 september 2017 om 17:39

Alle inkoppers waarom het niet loopt bij Ajax:

- Bosz weg, en daarmee zijn effectieve (en aantrekkelijke) speelstijl. Keizer heeft niet hetzelfde kaliber.
- Sanchez weg (ruggengraat verdediging, uitzonderlijk talent), Klaassen weg (voorop in de strijd, werklust, voorbeeldige aanvoerder en scorend vermogen) en Traorã© weg (wisselvallig, maar soms ook geweldig voor ED begrippen).
- Dolberg hopeloos uit vorm.
- Eventueel het vertrek van Tete en Riedewald, die niet adequaat zijn opgevangen.

24 september 2017 om 18:00

Veltman was als één van de weinige spelers wel bij de les. Speelde goed en fel. Probeerde zijn medespelers op te jagen. Dat dat niet lukte kun je hem niet kwalijk nemen.

24 september 2017 om 19:15

Een wedstrijd analyseren die je niet gezien hebt?..ga lekker roda kijken ipv populaire reacties proberen te maken

Veltman gaat de komende weken terug naar het centrum. Ons nieuwe talent maar op rechtsback. Oh ja je bent toch aanvoerder, motiveer je medespelers dan:-( brrr wat ben ik chagrijnig :-)

Waarom kan hij niet toegeven dat vitesse goed was?
Volgende week uit naar heerenveen.

24 september 2017 om 17:24

Omdat Vitesse niet zo denderend was? Vitesse kan veel beter dan ze vandaag hebben laten zien. Verdiend gewonnen, maar dat kwam mede, of nouja eigen vooral, doordat Ajax verschrikkelijk matig was vandaag.

24 september 2017 om 17:26

Goed? welke wedstrijd heb jij gekeken?

Vitesse graaft zichzelf in, wachtend op fouten van Ajax, die er vanmiddag heel veel waren. Die fouten zijn afgestraft, maar het is nou niet dat Vitesse nou goed gespeeld heeft..

24 september 2017 om 17:35

Kun je nagaan als Vitesse goed was geweest ,

24 september 2017 om 17:37

moet ik je als vitesse supp 100% gelijk in geven.
wat een zaadpot..

24 september 2017 om 18:05

Woosh dan hebben ze goed gespeeld lijkt me want hun tactiek heeft gewerkt.

24 september 2017 om 18:46

Vitesse heeft bet de afgelopen jaren geprobeerd door dominant en fris voetbal te spelen tegen Ajax. Resulterend in 3 kwart van de wedstrijd de bovenliggende partij zijn met 0 resultaat. Tactisch sterk om de wedstrijd nu anders te benaderen en ook nog met succes.

24 september 2017 om 17:40

Vitesse was beter, goed was het soms maar over het algemeen niet echt.

Je weet toch dat als Ajax verliest het aan Ajax ligt en als ze winnen, ligt het zeker aan Ajax. Lees alle artikelen maar na

24 september 2017 om 17:44

Blijkbaar is dat moeilijk net als dat Utrecht heel slecht was maar geen woord over Psv.

Vitesse was gewoon weg beter en ook PSV punt uit.

Hij heeft helemaal gelijk, maar hoe laat je het dan gebeuren? Dit is dus geen team, en de trainer heeft geen invloed

Baal als Ajacied echt zwaar van dit verlies. Persoonlijk had ik al verwacht dat Ajax punten zou verspelen en ik heb het puntenverlies van Ajax volgende week tegen Heerenveen ook al ingecalculeerd.

Dit Ajax ziet er erg armoedig uit. Van Veltman (zie hem liever centraal) en Dijks wordt ik niet vrolijk op de back-posities, Younes en Kluivert kunnen een publiek vermaken met leuke trucjes en acties en hebben zeker talent, maar bijna geen rendement, de vleugelaanvaller die in mijn ogen juist wel rendement heeft, Neres, met assists en doelpunten, die krijgt van Keizer weinig kansen, spelers als Dolberg en Ziyech die toch aardig fors uitvorm zijn en Keizer weet ze gewoon niet te motiveren/klaar te stomen voor een wedstrijd.

Dan heb je buiten het veld, mensen als Keizer, van der Sar, Bergkamp, Spijkerman en de mensen boven Overmars. In Overmars heb ik, ondanks dat ik vaak kritisch op hem ben, wel vertrouwen. Hij wilt wel, maar er wordt een hoop tegengehouden door onder andere Bergkamp, Spijkerman, van der Sar en de mensen boven Overmars en van de komst van Keizer roep ik al vanaf dag 1 dat ik geen voorstander van hem ben en tot nu toe doet hij het ook gewoon slecht met Ajax en ik verwacht ook niet dat Keizer het nog aan de praat zal krijgen bij Ajax, dus Keizer, van der Sar, Bergkamp, Spijkerman, etc. mogen van mij wel hun spullen pakken en vertrekken.

Hopelijk weet Ajax iemand als van Gaal (voor de korte termijn) te strikken om dit seizoen af te maken als coach, maar ik zou de komst van iemand als Laudrup, Puel of Tuchel (alle 3 voor de lange termijn) momenteel ook wel toejuichen en zoals ik al zei: onder Keizer verwacht ik al vanaf dag 1 niets en ik denk niet dat het nog beter zal worden, terwijl ik denk dat mensen als Laudrup, Puel of Tuchel Ajax nog wel beter kunnen laten presteren.

En ik zag al een reactie van iemand in het verslag van Ajax - Vitesse, dat Ajax zonder idee voetbalt: precies dat gevoel heb ik ook. Het gevoel dat ik altijd bij het Nederlands elftal met Danny Blind als bondscoach had, dat gevoel heb ik als Ajacied momenteel ook exact bij Ajax: ze spelen echt zonder idee en de resultaten zijn niet best.

24 september 2017 om 17:29

Had van Gaal niet die hele ruzie met het Cruijff kamp gehad. Liever niet van Gaal. Krijg je er Danny blind er weer bij. Laten we niet in blinde paniek raken omdat het even niet goed gaat.

24 september 2017 om 17:42

@ Superman123,

Dat klopt, maar dan denk ik dat de terugkeer van Laudrup waarschijnlijk ook niet zal gebeuren, ook al zie ik hem graag als coach van Ajax. Laudrup heeft natuurlijk in het verleden problemen met Ajax gehad omtrent de betaling van zijn transfer naar Ajax en dergelijke, dus ik denk dat hij daarom misschien ook niet terug wilt keren bij Ajax.

Dan lijken Puel en Tuchel mij wel 2 prima kandidaten. Puel heeft het als trainer wel goed gedaan bij Monaco (2-jaar), Lille (6-jaar), Lyon (3-jaar), Nice (4-jaar) en Southampton (1-jaar) en volgens mij Puel als coach van Lyon ook indruk door Real Madrid 1 of 2 jaar oprij uit te schakelen in de kwartfinale van de Champions League, in volgens mij 2010 en 2011, terwijl hij het het afgelopen seizoen bij Southampton ook gewoon prima deed en op een keurige 8ste plaats in de Premier League eindigde, maar na wat problemen met het bestuur is hij daar vertrokken.

Tuchel heeft het ook gewoon prima gedaan als trainer. Hij is coach geweest bij Mainz (5-jaar) en Dortmund (2-jaar) en buiten zijn laatste seizoen bij Mainz, heeft hij het gewoon prima gedaan bij Mainz, terwijl hij het bij Dortmund 2 seizoenen lang ook prima heeft gedaan, met een 3de plek in z'n 1ste seizoen en de 2de plek vorig seizoen plus de winst van de Duitse beker, maar ook Tuchel was na wat problemen vertrokken bij Dortmund.

Beide lijken mij goede opties voor Ajax en buiten iemand als van Gaal en misschien Seedorf (al lijkt het mij voor Seedorf een vervelend moment om in te stappen), kan ik niet zo gauw een Nederlandse coach bedenken, die beschikbaar voor Ajax zal zijn als Keizer ontslagen wordt. Ten Hag zie ik ook graag komen, maar die zal Utrecht niet middenin het seizoen verlaten en voor de rest kan ik dus geen Nederlandse opties bedenken die Ajax middenin het seizoen kan aantrekken en ik zie ook graag een buitenlandse coach bij Ajax, dus daarom zie ik graag Puel of Tuchel en als Laudrup zelf wilt, dan is hij in mijn ogen ook een optie.

24 september 2017 om 17:44

"Omdat het even niet goed gaat"

Dit begrijp ik maar ik kon al zien dat het gewoon niet goed loopt. Er klopt echt niets van. Lees maar terug naar VI blad van Bergkamp in de maand augustus. In vele opzichten ben ik niet mee eens met Bergkamp. Al jaren onder de Boer met dezelfde staf en TH liep ook niet goed qua Europees. Slaapverwekkende wedstrijden waarin de jeugd hoog in vandaal zitten... Bergkamp zei oa dat het beste voor de jeugd is wanneer ie veel aan spelen toekomt in het eerste. Daar ben ik niet mee eens, je moet al in de jeugd beginnen en bin Jong Ajax kan je leren. In het eerste moet je er staan, concurrentie verstrekken zoals Bosz het ook doet.

Dijks? Al jaren niet goed genoeg, Viergever geen contract verlengd, Kluivert veel te lang laten staan, De Ligt lang niet klaar voor, Etc. .. dat is dus het beleid van Bergkamp.

24 september 2017 om 21:57

Rochester prima vervangers, het is wel duidelijk dat Keizer zsm vervangen moet worden.

24 september 2017 om 18:01

Sorry maar dit kun je toch niet serieus menen? Puel ken ik niet zo goed, dus baseer dat op de clubs die hij getraind heeft. Je denkt toch niet echt dat zulke trainers opties zijn voor Ajax? Als Tuchel een belletje krijgt van Ajax neemt hij niet eens op. Die man is veel, veel, veelste goed voor Ajax en als je het voetbal maar een beetje gevolgd heb de laatste jaren weet je dat gewoon. Je leeft in een droom als je serieus aan zulke trainers denkt

24 september 2017 om 18:22

@ Rhynocerys,

Zulke trainers kunnen wel haalbaar zijn voor Ajax, alleen moet Ajax niet zo gierig zijn wat betreft spelers en trainers. Trainers als Guardiola, Klopp, Mourinho, Conte, Zidane, etc., ja die zijn onhaalbaar voor Ajax, maar trainers als Tuchel en Puel moeten toch wel haalbaar zijn voor Ajax?

Ajax kan makkelijk hogere salarissen betalen, maar dat doen ze niet. De trainer is iemand die je in mijn ogen best wel een hoog salaris mag geven, zeker als het ook echt een goede trainer is en Tuchel verdiende bij Dortmund 3 miljoen per jaar en toen Sánchez nog bij Ajax speelde, las ik dat Ajax Sánchez een aanbieding van een jaarsalaris van 3,1 miljoen per jaar had gedaan, waarom zou Tuchel dan onhaalbaar zijn voor Ajax en nee, ik zeg niet dat Tuchel dan ook die 3 miljoen per jaar bij Ajax moet krijgen, maar bied hem dan een salaris van rond de 1 miljoen bij Ajax en bied hem bonussen aan die hij kan behalen als hij bijvoorbeeld kampioen wordt, de voorronde van de CL overleeft, de poulefase van de CL overleeft en dat soort dingen.

Puel is ook gewoon een goede trainer. Met Lyon maakte hij in 2010 en 2011 indruk door Real Madrid 2-jaar op rij in de kwartfinale van de CL uit te schakelen en ook bij zijn andere clubs heeft hij het gewoon prima gedaan.

Als dit soort trainers al niet meer haalbaar zijn voor Ajax volgens jou, dan is het wel heel treurig en moet je hopen op trainers als Keizer.

24 september 2017 om 18:44

Het is ook heel treurig maar dat is het Nederlandse voetbal.

Qua salaris zou je zo iemand dan misschien nog aan kunnen trekken, maar een Tuchel is minstens een top 20 trainer van de wereld. Die man heeft helemaal niks te zoeken bij Ajax. Wat moeten hun daar? Ik snap dat jullie Ajacieden dat graag zouden willen, maar we moeten wel realistisch blijven. Voor een Tuchel is er bij Ajax helemaal niks te behalen. Daarbij, hij was gewoon kandidaat om bij Barcelona aan de slag te gaan. Veelste hoog gegrepen.
Ook een Puel heeft dus bij Lyon gewerkt en het goed gedaan, wat moet hij dan nog bij Ajax?
Het is niet voor niets dat Bosz na 1 jaar al weg ging, toptrainer, en toptrainers komen niet meer naar Nederland.

Je ziet naast dat er heel slecht door de spelers gepresteerd word dat er ook een gebrek aan leiderschap is op het veld. Iemand die het voortouw neemt in jagen, die de belangrijke goals maakt en die iedereen scherp houd, op de plek zet etc. Klaassen had die rol. Hard werken, coachen en scoren wanneer nodig. We missen zo iemand. Veltman bezit geen van deze kwaliteiten. Hij is aanvoerder omdat hij er al lang bij zit. Een slechte reden om iemand aanvoerder te maken. Wie het wel zou kunnen? Geen idee. Huntelaar misschien. We hebben gewoon niet een goede ploeg. We spelen met nieuwe middenvelders Donny en Frankie die eigenlijk al de beste spelers zijn met Ziyech. Draait het middenveld niet, dan is het elftal niks meer waard. De buitenspelers spelen niet goed en scoren niet, daar kan je nooit op bouwen. Verdedigend is het ook niet goed, daar ontstaan veel kansen per wedstrijd voor de tegenstander. Loopt het middenveld niet dan loop het team niet. Ajax is afhankelijk van de 3 op het midden. Dat draait vandaag gewoon niet goed. Dan is het een verloren wedstrijd.

Volgens mij was Vitesse helemaal niet bijzonder goed. Ajax was gewoon echt heel erg slecht, vooral de eerste helft zeg.

24 september 2017 om 17:45

Moeilijk hé om te zeggen dat een club goed speelde blijkbaar.

Vitesse speelde veel volwassener dus beter.

24 september 2017 om 18:28

Beter, niet goed.
Jij wil iets horen wat er niet was....

24 september 2017 om 20:38

Altijd een excuus dat is jammer.

Moeilijk om eerlijk te zijn.
Ze speelde gewoon goed.

24 september 2017 om 20:42

Dat is toch juist geen excuus dan? Als Vitesse nou heel erg goed speelde, was dat een mooi excuus geweest...
Ik zou dat niet moeilijk vinden om te zeggen hoor.

24 september 2017 om 18:55

Volgens mij was Ajax niet heel erg slecht, maar is dit het niveau van Ajax.

24 september 2017 om 20:20

Zagen we gisteren ook. Feyenoord speelde heel goed, maar NAC is gewoon 2 maten te groot. Geen schande natuurlijk...


Vitesse speelde lekker counter voetbal in de eerste helft. De tweede helft kon Vitesse niets meer. Het was gewoon een zaadpot

Veltman tja je komt zelf ook tekort voor het niveau wat Ajax na streeft. Is ook geen aanvoerder dat zou Zijech moeten zijn

24 september 2017 om 20:18

@Wil1972
En waarom zou dat Ziyech moeten zijn? Die deelt toch ook in de malaise?

27 september 2017 om 14:36

@nico50 tegen Vitesse wel maar over het hele seizoen is Zijech de beste voetballer. Veltman sowieso niet , die is maar een niveau beter dan Dijks

24 september 2017 om 20:42

Aanvoerder zou natuurlijk Dijks moeten zijn.

27 september 2017 om 14:36

Hahahaha voetbalhumor

Ik vond dat Veltman nog wel enigszins inzet had. Maarja zo'n reactie is natuurlijk gewoon onzin. Wij hebben in Nederland geen Messi's of Ronaldo's. Iedereen moet 100% geven of je nou bij Real Madrid speelt of bij VVV maakt helemaal niks uit. Overigens lees ik net dat de Ligt een zware hersenschudding heeft. Erg vervelend voor die jongen..

Ik denk dat Ajax het goed zal doen wanneer Keizer, Bergkamp, Spijkerman en L'Ami gaan vertrekken.

Wim Jonk mag van mij terug als hoofdopleiding en als cultuurbewaker.

Co Adriaanse halen als toezicht van alle trainers, geeft ze advies en leiden ze op. Hij moet ook veel samenwerken met Jonk, over trainers, spelsystemen.

Laudrup halen als hoofdtrainer met Henk ten Cate als veldtrainer.

Allemaal sterke mensen binnen TH en hebben veel ervaring.

Bergkamp haalt alle onvervaren trainers op die hij kent van vroeger. Hij denkt dat goed goed is voor de jonge spelers om met oud voetballers te leren. Maar het vraag is of deze oud voetballers de spelers beter kunnen maken... zoals Adriaanse altijd heeft gezegd: "een goed paard is nog geen goede ruiter",

Dus met een goede TH en trainers voelen de spelers meer vertrouwen in.

24 september 2017 om 22:00

Peter mee eens, zeker Ten Cate zou ik toejuichen veldtrainer maar ook als coach.

26 september 2017 om 10:53

Ik zou Rene Meulensteen proberen erbij te halen als Veldtrainer. Is toch lange tijd de rechterhand geweest van Sir Alex en heeft mede door zijn trainingen met United de Champions league en meerdere titels gewonnen. Verder denk ik inderdaad een goede trainer van naam beter is, eentje die knopen door durft te hakken, eentje die ziet dat er doorgeselecteerd moet worden. Veltman eraf voor Orejuala, Viergever eraf voor Wober en Dijks eraf voor Sinkgraven, Frenkie de Jong een vaste basisplaats, Johnson voor Younes en Neres voor Kluivert. Daarnaast zou ik Dolberg er gewoon weer inzetten en consistent vaste mannen om hem heen posteren. Hij heeft zijn eerste goals nu te pakken, zag tegen Scheveningen dat hij niet meer twijfelt voor de goal en hij zal ongetwijfeld snel weer los komen.

Vandaag heb ik van Veltman ook nog niet de helft van 120% gezien. Zeker voor rust niet. Pas na rust toen het allemaal al klaar was kon meneer zich de longen uit het lijf lopen.

Veltman je bent aanvoerder maar straalt niks uit, voegt niets toe en krijgt je spelers niet gemotiveerd dus kom niet met dit soort praatjes.

24 september 2017 om 17:47

Je moet groter bekijken... ik denk dat als ik Veltman was ook niet lekker in mijn vel zitten. Te veel (jonge) spelers zijn nog niet klaar voor.

24 september 2017 om 17:51

Dat kan goed zijn maar Veltman is eigenlijk al niet van het niveau wat Ajax nastreeft.

En waar komt die arrogantie dan vandaan Veltman? Europees spelen jullie niet meer dus vermoeidheid kan het niet zijn, toch? Misschien eens meteen van af minuut één gas geven. Heus, dan kan de ArenA jullie ook een extra duwtje geven. Helaas denk ik dat Keizer geen invloed meer heeft op de spelersgroep en dat de vrienden van Veltman er ook niet echt in geloven. Crisistijd in de JC ArenA.

Doe die band bij hem eens weg. Ik word echt moe van deze interviews van hem. Nu weten we het ook wel dat wij geen Messi hebben. Godsamme nog aan toe. Jezus wat een kansloze figuren hebben we bij Ajax rondlopen. Kritisch zijn is goed maar doe er dan ook wat aan!!!!! Ik hoop dat er iets gaat veranderen want dit kan dus niet meer. Desnoods dat het stadion maar leeg is om verandering af te dwingen.

Ik ben benieuwd hoe vaak we dit liedje nog gaan horen dit seizoen, ik ben bang veel te vaak...

24 september 2017 om 17:51

Hij moet met zijn hart praten en niet dat mediagetraind riedeltje.

Spijkerman l’ami en Keizer eruit. Wordt hier doodmoe van. Is gewoon klaar. Je bent geen Zwolle die genoegen neemt met de 8e plek. Er moeten nu gewoon maatregelen worden genomen. Je speelt notabene thuis en het is 20 graden. Dit zijn de perfecte omstndigheden voor alle ajacieden om onder te spelen.

Als die Bergkamp het allemaal bemoeilijkt met zijn vriendjes politiek dan hij er ook graag uit. Begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat hij de rotte appel is binnen de club. Wat die onana ook allemaal aan het doen is. Onanee is het eerder.

Ja Veltman maar Vitesse kon wel op 50%,vanmidag.

Deze jonge mag blij zijn dat tete verkocht is, anders was het voor hem banken geweest als aanvoerder straalt deze jonge werkelijk niets uit, als ik hem zie denk ik wanneer gaat hij janken.

Tja, als Veltman de aanvoerder is, dan weet je eigenlijk genoeg. Verder kan elke ploeg die 120% geeft en een beetje kan voetballen het Ajax moeilijk maken. De tijden dat je met angst naar Amsterdam af reisde is allang voorbij

Wanneer houden voetballers eens op over 120 procent?

Dat bestaat helemaal niet.. 100 procent is maximaal, dat is de limiet

Daarmee geven ze aan dat de meesten het LBO niveau niet ontstegen zijn

Verschrikkelijk dom dit

Ik schat Veltman in op 40 procent gemiddelde intelligentie..daar moet hij het mee doen

Helaas....

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren